Zamknij
REKLAMA

Stróżówka. Odciął im jedyną drogę dojazdową do domu

15:55, 03.03.2021 | Jarosław Rozpłochowski
Skomentuj
REKLAMA

Na aplikację ALERT24 wpłynęło alarmujące zgłoszenie od jednego z naszych czytelników, a dotyczy sąsiedzkiego konfliktu w wyniku, którego jedynej drogi dojazdowej do domu zostało pozbawione kilka rodzin! Poniżej pełna treść przesłanej do nas prośby o pomoc w oryginalnym brzmieniu

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Mieszkańcy Stróżówki zostali pozbawieni jedynej drogi dojazdowej do swoich domów przez sąsiada, który zablokował przejazd stawiając szlaban i parkując auto na drodze. W razie konieczności nie dojedzie ani karetka ani straż pożarna. Sąd wydał postanowienie, że nie zabezpieczy naszego przejazdu, ponieważ droga według sądu nie jest nam potrzebna. Śmieci mieszkańców zalegają już kilka tygodni a ludziom kończy się opał. Policja nic nie robi. Wójt chce przejąć drogę, jednak sąsiad nie chce ani sprzedać drogi ani oddać na rzecz gminy. Powiedział, że załatwi i wójta i mieszkańców. Nie mamy już siły, błagamy o interwencję. Liczy się każdy dzień.

Od wczoraj w serwisie społecznościowym Facebook można także znaleźć informację innej z poszkodowanych w tej sytuacji osób

[ALERT]1614783873880[/ALERT]

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (150)

MannMann

108 19

Takich krwiopijców jest więcej co stawiają szlabany i wieszają swoje gorzkie żale na karteczkach, musieli mieć trudne dzieciństwo znam takiego jednego który mi życie utrudniał miejmy nadzieję że karna wróci ✌️co się odwlecze to nie uciecze. 17:06, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

33 112

A może nie utrzymujecie drogi a tylka ją urzytkujecie? Jeździcie pod oknami innych szybko, robi się kurz. To samo bym zrobił w takiej sytuacji. 17:13, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszkanieccMieszkaniecc

71 7

Z tego co się zorientowałem to mieszkańcy na własny koszt utwardzili drogę, gmina pomogła w utwardzeniu ze względu na znajdujące się tam cmentarze wojskowe z I Wojny Światowej, wodociągi, wywóz odpadów komunalnych. To mieszkańcy urządzili tą drogę a rzekomy właściciel tylko z niej korzysta i utrudnia przejazd. Domy, które są blisko dróg publicznych mogą mieć problem z kurzem i hałasem ale nikt nie robi z tego powodu problemów. Po czym wnioskujesz, że przejazdy są szybkie? Widziałeś? Chyba wiem kim jesteś. 18:09, 03.03.2021


jaja

8 4

a o służebności pan słyszał? ??? 08:15, 04.03.2021


ZenadaZenada

57 6

😭To świadczy o nieudolności władz że nie potrafią dbać o dobro mieszkańców Wieslaw 17:33, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszkanieccMieszkaniecc

78 5

Po całej wsi krążą informacje, że Wójt robi wszystko co tylko może, aby zapewnić mieszkańcom Stróżówki bezpieczeństwo i dojazd. Wszyscy mówią, że Gmina Gorlice chciała odkupić drogę, ale rzekomy właściciel ma na celu zatruwanie życia. Dla niego nienawiść do ludzi jest niezbędna do życia. 18:24, 03.03.2021


ZenadaZenada

31 0

🤬 02:20, 05.03.2021


AngelaAngela

114 24

Ludzie opamiętacie się... do grobu sobie wezmiecie tę drogę? I tak się zachowują ludzie wierzący??? Wstyd!!! 17:33, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

masakramasakra

0 0

Z pierwszą częścią się zgodze w 100 %! Ale, z drugą NIE! Gdzie tam masz napisane czy ktoś jest wierzący czy nie? Artykuł jest o problemie, zablokowanej przez typa drogi! Eh... Nie mierz wszystkich swoją miarą! 19:27, 24.03.2021


PolakPolak

36 6

Zastanawiam się kto był pierwszy. Właściciel działki czy pozostali mieszkańcy. Bo jeśli pozostali mieszkańcy to jest to sprawa jest bardzo niehalo. Jeśli właściciel drogi - pozostali mieszkańcy nie wiedzieli, że jeżdżą po terenie prywatnym?
Takich historii w Polsce są dziesiątki. Kupują działkę, budują dom, w końcu właściciel sąsiedniej działki się wk... mówiąc delikatnie i blokuje SWOJĄ drogę, a mieszkaniec nowo wybudowanego domu jest bardzo zdziwiony, bo nie wiedział, że nie ma drogi dojazdowej do działki. 17:43, 03.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tralalatralala

14 10

" Kupują działkę, budują dom"

I dostają pozwolenie na budowę bez drogi dojazdowej do działki zaznaczonej na mapie geodezyjnej? A na jakiej podstawie prawnej? 19:46, 03.03.2021


TT

11 54

Wygląda to tak, że droga dojazdowa jest wskazana z jednej strony, ale wygodniej jest turlać wozik z innej, bo szersza, ujeżdżona, bo ktoś wcześniej zrobił. A potem klops. 09:54, 04.03.2021


RydzykRydzyk

52 1

Do Pana "T" widzę, że odzywa sie tu główny sprawca zamieszania lub jego sąsiad dom dalej. Nie ma innej drogi co sam wójt powiedział i ludzie nie uwierzą w wasze kłamstwa bo cała wieś zna prawde. Darmozjady... 22:29, 04.03.2021


SandroSandro

40 30

Proszę o pełne informację do kogo należy działka po której biegnie droga. Jeżeli droga jest gminna to nie ma prawa jej zamknąć. Jeżeli działka na której się znajduje droga jest własnością tego pana, to zgodnie z prawem może ją zamknąć (mimo że to nieludzkie). To że przez 70 lat ktoś jeździł po czyjejś działce (drodze) nie oznacza że ma formalne prawo po niej jeździć. Jeśli działka jest prywatna i sąsiad nie chce pozwolić jeździć po działce(nie chce podpisać służebności) to trudno. Jest to jego własność i ma takie prawo. Trzeba wtedy wykupić dojazd (wydzielić nową działkę pod drogę) u innego sąsiada, przez inne działki. Twarde prawo ale prawo. Skoro sąd badał sprawę i wydał wyrok który zezwolił sąsiadowi na zamknięcie drogi, to najprawdopodobniej ów właściciel ma do tej działki prawa własności. 17:46, 03.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

trochętrochę

68 7

się mylisz, skoro droga od wielu dziesiątków lat była użytkowana przez właścicieli innych domów, to gość musi się zgodzić na służebność drogi dla osób dotąd z niej korzystających; sąd jedynie może ustalić wysokość rocznej opłaty za służebność, lub gmina płaci gościowi za grunt i nie ma nic do gadania; któryż to sąd wydał taki dziwny wyrok? a mieszkańcy powinni za każdym razem, gdy nie mogą dojechać do domu, wołać policję, by gościa przywołała do porządku, i nakazała usunięcie szlabanu 18:11, 03.03.2021


MmMm

64 4

Jeżeli droga była użytkowana 30 lat to należy złożyć w Sądzie wniosek o zasiedzenie drogj koniecznej. Teraźniejszy właściciel nie dostanie ani grosza za działkę a droga będzie mogła być użytkowana 21:56, 03.03.2021


janojano

5 61

Spokojnie, póki sąd nie orzekł droga może być zamknięta. Będzie orzeczenie, to może będzie inna rozmowa. Póki co przejazd trzeba zrobić od drugiej strony. 22:38, 03.03.2021


Do "Jano"Do "Jano"

53 1

Nie ma innej drogi dojazdowej do domów poszkodowanych mieszkańców chyba, że ci się przyśniło. Tym komentarzem starasz się zrobić kłamcę z Wójta? Bo władze gminy wyraźnie oznajmiły, że nie ma możliwości urządzenia innej drogi do domów poszkodowanych mieszkańców niż w obecnym miejscu
23:55, 04.03.2021


ZwisZwis

49 67

Budujecie się ludzie pod lasem, na siłę odrolniacie pola, zmieniacie plan zagospodarowania wbrew jakiejkolwiek logice urbanistycznej to po latach wychodzą takie kwiatki. Zobaczcie wioski po słowackiej stronie - główna droga, domy w kupie, kościół, sklep, urząd -tyle. A u nas? Służebności, użytkowania, przejazdy, wygony, przegony. Drogi pod las na siłę oddają gminie a potem pretensje do gminy, bo nie odśnieżone. 18:07, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

7 53

Brawo! 15:26, 04.03.2021


GrzegorzGrzegorz

29 2

Szczerze wspolczuje sytuacji, ale nic mu nie zrobicie. Wygląda że ma akt własności, a droga byla służebną. Znam sprawę podobną do waszej. Tylko ugoda z właścicielem i wykup na własność. I zapewne jemu o to chodzi 18:37, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

"lepiej nie ryz"lepiej nie ryz

20 7

Moze Wlodarze miasta i gminy boja sie go by nie zabetonowal szlabanow przed urzedami i gabinetami i dlatego taka bezczynnosc hahaha 18:43, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LoloLolo

2 1

Słuszna obawa urzedasow 02:38, 05.03.2021


wikiwiki

36 8

Tacy "mili, dobrzy " sasiedzi sa w kazdej miejscowości. Teraz człowiek człowiekowi wilkiem. A najgorsi to sa tacy, którzy trochę pieniedzy załapali i uważają, że sa bogami i wszystko im wolno. 18:57, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Prezes Prezes

86 15

Nienawiść teraz i patologia wstyd wstyd, a w kościele w pierwszej ławce 19:03, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

masakra masakra

0 0

oo, następny, nie mierz wszystkich swoją miarą! Gdzie tam napisane, czy siedzi w kościele w pierwszej ławce, czy jest takiego czy innego wyznania, czy bez? Zacznij myśleć! 19:29, 24.03.2021


Prawnik Prawnik

81 13

Szlaban jest prawdopodobnie postawiony jako samowolka, a każdy tam wypadek odpowiada ten co go postawił. 19:35, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JadwigaJadwiga

2 19

Jakie przesłanki wskazują na samowolkę wskaż chociaż jedna oj kiepski prawnik haha 09:21, 07.03.2021


m4sm4s

0 0

ciekaw jestem kto reprezentuje kto jest pełnomocnikiem w sądzie tego jegomościa tzn.włościciela szlabanu i kto sporządzał opinie jaki biegły ,bo podobnych spraw w okolicy jest więcej 10:34, 07.03.2021


99Latek99Latek

40 3

Jeszcze pamiętam. Tam dawno, dawno temu była międza a POtem zrobili droge i to besto sął tera kopoty. 19:36, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolaLola

60 0

Ma Pan rację droga była jak tylko sięgam pamięcią a mam prawie 80lat i doskonała pamięć aż niechce się wierzyć w to co się teraz dzieje😭😭😭😭😭 19:05, 04.03.2021


RyszardRyszard

22 56

Tylko jakby głębiej pogrzebał w mapach to się okaże ze jest to grunt orny albo użytek zielony, . Kiedyś ktoś komuś jednemu pozwolił przejechać do jednego domu na zasadzie umowy słownej. Później tamci poumierali domów się nabudowało a wszyscy myśleli ze jest droga.Teraz tylko trzeba sprawdzić kto właścicielowi zalazł za skórę.A może to typowy przypadek Polskiej wsi że kogut przeszkadza, obornik śmierdzi, pszczoły atakują ,krowy ryczą .Sprawdziłbym kto się pobudował i skąd przybył. 20:12, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Totalny KrólTotalny Król

