Zamknij
REKLAMA

Gdzie kupić lajki na Instagramie i jak sprawić by był on skutecznym narzędziem?

09:29, 15.07.2019 | artykuł sponsorowany

Internet i media społecznościowe to obecnie najskuteczniejsze narzędzie kształtujące wizerunek w sieci, a pokazanie się od jak najlepszej strony to ważny element w przypadku tworzenia swojej własnej marki. Polubienia i zaangażowani obserwatorzy mają znaczenie, jeżeli chcesz, aby Twoja popularność w sieci przynosiła realne zyski. 

Lajki na Instagramie to obecnie swego rodzaju waluta, którą internetowy twórca może zamienić na współpracę ze sponsorami, jednak dla początkujących użytkowników to często temat tabu. Na szczęście istnieją sposoby na ich skuteczne pozyskanie. Dotarcie do większej liczby odbiorców, sprzedaż, rozwinięcie swojego pomysłu nie musi być już obarczone wysiłkiem i ogromem włożonego czasu. Osiągnij dużo lepsze efekty, nie bojąc się o sztuczny przyrost polubień na Twoim profilu. Aż 90% popularnych użytkowników Instagrama korzysta z pomocy firm oferujących usługi dodawania polubień i zwiększania zasięgów konta. Zarabianie dzięki Instagramowi już dawno przestało być fikcją - każdy post, który wrzucasz, może stać się źródłem Twojego dochodu, a Ty możesz zostać freelancerem z prawdziwego zdarzenia. Wbrew pozorom nie jest to aż tak kosztowne przedsięwzięcie - zakup lajków na profesjonalnych stronach jest wręcz dużo tańsze niż kompleksowa promocja profilu zlecana specjaliście. Ponadto inwestycja w instagramowy profil zazwyczaj zwraca się z nawiązką. 

W obliczu bardzo dużej konkurencji takie wybicie się i dotarcie do odbiorcy jest trudne. Jak zacząć, by się udało? Istnieje kilka skutecznych sposobów:

  1. Po pierwsze - wirtualna rozmowa

Treść, którą tworzysz, powinna być na tyle angażująca, by wciągnęła do Twojego świata inne osoby, ale jeśli już Ci się to uda, nie osiadaj na laurach. Wciągająca "rozmowa" z obserwatorami to klucz do sukcesu. Ponadto pamiętaj, że zawsze przyciąga to, co autentyczne, dlatego większe zasięgi możesz uzyskać, uchylając rąbek tajemnicy realnego życia. Tworzysz przedmioty handmade, malujesz obrazy, pleciesz wianki na włosy? Pokaż, co dzieje się na tzw. backstage'u - zamiast umieszczać jedynie zdjęcie produktu końcowego. Stół umazany farbą, proces tworzenia spowoduje, że odbiorcy będą traktować Cię jako "swojaka", osobę realną. Posługuj się dodatkowymi narzędziami - Insta Stories, ankiety, zadawanie pytań - to wszystko pomoże Ci stworzyć własną wirtualną społeczność.

       2. Po drugie - regularność

Sporadyczne, nieregularne publikacje nie zagwarantują Ci sukcesu. W obliczu tak ogromnego nasycenia treściami różnego rodzaju, ciężko jest wybić się, nie traktując Instagrama jako... pracy. Jeżeli dopiero zaczynasz, przyjmij konkretny plan działania - stwórz konkretny harmonogram, wg którego będziesz się poruszać, np. dodając posty co 3 dni. Obserwuj, mierz, reaguj i zmieniaj strategię.

       3. Po trzecie - zabawa

Instagram to medium, w którym liczy się przede wszystkim efekt wizualny, dlatego baw się dostępnymi efektami, aby stworzyć spójną całość. Bardzo dużą popularnością cieszą się profile konsekwentne treściowo, ale i kolorystycznie, więc ustal co najczęściej pojawia się w Twoim contencie i trzymaj się tego. Korzystaj z programów do obróbki zdjęć, dopasowuj efekty do siebie i czerp z nich satysfakcję.

       4. Po czwarte - optymalizacja

Odpowiednia prezencja jest Twoją wirtualną wizytówką, dlatego zwięzły i treściwy opis profilu jest tak ważny. Możesz tam napisać kilka słów o sobie i umieścić link do Twojej strony internetowej, bloga, etc., ale przede wszystkim korzystaj z hashtagów. To także kluczowe w przypadku opisywania zdjęć - używaj takich, które są adekwatne do tematyki zdjęcia. Spam, zbyt duża ilość tagów nie wygląda profesjonalnie, a dodatkowo Instagram zabezpieczył się przed tego typu działaniem, ograniczając ich liczbę do 30. Optymalna liczba wg badań? 15.

       5. Po piąte - potencjał Insta Stories

Kiedyś Snapchat, dziś Instagram. Narzędzie umożliwiające dodawanie krótkich relacji i migawek z miesiąca na miesiąc zdobywa coraz większą popularność. Nie wymaga on od użytkowników poświęcania tyle energii co przy przewijaniu tablicy, a często jest dla nich znacznie bardziej interesujące, ponieważ ukazuje kulisy z życia influencera albo małe tajemnice marki. To wartość dodana, która z pewnością zadziała na korzyść Twojego profilu.

       6. Po szóste - preferencje odbiorców

Jeżeli dobrze poznasz swoich obserwatorów - będziesz wiedział, o której najczęściej korzystają z Instagrama i kiedy mają najwięcej czasu na przeglądanie Twoich stories - dowiesz się, że godzina publikacji ma ogromne znaczenie. Warto eksperymentować z czasem dodawania postów, aby obserwować co sprawdza się najlepiej, natomiast wg powszechnych statystyk, najkorzystniej wypadają godziny: 9:00, 17:00 oraz 21:00. Wśród dni tygodnia królują niedziela i poniedziałek.

Istnieje szereg metod, dzięki którym wybicie się na Instagramie nie wydaje się być czymś nieosiągalnym. Możesz korzystać z narzędzi podpowiadających, które hashtagi są najpopularniejsze, wspomoże planowanie codziennych postów albo zanalizuje za Ciebie działania w mediach społecznościowych. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA