Zamknij

Gorlicka siłownia zmienia się w sklep i ... kościół! Zaprasza na "spotkania religijne"

17:24, 17.10.2020 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 22:08, 17.10.2020
Skomentuj foto: Kuźnia Sylwetek foto: Kuźnia Sylwetek

Zgodnie z decyzją rządu, od dziś wszystkie siłownie, kluby fitness i aquaparki zostały zamknięte. Przynajmniej w teorii. Gorlicka Kuźnia Sylwetek ogłosiła w sobotę na Facebooku, że przekształca się w sklep i kościół, zapraszając na płatne testowanie sprzętu oraz spotkania religijne. – Są to trudne decyzje, ale nie dajmy zniszczyć naszej branży – mówi Adrian Cios właściciel Kuźni. 

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

W czwartek premier Mateusz Morawiecki ogłosił nowe obostrzenia związane z gwałtownym wzrostem liczby zakażeń koronawirusem. Wśród nich między innymi zamknięcie siłowni i klubów fitness, basenów i aquaparków. W niektórych miastach w Polsce dziś odbył się protest przedstawicieli branży fitness.

Kościół Zdrowego Ciała

Przedsiębiorcy chwytają się teraz przeróżnych sposobów, aby przetrwać. W sobotę gorlicka Kuźnia Sylwetek poinformowała, że przekształca się w sklep oraz "Kościół Zdrowego Ciała".

Skoro nie mogą funkcjonować siłownie - w miejsce naszej od poniedziałku otwieramy SKLEP Kuźnia Sylwetek ze sprzętem do ćwiczeń - nasze PKD to również 4764Z, więc możemy. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą testować odpłatnie nasze maszyny.

 

Skoro nie mogą funkcjonować zajęcia fitness - od poniedziałku ruszają w naszym klubie zgromadzenia religijne członków związku "Kościół Zdrowego Ciała". Godziny zajęć fitness zostają przebranżowione na zgromadzenia. Będą one w godzinach zajęć fitness. Trudno uwierzyć? W tym świecie wszystko jest przecież możliwe. Oświecona Karolina i czcigodny Sławek zapraszają od poniedziałku na wyjątkowe wydarzenia religijne – pisze Kuźnia 

My nie tylko walczymy o zdrowie! My teraz walczymy o przetrwanie! O nasze miejsca pracy! O ludzi, którzy wrócili i stęsknili się za nami! O możliwość wyboru! Dlatego - pozdrawiamy naszą konkurencję i inne osoby "życzliwe" - zanim zadzwonicie tam, gdzie chcecie teraz zadzwonić, żeby na nas donieść - zastanówcie się, czy też nie powinniście podjąć walki. Są to trudne decyzje, ale nie dajmy zniszczyć naszej branży – apelują pracownicy Kuźni.

Gorlicka siłownia nie jest jednak jedyna w kraju, która zamierza w ten sposób ratować się przed bankructwem. Identyczne kroki poczynił krakowski klub Atlantic Sports

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(87)

MaroMaro

85 81

BRAWO życzę Wam powodzenia 17:58, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MłodyMłody

111 102

Rozumiem, że każdy chce się jakoś utrzymać i przetrwać ale to już jest trochę żałosne. 18:16, 17.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

miły panmiły pan

28 36

Czemu żałosne? Kościoły gdzie chodzą osoby będące w największej grupie ryzyka mogą się gromadzić. A siłownie? chodzą te same osoby, większość się tam zna z imienia ale ryzyko ojoojoj zamknąć wszystko w p*zdu. Wygląda mi to na ogromną hipokryzje.
Takie zdanie jak twoje mają ci który nawet koło tego miejsca nie przechodziły. Czyli nie wiem, nie byłem ale się wypowiem... ehhh... 20:54, 17.10.2020


strona wuwuwustrona wuwuwu

0 2

Pan/i z budżetówki czy biura poselskiego? 13:49, 19.10.2020


ArcturusArcturus

0 0

Sam jesteś żałosny, do kościoła wolno zap....lać a gdziekolwiek indziej nie,
Kolejny Katohipokryta co innych będzie.
Nie podoba się to siedź w domu i nie zatruwaj powietrza.... 13:27, 27.10.2020


Prezes Prezes

94 97

Wstyd i bieda tyle w temacie pomysł dno 18:20, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

33 41

a ty masz jaki pomysł na tą niby biedę i wstyd ? emeryturka?,renta?.czy etacik za minimalną pensję.Cokolwiek byś nie miał i tak będzie mało,więc miej co masz i nie zazdrość innym jeśli mają pomysły na życie
18:52, 17.10.2020


Hahaha Hahaha

64 7

Nic z tego. Jeden człowiek ma mieć 7m2 przestrzeni wokół siebie więc w sali 70m2 może przebywać tylko 10 osób. 18:40, 17.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JackJack

14 24

Tylko ze opisana siłownia to ponad 300 m2 😜 21:24, 17.10.2020


TomtommTomtomm

1 0

A odliczyłeś metraż sprzętów? ( bieżnie , atlasy )
chyba że w repertuarze ćwiczeń same pajacyki . 11:23, 19.10.2020


To nie jaTo nie ja

73 84

Pomysł petarda dobrze ze siłownia ma myślących właścicieli 💪💪💪💪 trzymam kciuki za to żeby to wypaliło i żeby jak najmniej życzliwych „sąsiadów” siłowni maczało palce w donosach. 18:48, 17.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

28 18

Jacy myślący??? To jest żałosne, porodia
Niech pomyślą 1 osoba na 7 m2 20:12, 17.10.2020


To nie ja To nie ja

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PANI_KAPANI_KA

16 4

E tam, kto chodzi na siłownię, prawdziwy mężczyzna zdobywa siłę i tężyznę fizyczna poprzez pracę. Dawniej nie było siłowni, kuźni, fabryk siły i wszystko się kręciło. Dawniej też byli prawdziwi mężczyźni, a nie chłopcy na paszy z Olimpu.🤣🤣🤣
16:32, 18.10.2020


DanaDana

59 82

Bardzo dobry pomysł. Gratuluję i życzę powodzenia. 18:54, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

44 56

Na kuźni jest 314m więc trochę ludzi wejdzie. 18:54, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KupującyKupujący

9 0

Max 5 osób na kasę fiskalną :) I teraz cyk - żeby nie mogli kombinować, rząd wprowadzi ograniczenie max 10 minut pobytu na osobę w sklepie, a kościoły czy wyznania mogą się gromadzić tylko w zarejestrowanych świątyniach. 13:00, 18.10.2020


atletaatleta

85 59

Żałosny ten pomysł ( skopiowany) jak wam tak brakuje na przeżycie to zapraszamy do pracy na oddział zależny w naszym szpitalu. 18:55, 17.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Maciej kMaciej k

15 34

Co z tego ze skopiowany? Hahah, wejdź sobie na grupy branży fitnes, wszyscy się jednoczą, nie chodzi o konkurencje ale o to by pokazać solidarność. Właściciele sami wstawiają gotowe teksty by pomoc innym aby zrobili to samo, aby wszyscy mogli normalnie działać 21:27, 17.10.2020


to nie ja to nie ja

21 28

Gorlicki szpital ? ma na myśli największe hospicjum jakie istnieje w powiecie ? ostatnio pokazali jak w dupie mają ludzi.. na wielu przykładach których nie bede wymieniać dla dobra tych osob.. płaci się na nfz a pogotowia w wielu przypadkach odmawia wzięcia do szpitala.. no chyba ze ma się kurde gorączkę to tak wtedy wezmą bo korona.. Ci którzy myślą sobie poradzą i swoja siłownią zarobią na życie i na pewno zadbają o zdrowie swoich podopiecznych a nie będą się chwytać pracy w gorlickim niech mnie szlag "szpitalu" 22:52, 17.10.2020


yacynyacyn

0 6

ile płacicie bo jestem chętny, szóstka z przodu netto i nie ma sprawy? 22:07, 18.10.2020


RikiRiki

90 59

Żałosny pomysł jak i i również właściciele skoro nie przestrzegają obowiązujących zasad sanitarnych i kpią sobie ze zdrowia ludzi. 19:17, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janekjanek

18 20

kpi to sobie rządząca władza. W pierwszym etapie lockdownu nikt nie protestował, wszystko było zamknięte. Nikt nie znał sytuacji i zaufał rządzącym. Obecnie wszystko co wprowadza rząd wychodzi poza prawa logiki. nie ma zadnego uzasadnionego argumenty na zamykanie siłowni itd. Kluby taneczne mogą działać? a kluby fitness nie? co to ma być? jestem katolikiem bardzo wierzącym, ale kiedyś zamykali kościoły ze względu na fakt ile ludzi tam chodzi, osób potencjalnych na zarazenie, seniorzy itd, a one mogą działać normalnie. Gdzie na siłowniach, basenach itd seniorów czy osób ze słabą odpornością nie ma. Zamykając ludzi w domach, padnie im psychika, odporność... mógłbym takich argumentów wypisać jeszcze długo ale co to zmieni? Brawo chłopaki, walczcie, może inni tez się dołączą do walki 06:16, 18.10.2020


~~~~ja~~~~ja

79 39

Tak, tak przyklaskujcie takie pomijające przepisy kombinujcie a za tydzień lub dwa jak zauważą takie kombinacje ograniczą funkcjonowanie sklepów (oczywiście poza tymi z artykułami pierwszej potrzeby, bo raczej nierealne aby takie zamknęli) i kto na tym ucierpi?
Mam nadzieję, że znajdą inny dobry "bat" na takich i nie skończy się tak jak pisałem. 19:23, 17.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

magdamagda

5 25

mamy ze strachu i bojaźni przed tym co nam zrobią rządzący słuchać się każdego ich słowa, tym bardziej nie uzasadnionego w naszym prawie? widzę ze ludzie już przeciekają tą sytuacją i zaniedługo strach, i to co robi rząd stanie się normalną sytuacją i nikt nie pomyśli ze to coś dziwnego. tak samo jak się stało z obowiązkowym zusem i innymi rzeczami lata temu. Ludzie przesiąkli i nie widzą ze tego typu prawo jest NIENORMALNE! 06:18, 18.10.2020


pipipipi

9 15

a pomyslales ze ci ludzie maja rodziny ze zatrudniaja innych ktorzy tez maja rodziny a zyc za cos trzeba oplacic zusy i inne *%#)!& ta cala zabawa w wirusa jeszcze ze 3 lata potrwa i co pozamykac mamy wszystko i glodem przymierac bardzo dobrzeze kombinuja bo skoro to moze zadzialac to super jest praca i jest tez zdrowie la tych co trenuja sport jest wazny bo tu chodzi o odpornosc ale nie kazdy to zrozumie jak sie siedzi w domu przed kompem 08:53, 18.10.2020


~~~~ja~~~~ja

14 5

@pipi no właśnie to dlaczego myślą o sobie a nie o innych? Inni też mają rodziny chcą je utrzymać a jak sklepy zamkną to chyba więcej ludzi ucierpi niż te kila żyjących z siłowni?
Poza tym po co niepotrzebnie narażać ludzi na zakażenie a tym samym DŁUŻSZĄ wysoką aktywność wirusa a co za tym idzie w nieskończoność utrzymywanie takiego stanu rzeczy jaki mamy i to wszystko dla kasiory... i jeszcze to popieracie. Masakra! 10:47, 18.10.2020


pipipipi

4 11

~~~~ja gdzie ci te sklepy zamkna wez logicznie pomysl troche to nie wojna zeby sie okopywac a zyc trzeba dalej i przede wszystim miec za co zyc 10:56, 18.10.2020


~~~~ja~~~~ja

11 3

@pipi mam poważne obaw,y że to Ty masz problem z logicznym myśleniem. Ja w ten sam sposób co Ty o pracownikach i właścicielach siłowni myślę o pracownikach i właścicielach sklepów tylko że tych jest trochę więcej niż żyjących z siłowni. I nie trzeba wojny aby zamykać sklepy przynajmniej te które nie są niezbędne (a niezbędne są tylko sprzedające artykuły spożywcze, środki higieny i leki).
Poza tym jak już pisałem im więcej łamania zasad tym bardziej przedłużone życie pandemii... ostatnio większość zaczęła zachowywać się jakby wirusa nie było i dzisiaj mamy skutki. 11:50, 18.10.2020


BekaBeka

45 72

Beka z tych którzy hejtuja właścicieli.
Właśnie świetny pomysł, genialny, takie spotkanie religijne jest dużo lepsze niż "kolęda online" z przelewem czy kopertą na konto parafii ;)
Natomiast do wszystkich hejtujących, zamknijcie się w domu, wychodźcie raz na miesiąc żyjąc na garnuszek rodziców i dajcie innym żyć. 19:32, 17.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Kirk Kirk

17 13

Chłopczyku nie obrażaj ludzi ,którzy zap....ją ciężko dzień w dzień na swoje utrzymanie . Siłki to mają w pracy i nie potrzeba im takiego wyznania 20:32, 17.10.2020


