Korzyści, jakich dostarcza posiadanie firmowej strony internetowej, są nie do przecenienia. Witryna pracuje bowiem 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Do tego zwiększa zasięg firmowej oferty, umożliwia elastyczną komunikację z klientami, kreuje nowoczesny wizerunek firmy, sprawia, że marka staje się rozpoznawalna. Imponujące, prawda? A to tylko wybrane korzyści, jakich dostarcza firmowa strona internetowa. Posiadanie witryny www stało się nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Nie chodzi tutaj jednak o jakąkolwiek stronę, a o taką, która będzie atrakcyjna dla użytkowników. Tylko dobra strona internetowa przyciągnie klientów i stanie się szansą na zwiększenie zysków firmy. Jaka powinna być zatem strona www?
Na sukces strony internetowej z pewnością składa się jej atrakcyjność, zarówno dla jej użytkowników, jak i wyszukiwarek. Projektując stronę firmową, weź zatem pod uwagę elementy związane z estetyką (kolory, rodzaj czcionki, zdjęcia, oryginalną grafikę), oraz te, które umożliwiają skuteczne pozycjonowanie stron, a zatem adresy URL zakładek na stronie, właściwie dobrane słowa kluczowe w odpowiedniej ilości, linki wewnętrzne, czy też linki prowadzące do Twojej strony z innych witryn o podobnej tematyce. Dzięki temu Google uzna Twoją stroną za wartą odwiedzenia, a profesjonalnie przeprowadzony proces pozycjonowania umożliwi zajęcie przez stronę wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania. W ten sposób Twoja strona stanie się widoczna w internecie.
Pamiętaj także, że strona atrakcyjna dla użytkowników to ta pozwalająca na łatwą nawigację oraz intuicyjną obsługę. Tutaj kluczową kwestią będzie m.in. odpowiednia ilość zakładek, pozwalająca przekazać wszystkie informacje, a jednocześnie gwarantująca przejrzystość witryny.
Strona atrakcyjna pod względem wizualnym i technicznym to nie wszystko. Tworząc witrynę, która ma przyciągnąć użytkowników, nie możesz zapomnieć o treści, jaka zostanie zamieszczona na stronie. Powinna być wartościowa merytorycznie, angażująca i unikatowa. W ten sposób nie tylko przyciągniesz, ale i zatrzymasz klienta na swojej stronie dłużej.
Idealnym rozwiązaniem będzie dopasowanie treści do potrzeb i oczekiwań osób odwiedzających Twój serwis. Co więcej, odpowiednio dobrane słowa kluczowe będą odpowiedzią na zapytania wpisywane przez internautów w wyszukiwarce.
Zamieszczając treści na stronie, pamiętaj, aby robić to systematycznie, podając rzetelne informacje. W ten sposób wzbudzisz zaufanie wśród odbiorców, którzy zaczną postrzegać Twoją firmę jako wiarygodną i profesjonalną.
Co oznacza, że strona jest responsywna? To po prostu dopasowanie zawartości strony do urządzeń mobilnych (możesz także stworzyć osobną wersję mobilną strony). Chodzi zatem o to, aby witryna prawidłowo wyświetlała się nie tylko na ekranie komputera, ale i na smartfonie, czy tablecie. W ten sposób Twoi klienci będą mieli zawsze wygodny dostęp do Twojej oferty.
Pomoc dla Manueli z Siar. Razem możemy zmienić jej los
Cza pomoc państwo daje na Ukrainę
Pomoc
03:40, 2025-07-03
Jedziesz jak szalony? Trafisz za kratki
Jezdzilem na zakazie a policji smiałem sie w ryj tak samo pluje na sądy co mi zakaz dały. Lafirynda nie bedzie mi mowic co moge a co nie. Pluje na was :).
Je
23:50, 2025-07-02
Pijany rajd w Dominikowicach zakończony obywatelskim zg
Tego się dukać nie da
.
23:05, 2025-07-02
Małopolskie: nielegalna broń i amunicja w sąsiedztwie m
No dwie sztuki amunicji to już poważny arsenał
Ma
22:56, 2025-07-02