Zamknij

Myjnie samoobsługowe - czy to dobry pomysł na biznes?

12:38, 19.09.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:38, 19.09.2022

Popularność myjni bezdotykowych rośnie. Z każdym rokiem pojawia się ich coraz więcej. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ umożliwiają naprawdę dokładne umycie auta. Jednak czy otwarcie własnej myjni to dobry pomysł na biznes? Czy warto jeszcze wchodzić na ten rynek? Sprawdźmy to!

Czy warto otworzyć myjnię samochodową?

Jeśli tylko spojrzymy na to, co się dzieje na rynku, to bez wątpienia możemy stwierdzić, że otwarcie myjni bezdotykowej jest naprawdę świetnym pomysłem na biznes. Myjnie samoobsługowe cieszą się wśród właścicieli pojazdów bardzo dużą popularnością już od kilku lat. I nic nie zapowiada, że miałoby się to zmienić — a wręcz przeciwnie, ponieważ coraz więcej osób wybiera ten sposób mycia samochodu. 

Sama popularność nie jest jednak wystarczającym argumentem, by otworzyć własną myjnię. Przy podejmowaniu tak ważnej decyzji warto zwrócić uwagę jeszcze na kilka innych kwestii. Przede wszystkim należy sprawdzić konkurencję na danym obszarze. Jeśli danym mieście, czy po prostu lokalizacji, nie ma jeszcze takiej myjni, to wysoka opłacalność biznesu jest niemal gwarantowana. Oczywiście konieczna jest także dokładna analiza rynku pod względem zapotrzebowania na takie usługi w konkretnym obszarze.  

Myjnia bezdotykowa — własna marka czy franczyza? 

Zastanawiając się nad otwarciem myjni samoobsługowej, warto dobrze przemyśleć, czy chcemy działać pod własnym szyldem, czy też stać się częścią innej, rozpoznawalnej już marki. Jest to właściwie jedna z najważniejszych decyzji, jakie należy podjąć przy planowaniu tego właśnie biznesu. Które rozwiązanie jest lepsze? 

Myjnie bezdotykowe wymagają bardzo dużej inwestycji. Już sama ich budowa jest kosztowna, a na dodatek na stanowiskach mycia musi znaleźć się specjalistyczny sprzęt. Nie wspominając już nawet o innych kosztach, takich jak choćby reklama. Decydując się na otwarcie takiej myjni pod własną marką, należy liczyć się z tymi wszystkimi wydatkami.

Dlatego właśnie w tej branży świetnym pomysłem jest franczyza. Dzięki niej możemy zacząć działać z własnym biznesem z pomocą sprawdzonego producenta, który ma nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale i ''wyrobioną markę''. Myjnie samoobsługowe z logo znanej już klientom marki są godne zaufania, a co najważniejsze, nie wymagają tak dużego nakładu finansowego w reklamę. A to i tak nie wszystkie korzyści! Otwierając myjnię samochodową w ten sposób, otrzymujemy gotowy biznesplan i nie musimy martwić się o sam obiekt — konstrukcje wykonane w odpowiedni sposób, podobnie jak cały sprzęt i wyposażenie, dostarczany jest przez franczyzodawcę. Co więcej, można liczyć na wsparcie na każdym etapie inwestycji. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%