Zamknij
Kompletowanie towaru na montaż z wypisaniem dokumentu rozchodu wewnętrznego; Montaż zamówionego towaru u klienta; Dostawa zamówionego towaru na montaż; Rozliczanie niezużytego towaru po montażu; Pomiar u Klienta; Rozpatrywanie reklamacji po montażu wraz z przygotowaniem dokumentacji oraz zdjęć; Uczestniczenie w szkoleniach organizowanych przez producentów.
StPr/25/0374
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
StPr/25/0373
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Praca przy produkcji okien, drzwi i fasad aluminiowych; Obsługa serwisowa po montażu gotowego wyrobu.
StPr/25/0371
data rozpoczęcia pracy od 11.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie narzędzi i maszyn potrzebnych do wykonywania prac szlifierskich; Ocena jakości wykonanych prac i ewentualne naniesienie poprawek; Przestrzeganie norm bezpieczeństwa podczas pracy z narzędziami szlifierskimi; Dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
StPr/25/0364
data rozpoczęcia pracy od 11.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie - wykładanie towarów na sklep; Przyjmowanie i wydawanie towarów wg dokumentów dostaw i sprzedaży; Sprawdzanie dat ważności produktów; Inkasowanie należności za sprzedane produkty - obsługa kasy fiskalnej; Obsługa klienta na stanowisku mięsnym; Współpraca w przygotowaniu zamówień towarów; Dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży.
StPr/25/0360
data rozpoczęcia pracy od 10.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prowadzenie księgowości podatkowej
StPr/25/0359
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

szycie na maszynach przemysłowych w tym overlock, stebnówka
StPr/25/0348
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Analizowanie potrzeb edukacyjnych, opracowanie planów, zakresu i tematykę szkoleń, premelinarze kosztów, organizowanie szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy i negocjowanie jej warunków z trenerami, firmami szkoleniowymi. Monitorowanie przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; Zadania szkoleniowe: organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ppoż. ergonomii i ochrony; badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji; identyfikowanie i analizowanie ofert i instytucji szkoleniowych; organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym
StPr/25/0330
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy; przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym; przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie; wykładanie towarów na sklep; prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych, pomoc nabywcy przy wyborze produktu; inkasowanie należności za sprzedane produkty - obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, drukarki ze skanerem, obsługa programów komputerowych iHurt; dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży;
StPr/25/0314
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
StPr/25/0301
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN