Zamknij

Gorlice. Mieszkańcy nie chcą 37-metrowego przekaźnika [FOTO, WIDEO]

19:37, 14.03.2023 Piotr Boczoń, Barbara Ćmiech Aktualizacja: 13:35, 15.03.2023
Skomentuj Fot. Piotr Boczoń / Gorlice24 Fot. Piotr Boczoń / Gorlice24

Dzisiejszego południa (14 marca) na Osiedlu Młodych w Gorlicach odbył się protest mieszkańców, którzy obawiają się, że budowa nadajnika telekomunikacyjnego negatywnie wpłynie na ich zdrowie.


Planowana inwestycja była do tej pory utrzymywana w tajemnicy, a tablica informacyjna umieszczona jest w sposób uniemożliwiający jej odczytanie

– mówią zgodnie mieszkańcy.

Dzisiejsze spotkanie było bardzo emocjonujące, a zgromadzeni mieszkańcy nie przebierali w słowach – są oburzeni pomysłem postawienia nadajnika w samym środku osiedla, między budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi i prywatnymi.

O ich determinacji w zatrzymaniu budowy świadczy fakt, że błyskawiczne zorganizowali protest i napisali pismo do starostwa, a o całej sprawie dowiedzieli się zupełnie przypadkowo dopiero w ubiegły czwartek (9 marca).

Starostwo w swojej odpowiedzi na szereg pytań mieszkańców odpisało, że na ich osiedlu powstanie stacja bazowa telefonii komórkowej PLAY o łącznej wysokości ponad 37 metrów. Wszystko wskazuje na to, że będzie miała konstrukcję stalowego słupa

Tak najprawdopodobniej będzie wyglądał przekaźnik (wizualizacja Gorlice24). Po prawej widok z obwodnicy Gorlic za Jarmarkiem Pogórzańskim.

Na przekaźniku zostaną umieszczone trzy anteny sektorowe pracujące jednocześnie częstotliwości 900MHz, 1800MHz i 2100MHz, trzy anteny sektorowe pracujące jednocześnie w pasmach o częstotliwości 800MHz i 2600MHz oraz pięć anten w pasmach radioliniowych.

W naszym materiale wideo możecie posłuchać wypowiedzi mieszkańców, którzy są oburzeni faktem, że nie zostali o takiej inwestycji powiadomieni wcześniej i że na spotkaniu nie pojawili się przedstawiciele lokalnej władzy.

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

[FOTORELACJA]2103[/FOTORELACJA]

[ZT]11086[/ZT]

[ZT]11093[/ZT]

 

 

(Piotr Boczoń, Barbara Ćmiech)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(72)

doktorekdoktorek

29 7

Co na to burmistrz, idźcie do niego po pomoc to zobaczycie... 22:52, 14.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obiektywny obiektywny

3 0

ten burmistrz jesli nie ma w tym swojego interesu to napewno nie pomoże 15:17, 18.03.2023


reo

mikimiki

42 39

Ludzie, co z wami. Chcecie udogodnienia, zasięg , ale jesli przekaźnik ma byc postawiony , to protesty. najlepiej wróćmy do lamp naftowych i komunikacji za pomocą znaków dymnych 23:11, 14.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

srusru

0 4

*%#)!& 08:21, 15.03.2023


LauraLaura

8 6

Postaw sobie na swoim podwórku my mamy dobry zasięg a komórka to nie wszystko 11:15, 15.03.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Taka prawda Taka prawda

34 34

Ciemnota jak 100 lat temu, kiedy wprowadzano radio i ludzie protestowali, że kury przestaną jaja znosić, a krowy mleko dawać. Jesteście codziennie bombardowani promieniowaniem kosmicznym i słonecznym, trzymacie telefony w kieszeniach zaraz przy ciele, co sprawia, że telefon oddziałuje na was z większą mocą niż taki maszt. W większych miastach anteny montowane są na dachach budynków i nikt nie robi z tego problemu. Macie dostęp do internetu, wystarczy poczytać naukowe publikacje nt. temat, ale lepiej wierzyć akademii chłopskiego rozumu i filmom z żółtymi napisami. 06:22, 15.03.2023

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

TpTp

9 3

Tu macie publikacje nt. promieniowania elektromagnetycznego, gdzie wszystko jest bardzo dokładnie wyjaśnione.

https://www.gov.pl/documents/6969991/6972135/Bia%C5%82a_Ksi%C4%99ga_%2B_spis_%2B_ok%C5%82adka_3.pdf/63f174c2-34d6-7519-7b0a-44cc8fafc70b 06:32, 15.03.2023


srusru

1 2

*%#)!& 08:23, 15.03.2023


srusru

10 9

I-m-b-e-c-y-l-u koło domu sobie postaw 08:31, 15.03.2023


NikiNiki

8 5

Ciemny to ty jesteś bo badań nikt nie podaje do wiadomości publicznej jakie to szkodliwe więc się Astanie co piszesz chcesz nadajnik stawiaj u siebie koło domu nie dziw się ludziom na tak dużym osiedlu że nie chcą tego swinstwagdzie jest zaraz przedszkole ,plac zabaw zastanów się co piszesz durniu 11:20, 15.03.2023


antyanty

0 1

z Ciebie taka prawda jak z koziej....
ignorancja w Twoim wykonaniu powinna latac wyzej niz niejeden samolot 17:21, 16.03.2023


ŚredniowieczeŚredniowiecze

25 36

Dziadki nie mają co robić to strajkują a nie mają pojęcia o co chodzi. Szkoda słów jakie zacofanie 06:42, 15.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

guysguys

17 12

Jaśnie oświecony sie odezwał. Do łopaty buraku! 08:28, 15.03.2023


OloOlo

13 10

Będziesz i ty dziadkiem jak dostajesz wcześniej cię wykończy promieniowanie nadajnika cwelu 11:22, 15.03.2023


onon

6 4

Te dziadki protestują by twoje wnuki i prawnuki urodziły się i żyły w zdrowiu a nie z chorowały na choroby cywilizacyjne i nowotwory. 20:32, 15.03.2023


Ryszard.Ryszard.

18 19

Największym paradoksem jest to każdy chce korzystać z telefonu komórkowego z całym wachlarzem usług a nikt nie chce nadajnika chociaż wszyscy narzekają na słaby sygnał.Te urządzenia pracują na takiej długości fali ze nadajniki muszą być co 10 km . Najprościej nie budować nadajnika i poczekać aż ludzie sami przyjdą i powiedzą ze chcą. Bo nie da rady tak zrobić żeby to osiedle korzystało z nadajnika w Moszczenicy czy Szymbarku w pełnym zakresie i z odpowiednia jakością sygnału. Za daleko. 07:51, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

milfmilf

15 4

Może ty chcesz, to sobie postaw takie usrojstwo koło domu 08:22, 15.03.2023


AlekAlek

10 3

Akurat to osiedle ma bardzo dobry zasięg tyle w temacie maszt budować na terenie niezadowolonym a nie w centrum osiedla szkoda słów by opisać *%#)!& podpisujących zgodę na to 12:01, 15.03.2023


5G5G

6 21

Jak by 5 G Było za darmo to by nikt nie strajkował ale że jest droższe od internetu Muska to nikt niechce bo poco. 07:59, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PoloPolo

11 1

Co za bzdury wypisujesz człowieku tu chodzi o budowę masztu w centrum osiedla a nie pieniądze coś ci się pod kopułka pomieszało🫣 11:56, 15.03.2023


BekaBeka

20 27

LUDZIE, obudźcie się. Strajkują dziadki bo nie wiedzą co to za nadajnik. Szkodliwy to on jest jak się wyjdzie na niego, kiedy przekaźniki są włączone, bo fale są skumulowane w jednym miejscu, ale im bliżej ziemi tym tych fal jest mniej, a nawet można powiedzieć że będzie problem ze znalezieniem sygnalu 08:34, 15.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jcjc

16 6

Dziecinko zafunduj sobie maszt pod oknem na działce jak masz i ogladaj widoczki z okienka oraz wchlaniaj zbawcze promienie za darmo????? 09:45, 15.03.2023


BekaBeka

7 9

Nie ma problemu, mieszkałem na 6 piętrze w bloku, gdzie na dachu takie nadajniki to norma, nie umarłem, gorsze od tych anten jest to czym w piecach palicie xd 14:00, 15.03.2023


DO JCDO JC

0 5

za wynajęcie terenu pod maszt z umową na 10lat po 1500zł/m to czysta kasa.............. a jeżeli chodzi o promieniowanie to masz jak rozmawiasz przez komórkę..................a fale z masztu idą nad ziemia a nie przy twojej głowie , ewentualnie założysz sobie folię aluminiową i będziesz spac spokojnie 15:12, 15.03.2023


Woj11Woj11

34 9

Popieram mieszkańców. Temat masztów i promieniowania jest złożony. W sieci są protokoły badania poziomu promieniowania, które zamawia UKE. Wszystko zależy od tego, jak instalator nakieruje antenę i jak laborant wybierze punkt pomiaru. Krzyżuje się wiele zjawisk fizycznych, ukształtowanie terenu, ustawienia budynków i ich pokrycia dachowe. Możliwe, że niektóre budynki będą miały przekroczone normy, które zresztą są u nas bardzo liberalne. Doprowadzenie do badania poziomu promieniowania na miejscu to droga przez mękę. Jedyne, co jest pewne, to że nazwą cię oszołomem i płaskoziemcą, nawet jeżeli domagasz się laboratoryjnego sprawdzenia zjawisk fizycznych. 08:34, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ryszard.Ryszard.

3 13

Uwierzę w twoje przemyślenia jak zadeklarujesz że nie korzystasz z telefonu komórkowego, bo jeżeli korzystasz to znaczy że świadomie narażasz się na niebezpieczeństwo z tym związane.Coś mi się wydaje ze korzystasz a nawet komentarz pisałeś przez telefon. 09:03, 15.03.2023


Woj11Woj11

12 2

To nie są przemyślenia, tylko wnioski. Odkładam telefon w pracy, w samochodzie, tak aby nie był w kieszeni. Siła promieniowania spada wykładniczo, tak więc wystarczy pół metra, metr. Do dłuższych rozmów są słuchawki (najlepiej przewodowe). W nocy telefon jest w innym pomieszczeniu. Wieży nie da się odłożyć i promieniuje całą dobę. Dla osób, które z racji na zdrowie mało wychodzą z domu i mieszkają blisko, to już ma duże znaczenie.

To jest higiena, tak jak mycie rąk. Ale, co ja piszę? Zarazków nie widać, tylko myzofoby myją, a oszołomy protestują. 11:38, 15.03.2023


Prezes Prezes

22 4

Ludzie macie rację jak w centrum miasta może powstać, ja znam wszystko kto jest właścicielem itp, wszystko po cichemu było robione, a w starostwie była info ze maja robić ale kto tam chodzi? Gdzie miasto gdzie burmistrz czemu nie przyszedł, następnym razem będzie więcej ludzi jeszcze ja to zalstwie ha 09:26, 15.03.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jcjc

12 1

Jak problemy to wysyla zastępce no i poczestunku nie bylo 09:37, 15.03.2023


bananbanan

10 1

Burmistrz sprytny i wypuszcza wyszczekanego asystenta żeby sobie nie narobić wstydu, a ten daje popis swoją elokwencją (czytaj słomą z butów) 10:11, 15.03.2023


5 rond 5 rond

3 0

burmistrz razem z najblizszmi zastanawia sie co zrobic aby przeforsowac inwestycje 1000 lecia w gorlicach i jak najwiecej z tago miec 15:34, 18.03.2023


mm

21 8

W pełni popieram protest o instalowaniu takich nadajnikow tak blisko bloków i domów w centrum miasta i osiedla mieszkaniowego w którym mieszka kilka tysięcy ludzi.Wiadomo o szkodliwości promieniowania elektromagnetycznego na organizmy żywe nadajnikow o wysokich częstotliwościach rzędu Giga herzow które obecnie są instalowane których wartość promieniowania jest podniesiona ponad 100 krotnie.Technologi nie da się zatrzymać ale to protest dla następnych pokoleń dla naszych dzieci wnukow bo za kilkadziesiąt lat na 10 dzieci 8 będzie rodziło się chorych w wzrost chorób nowotworowych będzie kilku krotnie większy jak obecnie. 09:43, 15.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InżynierInżynier

10 18

Jestem za budową BTS-a Play.
P.S.
Same towarzystwo na starjku typu "Mocherowe Berety"

Dla tych co nie mają żadnej wiedzy radiotechnicznej polecam ten artykuł: https://www.medonet.pl/zdrowie,5g-a-zdrowie--co-jest-faktem--a-co-mitem-,artykul,23661876.html 11:38, 15.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

KokoKoko

5 2

Artykuł wsadź sobie w d...u bierz nadajnik do siebie chętny się znalazł brrr co za ograniczeni umysłowo ludzie 11:58, 15.03.2023


TT

3 2

Prawdą lub mitem w takich sprawach jest to, za co zapłacą. 12:02, 15.03.2023


onon

5 0

Medonet- artykuły koncernów które należą do właścicieli koncernów mających wielkie sieci komórkowe ,poczytaj na stronie www.torsionfield.eu naukowca która zajmuje się wpływem promieniowania na organizmy żywe . 12:38, 15.03.2023


KrisKris

0 0

Z ciebie taki znawca jak ....z koziej d....więc swoje mądre przemyślenia zostaw dla siebie bo są ludzie mądrzejsi i wiedza na ten temat dużo więcej 13:38, 04.04.2023


JAJA

9 16

Mieszkańcy pozostaje Wam tylko folię aluminiową na głowę założyć skoro się boicie promieniowania , a jak rozmawiacie przez komórki z telefonem przy głowie to dopiero macie smażenie mózgu bo wtedy jest największe natężenie fal magnetycznych i to wam nie przeszkadza 12:40, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

starakobietastarakobieta

5 0

to jest naprawdę napoleoński pomysl folie aluminiowe założyc na łby dalej w budynku całym starostwa , sadu , prokuratury zneutralizowac energie toksyczne itd 16:01, 15.03.2023


SmiechłemSmiechłem

3 9

Poczytajta ludzie, od lat to macie a teraz kochacie...
Częstotliwości 5G są już od wielu lat wykorzystywane przez inne urządzenia, np. sieci LTE 4G (częstotliwości w dolnym i średnim zakresie), nadajniki sygnału telewizyjnego (700 MHz), sprzęt do radiowej transmisji danych WiMax (3,5 GHz) czy radiolinie używane w sytuacji barier w instalacji sieci kablowych (częstotliwość 26 GHz).
Zarówno polskie, jak i międzynarodowe instytucje zapewniają o bezpieczeństwie sieci 5G. Zostały one zbudowane zgodnie z wyznaczonymi przez polskie Ministerstwo Zdrowia oraz Ministerstwo Cyfryzacji normami PEM, dotyczącymi maksymalnego dopuszczalnego natężenia pola elektromagnetycznego. Odpowiadają one standardom Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Międzynarodowej Komisji ds. Ochrony Przed Promieniowaniem Niejonizującym (ICNIRP). Badania naukowe nie wykazały negatywnego wpływu na zdrowie człowieka wykorzystywanych w telekomunikacji urządzeń wytwarzających pole elektromagnetyczne. 14:19, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Inż.Inż.

0 0

Poczytaj pracę naukowca biologa dr Wojtkowiak która jako jedyna w Polsce zajmuje się polami torsyjnymi które również emitują nadajniki oprócz promieniowania elektromagnetycznego www.torsionfield.eu ,sieć 5g do przysyłania pol torsyjnych i jej poszczególne artykuły naukowe m in. 20:09, 15.03.2023


A czy to ważne...A czy to ważne...

1 8

Teraz pytanie:
Co jest ważniejsze- wolność, swoboda i prawo do decydowania o własnej nieruchomości, czy może opinia większości mieszkańców (czyli można by rzecz- czysta esencja demokracji)?

Pytam bo wśród komentujących przeczytałem mnóstwo wypowiedzi zarówno zachwalających jak i krytykujących inwestycje. Na ironię losu- nikt nie przedstawił rozwiązania kompromisowego, zadowalającego w jakiejś mierze obie strony. 14:38, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

taktak

5 0

wolność, swoboda, prawo do decydowania...pod warunkiem, że właściciel nie funduje współplemieńcom - sąsiadom niczego uciążliwego, niebezpiecznego, szkodliwego - bo inaczej każdy mógłby mieszkającym obok urządzić horror, np zrobić za płotem składowisko odpadów chemicznych itp; ciekawe, czy ten gostek od opon wpadłby na ten pomysł z masztem, gdyby on mieszkał w tym domu 19:10, 15.03.2023


A czy to ważne...A czy to ważne...

