Zamknij

Pielęgniarka

Nr oferty: StPr/25/0406Dodane przez: DOM REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZY "CARITAS"

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Konopnickiej 21, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
: Cewnikowanie; Karmienie PEG pozajelitowe; Podawanie zleconych leków; Opieka medyczna nad niepełnosprawnymi podopiecznymi DRO Caritas.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.05.2025
: od 7 140 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: DOM REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZY "CARITAS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Konopnickiej 21, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu: Izabela Marondel
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Cewnikowanie; Karmienie PEG pozajelitowe; Podawanie zleconych leków; Opieka medyczna nad niepełnosprawnymi podopiecznymi DRO Caritas.
StPr/25/0406
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 7 140 PLN

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); Kompletowanie dokumentów; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
StPr/25/0404
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa korespondencji firmowej w tym obsługa e-mail; Obsługa interesantów; Przyjmowanie zleceń; Obsługa kasy fiskalnej; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji firmowej; Sporządzanie sprawozdań i raportów; Obsługa urządzeń biurowych; Spotkania z klientami w siedzibie biura oraz klienta.
StPr/25/0400
data rozpoczęcia pracy od 06.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zapoznanie się z programem stażu; Przeszkolenie z zakresu BHP i ppoż; Zapoznanie z regulaminem pracy, przepisami prawa; Przygotowanie stanowiska pracy; Dbanie o wystrój sklepu i wystawy sklepowej; przyjmowanie dostaw towarów; Weryfikowanie dostaw towarów pod względem ilościowym i jakościowym; Obsługa kasy fiskalnej; Rejestrowanie sprzedaży oraz wydruk paragonów fiskalnych; Sporządzanie raportu fiskalnego; Bezpośrednia obsługa klienta; Informowanie klientów o promocjach; Przyjmowanie reklamacji; Przyjmowanie gotówki za sprzedawany towar; Pakowanie towaru dla klienta.
StPr/25/0398
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzedaż części zamiennych i akcesoriów samochodowych; Właściwy dobór części zamiennych wg programów sprzedażowych, katalogów; Przyjmowanie towarów na magazyn, układanie na półkach; Obsługa kasy fiskalnej i komputera; Dbanie o porządek i utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
StPr/25/0396
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

obsługa klienta w zakresie zakupu i sprzedaży walut; rejestrowanie zakupu i sprzedaży walut w systemie komputerowym, obsługa programu Kantor; ustalanie cen zakupu i sprzedaży walut w porozumieniu z właścicielem firmy; obserwacja zmiennych warunków gospodarczych mających wpływ na kształtowanie się kursów walut obcych; obsługa tablicy kursów walut; uzgadnianie, przeliczanie stanu kasy co najmniej na rozpoczęcie i zakończenie pracy w ciągu dnia; wykonywanie raportów kasowych, dobowych i miesięcznych; dbanie o czystość i porządek w kantorze, sprzątanie stanowiska pracy co najmniej raz w ciągu dnia roboczego
StPr/25/0392
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

obróbka produktów spożywczych potrzebnych do przygotowania potraw i deserów (mięs, warzyw, owoców), pomoc kucharzowi w przygotowaniu i wydawaniu posiłków, przestrzeganie zasad sanitarno-epidemiologicznych, dbanie o czystość na stanowisku pracy, zmywanie naczyń, sprzątanie kuchni, przestrzeganie procedur obowiązujących na stanowisku pracy
StPr/25/0383
data rozpoczęcia pracy od 10.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowanie surowców do produkcji; Przeprowadzanie procesu produkcji półproduktów i wyrobów gotowych ; Nadzorowanie i kontrolowanie zmian produktu w trakcie produkcji na podstawie szczegółowych wytycznych technologii produkcji; Obsługa maszyn i urządzeń oraz ich konserwacja na podstawie instrukcji i dokumentacji technologicznej; Posługiwanie się aparaturą kontrolno-pomiarową stosowana w przetwórstwie spożywczym; Identyfikowanie zagrożeń bezpieczeństwa żywności i monitorowanie krytycznych punktów kontroli w procesach produkcji oraz podejmowanie działań korygujących zgodnie z zasadami europejskich dyrektyw Dobrej Praktyki Higienicznej, zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli.
StPr/25/0381
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
StPr/25/0373
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

prowadzenie księgowości podatkowej
StPr/25/0359
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN