Zamknij
Zobacz!

Reklama świetlna – dlaczego stanowi opłacalną inwestycję?

09:52, 28.04.2025 Aktualizacja: 09:53, 28.04.2025

Reklama świetlna stanowi jedno z popularnych rozwiązań, które dziś wykorzystywane jest w naprawdę wielu branżach. Wszystko za sprawą faktu, że doskonale łączy w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i reklamową, a zastosowane w niej nowoczesne technologie czynią ją ekonomiczną oraz energooszczędną. W czasach, gdy firmy zaciekle rywalizują ze sobą o uwagę klientów niemal na każdym kroku, ten rodzaj promocji staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem; stanowi bowiem jeden ze sposobów na to, by wyróżnić swoją markę zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku. Coraz więcej przedsiębiorców postrzega inwestycję w podświetlaną reklamę jako swoisty krok w stronę zwiększenia widoczności i stworzenia profesjonalnego wizerunku. Przekonaj się, dlaczego.

Charakterystyka poszczególnych form reklamy świetlnej. Co warto wiedzieć?

Rynek nośników promocyjnych, które znakomicie wpisują się w koncepcję reklamy świetlnej, jest obecnie naprawdę szeroki. Potwierdza to między innymi oferta VERACO – firmy produkującej systemy wystawiennicze, w tym także elementy wpisujące się w definicję reklamy świetlnej. W asortymencie producenta znaleźć można między innymi neony i logotypy LED. Tego rodzaju produkty cieszą się obecnie olbrzymią popularnością, niejako dyktując trendy we współczesnej reklamie. Oprócz neonów oraz logotypów w formie LED, do form reklamy świetlnej zaliczamy między innymi:

  • podświetlane kasetony – reklamy w formie dwustronnych tablic, pozwalają na lepsze wyeksponowanie grafiki bądź logo firmy zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz;
  • litery 3D – wykorzystują one technologię reklam świetlnych LED, tym samym stanowiąc świetną opcję na wyróżnienie marki w przestrzeni publicznej;
  • podświetlane pylony – wysokie i podłużne konstrukcje, które montuje się przy głównych arteriach komunikacyjnych oraz w bezpośrednim sąsiedztwie budynków firmowych czy galerii handlowych; głównym celem tego rodzaju promocji jest prezentacja reklamy w taki sposób, który z powodzeniem przyciąga uwagę już ze znaczącej odległości;
  • szyldy umieszczane na budynkach – powszechne oraz niezbędne, zwiększają widoczność lokalu oraz podkreślają znaczenie marki, jednocześnie będąc w stanie przetrwać przez lata, stając się wręcz kultowym elementem przestrzeni miejskiej.

Promocja nawet po zmierzchu! Jak reklama świetlna wpływa na rozpoznawalność marki?

Widoczność marki wieczorami oraz nocą może mieć kluczowe znaczenie zwłaszcza dla tych firm, które działają w przestrzeni miejskiej. Tego rodzaju promocja jest w stanie zwiększyć zasięg reklamy dzięki widoczności przez całą dobę – przyciągając wzrok przechodniów za pomocą dynamicznych efektów świetlnych. Za sprawą nowoczesnego, profesjonalnego wizerunku, firma jest w stanie wzbudzić zaufanie klientów. Inwestowanie w reklamy świetlne to nie tylko możliwość znacznej poprawy estetyki lokalu, lecz również możliwość osiągnięcia konkretnych korzyści finansowych. Przede wszystkim nowoczesne technologie jak LED pozwalają na znaczne zmniejszenie zużycia energii w porównaniu do tradycyjnych źródeł światła; to, wraz z trwałością reklam świetlnych i ich odpornością na zróżnicowane warunki atmosferyczne przekłada się na mniejsze koszty utrzymania oraz znacznie dłuższą żywotność. Jednocześnie taka reklama jest widoczna niemal przez całą dobę, w ten sposób zwiększając szansę na dotarcie do szerszego grona odbiorców. To wszystko sprawia, że inwestycja w reklamę świetlną jest w stanie przynieść konkretne korzyści – zarówno w krótszej, jak znacznie dłuższej perspektywie.

(artykuł promocyjny)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%