Zamknij
Zobacz!

Ranking systemów CRM — który system jest najlepszy?

art. sponsorowany + 12:35, 30.07.2024 Aktualizacja: 12:35, 30.07.2024

CRM to nowoczesny system do zarządzania relacjami z klientami. Coraz więcej małych i dużych firm decyduje się na wdrożenie tego typu oprogramowania, aby gromadzić informacje na temat klientów, budować z nimi relacje, poprawiać jakość obsługi klienta, a w konsekwencji też zwiększać sprzedaż. Sprawdź, jaki system CRM opłaca się wybrać, aby móc zyskać wszystkie korzyści, jakie zapewnia.

Jaki CRM wybrać? Ranking CRM

Creatio CRM

To platforma, która służy do automatyzowania ścieżki klienta. Zaletą tego wyboru jest łatwa obsługa, która nie wymaga znajomości kodowania. Narzędzie dostosowane do pracy firm z ponad 20 różnych branż związanych z obsługą klienta. CRM oferuje raporty i wskaźniki, które są przydatne do poprawy jakości usług i obsługi klienta. Dużą zaletą jest biblioteka Freedom UI Designer, która zapewnia gotowe widżety i szablony, dzięki którym projektowanie staje się znacznie szybsze.

Wśród wad tego rozwiązania można wymienić wysoką cenę i fakt, że zaawansowane funkcjonalności mogą wymagać przeszkolenia zespołu.

CRM Pro

To system CRM, o którym więcej można dowiedzieć się na stronie https://nicesoft.pl/crm. Zapewnia możliwość poprawy jakości zarządzania danymi klientów – systematyzuje informacje na temat klientów, co później znacznie przyspiesza analizę. Jeśli jesteśmy już przy temacie analizy, to CRM Pro świetnie sprawdza się też do tworzenia raportów.

Narzędzie zapewnia również możliwość nie tylko automatyzowania procesów sprzedażowych, ale też marketingowych. Oprogramowanie nie wymaga znajomości kodowania – to CRM no code. Oznacza to, że CRM Pro w łatwy sposób integruje się z innymi aplikacjami i narzędziami, które poprawiają wydajność pracy w firmie. Zapewnia możliwość personalizacji systemów do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.

Salesforce 

Zwróćmy uwagę na jeszcze jedno popularne rozwiązanie, czyli Salesforce. To system CRM oparty na chmurze, który jest łatwy w obsłudze, skalowalny i zapewnia całkiem sporo funkcjonalności, dzięki którym całkowicie odmienisz proces zarządzania relacjami z klientami, a także ścieżką sprzedaży.

Salesforce wykorzystuje uczenie maszynowe oraz AI, co znacznie przyspiesza wykonywania wielu obowiązków i realizację celów biznesowych.

Natomiast wadą również jest wysoka cena, a także to, że w przypadku bardziej zaawansowanych funkcji — konieczne jest skorzystanie z usług programisty.

Jeśli szukasz jeszcze innych sposobów, które oszczędzą czas, zwiększą bezpieczeństwo w firmie, a także pozwolą zminimalizować ryzyko błędów np. podczas ewidencji czasu pracy, wypróbuj NiceWorkTime, o którym więcej dowiesz się na tej stronie internetowej https://nicesoft.pl/niceworktime-krakow/. Dziś przedsiębiorcy powinni poszukiwać innowacyjnych systemów IT, które automatyzują zadania wykonywane przez pracowników, aby realizować cele biznesowe w krótszym czasie i zwiększać zyski.

CRM dopasowany do potrzeb działalności to dopiero początek, dowiedz się więcej na temat monitorowania czasu pracy czy e-akt i przenieś swoją firmę do XXI wieku.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%