42 0

Panie Ryszardzie jest Pan średnio doinformowany, ponieważ domy które aktualnie są pozbawione drogi były wybudowane bardzo długo przed domem celebryty kazia. 00:00, 05.03.2021


RyszardRyszard

0 0

Do Totalny Król;Ja komentarza nie opierałem na żadnych konkretnych informacjach tylko na tym jak to kiedyś się odbywało a jak odbywa się teraz. 09:16, 05.03.2021


ewa111ewa111

28 66

sama wiem jak to jest, nikt się nie zastanawia że jeździ drugiemu po jego działce pod jego oknami swój płot ustawili w granicy żeby nikt nie naruszał ich własności a sąsiad co tam .... mam dom to muszę jakoś jeździć a że po działce sąsiada to co mnie to obchodzi tacy to są dzisiaj ludzie co moje to nie rusz a sąsiada działkę to można używać.... 20:26, 03.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MannMann

62 14

Powiedziała co wiedziała 🙈 20:46, 03.03.2021


tylkotylko

51 2

weź pod uwagę, że ten "szlabanowiec" postawił swój dom 70 lat później, niż ci pozostali, odcięci teraz od świata, mieszkańcy; powinni mu tera trochę "umilać" życie - np. nie może dojechać śmieciarka, to wrzucać mu swoje śmieci za ogrodzenie; tak to jest, jak się taka nowobogacka , miastowa gnida, wybuduje "na wsi", wszystko mu przeszkadza 00:01, 05.03.2021


Barbara BąkBarbara Bąk

36 0

dokładnie opisała pani to jak się zachowuje owy pan.. po 'swojemu' nie da jeździć, ale po własności poszkodowanych mieszkańców jeździ,by dostać się do swoich dalszych działek, nie tylko po drodze ale i po podwórku jednego z mieszkańców bo nie ma już tam drogi ... i co pani na to???
10:37, 06.03.2021


JaJa

1 0

Święte słowa , niestety ale to dzisiaj tak jest wszędzie. 19:30, 06.03.2021


jojo

79 9

uniemozliwienie dojazdu do posesji sluzb ratowniczych jeżeli jest to jedyna droga dojazdowa jakas parodia widze ze Sąd Rejonowy w Gorlicach to jakies nieporozumienie moze jeszcze niech mur postawi i zasieki pod prąd 😡 21:19, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdrowo myslacyzdrowo myslacy

72 9

ten ktos, kto zablokowal droge moze miec kogos na sumieniu jezeli Pogotowie Ratunkowe w pore nie dojedzie do potrzebujacego pomocy i ten ktos jest katolikiem, mam tu watpliwosci. 21:42, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AlaAla

3 2

Jeszcze naiwnie wierzysz że jak katolik to będzie miłował bliźniego i przestrzegał dekalogu? Niestety żyję długo i wiele złego doświadczyłam w pracy i w życiu od bogobojnych osób bardzo pobożnych. Takie przykre doświadczenia spotykają wielu. 21:33, 04.03.2021


masakramasakra

0 0

jak widać, nick nie idzie w parze z rozumem, gdzie tam napisane w artykule jest, że ten ktoś jest katolikiem? Ja w artykule nic takiego nie widzę. Ah ten typowo narodowy jad. Komentuj sytuację, jaka powstała, a nie czy ktoś wierzy, czy nie.

~do Ala - Nie mierz wszystkim swoją miarą, zrozum to! Myślisz,że ktoś jest wierzący, to jest 100 % idealny pod każdym względem? Mylisz się. Może wypada popatrzeć na siebie i siebie zmienić, skoro tak o innych mówisz? Jeśli masz zamiar zmieniać innych - zmień siebie :) Potem pouczaj. 19:33, 24.03.2021


Made in Kobylanka Made in Kobylanka

77 10

Jeżeli droga była używana tyle lat i mieszkańcy mają na to dowody to wystąpiłbym o zasiedzenie drogi.
Wystarczy udowodnić ostatnie 40 lat na zasiedzenie w złej wierze.
Sprawa kosztowna, ale w razie wygranwj wnerw i mina tego buroka co szlaban postawił bezcenna.

21:58, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

60 1

w złej jest 30 08:17, 04.03.2021


MisiekMisiek

1 51

Burok to z ciebie. Jak nie znasz tematu to nie dyskutuj👎 06:29, 05.03.2021


ChamCham

13 66

Nie ma litości! Helikopter niech sobie kupią. Tak trzymać.😈
A tak serio, troche dobrej woli, empati, i by się dogadali. Pewnie droga"jego", ale na pewno by sprzedał, jak by z nim ktoś po dobroci pogadał. Tam górę musiała wziąć duma. 22:16, 03.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Większy chamWiększy cham

51 1

helikopter możesz robić pod prysznicem przyjacielu :) 22:35, 04.03.2021


alenumeralenumer

23 2

W Gorlicach sąd nic nie może. Bezradny. 22:35, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

imekimek

18 63

A ci którzy lamentują bo się pobudowali i nie mają dojazdu niech mają pretensje do wójta że im dał pozwolenie na budowę skoro drogi nie było. 22:42, 03.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LolaLola

55 0

Aby coś napisać na temat tej drogi trzeba znać jej historię/oczywiście prawdziwą/😠😠 19:51, 04.03.2021


ww

52 0

czasie, kiedy tym ludziom dawano pozwolenia na budowę w tym miejscu, to "szlabanowiec" jeszcze w pieluchach latał 18:23, 05.03.2021


hmmhmm

64 7

gdyby doszlo do jakiejś tragedi to kto bedzie za to odpowiadał idiota który postanowil postawic sobie szlaban gmina która nie interweniowała w tej sprawie czy nasze sądy uposledzone 😡 22:49, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

77 9

Dla rozwiana wątpliwości. Sprawdziłem kilka rzeczy. Dom jegomościa powstał około 97roku. Pierwszy dom (1.5km od szlabanu) korzystający z drogi powstał w 1930roku. Kolejne później aż po 1990.
Poszkodowanych zawiścią jegomościa jest bardzo wielu.
Właściciele pół rolnych
Właściciele działek widokowych
Właściciele domów

Chęć wykupienia przez mieszkańców - niemożliwa mimo wielu prób
Chęć wykupienia przez urząd gminy - niemożliwa mimo rozmów

Została podpisana ugoda w której była zawarta informacja ze stawiający szlaban nie będzie utrudniał przechodu przejazdu i remontu drogi, lecz coś w główce się odkleilo i ta sama osoba która podpisała ugodę pozwala wszystkich mieszkańców przynależnych do drogi o zakaz przejazdu i przechodu.
Sprawa w sądzie przegrana, sędzia orzekająca wyrok niekompetentna, oskarżeni uznani za osoby niewiarygodne.
Wywiad w terenie który udowodnił (a przynajmniej powinien) ze jest to jedyna droga dojazdowa do domu nic nie pomógł.
Stawiający szlaban bezczelny, od lat utrudniający przejazd, wbijając gwoździe w drogę aby łapać gumę. Policja bezradna- nie ma dowodów ze to on.
Dziurawe prawo. 23:44, 03.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

B182B182

7 8

Jest na to rada-kulka w łeb sąsiada:-) 07:38, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdołowanyZdołowany

69 1

I to są niby ludzie...😥 08:44, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leonleon

15 66

Sprawę badał sąd w Krakowie i on wydał ten wyrok, drogę dojazdową wskazał tylko położoną dalej i w gorszym stanie. Szkoda że mieszkańcy nie piszą prawdy tylko podpuszczają innych do nagonki na właściciela działki. 08:44, 04.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GośććGośćć

61 5

Sprawę prowadził Sąd Rejonowy w Gorlicach, jest to sprawa w rejonie i nie wskazał żadnej alternatywy, ponieważ takiej alternatywy nie ma, pisze że jest to jedyny dojazd. Ludzie o tym mówią. Czemu kłamiesz? Są to po prostu bzdury wyssane z palca. 09:11, 04.03.2021


TT

6 3

@Gośćć: a pozwolenie na budowę dostali bez drogi dojazdowej? 09:54, 04.03.2021


Ze mna nie wygrasz mZe mna nie wygrasz m

57 0

Panie "T" a czy rzekomi właściciele dostali pozwolenie na uśmiercenie wcześniejszego właściciela drogi? bo jakoś nie chce mi się wierzyć :o 22:33, 04.03.2021


JanuszeJanusze

13 59

Szlaban już jest postawić budkę i pobierać opłaty. 2 zł za wjazd i 2 zł za wyjazd, karnet miesięczny czy opłata roczna i sprawa rozwiązana. Za A4 zbudowaną z publicznych pieniędzy trzeba płacić prywatnej spółce, a tu każdy tylko patrzy wykorzystać byle za darmo. 10:39, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JerzyJerzy

65 6

Ta droga tam była od lat50 tych i mieszkańcy i gmina pomagała w utrzymaniu 12:17, 04.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

8 1

Jeżeli nie leży na terenie prywatnym, tylko na gminnym, to w takim razie nikt nie ma prawa tam postawić szlabanu ani w jakikolwiek sposób jej blokować prócz gminy i wyżej. Tego nie wiedziałem, że jest to droga gminna. Z artykułu zrozumiałem, że to droga prywatna, biegnąca przez prywatną działkę z której korzystają pozostali mieszkańcy 15:28, 04.03.2021


ObatelObatel

63 5

Spor jest efektem slabosci, nieudolnosci POLSKICH SADOW, PROKURATURY i POLICJI. A co za tym idzie slabosci PANSTWA. Cierpia na tym jak zwykle szeregowi obywatele. Opisany przypadek jest ewidentnym dowodem w nieporadnosci wladzy. 13:38, 04.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FnFn

4 2

Sprawa cywilna "świadczy o nieudolności prokuratury i policji"... Jakim nieszczęściem jest nieograniczony dostęp do internetu dla wszystkich :) 15:15, 04.03.2021


narciarznarciarz

11 1

Proponuje by otworzyc stok narciarski, wowczas wladze Gminy w trybie natychmiastowym zrobia super droge, bo byc moze beda tam goscic wazne osobistosci ktoz wie ? naley chwytac sie kazdej okazji by miec dojazd do domow 👍👍👍👍👍 16:07, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

G.G.

4 57

Ludzie myślą kupią działkę bezd dojazdu to będą korzystać z czyjesc prywatnej drogi ale trzeba zrozumieć że nie każdy właściciel się zgodzi .widziałem działkę do sprzedania 15 tys złotych za Półtora hektara w tym 30 arow budowlanego ale działka niema dojazdu.Wiec taka działkę może sobie kupić tylko właściciel który ma swoją działkę do okola tej ci chcą sprzedać. 16:12, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drugi  sortdrugi sort

11 2

zastanawiam sie jakie kroki w powyzszej sprawie podjeli urzednicy Miasta i Gminy i czy im nie wstyd, ze w prostej sprawie sa bezradni, zreszta sami zesmy ich wybrali hahaha Cala Polska sie z nich smieje 17:00, 04.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

GoscieGoscie

52 0

Wójt robi wszystko co tylko może, problemem jest tutaj sytuacja w Sądzie Rejonowym w Gorlicach, który nie respektuje się prawa. 19:46, 04.03.2021


🇵🇱🇵🇱

6 0

Oto "wolne sądy" w całej okazałości . Przykład książkowy . I uprasza się nie chodzić że świecami pod budynek sądowy bo inne światło jest tam potrzebne . 20:09, 04.03.2021


Drugi sortDrugi sort

5 0

Robi wszystko i nic widać efekty 02:04, 05.03.2021


JadwigaJadwiga

2 0

Szczera prawda 10:02, 07.03.2021


GazdaGazda

59 4

I to są ludziska wierzący ale w co do kościoła chodzą a nienawistną. 17:33, 04.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HejHej

5 0

Gazda ,aleś zagodoł🤠🤠🤠 19:00, 04.03.2021


KrusKrus

64 4

Prawdziwy miłosierny katolik 🤣🤣🤣🤣 18:00, 04.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lujluj

14 1

Zapomniał "bidok", że na pewno jemu i każdemu innemu - zapiszą te 2 m3 gruntu nad głową - bedzie miał swoja własność.
Ale tak nawiasem mówiąc , to chyba Covid poczynił te spustoszenia w umyśle. 20:06, 04.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@1@2@[email protected]

5 0

Proszę nie zwalać wszystkiego na covid ! Są dużo groźniejsze choroby współistniejące! 07:09, 05.03.2021


RR

4 60

Przykra to sprawa, ale za błędy się surowo płaci.
Nie rozumię takich sytuacji, że ludzie kupują w dobrej cenie działki z nieuregulowanym czasami sytuacjami prawnymi licząc, że wszystko z czasem się załatwi.
Kupują działki bez dojazdów i budują się
pchająć się w takie sytuacje sami sobie pod górkę później.
Ja się nie dziwię, że facet nie chce teraz ani udostępnic ani sprzedać części drogi bo wie że prawo jest po jego stronie.
Wie, że teraz jego drogą może być kilkakrotnie cenniejsze niż cena rynkowa.
No cóż, zostaje tylko chyba tym mieszkańcom polubownie dogadać się o tą drogę, bo na żale już zapuźno.

20:50, 04.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Twoja nauczycielka PTwoja nauczycielka P

43 3

Za późno się pisze drogi przyjacielu, jeśli nastepnym razem bedziesz chciał popisać sie swoją wiedzą w internecie na początku zalecam zainwestować w słownik ortograficzny. :) 23:47, 04.03.2021


RR

2 18

Do twoja nauczycielka.

Drogą Pani co do słownika to mam go w telefonie a on czasami robi takie psikusy, że zmienia wyrazy, więc zachęcam drugą Panią aby iść z duchem czasu i postępu, bo słowniki te które Pani zna to tylko po półkach zalegają mojego gabinetu i zapewne regułach księgarni.
Z miłą chęcią odstąpię kilka, bo tylko wycierac z kurzu je trzeba.
A ja jednak pójdę z duchem czasu i postępu, bo tą drogą jest ciekawsza i przyszłościowa.

Pozdrawiam serdecznie drogą Panią nauczyciel że zdalnego nauczania :) 09:05, 07.03.2021


777777

7 2

A może Pan wójt się publicznie wypowie na jakiej podstawie prawnej za środki publiczne utwardza drogę o ile to prawda że jest własność prywatna też chce miec takiego wójta 09:19, 05.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GostekGostek

53 1

Obecny Wójt podczas swojej kadencji jeszcze ani razu nie dał żwiru na tą drogę, mieszkańcy poprawiają utwardzenie na własny koszt, chodzi o poprzedniego Wójta, ponieważ Gmina dawała wtedy żwir i kliniec jeszcze długo przed 1990 rokiem. Wtedy Gmina mogła dawać żwir i kliniec na drogi prywatne i teraz też może, że względu na to, że droga prowadzi do cmentarzy wojskowych z I Wojny Światowej i Gmina ma obowiązek je utrzymywać. 20:00, 05.03.2021


Do gostkaDo gostka

1 8

Cmentarze tak drogi prywatne Nie 20:56, 08.03.2021


Do 777Do 777

8 10

Jeżeli to prawda pole popisu do Prokuratury 09:26, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

staszekstaszek

5 55

Akt własności to rzecz święta. Jak mieszkańcy chcą jeżdzić na skróty do domu (mają dojazd dłuższy) to niech płacą. 09:47, 05.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PomidorPomidor

53 3

Do goscia "staszek", kaziu powiedział ci że jest inna droga czy pod tym nickiem ukrył się sam kaziu? Wyprowadzę cię z błedu - nie ma innej drogi co sam Wójt poświadczył. Robisz z Wójta kłamce? Rzekoma "własność" jest wynikiem matactwa i nie zapłacił on ani grosza za drogę. Przejął działkę po rodzicach jego żony i po uśmierconym przez niego poprzednim właścicielu. Dodatkowo nie zapłacił ani grosza na utwardzenie drogi, wszystko zrobili pokrzywdzeni mieszkańcy i gmina. Mało tego, "właścicielowi" nie zależy na pieniądzach, nie chce sprzedać gminie drogi. I nie, prawo własności nie jest absolutne i nie zezwala na takie poczynania. 10:08, 05.03.2021


Stasiu debiluStasiu debilu

44 1

Stasiu ty cymbale 22:13, 05.03.2021


CanabisCanabis

54 2

Koziołek Matołek, z tego gościa, chyba się odważne i zdemontuje mucten szlaban i wrzucę na jego podwórko, z pełną świadomością swoich czynów, nie cierpię takich ludzi. 16:29, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Zzzz Zzzz

8 0

to jest jedyna droga do dwóch cmentarzy z I wojny światowej i co na to gmina? która się nimi opiekuje 18:17, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zzzDo zzz

57 0

Argumet 1 to mieszkancy a poz niej cmentarze 18:42, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdwokatAdwokat

54 5

Żaden szanujący się Adwokat nie podjąłby się sprawy, w której ktoś chce zakazać Mieszkańcom dostępu i użytkowania jedynej drogi dojazdowej do ich domów. Osobiście, nigdy takiej sprawy bym się nie podjął. 20:05, 05.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

obserwatorobserwator

4 48

bo tez nie jestes adwokatem 20:37, 05.03.2021


JadwigaJadwiga

3 20

Ten wpis pseudo adwokata podważa range tego zawodu lepiej by wyglądał tytuł ksiadz 08:11, 07.03.2021


Rozczarowany.Rozczarowany.

