Zamknij
REKLAMA

Jakie meble powinny znaleźć się w biurze? - doradza ekspert z salonu meblowego w Katowicach

14:32, 04.12.2018 | artykuł sponsorowany

Praca w biurze, które nie jest do tego celu przystosowane jest bardzo trudna, a niekiedy wręcz niemożliwa. Zakup mebli i sprzętów do biura powinna poprzedzić wnikliwa analiza dotycząca potrzeb pracowników. Specjalista z salonu meblowego w Katowicach podpowiada jakie meble przydają się w biurze.

Meble, bez których trudno obyć się w biurze – zdaniem eksperta z Katowic

Biurko jest jednym z podstawowych mebli w biurze. Pracownicy zazwyczaj spędzają przy nim większość czasu. Z tego względu powinno być ono ergonomiczne i solidnie wykonane. Współcześnie przybywa zwolenników pracy na stojąco. Wpływa ona korzystnie zarówno na nasz kręgosłup i układ krążenia. Dobrym rozwiązaniem wydaje się więc zakup biurek z regulowaną wysokością. Sprawdzą się one także w przypadku pracowników o różnym wzroście. Jeżeli posiadamy komputery stacjonarne – biurka muszą być do nich przystosowane. Bardzo istotna jest także wielkość takich mebli. W żadnym wypadku nie mogą być one za małe. Pracownik powinien dysponować dużą przestrzenią roboczą, musi mieć też możliwość swobodnego rozprostowania nóg pod biurkiem.

Niezależnie od tego w jakiej branży działamy, nasze biuro jest miejscem gdzie przechowujemy wiele dokumentów. Nieutrzymanie ich w porządku doprowadza do wielu problemów, dlatego w każdym biurze powinny znaleźć się miejsca do ich przechowywania. W przypadku dokumentów podręcznych świetnie sprawdzą się szuflady i szafki w biurkach. Materiały, z których nie korzystamy na bieżąco powinny zostać umieszczone w specjalnych szafach biurowych, które umożliwiają ich segregację. Część dokumentów, które przechowujemy w burze jest poufna, dlatego należy zadbać o odpowiednie ich zabezpieczenie. Tu dobrym pomysłem będą szafy z wbudowanymi sejfami.

Oczywistym jest, że pracownicy w biurze muszą na czymś siedzieć. Ważne jest, żeby siedzisko było wygodne nawet przy wielogodzinnej pracy. Do wyboru mamy zarówno fotele jak i krzesła. Muszą być one uniwersalne, żeby mogła z nich korzystać jak największa liczba osób. Krzesła i fotele należą do najbardziej eksploatowanych mebli biurowych, dlatego bardzo ważne jest wybieranie modeli charakteryzujących się solidnym wykonaniem. Znajdziemy je w sklepach oferujących profesjonalne meble biurowe.

Co jeszcze może przydać się w biurze?

Jeżeli dysponujemy większą przestrzenią biurową, dobrze jest zdecydować się na zakup mebli służących do odpoczynku i relaksu. W tym przypadku dobrym wyborem będą sofy lub duże fotele. Warto jest również zainwestować w stoliki kawowe, czy półki na gazety i czasopisma. Meble do strefy relaksacyjnej mogą przybierać różną postać. Dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w takie meble, które pracownicy będą mogli przesuwać i ustawiać według swoich potrzeb.

Nie da się ukryć, że biuro jest pomieszczeniem, w którym panuje hałas. Sytuacja pogarsza się wraz ze zwiększeniem ilości osób pracujących w jednym pomieszczeniu. Przeszkadzają nie tylko rozmowy współpracowników, ale również pracujące non stop sprzęty biurowe. W takiej sytuacji dobrze jest zadbać o akcesoria zmniejszające natężenie hałasu i zapewniające minimum prywatności. Świetnym rozwiązaniem, które wyciszy biuro są ekrany akustyczne lub ścianki działowe. Część z nich można dowolnie przestawiać, co pozwala na dostosowanie przestrzeni do swoich potrzeb. Udowodniono, że zastosowanie elementów tłumiących hałas podnosi wydajność pracy.

W przypadku miejsc, w których odbywają się konferencje konieczny jest zakup stołów i krzeseł konferencyjnych. Niekiedy konieczny jest zakup lady recepcyjnej. W wielu biurach niezbędny okaże się wieszak na ubrania. Jest on szczególnie pożądany, kiedy w danym obiekcie nie ma szatni.

Praca w żadnym biurze nie jest możliwa bez odpowiedniego oświetlenia. Niezależnie od głównego źródła światła, każde biurko powinno zostać wyposażone w lampkę, która będzie oświetlała stanowisko pracy z lewej strony. Wszystkie elementy wyposażenia biura powinny współgrać ze sobą pod kątem estetycznym.

Gdzie w Katowicach kupić profesjonalne meble biurowe?

Meble biurowe pod wieloma względami różnią się od tradycyjnych mebli przeznaczonych do użytku domowego. Ich producenci zdają sobie sprawę, że będą one intensywnie eksploatowane, dlatego kładą szczególny nacisk na solidne wykonanie. Takie meble najlepiej jest kupować u sprawdzonych sprzedawców – w salonach mebli biurowych taklich jak NoNameOffice. Takich miejsc jest w Katowicach kilka ich lokalizację można sprawdzić w wyszukiwarce internetowej.

Warto udać się do salonu mebli biurowych choćby po to, żeby porozmawiać o potrzebach naszego biura z doświadczonym sprzedawcą. Taka osoba może udzielić wielu cennych wskazówek, które poprawią funkcjonowanie w naszym biurze. Salon mebli biurowych w Katowicach to również miejsce, gdzie przetestujemy wszystkie meble, które nas zainteresowały.

W wielu tego typu miejscach można liczyć na to, że sklep zajmie się dostawą wybranego przez nas asortymentu, co pozwoli zaoszczędzić zarówno cenny czas, jak i pieniądze.

(artykuł sponsorowany)
REKLAMA
© gorlice24.pl | Prawa zastrzeżone