Zamknij

Elżbieta Zielińska ponownie Posłem RP!

Piotr BoczońPiotr Boczoń 11:37, 11.02.2022 . Aktualizacja: 14:33, 11.02.2022
Skomentuj Fot: profil Facebook Elżbiety Zielińskiej Fot: profil Facebook Elżbiety Zielińskiej

Elżbieta Zielińska ponownie Posłem RP!

Sejm powołał w środę posła PiS Wiesława Janczyka do Rady Polityki Pieniężnej. Zgodnie z Konstytucją RP mandatu posła nie można łączyć z tą funkcją, dlatego Janczyka w Sejmie zastąpi osoba, która startowała w wyborach w 2019 r. z tej samej listy i uzyskała najwyższy kolejny wynik.

Mandat po Janczyku obejmie Elżbieta Zielińska, a to oznacza, że Ziemię Gorlicką w sejmie będzie ponownie reprezentowało dwóch posłów. Zielińska swój drugi mandat do Sejmu RP będzie sprawować do najbliższych wyborów parlamentarnych.

"Zamierzam przyjąć mandat. Dołączę do klubu PiS, zostałam wybrana z tej listy, tak głosowali moi wybory i moim zdaniem to uczciwe, żeby przystąpić do Zjednoczonej Prawicy" - powiedziała Zielińska e rozmowie z PAP.

Przyznała, że cieszy się z powrotu na Wiejską.

"Biorąc udział w wyborach człowiek zawsze liczy na to, że zostanie wybrany. Mój najmłodszy synek skończył rok, więc w najbliższym czasie czekała mnie aktywizacja zawodowa. Jestem jak najbardziej gotowa podjąć się tego wyzwania" - dodała.

Elżbieta Zielińska w wyborach parlamentarnych w 2015 r. uzyskała mandat poselski kandydując w okręgu nowosądeckim z pierwszego miejsca na liście Kukiz'15.

W 2019 roku, a dokładniej w sierpniu po zawarciu przez Pawła Kukiza porozumienia wyborczego z PSL opuściła klub poselski Kukiz'15, po czym współtworzyła koło poselskie Unia Polityki Realnej.

Już w tym samym miesiącu została kandydatką do Sejmu z listy Prawa i Sprawiedliwości w dotychczasowym okręgu. W głosowaniu parlamentarnym w październiku 2019 r. nie uzyskała reelekcji, zajmując pierwsze niemandatowe miejsce na liście swojego komitetu z wynikiem 7999 głosów. 

W 2019 roku Zielińska startowała również do Parlamentu Europejskiego, jednak i tutaj również zabrakło głosów, aby uzyskać mandat.

Przypomnijmy również, że była posłanka miała również teoretyczne szanse zostać posłem jesienią 2019 roku wskutek Brexitu, o czym szczegółowo pisaliśmy w artykule , który można przeczytać TUTAJ.

Czy nasz region może zyskać dzięki mandatowi Elżbiety Zielińskiej oraz czy sama posłanka będzie zabiegać o dobro naszego regionu ponownie zasiadając w ławach sejmowych? My mamy taką nadzieję.

Źródło: PAP 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(70)

ArtiArti

78 39

Czyli mamy kolejną co będzie ściemniała jaką to wspaniałą tarczę inflacyjną dał Polakom pis. 12:14, 11.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RR

12 20

Nie pomawiaj nikogo i nie spekuluj co kto.
19:16, 11.02.2022


pomysłowypomysłowy

12 5

będzie rywalizacja pomiędzy paniami. napewno na to która więcej środków finansowych ściągnie do Gorlic. no bo wyborcy pewnie to zwerdyikują. 19:35, 11.02.2022


reo

jaja

52 30

zebrała dużo głosów i dlatego znalazła się w sejmie a wyborcy oddawali głosy przedewszystkim na Kukiz15 a ona zdradziła , oszukała i przeszła do pis a my wyborcy nie zgadzamy sie aby głosami na Kukiz15 była w pisie 12:32, 11.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RR

10 11

Kup sobie płytę Kukiza i będziesz miał Kukiza w domu. 19:18, 11.02.2022


Wojtek 234Wojtek 234

0 0

Polecam płytę Kukiza z piosenką Samokrytyka dla Michnika. Rzecz przemilczana w głównych mediach. Ciekawe dlaczego... 13:50, 21.02.2022


A-linkaA-linka

73 22

Pani Zielińska idąc drogą innych posłów, "zagościła" wcześniej w różnych klubach, aby ostatecznie osiąść w PiSie.... ze zrozumiałych względów, wiadomych.
A ile zyskamy dzięki niej jako region ? Tyle, ile zyskaliśmy dzięki posłance Bartuś, czyli nic. Już ta wiadomość, że obie panie miały wielką ochotę na mandat w europarlamencie wiele mówi o nich samych. Była ochota na duże pieniądze, ale niestety nie udało się, bo wyborcy rozszyfrowali zamiary obu kandydatek. Kolejne wybory już za niecałe dwa lata i trzeba mieć nadzieję, że tym razem obie panie znajdą się tam, gdzie powinny, czyli poza parlamentem, bo dokąd można finansować z publicznych pieniędzy przesiadywanie w fotelach na Wiejskiej i podnoszenie rąk na dany znak. 12:51, 11.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do A-linkaDo A-linka

26 21

Plusem dodatnim jest to, że nie pije i nie molestuje 20lat młodszych chłopaków. 14:02, 11.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NeverNever

4 6

Plus jest zawsze dodatni. 😂😂😂 15:24, 11.02.2022


Ryszard.Ryszard.

14 1

Ironie zrozumiałem ,ale jak twierdził klasyk ,,Są plusy dodatnie i plusy ujemne'' 16:44, 11.02.2022


JosiekJosiek

55 26

Pani posłanka będzie maszynką do głosowania, jak reszta klubu PiS. Dziś widzimy, iż rządy PiSu doprowadziły do katastrofy finansowej. Ceny energii to wyłącznie porażka rządu, który nie zrobił nic, by zdywersyfikować dostawy energii. Portal w Świnoujściu to zasługa również innych rządów, PiS wyłącznie kontynuował budowę.
Oczywiście część ludzi jest zadowolona, bo wydaje się im, iż PiS łupi bogatych. Nic z tych rzeczy. Milioner w Gorlicach to polityk PiSu.
14:02, 11.02.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

CypisekCypisek

11 16

Można nie lubić PiSu, ale ceny energii elektrycznej to tylko i wyłącznie skutek obłędu zielono-czerwonych politykierów z Brukseli. Polecam zapoznać się ze strukturą kosztów energii, w tym komunistycznej bzdury, zwanej opłatą za emisję CO2.

Przy okazji dodam, że swego czasu lewicowy The Guardian opublikował mapę emisji CO2 na świecie za rok 2009. Cała Europa wyemitowała wówczas 56% tego, co same Chiny. Europa chce redukować emisję kosztem gospodarki i obywateli, a Chiny, Indie, Indonezja, Wietnam i Japonia planują budowę 600 nowych elektrowni węglowych. Obok źródeł odnawialnych. Wg swoich technologii. A europejskie tłuki panele fotowoltaiczne sprowadzają z Chin (cło importowe w Europie jest zerowe) pompując azjatyckie gospodarki za nasze pieniądze. 16:02, 11.02.2022


RR

6 5

Ślepy nigdy nie będzie widział, jak nie będzie pragnął coś zrobić ze swoją ślepotą. 19:24, 11.02.2022


FredFred

9 6

Ps. „Cypisek: KŁAMSTWA i MANIPULACJE. Rząd głosi, że całą winę za wzrost cen prądu i gazu ponosi Unia Europejska, ale nie wspomina o tym, że to rząd PiS doprowadził do zmiany kontraktu z Gazpromem na dostawę gazu. Ustalono, że do rozliczeń zapłaty za gaz dostawca, w zamian za stałą ustaloną cenę, będzie stosował cenę bieżącą wolnorynkową. Tym samym Polska pozbawiła się ochrony przed wysokimi cenami. W tamtym czasie, przy niskich cenach gazu, takie rozliczanie gazu było korzystne, Orlen chwalił się b. wysokimi zyskami, ale ceny na rynkach światowych ostatnio bardzo poszybowały i Polska znalazła się w opałach. Ale czy nie na własne życzenie
I gdzie się podział ten zysk Orlenu ?
Rząd oskarża także Unię Europejską za wzrost cen prądu spowodowanym wymyślonym przez Unię kosztami emisji CO2. I wciska Polakom „kit”, że to samowolka Unii. Rząd wraz z elektrowniami „karmi” obywateli zmanipulowaną informacją głosząc, że 60 % kosztów PRODUCJI energii to koszty emisji CO2 narzucone przez Unię Europejską.
Faktycznie zaś KOSZTY PRODUKCJI nie są jednoznaczne z CENĄ NA NAZSZYCH RACHUNKACH.
W CENIE NA RACHUNKACH zawarty jest nie tylko KOSZT PRODUKCJI ale KOSZTY PRZESYŁU, PODATKI i INNE KOSZTY. W efekcie w CENIE NA RACHUNU koszt emisji CO2 stanowi, tylko i aż ok. 23 % całej ceny.
Warto wiedzieć, że te naliczane koszty emisji CO2 nie idą do UE ale zostają w Polsce i winny być wykorzystywane na innowacje w produkcji energii elektrycznej.

13:47, 12.02.2022


strona wuwuwustrona wuwuwu

5 0

Centrum Informacji o Rynku Energii
20.12.2021:
Aż 59 proc. średniej ceny energii to ceny uprawnień do emisji CO2 wynikające z polityki klimatycznej UE;
25 proc. to pozostałe koszty związane z produkcją energii;
8 proc. stanowią koszty OZE i efektywności energetycznej wynikające z polityki klimatycznej UE;
6 proc. to koszty własne sprzedawców energii (obsługa Klienta, zatrudnienie);
1 proc. to akcyza;
1 proc to marża sprzedawców energii. 16:41, 13.02.2022


PrezesPrezes

46 23

Do tarcia chrzanu a nie polityka, Co pani zrobiła dobrego dla ludzi itp? Ja więcej wydałem na chore i biedne dzieci itp niż nie jeden poseł i się nie chwale 14:34, 11.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BettiBetti

38 18

Po co ona tam dzieci rodzic i męża zadowalać Zmieniła klub to idei i wartości nie ma 15:29, 11.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

17 28

Powodzenia. 15:30, 11.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jojo

30 17

ale wstyd 17:53, 11.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

🇵🇱🇵🇱

7 2

Zes@#$&ś się 🤔😎 19:51, 11.02.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


A czy to ważne...A czy to ważne...

16 7

Wszystkim oburzonym należy się parę słów wyjaśnień. Transfery w świecie polityki to normalna sprawa. Tyle że i tutaj jest nieco skomplikowana sprawa- bo jeśli mówimy o przejściu polityka z partia A do partii B, które są zbliżone ideowo, to jest to do zaakceptowania. Co innego o transferze pomiędzy partiami o przeciwnych ideach. Dlatego naturalny było by np. gdyby posłowie Solidarnej Polski (ci od Ziobry), skumali się z Korwinem; nienaturalnym zaś by było gdyby środowisko Kai Godek startowało by np. z posłami pani Nowackiej.

A teraz parę wybranych przykładów dla "niewierzących": *
- Joanna Kluzik Rostowska - z PiS do PO
- Paweł Kowal - z PiS do PO
- Radosław Sikorski - z PiS do PO
- Jarosław Gowin - z PO do PiS
- Joanna Mucha - z PO do Polska 2050
- Barbara Nowacka - z Lewicy do KO
- Roman Giertych - z LPR do KO**

* Przykłady są uproszczone (nie uwzględniałem w nich np. przynależności do AWSu itd.), oraz dokładnych partii (np. ZN to PiS i Solidarna Polska, KO zaś to PO, Nowoczesna i Zieloni).
** Roman Giertych nie jest na chwilę obecną politykiem, jednakże gorąco sympatyzuje z KO, a jego przykład jest szczególnie ciekawy (dobry reżyser nakręcił by naprawdę solidny film autobiograficzny- od człowieka zwalczającego homoseksualistów, do człowieka uczestniczącego w marszach równości).

Co do samej kandydatki- p. Zielińskiej. Nie znam jej, jednakże zdążyłem "luknąć" na wikipedię i musze przyznać że zaintrygował mnie jeden wpis: Ukończyła [...] studia z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego". Przyjmuje że skoro ukończyła powyższe studia będzie zajmowała się sprawami związanymi z bezpieczeństwem. Pytanie jakie ta pani kompetencje zawodowe? Czy posiada wiedze teoretyczną nabytą podczas studiów, czy może posiada także wiedzę nabytą podczas pracy w stosownych organach/służbach/firmach? 21:04, 11.02.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jojo

6 4

A pani Ogórek??🤣 23:59, 11.02.2022


A czy to ważne...A czy to ważne...

6 1

Cytat: "A pani Ogórek??"
p. Magdalena Ogórek?
Jeśli o nią chodzi to poniekąd sytuacja jak z Romanem Giertychem- czyli na chwilę obecną nie należy "oficjalnie" do żadnej partii, ale jeśli by ją uwzględniać to można było by określić: z SLD do PiS.
Oczywiście nie jestem w stanie podać wszystkich nazwisk (nie sądzę czy historyk, lub politolog byłby nawet w stanie przedstawić wszystkie drafty). 11:49, 12.02.2022


Tak, to bardzo ważneTak, to bardzo ważne

5 1

A ważne, ważne. Cały Twój wywód sprowadza się do konkluzji, że w świecie polityki koniunkturalizm i umiejętność pływania w szambie jest cnotą. To jeszcze nie znaczy, że to obrzydliwe bagno musi to być marzeniem, standardem i normą dla każdego obserwatora. Byli tacy co honorowo majątek w Zagórzanach sprzedawali dla Ojczyzny. Teraz raczej sprzedają honor dla majątku. Ot i tyle. Jak mawiał klasyk "świnki u koryta to nie elita". 07:29, 14.02.2022


A czy to ważne...A czy to ważne...

3 0

Cytat: "Cały Twój wywód sprowadza się do konkluzji, że w świecie polityki koniunkturalizm i umiejętność pływania w szambie jest cnotą."
Ty to nazywasz umiejętność pływania w szambie, ja bym to nazwał umiejętnością dostosowania się do zmieniających się warunków (czyli wg Karola Darwina najsilniejsza broń ludzkiego gatunku). Nie zwróciłeś uwagi że o ile zmiana partii na inną, ale spokrewnioną ideowo jest naturalną rzeczą, tak każdy inny przypadek jest po prostu patologią.
Cytat: "To jeszcze nie znaczy, że to obrzydliwe bagno musi to być marzeniem, standardem i normą dla każdego obserwatora."
Więc co 4 lata masz możliwość wyrazić swój sprzeciw wobec ludzi, którzy zmienili barwy.
Cytat: "Byli tacy co honorowo majątek w Zagórzanach sprzedawali dla Ojczyzny. Teraz raczej sprzedają honor dla majątku."
Tak, co nie zmienia faktu, iż my jako wyborcy im na to pozwalamy. Powiedz mi ile osób wie na kogo personalnie głosuje? Garstka. Większość zaznacza po prostu jakiekolwiek nazwisko z danej listy.

10:53, 14.02.2022


KrzysztofKrzysztof

13 35

Powodzenia Zycze.Zycze Trzeciej Kadencji dla Zjednoczonej Prawicy.Tylko Wy Robicie Duzo Dla Polski ,Polakow i dla Regionu Gorlickiego.Odsunac Definitywnie POSTKOMUNE i LEWACTWO taz na zawsze zycze z calego serca. 05:09, 12.02.2022

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ErytrocytErytrocyt

25 8

Postkomuna i lewactwo obecnie to jest to co robi ta zjednoczona prawica. Niszczenie przedsiębiorców, dawanie leniom pieniędzy za nic, kłanianie się w pas Orbanowi i innym kolegom Putina. Jaka to niby prawica? 05:40, 12.02.2022


~~~~ja~~~~ja

11 16

@Erytrocyt niszczeniem przedsiębiorców nazywasz koniec niewolniczej pracy za grosze i to jeszcze z łaską, że w ogóle pracę masz.
Umowy śmieciowe, straszenie że jak się nie podoba na twoje miejsce mam 10 z ulicy itd. trzeba mieć sklerozę aby nie pamiętać jak było. 07:52, 12.02.2022


MMMM

15 5

Jak to "pamiętać, jak było"? A nie jest? Pis oczywiście obiecywał zlikwidować śmieciówki. To teraz zapytaj swojej pisowskiej idolki, na jakich umowach zatrudniała swoje asystentki... podejrzewasz innych o sklerozę, a sam jesteś ślepy. 15:29, 12.02.2022


A czy to ważne...A czy to ważne...

4 2

Cytat: "Postkomuna i lewactwo obecnie to jest to co robi ta zjednoczona prawica."
Tak- bądź co bądź, ale socjalizm jest wynalazkiem lewicowym. Problem pojawia się kiedy mowa już o sprawach światopoglądowych- tutaj PiS lewicą już nie jest.
Cytat: "Niszczenie przedsiębiorców,"
Także zgadzam się. Tyle że PiS nie jest partią dla przedsiębiorców, a dla pracowników. Stąd też zauważ że największa federacja pracodawców (Lewiatan) zawsze szedł pod rękę z PO, zaś Solidarność od 2015 r. skumała się z PiSem. Dlatego wiadomo że PiS nie był, nie jest i nie będzie partią dla przedsiębiorców.
Cytat: " kłanianie się w pas Orbanowi"
Ale to jest logiczne, że PiS będzie trzymał z partnerami zbliżonymi ideowo (Orban, Le Pen). Dziwnym by było gdyby PiS sympatyzował np. z Macronem.
Cytat: " straszenie że jak się nie podoba na twoje miejsce mam 10 z ulicy itd."
Ale to dalej występuje- tyle że w obecnych czasach nikt już się tym nie przejmuje (z tych 10 za bramą- 8 to lenie lub nieuki, a ci 2 pozostali wiedzą ile są warci i tak chwilę później znajdą lepszą robotę)
Cytat: "A nie jest? Pis oczywiście obiecywał zlikwidować śmieciówki."
Ale po co likwidować śmieciówki? Wystarczyło wprowadzić minimalną stawkę godzinową, by zlikwidować problem śmieciówek. Poza tym- śmieciówki są bardzo dobre- trzeba tylko umieć z nich korzystać (czyli wykorzystywać zapis umowy przeciwko pracodawcy)

Jeśli ktoś chce znaleźć argument przeciwko PiS to z chęcią podrzucę pomysł- Czemu PiS oraz prezydent Andrzej Duda do tej pory nie przywrócili wszystkim Polakom i Polkom poprzedniego wieku emerytalnego?
A na to łatwe pytanie żaden skrajny wyznawca PiSu nie potrafi odpowiedzieć. 19:56, 12.02.2022


A czy to ważne...A czy to ważne...

1 0

Cytat: "Postkomuna i lewactwo obecnie to jest to co robi ta zjednoczona prawica."
Tak- bądź co bądź, ale socjalizm jest wynalazkiem lewicowym. Problem pojawia się kiedy mowa już o sprawach światopoglądowych- tutaj PiS lewicą już nie jest.
Cytat: "Niszczenie przedsiębiorców,"
Także zgadzam się. Tyle że PiS nie jest partią dla przedsiębiorców, a dla pracowników. Stąd też zauważ że największa federacja pracodawców (Lewiatan) zawsze szedł pod rękę z PO, zaś Solidarność od 2015 r. skumała się z PiSem. Dlatego wiadomo że PiS nie był, nie jest i nie będzie partią dla przedsiębiorców.
Cytat: " kłanianie się w pas Orbanowi"
Ale to jest logiczne, że PiS będzie trzymał z partnerami zbliżonymi ideowo (Orban, Le Pen). Dziwnym by było gdyby PiS sympatyzował np. z Macronem.
Cytat: " straszenie że jak się nie podoba na twoje miejsce mam 10 z ulicy itd."
Ale to dalej występuje- tyle że w obecnych czasach nikt już się tym nie przejmuje (z tych 10 za bramą- 8 to lenie lub nieuki, a ci 2 pozostali wiedzą ile są warci i tak chwilę później znajdą lepszą robotę)
Cytat: "A nie jest? Pis oczywiście obiecywał zlikwidować śmieciówki."
Ale po co likwidować śmieciówki? Wystarczyło wprowadzić minimalną stawkę godzinową, by zlikwidować problem śmieciówek. Poza tym- śmieciówki są bardzo dobre- trzeba tylko umieć z nich korzystać (czyli wykorzystywać zapis umowy przeciwko pracodawcy)

Jeśli ktoś chce znaleźć argument przeciwko PiS to z chęcią podrzucę pomysł- Czemu PiS oraz prezydent Andrzej Duda do tej pory nie przywrócili wszystkim Polakom i Polkom poprzedniego wieku emerytalnego?
A na to łatwe pytanie żaden skrajny wyznawca PiSu nie potrafi odpowiedzieć. 19:56, 12.02.2022


YY

22 12

Nie ma to jak babeczki walczące o miejsce w polityce. Szukają frajerów by na nie głosować. Jednak powinny zostać w kuchni. 08:23, 12.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NikodemNikodem

8 4

Ale pani Zielińska nie umie gotować.To taka sirotka dobra do głosowania dla *%#)!& pomysłow pisowskich oszołomów niestety!!! 17:54, 12.02.2022


niktnikt

19 31

mam rodzinę bardzo dużą i jej poglądy polityczne różnią się ,najbardziej na PIS narzekają Ci co prowadzą biznesy mają kasę fury wypasione domy itd. Ja mam średnią emeryturę po przepracowaniu 40 lat pracy w różnych firmach po 12 i nawet 16 godzin. Nic mi nie przyszło łatwo a PIS daje od lat godziwe podwyżki emerytur. Nie jestem zwolennikiem żadnej partii, ale uważam że ta partia robi dużo więcej dla szarych obywateli, dlatego elity są tak oburzone. A ja i tak jestem zadowolony żyję skromnie ale szczęśliwie.hahahahaaa 08:25, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OPOP

24 11

20% twardy elektorat ,drugie 20% to elektorat socjalny- 500+,300, 13, 14 a jak i trzeba 16 świadczenia. Ale ktoś musi na to pracować, żeby było co rozdać. 13:55, 12.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SA.SA.

1 0

Pewnie, wedlug Ciebie lepiej bylo jak PO-PSL sprzedawali majatek narodowy za bezcen obcym kapitalom, jak szalalo 20% bezrobocie, jak wielodzietne rodziny zakupy na zeszyt brali, jak emeryci w ubustwie zyli, jak mafie watowskie wraz z prominetnymi politykami przekrety robili, i Ty mowisz ze to bylo dobre, wiec wniosek jest prosty, byles jednym z nich, a teraz nazekasz ze przecietnym ludziom byt sie poprawil, ze socjal sie zwiekszyl. Twierdzisz ze PIS to samo zlo?, lewackim hipokryta jestes. 17:35, 21.02.2022


adam1adam1

31 8

To, że pani Zielińska będzie w Sejmie, to nie ma dla nas żadnego znaczenia. Będzie zwykłą "maszynką do głosowania". Nie sądzę , aby sprzeciwiła się Prezesowi bo za rok wybory i chyba będzie chciała być na listach Pisu 14:12, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Senator Senator

14 5

Dzielą się stołkami a Zawodzie i Centrum Miasta wołają o pomc do Nieba. Miasto się wyludniało całkowicie a tylko Statystycznie stoją dobrze. 16:35, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

29 9

następny sprzedawczyk taki jak kukiz 16:43, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozakKozak

17 9

Gratuluję Pani Poseł odwagi. Wejście do tonącego statku bo wyczyn iście bohaterski. PhD do czegoś zobowiązuje. 17:26, 12.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

9 8

Drogi Użytkowniku Kozak- specjalnie dla Ciebie zaznajomiłem się z sondażami (ostatni jaki przeglądałem był z 08.02.2022r.). We wszystkich jakie znalazłem zwycięską partią był PiS (na drugim miejscu KO, lub Polska2050)- czy to jest tonący okręt? 20:13, 12.02.2022


Zero Zero

25 7

Bawić dziecko a nie do Polityki. 17:52, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

14 28

Bardzo dobrze, cieszę się że mój głos nie poszedł na marne. Gratuluje i życzę powodzenia👍 21:26, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tony HowkTony Howk

28 14

pis przeminie razem z covidem 21:29, 12.02.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

YESYES

13 6

Mam nadzieję!!! 22:46, 12.02.2022


Tony HowkTony Howk

13 5

Pozostanie tylko lokalnie jak grypa 09:27, 13.02.2022


janusz jeden bieczjanusz jeden biecz

15 11

ja na pis juz nie glosuje z mandatów nie wyjdę nigdy jak oni beda dali rzadzic te niemile policjanty i te mandaty za te szmaty na twarzy ze nie maja ludzie 22:04, 12.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozakKozak

13 8

Drogi A czy to ważne !
Jesteś optymistą i zwolennikiem PiS-u. Jak zdecydowana większość mieszkańców gorlickiego powiatu. Ja nie jestem zwolennikiem żadnej politycznej opcji. Możesz mnie nazywać jak chcesz. Jestem bezstronnym obserwatorem europejskiej sceny politycznej. Krajowej ? Może odrobinkę.
