Zamknij

Technik prac biurowych (oferta pracy po stażu)

Nr oferty: StPr/25/0407Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
: Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących; Przekazywanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną; Sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; Kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy; Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Prowadzenie rejestrów zgodnie z przepisami prawnymi; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 07.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Przybyłowicz
Numer telefonu: 183536307
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowywanie stanowiska pracy, bieżące utrzymywanie czystości na stanowisku, a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy; Pobieranie z magazynu surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych, ich obróbka wstępna (ręczna, mechaniczna, termiczna) oraz zabezpieczanie przed zepsuciem; Wykonywanie różnymi technikami i metodami różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, drobiu, ryb oraz potraw z podrobów, potraw półmięsnych i jarskich, wyrobów garmażeryjnych; Sporządzanie potraw kuchni polskiej i kuchni regionalnych; Wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie wyrobów kulinarnych; Posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń; Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego.
StPr/25/0412
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących; Przekazywanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną; Sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; Kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy; Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Prowadzenie rejestrów zgodnie z przepisami prawnymi; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
StPr/25/0407
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawe wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych
StPr/25/0410
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Cewnikowanie; Karmienie PEG pozajelitowe; Podawanie zleconych leków; Opieka medyczna nad niepełnosprawnymi podopiecznymi DRO Caritas.
StPr/25/0406
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 7 140 PLN

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); Kompletowanie dokumentów; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
StPr/25/0404
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowanie surowców do produkcji; Przeprowadzanie procesu produkcji półproduktów i wyrobów gotowych ; Nadzorowanie i kontrolowanie zmian produktu w trakcie produkcji na podstawie szczegółowych wytycznych technologii produkcji; Obsługa maszyn i urządzeń oraz ich konserwacja na podstawie instrukcji i dokumentacji technologicznej; Posługiwanie się aparaturą kontrolno-pomiarową stosowana w przetwórstwie spożywczym; Identyfikowanie zagrożeń bezpieczeństwa żywności i monitorowanie krytycznych punktów kontroli w procesach produkcji oraz podejmowanie działań korygujących zgodnie z zasadami europejskich dyrektyw Dobrej Praktyki Higienicznej, zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli.
StPr/25/0381
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
StPr/25/0373
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

szycie na maszynach przemysłowych w tym overlock, stebnówka
StPr/25/0348
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

dokonywanie oceny stanu podłoża przed malowaniem; usuwanie starych powłok malarskich; przygotowywanie podłoża pod wykonanie powłok malarskich; zabezpieczanie powierzchni; nanoszenie poszczególnych warstw malarskich; wykonywanie prac remontowo - naprawczych oraz odtwarzanie powierzchni malarskich; ocenianie jakości wykonywanych prac malarskich
StPr/25/0345
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Analizowanie potrzeb edukacyjnych, opracowanie planów, zakresu i tematykę szkoleń, premelinarze kosztów, organizowanie szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy i negocjowanie jej warunków z trenerami, firmami szkoleniowymi. Monitorowanie przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; Zadania szkoleniowe: organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ppoż. ergonomii i ochrony; badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji; identyfikowanie i analizowanie ofert i instytucji szkoleniowych; organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym
StPr/25/0330
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN