Na początku miał „apetyt” na walkę o fotel burmistrza Gorlic. Teraz okazuje się, ze Komitet Wyborczy Wyborców Macieja Trybusa wystawi także listy kandydatów do Rady Miasta oraz do Rady Powiatu.
Maciej Trybus gorliczanom kojarzy się przede wszystkim z Regionalną Telewizją Gorlicką, której jest od właścicielem od 2005 roku. Swój pierwszy poważny kontakt z lokalną polityką zaliczył przed czterema laty, gdy zdecydował się na start w wyborach samorządowych ubiegając się o stanowisko wójta gminy Gorlice. Do rywalizacja stanął z walczącym o reelekcję wójtem Ryszardem Guzikiem.
Wybory rozstrzygnęły się już w pierwszej turze, gdzie Maciej Trybus zdobywając 1686 głosów (29.40%) uległ Ryszardowi Guzikowi, który otrzymał 4049 głosów (70.60%).
Teraz Maciej Trybus zdecydował się zawalczyć o jeszcze bardziej prestiżowy urząd, jakim jest funkcja burmistrza Gorlic, o czym oficjalnie informował już pod koniec 2017 roku. Im bliżej jesiennych wyborów tym więcej konkretów pojawia się w przestrzeni publicznej.
Jak dowiaduje się portal gorlice24.pl „apetyt” Macieja Trybusa jest jednak znacznie większy i ma on praktycznie gotowe listy z kandydatami zarówno do Rady Miasta Gorlice, jak i do Rady Powiatu Gorlickiego.
Pomysł był w zasadzie mój, ale też pewnej grupy osób, które podobnie, jak ja mają na celu pozytywne zmiany zarówno w samym mieście, ale też w regionie. Cieszy mnie, że moja kandydatura spotkała się z takim pozytywnym odzewem. Chciałbym aby do obu rad trafili ludzie, którzy idą tam z pomysłem, dla prawdziwych celów i idei, a nie wyłącznie po diety. Jeżeli dzięki woli wyborców uda nam się zdobyć społeczny mandat zaufania liczę na szeroką i konstruktywną współpracę z wszystkimi lokalnymi środowiskami bowiem moją cechą jest to, że zawsze staram się łączyć, a nie dzielić – mówi w rozmowie z naszym portalem Maciej Trybus.
Zapytany o swój start na burmistrza Gorlic, jest na razie dość powściągliwy i zastrzega, że kampania wyborcza jeszcze się oficjalnie nie rozpoczęła, więc na konkrety przyjdzie czas wraz z jej rozpoczęciem.
Jako burmistrz Gorlic miałbym zdecydowanie inne spojrzenie niż obecny burmistrz na zarządzanie miastem oraz na jego rozwój. Trzeba zdawać sobie sprawę, że tak naprawdę budować możemy tylko wtedy, gdy jest zgoda, bo jak mówi stare porzekadło "zgoda buduje, a niezgoda rujnuje" – uzupełnia swoją wypowiedź Maciej Trybus.
Zarówno Maciej Trybus, jak jego kandydaci do Rady Miasta i Rady Powiatu idą do wyborów pod własnym szyldem Komitetu Wyborczego Wyborców Macieja Trybusa.
Stary komuch09:56, 15.06.2018
To może ja pierwszy - daj palec, apołknie całą rękę.
weteran10:07, 15.06.2018
Ma gość jaja. ;-) trzeba przyznać
Ray11:28, 15.06.2018
A z czego utrzymuje się RTVG?
Zohan11:41, 15.06.2018
Nie no burmistrz musi mieć włosy
weteran 11:42, 15.06.2018
Właśnie z czego żyje bo miasto zleceń nie daje. Gość zafasował najnowszego jaguara pewnie dał z 400 zeta. Przynajmniej wiem ze nie idzie po dietę do ratusza ;-)
12312:11, 15.06.2018
Nic nie pisze o sobie (co ukończył, co dokonał w dotychczasowym życiu, jakie ma hobby, jak wyglądała jego kariera zawodowa), by zachęcić do siebie wyborców. Ludzie już nie są tacy naiwni jak dawniej- czas odkryć karty P.kandydacie na burmistrza !!!
A-linka17:01, 15.06.2018
Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, który został przez Ciebie (przepraszam za tę formę, ale nie znam płci :) ). Wg mnie - w dzisiejszej sytuacji politycznej to, czym może pochwalić się przyszły kandydat na ważne stanowisko, nie ma chyba znaczenia. Podam przykłady takie najbardziej znane, dot.osób na wysokich stanowiskach. Marszałek Sejmu (Kuchciński)-ogrodnik, minister w kancelarii Morawieckiego (Suski) - perukarz, "słynny" ulubieniec Macierewicza, nie tak dawno w randze ministra (Misiewicz)- pomocnik aptekarski, robiący licencjat przez 7-lat, czy wójt Pcimia (obecnie szef Orlenu)- Obajtek. A gdyby tak przyjrzeć się ludziom w spółkach skarbu państwa, to osób naprawdę wysoko wykształconych i posiadających wiedzę potrzebną na danym stanowisku, policzyć można na palcach jednej ręki, no może obu rąk. I rację masz mówiąc, że "ludzie nie są aż tak naiwni jak dawniej". Ale ludzie tylko wrzucają kartki do urn, a stanowiska rozdziela ktoś inny. Niestety, ale takie mamy marne prawo.
A-linka12:22, 15.06.2018
Teraz p. Trybus został praktycznie "odcięty" od pieniędzy z Ratusza. A w związku z tym małe pytanko: Czy w przypadku udanego startu na któreś z tych stanowisk, będzie jedną ręką kierował stanowiskiem w mieście lub powiecie, a drugą zarządzał swoją telewizją ? Czy skupi się np. tylko na funkcji jaką powierzą mu wyborcy, bo wtedy mając dostęp do finansów znów jego firma zacznie rosnąć w siłę, a kamery RTVGorlice "nie wyjdą" praktycznie z kościołów i uroczystości religijnych w mieście i okolicy.
weteran13:25, 15.06.2018
A-linka. Patrząc czym gość jezdzi to pewnie ma lepsze dile niż ten z ratuszem ;-))))) Słuchy chodzą, że sprzedaje telewizje bo robi dla tvp. Czytałem jego wywiad w gazecie gorlickiej. Szkoda mi gościa. Po jaką cholerę on się pacha do samorządu skoro wybudował telewizje na takim poziomie technologicznym. Czasem ludzi trudno zrozumieć. Poza tym mógłby coś napisać co robił w życiu a tak to lipa. Pewnie po szkole filmowej jest bo te filmy jakie robił dla tvp to pierwsza klasa, ale mógłby coś napisać. To chyba mu nikt przed wyborami nie zabrania. Już mieliśmy takich spadochroniarzy i co wyszło. Apeluje. Panie Macieju pewnie nie wszyscy znają Pana napisz coś więcej o sobie.
XX13:28, 15.06.2018
Powinien kandydować na papieża :)
pol13:58, 15.06.2018
może się chłopina sklonuje, albo co .....
Fonfary dla Pana14:43, 15.06.2018
Czy to jest artykuł sponsorowany ?
Bul18:09, 18.06.2018
Oczywiście, że tak.
Weteran14:52, 15.06.2018
Powinien się sklonować, bo szkoda telewizji ;-) Moim zdaniem powinien zając się tylko telewizją bo jest w tym dobry a jak pójdzie w samorządy to gorlicka telewizja wróci do tego co było przed a wiec cienko to już widać po tej konkurencji jaką ma. Ja na niego nie zagłosuje bo szkoda mi telewizji. Powinien sie dogadać z miastem bo wiadomo nikt za darmo nie robi no chyba , że postawi na miasto jak na telewizje co widać po ich uposażeniu, że o prezenterkach i prowadzących paniach nie wspomnę pierwsza klasa. Ma gość gust. ;-)
sialala15:01, 15.06.2018
Po tej wypowiedzi widać już, że z samorządem miał mało do czynienia. Otóż pragnę Panu Panie Trybus powiedzieć, że dzisiaj nie ma ani jednej większej inwestycji na poziomie samorządu żeby wszyscy byli zgodni i wszystkim ona pasowała. Zawsze znajdzie się grupka niezadowolonych. Są nawet tacy co się odwołują, bo na dole pozytywnej dla nich decyzji pisze, że jest taka możliwość. Tak, że powodzenia jeżeli będzie Pan działał tylko tam gdzie wszyscy są zgodni - prawdopodobnie wtedy nie zrobi Pan NIC.
weteran16:17, 15.06.2018
Racja Panie Czesiu
Ekwilibrysta Płciowy15:40, 15.06.2018
Panie Maćku! Po kiego grzyba? 14 przetargów na kluczowe inwestycje w mieście nierozstrzygniętych, bo nie ma takiej kasy, jakiej żądają wykonawcy. Budżet tak wydrenowany, że żeby zorganizować strefę kibica to musieli sprzedać miejską działkę. Park niedokończony, wykonawca się odgraża, że jak nie wypłacą mu więcej, niż wygrał w przetargu, to nie skończy robót. Pensja burmistrza ostatnimi decyzjami Kaczyńskiego obcięta z 12 na 9 brutto. Radni zżarci z burmistrzem i cięci na siebie i urząd. Urząd zastraszony przez Bałajewicza i patrzący tylko, żeby *%#)!& na emeryturę. Glimar i Empol - tu nie trzeba nawet rozwijać. Burmistrz obserwowany i kontrolowany tak, że sobie nawet nie wyobraża, zwłaszcza że musi publikować rejestr umów zawieranych przez miasto w BIP-ie. I wszystko tam widać, a nawet widać to, czego nie widać. I Pan się chce w to wszystko pchać? Ja rozumiem Rafała, bo jest zakładnikiem swojego otoczenia, które bardzo dużo wie, ale stosunkowo mało jeszcze się nażarło. Ale Pan? Dej Pan spokój :).
Weteran16:19, 15.06.2018
Teaz wiem dlaczego obecny burmistrz zrezygnował z obsługi medialnej. Strach pokazać ;-) No to faktycznie wybraliśmy se włodarzy.
Prezes20:32, 15.06.2018
Maciek ha ha ,chce się dostać do władzy aby aby pieniążki z miasta na tv gorlicka szły , dramat ta cała tv, kawałki po 2 minuty, zero informacji ciekawych z Gorlic szkoda gadać na ten temat, jak Pan Edek żył to było ok a teraz dno
betti21:40, 15.06.2018
Zgadzam się ta tvg to porażka info z Bobowej Lipinek musi być no i z uniwersytetu 3 wieku bo mają umowę z Gorlic nic ciekawego a dawno już tego donosiciela z zawodzia nie było pan Trybus nie nadaje się na burmistrza nic o nim nie wiemy podejrzewam że studiow nie ma
Weteran22:09, 15.06.2018
Panie Rafale Nie kompromituj się pan
dad17:24, 16.06.2018
Do betti.
Co z Twoją interpunkcją ?
do dad21:00, 16.06.2018
Racja , nie zauważyłam
Sorki
maja22:17, 28.06.2018
dokladnie mam to samo odczucie zenada tv gorlice a nie widze cie jako burmistrza
weteran21:50, 15.06.2018
Prezes nie kompromituj sie. Ja tez nie uważam, że nie powinien zabiegać o stanowisko burmistrza ale na litość co ty opowiadasz. Facet produkuje cykliczne programy na anteny ogólnopolskie tvp i inne z tego co czytałem. Ja oglądałem kilka odcinków w tvp z tego podróżniczego programu i powiem super program i bardzo mnie cieszyło, że to ktoś od nas robi. To miasto powinno zabiegac o gościa a co robi. Uwazam , że pan Trybus nie powienien starać sie o stanowisko burmistrza a miasto i region powinno go brać do promocji. Co to mamy za media w naszym regionie. Te portaliki co chodzą z aparatami. Zgadzm się ze jest mało w telewizji z Gorlic ale dziwisz się. Nie ma miedzi to d siedzi wiec robią tam gdzie kasa z czegoś muszą żyć. Panie Maćku apeluje do pana nie pan to przemyśli a ty prezes i inni nie kompromitujcie się bo w ten sposób zaniżacie poziom naszego miasta. Czytałem wywiad z panem Trybus w Gazecie Gorlickiej i powiem to mądry facet i go szkoda do tego ratusza.
betti14:31, 16.06.2018
Zauważyłam że piszesz jak ktoś z rodziny? napisz jakie studia skonczył p.Trybus gdzie pracował czym zarządzał itp powołujesz się na marszałka ogrodnika ale nie o to chodzi w Gorlicach
aneks12:11, 16.06.2018
doil z kasy miasta przez ostatnie lata po ponad 150,000 rocznie na rtvg ,za wywiady z wojtem bobowej po 40,000 itp.a u Kukli sie skonczylo i mysli ze mu sie uda wygrac bo bedzie mogl brac kase ile zechce tak jak to pis teraz robi mydlac oczy spoleczenstwo kasa na dzieci ot .taka karta przetargowa sie zrobila z najmlodszych
RODO15:59, 16.06.2018
Aneks ales ty *%#)!& i masz szczęscie że Cie RODO chroni bo zobaczyliby ludzie co to za palant, ale musisz uważać co mówisz bo podajesz nieprawdziwe informacje i mogą Cię oskarżyć za rozpowszechnianie pomówień. Nie jesteś anonimowy twoje IP jest do pobrania i sprawdzenia.
Karmazyn13:40, 16.06.2018
Merytoryka: z cytatu P. Trybusa dowiadujemy się, że ma na celu pozytywne zmiany i stawia na ludzi, którzy idą tam z pomysłem, dla prawdziwych celów i idei.
No to pytanie: jakie to pozytywne zmiany? Jakie pomysły, cele, idee?
Może choć jeden konkret, a nie typowe polityczne i ogólnikowe lanie wody.
Patryk14:44, 16.06.2018
Pan Maciek ma swój ,,świat'' tylko 10% Gorliczan do niego pasuje....
RODO-s16:06, 16.06.2018
To wg ciebie ile ma obecny burmistrz skoro pan Maciek ma 10%
Patryk 17:05, 16.06.2018
Kukla ma 1% w porywach
RODO-s16:05, 16.06.2018
Patryk to wg ciebie ma za sobą obecny włodarz Rafał K skoro pan maciek ma 10 % Gorliczan ?
Patryk17:06, 16.06.2018
Max 1%
adam116:34, 16.06.2018
Pan Trybus brał z kasy miasta i sąsiednich gmin duże pieniądze na reklamę. Dzięki temu rozbudował swoja prywatną tv. Właśnie ta sprawa moim zdaniem dyskwalifikuje go jako kandydata na burmistrza. Jedną z niewielu dobrych decyzji burmistrza Kukli było odcięcie prywatnej telewizji od naszych pieniędzy.
Telewidz RTVG21:20, 16.06.2018
adam 1 na szczescie tylko pewnie jeden. Toc przecież pan Kukla zrobił sobie swoja ratuszową telewizje i płaci za pracę i za sprzet panu Marcinowi a ten zaciera ręce. Z informacji jakie mam nieoficjalnie Trybus był tańszy od obecnego rozwiązania. Mam nadzieje, że następny burmistrz zrobi audyt i zawiadomi służby ;-)
A R3416:35, 16.06.2018
I tak wygra Rafał Kukla bo zwycięskiego składu się nie zmienia.
Radna 16:48, 16.06.2018
Pan Rafał Kukla jest bardzo dobrym burmistrzem, i oby był jak najdłużej wszyscy wiemy że wybory i tak wygra jupi jupi
dad17:26, 16.06.2018
Jak wygra Pan Kukla to Gorlice rzeczywiście będą miastem światła, tylko i wyłącznie światła.
RODO-S21:13, 16.06.2018
pani Alicjo - Pani zawsze była kontrowersyjna ;-)
Strefa K21:24, 16.06.2018
Moi drodzy. Jestem oburzony. Ci ludzie nie uznaja świętości. Po co było robić tablice pamiątkową Bitwy Gorlickiej skoro pod nią obecnie na wniosek obecnego burmistrza chleją piwo. To tak ma wyglądać "Cześć i sława bohaterom" To nie można było zrobić tej sterfy koło ogródka pana Nowaka. Wstyd i draństwo. To są włodarze ?. Czy ten fakt nie zdradza ich poglądów i pochodzenia politycznego ? LUDZIE dobrze że są wybory zamiast taczek.
Nina21:29, 16.06.2018
Tak Ide na wybory w tym roku bo trzeba wyrzucić to dziadostwo. Co to za ludzie. Cynizm i cwaniactwo, ale to moje zdanie.Popieram PIS ale szkoda, że pan Trybus nie startuje z PIS bo czytałam jego artykuł i powiem to co kolega "weteran"napisał mądry człowiek
WETERAN21:42, 16.06.2018
Do beti . Pruderia wychodzi z ciebie. Nie jestem za panem Trybusem bo wiem, że jak pojdzie na burmistrza to nie bedzie szans na telewizje. Czekałem do wyborów , że się zmieni burmistrz i będziemy mogli jak dawniej oglądać co się dzieje w naszym miescie . Niestety jego start pogrzebał nadzieje. Nie popieram go na burmistrza lecz uważam że powinien robić telewizje !!! Nie rozumie co chcesz przekazać mówiąc o rodzinie. Coś sie w głowie pomieszało ? Niestety przykro powiedziec ale głosowałem na obecnego burmistrza bo to moje korzenie ale słysze, że juz się wypiera i tego ale co tu ma do tego rodzina. Czy to prawda, że nie startuje pan Rafał z SLD ? Czy się wstydzi?
betti10:35, 17.06.2018
Gdzie dwóch się bije tam trzeci skorzysta- ja czekam na mądrą kobietę na kandydatkę a z jakiej będzie partii to nieistotne.Tylko nie panie Nowak i Wójtowicz - im dziękujemy.
adam122:56, 16.06.2018
Telewidzu, jeżeli to prawda to ktoś powinien zająć się tą sprawą. A gdzie są nasi radni? Oni nic o tym nie wiedzą?
Łukasz3523:59, 16.06.2018
Pan weteran twierdzi ze ładne ma prezenterki w RTVG No ta nowa owszem ale powrót pani Wioletty to porażka strasznie się prezentuje jak mumia Wyglada reszta pań Ok
weteran12:19, 17.06.2018
Jedna jaskółka wiosny nie czyni pamiętaj wiec i pewnie pani Wileta podobnie. Każdy się z nas starzeje nie prawda
srututut00:46, 17.06.2018
Ciemny typ co liczy na jeszcze ciemniejszy lud co go wybierze. Gorlice miasto "specjalnych" ... reszte sobie wstawcie
Kasa11:43, 17.06.2018
Czytałem wywiad z p. Maciejem w GK i powiem szczerze, jestem zażenowany. Otóż w cyklu turystycznych reportaży dla TVP pominął Gorlice tylko dlatego, że burmistrz nie zapłacił.
WETERAN12:17, 17.06.2018
Ty byś pewnie zrobił za darmo jak cie znam.
Gorliczanin 4512:32, 17.06.2018
Panie KASA. Też czytałem artykuł i jestem zażenowany , że dali 90 tys na produkcję komuś z Warszawy , która pokazana została tylko w Tv historia a nie dali 3 tys naszej firmie która zrobiła i wyemitowała film w kilku telewizjach ogólnopolskich. Tu panie KASA nie widzi pan sprzeczności.
Ja12:46, 17.06.2018
To będą typowe wybory między dżumą a cholerą - żaden z kandydatów się nie nadaje !!!
Lachim13:10, 18.06.2018
No niestety użytkownik "Ja" ma 100% racji
kramer18:51, 18.06.2018
w czym problem? Startuj TY w wyborach
taka jedna16:32, 26.06.2018
ja bym poczekała na kandydata PIS-u
myślę, że mają asa w rękawie
jestem bardzo ciekawa kogo wystawią jako swojego kandydata....póki co cisza
januszek14:54, 17.06.2018
Maciej Trybus idzie po wszystko ...do Biedronki.
betti14:57, 17.06.2018
Gdzie dwoch się bije tam Mariola Migdar skorzysta!
Biedronka19:19, 17.06.2018
E tam on nie chodzi a jeździ do zoologicznego po karmę dla Jaguara ????
paweł uście23:07, 17.06.2018
Pan M.Trybus nie szanuje ludzi, więc jak miałby być dobrym burmistrzem?
adwokat pana Trybusa23:43, 17.06.2018
Patrząc na jego poprzednią kampanię i klasę jaką pokazał to ciężko uwierzyć e to, ale gadaj tylko pamiętaj jak skłamiesz to może Ci zrobić sprawę o pomówienie. To, że tu piszesz nie znaczy, że jesteś anonimowy pawle z uścia. Znam M Trybusa , ale gadaj może coś nie wiemy tylko pamiętaj co mówisz. ;-)
ej23:22, 17.06.2018
"której jest od właścicielem od 2005 roku" jeszcze się pisać nauczcie
ADWOKAT MT23:53, 17.06.2018
Moi drodzy napisałem na FB do Maciej T mimo, że pora późna i zapytałem czy czytał artykułu na jego temat. Odpowiedział " ;-)))DAMY RADE "
Mieszkaniec Gorlic10:08, 18.06.2018
Panowie koniec tego pisania. Jest poniedziałek i proszę zając się pracą biurową. Wszyscy wiemy kto to pisze panie Rafale ;-)
tiguana11:42, 18.06.2018
Po pierwsze, artykuł sponsorowany.
Po drugie, *%#)!& *%#)!& mu, mu, mu....
paweł uście12:09, 18.06.2018
Art sponsorowany :) To jedno. A pamiętam jak Pan M.Trybus potrafił powiedzieć, że Gorlice24 to chłam... Ot punkt widzenia chyba mu się zmienił :)
maoncosik12:22, 18.06.2018
Ma On (ten kandydat) jakieś wykształcenie, albo chociaż wie co to gmina...? O telewizji z prawdziwego zdarzenia to On pojęcia raczej nie ma. Trzeba mieć nadzieję, że o czymś jednak pojęcie ma i nie będzie badał laczkiem głebokości kałuż albo krzywizny latarni przydrożnych.
kramer18:15, 18.06.2018
Panie Macieju brawo i cała na przód !!!
lachim07:30, 19.06.2018
Jakoś nie zagłosuję na tego Pana... Nie znam go i być może właśnie dlatego
kochaś10:06, 20.06.2018
na wójta,
na burmistrza,
na radnego powiatowego,
na radnego miejskiego,
na radnego gminnego,
na zdrowy rozum - i to nie fragment książki Michaliny Wisłockiej - Sztuka Kochania...
Normalny18:14, 21.06.2018
A to będziemy mieć? Mądrego inteligentnego burmistrza już czuję jak to miasto się rozrasta przy burmistrzu Pana Trybusa oby nie wypadł Pan Trybusa z torów i nie kierował miastem tak jak własną tv bo nie będzie to owocowalo dla miasta a żeby tu był nawet sam Bóg to temu miastu już nikt chyba nie pomoże ale z sympatii dla Pana Maćka życzę mu powodzenia
Trybus198921:52, 22.06.2018
Swój chłop. Dobry człowiek co widać po jego zachowaniu, przekonaniach i tym co robi by pomóc innym. Startuj. Masz mój głos
byłymieszkaniec21:39, 28.06.2018
Widzę ,że w Gorlicach wszystko jest do góru nogami, burmistrzem chce zostać człowiek, który nie ma zielonego pojęcia o samorządzie ani też doswiadczenia w pracy samorządowej. Nie ma także wiedzy o zarządzaniu urzędem i ludźmi. Nie ukończył żadnej szanowanej uczelni a wie prawie wszystko o wszystkim. Jego jedyną zaletą jest to ,że zna kilka osób z obecnej opcji politycznej i to co niektórym wystarcza by robić kariery. Totalne nieporozumienie. Mam nadzieję że odpadnie w 1 turze.
maja22:31, 28.06.2018
tv gorlice to dno beznadzieja migawki i gadanie tzw elit czyli wojtow burmistrzow itp a zadne koncerty sa nie pokazywane noi po co na burmistrza zeby bylo to samo kukla przynajmiej cos robi a ze kazdy pcha pod siebie
iebie to tak wszedzie jest a w czym pan maciek sie zasluzyl jakie ma wyksztalcenie wiem ze kamerowal wesela i gral na gitarze a po za tym nic nie wiemy *%#)!& slogany to kazdy wyglosi a kukla duzo zrobil a pan maciek nawet z kamera nie przyszedl np na slawomira co kazdy by chcial na tv gorlice zobaczyc zal
kramer07:26, 02.07.2018
maju napisałaś: "kukla dużo zrobił" . Pytam gdzie i kiedy???!!!
Użytkownik01:02, 30.06.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
obserwator18:37, 30.06.2018
Panie Maćku, po co pan pisze komentarze z nicku weteran ?
Ggg01:05, 25.09.2018
Nie wiem co zrobi Maciek ale jak jego władza tak będzie wyglądać jak tv gorlice to ja się nie pisze
Ggg01:53, 25.09.2018
Koncert dla wsi
13 5
Jak to z czego? Dotknęła go tzw dojna zmiana