Miły pan Miły pan

12 16

@Kirk trzeba było studia zrobić, a nie teraz narzekać że zasuwasz na budowie i jak tam ciężko;) nie trawię tego typu komentarzy. Każdy kowalem swojego losu. A psom ogrodnika dziękuje. ;) Komentarz w stylu nie byłem, nie wiem ale się wypowiem.
Będąc dziś w jednej z galerii nie widziałem tam żeby ktokolwiek się przejmował czymkolwiek. A więc jak są równi i równiejsi? 21:03, 17.10.2020


RobolRobol

19 7

Do "miły pan" ciekawe kto by ci dom postawił ten student co się tak pilnie uczył??? A teraz co drugi po studiach (za pieniądze) 21:30, 17.10.2020


Kirk Kirk

13 12

I tu się @miłypanie mylisz 🤣
Otóż zasuwam ciężko za biurkiem co nie znaczy ,że gardzę pracownikami fizycznymi. Bez pracy fizycznej nie ma niczego. Nawet do gara byś nic nie włożył . Tak że pa. Zdrowia życzę . 22:08, 17.10.2020


Sport to zdrowieSport to zdrowie

14 2

Bake to ja mam z tych co podjeżdża autem pod siłownię puszczą dymek z fajki a na powrocie odwiedzą kebaba. 🤣🤣🤣🤣 23:54, 17.10.2020


zzzzzz

49 50

Oburzające!!!! Nie wystarczy nazwać się kościół. Po trupach do celu. To będzie wasz koniec 19:42, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

43 10

Biorąc pod uwagę jak wielu ludzi traktuje siłownie i swoją "rzeźbę", do religii naprawdę niedaleko. Tylko, że chcąc wykonać taki manewr, trzeba zarejestrować związek wyznaniowy. 20:02, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to jato ja

42 26

Żałosne to jest bo z kościołem teraz się chcą kumplować , jak się pali pod stopami. Trzeba było odkładać na gorsze czasy. Ja przez pogodę nie robię i nie skomle jak pies. 20:07, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnejOnej

51 23

Ale dno, ciekawe czy cwicza w maseczkach, jak sobie ktos chodzi na silownie to niech sie izoluje a nie naraza innych domownikow, znajomych 20:14, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GeniuszGeniusz

37 23

Skoro kościół to bez podatków. 20:25, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tadek1tadek1

5 1

A na tacę (opłatę) daje, kto chce. 18:01, 18.10.2020


GregGreg

28 32

Jeżeli jakiś sposób zarobku na chleb przestaje działać to szuka się innego żeby nie paść z głodu. Niejedna gorlicka firma się przebranżowiła czasowo. Firma reklamowa szyła maseczki, robiła stojaki na płyn dezynfekcyjny i osłony z tworzywa do sklepów. A że w obecnych ciężkich czasach tylko modlitwa może nam pomóc to kościoły są na wagę złota. 20:29, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoscKosc

17 20

Tragedia co na to rodzina?....... 20:52, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrisKris

21 35

Kościoły potrzebne żeby prosić o mądrość dla polityków bo póki co to prezentują żałosny poziom i nie wiedzą co mówią i robią. Słyszeliście co Mateusz Morawiecki mówił na konferencji prasowej 15 października? Cytuję:
"Nie ma co ukrywać że nauczanie zdalne jest.. jest czy może być RÓWNIE EFEKTYWNE jak nauczanie poprzez nauczyciela który widzi uczniów rozmawia z nimi czyli tradycyjne nauczanie w klasie, dlatego minister edukacji będzie w najbliższym czasie prezentował dane i informacje dotyczące lżejszego programu nauczania. Lżejszego po to żeby oddać że tak powiem oddać sprawiedliwość tym, którzy starają się rzetelnie uczyć ale wiedzą doskonale że przez internet nauka jest DUŻO MNIEJ EFEKTYWNA i jest trudniejsza niż nauka bezpośrednia."
yyyyyy o co chodzi w tym przesłaniu? 21:06, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mzbkplmzbkpl

10 3

Co w tym trudnego?
Przez Internet mogą skutecznie uczyć się tylko te osoby, które chcą się uczyć. Pozostali skorzystają z lekcji "on-line" mniej niż z lekcji w szkole. 22:27, 17.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


????????

37 10

Tylko ze na jedną kasę w sklepie może przebywać 5 osób,tak że lokal do zamkniecia 22:18, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mzbkplmzbkpl

49 13

Rozumiem, że był złożony wniosek o zarejestrowanie w MSWiA jako związek wyznaniowy/ kościół.
Rozumiem, że był dołączony Statut.
Rozumiem, że była wniesiona opłata skarbowa.
Rozumiem, że otrzymali decyzję z MSWiA o rejestracji.
Rozumiem, że zrobili to wszystko w piątek. 22:23, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

31 49

Popieram!!! Probujcie. A stado baranów które Was hejtuje w tym momencie zmieni zdanie kiedy również ich miejsca pracy zostaną zamknięte. Dopiero wtedy zrozumieją, że żeby walczyć z katarem nie trzeba było zamykać całej gospodarki!
W tym momencie więcej osób umiera przez utrudniony dostęp do służby zdrowia niż przez covida, czy to nie absurd wyznawcy covida? 23:08, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

20 38

Ale bredzicie - zaznaczam nie chodzę na siłownie i nie znam właścicieli - pomysł? Dla mnie średni z tym kościołem - dlaczego? Łatwo podważyć - gdyż jak niektórzy mądrzejsi w komentarzach piszą merytorycznie: zarejestrowany związek wyznaniowy? Bo nie wystarczy nazwać się kościołem. A co do testowania? Może przejdzie - ale na pewno na sądzie się oprze. A reszta hejtujących: żal wam? Że się ludzie bronią rękami i nogami przed *%#)!& Nikt was nie zmusza by tam chodzić. Zalecenia są jaśnie panujących byście z domu nie wychodzili to tam siedźcie! Idąc sobie np. ul. 11 listopada nikogo nie ma na chodniku w promieniu 100 m mam mieć maskę - po co? Kto mi to naukowo uzasadni? Jeden z tysięcy durnot rządzących! Godziny dla seniorów? A co to seniorzy łażą kiedy chcą! Więc po co? Przydał by się zdrowy rozsądek którego jak zwykle brakuje rządzącym. Brakuje im przeszkolonego personelu? A co robili przez lato? Na wiosnę ostrzegali że jesień będzie ciężka i sami się do niej nie przygotowali a 70 mln przewalili na makulaturę! I kto tu z kogo durnia robi? 23:08, 17.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

B18C4B18C4

6 5

Po ilości minusów pod twoim komentarzem widać jak mądre mamy społeczeństwo...
No ale cóż, niektórym używanie mózgu przysparza sporo problemów 10:39, 18.10.2020


tadeusztadeusz

0 0

Czy oglądałeś w sobotę w tvp "zgromadzenie religijne"w Wadowicach? 11:15, 19.10.2020


MauMau

38 6

Skoro silownia jest teraz sklepem.. to wlasciciele musieli poniesc dodatkowe koszty, jak np zakup nowej kasy fiskalnej, podpisanie nowych umow z pracownikami, czyli zalozenie firmy od nowa..
Nie wiem czy dobrze mysle, jesli tak to nie wroze wam niczego dobrego, urzedasy zawsze znajda jakiegos haka 23:19, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bartek123bartek123

4 11

wystarczy dodać kod w pkd i parę innych drobnych zmian by móc się przebranzowić czy poserzyć swoją działalność 06:23, 18.10.2020


kolokolo

22 45

nie dawac sie reżimowi pisowskiemu
23:32, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pani_AniuPani_Aniu

0 0

Reżim to tylko słowo jedno z wielu w słowniu, bardzo popularne słowo klucz w dzisiejszej propagandzie programowania młodych umysłów (reżim, drugi sort, kler, suweren...etc.) 11:35, 20.10.2020


Kosciol nie przejdziKosciol nie przejdzi

28 6

Słabe trochę.
O ile sklep jest ok o tyle z kościołem bardzo słabe i nie przejdzie. Żeby zostać kościołem trzeba najpierw zarejestrować związek wyznaniowy i spełnic warunki. Rozumiem frustrację Ale kombinować też trzeba umieć. 23:43, 17.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

martaamartaa

3 10

Ale przecież nikt nie pisał ze oni chcą zostać kościołem? chyba nie?- przynajmniej wydaję mi się ze umiem czytać ze zrozumieniem. Zgromadzenia religijne - to właśnie napisali. z tego co wiem bo na takie zgromadzenia chodzi moja babcia i wielu innych ludzi i nikt tego nigdzie nie rejestruje. 06:25, 18.10.2020


Sport Sport

27 3

Bake to ja mam z tych co podjeżdża autem pod siłownię puszczą dymek z fajki a na powrocie odwiedzą kebaba. 23:56, 17.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzzzzzxxxZzzzzzzxxx

12 1

Kazdego indywidualna sprawa jak podejdzie do tego pomyslu, niemniej jednak chyba ciężko będzie ćwiczyć w maseczce bo z tego obowiązku nie da się zwolnić a w razie kontroli a takie z pewnością będą nikt inny tylko Ty klienci poniesiesz konsekwencje 06:54, 18.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Max 37Max 37

30 12

W głowie się już pier..... skoro nie wolno to nie wolno!!!! Macie rączki to szukajcie pracy.pewnie się robić nie chce....ludzie myślą ,że nie zachowują i cwaniakuja ze wszystkim tak ja wy teraz.chory pomysl 09:19, 18.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdrowy rozsądekZdrowy rozsądek

9 27

Bardzo dobrze!
Skoro szkoły podstawowe są "bezpieczne", to siłownie również. Wszystkiego dobrego! 10:29, 18.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RolandRoland

36 6

Na hodowców zwierząt rzeźnych i futerkowych krzyczycie, żeby się przebranżowili, więc co za problem dla fitnes się przebranżowić? Motyki w dłoń i na pole, przekopać ziemie pod ziemniaki. Więcej mięśni pracuje niż przy jakichkolwiek ćwiczeniach.
Druga sprawa jest taka, że fitnes na spokojnie można uprawiać w domu, nie trzeba do tego zatłoczonej sali... 10:58, 18.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

brutusbrutus

1 1

Modlić się także można w domu... nie trzeba do tego zatłoczonego Kościoła... 08:10, 19.10.2020


Ale wiesz..Ale wiesz..

1 0

No połowa chodzi na siłke zeby pogapić się na dupy i poszpanować fotami a druga połowa chodzi po to zeby dupe wywalić niech sie pogapią....a wiesz w domu tego nie zrobią 😵 19:38, 22.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

9 18

Co jest w wami (mówię o niektórych) ludzie nie tak?
Właściciel siłowni, tak jak każdy inny micro przedsiębiorca (zazwyczaj), starają się utrzymać swój biznes za wszelką cenę mimo kłód rzucanych pod nogi przez los, a wy zamiast wspierać lokalnych przedsiębiorców, krytykujecie. Ten właściciel siłowni, jak i każdy przedsiębiorca, ożywia gospodarkę, zatrudnia ludzi, prowadzi nie tylko działalność usługową, ale także i handlową, uczciwie płaci podatki, Zusy, Krusy, NFZty i inne gówna, oraz wpływa także na rozwój innych okolicznych przedsiębiorstw- a wy krytykujecie, że walczy o swój biznes uczciwie i zgodnie z prawem, dostępnymi mu środkami. To co lepiej niech zwolni personel, zamknie biznes i zacznie kraść, bić ludzi, lub żerować na socjalu?

Z mojej strony- Życzę powodzenia wszystkim przedsiębiorcom w tych trudnych czasach. 13:41, 18.10.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

RegionalnyRegionalny

14 1

To niech walczy bez narażania zdrowia innych ludzi. Nikt nie zaprzecza, że podjęte środki sa przesadne, wystarczyłoby gdyby np. na raz w środku mogło przebywać ileś osób, z zachowaniem minimum 5m dystansu podczas ćwiczeń. Jednak jest jak jest, więc albo się dostosuje, albo przegra. Nawiasem mówiąc zawsze może wyrejestrować działalność i cud - nie trzeba płacić ZUS. 16:57, 18.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

0 2

Sz.p. Regionalny

Taki przedsiębiorca walczy i NIE naraża innych ludzi. Ale powiedzmy sobie szczerze- nie zrzucajmy całej odpowiedzialności na przedsiębiorcę. Do jego obowiązków należy zapewnić bezpieczeństwo ( i nie mam tu na myśli tylko bezpieczeństwa przeciwzakaźnego, ale także bezpieczeństwo pożarowe, oraz odpowiednie rozstawienie i zabezpieczenie sprzętu, zagwarantowanie apteczki itp). Ale przede wszystkim wielka odpowiedzialność należy do osób odwiedzających "sklep"- jeśli źle się czujesz, odpuść w danym dniu trening. Prosta zasada. To od nas zależy czy będziemy postępowali ze zdrowym rozsądkiem czy nie. Dlatego powtarzam- nie zwalajmy całej odpowiedzialności na innych- sami bądźmy odpowiedzialni.
Wyrejestrować działalność gospodarczą z ZUS i dalej prowadzić biznes- A czy to jest legalne? Nie wiem, czy za takie numery nie dostaje się w najlepszym wypadku kary (w gorszym więzienie). Na pewno jest to nieetyczne (czemu ktoś ma prowadzić biznes i płacić składki, a ktoś inny nie?). 16:47, 19.10.2020


RegionalnyRegionalny

1 0

Problem właśnie w tym, że to władza musi brać odpowiedzialność za ludzi, bo my Polacy niestety nie mamy ŻADNEGO poczucia odpowiedzialności wobec innych osób. Przykładem tego byli, są i będą pracownicy np. marketów, gdzie kaszle jak gruźlik, z gilem do pasa, gorączka taka, że sie o własne nogi potyka, zaraża ludzi dookoła, ale idzie do pracy bo mu utną 100zł premii za całomiesięczną obecność w pracy. To jest właśnie absolutny brak odpowiedzialności - jestem chory, zostaje w domu, nie idę do pracy/szkoły, nie zarażam innych. I tu nie chodzi tylko o koronkę, ale też chociażby grypę sezonową czy jakąkolwiek inną chorobę zakaźną.
Chociażby miał umrzeć, to on i tak pójdzie do tej siłowni i będzie zarażał, chociażby z gorączki ledwo na oczy widział BO ON/ONA MUSI ĆWICZYĆ. 13:19, 20.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

0 0

Użytkowniku Regionalny, pozwól że zacytuje twoje słowa:
"Problem właśnie w tym, że to władza musi brać odpowiedzialność za ludzi, bo my Polacy niestety nie mamy ŻADNEGO poczucia odpowiedzialności wobec innych osób."
Ty tak na serio? Przeczytałem cały komentarz, ale ten cytat naprawdę mnie zbulwersował. Ale od początku bo zastanawiają mnie dwie kwestie.
Po pierwsze- Na jakiej podstawie stwierdzasz że Polacy są nieodpowiedzialnym narodem- wynika to z twoich prywatnych obserwacji, czy zostały z tego powodu przeprowadzone jakieś specjalistyczne badania naukowe? (pytam całkiem poważnie- czytałem o wielu eksperymentach i badaniach- np. eksperyment stratfordzki, eksperyment trzecia fala, eksperyment milgrama itp).
Po drugie (i chyba ciekawsze)- Czy w związku z tym uważasz, ze skoro ludzie są nieodpowiedzialni, to należy pozbawić ich wszelkich objawów wolnej woli na rzecz poszczególnych organów władzy?

PS: W każdym środowisku znajdują się czarne owce- jednakże nie należy przez to generalizować całego środowiska. Sam w miarę możliwości trenuje i wiem, kiedy należy odpuścić trening, a kiedy można poćwiczyć (i nie jestem w tym sam- wielu poważnie trenujących podchodzi tak samo do tego tematu). 21:22, 20.10.2020


NoCoTyNoCoTy

1 0

UCZCIWIE???
a czy ktoś się pytał Jezusa czy sobie moze jego imię pożyczyć i fałszywie reklamować w celach zarobkowych???
Jeśli tak i się zgodził to spoko... 19:41, 22.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

0 0

Użytkowniku NoCoTy

Potraktuje twoją wypowiedz jako sarkastyczny dowcip, a nie jako ideologiczne opętanie ;) .
20:16, 23.10.2020


Nota beneNota bene

12 3

W kościołach od marca codziennie są specjalne nabożeństwa o powstrzymanie pandemii. Byliście chociaż raz? 17:37, 18.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty pisanty pis

5 14

wystarczy spojrzeć jak głosowali gorliczanie w wyborach parlamentarnych i prezydenckich wiec nie dziwi hejt tych ,którzy dali sie kupic za własne pieniądze. Każdy sposób dobry żeby nie dać się złamać pisowskim (nie)rządom. Walczcie życze powodzenia. 18:57, 18.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anty lewakAnty lewak

1 0

A ja hejtuje całą lewice ktora kradła i ośmieszała nas przed całym światem tyle lat...od pijaków po szogunów az do poTRZASKanego zwolennika gejów!!! Ale skoro ty wolałbys być pod ich rządami to braaawo TY!!! 19:35, 22.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


nicknick

1 6

Polak potrafi 09:56, 19.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomtommTomtomm

9 4

Brawo - za braki w wykształceniu. Przecież przy ćwiczeniach człowiek bardziej energicznie oddycha i zwiększa się zasięg powietrza które wydycha z płuc .
Chcą wyciskać na klatę to proszę bardzo w maseczkach albo od razu aparat tlenowy. 11:20, 19.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

3 3

Niektórzy w kościele są bierni, nie dają na tacę, myślę, że od teraz do siłowni zwanej kościołem może wejść każdy o każdej porze na dowolny czas z wolnym datkiem lub bez !!!!! 11:26, 19.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ketonal ketonal

12 2

Słabiutki pomysł!
Właściciel tej "budy" chyba nie do końca wie co robi -jak to mówią? chytry dwa razy traci ? W Hiszpanii kordonami otaczają całe miasta żeby opanować pandemie a ten jaja sobie robi ciekawe co cwaniaczek powie jak mu udowodnią że u niego parę osób się zakaziło 17:29, 19.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArcturusArcturus

0 0

szkoda ze kościołów nie zamykają z taką gorliwością
sam siedz w budzie 13:32, 27.10.2020


MotherMother

5 2

Silownie, baseny zamnknięte... więc ja się pytam, kiedy ograniczą lekcje wf w szkołach, podczas których na jednej hali ćwiczy po kilka klas jednocześnie??? 23:32, 19.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pani XPani X

1 0

Jak tylko podstawówki zostaną zamknięte........ 14:42, 22.10.2020


Do TomtommDo Tomtomm

3 2

Wyciskanie w maseczkach? Mam akurat koło siebie maseczkę firmy Bisaf FFP2. Jest droga ale zgodna z normą ISO 9001, EN 149:2001+A1. Sprzęt ochrony układu oddechowego. Na opakowaniu jak byk napisane: Półmaski filtrującej nie wolno używać: 1. W atmosferze zawierającej mniej niż 18% tlenu, 2. W pomieszczeniach o nieodpowiedniej wentylacji i małej kubaturze np. kanały, studzienki, zbiorniki, 3. W atmosferze w której występują zanieczyszczenia w postaci gazów i par. Osoby posiadające zarost, bokobrody lub uszkodzenia twarzy np otwarte rany z dostępem do tkanki nie mogą używać wyrobu. Jest to wyrób jednorazowy i nie podlega konserwacji ani czyszczeniu.
Po tym opisie widać że maski nie są obojętne dla naszego układu oddechowego. Ja dzięki uprawianiu sportu w tym roku zauważalnie zwiększyłem swoją odporność dlatego ze sportu nie zamierzam rezygnować. Biegam bez maski bo w masce próby skończyły się fiaskiem. Maska szybko robiła się mokra, miałem problem z łagodnym oddechem, musiałem łapać powietrze ustami co kończyło się kaszlem. Rzuciłem maską i problem się skończył. 17:59, 20.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna Anna zołzaAnna Anna zołza

1 5

Ja popieram ten pomysł , krytycy niech siedzą w domu i nie wychodzą najwyżej do sklepu , nikt nikomu na siłę nie kazuje iść tu czy tam , dajcie ludziom żyć , zarabiać , podejrzewam że większość osób która tu hejtuje to ludzie na emeryturze którzy nie martwią się " na razie " o finanse , ale pamiętajcie że na jakże ukochany mościwie panujący rząd ma różne pomysły , więc żeby nie chciał trochę uszknąc z waszych emerytur na walkę z covidem , który dziwnym trafem po urlopie wakacyjnym trafił znów do nas . Możecie poniżej mnie wyśmiewać i pisać co chcecie , ale nie utrudniajmy sobie życia nawzajem 17:21, 21.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdrowy rozsądekZdrowy rozsądek

2 0

COVID - Czymś Okropnym Vłaśnie Inteligenci Doje&^%$#li
:D:D:D:D 14:39, 22.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeniekHeniek

1 0

Kto by w gorlicach ćwiczył w maseczce 😅😅😅😅
Tutaj ciężko żeby zachować odstęp i maszyny przestawić a co dopiero ćwiczyć w maseczce. W innych państwach nie zamykają siłowni ale maszyny są w odstępach że masz komfort ćwiczeń, bieżnie są oddzielone pleksami i wszędzie są płyny do dezynfekcji i co najważniejsze ludzie myja po sobie maszyny nie jak tutaj! Wiem bo byłem i mało kto w siłowniach gorlickich zna zasady jak korzystać z maszyn i zachować czystość. A maseczka powinna być obowiązkowa bo ona nie przeszkadza w ćwiczeniach. 23:25, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%