Zamknij

CRM - potrzebne integracje w sklepie online

art. sponsorowany + 08:40, 03.07.2023 Aktualizacja: 08:40, 03.07.2023

System CRM pozwala na znaczące podniesienie współczynnika konwersji w sklepie internetowym. Z tego też powodu uważamy, że jest to niezbędna integracja dla biznesów e-commerce. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat tego rozwiązania. Dzięki niemu będziesz mógł jeszcze bardziej rozwinąć swoją działalność. 

Czym jest system CRM?

CRM to uniwersalne oprogramowanie, które pozwala usprawnić wiele procesów biznesowych. Chodzi tutaj o kwestie związane między innymi z zarządzaniem przedsiębiorstwem oraz kontaktowaniem się z klientami. Tego typu wsparcie dla biznesu oparte jest o zaawansowane narzędzia analityczne oraz prognostyczne, za pomocą których możliwe jest przewidywanie zachowań zakupowych. System CRM daje właścicielom biznesów e-commerce kontrolę nad:

  • marketingiem sklepu,
  • zapasami,
  • sprzedażą.

Co dokładnie sprawia, że tak wielu właścicieli sklepów internetowych wybiera to rozwiązanie?

Dlaczego warto zintegrować CRM ze sklepem internetowym?

Przede wszystkim za sprawą działania systemu CRM możliwe jest zebranie danych klientów. Następnie mając te informacje, możesz świadomie podejmować wszelkie decyzje związane z komunikacją, działaniami marketingowymi i sprzedażowymi. Spersonalizowanie oferty zdecydowanie zwiększa współczynnik konwersji. Opisywane wsparcie dla biznesu pozwala również na odciążenie Ciebie od działań, takich jak choćby samodzielne pisanie spersonalizowanych e-maili. 

To tylko jedna z wielu możliwości, jakie daje Ci automatyzacja marketingu. Sprawdzony system CRM gwarantuje także zaawansowaną analitykę. W związku z tym możesz poznać szczegółowe informacje na temat odbiorców Twoich produktów lub usług i stworzyć tak zwany profil idealnego klienta. Zresztą tak naprawdę nie Ty go stworzysz, a jedynie będziesz czerpać korzyści z pracy CRM. Odpowiedni system CRM pozwala również profesjonalnie obsługiwać klientów. Coraz wykorzystuje również tak zwane chatboty oraz rozwiązania z zakresu Machine Learning.

Który system CRM wybrać?

Sugerujemy Ci stawiać na sprawdzone wielu sklepach wsparcie dla biznesu. Dla przykładu godny polecenia jest Edrone - system CRM i marketing automation, który działa na rynku od 2016 rynku. Dzięki tego typu rozwiązaniu możliwe jest maksymalne zwiększenie poziomu sprzedaży oraz pozytywny wpływ na wizerunek działalności. Jednocześnie automatyzacja marketingu z Edrone znacząco odciąża Cię od wielu działań, będąc jednocześnie bardzo skuteczną. 

W tym przypadku powinieneś również wziąć pod uwagę możliwość skorzystania z eksperckiego wsparcia doradców. Przekonaj się sam i sprawdź, jak wygląda wsparcie oraz usługi w tej firmie. Dowiedz się więcej: https://edrone.me/pl/wsparcie-i-uslugi.

Podsumowując, system CRM to kluczowe narzędzie dla sklepów internetowych. Znacząco podnosi on współczynnik konwersji. Pozwala również na usprawnienie wielu procesów biznesowych — na przykład zarządzanie przedsiębiorstwem, kontakt z klientami, marketing oraz zarządzanie zapasami i sprzedaż. Z tych powodów integracja CRM ze sklepem jest bardzo potrzebna. Koniecznie wybieraj sprawdzone rozwiązania, takie jak na przykład edrone. Powodzenia!

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%