Zamknij

Co daje pozycjonowanie i audyt SEO?

15:20, 13.10.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:20, 13.10.2021

Google to od lat najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa, która pozostawia konkurencję daleko w tyle. Szacuje się, że korzysta z niej aż 98% internautów w Polsce, a pozostałe 2% należy do Yahoo, Bing, DuckDuckGo, Interia Katalog oraz Yandex Ru. Nie dziwi więc fakt, że w Polsce domyślną wyszukiwarką w wielu przeglądarkach jest właśnie Google. Z tego też powodu agencje SEO zajmują się pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych właśnie pod wyszukiwarkę Google.

Pamiętaj, jeśli chcesz, by Twoja firma zyskała przewagę wśród konkurencji i stała się rozpoznawalna, postaw na jej rozwój w Internecie. Stąd też po pierwsze musisz zdecydować się na działania związane z pozycjonowaniem. Dzięki nim Twoja strona czy sklep internetowy będzie miał szansę zdobyć pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Czym charakteryzują się działania SEO? Co daje pozycjonowanie i audyt SEO? Odpowiadamy!

Agencja SEO – Twój ekspert pozycjonowania stron

Agencje SEO zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych, a więc ich optymalizacją, uzupełnianiem w treści, link buildingiem i wieloma innymi działaniami, mającymi na celu doprowadzenie do zwiększenia widoczności stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych. Na rynku polskim działają dziesiątki, jeśli nie setki agencji SEO. Skąd zatem dowiedzieć się, którą wybrać? Najlepiej szukając jej w Google! Jedną z takich agencji, które pojawia się w topowych wynikach wyszukiwania po wpisaniu fraz związanych z pozycjonowaniem, jest Pozycjonusz. Stąd też właśnie na przykładzie tej firmy omówimy usługi oferowane przez agencje SEO.

Pierwszym krokiem, jaki warto zrobić po znalezieniu potencjalnej agencji, jest odwiedzenie jej strony internetowej. Tam można zapoznać się z ofertą, efektami współpracy z klientami, a także historią samej firmy. W przypadku agencji Pozycjonusz jest to ponad 10 lat doświadczenia, ponad 40 000 zakończonych projektów oraz współpraca z wieloma znanymi, jak i początkującymi firmami na rynku polskim. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług. Oprócz bogatego wyboru pakietów SEO, jest to również copywriting, konsulting, audyty SEO, link building, usługi techniczne i programistyczne itd.

Pozycjonowanie pod konkretną branżę – pakiety linków

Na przykładzie oferty agencji Pozycjonusz możemy zobaczyć, jak ważne jest pozycjonowanie pod konkretną branżę. Agencja posiada bowiem aż 9 pakietów, uwzgledniających potrzeby konkretnych branż. Dzielą się one na:

  • Pakiet Dom i Budownictwo – jest to oferta linków stworzona dla firm z branży budowlanej oraz firm zajmujących się wykańczaniem wnętrz. W ramach tego pakietu powstają wizytówki, które publikowane są w wartościowych katalogach budowlanych w Internecie. Dzięki temu strona internetowa zyskuje większą widoczność w wyszukiwarce internetowej na dane frazy tematyczne i lokalne.
  • Pakiet Firmowy – usługa ta obejmuje wartościowy link building i mocne skupienie się na lokalnym SEO, stąd też Pakiet Firmowy poleca się szczególnie właścicielom firm, które działają na rynkach lokalnych i chcą promować się w konkretnej miejscowości czy regionie. W ramach tego pakietu powstają opisy firmy, które są uzupełnione danymi teleadresowymi. Następnie całość publikowana jest w wartościowych katalogach lokalnych wraz z linkiem odnoszącym do strony www.
  • Pakiet Medyczny – to wartościowe linki powiązane tematycznie z branżą. Oferta ta świetnie wpisuje się w potrzeby osób, które prowadzą gabinet medyczny, przychodnię czy klinikę.
  • Pakiet Ogłoszeń – jest to skuteczna forma pozycjonowania stron, a także sklepów internetowych. Pozwala nie tylko pozyskać naturalne linki wysokiej jakości, ale również realnych klientów. Pakiet obejmuje stworzenie ogłoszeń internetowych na temat firmy lub sklepu internetowego z klikalnym linkiem.
  • Pakiet Sklepowy – obejmuje wartościowe linki dedykowane sklepom internetowym, które dołączane są do wizytówek uwzględniających ofertę sklepu oraz dane kontaktowe.
  • Pakiet TrustRank – obejmuje katalogowanie strony internetowej do najpopularniejszych polskich katalogów stron.
  • Pakiet Turystyczny – zawiera mocne linki tematyczne związane z branżą turystyczną, dzięki którym możliwe jest zwiększeniem widoczności Twojej strony internetowej w sieci na frazy takie jak nocleg, pensjonat, hotel + nazwa miasta. Sprawdzi się w przypadku hoteli, pensjonatów i innych obiektów noclegowych.

Audyt SEO – co dzięki niemu zyskujesz?

Audyt SEO warto wykonać zanim zostaną podjęte jakiekolwiek działania z zakresu pozycjonowania. Po zakończonym audycie w ręce klienta agencji SEO trafia raport, w którym opisane są wszystkie elementy strony, wymagające poprawy. Taki raport to nierzadko nawet 50 stron informacji na temat danej witryny. Dzięki audytowi można wprowadzać przemyślane zmiany i skutecznie eliminować błędy. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ tylko poprawnie działająca strona będzie mogła odnotowywać efekty pozycjonowania.

Pozycjonowanie stron – cena

Jednym z najczęstszych pytań, jakie otrzymują agencje SEO, są pytania dotyczące ceny pozycjonowania stron. Jest to uzależnione od wielu czynników, m.in. od rodzaju podejmowanych działań czy wielkości strony. Jednak na stronie wielu agencji znajdziesz cennik pakietów pozycjonowania, a także cennik Google Ads. W przypadku firmy Pozycjonusz ceny pakietów rozpoczynają się już od 275 zł.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%