Państwowa Komisja Wyborcza przedstawiła listy kandydatów do rad gmin i powiatów! Przedstawiamy kandydatów do Rady Miasta!
Rada Miasta w Gorlicach to 21 mandatów. Właśnie tyle osób do decydowania o losach naszego miasta wybierzemy już 7 kwietnia. PKW zatwierdziła start w wyborach samorządowych w Gorlicach aż 137 kandydatów, którzy startują w 4 okręgach wyborczych. Poniżej znajdziecie pełną listę - sprawdźcie - może jest na niej Twój sąsiad!
Podział okręgów do Rady Miasta ze względu na ulice wygląda następująco:

Jako ciekawostkę warto zauważyć, że z obecnych radnych w kolejnej kadencji na pewno zabraknie jednej osoby. W nadchodzących wyborach na listach wyborczych do Rady Miasta Gorlice nie ma Marioli Migdar. Dotychczasowa Radna zdecydowała "przejść" do Rady Powiatu, do której o mandat będzie się ubiegać z listy KWW Konfederacja i Bezpartyjni Samorządowcy.
Wkrótce kolejne listy z regionu!
Miejcie oczy dookoła głowy. Google Street View wraca do
Dobry artykuł. Dowiedziałem się wszystkiego, to jest kompleksowa informacja. Jeśli nie kopiowany to gratuluję autorowi.
TH
12:16, 2026-05-21
Mieszkańcy ocenią komunikację miejską w Gorlicach. Rusz
Więcej przystanków na ŁOKIETKA ! W Austrii autobusy jeżdżą nie pod takie góreczki i dają radę. Można puścić je odwrotnie przez Pocieszkę w dół i zrobić więcej przystanków. Koniecznie przy Działkach !!!
Łookietek
10:12, 2026-05-21
Areszt dla 25-latka z Gorlic. Śledczy zabezpieczyli nar
A na Komendzie kiedy będzie porządek ? Wszyscy wiedzą o CIOCI i jej mężu i nic nie robicie u siebie. Nikt wam już nie wierzy.
Wojna i pokój
09:57, 2026-05-21
Rewitalizacja 3 Maja w Gorlicach. Kiedy ruszą prace w c
Jak komus sie mowi ze Gorlice leza przy drodze Krajowej lub drogach Wojewodzkich, to ludzie robia sobie w oczy kpiny i pytaja sie, czy w ogole widzialem te drogi? i bym sie nie osmieszal ! Bo na tych drogach to ciezko zawrocic nawet rowerem.
Gorliczan,
07:17, 2026-05-21
32 2
i jak tu wybrać z takiego tłoku? igrzyska czas zacząć.
13 8
Dziwne pytanie @zdezorientowany, ''jak tu wybierac'',- poprostu aby dokonac wyboru swojego kandydata potrzebna jest minimalna wiedza o tym czlowieku, z jakiej formacji ubiega sie o mandat (prawica, lewica, bo jest to bardzo waznenie, wszystkie partie, ugrupowania nie posluguja sie takimi samymi standardami w sprawowaniu wladzy lokalnej czy ogolnopolskiej), jakim jest czlowiekiem, jakie ma osiagniecia spoleczne. Wybor na chybil trafil jest poprostu wyborem nietrafnym, nieodpowiedzialnym, mogacym przyniesc wiecej szkod spolecznych, gospodarczych niz korzysci o czym juz przekonalismy sie w ostatnich wyborach do parlametu.
15 12
Do obserwator - masz rację! Nadszedł czas, aby potraktować te wybory poważnie do tego stopnia, aby nie głosować na tych, którzy przylożyli rękę do tego co się dzieje w kraju, czyli wyznawców koalicji 13 grudnia. Oni już dali się poznać, a w Gorlicach należy postawić na nowe osoby, ale wcześniej trzeba je poznać. Żadne głosowanie w ciemno, a już na pewno żadne głosowanie na tych którzy skompromitowali się w okresie trzech miesięcy. Won!
18 3
Ojj jak smutno ze radna MM "zdecydowała" przejść do Rady Powiatu. 🤣🤣😭😭
12 1
Co ta Pani ma wspólnego z Konfą?
13 1
Co ma wspólnego? Pewnie niewiele. Może to jedyna szansa była? Jedna, jedyna:)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
4 5
Jaka ty biedna jesteś i żałosna dziewko 😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣 masz fobie to się lecz. Sa odpowiedni lekarze od tego 🤪🤪🥸
37 6
Dlaczego żaden kandydat nie przyznaje się do Platformy tzw. Obywatelskiej?
21 2
to jest pudrowana różowym pudrem platforma 🤣
23 9
Nie tylko nie przyznaja sie kandydaci z PO kamufluja sie tez ugrupowania z przystawek PO jakimi sa - Holownia 2050, PSL, SLD, i inni niby niezrzeszeni startujacy z blokow wymienionych parti. Z otwarta przylbica ido do wyborow ugrupowania polityczne prawicowe takie jak,- PIS, Polacy Dla Wolnosci, i inne o ktorych nie jestem zorientowany, widocznie wymienione ugrupowania polityczne nie musza sie ukrywac, maja poprostu czyste sumienie, nie wstydza sie swojej przynaleznosci do prawicowych blokow wyborczych.
21 4
Sama elyta...
8 2
Mylisz sie @mke,- nie ''Sama elyta'', owszem elita obecnej wladzy tez startuje w wyborach ale jest tez bardzo duzo kandydatow mlodych, prawych, nie zwiazanych nigdy z obecna skorumpowana elita lewacka. I wlasnie w tych kandydatach znajduje sie niewyczerpany potecjal nowych, swiezych, niestandartowych, dobrych pomyslow, smialych rozwiazan, radykalnych zmian w zarzadzaniu naszym miastem. Ci ktorzy juz byli w skladzie wczesniejszych wladz juz wystarczajaco pokazali swa bute, nieudolnosc, niegospodarnosc. Naiwyzsz czas na radykalne zmiany. Bylych wlodarzy i radnych juz mamy serdecznie dosyc. Cas na radykalne zmiany.
35 2
A gdzie radni Trzeciej Drogi:)
11 4
W drodze na pielgrzymkę.
17 6
Trzecia droga juz udowodnila jakimi standardami sie posluguje, udowodnila tez bardzo dobitnie ze jest trzecia noga Tuska ktorego podstawowym zamiarem jest zniszczyc nasza Ojczyzne a oni jemu ochoczo w tym pomagaja.
24 6
Te 137 osób startuje z jednego komitetu wyborczego niezmiennego od 1989 roku Teraz K---- My.
6 5
To jest Ryszard jakis Twoj zart, czy napewno tak sadzisz?, jesli tak sadzisz, to jedynie mozna Tobie wspolczuc wiedzy jaka posiadasz w temacie kandydatow.
5 3
Do Obserwator; Wyobraź sobie ze na serio. Jest to termin uknuty przez jedną z czołowych partii politycznych po wygranych wyborach. Popatrz co dzieje sie we władzach wszelkiego szczebla od rady gminy po senat.Złodziejstwo ,nepotyzm ,korupcja,synekury, obłuda i kłamstwo.Jak powiedział prezydent USA ,bodajże Truman ,,gdyby wybory mały cokolwiek zmienić to juz dawno były by zakazane''.
2 3
Do @Ryszard,- mylisz sie Ryszard odnosnie tego ze w wyborach do samorzadu wszyscy ludzie podstawieni sa przez obecna wladze 13 grudnia. Poprostu nie znasz osobiscie mlodych, prawych kandydatow ubiegajacych sie o wybor do wladz miasta i gminy. Powiem Tobie ze ubzdurales sobie jakas teorie spiskowa ktora niema nic wspolnego z rzeczywistoscia. Przyznaje Tobie racje odnosnie szerzacej sie korubcji i wszelkiego zla ktorego dopuszcza sie rzad 13 grudnia na czele z zdrajca tyfusem.
0 0
Nie wszyscy startują z jednego komitetu od 1989r. Zupełnie nowym ugrupowaniem startującym po raz pierwszy jest komitet Polacy dla Wolności,
22 0
Jest w czym wybierać (kasting ,,pełną gębą" ). Zastanówmy się zanim wybierzemy !!!!
27 3
W natłoku chętnych jest parę osób które wniosły by lepszą jakość w Radzie Miasta.
Mówię tu o o nowych twarzach. Wietrzenie zawsze dobrze wpływa na to.
Fajnie by było żeby wyborcy w poszczególnych okręgach pochylili się nad swoją listą kandydatów i swoje przemyślenia przełożyli na najlepszego kandydata, który w przyszłej Radzie będzie miał coś do powiedzenia a nie tylko podnosić rączkę zgodnie z wytycznymi kogoś innego.
7 2
W moim okręgu albo nieznane nazwiska, albo znane - ale to zgrane karty, te same od lat, bez pomysłów i polotu. Nowi są nieznani. Liczą tylko na plakaty wyborcze? A gdzie jakieś programy, propozycje, konkrety?
32 4
Sporo chętnych..Oczywiście drogi wyborco usłyszysz piękne słowa,obietnice,deklaracje.O jeszcze jednej motywacji nie usłyszysz wcale.To taki detal...dieta radnego.Czy wiesz ile zarabia radny Gorlic?2500 zł miesięcznie dla szeregowego radnego!Jedna komisja w miesiącu plus jedna sesja,góra 4 godziny.Drogi wyborco za ile Ty pracujesz?Nie chciałbyś takiej kasy?Więc co się dziwisz,że jest tylu chętnych.Tylko,że to Ty za to płacisz ze swojej ciężkiej pracy.A czy coś zrobili co rozwiązało Twój problem,czy zrealizowało oczekiwania?Sam sobie odpowiedz.Oni już dawno przekreślili idee samorządności.Nie reprezentują obywatela,tylko wzorem sejmu realizują nakazy partyjne.Co wybory jesteś potrzebny jako ...
Pięć lat kadencji to ok.180 tys,bo po tych wyborach diety wzrosną.Tak wygląda ta sfera o której Ci nie mówią.Jeśli jednak chcesz iść zagłosować,bo wierzysz to przynajmniej zażądaj sprawozdania co dany zrobił.Rozlicz go.A jak nie to szkoda Twojego czasu.Idź na spacer,do lasu, czy gdzie chcesz.
20 1
Parcie do koryta jest ogromne w całym kraju. Do Rady Miasta w Jaśle (21 miejsc) startuje 147 kandydatów.
4 2
Poparcie w Gorlicach chyba większe, tłok jak pod masarnią w czasach komuny.
21 4
W natłoku chętnych jest parę osób które wniosły by lepszą jakość w Radzie Miasta.
Mówię tu o o nowych twarzach. Wietrzenie zawsze dobrze wpływa na to.
Fajnie by było żeby wyborcy w poszczególnych okręgach pochylili się nad swoją listą kandydatów i swoje przemyślenia przełożyli na najlepszego kandydata, który w przyszłej Radzie będzie miał coś do powiedzenia a nie tylko podnosić rączkę zgodnie z wytycznymi kogoś innego.
3 1
Przestań spamować
63 5
Fajni,tylko,że widzę tu ludzi nie mieszkających w Gorlicach!Pewnie są zameldowani,ale nie o to tu chodzi.Czy to jest etyczne?Jakim będzie radnym jeśli już tak zaczyna.
35 9
Miejsce zameldowania jest wazne, nie jest wazne gdzie ktos mieszka. Mozna miec domek poza miastem i tam przebywac, mozna mieszkac u kochanki, zony, itd. Kazdy mieszka tam gdzie sie czuje konfortowo.
20 12
Postawmy na młodych wykształconych gorliczan nowy skład dajmy szansa nowym młodym ludziom
9 7
Tylko w mlodych, prawych kandydatach mozna upatrywac pozytywnych cech ktore daja nam nadzieje na poprawe obecnej katastrofalnej sytuacji w naszym miescie.
30 4
Zamiast 21 radnych, wystarczyło by ich 5 na takie Gorlice. Wybrać takie osoby które osiągnęły coś w swoim życiu i zrobiły dobrego dla miasta. Czym organizacje wysuwające kandydatów się wyróżniają, po za " miłością do miasta " i do korzyści materialnych. Moim zdaniem najwyższy czas odmłodzić radę miasta i powiatu, stare gęby usunąć z rady, tym samym zlikwidujemy układy i układziki
8 5
Ktoś kto osiągnął coś w swoim życiu i zrobił coś dobrego dla miasta raczej nie będzie młody - chyba, że granicę młodości ustawimy na 45 lat.
27 3
Czy na łamach tego portalu zamieszczona zostanie informacja co kryje się pod tymi dziwnymi nazwami ugrupowań do których należą kandydaci. Szukam kandydatów PO, trzeciej nogi etc., ale nie widzę, a tak chciałabym na nich zagłosować😜 Już nie ironizując, pytam poważnie, co to za ugrupowania i jakie mają programy. Widzę to tak podział na okręgi, programy ugrupowań i kandydatów oraz nazwiska tychże. Bądźmy w obecnej sytuacji poważni i serio traktujmy to co się dzieje. W przeciwnym wypadku będzie po nas jako kraju i społeczeństwie. Nie możemy głosować w wyborach samorządowych glosować na przysłowiową panią „Kasię” tylko dlatego, że jest fajna😩
11 0
Z grubsza jest to czytelne: Koalicja Obywatelska to Platforma Obywatelska, Wspólne Gorlice to Lewica/burmistrz. MRS tuli najwięcej z Trzeciej Drogi, natomiast nie wiem czym są "Polacy dla wolności" - czy to Konfederacja?
10 0
PO = Koalicja Gorlicka KGR
SLD = Wspólne Gorlice
PL2050 = MRSZG
9 3
Do @T,- Polacy Dla Wolnosci jest blokiem ugrupowan prawicowych, w ktorych startuje min. partia PJJ (Polska Jest Jedna), o wartosciach chrzescijanskich, zalozycielem tej parti jest Rafal Piech z Siemianowic Slaskich , zarejestrowana zostala 9 lutego 2023r.
4 10
Czyli to skrajna prawica... Podziękujemy...
29 3
Widać po nazwiskach, że niektórym palma odbiła, ale to sito zweryfikuje i jak dostaną parę głosów od rodziny to szczyt :)
7 0
Czym są "Polacy dla Wolności"?
7 1
Polacy dla wolności to Ruch Obrony Polaków założyciele Gadowski, Sumliński,Piech
2 7
Sorry, ale nie... po co to komu?!
128 4
Gdzie jest zameldowany na stałe kandydat z gminy Moszczenica umieszczony na listach do rady miasta w gminie Gorlice. Kto umieścił tego kandydata na listach wyborczych . Był sprawdzany jeżeli tak to kto sprawdzał. Ustawa o wyborach samorządowych 2024 jasno precyzuje; do rady miasta może być wybieralna tylko osoba która na stałe zamieszkuje w danej gminie. Tak stanowi prawo! Co na to komisarz wyborczy.
15 79
Każdy Kandydat jest sprawdzany przed rejestracją. Polecam lekturę Kodeksu wyborczego. A tak na marginesie.....co z osobami, które były w Radzie a ich miejsce zamieszkania, pracy, życia było przez kila lat 120 km od Gorlic?????????
78 3
Kłamca zawsze będzie kłamcą
7 77
Sztyfcik, masz rację kłamca zawsze będzie kłamcą. Doskonale to wiedzą pracownicy 3 spółdzielni w których pracowała kandydatka.
3 76
o tak. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
11 3
MM zdecydowała się przejść.....hmmm. ciekawe bardzo. Nie chciała być w RM czy jej nie chcieli 🤣🙈🤣🙈🤣.
3 5
Może się podpisz z imienia i nazwiska to się dowiesz biedna dziewucho😂🙈😂🙈😂🙈
6 2
Dzięki niej nie ma obwodnicy, następnie wy....ła do Krakowa.
10 2
Brat Burmistrza kandyduje
4 0
?*
4 7
Wg mnie warto oddać głos na ugrupowania centrum
5 1
A które to? :-) Bo tu dominuje lewica.
2 3
Np. Trzecia droga i KO
3 2
KO z Zielonym ładem i aborcją do 12 tygodnia to partia centrowa? Chyba tylko na tle Lewicy i Razem. Z biedą uznałbym TD za koalicję centrolewicową, i też bardziej przez obecność PSL.
19 2
to nikt nie kandyduje z PO, Lewicy, Trzeciej drogi lub miedzy . warum ?
10 2
Kandyduja z PO, lewicy i trzeciej drogi, nawet z PSL, tylko boja sie przyznac, jest im wstyd, dlatego kamufluja sie pod jakimis idiotycznymi lokalnymi nazwami, a noz sie uda i z powrotem beda przy zlobie. Partie prawicowe nie maja z tym problemu, maja czyste sumienie wiec startuja pod nazwami swoich ugrupowan takich jak PIS, Polacy Dla Wolnosci,- jest to blok wszystkich prawicowych ugrupowan, inicjatywe takiego bloku podjeli publicysci,- Szumowski, Gadowski, Piech.
2 3
To taki odpowiednik konfederacji z panem braunem? No tak juz biegniemy zaglosowac na tego pana i jego bloki, już duzo pokazal 🤣🤣🤣
5 10
W Gorlicach to kmioty w gumiakach, więc co im zaserwują te cwaniaki, to to ludziska łykną.
5 2
Ogłady życzę
20 4
Jedynie PIS pod swoimi sztandarami. To cenne! Reszta, w tym burmistrz z farbowanymi lisami z lewicy, ta cała klika z 2050 i platforma przerażona, że ich kolesie z UB pałują bezbronnych ludzi i nie przejdą do koryta, założyła komitety pt. Palma kwitnie. Co na to gorlickie kmio...ki ? Połkniecie?
11 3
PIS był za dobry, Gorlice powinny dostać "dotację" Trzaskowskiego w wysokości 20 groszy. Aż zmienią sobie władze w mieście i powiecie.
2 4
Teraz dostaną już większe dotacje bo władza będzie się zgadzać
15 3
To Kukla już nie w PZPR ? Teraz w partii KWW Wielki Knur?
20 3
Dobry jest też komitet Kochana - Lisy w Kurniku. Taki pomysłowy i przebojowy, że hej !
18 0
Trzeba wybierać madrze na prawych madrych i uczciwych ludzi. Dobrze byłoby aby dać do Rady Miasta nowy świeży powiew, już długo te same osoby piastują mandaty radnych.
2 0
Rzeczywiście, zgadzam się z Tobą, że wybór radnych to istotna decyzja, która ma wpływ na rozwój naszej społeczności. Jestem przekonany, że świeży powiew w Radzie Miasta może przynieść nowe pomysły i energię, które są potrzebne do rozwiązywania bieżących problemów oraz planowania przyszłości naszego miasta.
Wierzę, że dobra rada to taka, która odzwierciedla różnorodność społeczności i słucha potrzeb wszystkich jej członków. Dlatego też zgadzam się, że ważne jest, aby mieć uczciwych, mądrych i zaangażowanych kandydatów, którzy będą reprezentować nasze interesy z pasją i zrozumieniem.
Jako kandydat do Rady Miasta, moim celem jest przyniesienie świeżego spojrzenia i nowych perspektyw do pracy na rzecz naszej społeczności. Chcę być głosem wszystkich mieszkańców i działać na rzecz dobra wspólnego.
Dziękuję za podkreślenie potrzeby zmiany i zaufanie w moje możliwości. Mam nadzieję, że wspólnie, jako społeczność, będziemy dążyć do lepszej przyszłości naszego miasta.
2 0
Przykro patrzeć na niektóre nazwiska. Wydawało się że to porządni ludzie ale niestety pomyłka. Smutne jak polityka niszczy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gorlice24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz