Zamknij

Gorlice. Mariola Migdar oficjalnym kandydatem na burmistrza

08:59, 25.08.2018 J.R Aktualizacja: 08:28, 04.09.2018
Skomentuj

Dokładnie o godzinie 8.13 na swoim profilu w serwisie Facebook Mariola Migdar oficjalnie poinformowała o tym, że w najbliższych wyborach samorządowych zamierza ubiegać się o funkcję burmistrza Gorlic.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Mariola Migdar w samorządzie działa od kilkunastu lat. Od dwóch kadencji pełni funkcję wiceprzewodniczącej Rady Miasta Gorlice oraz opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta. Zawodowo pracuje na stanowisku prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej „Małopolska” w Gorlicach. Nie jest i nigdy nie była członkiem żadnej partii politycznej.

Informując o swoim starcie Mariola Migdar napisała:

Szanowni Wyborcy, Drodzy Gorliczanie!

 

Jako Wiceprzewodnicząca Rady Miasta oraz Prezes Spółdzielni Mieszkaniowej „Małopolska” w Gorlicach, codziennie rozmawiam z ludźmi z różnych środowisk, z różnych rejonów miasta i w różnym wieku. Łączy nas, oprócz wielu wspólnych doświadczeń , jedno – troska o nasze miasto, o Gorlice.

 

Samorząd bez polityki jest możliwy, tak samo jak możliwe jest działanie bez osobistych animozji i uprzedzeń. Bardzo ważna jest współpraca burmistrza i radnych, ale przede wszystkim przy współdziałaniu z mieszkańcami. Praca z Gorliczanami, praca dla nich przy pełnej dyspozycyjności, a nie narzucaniu im decyzji wygodnych władzy. Trzeba mieć odwagę spojrzeć mieszkańcom prosto w oczy nawet w trudnych momentach.

 

Dziś przyszedł czas na zmiany!

 

W związku z rejestracją Komitetu Wyborczego Wyborców „Przyjazne Gorlice” chciałabym Państwa poinformować, że podjęłam decyzję o kandydowaniu w wyborach na Burmistrza Miasta Gorlice. Razem z Wami chcę rozpocząć w naszym mieście prawdziwe zmiany na lepsze. 

 

Posiadam dość energii, kompetencji i doświadczenia by sprostać temu wyzwaniu.

 

Potrafię rozmawiać z ludźmi, potrafię słuchać, potrafię działać. Potrafię być skuteczna. Uważam, że dobrze znam problemy i potrzeby Gorlic.

 

Zaprosiłam do współpracy w naszym komitecie wyborczym wszystkich, dla których Gorlice są najważniejsze. 

 

Mój start w wyborach nie był łatwą i oczywistą decyzją, ale po wielu rozmowach z Państwem zdecydowałam, że będę Waszą kandydatką na urząd Burmistrza Miasta Gorlice. 

 

Chcę zacząć łączyć Gorliczan w trosce o nasze miasto, w pracy na jego rzecz, by stało się miastem przyjaznym i atrakcyjnym, zarówno dla jego mieszkańców, odwiedzających nas turystów i potencjalnych inwestorów.

 

Proszę o Państwa zaufanie i zachęcam do poparcia mojej osoby. 
Liczę na Gorliczan! a Gorliczanie mogą liczyć na mnie!
Razem zmienimy miasto na lepsze!

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(114)

xyzxyz

23 19

Bo to "wielka miłość" jest.. 10:09, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AntywPiSAntywPiS

0 0

Twoja? 17:04, 14.10.2018


reo

EskobarEskobar

71 22

Rozne dziwne nazwy komitetow .. czyzby bali sie przyznac np ze sprzyjaja jakiejs partii. Przyklad? Hmm jakos nie widac ostrego sprzeciwu co do rewitalizacji rynku i odpowiedzialnosci za nia. W zarzadzaniu trzeba byc twardym a nie gumowym wiec prosze przypomniec swoje dzialania.. Co do spoldzielni to ostatnio na osiedlu ocieplano piwnice. Szwagier zaprasza i udostepnia takowa zeby sprawdzic zasadnosc , jakosc tej inwestycji spoldzielni.. A teraz pytanie bo sloganow cala masa ze Pania zaczepiaja i prosza o start. Prosze o program czarno na bialym. Praca, inwestycje, komunikacja, wietrzenie ratusza, moze obciecie zarobkow burmistrza, co ze straza miejska? 10:09, 25.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tralalatralala

12 2

W takim przypadku należy sprawdzić projekt modernizacji oraz obliczenia zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania wykonane przez odpowiedniego fachowca. Tam wszystko będzie napisane: straty ciepła i koszty dla planowanej inwestycji. To znaczy - powinno być.
Jeśli nie - projekt do kosza a decydenci do spowiedzi przed mieszkańcami. 11:02, 25.08.2018


MagdaMagda

19 3

Bardzo trafnie.W razie wygranej(oby nie) będą śmiechy do kamery i obiektywu, podjazdówki, judzenie tak jak teraz w radzie. 15:00, 25.08.2018


psia fajapsia faja

9 0

Jeżeli ma być tak jak na Walnym Zebraniu Spółdzielni 2018, to dziękuję za takiego burmistrza jaką miała by być p. M. Migdar. Pierwsze co zrobiła, to ogłosiła ze zebranie jest nagrywane, przez co zastraszyła zebranych i zniechęciła do dyskusji. Zawsze na walne przychodzili właściciele mieszkań, w tym roku mogli brać udział mieszkańcy. Myślę że to dzięki takiemu posunięciu, pani prezes Migdar uzyskała absolutorium. Co do docieplania stropów w piwnicach. Chciałem zauważyć, że to mieszkańcy powinni decydować na co wydać pieniądze z funduszu remontowego, a nie pani prezes czy rada nadzorcza spółdzielni. Do rady dostały się osoby, mimo że nie mają żadnego pojęcia o prawie spółdzielczym, które po raz pierwszy brały udział . No, ale dla niektórych żaden grosz nie śmierdzi. 10:11, 26.08.2018


MichałMichał

68 119

Mariola super, masz nasze głosy, czas na zmiany!!! 10:23, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RozlochyRozlochy

10 6

Jakie zmiany? 06:02, 27.08.2018


TDITDI

63 114

Bardzo dobra decyzja, może wreszcie czas na doświadczoną kobietę, bo ta młodzież się nie sprawdziła. Pani Mariolu dużo wytrwałości życzę, bo głównym przeciwnik jest niezwykle zażarty!! 10:26, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janojano

136 49

Najbardziej chodzi o kasiorę i stołek a nie o los mieszkańców Gorlic. 11:14, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bolobolo

5 2

jaka kasa, jaki stołek. dorwali się chłopcy i plują ile wlezie. startujcie i zobaczymy czy was wybiorą mędrcy klawiatury 20:11, 28.08.2018


Mój nick?Mój nick?

118 40

Z tej wyPOwiedzi wynika, że program polega na straszeniu obecnym burmistrzem. Puste słowa o jednoczeniu trosce i współpracy typowe przedwyborcze bzdury.Troska to jest o koryto dla siebie. Zabrakło jeszcze standardowego hasła żeby żyło się lepiej wybranym. 11:16, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

115 44

Jakoś mnie to nie dziwi, że ta Pani będzie się ubiegać o fotel Burmistrza. Bo to już od dawna było wiadome z jej wypowiedzi i sztucznych zagrywek. Teraz oficjalnie to podaje, bo zbliżają się wybory.
Szkoda, że ta kandydatura to strzał w płot dla Gorlic. Szkoda, więc na nią oddawać swój głos. Śmiało można zapytać mieszkańców osiedla Pod Lodownią, czy zadowoleni byli jak ta Pani była tam Prezesem spółdzielni. Jak traktowała mieszkańców. Nawet Pani Radna Nowak wytoczyła jej sprawę i oboje się prawowały.
11:46, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MagdaMagda

30 11

Dokładnie tak.Na osiedlu zrobiło się spokojnie i jest dużo zrobione i robi się dalej przy obecnym Prezesie. Więc dziękujemy za ofert3 głosowania na tą kandydatkę. 15:05, 25.08.2018


GorliczaninGorliczanin

130 47

Kobieto opanuj się gdzie ciebie jeszcze nie było. 11:51, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czesław GębarowskiCzesław Gębarowski

52 50

8,13 przejdzie do historii Gorlic, Polski a może i Świata. 11:58, 25.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AryskafanderAryskafander

14 6

Przepraszam, że co? :-))) 13:20, 25.08.2018


A-linkaA-linka

17 11

No - co za reakcja :( Czyżby Pan też chciał kandydować ? Może należało zgłosić swoją kandydaturę np. o 5.30. I byłaby szansa na wejście do annałów historii. Ale tak już zupełnie poważnie. No i po co takie złośliwości ??? 15:49, 25.08.2018


rynekrynek

93 19

Ludzie kojarzą miejskich radnych i tę ich "robotę". Gorliczanie powinni wymienić w całości władze miasta, powiatu oraz wszystkich radnych, tę Panią też.. I wybrać nowych ludzi. 12:55, 25.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanoJano

17 9

Żyję już wiele lat i stale słyszę wybrać nowych, starych usunąć. Wybierzemy nowych i znów za 4 lata ten sam postulat się pojawi, wybrać nowych. Tak się można bawić w wybieranie i sto lat. A korzystają tylko na tym ci wybierani, my i tak za 4 lata dopiero jesteśmy potrzebni. A co by było gdyby nikt nie poszedł do wyborów tylko rodziny i znajomki kandydatów? Dalej to samo. Szary człowiek zawsze przegra i nic nie może. Cokolwiek wybierze nic się nie zmieni bo ludzie są jacy są- niedoskonali, samolubni i taka też zawsze będzie władza żebyśmy nie wiem co nie zrobili. 13:28, 25.08.2018


rynekrynek

15 4

Należy zawsze mieć nadzieję, że p...y zostaną odrzucone. 15:58, 25.08.2018


AniaAnia

47 88

Ta oto pani ma niewątpliwie wielkie jaja,których Wam wyżej piszącym z pewnością brakuje.Pozdrowienia dla tych wszystkich co tylko krytykować potrafią a sami h... w życiu zrobili i patrzą gdzieś z ukrycia cichutko!!! 14:53, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanoJano

30 2

Moment. Jest wielu ludzi, którzy wiele osiągnęli czy to w nauce czy biznesie ale nie kandydują. Wiesz może dlaczego? Ja myślę, że min dlatego, że nie chcą się w tym babrać, wystawiać na ostrzał każdemu pierwszemu lepszemu itd. Czasem człowiek wyżej ceni sobie godność niż lokalną politykę, lokalne wojenki i władzę. Każdy rozsądny wie, że w pojedynkę nic nie osiągnie choćby był nader szlachetnym człowiekiem a wchodzenie w takie czy inne układy po prostu nie każdemu jest na rękę. I są też ludzie którzy może niewiele lub mniej osiągnęli ale jakoś władza nie jest im do niczego w życiu potrzebna. A krytyka? Cóż była jest i będzie, jeżeli, jak piszesz "ta oto pani ma jaja", to na pewno wie na co się naraża kandydując. Jeśli nie wie, niech czym prędzej wycofa swoją kandydaturę. Trzeba mieć bardzo grubą skórę jeśli się chce zostać osobą publiczną, więc nie denerwuj się tak. 16:52, 25.08.2018


JaJa

89 6

Gdyby była odpowiedzialność karną za nieudacznictwo to by nie było tylu psełdo samorządowców :(
14:59, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fakt fakt

23 1

Ale wtedy nie trzeba by było czekać na glosowanie o absolutorium, które teoretycznie odebrało im władzę . Wtedy ci panowie byliby tam gdzie powinni juz chwilę temu być i nie mogli by wystartować w najbliższych wyborach. 12:50, 26.08.2018


MagdaMagda

63 22

Obawiam się żemieszjańcy Hallera zagłosują żeby mieč niwego prezesa. 15:08, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

E tamE tam

28 35

Pani Mariola i Pan ni kandydaci w tych wyborach. Reszta to cóż. R się nie sprawdził kandydat PIS nie podany i skrywany i podobno niedawno zapisany. Reszta sie chowa i wyskoczy jak filip z konopi wiec słabiutko Znamy te trzy osoby. Trybus Migdar, Kukla. II Tura Trybus Migdar 15:50, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HallerekHallerek

99 26

Na mistrzostwach świata w intrygach
byłoby murowane pierwsze miejsce. Trzeba wspomnieć, że Panią kiedyś wykluczono z Porozumienia Gorlickiego, ktoś pamięta za co? 15:51, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ixiixi

39 83

Trudno niektórym facetom przyznać że jest wiele kobiet lepszych od nich,inteligentniejszych,bardziej pracowitych.To boli.Stąd wylewają swoje frustracje,męscy szowiniści.Czyż nie jest tak panowie,że uważacie,że miejsce kobiety jest w domu....dzieci,gary,dać d jak pan i władca zapragnie?Bardzo dobrze że pani Mariola startuje.Tylu już bylo burmistrzów mężczyzn,czas na kobietę.Obserwuję aktualnego...czego dokonał,czym może się pochwalić?Milczenie,dlugie milczenie.Te wszystkie wpisy pokazują że boją sie pani Pani Mariolu.Trzymam kciuki i oddam na Panią swój glos
16:17, 25.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanoJano

15 4

Mocny argument, oddam głos na kobietę bo mężczyźni już byli i są szowinistami. A może wcale tu nie chodzi o płeć lecz o to, że w Polsce w ogóle występuje chroniczny brak elit z prawdziwego zdarzenia. Tej pani nie znam i nie wiem kim jest, więc się na jej temat nie wypowiadam, ale to żaden argument za nią, że mężczyźni już byli. Byli też biali, może więc czas wybrać czarnoskórego? 19:43, 25.08.2018


LucasLucas

12 4

Idź być feministką gdzie indziej 10:17, 26.08.2018


polpol

35 18

lepiej być dobrym prezesem SM
niż kiepskim burmistrzem
przykład już jest... 19:53, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gorliczankagorliczanka

93 27

tej pani dziekujemy nic nie robi dla osiedla jako prezes a co chce robic jako burmistrz dla miasta chyba tylko macic i siac niezgode 20:45, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czesław GębarowskiCzesław Gębarowski

23 29

A-linka więcej luzu, przeczytaj pierwsze zdanie artykułu. Poprostu mnie rozbawiło. Jeszcze jedno,oficyjalnym kandydatem jest się po zarejestrowaniu 21:44, 25.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A-linkaA-linka

10 6

A mnie też coś "rozbawiło", w Pana reakcji na mój post. "OFICYJALNYM" :) Czyż to nie jest powód do uśmiechu, że dla niektórych, język polski to TRUDNA język :) 11:06, 26.08.2018


widzwidz

9 59

Pan z telewizji to dobry kandydat. jak widzę jakie mają studia oglądając program rtvg to powiem chciałbym by to co zrobił dla swojej telewizji przelał na nasze miasto. 21:47, 25.08.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

EdekEdek

32 9

Maciek weź już nie rób z siebie idioty pisząc sam sobie te pochwalne komentarze. Ty tak samo znasz się na TV, jak Duda na Konstytucji 22:47, 25.08.2018


Były praciwnikByły praciwnik

7 12

TRYBUSA jak narazie nikt nie przebije wystarczy zobaczyć na czym pracuje RTVG . Szefie ????po co Ci ten stołek w Ratuszu skup się na tym co robisz bo szkoda pana potencjał marnować. W Gorlicach jak nie ma dobrego burmistrza to niech będzie dobactelewuzja a nie to co się nazywa pana konkurencją. Pozdrawiam P. 10:46, 26.08.2018


AryskafanderAryskafander

15 0

Skoro ma takie świetne studio, to po co mu burmistrzowanie? Jakbym miał taki świetny biznes, to bym go pilnował, a nie zajmował się polityką. 18:40, 26.08.2018


BULBUL

1 4

Obejrzałem RTvG i wiem, że Pan Trybus wystartuje z poparciem Kukiz 15... wywiad z poseł Elżbietą Zielińską - mówi, że ma kandydata i go namawia, bo sama nie może. Nie dziękujcie (27 sierpnia 2018 godz. 11:45). 11:46, 27.08.2018


virtuozovirtuozo

31 34

jak chcecie kościółkowo to tylko Trybus na burmistrza:) pozdrawiam europejczyków:) 22:45, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tralalatralala

32 26

"Liczę na Gorliczan!"
Świetnie! A ja liczę na Pani program. Bez bajerów. Jest taki? 22:51, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włatca móch Włatca móch

61 8

Gębarowski, jak Cię czytam, a szczególnie, jak Cię widzę i słyszę na relacjach z sesji rady miasta to jakbym Czesia z WM oglądał. Bardzo się cieszę, że nikt Cię nie chce na swoje listy wyborcze i nie masz szans na kolejną kadencję, choć oficjalnie twierdzisz, że Tobie się już nie chce 22:54, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

37 13

Gdzie diabeł nie może tam babę pośle.
07:42, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

janojano

14 6

I to jeszcze taką babę. 10:45, 26.08.2018


Mieszkaniec ZawodzieMieszkaniec Zawodzie

67 21

Całe Zawodzie pamięta prezesowanie tej kandydatki w SM Pod Lodownią i już nie może doczekać się wyborów,żeby NIE postawić krzyżyka przy tym nazwisku 10:07, 26.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bossboss

42 25

Ten Kukla to faktycznie zostanie dalej burmistrzem... 10:23, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

faktfakt

40 12

Nic gorszego nie mogłoby spotkać Gorlic. 12:56, 26.08.2018


Adam NowakAdam Nowak

57 32

Boss - tego najbardziej się boję. Jeszcze jedna taka kadencja pod rządami nieudaczników i ostatni zgasi światło przed wyjazdem z Gorlic. Juz mamy prawie 40 milionów długu,kompromitujące decyzje burmistrzów, działanie na szkodę miasta.Gorzej być nie może!!! Więc koniecznie trzeba wybrać kogoś nowego. Jeśli głosy wyborców sie rozłożą to może stać się cud i Kukla z Bałajewiczem wygrywając wybory przez następne 4 lata doprowadzą miasto do katastrofy. A na nowego burmistrza zawsze można nałożyć system, który ograniczy sfawolę. Dlatego nie dajmy się zmanipulować kilku przy...... obecnych władców , którzy krytykują i szargać będa imię wszystkich nowych kandydatów aby tylko doprowadzić do stanu takiego jaki mamy dziś. 12:26, 26.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

A-linkaA-linka

11 19

"SFAWOLĘ"...??? SWAWOLĘ :) :) Różne są odmiany tego zachowania, ale tak jest poprawnie. 13:10, 26.08.2018


Zgłoś nadużycieZgłoś nadużycie

29 11

Jedną z najbardziej kompromitujących decyzji dotychczasowych burmistrzów było zezwolenie na wybudowanie galerii handlowej niemal na samym środku najważniejszego skrzyżowania w Gorlicach. 20:48, 26.08.2018


do zgłoś nadużyciedo zgłoś nadużycie

20 11

Powinieneś wiedzieć .Decyzje takie wydaje Starostwo i dobrze, że tak jest bo burmistrzów by to przerosło, nie mieli by czasu na organizację żałosnej strefy kibica za 120 tys 21:44, 26.08.2018


JaJa

15 7

Pani Ani to najwyraźniej brak kultury osobistej lub ma problem emocjonalny z własną płcią :)) 14:20, 26.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aleole115Aleole115

32 5

Niech całkowicie nowe władze zainwestują w mieszkańców w jakość i styl życia codziennego.oraz skończyć z totalnym calodobowym pijactwem w Rynku pod okiem monitoringu a od 22 do 6 bez kontroli osobowej przy calkowitej bierności Policji. 14:22, 26.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Rynek15Rynek15

14 4

Popieram . pijaństwo na oczach biernej i bezradnej policji a monitoring jest tylko z nazwy .ta pani nie ma żadnego pomysłu dla Gorlic.mieszkańcy rynku15 której jest prezesem mają dość co nocnych libacji w okolicach rynku.miejmy nadzieję że kiedyś sie to zmieni .rynek to wizytówka Gorlic a nie mijsce dla pijakow 19:50, 26.08.2018


Rynek 2Rynek 2

7 9

Prezes spółdzielni ma zajmować się żulami na Rynku? Chyba kpisz! Od tego jest po pierwsze policja, po drugie Straż Miejska, po trzecie władze miasta! A nie prezes którejkolwiek spółdzielni! 20:11, 26.08.2018


Do rynek2Do rynek2

12 2

Ta pani być może będzie burmistrzem Gorlic wiec będzie przedstawicielem władzy więc dlatego zostal poruszony temat żuli w rynku.a bierność straży miejskiej i policji przeraża . 21:06, 26.08.2018


Do Adam N.Do Adam N.

25 33

To może ty kandyduj i pokaż jak to się robi. Pokaż, że można ożywić tego gorlickiego trupa, zrobić coś z niczego, bez kasy z długami i nie zaciągając kolejnych kredytów. Bo na razie oczekujesz, że znajdzie się Mesjasz cudotwórca, który przemieni wodę w wino. Utopia. 15:25, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

32 11

Ja nie szukam nowego zajęcia więc nie będę kandydował.Gorlice moim zdaniem to miasto o bardzo dużym potencjale. Mogę doradzić jak to zrobić bez cudotwórcy. Nie wiem czy znasz sumę jaką co roku wydaje miasto a raczej jego władcy, i nie wiem czy wiesz ile z tej sumy jest marnowane,żle rozdysponowane, trwonione, czy też..... I nie trzeba zmieniać wody w wino.Trzeba na stanowiska burmistrzów autentycznych fachowców a nie dyletantów.No i nie mogą takie osoby być na tych stanowiskach tylko po to aby się dowartościować lub robić własny biznes na samorządowej posadzie 16:59, 26.08.2018


RagnalRagnal

28 12

A więc mamy karawanę, która jedzie, póki co Kukla, Trybus, Migdarowa i pomazaniec prezesa - na dziś. Tylko czy wszyscy dotrwają do drukowania kart do głosowania? Dlaczego? Obecny władca już tak zraził swoją osobą mieszkańców Gorlic, że aby "domknąć" listy rozpoczął łapankę na FB, ciekawe, że po 4 latach burmistrzowania nagle szuka osób do współpracy... Pewnie znajdzie, ale świadczy to o jego nieudolności organizacyjnej, co z resztą widać w całym mieście. Pan od TV też niekoniecznie musi chcieć dalej "walczyć" o zaszczyt rządzenia miastem bo co wtedy z jego tv? Pomazańcowi prezesa listy ułoży posłanka, ale kto na nich będzie nie wie chyba nawet ona sama skoro do dziś kandydat na burmistrza jest znany tylko z plotek. Co do jedynej kobiety w tym wyścigu nasuwa się pytanie czy wytrzyma presje i życzliwe wsparcie wszystkich malkontentów, jeśli wytrzyma może okazać się wygraną wyborów jak obecny burmistrz, może zdobyć nie głosy za ale głosy przeciw... Z resztą pożyjemy zobaczymy... 17:59, 26.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AryskafanderAryskafander

23 10

Dobrze Ragnal piszesz, znasz się na rzeczy. Apel Kukli jest po prostu totalną porażką, urządzenie publicznej łapanki na listę to okropne przyznanie się do klęki. Gratulacje, świetny pomysł, ostatni akt desperacji. 18:26, 26.08.2018


FAKTFAKT

22 6

Macie rację . Facet jest bez ambicji, ale nie dziwcie się - tonący brzytwy się chwyta. 21:30, 26.08.2018


Gorlicki wyborcaGorlicki wyborca

1 1

Zgadzam się z wami. Facet przez cała kadencję wystawiał łapę i poklepywał. Młodzi myśleli ze on to fajny kolo ze taki bezpośredni. Prawda taka, że nawet nie wie do kogo wyciąga i gdyby nie fakt, że wybory zależą od tych co łapę wyciąga do witacki to by na nich się wypią. jeżeli gość robi łapankę jak słysze przez FB to porażka i łapcia tu nie pomoże. Myśli, że kupi młodych Sławomirem i innym gwiazdorem. Młodzi nie tacy *%#)!& Wczoraj przeczytałem wywiad z Trybusem, któy powiedział, że za to co wydali by zrobić na stadionie on zrobi dwukrotnie więcej koncertów na rynku i fajnie bo tu jest klimat a nie ma błota i ciemno jak w d..pie. jestem młodym wyborcą i pan Trybus mnie przekonał. Trzymam za słowo. 17:00, 29.08.2018


AryskafanderAryskafander

45 16

Apel Kukli - publiczny akt ostatniej desperacji. 18:42, 26.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Adam N.Do Adam N.

10 25

Mówisz jak typowy przedstawiciel partii rządzącej. Wystarczy tylko nie "czy też..." tu uszczelnić tam uszczelnić i będzie kasa na wszystko. A kończy się na podwyższeniu podatków i wyciąganiu ręki po kredyty na 500+ jak to wygadał się prem Morawiecki. Kasa jest trwoniona, źle dysponowana, czy też... w całej Polsce. Np. 200mln za km kosztowała obwodnica w Warszawie ta z tymi ekranami dźwiękochłonnymi w kształcie tunelu. Czy to było potrzebne? Gdyby gdziekolwiek było inaczej możnaby było dyskutować. Trzeba mieć dobry wzrok, żeby widzieć jakiś potencjał w Gorlicach. Moim zdaniem to tylko puste słowa jakiegoś tam kandydata na burmistrza. 18:44, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam NAdam N

23 4

Nie jestem w żadnej partii a już napewno nie w rządzacej. Wzrok mam normalny a potencjał w Gorlicach widzę. Tysiące Gorliczan pracuje w Krakowie ,Warszawie, za granicą a mogliby na miejscu gdyby np. burmistrz i jego zastępca zamiast sponsorować imprezki z miejskiej kasy zajęli się zciąganiem inwestorów, którzy stworzyli by miejsca pracy. Fabryka maszyn kiedyś zatrudniała 11 tysięcy ludzi - dyr. Kotwica potrafił. Wiem,wiem zaraz ktoś mi powie,że to było przed "wojną mandżurską " Dwa lata temu moj znajomy inwestor z Niemiec chciał otworzyć tu fabryczke na 300 osób. Zadzwoniłem do burmistrzów. Niestety nie mieli czasu,więc zakład powstał na Słowacji. 21:23, 26.08.2018


jannjann

50 7

Piszecie ze p.Trybus ma cudowne studio ,pewnie i ma ale tylko dzieki poprzednim burmistrzom od ktorych dostawal 100,000 a teraz chce wladzy zeby doic na tv kase...kandytat powinien byc bezpartyjny i bez dzialalnosci gospodarczej 18:50, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GienekGienek

2 0

No wreszcie ktoś poza samym Maćkiem Trybusem napisał coś o jego kandydowaniu. Popatrzcie drodzy rodacy kiedy Maciej Trybus zabrał się za politykę??? Wtedy kiedy kranik z dotacjami z gmin się zakręcił. Przypadek???? NIE. Gdy jako jeden z pierwszych wójt Guzik nie dał kasy, Trybus wystartował w konkury z Guzikiem, teraz jak prawie wszystkie kraniki wyschły, startuje do miasta. KASA MISIU KASA 15:08, 30.08.2018


mm

5 20

ciekawe jak wygra czy będzie duzo imprez w gorlicach bo jest nudno 19:04, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

9 2

Burmistrz to nie DJ czy wodzirej a na pewno nie powinien robić z siebie weselnego drużby,ma być dobrym gospodarzem odpowiadającym głową za swoje decyzje ! 12:46, 27.08.2018


TofikTofik

56 21

Kukla rozpaczliwie szuka drużyny poprzez Facebooka. I nie ma się co dziwić bo był tak "dobrym" burmistrzem, że nie ma kim list zapełnić! Kochan po pierwszej kadencji nie wszedł (na własne życzenie zresztą), ale z listami problemów nie miał, a kandydatów miał aż nadto i wprowadził do rady sporą drużynę. A Kukla po czterech latach ostał się jeno ze swym zastępcą i radcą prawnym. Do tego dołączyli do niego banici, którzy będąc w obecnej Radzie Miasta nie mają się gdzie podziać (zdradzili swoje listy, a nikt inny ich nie chce): Nowak, Ludwinowa, Marszałkowa, Bubakowa, Ryndak. To nadal za mało, aby poważnie myśleć o wyborach stąd ten akt desperacji, jak ktoś zauważył powyżej. Ale ów akt powinien dać poważnie do myślenia wyborcom i mieszkańcom Gorlic, bo jak widać czym innym są pisane hymny pochwalne na facebooku Kukli przez etatowych klakierów z Moszczenicy i innych okolicznych wiosek, a czym innym twarda rzeczywistość i to kto chce się z nim identyfikować, jako jego kandydat do rady miasta. Miłośnicy Sławomira z okolicznych wiosek też się na kandydatów do Rady Miasta nie bardzo kwalifikują no i chłopa ma problem.

Obecnie Kukla mieni się rzekomo "bezpartyjnym" kandydatem, choć wszyscy wiemy, że on tak samo bezpartyjny, jak Duda zna Konstytucję. Bardziej właściwe byłoby określenie Kukli, jako bezczłonkowego bo przecież kto mu w tym SLD tu został, kto mógłby kandydować? Plato i może choć nie sądzę by chciał Sterkowicz. Stąd pomysł Kukli na bycie nagle bezpartyjnym kandydatem, co kompletnie mu nie przeszkadza jednocześnie zasiadać we władzach wojewódzkich małopolskiego SLD. Więc stąd ta łapanka na przypadkowych kandydatów, którzy mają nałapać głosów ile się da. Ostatnim razem Kukla miał fart bo należy pamiętać o tym, że on nie wygrał wyborów na burmistrza tylko Kochan je przegrał! Teraz Kukla, jak widać przegrywa już nawet sam ze sobą. Ciekawe, jakie jeszcze desperackie kroki poczyni by pokazać ludziom jaki jest fajny po tych 4 latach. 19:11, 26.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Scenarzysta Scenarzysta

17 32

Ludy ale wy macie na...e w łebach. Tu się nic nie trzyma kupy. Pan Nowak przynajmniej się nie ukrywa no i pan Gembaroski. Reszta to chłam. Od razu widać, że tu nie piszą ludzie tylko sztabowcy. Nikt mi tu z tych kandydatów nie pasuje. Wszyscy do kosza, ale jak słysze o tym Trybusie co piszecie to kompromitacja. Chciałbym widzieć jak mu d..e liżecie jak się okaże , że osiągnie w swojej profesji sukces na miarę Polski. Już widać jego produkcje na antenach ogólnopolskich. Ten program Podróże małe i duże już po raz trzeci rok z rzędu widzę w TVP a wy mali ludziki walicie w niego. Pan Trybus to aż się mu dziwię naprawdę. Teraz kiedy wchodzi na rynki ogólnopolskie to on staruje na burmistrza. Tylko straci bo nikt się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Pieniędzy mu chyba nie brakuje jak widzę czym się porusza więc po co idzie na mera miasta ? 20:02, 26.08.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

scenarzystascenarzysta

4 15

No wiedziałem, że nie upłynie chwila jak ktoś da łapkę w dół.Czekałem 15 sek. Co za miasto. Wcale się nie dziwie, że jest jak jest. Tu nigdy nie będzie dobrze, a Pan Trybus powinien opuścić to miasto bo szkoda tu jego potencjału marnować na taką wioskę. APEL Panie Trybus nie staruj Pan i zmień miasto bo tu docenią Pana tylko po śmierci. 20:13, 26.08.2018


AryskafanderAryskafander

20 1

Człowieku dobry, ale kto odmawia panu Trybusowi biegłości w obchodzeniu się z kamerą? Wprost przeciwnie, wielu chwali jego studio i dokonania - tylko co to ma wspólnego z zarządzaniem Urzędem Miejskim i gospodarowaniem Gorlicami? 22:40, 26.08.2018


BULBUL

7 1

Ja bym na miejscu pana Trybusa nauczył się polskiego albo zatrudnił polonistę do korygowania. Jest o niego lepiej po tym jak zniknęła Yvetta, ale każdego kto się zachwyca poziomem programów wysłałbym do szkoły. "Podróże.." ratuje jedynie czarująca Kamila i szkoda tylko, że tak krótko jest na ekranie. Panie Trybusie - więcej Kamili - no bo to oczywiste, że to pan jest ukryty pod pseudonimem scenarzysta. Jakieś jedno wydanie mogę panu skorygować dla idei - bezpłatnie, żeby się Pan przekonał jak bardzo jest źle ( anie jestem polonistą). 12:01, 27.08.2018


JaJa

0 3

A ty kim jesteś? też "chłam'' ? bo scenarzysta to nie Twoje nazwisko , więc nie obrażaj innych jak sam korzystasz z nicku. 12:58, 27.08.2018


PatriotaPatriota

20 10

Jakiekolwiek wybory w Polsce to wybieranie między dżumą, cholerą, czerwonką i ospą... 22:11, 26.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AryskafanderAryskafander

18 3

Startuj, bo rozumiem, żeś okaz zdrowia? 22:37, 26.08.2018


KarmazynKarmazyn

34 18

Pani Mariolu, może by Pani program przedstawiła? Bez ironii piszę - po prostu chciałbym się dowiedzieć, czy warto na Panią oddać swój głos. Ale żeby go Pani dostała, chciałbym się dowiedzieć, jakie ma Pani pomysły na miasto i czy w ogóle jakiekolwiek ma. Czy może chce Pani po prostu być burmistrzem, żeby być... 22:37, 26.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do Pikusdo Pikus

8 7

Jeśli będziesz tak wspaniałym Burmistrzem jak marudą i krytykantem, to startuj na fotel...
Już masz mój głos!!!
Pozdrowienia dla "wszystkowiedzących" komentatorów...!!! 19:39, 27.08.2018


SkundewizaSkundewiza

22 35

Wszystko byle nie pisuary. 11:27, 27.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełPaweł

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TofikowyTofikowy

4 21

Tak tak szuka szuka a wygra sprytny maciek ;-) 16:05, 27.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kindzon KinKindzon Kin

11 8

E ludzieeeee Co wy tu tak deliberujecie. Myślicie, że w ten sposób wygra wasz kandydat. Ja wam powiem kto wygra. lepszy ;-) od wszystkich a ze wszystkie słabe to wygra lepszy bajerant i wciskacz kitu mieszkańcom. Ludzie lubią jak się im obiecuje ;-) 16:53, 27.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Marioli M.Do Marioli M.

31 18

Każdy może startować (kodeks wyborczy), ale nie każdy powinien. 22:49, 27.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO WSZYSTKICHDO WSZYSTKICH

22 25

Czy się to wam podoba czy nie NAJLEPSZYM od wielu lat Burmistrzem był Kochan, to właśnie On ściągał kasę na największe inwestycję,(z czego czerpał profity ten aktualny "bórmiszcz" przez 2 lata, 3-ci, 4-ty rok pustka, Kochanówka się skończyła... 23:40, 27.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

1 3

Dokładnie tak, to był prawdziwy BURMISTRZ... 22:30, 30.08.2018


KondziuKondziu

9 8

Powiem wam, że najlepszym burmistrzem byłaby Karolina. Ona dużo może wypić. I dużo daje ;-) serca ludziom a najbardziej Miśkom. ;-) 00:14, 28.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BOSSBOSS

16 5

Wiadomo kogo redaktor wspiera , Mariolka juz tydzień na samym środku.... 17:37, 28.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

okok

11 13

I niech tak zostanie redaktor ma wyczucie i wie kto jest najlepszym kandydatem 18:53, 28.08.2018


WyborcaWyborca

4 14

Wczoraj zakupiłem gazetę konkurencyjną GG i przeczytałem rozmowę z Panem Trybusem. Zero tanich obietnic a to co widzę realne do wywiązania. Powiem tak. Ma Pan moje poparcie. 12:14, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GienekGienek

2 1

Maciek przestań ludzi wprowadzać w błąd. Wykupione miejsce pod reklamę w GG sfinansowane przez KWW Macieja Trybusa. Ot taki spryciaż 15:10, 30.08.2018


PawełPaweł

21 0

Marzę o świecie w którym kandydaci na stołki tak uśmiechają się do swoich wyborców po wyborach jak i przed wyborami :) 14:49, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PostępowyPostępowy

11 4

Gorlicom potrzeba burmistrza inżyniera, którego nikt przy robotach inwestycyjnych i remontowych w bambucho nie zrobi jak to dawniej bywało np. przy modernizacji rynku itp. 16:15, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GorliczankaGorliczanka

5 3

Inżyniera ,mówi pan panie Postępowy. Już wiem kogo ma pan myśli. Inżyniera Kuklę ;-) Litości. Cztery lata rządził a na wiosne napisał że potrzebuje nastepna kadencję by posprzątać. Noo super jak sie zrobiło bajzel to należy posprzątać, ale myśmy się nie umawiali z panem kuklą na taki układ. Miał 4 lata by zrobić coś dla miasta a nie narobić bałaganu. I tak dobrze, że chce posprzątać. Ja myślę, że następny burmistrz to zrobi PORZĄDKI. Widzę tu Trybusa albo Migdar 16:52, 29.08.2018


NorekNorek

7 4

Fajne ten nowy jaguar zastępcy burmistrza lepszy od tej skody za 104 tys 16:59, 29.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wyborca GorlickiWyborca Gorlicki

4 0

Fajny ten jaguar Burmistrza Bałajewicza tyle, że tak *%#)!& wygląda ze takie auto za te marne grosze co im tam płacą. Ciekawe czym jeździ kandydatka Mariola M i czym kandydat Trybus ? 17:05, 29.08.2018


do Bulldo Bull

5 0

ta Kamila nawet matury nie zdała pracuje w Krakowie kariery nie zrobi to nagrała jak była po drugiej klasie LO mi ta telewizja się nie podoba same wiejskie rozrywki Bobowa masa reklam i stare programy typu wspomnien czar albo rozmowyz szarlatanami jak pan Zięba jakie studia ma pan Trybus/? 21:09, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomografTomograf

12 0

Chcemy wszystko wiedzieć o kandydatach na burmistrza. Kto, z kim, czym, kiedy, gdzie, za ile, jak,po co, dlaczego.Po prostu wszystko. Może redaktor zrobi tabelkę. Programy oczywiście też. 21:16, 29.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to tylko ja to tylko ja

7 9

Myślę, że czas na wielkie zmiany w Gorlicach. Nie jestem jego mieszkańcem, ale zaglądam tam czasem. Mieszkańcy powinni dać szanse kobiecie. Może rzeczywiście wiele sie zmieni. Mariola daj głowa do góry. 00:27, 30.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WieszczWieszcz

1 8

Tylko Trybus. Zrobił coś czym Gorlice mogą się chwalić. Takiej telewizji z takim sprzętem w lokalnych telewizjach to się nie widzi. Nasze miasto powinien zmieniać ktoś kto się nie boi wyzwań i ciągnie w górę. Tylko Trybus. Ci co sprowadzają do Gorlic niski poziom i marazm powinni odejść. Stawiajmy na ludzi z rozmachem i odważnych. Jakby nie powiedział i co by nie powiedział Trybus to taki gość. Wiem, że w naszym mieście marazm a wiec i myślenie podobne dlatego nie zdziwie się jak zaraz jakiś i...ta tu zaprzeczy. ;-) 13:28, 30.08.2018


małomiasteczkowymałomiasteczkowy

13 1

Ciekawe ile Trybusa kosztują te ciągle wpisywane bzdury (Gorlice to za mała społeczność na taką propagandę)
co do człowieka sukcesu to Kukla też taki miał być (po 4 latach sukces wyparował i zostało co zostało) 15:47, 30.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

e noe no

4 0

E no Nie przesadzaj. Jaki sukces Kukli miał być. Obietnice a czy to jest sukces. Nie wiesz, że nikt tyle nie da co ja ci obiecam. No Czekam na nowe obietnice ;-) Teraz będą nie lewicowe ;-) Trybus to jest gość ale po jaką cho.ere tam sie pcha. ;-( 21:47, 30.08.2018


GREKGREK

11 4

Boże chroń Gorlice przed Mariolą! 16:24, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grek IIGrek II

11 5

Wspomnicie słowa Greka.Wszystko zróbmy, żeby chronić Gorlice przed Mariolą. 17:17, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WAZNA INFORMACJA WAZNA INFORMACJA

5 2

Moi drodzy. Co by nie powiedzieć i kogo popierać musicie wiedzieć, że liczba czarnych Jagułarów pod ratuszem po wyborach musi się zgadzać, a zatem wybory musi wygrać albo Trybus albo Bałajewicz ze swoim zapleczem. 19:06, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

6 1

Boże chroń Gorlice przed "GREKAMI"... 22:20, 30.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Wyborca Gorlicki.do Wyborca Gorlicki.

5 2

Mariola jeździ Golfem IV - Uzupełnienie 22:25, 30.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

upsups

5 1

To źle że Golfem bo liczba jaguarów pod ratuszem musi się zgadzać 23:06, 30.08.2018


zaniepokojonyzaniepokojony

1 0

Odnośnie kandydowania Pana Macieja na burmistrza mam bardzo dużo wątpliwości, aby ta osoba była tą właściwą.
- niech Pan Maciej opowie jak to powstawała RTV, z jakich znajomości, korzystał i czy uczciwie
chyba z tym nie będzie miał problemów będąc zagorzałym katolikiem bez skazy
- na jakich zasadach opierało się początkowe dofinansowanie telewizji ze środków publicznych
aby później mieć na dalszy rozwój tak niby pięknego studia
- osoba o najwyższych zdolnościach lizusowstwa w stosunku do obecnej partii rządzącej,
wspominając o rozpanoszonym aż do granic możliwości klerem oto przykłady:
1 szabelka a Prezydent Duda - co to było ?
2 telewizja przepojona programami i wiadomościami z życia kleru

P.S. osoba bez własnego zdania, wykorzystująca czyjąś pracę jako własną, podatna na wpływy władzy rządzącej ( teraz już do przesady ) oraz bezkrytyczny wobec kleru od zawsze.
Typowa marionetka 21:59, 04.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%