Zamknij

Cała Unia będzie strefą wolności LGBT. Wójt Lipinek: "dla mnie to grzech"

08:19, 12.03.2021 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 14:08, 12.03.2021
Skomentuj

W środowy wieczór na stronach Wirtualnej Polski ukazał się artykuł traktujący o głosowaniu europosłów nad ustanowieniem "strefy wolności LGBTIQ" na terenie całej Unii Europejskiej. Na prośbę dziennikarzy wp.pl do sprawy odniósł się Czesław Rakoczy wójt gminy Lipinki. Poniżej artykuł w całości 

[ALERT]1615533352694[/ALERT]

- Nie zamienimy wyznawanych wartości na walutę euro, czy kilometry wyasfaltowanej drogi - w ten sposób wójt gminy Lipinki, będącej "strefą wolną od ideologii LGBT", odniósł się do projektu rezolucji Parlamentu Europejskiego. W czwartek europosłowie zagłosowali nad ustanowieniem "strefy wolności LGBTIQ" na terenie całej Unii Europejskiej.

Rezolucja zawiera tylko dwa punkty. Ogłasza UE "strefą wolności" (freedomzone), nie doprecyzowując, co oznacza to sformułowanie. Drugi punkt mówi o przekazaniu stanowiska rządom i parlamentom krajów członkowskich Wspólnoty.

Dopiero w kilkudziesięciu wzmiankach do deklaracji, na które powołują się autorzy dokumentu, znalazły się liczne wezwania i apele kierowane do unijnych instytucji w sprawie podjęcia działań na rzecz zapobiegania dyskryminacji.

"Wzywa Komisję Europejską do monitorowania strumieni finansowania UE, w tym z funduszy strukturalnych i inwestycyjnych UE oraz do prowadzenia regularnego dialogu z władzami krajowymi, regionalnymi i lokalnymi w celu przypomnienia zainteresowanym stronom o ich zaangażowaniu w niedyskryminację (...)" - czytamy w jednej ze wzmianek.

Wójt gminy anty-LGBT: Nie zmienimy poglądów dla euro

Ten punkt komentuje w rozmowie z WP Czesław Rakoczy, wójt gminy Lipinki w Małopolsce. W 2019 roku ogłosiła się "strefą wolną od ideologii LGBT".

Deklaracja unijnych polityków nie skłoni nas do porzucenia tradycyjnych wartości i modelu życia, w których rodzina to matka, ojciec i dzieci, a nie np. trzech ojców z dzieckiem z in vitro, urodzonym przez surogatkę. Narzucanie nam popierania takich związków odczytuję właśnie za przejaw ideologii LGBT, której nie chcemy - komentuje wójt Lipinek.

Wójt Czesław Rakoczy stwierdza, że nie obawia się ewentualnych konsekwencji finansowych.

Nie mają prawa odebrać nam ani jednego euro z funduszy rozwojowych. Nawet gdyby miało tak się stać i tak nie zmienimy naszych poglądów dla waluty euro czy kilometrów nowego asfaltu na drogach. To zachód Europy poddał się tej ideologii i upada moralnie - podkreśla.

Europarlament przeciw uchwałom o LGBT

Rezolucja Parlamentu Europejskiego w odniesieniach potępia powołanie przez kilkadziesiąt samorządów tzw. stref wolnych od LGBT. Wójt Lipinek tłumaczy, że uchwały te nie tworzą w gminie żadnej strefy, w której byłyby ograniczane czyjeś prawa, są jedynie manifestem i nie zawierają przepisów, zmieniających sytuację osób ze środowisk LGBT.

Nie zamykamy przed nimi drzwi w urzędzie, nie zamykamy sklepów, szkół, nikogo nie krzywdzimy ani też nie selekcjonujemy. Bo katolik czy chrześcijanin kocha swego bliźniego. Trudno jednak by ktoś, kto zna prawo Boże, jawnie je łamał i pochwalał grzech w imię jakiejś ideologii - wylicza Czesław Rakoczy.

Powołuje się przy tym na list św. Pawła do Rzymian, w którym jest mowa "o mężczyznach pałających żądzą ku sobie". - Wierzę, jednak że parlamentarzyści unijni w swej mądrości dostrzegą, że jako chrześcijanie mamy prawo do wyznawania naszej wiary i życia zgodnie z Ewangelią. Prosimy PE, by to uszanował i nie dyskryminował nas z tego powodu - dodaje.

Dodajmy, że w przypadku Lipinek sąd administracyjny nie uznał uchwały "przeciwko ideologii LGBT" za sprzeczną z porządkiem prawnym. WSA w Krakowie stwierdził, że akt "ma charakter deklaracji ideowej niestanowiącej podstawy nałożenia jakichkolwiek obowiązków". Co stanie się, kiedy rezolucja europarlamentu zostanie uchwalona?

Rezolucja PE również ma jedynie charakter politycznej deklaracji i nie pociągnie za sobą konsekwencji czy zobowiązań prawnych dla polskich władz. Według Roberta Biedronia, wiceprzewodniczącego Komisji Praw Kobiet i Równouprawnienia w PE, rezolucja będzie mocnym sygnałem wysłanym Polsce, że UE nie zgadza się na dyskryminację i wykluczanie osób LGBT.

- Na razie samorządowcy próbują kluczyć czy pokrętnie tłumaczyć, że strefy anty-LGBT nie uderzają w prawa mniejszości. Uważam to za przejaw ignorancji ze strony wójtów. Sprawa jest prosta, takie uchwały sprzyjają piętnowaniu i dyskryminacji osób LGBT - komentuje europoseł Robert Biedroń.

źródło informacji. wp.pl

[ZT]6979[/ZT]

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(170)

lipiniaklipiniak

101 88

Panie Rakoczy, odejdź już Pan... 08:30, 12.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

wiesniakwiesniak

33 18

O czym ten pan bredzi?Jest pan mentalnie nie z tej epoki!!! 11:33, 12.03.2021


0707

38 24

Taczki i jazda z nim na plebanie 11:47, 12.03.2021


paraskaparaska

6 3

a mi sie wojt podoba taki wymalowany, wlosy, wasy a moze i pisanke by znalazl u niego jak tak wszystko maluje 🤣 19:15, 13.03.2021


TT

4 3

Jeśli nawet powinien odejść, to na pewno nie z poglądy. 20:32, 14.03.2021


reo

ŻenadaŻenada

88 56

Lipinki - ostoja podkarpacium w Małopolsce... 08:39, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jannnnjannnn

92 63

panie wójcie grzechem to jest zajmowanie stołka przez tyle lat i nic nie robienia konkretnego dla gminy 08:41, 12.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

nnnnajnnnnaj

22 7

Grzech to narzekać i nic nie robić tylko czekać żeby ktoś MI zrobił "dobrze". 09:02, 12.03.2021


RyszardRyszard

35 12

Tylko nie mówcie ze wójt w Lipinkach nic nie robi . On przez kilka kadencji się modlił nawet w godzinach urzędowania . 10:46, 12.03.2021


0707

31 13

Potrzebne taczki i po sprawie 11:44, 12.03.2021


Co on mozeCo on moze

22 11

Przecież on nie grzeszy tylko współpracuje z facetami w sukienkach i co mu kaza to musi robic 13:13, 12.03.2021


~~~~ja~~~~ja

97 99

Brawo panie wójcie! Nie będzie nam EU dyktowała jak mamy żyć co zresztą jest wbrew prawu na ironię tej UE które mówi, że takie kwestie a także religijne pozostają w gestii danego kraju! 09:02, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nnnnajnnnnaj

50 64

Ma gość ten organ (2szt.) co go kury znoszą (nie koguty - bo natura na to nie pozwala).
Odkąd świat istnieje to do Kobiety nie mówi się Ty Ch...ju tak też do Mężczyzny nie mówi się MAMO !!! 09:05, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QQ

2 1

👍👍👍👍🤣 20:11, 14.03.2021


bzikbzik

99 77

Hipokryta: gdyby nie unijne pieniądze to Lipinki jak i cała okolica by dalej gnojem obrastały jak 30 lat temu. Unia przy cały swoim zlewaczeniu wyciągnęła Polskę za uszy z dziadostwa. Bez nich bylibyśmy kolejną Ukrainą albo Białorusią (do czego z resztą pisorstwo dąży), z 30% bezrobociem.
Pół gminy na unijnej kasie stoi!
Poza tym pytanie do "miłujących bliźniego" psudokatoli: W którym miejscu w Piśmie Świętym jest napisane o tym, że Jezus mówił: "Nienawidź innych od ciebie!?", a sorki, wy nie przeczytaliście ani razu... 09:12, 12.03.2021

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

ANTYbzikANTYbzik

19 22

... a Ty gdzie wyczytałeś to w tym technicznym piśmie że dewiacje są wskazane ? Z tego co "przeglądałem" Pismo Święte to wszędzie gdzie opisane są zachowania odstające od norm moralnych nagradzane były kataklizmami, plagami itp. Zachęcam do szczegółowego podejścia do "lektury" 09:17, 12.03.2021


ellaa ellaa

17 15

hejka Bzik a Sodoma i Gomora to tez czytales 10:02, 12.03.2021


agaaga

22 31

bzik ... padam ze śmiechu - unia Polskę za uszy wyciągęła - se poczytaj kolego ILE POLSKA WPŁACIŁA do kasy unii a potem głoś swoje teorie. unia to towarzystwo wzajemnej adoracji i klepanie sie po plecach właśnie za tę kasę którą pobierają z krajów członkowskich. 10:20, 12.03.2021


bzikbzik

17 11

aga - radziłbym czytać coś innego niż "Niezależną" (od rozumu) i w "wPotylice":
"Dane Ministerstwa Finansów nie pozostawiają wątpliwości – od maja od 2004 r. Polska pozyskała z Unii Europejskiej znacznie więcej środków, niż do niej wpłaciła. Do września 2020 r. w ramach rozmaitych programów z unijnej kasy trafiło do Polski łącznie 188 845 090 936 euro. Z tych blisko 190 mld euro (które były przeliczane na złote po różnym kursie) największą część stanowią środki z polityki spójności (121 462 430 787) oraz na wspólną politykę rolną (61 209 955 416).
Z kolei z Polski do UE od maja 2004 r. do września 2020 r. popłynęło 60 905 996 657 euro (z podstawowej składki obliczanej na podstawie dochodu narodowego brutto oraz części ceł i podatków). Ostatnią pozycję w bilansie stanowią zwroty środków do budżetu UE, jednak ich waga jest śladowa (170 667 754 euro)." 13:16, 12.03.2021


asas

15 5

w samo sedno, wójt dyskryminuje innych od siebie. Wolność to prawo stanowienia o sobie i życia według swoich przekonań. Nie musisz czytać biblii i chodzić do kościoła, możesz być gejem i mieć dziecko z invitro urodzone przez surogatkę i wciąż mieszkać w Lipinkach na swoich zasadach. Tak jest w krajach gdzie respektuje się prawa drugiego człowieka. Wójt też może żyć jak chce. 19:16, 12.03.2021


@as@as

1 3

Tak właśnie bardzo szybko pokonamy drogę ze szczytów cywilizacji do jej początków. Nabieram przekonania, że to konieczne, żeby po osiągnięciu dna, przypomnieć sobie rzeczy najprostsze i do nich wrócić. 21:18, 14.03.2021


KatolikKatolik

2 1

Hipokryta, to osoba, która nie idzie do kościoła, bo boi się wirusa, ale do Castoramy, czy innego Obi idzie, bo tam już jest bezpieczna. 13:54, 16.03.2021


gmgm

71 54

Może Pan Wójt raczy wytłumaczyć sobie i społeczności na czym polega ideologia LGBT, której nigdzie nie zapisano i nie zdefiniowano jako istniejąca, a także może wytłumaczy dlaczego chrześcijanie, którzy (w świetle nauki chrześcijańskiej) mają miłować bliźniego swego dopuszczają się nietolerancji i uchwalają uchwały godzące w poszczególne osoby i w dodatku narzucają je wszystkim? Jak sobie rzetelnie odpowie na te pytania, to jego wypowiedzi zapewne będą inne. 09:15, 12.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

tralalatralala

15 19

"mają miłować bliźniego swego"
A sam tak postępujesz? Będziesz miłował naćpanego karka, który będzie chciał okraść twój dom?
Jak to fajnie gębę sobie wycierać wybranymi cytatami bez kompletnego zrozumienia kontekstu. To samo z nadstawianiem policzka. Może Sobieski pod Wiedniem też miał nadstawić Turkom policzek, a może jeszcze coś? Chyba by Cię śmiechem zabił. 09:35, 12.03.2021


Do tralalaDo tralala

14 11

Swoim komentarzem dajesz tylko dowód, że tak jak wójt, nie masz najmniejszego pojęcia co to jest ta ideologia LGBT. Idziesz na łatwiznę – tak mówią biskupi i cały (no oprócz tych odważnych) K.K. – to tak musi być. Przekazanie „szanuj bliźniego swego jak siebie samego” ustanowił KK dlatego może go stosować po swojemu i za przyzwoleniem KK idą politycy i ich klakierzy - TO LEŻY U PODSTAW WOJNY POSKO - POLSKIEJ. O Twojej nie-wiedzy na ten temat świadczą Twoje przykłady o pijanym złodzieju i o Sobieskim pod Wiedniem. Ten złodziejem mógł się okazać dobry człowiek i katolik, który pobładził raz po alkoholu???, A Sobieski pod Wiedniem może darował życie wziętym do niewoli wrogom ?- nie wiem

11:20, 12.03.2021


TT

3 1

Masz także upomnieć bliźniego, gdy źle robi i mieć grzech w nienawiści. Katolicyzm to nie ckliwa, hipisowska opowiastka o krainie szczęścia w której można sobie przebierać w przyjemnościach jak w cukierkach, ale i poważne zobowiązania, przede wszystkim wobec Boga, a także bliźniego. Sprzeciw wobec LGBT nie bierze się z tego, że tak sobie ludzie umyślili, tylko z tego, że to jawne i pyszne wystąpienie przeciwko prawu boskiemu i naturalnemu. 21:07, 14.03.2021


pp

54 63

precz z ideologią katolicyzmu 09:53, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁordoSzurisŁordoSzuris

55 58

Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem, Polska będzie będzie w nędzy, a Polak biedakiem 10:28, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

🇵🇱🇵🇱

8 17

Nie bluźnij głupcze ! 17:12, 12.03.2021


plumekplumek

12 9

żeby bluźnić to przede wszystkim trzeba wierzyć w KK sp. z o.o. 17:58, 12.03.2021


LipinkiLipinki

54 29

Brak chodników w gminie lipinki śmierdzące studzienki kanalizacyjne smierdzaca oczyszczalnia brak oświetlenia ulic co boskie Bogu co cesarskie cesarzowi 10:38, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

24 9

Ja bym jeszcze dołożyła brak wodociągu 😉 11:49, 12.03.2021


0707

20 14

Ale kosciol macie i co Wam więcej potrzeba hahaha 11:58, 12.03.2021


lepszy coming outlepszy coming out

50 27

