Zamknij

Kierowca

Nr oferty: StPr/25/0535Dodane przez: Dom Pomocy Społecznej

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Michalusa 14, 38-320 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
: Obsługa samochodu 9-osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych; Pomoc i opieka nad mieszkańcami podczas wyjazdów; Dbanie o powierzone mienie; Prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Michalusa 14, 38-320 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu: Mariola Matjaszewska
Numer telefonu: (18) 353-54-08
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obsługa samochodu 9-osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych; Pomoc i opieka nad mieszkańcami podczas wyjazdów; Dbanie o powierzone mienie; Prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa).
StPr/25/0535
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

Przygotowanie stanowiska pracy, bieżące utrzymywanie czystości na stanowisku, a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy; Pobieranie z magazynu surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych ich obróbka wstępna (ręczna, mechaniczna, termiczna) oraz zabezpieczanie przed zepsuciem; Wykonywanie różnymi technikami i metodami różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, drobiu, ryb oraz potraw z podrobów, potraw półmięsnych i jarskich, wyrobów garmażeryjnych; Sporządzanie potraw kuchni polskiej i kuchni regionalnych; Wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie wyrobów kulinarnych; Posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń; Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego.
StPr/25/0534
data rozpoczęcia pracy od 12.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Obsługa sekretariatu: - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum, - obsługa interesantów, udzielanie informacji, - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i nadawanie faksów, odbieranie poczty elektronicznej, - prawidłowe przechowywanie pism i dokumentów wg Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt Centrum, - zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów, - przygotowywanie pism dla Dyrektora Centrum, - prowadzenie zaopatrzenia dla potrzeb biura, zamawianie materiałów biurowych, dzienników lekcyjnych, dzienników zajęć pozalekcyjnych, i innych, - wspomaganie organizacyjne nauczycieli w przygotowaniu imprez i uroczystości szkolnych, - obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie. 2. Prowadzenie spraw uczniowskich: - prowadzenie wykazu uczniów, - załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem uczniów na praktykę i przenoszeniem uczniów do innych klas, - przesyłanie frekwencji uczniów do szkół za okresy miesięczne, - koordynowanie wydawania uczniom odzieży ochronnej i kluczyków do szafek oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, - prowadzenie ewidencji wycieczek i wyjść grupowych, - prowadzenie czynności związanych z egzaminami zawodowymi uczniów, - prowadzenie rejestru wypadków uczniów oraz stosownej dokumentacji powypadkowej. 3. Prowadzenie spraw dotyczących pracowników: - prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów po konsultacji z zainteresowanymi pracownikami i przedstawianie go Dyrektorowi Centrum do zatwierdzenia, wystawianie kart urlopowych, - prowadzenie ewidencji delegacji, - prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracji i obsługi (listy obecności), - prowadzenie ewidencji i dokumentacji badań okresowych pracowników, przygotowanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne, - prowadzenie rejestru wypadków pracowników oraz stosownej dokumentacji powypadkowej, - prowadzenie ewidencji przydzielonej odzieży roboczej pracownikom z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie norm 4. Wykonywanie innych zadań i prac dotyczących życia placówki zleconych przez Dyrektora Centrum. 5. Właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe wykonywanie zadań. 6. Prowadzenie Archiwum Centrum, w tym nadzorowanie właściwego sporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji wszystkich komórek Centrum, w tym dokumentacji pracowniczej mając na uwadze stosowne przepisy w zakresie archiwizacji. 7. W razie potrzeby udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych majątku Centrum. 8. Wykorzystanie w codziennej pracy dostępnych programów i systemów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków (np. MS Office, poczta elektroniczna, e-Doręczenia, SIOEZ). 9. Przygotowanie dokumentów będących w zakresie sprawowanych obowiązków służbowych do archiwizacji oraz protokolarne przekazanie ich do składnicy akt Centrum, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonego mających związek ze świadczoną pracą, o ile nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
StPr/25/0533
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Geodezyjne prace kameralne (90%); możliwe prace prace terenowe (10%)
StPr/25/0531
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

prowadzenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w tym: utrzymywanie operatu ewidencji gruntów i budynków w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami, materiałami źródłowymi poprzez wprowadzanie z urzędu lub na wniosek osób zainteresowanych do operatu ewidencyjnego zmian wskazanych w przepisach Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego, opracowywanie projektów decyzji w sprawie aktualizacji bazy danych operatu ewidencji gruntów i budynków; Wydawanie wypisów i wyrysów z bazy danych operatu ewidencji gruntów i budynków; Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z modernizacją, aktualizacją ewidencji gruntów i budynków; Opracowywanie projektów decyzji, odniesień do odwołań i spraw skargowych; Udzielanie informacji pisemnej i ustnej zainteresowanym stronom w sprawach dotyczących ewidencji gruntów i budynków; Prowadzenie postępowań w sprawach gleboznawczej klasyfikacji gruntów; Obsługa stron w punkcie obsługi mieszkańców w zakresie wydawania wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków - obsługa terminala płatniczego.
StPr/25/0529
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 5 500 PLN

Przyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK, w tym przeprowadzanie wstępnej diagnozy sytuacji problemowej/kryzysu w celu ustalenia planu pomocy i jego realizatorów; Udzielanie pomocy psychologicznej na rzecz osób i rodzin znajdujących się w sytuacji kryzysowej/problemowej poprzez poradnictwo, wsparcie psychologiczne, psychoedukację; Organizowanie i prowadzenie zajęć, pogadanek i prelekcji; Prowadzenie psychoterapii na rzecz klientów GOIK (w sytuacji posiadania uprawnień); Prowadzenie grup terapeutycznych, grup wsparcia oraz grup edukacyjnych zgodnie z występującym zapotrzebowaniem; Prowadzenie poradnictwa rodzinnego obejmującego problemy funkcjonowania rodziny; Podejmowanie, w uzasadnionych sytuacjach, interwencji w środowisku zgodnie z występującymi potrzebami; Współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi podmiotami, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej i wsparcia rodziny; Udzielanie wsparcia w formie telefonicznej; Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach oraz o dostępnych formach pomocy; Prowadzenie dokumentacji klientów GOIK, w tym kart udzielonego wsparcia, w celu ewidencjonowania i monitorowania procesu pomocy; Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych GOIK; Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie realizowanych zadań; Wykonywanie innych czynności zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i umiejętnościami zleconych doraźnie przez kierownika GOIK.
StPr/25/0527
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 2 930 PLN

Utrzymywanie porządku w budynku Zespołu oraz na dziedzińcu.
StPr/25/0522
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 2 400 PLN

praca rewalidacyjno - kompensacyjna z wychowankami
StPr/25/0520
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 2 700 PLN

Kompleksowe prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów dla klientów jednoosobowych działalności i spółek cywilnych; Obsługa ewidencji przychodów w ramach ryczałtu - w tym przyporządkowywanie stawek i wyliczenia miesięczne/kwartalne; Prowadzenie ewidencji VAT (sprzedaż, zakupy, korekty), przygotowywanie i wysyłka plików JPK_V7; Bieżący kontakt z klientami - zbieranie dokumentacji, wyjaśnianie nieprawidłowości; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz rozliczeń pojazdów firmowych; Terminowe naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy; Przygotowanie rocznych zeznań PIT (PIT-28, PIT-36, PIT-36L); Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i proponowanie aktualizacji procesów księgowych.
StPr/25/0515
data rozpoczęcia pracy od 20.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 6 000 PLN

Przewóz osób; Dbanie o powierzony sprzęt.
StPr/25/0512
data rozpoczęcia pracy od 17.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN