Zamknij

Rada Miasta zgodziła się na zwolnienie z pracy radnej Marioli Migdar

Piotr BoczońPiotr Boczoń 09:12, 30.03.2023 . Aktualizacja: 10:31, 30.03.2023
Skomentuj

W czwartek (30.03.) zwołano w Gorlicach nadzwyczajną sesję Rady Miasta. Chodziło o wyrażenie zgody na rozwiązanie stosunku pracy przez krakowską Spółdzielnię Mieszkaniową z jedną z gorlickich radnych. Odczytano też oświadczenie samej radnej w tej sprawie.

Sprawa dotyczy radnej Marioli Migdar, która pełni funkcję Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Administracyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej "Kurdwanów Nowy" w Krakowie. Spółdzielnia postanowiła rozwiązać umowę z gorlicką radną, w związku z czym Rada Miasta Gorlice musiała na to wyrazić zgodę.

Na wstępie sesji Przewodniczący Rady Robert Ryndak odczytał uzasadnienie wypowiedzenia umowy o pracę złożonego przez Spółdzielnię Mieszkaniową "Kurdwanów Nowy"

Cytuję: przyczyną zamierzonego odwołania z pełnionej funkcji w zarządzie spółdzielni oraz wypowiedzenia umowy o pracę jest dokonana przez radę nadzorczą spółdzielni negatywna ocena sposobu wykonywania przez Panią Mariolę Migdar zadań na powierzonym stanowisku Zastępcy Prezesa do Spraw Techniczno-Administracyjnych, a w szczególności niewłaściwe i nieuprzejme odnoszenie się do pracowników spółdzielni skutkujące wytworzeniem atmosfery zastraszania oraz usiłowanie wywierania pozaprawnego wpływu na decyzję członków Rady Nadzorczej i pomijanie przedstawicieli rady w podejmowaniu decyzji, przy których udział tych przedstawicieli jest prawnie zagwarantowany.

- brzmiał fragment cytowanego uzasadnienia. W dalszej części opisano bardziej szczegółowo zaistniałe sytuacje, które miały być powodem złożonego wypowiedzenia. Kulminacją zdarzeń miało być odrzucenie kandydatury Marioli Migdar na stanowisko Prezesa Spółdzielni.

W środę na zwołanej Komisji Rady Miasta Mariola Migdar przedstawiła swoje stanowisko i wyjaśnienia. W związku z faktem, iż w dzisiejszym głosowaniu nie mogłaby brać udziału w związku z czym poinformowała, że będzie nieobecna na sesji. Przesłała jednak oświadczenie, które również odczytał Przewodniczący Ryndak. 

Zawarte w w/w piśmie [dokument przesłany do Rady Miasta Gorlice przez Spółdzielnię - dop. red.] twierdzenia są nieprawdziwe i godzą w moje dobre imię. Zarzuca mi się rzeczy, których nie zrobiłam. Prawdziwym powodem tych działań przeciwko mnie, może być to, że stałam się niewygodna, bo nie akceptowałam nieuczciwości. 

- cytował oświadczenie radnej Robert Ryndak

Osobiście zależy mi na rzetelnym wyjasnieniu tej sprawy.

- poinformowała w dalszej części pisma Mariola Migdar, zapowiadając, że liczy na pełne wyjaśnienie sprawy przed sądem.

Rada nie miała wyboru

Rada Miasta, jeśli stosunek pracy nie ma związku z pełnieniem funkcji w Radzie Miasta nie może odmówić rozwiązania umowy. Po przedstawieniu takiego właśnie stanu rzeczy podjęto głosowanie nad uchwałą wyrażającą zgodę na zwolnienie radnej ze stanowiska Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Administracyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej "Kurdwanów Nowy" w Krakowie.

Głosowanie zakończyło się przyjęciem uchwały stosunkiem głosów 16 ZA i 2 PRZECIW. Trójka radnych była nieobecna.

 

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(67)

DonekDonek

37 1

Ta miasto to mem 10:29, 30.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


FionaFiona

24 0

Należy znaleźć paragraf i zastosować😳 Słyszałam wiele podobnych opinii, chociaż sama nie miałam jeszcze tej wątpliwej przyjemności poznać😩 10:49, 30.03.2023


Gebo@EducationGebo@Education

4 1

Pan burmistrz i pan sekretarz są prawdziwymi profesjonalistami .Inwigilację mojej osoby uznali za przejaw profesjonalizmu kierownika Mops 14:59, 30.03.2023


z polskiz polski

60 2

jak to jest możliwe, że była sekretarka ze spółdzielni Małopolska w Gorlicach zostaje prezesem tejże spółdzielni a nawet specjalistą d/s spraw technicznych w spółdzielni mieszkaniowej w Krakowie bez jakiegokolwiek przygotowania merytorycznego. To jedynie możliwe w polsce i na wschód i na wschód... 10:49, 30.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Nie ma mocnych na MaNie ma mocnych na Ma

20 1

No właśnie jak??🤣🤣🤣 11:12, 30.03.2023


ObserwatorObserwator

13 6

Normalnie, zostala zarekomedowana jako wybitna specyjalistka od spraw technicznych przez swoich kolesiow z PO w krakowie uwierzyli i stalo sie. Peowcy umia zadbac o swoje interesy, tylko brak im jest odpowiednich kompetencji, wyksztalcenia i wychowania. 17:54, 30.03.2023


gorliczningorlicznin

0 12

obywatelu z polski...jeżeli nie znasz historii związanej z Panią Mariolą nie wypowiadaj się...po pierwsze była Prezesem tejże spółdzielni, a po drugie nie tylko tej. Również startowała w wyborach na burmistrza miasta Gorlic, ale niestety nie wygrała, co bardzo mnie smuci, ponieważ mogłoby być lepiej tu. Znam Panią Mariolę osobiście i to co napisałeś to kompletne bzdury i brak wiedzy... 10:07, 31.03.2023


WidzWidz

0 0

Organy. 07:21, 06.04.2023


stop hejtstop hejt

88 7

Burmistrz i zastępca zachowują się tak samo ale z nimi nie można rozwiązać takiej umowy no bo kto jest nad nimi...? Są królami w swoim grodzie i co wolno wojewodzie to nie wolno tobie smrodzie! 10:53, 30.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OtorbserwOtorbserw

18 3

Burmistrza nie mozna odwolac, jest z wyboru elektoratu gorlickich obywateli. Jak sobie wybraliscie osobe z SLD to mozecie miec pretesje tylko i wylacznie do samych siebie. Moze w nastepnych wyborach przyjdzie refleksja odnosnie osoby na tak odpowiedzialne stanowisko. 18:01, 30.03.2023


ObserwatorObserwator

25 1

Wladza powinna byc reprezetowana przez ludzi madrych, lagodnych, uczciwich, prawych, nie przez totalnych oszolomow, a tacy w Gorlicach wlasnie trzymaj obecnie wladze. 18:20, 30.03.2023


DoroDoro

44 1

Pani Migdar prosiła, aby nie komentować, ponieważ nie czuje się winna, właściwy sąd jej niczego nie udowodnił. Ale zapomniała chyba, że na naszym gorlickim podwórku jest osobą publiczną. Oczywiście nie twierdzą, że jej pracodawca ma rację i pisze samą prawdę, ale przy tylu zarzutach jawi się nam obraz wiarygodny przełożonego i pracownika trudnego w kontaktach, ujęłam to b. oględnie. Poza tym sam fakt, że spółdzielnia podjęła takie kroki też o czymś świadczy. Takich działań nie podejmuje się pod wpływem chwili, na gorąco i za sprawą pojedynczego epizodu. Wybory blisko można był poczekać, ale widać dla pracodawcy była to jednak zbyt odległa i niepewna perspektywa. Wstyd, że radny miejski nie umie współżyć że współpracownikami. Takie zachowania dyskredytują osobę jako szefa, przełożonego etc. I moim zdaniem radnego😔 Jak to było możliwe, że ta pani była radną, osobą reprezentującą mieszkańców? Ciekawe? 11:03, 30.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HmmHmm

20 1

Dokładnie. Można w innych spółdzielniach popytać jak tam bylo .... 11:15, 30.03.2023


NordmannNordmann

33 0

Był okres kiedy oglądałem filmy z sesji Rady Miasta i przypominając sobie sposób zachowania i ton wypowiedzi pani Marioli wobec innych radnych, jestem skłonny dać wiarę temu co zostało jej zarzucone. 11:53, 30.03.2023


HenioHenio

80 5

Przy okazji sprawy p. Migdar pojawiło się pod tekstem wiele komentarzy dotyczących podobnych zachowań że strony p. burmistrza i zastępcy p. Balajewicza. Nie znam osobiście, ale faktycznie ciągle ten temat przewija się pod artykułami na tej stronie. Czy ktoś zwrócił tym panom uwagę? Cz ktoś miał na tyle odwagi? Może oni nie zdają sobie sprawy z tego, że zachowują się niewłaściwie? Przecież nie piastują swoich funkcji za karę ani za darmo😤 Nikomu łaski nie robią! Zostali wybrani przez społeczeństwo i powinni w elementarnie przyzwoity sposób względem niego się zachowywać🤔 A może są już zmęczeni pełnieniem swoich jakże ważnych funkcji? Może czas na zmiany? 11:16, 30.03.2023

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

do Heniodo Henio

35 1

Uwierz, łaskę robią na każdym kroku - a spróbuj coś zrobić nie po ich myśli 11:26, 30.03.2023


ObserwatorObserwator

13 6

Niech Gorliczanie nadal wybieraja politykow z PO-PSL- SLD, przekonaja sie na wlasnej skorze jak Gorlice zostana pierwszym miastem bankrutem w wojewudstwie malopolskim. 18:09, 30.03.2023


GorlikGorlik

8 4

Mam wrażenie, że u Oserwator (nick) wystąpiło jakieś „przesilenie”, spowodowane być może intensywnym obserwowaniem . Teraz wszędzie widzi PO, PSL i SLD – może to już urojenie ? Jaki to ma związek ze sprawą pozbawienia immunitetu Pani Radnej? Żaden.
Rada podjęła bezdyskusyjną decyzję (formalność), a Pani Radna ma pełne prawo do obrony, przed pracodawcą lub przed sądem - i tyle.
Na merytoryczne rozliczanie włodarzy (także na krytykę) było i mam nadzieję, będzie jeszcze wiele okazji. 20:03, 30.03.2023


strona wuwuwustrona wuwuwu

2 3

Obserwator - rozumiem, że w gorlickiej Radzie Miasta nie ma radnych z PiS? Ludzie, zwolnijcie obroty, bo do kampanii to się roztopicie z tej wyborczej gorączki. 21:32, 30.03.2023


ObserwatorObserwator

1 2

Gorlik ,- nie nastapilo zadne przesilenie odnosnie wymienionych ugrupowan, trzeba sobie powiedziec jasno i wyraznie kto rzadzi w naszym miescie bo niektorzy o tym nie wiedza lub niechca wdziec, napisalem tylko szczera prawde. Czy Ciebie boli prawda, Panie=Pani Gorlik?. 17:50, 31.03.2023


ObserwatorObserwator

2 1

Strona wuwuwu,- owszem sa radni z PISu w Radzie Miasta lecz w mniejszosci, wiesz o tym ze decyzje wzne czy tez niewzne, sa podejmowane wiekszoscia glosow.Twoj wpis jest nie zasadny, nie merytoryczny. 18:00, 31.03.2023


yacynyacyn

50 2

Karma wraca! jak byli traktowani pracownicy pod rządem tej pani w Gorlicach? 11:51, 30.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

xyzxyz

29 0

Tak samo jak w Krakowie 11:55, 30.03.2023


MegMeg

33 1

Już jej nie ma w Gorlicach, już jej nie ma Pod Lodownią i już jest lepiej 🙂 12:08, 30.03.2023


Gorliczanka Gorliczanka

20 0

Proszę pytać byłych pracowników SM to powiedzą prawdę. Obecni są "w układzie" lub się boją. 14:58, 30.03.2023


Mieszkaniec osiedla Mieszkaniec osiedla

9 3

Do Gorliczanki- Spoldzielnia Mlodych jest opanowana przez postkomune, wiec musi trzymac z pozostala czescia wladzy w Gorlicach. Jest to jedna klika wzajemnie sie wspomagajaca. ''Pies psu ogona nie wyrwie''. 18:43, 30.03.2023


Gebo@EducationGebo@Education

23 1

super wieści , prawo wszechswiata po kolei wszystkich dopadnie
14:55, 30.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorkaObserwatorka

19 1

Mój szef to jeszcze był gorszy,a taki religijny. 15:26, 30.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DiluśDiluś

11 3

moze się kolegowal z radnym Piechowiczem 15:54, 30.03.2023


Obserwator Obserwator

10 1

Brakuje mi jeszcze wypowiedzi że to polityczne albo że niewinni siedzą w więzieniach.
ps. ciekawe czy kiedyś dowiemy się jak ta sprawa się zakończy?! 16:40, 30.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

8 0

Wszystko zalezy od ludzi komu dadza mandat zaufania w nastepnych wyborach, moze wowczas sie dowiemy jak to wszystko dzialalo w naszych ''pieknych'' Gorlicach. 18:36, 30.03.2023


Stop hejtStop hejt

50 4

Oj chyba burmistrz zareagował i napisał do swojego znajomego właściciela tego portalu bo usunięto drugi komentarz, który był dla niego niewygodny.

Jeśli dobrze pamietam to brzmiał tak:
Zarzuty wypisz wymaluj pasujące do zastępcy burmistrza pana Ł.B

Pozdrawiam, już nawet media są stronnicze 17:32, 30.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

21 2

Gorlice 24 zawsze byly stronnicze, na uslugach lokalnych kacykow, daleko im jest do niezaleznych, z prawdziwego zdarzenia warsztatow dziennikarskich. Lokalni, wystraszeni pismaki. 18:27, 30.03.2023


Ryszard.Ryszard.

10 0

Do obserwator: Masz racje nawet największy absurd wymyślony przez władze portal stara się przedstawić jako sukces rządzących a zauważyłem ze niekorzystne komentarze są usuwane i nie chodzi o wulgaryzmy. 08:19, 31.03.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ObserwatorObserwator

5 0

TACY JAKICH SOBIE WYBRALI MIESZKANCY GORLIC. 18:29, 30.03.2023


Gebo@EducationGebo@Education

11 1

mój też został usunięty o tym że kierownik mops zleca opiekunce inwigilowac domownika nie będącego podopiecznym Mops a burmistrz , sekretarz i radni uznają te działania jako zasadne . 19:26, 30.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RollloRolllo

8 1

Jedna wielka klika! Kto tych ludzi wybiera! 20:13, 30.03.2023


erykeryk

11 1

masakra co sie dzieje 20:13, 30.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XX

11 2

To następna będzie Małuchowa ze Sękowej ? 22:00, 30.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do XDo X

1 1

To Małuchowa jest prezesem jakiejś spółdzielni mieszkaniowej? Rozwiń temat. 10:56, 31.03.2023


MigMig

11 2

PO znajomosci. 22:58, 30.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bossboss

17 1

Przed wyborami coraz większa fermentacja.... towarzystwo wzajemnej adoracji się bije o stołki 23:01, 30.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadnaRadna

5 0

Bolesne, totalne, lewackie, towarzystwo wzajemnej adoracji przechodzi samych siebie w walce o wladze i pieniadze, maja gdzies zasady ktorymi powinien sie kierowac prawy, uczciwy, czlowiek. Ich priorytety to chamstwo, brak wiedzy i nieodpowiedzialnosc, poprostu zwykli cynicy, hipokryci, autokraci, bezduszni. 18:12, 31.03.2023


M.M.

