Zamknij
Zobacz!

Nowe wydziały i nowi kierownicy w gorlickim Ratuszu. Zmiany mają usprawnić funkcjonowanie urzędu

Barbara ĆmiechBarbara Ćmiech 11:45, 18.06.2025 Aktualizacja: 12:44, 18.06.2025
Skomentuj fot. UM w Gorlicach fot. UM w Gorlicach

Zmiany w strukturach gorlickiego magistratu były zapowiadane od dawna, ale dopiero teraz pojawiła się informacja o tym, na jakie konkretnie wydziały i biura ostatecznie został podzielony urząd.

Po zapowiedziach przyszedł czas na konkretne działania – w gorlickim magistracie zaszły istotne zmiany organizacyjne. Zamiast dotychczasowych 11 wydziałów, które widniały w Biuletynie Informacji Publicznej gorlickiego ratusza, mamy teraz aż 16 wydzielonych jednostek. Część z nich została podzielona, inne połączono, a na kierowniczych stanowiskach pojawiły się nowe osoby.

Urzędnicy tłumaczą, że reorganizacja ma przede wszystkim usprawnić funkcjonowanie Urzędu Miejskiego i poprawić jakość obsługi mieszkańców. Zmiany dotyczą bowiem nie tylko nazw i zakresów działania, ale też lepszego rozdzielenia obowiązków pomiędzy poszczególne jednostki. 

Lista nowych wydziałów:

► wydział inwestycji, kierownik Małgorzata Tumidajewicz 

► wydział infrastruktury komunalnej i dróg, kierownik Katarzyna Kozłowska-Grzelak 

► wydział informacji i promocji, kierownik Marcin Gugulski 

► wydział organizacyjny, kierownik Daniel Janeczek, Sekretarz Miasta Gorlice 

► wydział ochrony środowiska, kierownik Paweł Górski 

► wydział nieruchomości i gospodarki przestrzennej, kierownik Wioletta Kosińska 

► urząd stanu cywilnego i spraw obywatelskich, kierownik Małgorzata Bałajewicz 

► straż miejska, komendant Krzysztof Tybor 

► wydział księgowości, kierownik Katarzyna Madej 

► wydział podatków i budżetu, kierownik Edyta Szilder, Skarbnik Miasta Gorlice 

► wydział spraw społecznych, kierownik Wojciech Zapłata 

► biuro audytu i kontroli 

► biuro wsparcia rodzin, koordynator Anna Stachnik 

► biuro funduszy zewnętrznych, koordynator Jolanta Hajduk 

► biuro bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego 

► biuro zamówień publicznych 


Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(8)

Teofil Teofil

18 0

Wydziałów i kierowników jest jeszcze stanowczo za mało. Potrzebne 26 albo nawet 36 referatów kierowników i podsekretarzy stanu w randze ministra z ramienia przedramienia. To sukces.

11:54, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JulianJulian

15 0

Biurokracja się rozrasta ? Budżet wytrzyma ? Opornych przejmie Dempol ? Cyrk na kółkach.

12:04, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gorliczanin Gorliczanin

17 0

Tego nam właśnie BRAKOWAŁO teraz nam się będzie żyło dostanie i wspaniale!
Wiwat Burmistrz i Klakierzy.

12:12, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adam1adam1

12 0

Aby usprawnić funkcjonowanie urzędu należy zlikwidować większość wydziałów.

12:57, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robolrobol

12 1

Jeszcze orkiestra dęta musi być jak na Tytaniku i kapelan

13:06, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SzPiotr Sz

7 0

Przez 15 lat toczyłem spór prawny z miastem Gorlice w latach 2005 do 2020,sprawa była prosta ,racja oczywista .Stopień jej kompilacji ze strony UM Gorlice ,powinien przejść do annałów,nieraz rok oczekiwałem na odpowiedzi na pisma kierowane do urzędu,sprawę wygrałem,ale nie wiem jaki jest sens ,komplikowania prostych spraw których rozstrzygnięcie wynika że zrozumienia odpowiednich przepisów.Z tym wUM Gorlice ,był spory problem,a sposób na ich rozstrzygnięcie jak kuż przed wiekami uważał Ockham,nie polega na mnożeniu bytów,czyt.wyfziałów,lecz kompetencji ludzi.

13:15, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoloKolo

6 0

Najważniejsze to na początku swojej drogi zawodowej korzystając z różnych koneksji i znajomości załatwić sobie pracę w urzędzie miejskim, a potem to już z górki. Niezła pensja, stanowisko pewne do emerytury, a co bardziej obrotni to i awansu mogą się doczekać. Jakieś zasługi trzeba wprawdzie mieć, ale wszystko przecież do załatwienia. A mieszkańcy, ich potrzeby? Oni niech zaxxxpoeprzają i płacą podatki, bo w końcu urzędnicy miejscy w coraz to większej liczbie muszą godnie zarabiać🤣🤣🤣🤣🤣

14:06, 18.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ze Ze

0 2

40 lat temu to tak pewnie było, ale dzisiaj więcej zmian jak stałych punktów. Wyjątki na palcach jednej ręki kto by w gminie przepracował od szkoły do emerytury.

14:25, 18.06.2025

Gorliczanin Gorliczanin

5 0

A kiedy BYŁY konkursy na te kierownicze stanowiska bo jakoś przeoczyłem?!
Czy jak zwykle po staraj znajomości!!!
Wiwat Burmistrz i Klakierzy.

14:34, 18.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%