Zamknij

Gorlice. Jutro kobiety wykrzyczą "MAMY DOŚĆ"

12:44, 25.10.2020 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 18:17, 26.10.2020
Skomentuj

Od kilku dni w bardzo wielu miejscowościach Polski odbywają się "wieczorne spacery" osób zbulweroswanych ostatnim postanowieniem Trybunału Konstytucyjnego. Jutro do tych protestów oficjalnie dołączają Gorlice. 

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

W Gorlicach pierwsze oznaki niezadowolenia na decyzję Trybunału Konstytucyjnego ukazały się już kilka dni temu, kiedy to pod biurem poselskim Barbary Bartuś pojawiły się symboliczne znicze, wieszaki oraz tabliczki z napisami "hańba".

[ZT]8678[/ZT]

Jak się okazuje protesty w kraju z każdym dniem przybierają na sile. Wczoraj wieczorem kilkuset jaślam demonstrowało swoje niezadowolenie w centrum miasta

Do tych oficjalnych protestów przyłączają się także Gorlice. W serwisie społecznościowym Facebook pojawiło się na tę okoliczność oficjalne zaproszenie do demonstracji w najbliższy poniedziałek tj. 26 października o godz. 16.00 pod biurem poselskim Barbary Bartuś przy ul. Świeykowskiego w Gorlicach. W ciągu zaledwie kilkunastu godzin wydarzenie polubiło i wyraża zaintenresowanie nim ponad 1700 osób (sic!)

Informacja o "spacerze" dostępna jest TUTAJ

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(166)

ZuzkaZuzka

144 182

Stanowcze NIE dla tego "spaceru" 13:03, 25.10.2020

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

Jarek w.ćJarek w.ć

55 30

Stanowcze tak, nikt nie bedzie wchodził tam gdzie nie powinien! 13:12, 25.10.2020


Ania nie AnnaAnia nie Anna

51 22

Zuzka, a wpadniesz do mnie posiedzieć z dzieciakami bo ja z teściową idziemy "na spacer" a mąż też bardzo chce 🙂 13:51, 25.10.2020


PatPat

14 10

Ania teściową zostaw z dzieciakami bo covid złapie i co wtedy. 15:45, 25.10.2020


ZuzkaZuzka

13 17

Ania przykro mi ale nie wpadnę, muszę zostać ze swoimi dziećmi. Widziałam na proteście w Warszawie "madkę" z dwójką dzieci na rękach, także ten, dasz radę. Pozdrawiam 16:50, 25.10.2020


Stara babaStara baba

33 15

stanowcze TAK dla wszystkich myślących ludzi i pójdę na ten spacer! Stanowcze NIE dla Zuzki, która już jest przedmiotem, nie człowiekiem. 17:45, 25.10.2020


ZuzkaZuzka

11 21

Stara babo wyraziłam swoje zdanie, Ty swoje. Ja nie obrażam ludzi którzy mają inne poglądy, Ty obrażasz, mimo to życzę Ci wszystkiego dobrego. 18:10, 25.10.2020


PolakPolak

23 9

Proponuje byś poszła do pracy w hospicjum itp. albo chociaż wolontariat w domach z dziećmi które są niezdolne do samodzielnej egzystencji, a nawet nie mają świadomości. Jak spędzisz tak kilka tygodni, sama zaczniesz krzyczeć o legalizację eutanazji.
Widzicie tylko dzieci z zespołem Downa, których że tak powiem nikt nie skrobie. 18:36, 25.10.2020


ZuzkaZuzka

17 6

Polak nie znasz życia kochany, Ja przez wiele lat walczę o życie własnego dziecka i dziękuję Bogu za każdy dzień i za każdą udaną operację. A wiesz czemu walczę? Bo kocham, nad życie kocham. Pozdrawiam 20:40, 25.10.2020


tiatia

17 12

Zastanawiające - obrońcy Konstytucji teraz będą protestować przeciwko jej zapisom. To prawo zostało uchwalone w 1997 i podpisane przez lewicowego Prezydenta. Już w 2008 r. TK wydał podobne orzeczenie. Trybunał Sprawiedliwości UE w listopadzie 2011 orzekł, że zarodek ludzki traktuje się jako człowieka, rozwijającego się człowieka w organizmie matki. Czego wy chcecie - prawa do zabijania ludzi bo mogą się urodzić chorzy, a często pomimo przewidywań rodzą się zdrowi. Jak mówi prof. Zoll "Kobiety są na pewno uprawnione do tego, aby nie zachodzić w ciążę, ale jeżeli zajdą w ciążę, to ich prawa są do pewnego stopnia ograniczone ze względu właśnie na prawo ich poczętego dziecka do życia i z tego trzeba sobie zdawać sprawę."
20:51, 25.10.2020


GjkGjk

0 0

Nikt ci nie kazał isc
Dostałaś zaproszenie
Ale odpowiada się kulturalnie
Innym zakazać nie możesz
Swoje słowo zostaw w swojej kieszeni 02:55, 01.11.2020


reo

TomeslawTomeslaw

150 109

Popieram .Kobiety nie dajcie sie!!!👍👍 13:15, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

raczejnieinaczejraczejnieinaczej

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


michaśśśśśśśśśśkamichaśśśśśśśśśśka

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Gorliczanin Gorliczanin

66 33

Będę z aparatem i kamerą 13:23, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ZuzkiDo Zuzki

79 71

Zuzka w*********j, grzecznie proszę. 13:23, 25.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Zuzka Zuzka

14 29

Pozdrawiam. 13:32, 25.10.2020


Pat Pat

12 3

do zuzki też pozdrawiam 15:46, 25.10.2020


OlaOla

3 4

Zuzka pisze ,że nikogo nie obraża a tą kobietę co piszesz o niej "madka" 11:33, 26.10.2020


RR

2 2

Grzeczniej Pajacu !!!!!! 05:51, 28.10.2020


matmat

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Gebo@EducationGebo@Education

111 67

Bronią swojej godności i mają prawo . By nie były upokarzane i nie musiały żebrać o zrozumienie i tlumaczyć się ,ze nie mają siły bądz możliwości na rodzenie z wiedzą o rychłej śmierci lub dzwiganie ciężkich sprzężonych niepełnosprawności dziecka np ktore nigdy nie będzie chodzić , które nie powie co go boli, ktore cierpi , jest poddawane operacjom , ktorego życie i życie jego rodzicow to ból i cierpienie .
W każdym kraju prawdziwie demokratycznym godność , prywatność , wiara, styl życia jest świętością.
W Polsce niestety broni się jedynie zszarganych godności kolesi.
Marsz powinien jeszcze dotrzeć pod Radę Miasta i Mops. 13:54, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DiluśDiluś

15 11

Te kciuki w dół to wzorce moralne w czarnych kieckach, sobie dogodzić bez konsekwencji a innych piekłem straszyć. 16:07, 25.10.2020


rikoriko

5 5

jak bedziesz chory to cie poddadza eutanazji bo po co sie z toba męczyć 12:45, 26.10.2020


??????

78 10

W necie wszyscy chętni a jutro znowu będzie 10osób 14:26, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

555555

12 10

Ja ne pójdę bo kolano mnie boli :D 15:07, 25.10.2020


jaajaa

6 9

O 10 za dużo. 08:45, 26.10.2020


MisiekMisiek

71 76

Trzeba iść. 14:47, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

36 28

Czekam na relację z marszu. Już widzę ten tłum walczących o swoje prawa. 14:52, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ketonal ketonal

13 7

Idę zobaczyć na to indywiduum 15:19, 25.10.2020


??????

23 32

..a przedsiębiorcy kiedy???? 15:01, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdolfAdolf

65 32

Zalecam lekturę postanowienia TK. Nikt niczego nie zabrania. 15:02, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Swojska dziewczynaSwojska dziewczyna

1 2

Powiedział Adolf. 16:10, 27.10.2020


,,,,,,,, ,,,,,,,,

2 0

@Swojska dziewczyna? Co to za argument? Adolf ma racje a ty nie masz na to odpowiedzi 17:09, 27.10.2020


