Wiadomości z regionu

Zamknij
Zobacz!

Kontenerowe domki w Szymbarku. Mieszkańcy obawiają się uchodźców. Gmina komentuje

Barbara Ćmiech Barbara Ćmiech 12:35, 15.12.2025 Aktualizacja: 13:44, 15.12.2025
55 Kontenerowe domki w Szymbarku. Mieszkańcy obawiają się uchodźców fot. wygenerowane AI

Wśród mieszkańców gminy Gorlice pojawiły się obawy dotyczące planów postawienia kontenerów mieszkalnych w Szymbarku. Jak wyjaśnia urząd gminy, inwestycja nie ma nic wspólnego z zakwaterowaniem uchodźców czy bezdomnych, a jej celem jest zabezpieczenie podstawowych potrzeb lokalnej społeczności.

 

W ostatnich dniach do naszej redakcji docierały liczne wiadomości od zaniepokojonych mieszkańców Szymbarku, którzy obawiali się, że na terenie ich miejscowości planowana jest budowa kontenerów przeznaczonych dla bezdomnych lub uchodźców. W reakcji na te informacje niektórzy mieszkańcy zaczęli wyrażać swój sprzeciw, podpisując listy protestacyjne.

Chcąc zweryfikować te doniesienia, skontaktowaliśmy się z Urzędem Gminy Gorlice. Z uzyskanych informacji wynika, że rzeczywiście w Szymbarku planowana jest budowa niewielkich domków na bazie kontenerów, jednak ich przeznaczenie jest zupełnie inne, niż sugerowały krążące pogłoski.

Jak przekazała nam zastępca wójta gminy Gorlice, Magdalena Czech, samorząd od lat boryka się z brakiem zaplecza socjalnego. Gmina nie posiada ani mieszkań socjalnych, ani bloków, które mogłyby zostać wykorzystane w sytuacjach kryzysowych.

To właśnie ten problem skłonił nas do podjęcia decyzji o realizacji inwestycji w postaci niewielkich domków kontenerowych.

– podkreśla Magdalena Czech.

Plan zakłada budowę dwóch w pełni wyposażonych budynków mieszkalnych, podłączonych do wszystkich niezbędnych sieci. Powstaną one na działce o przeznaczeniu mieszkaniowym, w dobrze skomunikowanej części Szymbarku.

Obiekty te mają służyć czasowemu zabezpieczeniu miejsca pobytu mieszkańcom gminy, którzy z różnych powodów znajdą się w trudnej sytuacji życiowej, na przykład w przypadku pożaru lub innego zdarzenia losowego, które uniemożliwi im zamieszkiwanie we własnym domu.

Władze gminy podkreślają, że nigdy nie było planów tworzenia w Szymbarku kontenerów dla uchodźców. Inwestycja ma charakter wyłącznie lokalny i ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkaniowego mieszkańcom gminy Gorlice w nagłych i nieprzewidzianych sytuacjach.

Mamy nadzieję, że wyjaśnienia urzędników rozwieją wątpliwości, które pojawiły się wśród mieszkańców w ostatnich dniach. Jak wynika z przedstawionych informacji, planowane kontenery w Szymbarku to nie zagrożenie, lecz próba rozwiązania realnego problemu, z którym samorząd mierzy się od lat.

::addons{"type":"facebook-encouragement"}

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (55)

Pijmy wino czerwone Pijmy wino czerwone

19 14

Jakby to dali jakimś alkoholikom to by było ale pijoki jooo robię nie mam a on mo takie warunki a piół a jo robiół to będziecie mieć teraz makumby a taka makumba tak nie robić nic w ząb już kraść makumba jeść makumba być Królem wioski ujja moczyć w jeziorze jak stanie tam sro i gro jeszcze co się ruszo a je nie jakieś byle co tylko gro baby zwłaszcza bląd i je ser Szwajcar i indyka z winem martini i tym ludzia biednym ściąga tuur Tusk kasę i da na im a a ze państwo jest mega bogate to reszate wyślę na Ukrainę żeby ten se kupił 5 dom za 20 mil € dej dej dej ja prijechał dej dej dej na wojenkę a ludzie na leki brak

13:31, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Garnek Garnek

12 2

Jak tak jest jak pan mówi to ja już jadę na Warszawę z palą bejsbolowa i transparentem stop Tusk stop

13:33, 15.12.2025

NikiNiki

1 3

Aleś ty *%#)!& !!!!

18:06, 15.12.2025

Anonim Anonim

44 14

Po pierwsze ktoś powinien porozmawiać z mieszkańcami Szymbarku a nie tylko z gmina. Szymbark sobie nie pozwoli mieszkańcami sa bardzo zjednoczeni i nie pozwolą na samowolkę. Dzieci nie mają porządnego plau zabaw a wój bez naszej wiedzy bedzie stawiał kontenery dla kogo ??? Wiadomo ze nikt nie powie prawdy a Polska szykuje sie na uchodźców każdy o tym wie. Watra została wyburzina za grube pieniądze a można bylo ja spożytkować ja mieszkania socjalne niby 🫢. Czy wójt bez wiedzy mieszkańców moze robić co chce ??? Czy pamięta o tym ze zaraz przy kontenerach biegnie ścieżka rowerowa dla rodzin ? Moze trzeba tym sie zająć. Moze trzeba wyjść do ludzi i prowadzić dialog a nie siedzieć w ciepełku co nie którzy wiedzą jak postąpił z ludźmi podczas śnieżycy. Dużo by pisać. Szymbark wie co robi nie ma pozwolenia od mieszkańców na taką samowolkę.

13:48, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do anonimDo anonim

2 5

Wolność Tomku w swoim domku

19:33, 15.12.2025

zombi zombi

9 1

Anonim masz świętą rację . Popieram w całości to co piszesz . Niestety ale gmina nie pyta mieszkańców o ich zdanie . Niedługo dojdzie do tego , że na osiedlach będą dawać zgody i pozwolenia na zakłady przemysłowe , na tartaki lub duże warsztaty stolarskie itp . , bo niestety nie liczą się z ludźmi , ich dobrem i spokojnym życiem . Nie liczą się z tym i maja gdzieś drugiego człowieka . Budujesz dom w cichej spokojnej wsi , a oni wchodzą z butami i niszczą to na co człowiek harował całe życie . Podejmują decyzje , które szkodzą mieszkańcom . Brak rozmów , współpracy i logicznego myślenia .

19:34, 15.12.2025

wywy

0 1

Absolwenci korczaka🤣🤣🤣🤣🤣🤣 i hippoterapii albo hipohondriii

19:54, 15.12.2025

J2J2

42 15

Dalej głosuj od na władze będziecie mieli nie jednego uchodźcę będziemy się bać wychodzić z domu taka władza u nas jest *%#)!& samo nic nie potrafią

13:49, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do j2Do j2

5 11

Najgorsi są ci co straszą "obcymi", a sami, nasprowadzali do Polski tysiące imigrantów bez żadnej kontroli i weryfikacji.

17:23, 15.12.2025

Anonim 2 Anonim 2

41 11

Gmina jest bardzo duża dlaczego Szymbark ??? Dlaczego teraz da się powiadomić mieszkańców a nie wczesnien tylko gmina po kryjomu wysła pracowników do wycinki drzewa i szykowania placu??? Mysle zenludzie przyjeżdżając do nas na ścieżkę rowerowa będą za nami bo będą chcieli spokojnie przejechać przez Szymbark. WÓJT ROBI CO CHCE A GMINA TO MY LUDZIE O DECYZJAVTEZ NALEZY DO NAS. Nievtrakutujcke nas jak ciemniaków my mamy dzieci i mamy o co walczyć teraz moze bedzie mieszkać tak jakaś babcia jak soltys gada ale zaraz moze być ktoś inny gorszy. Ludzie obudźcie się. A moze wójt postawi sobie gdzieś bliżej siebie te domki tam kolo wójta bedzie bezpieczniej 😆😆😆

13:56, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzymbarskiSzymbarski

34 2

Bardzo kuleje przekaz informacji w gminie. Dlaczego nie poinformowano mieszkańców o planach budowy tymczasowych mieszkań? Stad ten artykuł i wzburzenie mieszkańców. Są pilniejsze inwestycje w Szymbarku.

15:15, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Edek z krainy kredekEdek z krainy kredek

14 2

Koniec roku i wójt na szybko musi gdzieś wepchnąć inwestycje. Po co pytać biednego ludu. Czy robi to legalnie?? Zobaczymy ale spokojnie wszystko sie sprawdzi. Szkoda tylko że wójt taki wstyd sobie robi w Szymbarku 🙁

15:33, 15.12.2025

Anonim 3Anonim 3

10 1

Rodowity Szymbarczanin wstyd 🫣

15:57, 15.12.2025

Niestety ale...Niestety ale...

10 41

poziom ksenofobii w społeczeństwie, zwłaszcza tym wiejskim, jest porażający.

15:57, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:5
Odpowiedz

Niestety , ale... Niestety , ale...

11 3

Tu nie chodzi o to ,ze społeczeństwo,,wiejskie" raczej niczym nie różniące się od miejskiego ma napad ksenofoboii, a raczej o to ,ze za chwilę w sąsiedztwie zamieszkać moze ktos , kogo MIEJSKA społeczność ma juz dosc

16:11, 15.12.2025

Niestety ale..Niestety ale..

2 6

A kto to jest ten "ktoś" Mógłbyś/mogłabyś mi to racjonalnie wytłumaczyć?
PS. Nasze społeczeństwo nie ma żadnych napadów ksenofobii, ono jest już nią do cna przesiąknięte.

17:16, 15.12.2025

Niestety, ale ...Niestety, ale ...

9 0

Ktoś taki , kogo zwyczajnie nie chciałbyś mieć za sąsiada. Rozumiem, ze potrzebującym trzeba pomóc, całe zamieszanie i sęķ w tym ,ze pan wójt zanim sie cala afera nie rozkręciła, nie zamierzał poinformować mieszkańców o swoich planach, więc społeczeństwo ma prawo myśleć, ze cos ukrywa, a jesli chodzi o ksenofobie , to patrząc na to co dzieje sie w innych krajach Europy masowo przyjmujących uchodźców zaczynam zastanawiać sie , czy jest ona u nas Polaków taka na wyrost.

20:04, 15.12.2025

Czyli ŻydCzyli Żyd

2 2

albo Polak wyjeżdżający z UK bo jest tam zbyt niebezpiecznie to wg ciebie ksenofob?

08:26, 16.12.2025

SzufladkowanieSzufladkowanie

2 1

Co ma piernik do wiatraka? Sytuacja rozgrywa sie na ,,naszym" polu i nie chodzi tutaj naprawdę o ,,wiejskie" myślenie , jak na początku dosadnie zaznaczyłeś, chociaż chętnie posłuchałabym uzasadnienia tego czym według Ciebie różni sie społeczeństwo wiejskie od miejskiego , czy idąc ulica np
rozróżniasz, który przechodzień jest ze wsi... czy uważasz,ze społeczeństwo ze wsi jest gorsze i nie ma prawa mieć własnego zdania?

15:35, 16.12.2025

LL

6 4

To nie wiecie co się z pasożytami robi

16:21, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafał 01Rafał 01

16 22

W końcu ktoś trzeźwo pomyślał. W każdej gminie powinno być kilka takich lokali. 👍

16:24, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

zombi zombi

1 6

Chyba dla pijaków .

19:38, 15.12.2025

Czesław Czesław

26 0

Ale skąd wogule wzięliście takiego wójta. Cwaniak i tyle. Wybieracie ludzie z głową. To są takie horagiewki partyjne teraz wieje po

16:33, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

21 0

Jak to skod wzial sie obecny Wujt, z wsazania poprzedniego Wujta Guzika z PSL, wiadomo przeciez ze PSL rzadzi Gmina od lat powojennych nieustannie. Dziwne jest tylko ze mieszkancy gminy nadal wybieraja sprzedajnych PSLowcow ktorzy dbaja tylko o swoje stolki i pozycje spoleczna a ludzi maja gleboko.

17:04, 15.12.2025

jusekjusek

8 9

bardzo dziwie się mieszkańcom gminy. 80% domów wybudowane za za PRL albo w latach 90. Jak młoda rodzina ma się siedli w tym rejonie jak za działkę 20 arów trzeba dać 200 albo 300 tys. w powiece jest tysiące miejsc gdzie można postawić dom. najgorszą rzeczą w obecnych czasach na wsiach jest plan zagospodarowania. Nie zapomnijcie że gminy budują wodociągi i kanalizacje z naszych pieniędzy. dom z kontenerów to słuszna idea. nie wszystkie 4lub 5 osobowe rodziny stać by wybudować dom za 800k z kredytem na całe życie.

16:52, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

23 2

Caly problem, nieporozumienie, wynika z niewiarygodnosci Wojta i urzednikow Gminy, klamliwych przekazow mediow menstrimowych, z klamstw tyfusa i jego bandyckiego nierzadu, nie mozna w jedno slowo wierzyc tym lewackim oszolomom spod znaku KO. Zaklamanie, zlodziejstwo i zboczone pomysly doprowadza Kraj do ruiny.

16:53, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

gruzgruz

9 3

gdyby ceny nieruchomści były niższe taki dom wybudował bym sonie w 5 miesięcy, 30cm wełny, lepsze to niż mieszkqanie w bloku

17:01, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

I dlategoI dlatego

2 1

ludzie wykupują te kontenery na pniu, deweloperzy załamani, nikt nie che mieszkań w wielkiej płycie...

