Zamknij

Po co mi strona internetowa? Powody, dla których warto ją mieć

art. sponsorowany + 08:34, 24.02.2023 Aktualizacja: 09:17, 27.02.2023

Prowadzisz firmę i chcesz zdobyć rozpoznawalność na rynku? Zadbaj o swoją obecność w Internecie. W jaki sposób? Podstawą jest posiadanie strony WWW. Dzięki niej można docierać z ofertą do większej liczby potencjalnych klientów. Nie masz jeszcze własnej witryny? Zastanawiasz się, czy opłaca się ją założyć? Przeczytaj artykuł i sprawdź, jakie jeszcze korzyści może przynieść Twojemu biznesowi strona internetowa. Dowiedz się, jak ją zbudować i z czyjej pomocy najlepiej skorzystać.

Firmowa strona WWW – dlaczego warto ją mieć?

Zgodnie z badaniami Mediapanel liczba internautów wynosi już prawie 30 mln. W styczniu dziennie korzystało z Internetu średnio 25,9 mln osób. To bez wątpienia imponujące dane. Ludzie szukają w sieci usług, produktów oraz firm, takich jak Twoja. Chcesz docierać do nowych klientów? Zadbaj zatem o swoją obecność w świecie online. Podstawowym narzędziem, które będzie Ci potrzebne, jest strona internetowa. To wirtualna wizytówka przedsiębiorstwa i istotny kanał, który wspiera sprzedaż.

Pamiętaj, że strona WWW to niejednokrotnie pierwsze miejsce styczności klienta z firmą. Powinna mieć więc nowoczesny, atrakcyjny design oraz być funkcjonalna i intuicyjna w użytkowaniu. Internauta powinien od razu znajdować na niej interesujące go informacje. Dzięki temu witryna zrobi na nim pozytywne wrażenie i z większym prawdopodobieństwem zachęci do skorzystania z firmowej oferty. Warto też mieć na uwadze, że oferta musi być przedstawiona w czytelny i przejrzysty sposób. Jej opis powinien zawierać język korzyści, który powie odbiorcy, co konkretnie otrzyma, jeśli podejmie decyzję o zakupie produktu lub usługi.

Wciąż nie masz swojej witryny internetowej? Nadal zastanawiasz się, czy opłaca Ci się ją założyć? W dalszej części artykułu znajdziesz korzyści, jakie może przynieść Twojemu biznesowi firmowa strona.

Przestrzeń do prezentowania oferty

Jak już wiesz, konsumenci coraz częściej używają Internetu do wyszukiwania produktów i usług. W związku z tym, jeśli jesteś przedsiębiorcą, nie możesz pozwolić na to, aby Twoja firma nie była obecna w sieci. Witryna internetowa to bowiem miejsce, w którym będziesz prezentować własną ofertę. Spraw, aby Twoi potencjalni klienci znajdowali na niej najważniejsze informacje o sprzedawanych usługach/produktach. Żeby jeszcze bardziej ich zachęcić, zadbaj nie tylko o atrakcyjne i szczegółowe opisy, ale też o profesjonalne, wysokiej jakości i estetyczne zdjęcia.

Dostępność 24/7

Strona WWW działa nieprzerwanie, 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Nie ma tu ograniczeń czasowych czy geograficznych. Aby ją odwiedzić, potrzebny jest tylko dostęp do Internetu i odpowiednie urządzenie (np. smartfon czy laptop). Odbiorca może w każdej chwili zapoznać się z ofertą. Dzięki witrynie internetowej można więc prezentować produkty/usługi cały czas, a nie wyłącznie w określonych godzinach. Można docierać z ofertą nie tylko na rynku lokalnym, ale trafiać też do mieszkańców całej Polski, a nawet do klientów zza granicy.

Wirtualna wizytówka przedsiębiorstwa

Witryna internetowa pozwala budować wizerunek firmy. Jest wirtualną wizytówką, dlatego trzeba zadbać, aby była nowoczesna i profesjonalna. Potencjalny klient, który wchodzi na stronę, wyrabia sobie pierwszą opinię na jej temat na podstawie wyglądu. Firmowa strona musi więc mieć odpowiednią kolorystykę, wzbudzać pozytywne emocje, budować zaufanie i zachęcać do skorzystania z oferty.

Podczas projektowania witryny należy brać pod uwagę responsywność, czyli dopasowanie do wszystkich urządzeń, niezależnie od wielkości ekranu. Ważna jest też szybkość ładowania – nikt nie lubi czekać, dlatego strona ma działać sprawnie. Nie mogą występować na niej żadne błędy. Pamiętaj – słaba, kiepskiej jakości witryna potrafi przynieść efekt odwrotny do zamierzonego – może zaszkodzić wizerunkowi i zniechęcić klientów.

Wygoda i oszczędność

Strona WWW bez przerwy pracuje na sukces przedsiębiorstwa. Przykładowo, jeśli prowadzisz salon medycyny estetycznej i na witrynie dodasz kalendarz wizyt, Twoje klientki będą mogły szybko i wygodnie wybrać usługę i dogodny termin oraz zarezerwować wizytę. Proces będzie zautomatyzowany.

Obawiasz się, że strona WWW to dla Ciebie zbyt duży wydatek? Na rynku można znaleźć różne oferty na każdą kieszeń. Nie zapominaj też, że raz zainwestowane pieniądze za jakiś czas się zwrócą. Ważne jednak, by skorzystać z pomocy specjalistów i otrzymać profesjonalną witrynę.

Zależy Ci na oszczędności swojego czasu i pieniędzy? Powierz projekt i budowę firmowej witryny ekspertom. Doradcy internetowi WeNet stworzą Twoją stronę WWW, a dodatkowo zajmą się też jej obsługą. Zapewnią przydatne wsparcie techniczne przez cały czas trwania współpracy. Ty zaś skupisz się na prowadzeniu swojego biznesu.

Miejsce do budowania relacji

Czy wiesz, że strona internetowa to także przestrzeń do budowania trwałych relacji z odbiorcami? Pomaga zdobywać zaufanie i dba o wiarygodność marki. W tym celu warto wykorzystać Content Marketing. Chodzi tutaj o tworzenie i publikowanie wartościowych treści na stronie. Prowadź firmowy blog, aby budować wizerunek eksperta w swojej branży. Możesz publikować też edukacyjne filmy lub podcasty. W ten sposób podzielisz się fachową wiedzą i zadbasz o swój wizerunek.

Firmowa strona WWW musi również umożliwiać odbiorcom oferty nawiązanie kontaktu z przedstawicielem firmy. Zakładka ,,Kontakt’’ z numerem telefonu i adresem e-mail to podstawa. Dziś warto też zadbać o dodatkowe formy, takie jak formularz kontaktowy i okienko czatu.

Narzędzie do prowadzenia analiz

Strona internetowa może być też narzędziem, które będzie dostarczać wielu przydatnych danych. Można sprawdzić np. ile osób ją odwiedza, z jakich miejsc internauci trafiają na witrynę czy jakie są preferencje zakupowe klientów. Korzystając z dodatkowych narzędzi, dowiesz się też, jak Twoja strona prezentuje się na tle konkurencji. Dostęp do statystyk pozwoli zaplanować skuteczniejsze działania marketingowe.

Prawidłowo zaprojektowana firmowa strona internetowa to zatem:

  • miejsce do przedstawiania oferty,
  • baza wiedzy o przedsiębiorstwie,
  • wirtualna wizytówka firmy,
  • kanał, który wspiera sprzedaż – dostępny dla klientów 24/7,
  • miejsce do zdobywania nowych kontaktów, budowania zaufania i nawiązywania relacji,
  • narzędzie do prowadzenia komunikacji z klientami,
  • narzędzie do analizy zachowań odbiorców i planowania działań marketingowych.

Własna strona internetowa – jak ją stworzyć?

Jak widzisz, warto mieć swoją stronę. Chcesz ją założyć, ale nie znasz się na kwestiach technicznych? Potrzebujesz wsparcia? Nawiąż współpracę z doradcami internetowymi WeNet, którzy zaprojektują i zbudują dla Ciebie estetyczną i funkcjonalną witrynę. Będzie ona dopasowana do Twojej branży i potrzeb Twoich klientów. Specjaliści wybiorą i wdrożą najlepsze rozwiązania oraz pomogą Ci rozwinąć Twój biznes.

Co ważne, otrzymasz też wsparcie dedykowanego opiekuna, który zawsze będzie gotowy do pomocy. Zajmie się wprowadzaniem zmian na stronie (jeśli jakieś zgłosisz) oraz rozwiązywaniem ewentualnych problemów.

Skorzystaj z oferty WeNet, a dostaniesz stronę, która jest:

  • atrakcyjna i funkcjonalna,
  • responsywna i nowoczesna,
  • szybka i sprawna w działaniu,
  • bezpieczna (ma wdrożony certyfikat SSL),
  • zgodna z zasadami SEO.

Ponadto otrzymasz:

  • indywidualny projekt strony dopasowany do Twojego biznesu,
  • hosting i domenę w pakiecie,
  • gwarancję utrzymania ciągłości działania witryny,
  • wsparcie opiekuna,
  • możliwość stopniowej rozbudowy strony.

Oddaj stworzenie strony WWW w ręce profesjonalistów, którzy doskonale znają się na technologii i są na bieżąco z aktualnymi trendami. Zyskaj witrynę, która pomoże Ci dotrzeć do większego grona klientów i zwiększyć sprzedaż. Odwiedź WeNet.pl i zapoznaj się ze szczegółami oferty.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%