Zamknij

Pracownik produkcji/serwisant (prace interwencyjne)

Nr oferty: StPr/25/0371Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
: Praca przy produkcji okien, drzwi i fasad aluminiowych; Obsługa serwisowa po montażu gotowego wyrobu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 11.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Osoba do kontaktu: Maciej Guterch
Numer telefonu: 183536307
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie + CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Kierowanie całokształtem spraw budżetowo-finansowych Stacji na podstawie art. 54 ustawy o finansach publicznych, a w szczególności: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami i instrukcjami jednostki; Wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych; Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, m. in. dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji; Dysponowanie środkami finansowymi, prowadzenie kontroli operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z rocznym planem finansowym; Kontrolowanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Stacji; Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich dokumentów księgowych, prowadzenie spraw płacowych pracowników i funduszu świadczeń socjalnych oraz umów cywilno-prawnych; Odprowadzanie potrąceń od wynagrodzeń oraz należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych do właściwych instytucji w ustalonych przepisami terminach, sporządzanie dokumentów: polecenia księgowania, noty księgowe, wezwania do zapłaty, upomnienia, tytuły wykonawcze, przelewy; Prowadzenie rozrachunków oraz windykacji należności pieniężnych PSSE zgodnie z obowiązującymi przepisami; Sporządzanie planów finansowych, sprawozdań finansowych, sprawozda statystycznych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu; Prowadzenie ubezpieczeń społecznych; Nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych; Dokonywanie przelewów
StPr/25/0373
data rozpoczęcia pracy od 15.06.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

Praca przy produkcji okien, drzwi i fasad aluminiowych; Obsługa serwisowa po montażu gotowego wyrobu.
StPr/25/0371
data rozpoczęcia pracy od 11.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Przygotowywanie narzędzi i maszyn potrzebnych do wykonywania prac szlifierskich; Ocena jakości wykonanych prac i ewentualne naniesienie poprawek; Przestrzeganie norm bezpieczeństwa podczas pracy z narzędziami szlifierskimi; Dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
StPr/25/0364
data rozpoczęcia pracy od 11.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

prowadzenie księgowości podatkowej
StPr/25/0359
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

szycie na maszynach przemysłowych w tym overlock, stebnówka
StPr/25/0348
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

dokonywanie oceny stanu podłoża przed malowaniem; usuwanie starych powłok malarskich; przygotowywanie podłoża pod wykonanie powłok malarskich; zabezpieczanie powierzchni; nanoszenie poszczególnych warstw malarskich; wykonywanie prac remontowo - naprawczych oraz odtwarzanie powierzchni malarskich; ocenianie jakości wykonywanych prac malarskich
StPr/25/0345
data rozpoczęcia pracy od 14.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Analizowanie potrzeb edukacyjnych, opracowanie planów, zakresu i tematykę szkoleń, premelinarze kosztów, organizowanie szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy i negocjowanie jej warunków z trenerami, firmami szkoleniowymi. Monitorowanie przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; Zadania szkoleniowe: organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ppoż. ergonomii i ochrony; badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji; identyfikowanie i analizowanie ofert i instytucji szkoleniowych; organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym
StPr/25/0330
data rozpoczęcia pracy od 07.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy; przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym; przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie; wykładanie towarów na sklep; prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych, pomoc nabywcy przy wyborze produktu; inkasowanie należności za sprzedane produkty - obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, drukarki ze skanerem, obsługa programów komputerowych iHurt; dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży;
StPr/25/0314
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
StPr/25/0301
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

spawanie wykrojów matryc i oprzyrządowania; współpraca z innymi działami firmy
StPr/25/0304
data rozpoczęcia pracy od 24.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN