Reklama świetlna stanowi jedno z popularnych rozwiązań, które dziś wykorzystywane jest w naprawdę wielu branżach. Wszystko za sprawą faktu, że doskonale łączy w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i reklamową, a zastosowane w niej nowoczesne technologie czynią ją ekonomiczną oraz energooszczędną. W czasach, gdy firmy zaciekle rywalizują ze sobą o uwagę klientów niemal na każdym kroku, ten rodzaj promocji staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem; stanowi bowiem jeden ze sposobów na to, by wyróżnić swoją markę zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku. Coraz więcej przedsiębiorców postrzega inwestycję w podświetlaną reklamę jako swoisty krok w stronę zwiększenia widoczności i stworzenia profesjonalnego wizerunku. Przekonaj się, dlaczego.
Rynek nośników promocyjnych, które znakomicie wpisują się w koncepcję reklamy świetlnej, jest obecnie naprawdę szeroki. Potwierdza to między innymi oferta VERACO – firmy produkującej systemy wystawiennicze, w tym także elementy wpisujące się w definicję reklamy świetlnej. W asortymencie producenta znaleźć można między innymi neony i logotypy LED. Tego rodzaju produkty cieszą się obecnie olbrzymią popularnością, niejako dyktując trendy we współczesnej reklamie. Oprócz neonów oraz logotypów w formie LED, do form reklamy świetlnej zaliczamy między innymi:
Widoczność marki wieczorami oraz nocą może mieć kluczowe znaczenie zwłaszcza dla tych firm, które działają w przestrzeni miejskiej. Tego rodzaju promocja jest w stanie zwiększyć zasięg reklamy dzięki widoczności przez całą dobę – przyciągając wzrok przechodniów za pomocą dynamicznych efektów świetlnych. Za sprawą nowoczesnego, profesjonalnego wizerunku, firma jest w stanie wzbudzić zaufanie klientów. Inwestowanie w reklamy świetlne to nie tylko możliwość znacznej poprawy estetyki lokalu, lecz również możliwość osiągnięcia konkretnych korzyści finansowych. Przede wszystkim nowoczesne technologie jak LED pozwalają na znaczne zmniejszenie zużycia energii w porównaniu do tradycyjnych źródeł światła; to, wraz z trwałością reklam świetlnych i ich odpornością na zróżnicowane warunki atmosferyczne przekłada się na mniejsze koszty utrzymania oraz znacznie dłuższą żywotność. Jednocześnie taka reklama jest widoczna niemal przez całą dobę, w ten sposób zwiększając szansę na dotarcie do szerszego grona odbiorców. To wszystko sprawia, że inwestycja w reklamę świetlną jest w stanie przynieść konkretne korzyści – zarówno w krótszej, jak znacznie dłuższej perspektywie.