0 3

Cytat: "wolność, swoboda, prawo do decydowania...pod warunkiem, "
Wszystko co znajduje się za słowami typu: "pod warunkiem", "ale" itd. jest g**no warte. Czyli jednak ważniejsza jest wola ludności twoim zdaniem? 21:40, 15.03.2023


jednojedno

13 2

zastanawia: jak można było w ogóle wpaść na taki idiotyczny pomysł, by w odległości kilku kroków od bloku, kilku kroków od domów jednorodzinnych, na malutkim placyku, na bardzo nisko położonym terenie - stawiać maszt telefonii?! dookoła Gorlic jest pełno terenów wyzej położonych, niezamieszkałych - czy tutaj jest ważniejszy interes jednego gościa, który dostanie kasę za odstąpienie tego skrawka niezabudowanego gruntu pod ten maszt, czy interes wielu rodzin, w tym dzieci? czy osoby, która wydały opinię środowiskową i zgodę na tę instalację, były tu na miejscu i widziały, co szykują mieszkańcom? 15:36, 15.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnafcaZnafca

10 2

Maszt powinien być na górze cmentarnej a nie tu na płaskim terenie, bo góra parkowa stłumi sygnał. 15:36, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZnachorZnachor

2 5

ZnaWco a na górze cmentarnej to ludzie nie mieszkają?! byle dalej od siebie.
Popatrz po dachach na blokach i też zobaczysz anteny telefoni !!! 17:34, 15.03.2023


GubyGuby

2 4

Ale jak na ich osiedlu?każdy mieszkaniec ma przydzielony grund za który placi podatek i jest ich własnością.wiekszosc mieszkańców płaci spółdzielnia podatek za grund czynszu .A jeżeli nieruchomość (mieszkanie)z odrębną własnością płaci podatek bezpośredni do gminy .Jeżeli osiedle stoji na calej dzialce np.5hektarowej czyli 50 tys metrów kwadratowych więc dzieli się to na wszystkich mieszkańców i płaci się podatek za grund . 15:53, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

elfelf

2 0

,,grund to prund" i tyle 10:09, 16.03.2023


Mieszkancy chcą maszMieszkancy chcą masz

4 10

Proszę sprostować tytuł w artykule bo mieszkańcy chcą masztu tylko , dwóch zagorzałych "mocherów" porozwieszało kartki po klatkach na Konopnickiej, poszło to prezesa "Osiedla Starych" i regionalnych mediów i zrobili aferę na całe Gorlice :( Przesyłam link dla tych "zacofanych":
nafalinauki.pl/czy-mieszkanie-w-poblizu-masztu-telefonii-komorkowej-szkodzi-zdrowiu 17:46, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

którzyktórzy

3 2

mianowicie mieszkańcy chcą tego masztu? gdzie mieszkają? 19:11, 15.03.2023


mieszkaniecmieszkaniec

1 0

Ja jestem mieszkańcem i nie chcę tego masztu, bo żaden dodatkowy nadajnik nie jest mi do niczego potrzebny. Zasięg w telefonie mam doskonały, a szybki internet mam po światłowodzie. 21:28, 26.03.2023


ObserwatorObserwator

6 5

Prawda jest taka ze maszt powstanie czy to sie komu podoba czy nie, jesli jest wszystko zgodne z prawem i na prywatnej dzialce, to zaden sad nie podwazy tej decyzji. Zeby ktos nie pomyslal ze jestem za lub przeciw, jest mi to zupelnie obojetne, mieszkam bardzo daleko od tej niby strefy skazenia. 18:30, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

1 2

A tak nawiasem mówiąc to czy to prawo nie zostało zmienione w "ustawach Covidowych"? Chyba coś takiego powiedział prezes spółdzielni na filmie. A czy to nie przypadkiem Ci stanowią prawo, których elektorat teraz ochoczo protestuje? 13:04, 17.03.2023


trutoltrutol

7 13

Pierwsze zdjęcie to jakby zebranie PiSu w terenie. Brakuje tylko flag i portretów papieża. 18:41, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

noonoo

7 3

jesteś naprawdę dowcipny, chłopczyku; cieszcie się młodzi, że jeszcze moherom starcza sił, by zabrać głos w obronie zdrowia młodych, tak, brakowało tam młodych , bo o tej godzinie ci, którzy pracują, jeszcze z pracy nie wrócili, jeszcze odbierali dzieci z przedszkoli; a tym, którzy wylegują na kanapach za zasiłki i pińsety jest wszystko jedno, byle by było na piwko 19:17, 15.03.2023


Do nooDo noo

0 2

dzwonisz codziennie komórką masz promieniowanie aż móż ci gotuje , używasz w domu wifi mózg ci gotuje idziesz na rynek gdzie jest darmowe mocne wifi mózg ci gotuje itd. itp. i wcale wam to nie przeszkadza a jakiś nadajnik co jest bezpieczny to tak ....to jest siec nadajników od dawna zaplanowana grunty wynajęte i wszystkie zezwolenia wydane i możecie sobie krzyczeć a nawet prezesa zaprosić i też nic nie zrobi...........bardziej to się obawiajcie skutków ubocznych szczepionek jakie wam rzad zafundował a skutki uboczne są w postaci waszych obecnych i przyszłych delegliwosci których nie mieliście nigdy a powiedzą wam że to np. od masztu z nadajnikiem telekomunikacyjnym od sieci 5g i od oglądania tvn-u 14:35, 22.03.2023


pytanie pytanie

9 5

najważniejsze : czy gdyby właściciel tego terenu mieszkał w tym domu znajdującym się na jego terenie, też wpadłby na ten wspaniały pomysł, by udostępnić podwórko pod budowę tego masztu? ile ta osoba płaci podatków miastu, bo jest to wyłącznie budynek do trzepania kasy 19:21, 15.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~~ja~~~~~ja

11 9

Wypowiedzi garstki protestujących świadczą o tym że w ogóle nie wiedzą przeciw czemu protestują. Niektórzy nawet uważają, że taki masz w pobliżu osiedla to jakiś ewenement a przecież takie maszty od lat (także w pobliżu osiedli) stoją w wielu miastach nie tylko w Polsce ale i całym świecie wystarczy tylko poczytać i sprawdzić... żadne naukowe źródła nie potwierdzają jakiejś szkodliwości masztów a więc nawet jeżeli jakaś jest to zapewne tak nikła, że może być pomijana a już zdecydowanie bardziej szkodzi np. faszerowane chemią jedzenie które jemy na co dzień i jakoś nikt nie protestuje.
Rzekoma szkodliwość, bo póki co to tylko wymysł ekoterorystów szerzących niepotwierdzone informacje, którzy jak zwykle widzą w tym swój interes wykorzystując czyjąś naiwność i niewiedzę (ci "u góry" nigdy nawet nie chodzą na żadne protesty oni mają ważniejsze sprawy).
Nikt nie udowodnił szkodliwości dlaczego słuchać pseudonaukowych teorii jakiegoś nawiedzonego youtubera niż naukowców? Może wobec tego zaczniecie zamiast do lekarzy chodzić do znachorów oni też wiedzą lepiej, mówią że lekarze kłamią, oszukują chcą was wytruć itd.
Przypominam a znanym portalu aukcyjnym dostępne są czapeczki ochronne. 19:24, 15.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jcjc

1 3

Ktoś się czegoś nawdychał i wizje go ponoszą... 21:10, 15.03.2023


bbbb

1 4

moze zacznij czytac,siegaj do prac naukowyvh, moze cos wiecej niz tylko google, i to co to owo chce Ci podpowiedziec. i wtedy wypowiadaj sie na jakis temat.
17:25, 16.03.2023


E... AaE... Aa

12 6

Ani WHO ani Min Zdrowia nie udowodniły że są wiarygodni, wręcz przeciwnie. Dla nich jest tylko ich narracja ważna. Niezależni eksperci nie są wysłuchiwani. Ich głos się nie liczy tylko wielkich graczy, koncernow telekomunikacyjnych, czy farmaceutycznych. Człowiek i jego zdrowie jest stawiany na drugim miejscu. 19:52, 15.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Inż.Inż.

3 3

Całkowicie się z tą wypowiedzią zgadzam liczy się kasa a nie zdrowie człowieka ,WHO to organizacja połprywatna zarzadzana przez Billa Gatesa która zarabia na sprzedaży szczepionek,nasi rządzący martwią się o nasze zdrowie szczepiąc nas kolejnymi busterami a jednocześnie podpisali w 2019 ustawe podnoszaca normę promieniowania nadajników 100 krotnie większą ,lekarzom którzy mówią prawdę ogranicza się prawo wykonywania zawodu a eksperci w ogólnych mediach mówią co im każą bo są na prowizji wielkich koncernów. 20:41, 15.03.2023


jcjc

1 6

Może trochę historii .nasza dwukrotna noblistka w dziedzinie chemii i fizyki miała takową wiedze i co historia lubi się powtarzać .tylko taki znawca stojący z daleka udaje, że jest najmądrzejszy.. 21:54, 15.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

9 6

Dziwię się, że akurat w internecie taki odzew przeciwników, przecież większość internautów do połączenia internetowego używa rutera czy one nie 'promieniują'? Może dla ochrony własnego zdrowia lepiej wyłączyć internet niż pisać głupoty.
Radzę natychmiast zutylizować rutery, mikrofalówki i oczywiście telefony komórkowe.
Najlepiej pójdziemy dalej, zrezygnujcie też z samochodów, bo one powodują zanieczyszczenie powietrza, którym wszyscy oddychamy zanieczyszczonym powietrzem, które jest szkodliwe (i to akurat udowodniono). 09:00, 16.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bbbb

0 4

i tak moj drogi, za niedluvo bedziesz mial taka rze zywistosc jak Ci oostepowcy zrealizuja plan nieoosiadania samochodu 😅. ot orzyklad Twoj w samo sedno 17:26, 16.03.2023


GorlikGorlik

14 9

Mieszkańcy Osiedla Młodych MAJĄ PEŁNE PRAWO I POWÓD DO TEGO PROTESTU. Starostwo Powiatowe, nie pierwszy raz, nie chce albo nie potrafi albo boi się ROZMAWIAĆ ze społeczeństwem w przypadku wydawania pozwolenia na budowę tego typu inwestycji, szkodzących środowisku (jak spalarnia śmieci) ?Nieprawdą jest twierdzenie, że przekaźniki fal elektromagnetycznych (anteny) są całkowicie bezpieczne – bo tego nikt na świecie nie wie. Na podstawie biologii ciała ludzkiego są określone pewne dopuszczalne wartości pola elektromagnetycznego wymagane przy projektowaniu, ale NA CAŁYM ŚWIECIE JAK DOTĄD NIE PRZEPROWADZONO ŻADNYCH BADAŃ NA LUDZIACH POD KĄTEM WPŁYWU FAL ELEKTROMAGNETYCZNYCH NA POWSTAWANIE CHORÓB. Dlatego ludzie mają prawo do informacji, czy przy projektowaniu tego typu masztów zachowano maksymalną staranność, racjonalność i czy wybrano najbardziej bezpieczny wariant. Czy na przykład nie należało postawić maszt o większej mocy, ale na wzgórzu (których jest wiele) poza Gorlicami, oraz czy nie kierowano się bardziej interesem inwestora ? W Gorlicach popełniono w przeszłości wiele błędów w zakresie ochrony środowiska. Dlatego ludzie nie ufają już władzy a mają prawo czuć się bezpiecznymi. A Ci, którym ten protest się nie podoba niech włożą głowę na przykład do mikrofalówki, może przybędzie im trochę rozumu. Albo niech poczekają, może pod ich domem ustawią coś podobnego, może wtedy zmienią zdanie 09:55, 16.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Akinia Akinia

10 8

Wypowiadają się ludzie którzy nie mieszkają na osiedlu i są tacy przekonani że to mochery protestują. Jakby waszym rodzicom pod oknem ktoś uprawiał taki sabotaż to tez byście protestowali.

A tak w sprawie starostwa , to może trzeba zadzwonić do nich w tej sprawie.... ja zamierzam od jutra dzwonić do nich dlaczego nie dostałam zgody na 35 m domek na zgłoszenie , no ale MASZT 37 m wysokości to zgoda w podskokach została wydana - ciekawe za ile????

20:54, 16.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stanisław MikaStanisław Mika

6 2

Nie wstydzę się tego co napiszę dlatego podpisuję się z imienia I nazwiska. Jest faktem , że tego typu inwestycje są niezbędne w dobie dzisiejszej cywilizacji . Rzecz w tym , aby ich lokalizacja nie była tak koszmarna jak w tym przypadku. Są w mieście alternatywne miejsca gdzie ten kontrowersyjny obiekt mógł stanąć. Nie ulega wątpliwości, że właściciele posesji gdzie stanie maszt zwabili inwestora ( wiadomo z jakich powodów ) Starostwo bezmyślnie to przyklepało I teraz mamy pasztet. Wszystko odbyło się po partyzancku , nikt nic do ostatniej chwili nie wiedział. Tak się nie robi . 19:24, 18.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Świadek Świadek

2 1

Od komentujących był czuć woń alkoholu!! 17:01, 22.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PowiatPowiat

3 2

Było zgłaszanie że nie ma na osiedlu zasięgu PLAY i dlatego Powiat pomaga by taki zasięg był!! 17:59, 22.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%