15 1

Ludzie przestańcie pisać głupoty. Kraków to nie Gorlice, tam nie bawią się z ludźmi jak tu, tam nie przejdą takie zachowania, zastraszania. Ile widzieliście pozytywnych komentarzy ludzi z "Pod Lodowni", z "Kurdwanowa", z Małopolskiej ( ale "stara" gwardia🙂🙂), którzy mogą coś powiedzieć o pracy z Panią Mariolą?? I przestańcie pisać "nie wiem o co chodzi... nie znam sprawy ale olej to....Jesteś wspaniała)." i tym podobne........... DOWIEDZCIE SIE O CO CHODZI I PISZCIE WTEDY.!!!!!!!!!!!! 08:06, 31.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

3 2

Treść tych komentarzy pokazuje tylko jaki poziom reprezentują ci ludzie, widocznie dla nich wystarczy jak prezes i radny tylko się uśmiecha 🤣 to oznacza dla nich ze jest kompetentny i niczego więcej nie oczekuja 16:23, 31.03.2023


Ryszard.Ryszard.

27 0

Ta pani pracowała chyba we wszystkich spółdzielniach w Gorlicach a teraz czytam że z Krakowa tez się jej pozbyli.Widać jest to osoba która może dostać pracę tylko wtedy gdy jej nie znają jak już ją poznają współpraca się kończy.Oczywiście wszyscy są źli tylko ta pani jest nieskazitelna.Do Gdańska droga daleka i jeszcze kilka spółdzielni po drodze jest. 08:14, 31.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xcvxcv

3 0

Ładna jest, zgrabna no i .... 07:26, 06.04.2023


starakobietastarakobieta

9 5

Tyle postow i żadnego dobrego słowa o radnych. I slusznie. Moim zdaniem to wynik tego, ze w żaden sposób nie sa pomocni zwykłemu obywatelowi który zwróci sie z sprawą dla niego ważną i taką którąoni przy dobrej woli i przyzwoitości mogliby rozwiązac na jego korzyść.
Ja pamietam jak obdzwaniałam radnych , jeden zakpił, drugi cisnąl słuchawką , inny jak pan Ryndak udawał ,ze nie wie o czym mówię,pani położna nie miała czasu i potraktowała mnie z góry itd..ci ludzie robią łaskę, traktują/oczywiście poza czasem wyborów/ludzi jako intruzów i myślą tylko jak upokorzyć .Jak pani radna Nowak wspierająca urzędnika przemocowego i opiekunkę.Komisja skarg , po co składac skargę skoro to fikcja a rozstrzygnięcie służy urzędnikowi nad ktorym roztacza się parasol ochronny bo to by mógl intensyfikować represje. Gdzie zwykła przyzwoitośc tych ludzi.Moj wniosek jest taki że rada to grupa która pomaga władzy w gromieniu ludzi na wszelkich możliwych plaszczyznach życia człowieka do których ma dostęp władza systemu. 11:28, 31.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZnajomaZnajoma

0 0

Pani Alicjo, po stylu jest Pani rozpoznawalna. Pozdrawiam i życzę spokojnych świąt. 15:32, 31.03.2023


GorliczankaGorliczanka

13 0

Przynajmniej wreszcie centrum życiowe Pani radnej będzie w Gorlicach:)🤣🤣🤣🤣🤣🤣 11:36, 31.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AutkoAutko

5 0

Wstrzymała obwodnicę, to przynajmniej postoi sobie na Zawodziu, w ważnej dzielnicy miasta światła. 18:58, 06.04.2023


FilipFilip

2 5

Co to znaczy, że Rada nie miała wyboru ?Proszę podać podstawę prawną. Gdyby to było obligo, to po co zwoływać nadzwyczajną sesję? Rada mogła nie wyrazić zgody, tak samo miała prawo wyrazić zgodę, co zresztą zrobiła. Głosowanie jest tajne. Gdyby Rada nie wyraziła zgody, to unieważniono by tę sesję? Zastanówcie się nim coś napiszecie. 13:03, 31.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DoroDoro

6 0

Mylisz się☺️ Posłuchaj opinii prawnej przytoczonej przez przewodniczącego rady miasta. 15:26, 31.03.2023


do Dorodo Doro

0 0

Nasz system prawny nie opiera się na wyrokach (jak w USA) a na ustawach itd. To, że zapadły takie wyroku jak przytoczył przewodniczący nie znaczy, że nie ma innych - odmiennych. 16:12, 31.03.2023


starakobietastarakobieta

0 0

do Znajoma
zamiast fałszywie pozdrawiać,słać fałszywe życzenia za którymi kryje się NIC albo ZAŚCIANA JAD i styl pokrzywdzonego oceniać zajmij się obiektywnymi faktami 19:21, 31.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janosik1971Janosik1971

10 0

Panią Migdar to się powinna zająć prokuratura, może w końcu Gorliczanie dostrzegą kogo wybrali.....a to jest początek góry!!!! 20:39, 31.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janosik1971Janosik1971

14 0

Pani Migdar, Kukla, Bałajewicz, Kochan.....UKŁAD ZBIOROWY.....!!!!!! WY.......Ć TO TOWARZYSTWO CZAS NAJWYŻSZY I OCZYWIŚCIE ROZLICZYĆ!!!
20:43, 31.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kozakkozak

1 0

Skąd ten Kochaś się tu pojawił? Co to za jeden? 23:19, 06.04.2023


starakobietastarakobieta

3 0

wszelkie zawiadomienia na urzędnika są bezcelowe
prokuratura zawsze pisze odmowy i nie dostrzega znamion przestępstwa
urzędnik lub sprzątaczka ktorą zatrudnił urzędnik zawsze ma rację a sędzia dodaje że sprzątaczka ma inwigilować na zlecenie urzędnika w imię dobra społecznego
czlowiek ma zamknąć ryj subiektywny i zapłacić koszty orzeczenia w imieniu Rzeczpospolitej 21:00, 31.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ChętnaChętna

8 0

Komu trzeba obcią...ć żeby dostać taki etat? 05:08, 01.04.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xvcxvc

3 0

A może jednak zagrały organy 07:27, 06.04.2023


RynekRynek

2 2

To Zawodzie "takie mądre" i dało miastu światła tę Panią- geniusza. Wybrali ją, bo im krówki rozdawała.. Wychodzi na to, że z Zawodzia wyznała się na niej jedynie radna Alicja Nowak. 18:55, 06.04.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziwnyDziwny

2 0

Dziwny ten artykuł,..by można było przeczytać wymuszona jest deklaracja , jak to bardzo uśmiechnięta koalicja pomogła polakom :) Dziwne zasady...dlatego nie czytam!! 14:29, 29.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hollyholly

0 0

Pani Migdar powinna zostać aktorką, nie radną!

Do Rady Miasta wystąpiła Spółdzielnia Mieszkaniowa Kurdwanów Nowy
Konieczność głosowania radnych to wynik wystąpienia Spółdzielni Mieszkaniowej Kurdwanów Nowy do Rady Miasta o wyrażenie zgody na rozwiązanie z gorlicką radną stosunku pracy. Taka konieczność zachodzi tylko wówczas, gdy pracodawca z jakichś przyczyn zwalnia radnego. Nie jest natomiast konieczne, gdy radny sam rezygnuje z pracy albo, gdy rozwiązanie umowy odbywa się za porozumieniem stron.

- Przyczyną zamierzonego odwołania z pełnionej funkcji w Zarządzie Spółdzielni oraz wypowiedzenia umowy o pracę jest dokonana przez Radę Nadzorczą Spółdzielni negatywna ocena sposobu wykonywania przez Panią Mariolę Migdar zadań na powierzonym stanowisku zastępcy prezesa ds. techniczno-administracyjnych, a w szczególności niewłaściwe i nieuprzejme odnoszenie się do pracowników spółdzielni, skutkujące wytworzeniem atmosfery zastraszania, oraz usiłowanie wywierania pozaprawnego wpływu na decyzje członków Rady Nadzorczej i pomijanie przedstawicieli Rady w podejmowaniu decyzji, przy których udział tych przedstawicieli jest prawnie zagwarantowany - czytał Robert Ryndak, przewodniczący Rady Miasta w uzasadnieniu uchwały, nad którą dzisiaj głosowali gorliccy radni. 06:25, 01.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%