Bywają w niektórych stronnictwach politycznych osoby, które oficjalnie i zaciekle walczą z mniejszościami seksualnymi. Bywa tez, że później są nakrywane jak po rynnie uciekają z jakiegoś gej-party. Także - miłej delegacji. 10:42, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DoronDoron

17 12

Również jestem przekonany, że te lipińskie prześladowania społeczności LGBT to po prostu kamuflaż 11:32, 12.03.2021


koniec tego!koniec tego!

51 37

Od dzisiaj NIE jem więcej kołacza maryjnego z lipinek! 10:51, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bolekbolek

0 0

e tam dobry jest 22:31, 17.03.2021


OooooOoooo

33 30

Ja też a szkoda takie dobre te kołacze 😁 11:18, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wieśniakwieśniak

66 28

Pan wójt wypowiada się jak nawiedzony a nie rozumie podstawowych wartości którymi powinien się kierować chrześcijanin i myśli,że takimi prymitywnymi pogladami przypodoba się większości mieszkańców powiatu gorlickiego!NIESTETY NIE!!!! 11:30, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

09970997

26 7

Ale czarnej zarazie się spodoba 13:17, 12.03.2021


0707

54 29

Oj mądry ten wójt zapezpiecza sobie na przyszłość pracę jako służący u kapelana. Hanba 11:55, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisiekMisiek

58 26

Do wszystkich którzy straszą ideologią LGBT. Rozejrzyjcie się wokół i powiedzcie jakie zagrożenie w waszej miejscowości, gminie ,powiecie stwarzają osoby LGBT ? Czy jako społeczeństwo nie mamy innych problemów? 12:21, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

bzikbzik

24 13

znalazłem kiedyś na Facebooku:
- Znalezienie wroga klasowego
- Szczucie społeczeństwa przeciwko temuż wrogowi
- Wymyślanie coraz to nowych przepisów i podatków, którym "wróg" nie jest już w stanie sprostać
- Tłumaczenie wszystkich swoich porażek atakami sabotażystów i opozycji
- Jak już nie nie da zasłaniać sabotażystami i opozycją, wystawienie raz na jakiś czas kozła ofiarnego ze swoich szeregów
- Nazywanie wszystkich zdrowo myślących "wrogami państwa"
- Używanie mediów państwowych do szerzenia własnej, zakłamanej propagandy.

Tak, proszę Państwa, to wszystko były metody Stalina przed wielką czystką i w okresie wielkiego głodu na Ukrainie.

A jeśli komuś się skojarzyło z polityką PiS wobec przedsiębiorców, uprzejmie donosimy, że jest to zbieżność zupełnie przypadkowa i niezamierzona. 12:45, 12.03.2021


@bzik@bzik

3 1

W którymś kościele dzwoni, ale nie wiadomo w którym dokładnie. Przyjmowanie takich uchwał jak omawiana w PE oznacza, że oficjalną linią państwową, a nawet ponadpaństwową w tym wypadku, staje się ideologia LGBTQ. Zatem wrogiem klasowym będą wszyscy ci, którzy nie zgadzają się z tą linią, a nawet tylko przejawiają jakieś odchylenia na tym tle. Odwoływanie się do Stalina jest jak najbardziej prawidłowe, bo on te zagadnienia teoretyczne wraz z Leninem przerobił na makabryczną praktykę, ale to jest za wąskie. Źródłem jest marksizm, wspólny i dla Lenina, Stalina i dla większości brukselskiej. 20:58, 14.03.2021


KaraluchKaraluch

45 24

A po co Lipinkom pieniądze z Unii. Kilka miesięcy temu radni ogłosili Deklarację, że Matka Boska stała się niejako tamtejszą królową. Deklaracja zawierzenia przynosi również prośbę do Niepokalanej Matki Bożej o wsparcie na wszystkich płaszczyznach – MATERIALNEJ, moralnej i duchowej. Niebawem do Lipinek napłyną środki. 12:40, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xxxx

15 6

Środki napłyną jak tylko będzie cofka kanalizy. 16:24, 12.03.2021


RyszardRyszard

4 3

Prośby działają na każdej płaszczyźnie ;zdrowia, pogody, pomyślności ,odpuszczenia grzechów,urodzaju najwyżej usłyszysz że Bóg tak chciał. Ale z kasą niestety nie wychodzi ,trzeba dawać i nie ma przebacz. 18:24, 13.03.2021


OzOz

65 32

W głowie się nie mieści że żyją w Polsce ludzie którym przeszkadza LGBT a nie przeszkadza molestowanie dzieci przez księży! Żyjemy w dziwnym kraju , mam nadzieję że nowe pokolenie zmieni ten trend , kościoły będą puste nie tylko w miastach ale i w takich zadupiach jak Lipinki ! 12:42, 12.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BrawoBrawo

25 13

Słuszne myślenie panowanie facetów w sukienkach się skonczy 12:58, 12.03.2021


OzOz

16 5

Jola123 Zgadza się ! Ale są też inni , nigdy nie wiadomo jakiej orientacji będzie twoja córka czy syn i co wtedy za nogi i przez okno? Masz rasistowski tok myślenia, ograniczony do tradycyjnej rodziny ale czasem taka rodzina dla wielu dzieciaków to koszmar ! 14:24, 12.03.2021


AdikAdik

8 5

A dlaczego Tobie przeszkadzają pełne kościoły wiernych? Każdy ma prawo wierzyć! Wolność wyznania. Jakoś LGBT nikt nic nie robi, nikt ich nie obrzuca błotem, nie wyśmiewa. Więc mają wolność. A katolicy? Często wyśmiewani, obrażani, obśmiewane są ich wartości, poglądy i symbole. Jestem katolikiem, szanuję prawdziwe osoby LGBT (czyli te, które się z tym nie obnoszą, tańcząc i paradując na ulicach i obrażając innych). Ale dlaczego nie szanuje się moich wartości? Dlaczego nie mogę wyrazić swoich katolickich poglądów w miejscu pracy?? Więc kto tutaj jest dyskryminowany... 20:10, 13.03.2021


OzOz

6 4

Adik : nie przeszkadzają mi, niech będą, nikt nie wyśmiewa, ale to co robią księża raczej odpycha a nie przyciąga ! 20:45, 13.03.2021


Mieszkaniec kryguMieszkaniec krygu

31 64

Panie wójcie bardzo dobrze. Proszę trzymać tak dalej. 13:52, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do m KryguDo m Krygu

21 11

A może petycję do wójta by wniósł wniosek aby nie karać księży za pedofilię na pewno wśród dewotek znajdzie poparcie powodzenia hahaha 14:06, 12.03.2021


jola123jola123

34 43

zawsze najważniejsza jest rodzina mama tata dziecko... zawsze tak było jest i będzie a wszystkie te różne dziwolągi to robią takie rzeczy bo sami z dobroci jaką mają nie wiedzą co ze sobą zrobić i wymyślają te różne bezeceństwa a na pole dać pług niech orzą od świtu do nocy....to i w głowach się im poukłada 13:59, 12.03.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do p JoliDo p Joli

18 16

A księży kastrować by nie krzywdzili dzieci 14:15, 12.03.2021


Do pjoli123Do pjoli123

21 6

Dokładnie tak! Księży kastrować jak winni .podobnie prawników ,malarzy ,lekarzy itd. 15:29, 12.03.2021


Do pjoli123Do pjoli123

17 3

Dokładnie tak! Księży kastrować jak winni .podobnie prawników ,malarzy ,lekarzy itd. 15:29, 12.03.2021


Do pjoli123Do pjoli123

15 3

Dokładnie tak! Księży kastrować jak winni .podobnie prawników ,malarzy ,lekarzy itd. 15:30, 12.03.2021


adam1adam1

31 12

Za kilka lat jak zwiększy się liczba arabów w Europie problem LGBT zniknie 16:08, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

plumekplumek

15 8

zamiast arabów mamy 1,3 miliona ukrainców, którzy jeszcze całkiem niedawno wyrzynali Polaków na Wołyniu i z chęcią zrobiliby to ponownie. Taka jest polityka wstawania z kolan, tego rządu z dykty i trytytek. 18:24, 12.03.2021


~~~~ja~~~~ja

23 17

Może mi ktoś wyjaśnić po co tutaj niektórzy wypowiadają się o księżach pedofilach? Czy ktoś kto nie popiera LGBT musi popierać księży pedofilów czy w ogóle pedofilię? Wątpię, nie popierający LGBT to raczej ludzie szanujący tradycyjne rodziny i nie popierający żadnych anomalii seksualnych. Po prostu jak nie ma się co odpowiedzieć to się wyjeżdża z jakimś księdzem pedofilem tylko co ma piernik do wiatraka... Ciekawe czy w środowiskach LGBT nie ma pedofilów? Jestem pewien, że są tak jak w każdym innym są wśród polityków, nauczycieli, mechaników, policjantów itd. A skoro są to znaczy ,że popierając
LGBT popierasz pedofilię? Pewnie nie, tak samo jak popierając Kościół nie oznacza, że popierasz pedofilię.
17:09, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RozważnyRozważny

3 4

Tradycją mojej rodziny było motto "szanuj "bliźniego swego" - dzisiaj już zapomniane nawet przez KK, a mieści się w tym i LGBT i pedofila i całe nasze codzienne postępowanie. I po co opowiadać takie dyrdymały ? 10:50, 13.03.2021


Do CiemnogroduDo Ciemnogrodu

41 15

Co to kogo obchodzi kto z kim śpi i niech się od nich odczepia delikatnie to ujmujac 17:25, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TT

7 3

Jest dokładnie na odwrót: to nas się czepiają. Nie zgodzę się na twierdzenie, że czyjaś męska "żona" jest tym samym co moja żona, a ich związek jest małżeństwem takim samym jak moje. 20:48, 14.03.2021


heterohetero

25 26

czy homo jak się nie ujawni to ma wypisane na czole ze jest chłopem innym.nikt mu nie robi krzywdy żyli 20,50 lat temu i nie było tyle krzyku . tylko teraz chcą większości narzucić swoje skrzywienie .Nie pozwolimy. A jak ktoś trafnie napisał araby zrobią porządek 17:31, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobBob

41 20

Wójt ogłosił gminę Lipinki strefą wolną od rozumu. :D
Szykujcie widły i drewno na stosy! 18:51, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

099099

8 8

Nie wszyscy są bez rozumu jak pomyslodawca 20:58, 12.03.2021


oko22oko22

40 17

Ciemnogród. Zresztą Lypynki nie tylko z tego zasłynęły. To stamtąd jest ta brzydka posłanka? 19:31, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0505

20 7

Brzydka to bardzo grzeczne określenie można użyć bardziej trafnego 20:19, 12.03.2021


OzOz

24 16

Pewna partia włożyła kij w mrowisko i się rozpoczęło , tak jakby sami tego chcieli ! PL w oczach UE stała się okropnym krajem , tak jakby II wojna światowa nie nauczyła niczego . PL powinna być przykladem dla Europy i Świata to powinien być kraj w którym tolerancja na inność powinna być priorytetem i azylem. Tymczasem jest inaczej . 19:54, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tralalatralala

9 8

Przy okazji dzisiejszego spotkania pragnę jeszcze raz wyrazić moje uznanie dla podejmowanych konsekwentnie i solidarnie wysiłków, których celem, od chwili odzyskania suwerenności, jest poszukiwanie i utrwalenie należnego i bezpiecznego miejsca Polski w jednoczącej się Europie i świecie. Polska ma pełne prawo, aby uczestniczyć w ogólnym procesie postępu i rozwoju świata, zwłaszcza Europy. Integracja Polski z Unią Europejską jest od samego początku wspierana przez Stolicę Apostolską.

Papież Jan Paweł II w przemówieniu do parlamentarzystów, Warszawa, 11.06.1999 21:12, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AA

7 2

tymczasem coraz bliżej mamy do Korei Płn. - zdejmij klapki z oczu a zobaczysz myślicielu. 10:58, 13.03.2021


@A@A

1 1

Jak my mamy bliżej do K.Płn. to do czego mają bliżej Niemcy czy Francuzi? 20:43, 14.03.2021


A czy to ważne...A czy to ważne...

14 18

Widzę, że mamy tutaj ogrom komentarzy o przeróżnej treści i do niektórych warto się odnieść.
Po pierwsze- czy Polska coś zawdzięcza UE? Analizując perspektywę kilkunastu lat wstecz, może ulec wrażeniu że tak, jednakże jeśli by wziąść pod uwagę dłuższą perspektywę czasu- nie, nasz kraj nic nie jest winny UE. Powiecie że kraj przed wejście do UE był biedny. Tak, ale czyja to zasługa? Niemiec, Francji, UK i USA (i tutaj biorą pod uwagę smutną prawdę dotyczącą Polski od końcówki lat 30 XX wieku).
Po drugie- Czemu zawsze kiedy jest mowa o LGBT, zwolennicy gender jako kontrargument zawsze powołują się na pedofile w kościele katolickim? Czyżby podświadomie wiedzą że homoseksualiści wykonywujący zawód/pełniący posługę księży są pedofilami? Zastanawiające?
Po trzecie: Nawiązania do Pisma Świętego. Pismo Święte jest samo w sobie dość specyficzne i należy *%#)!& zgodnie z własnym sumieniem- nie do końca dosłownie. Jezus kazał wszystkich miłować, ale Bóg jak dobrze pamiętam, kazał kamienować dewiantów (Sam zesłał zagładę na nich). Jezus był pacyfistą, zaś wybrańcy Boga toczyli wiele wojen. Jezus nie nosił broni- wręcz skarcił Piotra za napaść mieczem- Dawid zaś nie tylko nosił proce, ale i zabił nią Goliata- i to wszystko przy pomocy Boga. Czemu te akurat porównania? Bo wg Kościoła Katolickiego Bóg=Jezus=Duch Święty. Dlatego należy to rozważać wyłącznie wg własnego sumienia.
Po czwarte (i moim zdaniem wisienka na torcie): Tekst o tym, że co zrobić jeśli twoje dziecko wyrośnie na homoseksualistę? Hmmm... To orientacja seksualna jest czynnikiem nabytym czy wrodzonym? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 21:40, 12.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WidzWidz

17 17

A gdzie inni włodarze gmin i miast brakuje wam daru męstwa w obronie cywilizacji Łacińskiej opartej na wartościach chrześcijańskich A może boicie się utraty unijnych srebrników 22:03, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bobobobo

4 4

inni wlodarze miast i gmin maja rozum w przeciwienstwie do Waszej elity samorzdowej 17:41, 14.03.2021


MaroMaro

13 15

Za rządów PO Pan Wójt pozyskał sporo funduszy z UE, czyniąc swą gminę naprawdę ładnym miejscem ( przynajmniej ,,Centrum" wsi). Jednocześnie, zgodnie z linią ówczesnej Partii rządzącej, nie zrobił nic, aby Posterunek Policji Państwowej, (istniejący tam ,,od zawsze" jak mawiali miejscowi) nie został zlikwidowany. Obecna Partia Rządząca oczekuje od samorządów takich ,,gestów" jakie poczynili tamtejsi radni, więc Pan Wójt ,,podpisał się" pod deklaracją. Po prostu idzie z duchem i oczekiwaniami władz aktualnie rządzących naszym nieszczęsnym krajem i to wszystko. Postępuje tak, jak większość ludzi, myślę. Pozdrawiam Wszystkich 23:07, 12.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

5 5

11 3

Dwulicowiec 07:45, 13.03.2021


~~~~jA~~~~jA

23 13

Kogo byście nie sprowadzali przez udostępnianie do głosowania i tak wiadomo że ani gmina Lipinki ani miasto Gorlice nie popierają LGBT! 23:15, 12.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AlaAla

4 8

Co to znaczy miasto czy gmina nie popierają? Kim jesteś że piszesz za mnie czy moich znajomych? Jeśli nie popierasz, napisz w swoim imieniu a nie w imieniu innych którzy także tu mieszkają, płacą podatki i mają prawo do własnego poglądu. Dość to żenujące. 22:06, 13.03.2021


OlkaOlka

2 1

Mow za siebie ,jestem z Gorlic i popieram wolność i szacunek dla wszystkich ludzi 15:32, 15.03.2021


0202

15 18

Tylko Lewica rozwiąże problem ukruci panowanie czarnej zarazie 01:09, 13.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

strona wuwuwustrona wuwuwu

7 3

I wprowadzi raj na ziemi, jak w ZSRR, co nie towarzyszu? 15:38, 14.03.2021


77

29 16

Ani złotówki z Uni dla takich glupkow 01:25, 13.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tir tir

21 14

Dla mnie to grzech a cóż dziadek z 56 r może innego powiedzieć zwłaszcza jak Barbara tuż obok. 07:13, 13.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WwWw

12 8

Młodych u Was brak, że dziadki rządzą i narzucają swoje staroświeckie poglady 07:48, 13.03.2021


DziadersDziaders

12 4

No to po tej rezolucji na pewno Covid ustapi i nastapi ogolny rozkwit. Tylko co to jest to Q? Czy kto widzial to Q? Bo to chyba nie jest pani lekkiego prowadzenia? Przepraszam ale nie wiem pomimo ze jestem z miasta swiatla. 08:36, 13.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

waldiwaldi

15 7

warto sprawdzić ilu radnych z gminy Lipinki głosowało za tą uchwałą, ciekawe czy chociaż jeden się wyłamał:)
11:26, 13.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ha haHa ha

10 9

Jak by mógł się ktoś wyłamać przecież chłop w sukience tak kazal 11:52, 13.03.2021


IpinkiIpinki

20 12

Wstyd mieszkać w tej dziurze średniowiecznej zwanej lipinki 12:23, 13.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NmNm

5 7

Przecież macie piękna pisowska posłankę powinniście być dumni hahaha 13:33, 13.03.2021


LipinkiLipinki

3 1

Kto cię trzyma droga wolna. 19:13, 15.03.2021


Kochający inaczej  Kochający inaczej

10 6

Mieszkam w Gorlicach mam super partnera i nie popieram LGBT. 14:13, 13.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TT

3 1

Cała masa kobiet nie popiera feminizmu i co z tego, skoro rzekomo w ich imieniu wypowiadają się i to bardzo krzykliwie, feministki? 20:39, 14.03.2021


??????

0 0

Jak to? Czyzby tylko jeden byl normalny ? 13:30, 17.03.2021


PedalPedal

19 8

Pan Rakoczy nie jest bogiem i carem, z takimi pogladami nie nadaje sie na wojta. powinien "wyleciec" i to jak najszybciej, zeby nie zaszkodzil spolecznosci gminnej. 14:57, 13.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

2323

11 8

Słuszna uwaga no to taczki i po sprawie 15:29, 13.03.2021


strona wuwuwustrona wuwuwu

7 1

Sam się wybrał? Trzeba było iść na głosowanie. 15:39, 14.03.2021


SkandalSkandal

8 5

I to ma być ta tolerancja LGBTQ? A gdzie tolerancja dla litry PE jak dofil? Przecież filia to taka sama wykrzywiona orientacja jak i pozostałe litery. 16:48, 13.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

17 18

Niektórzy piszą o facetach w sukienkach.... czyli o tranwestytach z LGBT. Popieram Lipinki, cała moja rodzina, moi koledzy i koleżanki. Nie znam nikogo kto by tą ideologię...tak ideologię popierał! Wszyscy z którymi rozmawiałam o tej ideologii mówią że nigdy tego nie poprą ponieważ Lgbt może obrażać wszystkich którzy się z nimi nie zgadzają, niszczą i krytykują nasze świętości, podważają istnienie rodziny (mamy, taty i dzieci) w których i oni się Urodzili. Bo przecież w bo przecież nie urodził ich mężczyzna lub nie zapłodniła kobieta. Tylko dzięki normalnej rodzinie przetrwała ludzkość. A jak skrytykuje Lgbt to larum na całą unie. I oczywiście że w środowisku lgbt są pedofile, przecież to jest udowodnione. A teraz hejtujcie.... 18:35, 13.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

765765

10 8

do p. Ani te grupy sie nie kryja, ze maja inna orientacje sexsualna, natomiast faceci w czarnych kieckach robia to w ukryciu , malo tego wykorzystuja dzieci i czy to tez popierasz ?





19:12, 13.03.2021


OlkaOlka

2 2

Faceci w sukienkach w tych komentarzach to księża ,czytaj ze zrozumieniem ,współczuję koleżanek i kolegów , masz się za katoliczkę a innych nie szanujesz 21:00, 15.03.2021


aaaa

18 26

Szacunek dla p. Rakoczego. 19:14, 13.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OZOZ

14 9

Właśnie tacy ludzie pokroju Ani mają klapki na oczach , widzą tylko to w co wierzą, ale prawda często jest inna , tak zawstydzająca i haniebna, że nie chcą nawet o tym słyszeć ! 21:03, 13.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KR KR

15 18

Ludzie sami się zastanówcie co piszecie... Najpierw dowiedzcie się czym jest LGBTQ+ a potem się wypowiadajcie.. Ludzie Homo a raczej ich środowisko jest wykorzystywane przez cwaniaków którzy chcą zniszczyć Polskie dzieci oraz młodzież. A Pan Rakoczy nie pozwala na to. Może i jest Prostym chłopem ze wsi lecz ma coś czego wam komentującym brakuje INTELIGENCJĘ oraz ODWAGĘ postawić się zepsuciu społeczeństwa. GRATULUJĘ Panu postawy :) 21:21, 13.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ACAC

4 9

Lewico wróć i zrób porządek oświeci Ciemnogrod 21:42, 13.03.2021


RoRo

1 6

Człowieku zastanów się co piszesz bzdury bzdury bzdury 07:39, 14.03.2021


KRKR

8 2

Bzdury to wy piszecie. Jesteście tak otumanieni TV że brak słów. Bywałem w tym środowisku i znam ich opinię na temat tego całego LGBT... Cyrk objazdowy sponsorowany przez Fun. Batorego która dostaje kasę od Sorosa haha A prawdziwi Homo brzydzą się nimi...

Tak jak PiS niszczy Polaków przez dzielenie na lepszych i gorszych. Tylko potologia bez mózgu może cieszyć się że coś dostaje nie weryfikując jakie skutki będą tego. 08:13, 14.03.2021


Do KRDo KR

16 12

Otumanieni tv Trwam i Panem Rydzykiem 08:50, 14.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TakTak

9 3

Niemcy i Francja odchodzą od tej ideologi a to za sprawą islamskich uchodźców i tak tradycyjny model rodziny przetrwa 11:38, 14.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WwWw

5 8

Wskaż mi landy w Niemczech wolne od LGBT Lipinki to miejscowość w Polsce 13:32, 14.03.2021


K.J.K.J.

16 8

Niektórym to już się całkiem w głowie poprzewracało, chyba z tego dobrobytu unijnego. Tym którzy tak mocno popierają LGBT polecam najpierw zapoznać się z tym problemem od strony medycznej ponieważ to jest choroba polegająca na zaburzeniach psychicznych i układu hormonalnego, nieodpowiednie poziomy odpowiednich hormonów w organizmie powodują złe odczucia i zachowania. Ci sami zwolennicy LGBT tak bardzo walczą o naturalne środowisko i życie w zgodzie z naturą w trosce o życie planety. Więc skończcie z tą swoją hipokryzją. Bo powołać kolejne życie może tylko kobieta z mężczyzną, a nie kobieta z kobietą i mężczyzna z mężczyzną, a rodzina i następne pokolenia to więzy krwi czyli dzieci zrodzone ze związku mężczyzny i kobiety którzy razem z sobą współżyją i to właśnie jest natura. Jak tak bardzo troszczycie się o te osoby to zamiast ich wspierać, to trzeba oczywiście nie potępiać tylko uświadamiać im tą chorobę, i pomóc się leczyć, a nie jeszcze zachęcać swoimi komentarzami aby niszczyli siebie i zachowywali gorzej niż zwierzęta, i gdzie tu miłość do innych. ludzie co się z wami dzieje. Pozdrawiam! 14:47, 14.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ReniaRenia

5 4

Pilnujmy siebie a inni niech robią co chca 14:58, 14.03.2021


Do K.J.Do K.J.

0 1

Jestem medykiem i powiem jedno, bycie homoseksualistą nie jest żadną chorobą ani zaburzeniem psychicznym, a co więcej, to właśnie świadomość tego, że osoby takie jak Pan/Pani uważa osoby odbiegające od Pana/Pani definicji "normalności" i brak akceptacji przez środowisko kim się jest, doprowadza sporo osób LGBT do chorób psychicznych. To presja środowiska i brak akceptacji "inności" może wywołać chorobę psychiczną, a nie, że utożsamianie się z LGBT jest chorobą psychiczną samą w sobie. Większość osób nie rozumie znaczenia skrótu LGBT i jak tylko usłyszy ten zbiór liter, to tylko ma przed oczami homoseksualistów, a jest to bardziej złożone niż niejednej osobie się wydaje. Zanim coś zacznie się zmieniać w głowach Polaków, to jeszcze minie bardzo długi czas żeby zrozumieli, o co tak naprawdę chodzi. Obrażanie, wyśmiewanie się z kogokolwiek i z jakiegokolwiek kultu, niszczenie mienia, krzywdzenie psychiczne i fizyczne nie może być akceptowane i powinno to dotyczyć wszystkich ludzi a nie tylko wybranych. Każdy powinien żyć według swojego sumienia, swojego serca, swojego rozumu oraz powinien być szczęśliwy z tego kim jest i móc żyć wolnym. I proszę mi powiedzieć, czy życie wśród sąsiadów z osobą tej samej płci, chodzenie do pracy, płacenie wszystkich zobowiązań to jest zachowywanie się gorzej niż zwierzęta? Też nie rozumiem roznegliżowania się publicznie, profanacji kultu religijnego czy wulgaryzmów w kierunku drugiego człowieka, ale czy przez zachowanie idiotów trzeba generalizować całe środowisko? W walce o prawa osób LGBT chodzi głównie o to, że niestety nie wszyscy żyją dobrze z rodziną, bo rodzina się ich wyparła i od nich odwróciła, mają tylko swojego partnera/partnerkę, który jeśli się coś stanie i druga osoba wyląduje w szpitalu w stanie ciężkim, to nawet nie ma prawa dowiedzieć się na temat stanu zdrowia partnera, bo nie jest rodziną, informacje dostanie tylko rodzina, która do tej pory w ogóle się nie interesowała. Po śmierci partnera nie ma możliwości dziedziczenia majątku, bo nie jest się w związku formalnym, mimo, że mieszka się razem. Zdarzają się przypadki, że osoby przy narodzinach mają cechy płciowe męskie oraz żeńskie, rodzic wybierze za dziecko a później się okaże, że jednak bardziej mózg się rozwinął oraz ma zachowania bardziej dla płci przeciwnej i chce skorygować swoją płeć. Nie jest to łatwa droga, wymagająca bardzo silnej psychiki, która nieraz przez przeszkody, które stoją na drodze okazuje się za słaba i rozwija się u takiego dziecka depresja i inne zachowania destruktywne. Temat rzeka i ciężko dotrzeć do osób, które mają określony tylko jeden cel i drogę i wszystko co jest obok niej lub się z nią krzyżuje według nich jest złe i koniecznie trzeba to tępić lub leczyć, w ogóle nie dopuszczają do siebie myśli, żeby to zaakceptować i pozwolić innym żyć. Rozpisałem się, ale jeśli słyszę, że ludzi "innych", którzy chcą być szczęśliwi tacy jacy są i nikomu nie robią krzywdy, starają się żyć jak wszyscy ale mają ograniczone możliwości chociażby prawne, to robi się przykro. Znam dużo osób, które się muszą ukrywać, bo jak by się przyznali, że są osobami LGBT, to stali by się obiektem drwin i pośmiewiskiem a jak ludzie w ich otoczeniu nie wiedzą o tym kim są, to jest cisza i spokój. Ale tak całe życie się nie da oszukiwać otoczenia i to też jest złe, bo każdy kto nie robi krzywdy drugiemu człowiekowi powinien mieć prawo żyć otwarcie według siebie bez obawy przed szykanowaniem. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. 00:18, 18.03.2021


Do K.J.Do K.J.

1 1

Czy Pani/Pan jest lekarzem lub psychologiem?
Bzdury, bzdury, bzdury... 11:41, 20.03.2021


LutyLuty

12 8

I po co było popisywać się deklaracją anty lgbt która realnie niczego nie powoduje a tylko przypina łatkę homofobii wójtowi i całej gminie. Grzech ? Może i tak ale czy samorząd jest od piętnowania grzechów uchwałami ? To w takim razie należy przyjąć deklarację że Gmina jest strefą wolną od pornografii, pożycia poza małżeńskiego , korupcji, złodziejstwa , zanieczyszczenia środowiska, pijaństwa itd. 16:47, 14.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olaola

7 8

wojt zbiera punkty u proboszcza nie liczac sie z mieszkancami zdrowo myslacymi 17:31, 14.03.2021


TT

7 4

Jak samorząd lipiński nie jest od piętnownia grzechów, to parlament europejski nie jest od ich popierania. 20:34, 14.03.2021


BoboBobo

11 12

I Bardzo dobrze popieram, wójt ma rację. Srebrniki niech Unia zatrzyma dla siebie. 17:42, 14.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do   Bobodo Bobo

4 7

Rydzyk ma moze Wam da hahaha
17:44, 14.03.2021


JaJa

13 16

Brawo Panie Wójcie :)
Zacytuję tu wieszcza:
"lepszy wolności kęs byle jaki niźli w niewoli przysmaki,,
Choroba psychiczna zwana LGBT jest uleczalna tylko trzeba ją leczyć a nie tolerować! 19:16, 14.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MigMig

11 9

A kiedy strefa wolności dla katolików i osób, mających tradycyjne poglądy? Moje wartości, symbole są publicznie bezczeszczone na ulicach, obśmiewane w mediach, marszach, kościoły dewastowane a Unia z tym nic nie robi. To jak to? Jakoś nie widziałem, żeby ktoś publicznie naśmiewał się z LGBT, obrażał ich, demolował mieszkania czy miejsca spotkań. To kto tu jest dyskryminowany i obrażany? 20:44, 14.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TT

3 5

Będzie tyko gorzej. Wrócą getta, katolik to Żyd przyszłości. 21:08, 14.03.2021


OooOoo

5 8

Jesteś zaślepiony swą ideologia i nie widzisz jak te osoby LGBT są nękane przez takich którzy się zwia katolikami 22:01, 14.03.2021


GregorGregor

4 4

Do ;Ooo.Podaj przykłady nękania pedałów. 06:59, 15.03.2021


~~~~ja~~~~ja

15 6

@Ooo chyba zamiast nękane chciałeś napisać nie są LEPIEJ TRAKTOWANE. Tak wam się należy, pamiętaj gdy będziesz się ubiegał na jakieś stanowisko napisz koniecznie, że jesteś osobą LGBT i jak pracodawca wybierze innego kandydata powiedz, że to dyskryminacja i strasz go sądem. 08:01, 15.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do jaDo ja

4 12

Nie jestem osobą z LGBT lecz szanuje ich życie prywatne po co się do nich wpieprza ie razem z całym klerem 08:40, 15.03.2021


Do GregorDo Gregor

10 11

Telewizja Trwam tego Ci nie powie oglądaj inne programy może zmienisz zdanie 08:58, 15.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GregorGregor

6 2

Nie oglądam telewizji Trwam . Nie zmienię poglądów. 09:33, 15.03.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GregorGregor

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JestJest

6 7

Dobrze słyszeć czym jest grzech Mówi o tym wójt Lipinek Niestety nie słyszymy nic o grzechu z ambon w Kościołach naszych parafiach 15:35, 15.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

3 3

Kongregacja Nauki Wiary: "Nie istnieje żadna podstawa do porównywania czy zakładania analogii, nawet dalekiej, między związkami homoseksualnymi a planem Bożym dotyczącym małżeństwa i rodziny"; "Obecność w takich związkach elementów pozytywnych, które same w sobie zasługują na uznanie i docenienie, nie może jednak ich usprawiedliwić i w ten sposób uczynić z nich prawowitego przedmiotu błogosławieństwa kościelnego, ponieważ elementy te służą związkowi, który nie jest ukierunkowany według zamysłu Stwórcy". 15:37, 15.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ona1Ona1

10 12

Jednak wieś dalej zabita dechami ,szok 😂 15:43, 15.03.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LipinkiLipinki

6 3

No widzisz jesteśmy tacy trendy- wszystko ekologiczne,drewniane a ty tęsknisz za wylanym betonem.No tylko mi się nie ,,zszokuj" za bardzo. 19:21, 15.03.2021


Ona1Ona1

2 3

Tu nie chodzi o ekologię człowieku tylko o tok myślenia ,księża wami żądza wiara jest wiara a ksiądz to nie Bóg ,więcej obrażają i poniżają ludzi niż zwykły człowiek a maja się za świętych,biednemu nie pomogą tylko sami wyciągają rękę 21:54, 16.03.2021


LoloLolo

2 2

Masz rację ci faceci w sukienkach uważają się za Boga a są większymi grzecznikami niż normalny człowiek Mucha przykładem. Czystości. Haha 14:09, 18.03.2021


MigMig

9 8

Do Ooo
Podaj przyklad, gdzie i kiedy osoby LGBT byly publicznie obrazane, wysmiewane albo "kler im sie wpieprzal w prywatne zycie". Katolicy byli i sa obrazani chociazby bezczeszczenie kosciolow, wyzwiska, nasmiewanie sie z symboli, parodia mszy sw. Natomiast kiedy publicznie byly obrazane osoby lgbt? Kiedy?? 20:30, 15.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do  MigDo Mig

2 6

Nie będę się rozpisywał jak nie wiesz to dowiedz się kto nazywał ludzi LGBT publicznie różowa zaraża to tak skrocie 07:04, 16.03.2021


Do MigDo Mig

4 2

LGBT to też ludzie tak samo jak i katolicy więc zero obelg na obydwie strony 08:36, 17.03.2021


Do MigDo Mig

7 1

Nie popieram wysmiewania się ze symboli itd ale nie popieram też dyskryminacji ludzi o odmiennej orientacji seksualnej pozdrawiam 07:44, 16.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MigMig

3 3

Ja rowniez. Tylko ze wysmiewanie wyzywanie i obrazanie katolikow jest na porzadku dziennym. A dyskryminacja lqbt to tylko jakies pojedyncze przypadki, o ktorych nawet nie slychac juz od dawna. Kto kiedys pobil osobe lgbt za to ze jest inna, kto wypisywal obrazliwe hasla o tej osobie, kto obsmiewal i wyklinal? Jakos nie kojarze. Natomiast obsmiewanie czy wyzywanie katolikow to juz tak i moge podac mase przykladow. 22:11, 16.03.2021


ciekaweciekawe

7 3

Ciekawe czy działalność ks. Muchy i tego franciszkanina z Biecza, który wysyłał zdjęcia pornograficzne 13- letniemu ministrantowi, też uznaje za grzech? 18:29, 17.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahaHaha

2 1

Przecież im wolno 20:32, 17.03.2021


08 08

2 2

Oni nie zgrzeszyli tylko ulegli pokusie tak ich tłumacza niektórzy panowie w kieckach 21:25, 17.03.2021


He heHe he

6 2

Pan Mucha przykład zła lecz dewotkom to nie przeszkadza jego postępowanie hanba 08:40, 18.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


obywatel Lipinekobywatel Lipinek

11 2

Wójt gminy anty-LGBT: Nie zmienimy poglądów dla euro - Panie wójcie gminy Lipinek nikt nie chce, aby pan sobie poszukał faceta, a także nikt nie chce panu do sypialni zaglądać ani czy pan nosi stringi damskie, pana sprawa i życie i wiec nie zaglądaj pan innym pomiędzy nogi i do sypialni, ponieważ pan ma tyle na sumieniu, że pan do nieba nie pójdziesz, ale to już pana sprawa i pana sumienia, nie chce, abym, moje dzieci żył w gminie, której zmusza się ludzi do nienawidzenia innych ludzi Dzielą na lepszych i tych gorszych. W siedemnastym rozdziale Św. Łukasza jest napisane: "Królestwo Boże jest we wszystkich ludziach" Nie w jednym człowieku, nie w grupie ludzi a we wszystkich ludziach. (obywatel Lipinek) 12:44, 18.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dfffdfff

1 0

odezwała się ,,czysta '' , jak paliliście szmatami w kominach to wszyscy nawet policja nie jechała na
interwencję 14:17, 19.03.2021


LoloLolo

7 3

Wiecej takich mądrych obywateli brawo 13:48, 18.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytemeryt

6 3

należy pomyśleć zanim się coś uchwali jakie będą skutki parcia na szklany ekran 08:08, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emerytemeryt

7 1

w gminie Lipinki wiedzą wszystko co się dzieje w Polsce i Europie gmina jest pionierem ekologii mamy oczyszczalnie ścieków wszyscy płacimy za odprowadzane nieczstości które tyle lat wiemy wszyscy jak były utylizowane ciągłe awarie powodowały wypływ prosto do rzeki lub w krzaki tego nikt z U.G .nie widział.Palenie worków smieci z U.G. z naklejkami leżały pod dolnym kontenerem kilka dni aż zostały w odpowiedni sposób zutylizowane -spalone .Kto na to pozwala ???na rozpałke opony z pszoku i ogień.TO JESTEŚMY ECO super 08:33, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

6 3

słusznie zauważa emeryt .Starajmy się rozwiązywać problemy na swoim podwórku a mamy ich sporo .Chwalimy się osiągnięciami w dziedzinie ekologii U.G bo zamontowany czujnik smogowy na remizie a w centrum wioski pali największy kopciuch w gminie .Po domach robi się kontrole pieców a pod samym U.G nikt nie WIDZI .KOMU PŁACIMY CO MIESIĄC WYPŁATE. WIDAĆ PODEJŚCIE PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNYCH.TU MAMY PROBLEMY .Nie szukajmy sobie tematów zastępczych ... 10:42, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

expertexpert

6 2

szkoda tylko tych zasług inwestycji gminnych zrealizowanych do tej pory -tych pozytywnych ,przykrywanych nikomu nie potrzebnymi uchwałami o LGBT .Lepiej było Państwo Radni podjąć uchwałe kilka lat wstecz o nachtychmiastowej budowie przedszkola wolnego od grzyba ,pleśni i przeciekającego dachu .tego dzieciom z LIPINEK bardziej potrzeba .Spójrzcie w lustro i *%#)!& się robi..😠😠😠 13:15, 19.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ekspertaDo eksperta

0 1

Po co edukacja w przedszkolach osoby wyksztalcone w przyszłości nie będą popierać bzdurnych uchwal 13:57, 19.03.2021


tvctvc

3 6

lgbt popiera pdofilię .czekać jak nauczyciel będzie od przedszkola dotykał dzieci zgodnie z prawem
juz widzę córeczkę wracajacą do domu .mama się pyta co w szkole/przedszkolu
nic nowego wychowawca wział mnie do gabinetu i pokazał ,,interes'' abym mu dotykała
w holandii zmuszają dzieci do pokazywania intymnych materiałów.chyba ,że tvn kłamie 14:12, 19.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DotvcDotvc

2 2

Zapomniales napisać też o lekcjach Religi prowadzonych przez panów mających skłonności pedofilskie 14:25, 19.03.2021


Do tvcDo tvc

4 2

LGBT to osoby o innej orientacji seksualnej a pedofilię występuje w różnych środowiskach przykład np pan Mucha z krakowskiej w Gorlicach 15:40, 19.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzestrogaPrzestroga

6 4

Osoby najbardziej ziejące jadem do osób LGBTQ niech się zastanowią, co tu piszą lub mówią w swoim środowisku, bo nie wiadomo, czy niejedna z Was lub niejeden z Was jako matka i ojciec wychował(a) lub mieszka pod swoim dachem z córką, synem, wnuczką, wnukiem o orientacji homoseksualnej. 12:14, 20.03.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LolLol

1 4

Myślę że nie wszyscy wiedzą co to za skrót LGBT stawiają znak równości z pedofilię niestety brak edukacji w Ciemnogrodzie 13:20, 20.03.2021


A czy to ważne...A czy to ważne...

4 1

Z *%#)!& ciekawości muszę zadać pytanie- orientacja seksualna jest nabyta czy wrodzona? Bo przyjmując że jest nabyta, jako rodzic przekazuje mu pewne wzorce (zarówno negatywne jak i pozytywne), które dziecko przyswoi w swoim życiu, nie dopuszczę do był homoseksualistą itd (oczywiście, wpływ mają takie inne czynniki, ale to rodzice są podstawowym filarem). Jeśli zaś teoretycznie uznamy, że orientacja seksualna jest wrodzona (co jest sprzeczne z tfu. "naukami" gender, które zresztą same w sobie są sprzeczne i d*bilne), to równie dobrze możemy określić że za pomocą odpowiednich środków farmakologicznych, czy też terapii, możemy zmienić p*dała w normalnego heteroseksualnego człowieka. Dlatego pytam- czy orientacja seksualna jest nabyta czy wrodzona?

PS: Jeśli kogoś uraziło określenie użyte przeze mnie: p*dał, to... trudno. Ogólnie nie rozróżniam tych wszystkich lgbt, hdmi, lpg i usb plus, minus, delta i Bóg jeden wie co. 18:43, 20.03.2021


NoNo

0 2

Ale się rozpisali o niczym 15:58, 20.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDDD

3 1

Skąd przybywacie Błędni Rycerze .SKR ....,a może mi coś się pomieszało przepraszam. 10:22, 21.03.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do DDDo DD

1 1

---- od Pana Mu*hy z krakowskiej 10:06, 22.03.2021


AaaaAaaa

3 2

Co za ciemnogród 😳😭😭😭 23:10, 21.03.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Harnas50Harnas50

2 0

Najwiekszy burak w powiecie 15:42, 23.04.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%