Zamknij

Remont GCK. Wszystkie oferty przekraczają kwotę zaplanowaną przez miasto!

17:34, 21.11.2023 . Aktualizacja: 17:41, 21.11.2023
Skomentuj fot. Piotr Boczoń / Gorlice24 fot. Piotr Boczoń / Gorlice24

W piątek (17 listopada) w gorlickim Ratuszu otwarto koperty z ofertami firm, które są zainteresowane dokończeniem remontu Gorlickiego Centrum Kultury. Wszystkie trzy oferty znacząco przekraczały kwotę, którą na ten cel chciało przeznaczyć miasto.


Pierwsza z ofert złożona przez firmę Batory Bau opiewała na 19 mln 65 tys. zł, druga oferta na ponad 23 mln 907 tys. zł została złożona przez firmę Mikulec, a trzecia – na ponad 17 mln 575 tys. zł złożyła ją firma Hażbud.

Natomiast kwota, jaką miasto chciało przeznaczyć na kontynuację rewitalizacji budynku Gorlickiego Centrum Kultury to 10 mln 500 tys. zł.

Sprawdzamy oferty pod względem formalnym, jak również analizujemy nasze możliwości finansowe. Pod koniec tygodnia powinna zapaść decyzja w tej sprawie

– skomentował dla nas Łukasz Bałajewicz, zastępca burmistrza Gorlic.

Poszukiwania nowego wykonawcy były konieczne w związku z bardzo dużym opóźnieniem w wykonywaniu robót, a przede wszystkim wobec braku współpracy i zaangażowania wykonawcy w realizację zleconych prac przez poprzednią firmę.

Co ważne, w związku z kryzysem remontowym w Gorlickim Centrum Kultury nie zmienił się zakres prac – wszystko, co zostało zaplanowane – zostanie zrealizowane. 

Termin zakończenie prac został oszacowany na pierwsze półrocze przyszłego roku.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(7)

NatanNatan

9 2

Ogólnie to ciekaw jestem czy ten budynek ma rocznie przynajmniej 2 mln zł przychodu. Bo jak nawet tyle nie to kiedy ten remont się zwróci? 19:01, 21.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adam1adam1

8 0

A jaki tam jest przychód? Z plakatów i wynajmu sal? To kropla w morzu wydatków. To jest instytucja, jak sama nazwa wskazuje, promocji kultury. Do takich instytucji zawsze się dopłaca i remont nigdy się nie zwróci. Koszt utrzymania budynku i instytucji to przypuszczam kilka milionów rocznie, jak nie więcej. Dane powinny być w corocznym budżecie miasta, na stronie BIP 06:56, 22.11.2023


ZhhhZhhh

8 6

Chyba bardziej by się opłacało rozparcelować ten budynek i sprzedać prywaciarzom na działalność np. O ile ktoś by tam coś kupił. 19:07, 21.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

//

4 0

Tak. Sprzedajmy wszystkie budynki. Postawmy kolejną galerię handlową albo Mega-Żabkę. 07:49, 22.11.2023


TobiaszTobiasz

2 4

Jeżeli twn budynek nie zarabia na siebie. To w takim wypadku wychodzi na to że gdyby podzielić roczne przychody przez roczne koszty utrzymania i liczbę osób co to wynajmowały to by wyszło ile jednemu społeczeństwo dopłaca z podatków do wynajmu sali. 08:01, 22.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

1 0

Termin zakończenia prac to ok. pół roku? Za taką kwotę? 11:49, 22.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirasMiras

1 1

Forsy tyle chcą tyle co by 20 mieszkań w Warszawie za to kupił. Za sam remont. Sprzedać to gowno! 16:55, 22.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%