Zamknij

Popularne gadżety reklamowe dla firm

07:39, 15.10.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:40, 15.10.2019
Skomentuj

Inwestując w reklamę internetową lub bilbordy nie możesz zapominać o tym, co sprawia, że klienci chętniej skorzystają z twojej oferty przy kolejnych zakupach. Są to gadżety reklamowe, które zawsze postrzegane są jako miły upominek.

  1. Kiedy wręczać gadżety reklamowe?
  2. Smycze z nadrukiem
  3. Artykuły piśmienne

Dzięki nim uda ci się zdobyć stałych klientów i to bez ponoszenia dużych wydatków. Najważniejsze jest to, abyś wybrał gadżety w sposób przemyślany, gdyż nie wszystkie propozycje dostępne w ofercie firm zajmujących się ich produkcją okazują się trafione.

Kiedy wręczać gadżety reklamowe?

Nie powinieneś natomiast zastanawiać się nad tym, kiedy wręczać takie gadżety. Prawda jest taka, że im częściej, tym lepiej. W przypadku tanich gadżetów możesz je po prostu doliczać do kosztów przesyłki, natomiast przy droższych najlepiej ustal kwotę zamówienia, od której będziesz je dokładał klientom. Gadżety reklamowe możesz również rozdawać niezależnie od tego, czy dana osoba zamówiła coś w twoim sklepie lub skorzystała z usług oferowanych przez twoją firmę. Przykładem takich sytuacji mogą być różnego rodzaju eventy i targi, podczas których firmy każdemu zainteresowanemu rozdają długopisy, kalendarze lub inne gadżety, aby potencjalny klient wiedział, do kogo w razie potrzeby ma się zgłosić.

Smycze z nadrukiem

Do gadżetów, które nie tracą na popularności i jednocześnie są bardzo tanie można śmiało zaliczyć smycze reklamowe, które dostępne są w różnych rozmiarach i kolorach. Na takich smyczach najczęściej znajduje się logo firmy, krótki opis oferty oraz adres strony internetowej. Smycze są praktyczne z bardzo prostego powodu: mają wiele zastosowań. Można na nich nosić klucze, identyfikatory, telefon lub wiele innych rzeczy. Oprócz rozdawania ich klientom, powinieneś też zaopatrzyć w nie swoich pracowników. Dzięki temu osoby postronne od razu będą wiedziały, że dana osoba jest związana z twoją firmą i może im udzielić wsparcia w doborze asortymentu. Podobne zastosowania ma odzież reklamowa, szczególnie że zdaniem wielu osób, pracownicy ubrani w odzież z logo firmy wyglądają na profesjonalistów i budzą większe zaufanie wśród kupujących.

Artykuły piśmienne

Również długopisy z nadrukiem z pewnością sprawdzą się w twoim biznesie i to niezależnie od branży. Każdy lubi raz na jakiś czas otrzymać nowy długopis, a im ciekawszy znajdzie się na nim nadruk, tym lepiej. Składając większe zamówienie na długopisy możesz liczyć na indywidualną wycenę zamówienia, co przełoży się na niższą cenę za pojedynczy długopis. Alternatywą mogą być ołówki reklamowe, które są jeszcze tańsze w produkcji.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%