Po wpadce Komorowskiego i odejściu Tuska PiS z Kaczyńskim wdrapał się na piedestał. Obiecywał złote góry a wyszło jak zawsze. Teraz tonie i sondaże im nie pomogą. Zmoczyli pupę przekrętami i w dalszym ciągu moczą, zapłacą za to wysoką cenę. 500 plus teraz w inflacji już im nie pomoże.Nastają ciężkie czasy. Uwierz mi Drogi Użytkowniku. A Pani Poseł Zielińska ? Edukowana, młodziutka na dorobku. Szkoda że z nimi utonie. Życzę Jej i Tobie Powodzenia ! 02:24, 13.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

3 0

Szanowny Użytkowniku Kozak!
Daleko mi do bycia optymistą (jestem raczej UMIARKOWANYM nonkonformistą- wszelkie skrajności mnie brzydzą). Nie jestem też zwolennikiem PiSu- ogólnie na chwilę obecną NIE MA "na rynku" partii zgodnej z moimi poglądami (a podstawowym moim poglądem jest zmiana ustroju Polski z państwa unitarnego, na państwo federacyjne z dominującą rolą władz lokalnych np. w sprawach światopoglądowy- zresztą to, co uważam nie jest ważne)-stąd też moja apolityczność i brak wiary we WSZYSTKIE partie polityczne. Ja po prostu się nie zamartwiam- przeżyłem PO-PSL, przeżyje też i ZN, a jak trzeba będzie to przeżyje też i (post)komunistów.
Wiesz dlaczego PiS wygrał wybory? Bo jedyny realny rywal (PO), podczas swoich rządów wprowadził rozwiązania sprzeczne z "wolą obywateli" (np. słynne referenda odnośnie wieku szkolnego i wieku emerytalnego) i musiał za to zapłacić cenę. I teraz sytuacja jest ciągle podobna- pomimo chaotycznej polityki w pandemii, pomimo pegasusa, niewypału ładu itd. , PiS dalej ma szanse na zwycięstwo- bo jego potencjalni rywale nie mają nawet programu (a z dwojga złego to nawet zły pomysł jest lepszy niż brak pomysłu). Inaczej mówiąc- PiS NIE JEST zaje***ty- to po prostu inne partie są bardziej ch**owe.
Na temat 500+ to się nawet nie wypowiadam (socjalizm jest zły!!!). Czy nastają ciężkie czasy? Jest takie powiedzenie "o ciężkich czasach i silnych ludziach"- więc ja się nie boję. Co do pani Zielińskiej- nie podważam jej wiedzy- interesuje mnie tylko fakt czy posiada jakieś konkretne doświadczenie zawodowe w określonym temacie? (bezpieczeństwo)
Dziękuj i wzajemnie życzę Ci Powodzenia! 19:43, 13.02.2022


RR

16 20

Jak czytam te komentarze to aż nie mogę uwierzyć jaką ludzie pałają nie przychylnością, że ktoś wstępuje do PiS i parti która tak naprawdę od czasów komuny robi coś dla Polski.
Pewnie większość osób tu piszących te komentarze wolała by, aby ta Pani wstąpiła do PO, bo nie widzi co zrobiło PO za swoich czasów złego i nie widzi jak okłamuje się wyborców i manipuluje rodem, że wschodu.
Dla mnie ktoś kto donosi do EU na swój kraj i szkodzi mu nie może mieć mojego poparcia. Bo jestem człowiekiem honorowym i lojalnym a wszystkie brudy pierze się w własnym domu tak jestem nauczony. 09:28, 13.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pisoffpisoff

9 5

Czyli nie może mieć Twojego poparcia Ziobro, Czarnecki ..... Honorowy człowieku. Chyba, że jak zwykle swoje bandziory to dobre bandziory !. 15:17, 13.02.2022


strona wuwuwustrona wuwuwu

14 3

Wczoraj jasielskie portale podały, że wybrano w przetargu wykonawców koncepcji przebiegu obwodnic Brzostka i Kołaczyc (DK73). 28 grudnia 2021 r. podpisano umowę na wykonawcę koncepcji obwodnicy Jasła dla DK73.
Gorlice nadal w ciemnej d. Gratulacje dla wyborców BB. Łudźcie się dalej. Do kompletu ekipa w ratuszu forsująca obwodnicę zachodnią (dla kogo?). Ale jak to mówią, nieszczęścia chodzą parami. 16:50, 13.02.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec miastaMieszkaniec miasta

7 3

Poseł nie ma nic do tego, nawet załatwiła by kasę. Ale władcy miasta mają wszystkich w tylnej części ciała i żadnej obwodnicy nie mają zamiaru robić. Zachodnia obwodnica, przez Sękową prowadziła by po dachach domów!. No ale takich mamy radnych w mieście. A wybierali ich piszący na tym portalu. Ot co. 08:03, 14.02.2022


GorlikGorlik

5 2

A propos obwodnic, to Gorliczanie CHCĄ obwodnic, ale jak powstaje projekt to PROTESTUJĄ. Tak jak w przypadku obwodnicy zachodniej, kilku niezadowolonych mieszkańców, „zachęconych” negatywną wypowiedzią Pani Poseł BB, złożyło odwołanie do sądu. Odwołanie to rozpatrywane i odrzucane przez kolejne instancje dotarło aż w Sadu Najwyższego gdzie w chwili obecnej jest rozpatrywane.
To w najlepszym razie opóźni wykonawstwo o kilka lat, a w najgorszym przypadku może pozbawić Gorlic tej inwestycji na wiele lat z powodu braku środków unijnych.
Lokalizacja tej obwodnicy jest dyskusyjna, ale Gorlice nie jest metropolią a droga nie najważniejsza i nikt w ciągu najbliższych 20-30 lat nie wybuduje PRAWDZIWEJ OBWODNICY na długości 5-6 km po terenie całkowicie wolnym od zabudowy, a rozładowanie istniejących korków w centrum miasta nie jest możliwe be DRUGIEGO MOSTU.

15:36, 14.02.2022


WęgierskaWęgierska

3 0

Protestowała radna miejska z Zawodzia, która krówki na Rynku rozdawała, prezeska spółdzielni mieszkaniowej, która wyjechała do Krakowa. Na tym "koniku" chciała dotrzeć na stołek burmistrza. To ją gorliczanie z Zawodzia wybrali i mają po niej smród......... spalin i nie tylko. 11:12, 15.02.2022


ProrokProrok

9 11

Poziom i treść wpisów wskazujący na zawiść, zazdrość, powiązania z minioną epoką PRL-u a wręcz brak rozumu, wskazują, że miasto Gorlice w najbliższym czasie posła mieć nie będzie. Poseł będzie z Lipinek, Sękowej a może Bobowej, bo tam ludzie mądrzejsi. 07:57, 14.02.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

TakTak

7 7

A ty pewnie pozjadałeś wszystkie rozumy, ale te z czasów PRL-u. A kto sieje w Polsce nienawiść za pomocą partyjnych dziennikarzy w telewizji rządowej, kto podzielił Polaków, kto rządzi Polską nie biorąc za to żadnej odpowiedzialności - kto jak nie mściwy człowieczek z Nowogrodzkiej. 09:55, 14.02.2022


sądsąd

7 7

Towarzyszu wyluzuj, jak PIS przywróci praworządne sądownictwo, to członkowie Platformy za kapowanie tak jak SBcy dostaną najniższą emeryturę. 07:19, 15.02.2022


TakTak

4 7

Do "sąd" : Pierwszy sekretarz komitetu centralnego PiS z Nowogrodzkiej musi być z Ciebie bardzo dumny, że popierasz jego dążenia : "sąd sądem, ale prawo i sprawiedliwość muszą być po naszej stronie:
Zastanawiam się co trzeba mieć pod "skorupą", żeby w dalszym ciągu chorować na "PO" - myślę, że to musi być tylko pustostan. 10:03, 15.02.2022


v45v45

4 2

DO Tak.... POKO popierają ci co maja coś na sumieniu 20:05, 15.02.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ando87ando87

9 8

przyzwoity człowiek nie przyłącza się do bandytów, rabusiów i morderców...gdzie godność...Podatki i Socjalizm(PiS) niszczą resztki człowieczeństwa, które w ludziach pozostały...bycie w pisie to obciach i hańba, i mam nadzieje, że kiedy wróci rzeczpospolita z całą swoją mocą, swoim majestatem, politycy popisu, odpowiedzą za kolaboracje z wrogami Polski...śmierć wrogom ojczyzny...amen 20:43, 14.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prokuratorprokurator

5 5

Kiedyś członkowie POKO zapłacą za zdradę państwa Polskiego. Wcześniej do tego dojdzie niż w przypadku funkcjonariuszy SB i WSI. 11:13, 15.02.2022


pgpg

8 12

Gratulacje oby Pani poseł pełniła ten mandat także po następnych wyborach. 20:51, 14.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaskraMaskra

11 7

Pamietam, ze ona nie chciala sie raz dogadac(/sprzedac) z Pania Bartus odnosnie przejscia do PIS, ale jednak teraz w PISie. Czyli kolejna kukielka, ktora nic soba nie bedzie reprezentowac tylko naciskac guzik jak jej kaza :D to teraz widzimy, jak sie mozna latwo sprzedac. Ale to takie Kukizowe ostatnio :p gardze takimi ludzmi... bedzie klaskac i skakac jak Bartusiowa widzac Kaczynskiego 15:19, 16.02.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekPrzemek

7 11

Nie wiem, może się mylę ale jakoś z ryja widać że jest z pisu. 20:28, 17.02.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sanitariuszsanitariusz

10 3

Do Przemek.....Po wpisie widać, żeś kapuś,,,, no nie chyba... ORMOwiec w beretce 19:04, 18.02.2022


0%