08:23, 16.12.2025

NikiNiki

22 12

Pr@ypomnijcie sobie pożar w którym zginęła Zuzia.Dom się spalił i gdzie ojciec z dziećmi dostał schronienie?! W Bystrej w PANie bo nie było gminnego , socjalnego lokum.
Robicie ruch o raptem dwa domki - to ilu tych uchodzxów by się tam z zmieściło.Ktoś puścił bujdę i ruch we wsi. Często sąsiad krajan gorszy od przybysza. Za kilka dni będziecie kolędować- Nie było miejsca dla ciebie... a tu na wyrost wojna jakby Szymbark miała opanować horda dzikusów. WSTYD, WSTYD,WSTYD !!!

18:18, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:6
Odpowiedz

strona wuwuwustrona wuwuwu

8 5

Z tym pożarem to bardzo celny argument. Nieszczęścia po prostu mogą się zdarzyć. Ale z drugą częścią polemizuję - trzeba odróżnić przestępców od uchodźców. A statystyki policyjne w UE są jednoznaczne. Skądś ta znacznie większa liczba przestępstw się wzięła. I nie jest ona dziełem rdzennych Europejczyków.

18:21, 15.12.2025

Edek z krainy kredekEdek z krainy kredek

7 5

Niki proszę bardzo weź sobie te dwa domki koło siebie zobaczymy czy będzie Ci miło.

18:59, 15.12.2025

K. K.

10 7

Brawo. Jako mieszkanka Szymbarku - oby nikt z tych wszystkich głośnych przeciwników nigdy nie potrzebował takiego lokum, kiedy wydarzy się im jakieś nieszczęście.

19:01, 15.12.2025

Takk...Takk...

3 1

K. -glosni przeciwnicy wobec bardzo cichego pana wójta

20:27, 15.12.2025

SzymbarczankaSzymbarczanka

6 4

Moim zdaniem takie kontenery socjalne są potrzebne,w razie pożaru lub jakiejkolwiek klęski żywiołowej kazdy z nas może potrzebować pomocy,dziwię się dlaczego ludzie tego nie mogą zrozumieć i myślą tylko o sobie a nie i innych,bardzo dobry pomysł na taką budowę i pomoc dla potrzebujących.

22:02, 15.12.2025

O Jezu!O Jezu!

0 0

...

08:21, 16.12.2025

PP

23 3

W październiku było zebranie wiejskie, czy tak trudno było ze strony pana Wójta porozmawiać z mieszkańcami i przedstawić projekt? Myślę, że przejrzysta komunikacja przyczyniałaby się do tego, że nie byłoby żadnych spekulacji. Ale po co rozmawiać z ludźmi, jak się ma władzę. Zwłaszcza, że pan Wójt ma się za Szymbarczanina. Ech....

20:37, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Szymbarczanka Szymbarczanka

3 5

Do Edek z krainy kredek
Nie wiadomo co czeka kogo w życiu,więc może i ty kiedyś będziesz potrzebował pomocy i będziesz musiał osiedlic się w jednym z tych domków a teraz jesteś przeciwnikiem ich budowy.

22:15, 15.12.2025

Edek z krainy kredekEdek z krainy kredek

7 0

Do Szymbarszczanki: uważasz ze jeśli coś sie wydarzy to gmina i wójt Ci pomogą??? Dostaniesz takie mieszkanko?? Jeśli jesteś z Szymbarku to bardzo dobrze wiesz że ludzie szymbarscy zawsze pomagają nie Pan wójt. I myślę ze na tych domkach sie nie skończy cała afera, bo ludzie mają już dość tego co wyrabia sie w gminie.

22:50, 15.12.2025

Pytanie Pytanie

13 2

Będzie w gminie straż gminna to będzie mieć zajęcie pilnowanie domków socjalnych a w międzyczasie sprawdza kto czym w piecu pali i kilka mandatów i inwestycja w straż miejska i domki socjalne się zwróci

22:12, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szymbarczanka Szymbarczanka

0 2

Do Edek z krainy kredek
Masz rację

13:39, 16.12.2025

bossboss

14 3

To tylko mydlenie oczu tak będą mieszkać ludzie z granicy tak samo w starej szkole w Łużnej .

22:16, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GminnyGminny

8 11

Ludzie, wyjdźcie ze swoim myśleniem ze swojego zaścianka. Przyjdzie następny pożar, katastrofa budowlana i będzie wrzeszczeć dlaczego gmina nie znalazła miejsca dla pogorzelców i czy innych ludzi w potrzebie. A gdzie ma ich ulokować jeśli nie ma swoich lokali?
Wszyscy będzie pokazywać palcem na gminę a jak wreszcie z wyprzedzeniem myślą o potrzebujących to wam źle.
Bardzo dobra decyzja, brawo dla Wójta za odwagę i perspektywiczne myślenie.




23:31, 15.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

GawełGaweł

4 3

No bardzo odważny i myślący 🤣za nasze pieniądze. 🤣🤣🤣 Rzeczywiście stanął na wysokości zadania 🤣

05:25, 16.12.2025

Wojt.Wojt.

14 4

To dopiero poczatek budowli, bo musza gdzies mieszkac ludzie z Afganistanu Syrii i okolic, bo do nich gmina ma dofinansowania bo sa Terrorystami.

06:46, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GminnyGminny

6 4

Ludzie, wyjdźcie ze swoim myśleniem ze swojego zaścianka. Przyjdzie następny pożar, katastrofa budowlana i będzie wrzeszczeć dlaczego gmina nie znalazła miejsca dla pogorzelców i czy innych ludzi w potrzebie. A gdzie ma ich ulokować jeśli nie ma swoich lokali?
Wszyscy będzie pokazywać palcem na gminę a jak wreszcie z wyprzedzeniem myślą o potrzebujących to wam źle.
Bardzo dobra decyzja, brawo dla Wójta za odwagę i perspektywiczne myślenie.




08:33, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NOLNOL

8 4

A jak myślicie po co ta cała tajemnica z budową-wiadomo PO co i dla kogo.Niemiaszki właśnie przygotowują transport......

08:53, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sreberkosreberko

8 3

Jak PO cichu pięknie z uśmiechem szyderców wciskają go wno gratulacje Wyborcą DOBRZE WAM TAK

10:01, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeoTeo

5 7

Cyrk na kółkach ....... nikt nie widział nikt nie słyszał ale wszyscy się boją uchodźcy. Słowo ksenofobią czy zaścianek nie oddaje tego kabaretu.

19:29, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

OjOj

3 1

Polecam zgłosić sie do gminy i poprosić o postawienie kontenerów w swoim sąsiedztwie , a wtedy my wszyscy chętnie przyjdziemy obejrzeć ten kabaret. Pozdrawiam . Ksenofob i zaścianek.

21:35, 16.12.2025

gość1gość1

8 0

powiem tylko tyle....żeby nikt z was nie musiał z takiego kontenera nie musiał nigdy korzystać

23:21, 16.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oburzona Oburzona

1 2

Oburzona jestem postawą radnych Szymbarku mamy ich dwóch. Wybrani zostaliście dla nas a boicie się wójta nieładnie bardzo nieładnie zostawiacie ludzi samych walczących z wójtem na spotkaniu obiecaliście ze będziecie bardzo nas zawiedliśmy bardzo macie szanse ostatnia na spotkaniu sołectwo w piatek zawalczyć o nas bo sołtysa to wogule szkoda brać pod uwagę straszna ciamajda ale wy radni pokażcie ze jesteście za ludźmi i za szymbarkiem bo jak narazie daliście ciała a więcej szans nie bedzie kolejne wybory juz nie będą należały do Was !!!!!. Po wczorajszym spotkaniu z wójtem jestem bardzo zszokowana radnym z Szymbarku którzy nie przyszli a obiecali. Wielki szok !!!!

09:51, 17.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Komedia Komedia

0 1

Publiczne obrażanie ludzi, 2 błędy ortograficzne w jednym słowie, nie wspominając o stylistyce zdań. Polecam powrócić do podstawówki. Wszystko jacy ludzie są przeciwnikami pomysłu.

11:57, 17.12.2025

Oburzona Oburzona

1 0

Do Komedia nie podoba się to nie czytaj, wskaz błędy i obrażanie. A tak wogule to mamy wolność słowa 😉. Nie wypowiadaj sie proszę jak nie znasz sprawy i nie rozmawiałeś z radnymi nie wiesz co mówili i co obiecali. Nasz bezpieczeństwo i naszych dzieci w tym momencie jest najważniejsze a jak masz ochotę zgłoś się do gminy a moze domki położą koło Ciebie.

19:09, 17.12.2025

PanPan

1 0

W dzisiejszych czasach chyba już nikt nie wierzy w takie brednie, zwłaszcza że podobno to wymóg dla każdej gminy. Dziwne że zbiega się to z przymusowymi relokacjami imigrantów za około rok. I dziwne że wójt z PSL, widać musi tańczyć jak mu zagrają. Kadencja się skończy i co dalej? Jak zasłuży to znajdzie się posada.

10:37, 19.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WlodiWlodi

0 0

Szykuje mieszkania dla rodziny z Ukrainy

06:40, 20.12.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gorlice24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%