Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności:
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
StPr/25/0373
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN