Zamknij

Jak prowadzić Instagram sklepu internetowego?

09:27, 25.01.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:28, 25.01.2021

Prowadzenie Instagramu od dłuższego czasu jest nie tylko sposobem na podzielenie się ze światem swoimi doświadczeniami, ale też stanowi bazę dla aktywności wielu influencerek i trendsetterek. To właśnie tej platformy codziennie używają miliony użytkowników. Instagram stał się również miejscem, w którym mnóstwo osób reklamuje swój biznes – sprawdź, jak prowadzić Instagram, by zachęcić ludzi do kupna!

Przede wszystkim – wizerunek

Na początku przemyśl swój wizerunek. Otwierasz sklep z odzieżą sportową, a może chcesz sprzedawać maty do jogi? Wbrew pozorom wszystko ma znaczenie. Przede wszystkim zadbaj o chwytliwą nazwę i logo – zorientuj się w najnowszych trendach lub poproś o pomoc specjalistów, którzy opracują je za Ciebie. Duże znaczenie, nie tylko na Instagramie, ale też Facebooku czy w Google ma adres siedziby – zadbaj o swój prestiż i wybierz adres wirtualny (https://wirtualne-biuro-warszawa.eu/). Jest to świetna opcja zwłaszcza w przypadku, gdy nie chcesz dzielić się w Internecie swoim prywatnym adresem.

Biuro wirtualne (https://biuro-wirtualne-warszawa.eu/) i prestiżowy adres okazują się pomocne w przypadku rozwijających się firm. Umieść adres w centrum Warszawy na wizytówkach, a od razu zrobisz wrażenie na potencjalnych partnerach biznesowych! Pamiętaj też, by wybrać gamę kolorystyczną, którą będziesz stosować w social media oraz w reklamach – spójny przekaz z pewnością zostanie zapamiętany!

Pamiętaj o nowościach

Oprócz regularnego dodawania postów z podpisem zachęcającym do sprawdzenia oferty, istotne jest też informowanie obserwujących o nowościach na stronie internetowej – nowe formuły kosmetyków, innowacyjne powłoki tkanin mebli czy nawet zabawki dla zwierząt domowych to to, o czym chcą wiedzieć Twoi fani. Umieszczaj odnośniki do strony, na której znajdą odpowiednie produkty i ciesz się zyskami!

Promocje dla wygranych

Nie zapominaj, że kluczem do sukcesu jest również zaangażowanie obserwujących – liczy się nie tylko ilość lajków, ale i komentarzy. Zachęć swoich fanów do opinii na temat produktu lub oznaczania znajomych – ogłoś konkurs i zaproponuj zniżkę losowo wybranym wygranym! Możesz też co jakiś czas udostępniać kody promocyjne – każdy lubi zniżki, dlatego nawet -5% może przyczynić się do tego, że dana osoba sfinalizuje zakup.

Siła hashtagów

Jeśli chcesz zwiększyć swoją widoczność, nic nie działa lepiej niż hashtagi. Pamiętaj o ich odpowiednim dobraniu i decyduj się na adekwatne do zdjęcia lub treści posta frazy. Polskie, angielskie, a nawet chińskie słowa kluczowe mogą sprawić, że zainteresujesz swoją ofertą osoby, które szukają właśnie tego, co masz w ofercie. Stawiaj na hashtagi i zdobywaj serca klientów!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%