52 2

Ciekawe czy sędzi, która wydała wyrok zakazujący przejazdu jedyną drogą dojazdową do domu Mieszkańców jest teraz wstyd do czego doprowadziła. 20:53, 05.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KpkKpk

4 49

Żaden sędzia nie kieruję się uczuciami tylko twardymi dowodami wydając wyrok 21:17, 05.03.2021


srokasroka

51 0

"szlaban" chciał przekształcić te działki które ma dalej na budowlane ale nie dostał pozwolenia bo droga musi być publiczna. dlatego twierdzi że droga jest z drugiej strony i chce żeby TAM gmina zrobiła drogę, żeby jemu pod oknami nikt nie jeździł a mógł swoje działki przekształcić-widać chce złapać dwie sroki za ogon przez to pewnie też nie godzi się na sprzedaż drogi 107. A może jest jeszcze inny powód Panie "szlaban" proszę napisać czy trafiłem 20:58, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123 123

51 0

Przez swoje ich nie pusci ale przez ich działki to chce jeździć CHORE 21:10, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zzzzzzzz

5 0

Któryś z mieszkańców zza szlabanu powinien już dawno startować w wyborach na wójta, jakby wygrał pewno już by tam asfalt był 21:15, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka StrózówkiMieszkanka Strózówki

52 0

Ci co twierdzą że tam jest jakiś inny dojazd to niech idą tam i mieszkańcom pokażą może ludziska nie wiedzą i się męczą niepotrzebnie 🤣 a tak na poważnie wiem że nie ma bo znam te okolice dojazd do ostatniego domu i koniec pola i las no właśnie las którego kawałek należy do Pana szlabana a wcześniej dwie jego działki do których dojazd jest przez działki pokrzywdzonych 😡 facet sam sobie szlaban zrobil🤣 21:28, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasd

48 2

Nie pojmuje pracy adwokatów co taki człowiek musi mieć w głowie jeśli wie że pomaga klientowi swoją pracą skrzywdzić innych 🙁 czy oni potrafią spokojnie spojrzeć w lustro ja to bym tak nie potrafiła 21:51, 05.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0707

5 0

Rola adwokata polega na obronie swego klienta 00:51, 06.03.2021


napewno mądrzejszy onapewno mądrzejszy o

53 1

Kaziu robisz z siebie tylko pośmiewisko, widać że musiałeś mieć bardzo trudne dzieciństwo i próbujesz się dowartościować ale póki co to jesteś tylko małym szarym człowieczkiem, który stara się robić wszystkim pod górke. Ale bardzo szybko role się odwrócą przyjacielu. Bez pozdrowień 22:42, 05.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Dalszy sąsiadDalszy sąsiad

2 54

Obserwuje tą sytuacje od dłuższego czasu a nawet paru dobrych lat Kaziu czy Szlaban jak go zwiecie miał i tak ogromną cierpliwość co do poczynań Kamila a wiem oczym pisze bo byłem świadkiem jego poczynań wobec właściciela posesji który grzecznie zwracał mu uwagę, dlaczego strony pokrzywdzone nie pokażą odpisu wyroku sądu iż rzekomo nie maja dojazdu ,dlaczego Kamil nie opisał dlaczego Kaziu zerwał porozumienie(groził mu wraz z kolegami sprawa toczy się na policji) z jednym mogę się zgodzić przez oczytania gówniaża cierpią niewinni ludzie po drugiej stronie szlabanu 00:13, 06.03.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Szczera prawdaSzczera prawda

51 0

Panie Ryszardzie, bo to pan się odzywa, każdy o tym wie. Pan kaziu nie zwracał nikomu grzecznie uwagi jest cwaniaczkiem tylko przy pracowniku, gdy jest sam to przed każdym ucieka, szarpanie i próba wydarcia z samochodu jest według pana grzeczna? Skakanie na maskę samochodu i rzucanie w niego kamieniami jest grzecznym zachowaniem? Podarcie chłopakowi koszulki, zerwanie łańcuszka i wyrwanie lusterka to coś normalnego? A moze wbijanie gwoździ i rozpowiadanie, ze nie obchodzi go to jeśli komuś przez te gwoździe coś się stanie jest normalne? Zglaszanie regularnie na policję nieprawdziwych doniesień to znów według pana coś normalnego? A moze pokazywanie obraźliwych gestów (środkowy palec) w stronę sąsiadek to według pana znów coś normalnego. Nie są to grzeczne zachowania ale taką taktykę obrał kaziu i panie Ryszardzie niech pan nie broni sąsiada bo sam pan wie, że nie jest to normalny i zdrowy człowiek. I na policji nie toczy się żadna sprawa, ponieważ nikt temu osobnikowi nie groził, a policja nie przyjmie zawiadomienia jeśli są to bzdury. 09:01, 06.03.2021


Barbara BąkBarbara Bąk

46 0

zaatakowanie naszego kolegi, który nie mieszka w tej okolicy, pobicie go i uszkodzenie mu samochodu jest naprawdę wyrazem ogromniej cierpliwości i grzeczności.. notka na policji jest za tą grzeczność, podkładanie żelastwa na drodze to również wyraz ogromnej grzeczności..
10:03, 06.03.2021


Anna MituśAnna Mituś

47 0

Panie Ryszardzie, wygląda na to, że nikomu nie wolno założyć firmy oprócz kazia. Jest mu żal, że moje Dziecko super sobie radzi. Przez was przemawia tylko i wyłącznie zazdrość i nienawiść do drugiego człowieka. Wam nienawiść do innych ludzi jest potrzebna tak, jak normalnym ludziom powietrze do życia. 10:30, 06.03.2021


Marzena MituśMarzena Mituś

47 0

Panie Ryszardzie, każdy wie, że spotykacie się z kaziem i ustalacie co by tu nowego wykombinować, żeby zrobić sąsiadom znowu na złość. Pisanie komentarzy, w których nie ma ani grama prawdy jest bezskuteczną próbą obrony, ponieważ każdy we wsi zna was i wie jacy jesteście. 10:32, 06.03.2021


OliwiaOliwia

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jaja

9 1

Skoro ma tam z kimś problem to powinien go rozwiązać z nim a nie karać za to innych mieszkańców 06:53, 06.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiedząca dużo wiedząca dużo

49 1

Pewno z tym Panem udało by się dogadać gdyby nie ingerencja "WYŻSZEJ KASTY STRÓŻOWSKIEJ " z białego domu Z DROGI ŚLEDZIE BO PAN .... JEDZIE 06:59, 06.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatolikKatolik

8 1

Zaślepiony nienawiścią do jednego nie widzi jak bardzo krzywdzi innych niewinnych ludzi. Po śmierci Bóg go z tego rozliczy i postawi mu szlaban na drodze do nieba. 07:41, 06.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrawdaPrawda

48 0

Nienawiść, bo zal mu tyłek ściska bo innym sie powodzi i bardzo dobrze sobie radzą. 09:05, 06.03.2021


bezstronnabezstronna

3 3

uwazam, ze wstawiajacy komentarze powinni podpisywac sie imieniem nazwiskiem a nie pisac anonimowo, wowczas mozna by bylo traktowac te wypowiedzi powaznie 08:27, 06.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RyszardRyszard

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do RyszardaDo Ryszarda

1 0

Nie jestem strona w sporze Jadwiga 08:40, 06.03.2021


Barbara BąkBarbara Bąk

53 0

Zarówno my przejeżdżaliśmy obok domu tego pana, jak i ten pan przejeżdżał obok domów wszystkich innych mieszkańców by dostać się do swoich dalszych działek. Nikt nigdy nie czynił mu przeszkód z tego powodu i nawet po tej sprawie ja nie zamierzam, bo nie mogłabym spojrzeć w lustro. Ta droga powstała x lat temu z dziada pradziada, zbudowana ich własnymi siłami ,gdy tego pana nie było jeszcze na świecie. Drogę wyznaczono i zbudowano po to by każdy mógł z niej korzystać. . Mieszkańcy wiedzieli jeszcze wtedy co to jest człowieczeństwo i sąsiedzka przyzwoitość. 09:32, 06.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdrowy rozsądekzdrowy rozsądek

49 0

Poszkodowani Mieszkańcy mieszkają w Stróżówce od urodzenia, od kilkudziesięciu lat. Obecnie mieszka tam starsze małżeństwo, w którym to mężczyzna jest ciężko chory i jest podpięty do tlenu. Pomoc dla niego może być potrzebna w każdym momencie. Właśnie między innymi taki człowiek pomagał w utwardzaniu drogi, kiedy to sprawca zamieszania chodził jeszcze w pieluchach. 10:37, 06.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Dalszy SąsiadDalszy Sąsiad

0 35

Żeby sprawa była jasna nie jestem panem Ryszardem ani się za niego nie podaje wyraziłem tylko swoją opinie jak wielu z was na podstawie obserwacji i tego oczym mówi się w sąsiednich domach ponieważ sytuacja trwa długo 11:49, 06.03.2021


toto

4 1

Dalszy Sąsiad to opisz coś więcej co się mówi w sąsiednich domach, czy sprawa jest znana z obu stron? 13:44, 06.03.2021


zdrowy rozsądek zdrowy rozsądek

35 0

Wiadomość do "dalszy sąsiad", jeśli twierdzisz, że znasz sprawę od kilku lat oraz mówisz, że w innych domach mówią o konflikcie, to doskonale wiesz, że poszkodowani mieszkańcy użytkują drogę od kilkudziesięciu lat i sami z własnych pieniędzy ją utwardzili też z pomocą Gminy. Dodatkowo dziadkowie i rodzice żony kazia dojeżdzali do swoich pół konfliktową drogą i drogą należącą w dalszych częściach do poszkodowanych mieszkańców. Dziadkowie i rodzice żony kazia jako normalni i życzliwi ludzie nigdy nie robili poszkodowanym mieszkańcom i ich przodkom problemów związanych z dojazdem drogą i napewno teraz też nie mieliby z tym problemu. 14:17, 06.03.2021


HistorykHistoryk

33 1

Od wielu, wielu lat dzieci ze szkoły i przedszkola w Stróżówce chodziły tą drogą na cmentarze, aby je posprzątać i zapalić znicz. Jak teraz wytłumaczy się tym dzieciom, że nie mogą tam przejść i dopełnić tradycji? Zawsze powtarza się dzieciom, że pamięć o Poległych za naszą Ojczyznę jest ważna a teraz przez tego pana cmentarze przestaną być odwiedzane i zostaną zapomniane 🙁😥😭 20:19, 06.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do historykaDo historyka

26 2

Mieszkańcy ważniejsi niż cmentarze 20:35, 06.03.2021


Historyk Historyk

28 0

Oczywiście, że zgadzam się, że to mieszkańy są ważniejsi. W moim komentarzu chodziło tylko o to, że szkodliwość postępowania tego pana rozszerza się na wiele płaszczyzn. 20:49, 06.03.2021


Do historykaDo historyka

27 0

Teraz się zgadzam z rozwiniętym komentarzem 21:10, 06.03.2021


Bezstronna JadwigaBezstronna Jadwiga

8 1

Nalegać na władze Gminy by pomogły rozwiązać problem bo tam płacicie podatki 🤬 mają wkeksze.mozliwosci i środki niż osoba fizyczna rozwazyc protest 21:45, 06.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zaszlabanowana KarolZaszlabanowana Karol

26 0

Ci to twierdzą że tu jest jakaś inna droga to proszę o podejście do mojego domu w niedzielę popołudniu i wskazanie mi tej drogi. Bo ja mieszkam tu od urodzenia a mam już 34 lata i jeszcze tej drogi nie znalazłam!!!😡 08:00, 07.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hehe

5 0

Zabrakło miejsca na podpis - Zaszlabanowana Karolina Bąk 08:03, 07.03.2021


JadwigaJadwiga

3 0

Grzecznie i kulturalnie. Klasa 08:40, 07.03.2021


REKLAMA

TamikTamik

20 2

Kargul z Pawlakiem w końcu się pogodzili. Oby było podobnie. Trzymam kciuki. 16:24, 07.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesiekWiesiek

24 0

W 1976 roku sluzbowym samochodem / tzw suka / dojezdzalem pod dom mojej zony, droga o ktora obecnie toczy sie zazarty spor 18:11, 07.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezstronna  Jadwigabezstronna Jadwiga

10 1

a gdzie ten pan byl, kiedy utwardzano droge, przeciez to nie bylo wc zoraj i nie jedna taczka zwiru zostala tam wysypana tylko dziesiatki metrow szesciennych to co nie widzial tego ,tylko teraz kiedy zrobiono droge doszukal sie wlasnosci, absurd, ze sad podziela jego zdanie a jak juz to powinien go obsiazyc kosztami za modernizacje istniejacej drogi, szybko by zmienil zdanie znienawidzilby swoja wlasnosc, dobry adwokat sprowadzik go do parteru. powodzenia

22:09, 07.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bezstronna JadwigaBezstronna Jadwiga

4 2

Prosze napisać jakie kroki w tej sprawie podejmuje wójt. Jak widze żadne szlaban jak stał tak stoi a podatnicy cierpią lecz jego to nie wzrusza 12:50, 08.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JadwigiDo Jadwigi

1 2

Może czeka aż go przywiozą na taczkach i z bliska zobaczy problem 08:56, 09.03.2021


yv1yv1

4 0

chłop żywemu nie przepuści .a mówią,że niemcy to sami źli ludzie 21:05, 09.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jozin jozin

2 12

Znam chłopa,może trzeba było gasić iskierkę a nie dolewać oliwy do ognia małolat myśli że będzie podskakiwał i Koziołek sobie pozwoli.Współczuję pozostałym ale dla niektórych małolatów pasowała by komuna na parę miesięcy.Pozdrawiam 21:24, 11.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NormalnyNormalny

11 1

Nie oskarżaj niewinnego chłopaka, bo nie znasz prawdy. Czemu kaziu się nie wypowie nigdzie i ucieka przed kamerami? Bo robi złe rzeczy i mu wstyd ale podpuszczany przez sąsiada dom dalej robi to co mu każe. Podpisz się imieniem i nazwiskiem i zobaczymy wtedy czy przypadkiem kaziu lub sąsiad dom dalej nie kryje się pod tym komentarzem. 10:27, 12.03.2021


GorliczaninGorliczanin

1 3

Oglądałem dzisiaj Alarm i przez tyle lat żyłem w nieświadomości że stróżówka jest na Podkarpaciu 20:39, 29.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

 henryk henryk

0 1

Podkarpacie to kraina geograficzna, to nie to samo co Województwo Podkarpackie 22:46, 29.03.2021


hm.hm.

0 0

nie widzisz tego ze podkarpacie konczy sie dopiero gdzies w Nowym Saczu 11:05, 30.03.2021


KsKs

3 1

Wojna trwała trwa i trwać będzie. 03:22, 30.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prokuratorprokurator

3 2

ale ciemnogród tragedia, widac ze ten zamykający to jakis "chłopocek burocek"
nie tak sie rozwiazuje takie problemy dzisiaj . A druga stroną to dobrze że nie trafił na ludzi nerwowych porywczych konkretnych bo by inaczej to rozwiązali szlabanu by już nie oglądał i miałbym go w domu a z nim by mogło byc kiepsko.
Tak nawiasem podajcie imie nazwisko tego zamykającego ma chlopina ma odwage ludziom tak robic to niech sie ujawni, a za chwile do spowiedzi do koscioła poleci jaki on to wielki chrzescijanin hahha żenada panie .... 09:15, 30.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MmMm

2 2

Może i chlopocek burocek ale pokazal wszystkim jak należy dbać o swoje mienie takiego wpisu nie zrobiłby prawdziwy prokurator natomiast przebiera nieć może pisać takie glupoty 09:57, 30.03.2021


DaneDane

1 0

Imie i nazwisko małżeństwa, które postawiło szlaban jest w reportażu programu Alarm, Kazimierz i Danuta ... Nazwisko proszę odszukać w reportażu. 19:35, 07.04.2021


AnonimAnonim

1 1

Do osoby "mm" droga nie jest jego własnością, stan ujawniony w księdze wieczystej jest sprzeczny ze stanem faktycznym. On nie jest właścicielem, tylko uśmiercił poprzedniego właściciela. Proszę się doinformować 19:37, 07.04.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

0707

1 0

Do anonima jezeli masz dowody złóż do Prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa a sam nie osądzaj 19:04, 10.04.2021


JakiJaki

1 0

Do anonima. Napisz na czym polegało tzw uśmiercenie pisząc tak ośmieszasz sie 19:17, 10.04.2021


AsAs

2 0

Zapoznaj się z art 212 kk co grozi za pomawianie na pewno odniechce Ci się pisać głupot dlaczego nie występujesz z imienia i nazwiska anonim też jest do ustalenia 19:35, 10.04.2021


REKLAMA

swójswój

1 2

współczuje takiego ,,sąsiada,, lincz 17:29, 19.04.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JakiJaki

2 0

Do użytkownika swój ten pan dba o swoje mienie za które płaci podatki czytam komentarze i nigdzie nie spotkałam się by on komuś ublizal zachowuje się z klasa 18:39, 19.04.2021


t6jt6j

0 0

śledzę media w europie i nie spotykam się z takimi apsurdami 19:36, 20.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
0%