Zamknij

Na co zwrócić uwagę wprowadzając program lojalnościowy?

12:38, 26.04.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:39, 26.04.2019
Skomentuj

Decyzja o wdrożeniu programu lojalnościowego w funkcjonowanie firmy to krok ku jej lepszego i szybszego rozwoju. Po dokładnym przeanalizowaniu sytuacji w przedsiębiorstwie i wskazaniu takiego rozwiązania, należy zapoznać się z narzędziami marketingu lojalnościowego i dopasowaniu takiego, który przyniesie największe korzyści firmie. Warto poznać ich wady i zalety i wybrać takie, które zaspokoi potrzeby klientów i nie nadszarpnie budżetu przedsiębiorstwa.

Wady i zalety różnych programów lojalnościowych

  • Najczęściej stosowane są tradycyjne rozwiązania polegające na zbierani naklejek lub pieczątek. Jest to rozwiązanie niewygodne, wymagające od klientów posiadania przy sobie specjalnych folderów, które łatwo zgubić i które bardzo szybko się niszczą. To również wydatek dla przedsiębiorcy – musi on ponieść dodatkowe koszty związane z drukowaniem naklejek i kolorowych ulotek na stemple.
  • Podobnie jest w przypadku programów lojalnościowych na smartfony. O ile dla klientów jest to rozwiązanie wygodne, to właściciel firmy musi sporo wydać na specjalne urządzenia, dzięki którym możliwe jest zeskanowanie kodu ze smartfona.
  • Najkorzystniejszym i jednocześnie najwygodniejszym rozwiązaniem jest program lojalnościowy na terminale płatnicze z https://zencard.pl/. Rejestracja jest łatwa i szybka, wymaga bowiem podania numeru telefonu przez klienta oraz zaakceptowania regulaminu programu, a korzystać z niego mogą zarówno ci klienci, którzy płacą kartą, jak i ci, którzy płacą gotówką. Przedsiębiorca nie ponosi dodatkowych kosztów, o ile posiada terminal płatniczy.

Program lojalnościowy jako źródło informacji

Celem marketingu lojalnościowego jest nie tylko zachęcenie klientów do ponownego skorzystania z usług lub zrobienia zakupów, ale również przeanalizowanie ich zachować i dostosowanie oferty do potrzeb klientów. Wybierają program lojalnościowy należy postawić na taki, który dostarczy rzetelnych informacji na temat oczekiwań i wymagań klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%