1. Obsługa sekretariatu:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencji
korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum,
- obsługa interesantów, udzielanie informacji,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawanie
faksów, odbieranie poczty elektronicznej,
- prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum,
- zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego
zarachowania i innych dokumentów,
- przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum,
- prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałów
biurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych,
- wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprez
i uroczystości szkolnych,
- obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie.
2. Prowadzenie spraw uczniowskich:
- prowadzenie wykazu uczniów,
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykę
i przenoszeniem uczniów do innych klas,
- przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne,
- koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
- prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych,
- prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów,
- prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacji
powypadkowej.
3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników:
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi,
przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymi
pracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia,
wystawianie kart urlopowych,
- prowadzenie ewidencji delegacji,
- prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listy
obecności),
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników,
przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
- prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej,
- prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikom
z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm
4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum.
5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe
wykonywanie zadań.
6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwego
sporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkich
komórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadze
stosowne przepisy w zakresie archiwizacji.
7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum.
8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemów
komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, poczta
elektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ).
9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
StPr/25/0533
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN