Zamknij
REKLAMA

Odzież z nadrukiem firmowym dla profesjonalistów

13:57, 17.11.2021 | materiały partnera

Wywołanie pozytywnego pierwszego wrażenia jest ważne nie tylko na randce w ciemno, podczas publicznego wystąpienia czy kandydowania w wyborach do rady osiedla. Również na polu zawodowym liczy się to, jak widzą Cię inni. Wyraźne eleganckie logo na odzieży roboczej powie o Tobie więcej, niż się spodziewasz. Przede wszystkim to, że przywiązujesz wagę do szczegółów, takich jak odpowiedni strój do pracy, a co za tym idzie - również do wykonywania swoich obowiązków. Jak wybrać odpowiednią metodę nadruku? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Firmowa odzież reklamowa z logo

Dobór ubrań roboczych uzależniony jest od branży. Koszulki polo i t-shirty sprawdzają się w miejscach związanych z obsługą gości, takich jak hotele, kawiarnie i restauracje. Ciepłe bluzy i polary to z kolei domena sklepów wielkopowierzchniowych, magazynów i zawodów, wymagających prowadzenia prac na dworze w różnych warunkach pogodowych. Każda dziedzina wyróżnia się innymi potrzebami. Dla pracowników wybierz więc taki strój, w którym będą czuli się swobodnie i komfortowo, a jednocześnie estetycznie zaprezentują Twoją markę. Na każdej sztuce odzieży da się umieścić znakowanie w postaci logo firmy, napisu (np. z numerem telefonu czy adresem strony internetowej). Wystarczy dobrać technologię pod kątem właściwości konkretnej tkaniny.

Odzież reklamowa z nadrukiem na lata

Odzież robocza nierzadko podlegają intensywnemu użytkowaniu. Wielokrotne pranie w wyższej temperaturze, prasowanie, rozciąganie zdecydowanie mają wpływ na ich trwałość. Zainwestuj więc w ubrania wykonane z wytrzymałych tkanin, a do znakowania wybierz haft komputerowy albo sitodruk. Wzory, które uzyskasz dzięki tym metodom, wyróżniają się długą żywotnością. Mimo, że oba sposoby diametralnie się od siebie różnią, łączy je właśnie efekt, odporny na działania mechaniczne, spieranie i blaknięcie. Oprócz powyższych technologii, do wyboru masz także druk DTG, termotransfer (flex i flock), a także sublimację. Z naszego doświadczenia wynika jednak, że przedsiębiorcy najczęściej decydują się właśnie na haft lub druk sitowy.

Haft - dlaczego jest tak popularny?

Siła tej metody tkwi w wykorzystaniu mocnych kolorowych nici do stworzenia nadruku. Wzór powstaje przy wykorzystaniu hafciarki - maszyny drukującej, pobierającej go z pliku graficznego w komputerze. Ściśle przylegając do tkaniny, jest praktycznie niezniszczalny. Nie zaciąga się i nie ulega uszkodzeniom w pralce. Wystarczy stworzyć w drukarni jeden szablon, by otrzymać nieskończoną liczbę ubrań za każdym razem, kiedy tego potrzebujesz. Haft sprawdza się przede wszystkim w przypadku odzieży z grubszych tkanin - bluz, polarów i kurtek. Świetnie wygląda na koszulkach polo i można go nanieść także na zwykły t-shirt po uprzednim upewnieniu się, że jego materiał nie zbiegnie się pod wpływem ściskania przez nici.

Druk sitowy - dla dużych firm

W tym przypadku wzór na odzieży wykonuje się za pomocą farby. Ponieważ do jego powstania konieczne jest stworzenie matrycy, drukarnie zazwyczaj zastrzegają minimalną liczbę zamówienia (np. od 50 sztuk). Najważniejszą cechą tej technologii jest przede wszystkim trwałość. Sitodruk wykorzystywany jest do zdobienia t-shirtów, polówek i bluz, a więc ubrań o gładkiej powierzchni. Farba ściśle do niej przylega, nie krusząc się. Poza odzieżą, sitodruk oferowany jest także do zdobienia toreb bawełnianych.

Ujednolicenie ubioru pracowników pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Decydując się na zaopatrzenie swojej załogi w niezbędny strój, zwróć uwagę także na stronę reklamową odzieży. Torby z nadrukiem i czapki wykorzystają również po godzinach, promując Twoją firmę przy wielu okazjach. Jeśli chcesz zaoszczędzić czas, odwiedź firmoweciuchy.pl. Zamówisz tu zarówno ubrania, jak i akcesoria, jednocześnie zlecając wykonanie na nich nadruku.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%