Kobieta30Kobieta30

0 0

W sumie racja TK stwierdzil tylko zgodnosc z konstytucja i nic wiecej ale inteligentne inaczej od razu akcje zrobily niczego nie zmienia bo to juz jest wprowadzone od kilkunastu lat a dwa unia zaczela napierac na nasz kraj rzad dobrze wiedzial co robi teraz ma pretekst do zamykania wszystkiego a po cichu przepchnal kilka ustaw m.in o szczepieniach wszystkich na covida teraz macie powod do strajku a nie polowa osob na tych strajkach niw wie poco przyszla np. Moja sasiadka 16 lat i ona mi mowi ze ona jest za aborcja bo ona chce zyc po swojemu jak wtopi to usuniebo to jej zycie zeby jej dziecia marzen nie zniszczyl ... tragedia zanim cos zorganizujecie uswiadomcie te siksy po co tam sa bo za pare lat beda strajkowac za eutanazja bo bedziecie starzy i chorz i do ich wizerunku swiata nie bedziecie pasowac ... zeby nie bylo tez kobieta jestem i uwazam ze to co bylo dotychczas w spraw aborcji bylo ok poza tym kazdy ma sumienie i wg niego postepuje 07:41, 31.10.2020


patpat

102 50

tak pewnie dewastacja Kościołów, przerywanie nabożeństw może o tym redakcja szanowna napisze. Błazenada, nienawiść, piana na ustach widzimy to wszystko to nie pochodzi od Boga. 15:07, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PatriotaPatriota

10 7

Cytując pana Bosaka "Gdyby to było złe to Bóg by inaczej świat stworzył". Nawiasem mówiąc zagorzałego chrześcijanina. 18:42, 25.10.2020


TataTata

104 59

Nie dla społeczeństwa zabijającego dzieci!!! 15:08, 25.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

alaala

33 22

To zaadoptuj dziecko z ciezka niepelnosprawnoscia, opiekuj sie nim do konca zycia, codziennie patrz na jego cierpienie i swoja bezsilnosc. 15:22, 25.10.2020


patpat

28 16

do ala a ty masz takie dziecko co tak piszesz. zrobiłaś coś dla innych którzy mają takie właśnie wspaniałe dzieci. Rozglądnij się dookoła. Życie mamy jedno i zaręczam Tobie że rodzic kochający do końca walczy o nie tak jak moja mama która urodziła moją siostrę pomimo że lekarze proponowali aborcję gdyż zagrażało to jej życiu ona urodziła i cieszymy się życiem mamy i siostry która jest wspaniałą osobą . Pozdrawiam 15:27, 25.10.2020


ala ala

19 12

do pat
wyobraz sobie ze mam brata niepelnosprawnego, wiec wiem jak wyglada zycie z taka osoba. Mam to szczescie ze jest w miare samodzielny, ale nie wyobrazam sobie opieki nad osoba lezaca ,,tzw. roslina". A Ty masz jeszcze matke, ktora sie opiekuje siostra i czy jestes gotowa przejac opieke nad matka gdy bedzie tego wymagala i nad chora siostra???? Gdy sama bedziesz ,,wiekowa", czy bedziesz sie sie starala o siostre, czy moze przekazesz ten problem swoim dzieciom? 16:52, 25.10.2020


PatPat

2 2

do ala nie mogłem tutaj wcześniej udzielić odpowiedzi więc jest poniżej w głównym wątku . [pozdrawiam 19:34, 25.10.2020


Łysy Łysy

69 59

Ludzie po co iść pod biuro Balabaly ...???
Zorganizujmy się i chodźmy tam gdzie mieszka gdziekolwiek to jest Lipinki czy Gorlice
Proponuje protest pod domem pani (posel) 15:19, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatPat

100 45

Jeszcze raz wykrzyczę nie dla dewastacji Kościołów. profanacji miejsc świętych, obrażania uczuć religijnych, rozebranych ludzi na ulicy. Znowu zostajecie wykorzystani do walki przeciwko prawdzie miłości tolerancji którą sami tak skandowaliście na początku. Teraz słyszę tylko kur.....y, *%#)!& Co z Wami się dzieje dziczejecie czy co. 15:22, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PatPat

11 14

Dostosowują się do poziomu przeciwników. nic więcej. 18:40, 25.10.2020


Pat Pat

65 27

polecam Portal 7 gdzie znajdziecie inne życie teraz właśnie artykuł "jestem tym kim miałem być, oto ja". Ludzie nie dajcie się wpuścić w maliny . Nienawiść do innych ludzi ludzi chorych, niepełnosprawnych poprzez ich zabijanie co jak w filmie nieplanowane stwierdzono że osoba dokonująca aborcji uważała że pomaga matkom i abortowanym osobom jest nie godne człowieka. Myślicie że będziemy sami piękni, zdrowi, bogaci???? Myślenie nic nie mające z rzeczywistością. Najważniejsze to pogodzenie się ze sobą a jak widzę to osobom protestującym tego brakuje. Swoje frustracje niepowodzenia wyrzucają krzykiem nienawiścią. Pozdrawiam 15:35, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WkurzonaWkurzona

4 5

Ogarnij sie ! Te manifestacje nie nawoluja do przerywania ciazy ,,bo nienawidze wlasnego dziecka”. Nie kazda kobieta jest w stanie zniesc mysl ze nosi w sobie ciezko chore, zdeformowane dziecko, ktore umrze zaraz po porodzie w meczarniach, czy to tak trudno zrozumiec ? Matka zrobi dla swojego dziecka wszystko i jesli tym wszystkim ma byc skrocenie mu cierpienia jeszcze w swoim łonie to tylko i wylacznie jej sprawa. Teraz sytuacja wyglada tak, zdrowe dzieci z gwaltow moga zostac abortowane, natomiast ciezko chore (i nie mowie tu o zespole downa bo czesto tylko to schorzenie sie wymienia, jakby nie bylo innych) maja sie urodzic prosto do trumny, bo tak zazyczyl sobie pan prezes i jedna wariatka z Konfederacji ? A gdzie w tym wszystkim jest pomoc od panstwa ? Kobieta zazwyczaj zostaje z takim problemem sama, wiec kazdy powinien w takiej sytuacji decydowac za siebie i wedlug swojego sumienia, a to nie sa latwe decyzje. 00:00, 26.10.2020


ŁukaszŁukasz

1 0

Na pewno nie zażyczył sobie tego pan prezes tylko ponad milion obywateli którzy wcześniej zbierali podpisy. Przecież PIS na długo zamroził ten projekt spodziewając się takiej reakcji. To co się teraz dzieje to wojna pomiędzy ludźmi chcącymi zabijać cudzymi rękami nienarodzone dzieci, a obrońcami życia. To że PIS teraz akurat zajął się tym projektem wynika z tego że sądził iż społeczeństwo z uwagą odwróconą w kierunku pandemii może jakoś nie zauważy, a oni to jakoś przepchną i z głowy... Dowodzi to temu, iż PIS nie jest bezwzględnym obrońcą życia, a jedynie wykorzystuje takie postulaty (szczególnie przed wyborami) aby utrzymać się przy korycie. Opozycja zaś próbuje na tym ugrać swoje aby do tego koryta się dopchać, a tu chodzi po prostu o obronę tych którzy nie mogą się bronić sami. Więc trzeba sobie samemu zadać pytanie bez eufemizmów typu: aborcja, przerywanie ciąży - czy jestem za obroną życia czy zabijaniem nienarodzonych. PIS i opozycja za nas tego nie zrobi bo oni przede wszystkim chcą się utrzymać przy władzy. 06:19, 02.11.2020


ObserwatorObserwator

47 42

Trudno się dziwić tym ludziom. To patologia robiąca dzieci pod wpływem narkotyków czy/i alkoholu, więc ich dzieci mogą też być uPOsledzone. Każdy czytał chyba o sysdromie FAS. Nie tak dawno taka pseudo matka urodziła dziecko które miało 1.8 promila alkoholu.😮 15:42, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawyPrawy

82 57

Każdy ma prawo do życia. Od naturalnego poczęcia aż do naturalnej śmierci. Jest to zapisane w konstytucji. Niestety patole z lewicy negują to. 16:01, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LokajLokaj

11 8

Naturalna śmierć, to śmierć ZE STAROŚCI. Nie śmierć z powodu krwotoku wewnętrznego, spowodowanego zagnieżdżeniem się zarodka w jajowodzie. 18:39, 25.10.2020


XxxXxx

59 85

Nie mogę być w Polsce w najbliższych dniach ale jestem całym sercem z kobietami!!! Walczcie bo żaden stary kawaler z kotem nie powinien decydować o płodach !!! Ludzie obudźcie się bo będzie za późno !! 16:08, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adam1adam1

46 29

Temat aborcji to temat zastępczy, który wypłynął akurat teraz gdy władza nakłada na nas nowe ograniczenia i zmniejsza coraz bardziej naszą wolność. Wszędzie jest mowa tylko o demonstracjach aborcyjnych. Z mediów głównego ścieku, także tych lokalnych, nie dowiemy się prawdy o manifestacji wolnościowej (marsz o wolność), która wczoraj odbyła się w Warszawie. Brało tam udział kilka tysięcy osób. Około 300 osób zostało aresztowanych, setki zostały ukaranych mandatami, wiele osób było przetrzymywanych w kordonie policyjnym do późnych godzin wieczornych bez możliwości skorzystania nawet z ubikacji. Tymczasem rząd wprowadza nam obowiązkowe "kagańce na twarz", areszt domowy dla seniorów, przygotowuje prawo pod przymusowe szczepienia. Lekarze nie będą odpowiadać za popełnione błędy medyczne, a leczyć będą mogły osoby bez polskich czy europejskich uprawnień. 16:17, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

38 32

Mam propozycję na transparent: "Zabicie śmiertelnie chorego prawem kobiety i obywatela". 16:19, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adam1adam1

66 23

W jakich czasach my żyjemy? Mamy XXI wiek, a taki wiele osób podważa podstawowe prawo człowieka- prawo do życia 16:20, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PatriotaPatriota

11 8

otóż to. prawo do ŻYCIA. Nie prawo do śmierci podczas ciąży czy tuż po niej!
nawiasem mówiąc, to nie jest walka o życie, tylko o poród. Bo o życiu możemy mówić dopiero po porodzie ew. dopiero po wykształceniu pełnego i sprawnego układu nerwowego, czyli świadomości.
18:38, 25.10.2020


TT

5 4

@Patriota: mylisz się, życie zaczyna się w chwili poczęcia, i świadomość nie ma tu nic do rzeczy. Czy niemowlę jest świadome? Czy gdy śpisz, jesteś świadomy? Czy operowany pod narkozą jest świadomy? Chyba, że wg ciebie wtedy nie żyjecie. 23:31, 25.10.2020


~~~~ja~~~~ja

77 31

Hitler też dokonywał podobnej selekcji a teraz widzę, że ma następców. 16:20, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adam1 adam1

32 26

Dlaczego nie protestują przeciwko niszczeniu gospodarki kraju przez rząd? 16:22, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

72 30

Śmiało idźcie protestować tylko wcześniej złóżcie deklaracje, że jak Wy będziecie starzy i schorowani czyli po prostu niezdolni do pracy ktoś za Was w pełni legalnie zdecyduje czy jeszcze macie prawo żyć czy może już nie i z tą decyzją się w pełni zgodzicie. 17:01, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??????

12 23

A co ma starość do urodzenia potwora??? 17:23, 25.10.2020


adam1adam1

18 11

??? ty sam jesteś potworem 17:48, 25.10.2020


Waldek Waldek

8 5

Jak możesz porównywać człowieka który przeżył kilkadziesiąt lat, żył pełnią życia, nie był ciężko chory do nienarodzonego dziecka które po 9 miesiącach i tak urodzi się martwe, zdeformowane, bądź umrze po paru godzinach? Aborcja nie polega na "skrobaniu" co drugiej ciąży, polega na daniu kobiecie wyboru, żeby zdecydowała czy chce donosić NA PRZYKŁAD ten martwy płód czy oszczędzić sobie cierpinia i usunąć... Kobiety chcą mieć wybór, faceci powinni je wspierać i być przy nich. To nie mężczyźni noszą w sobie dzieci, tylko kobiety i to one powinny mieć wybór.. 10:47, 26.10.2020


/Gorliczanin//Gorliczanin/

76 34

Radzę wszystkim nielicznym którzy będą jutro "spacerować" aby najpierw podziękowali swoim matkom że nie dokonały aborcji. 17:23, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Les Les

50 31

Trzaskowski też kazał krzyczeć mamy dość, a sam był bez planów na przyszłość. 17:35, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KobietaKobieta

8 48

Mamy dość, bo aborcja to skuteczna forma antykop. 17:38, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Czesław Gębarowski Czesław Gębarowski

12 1

Kobieto dałaś popis. 18:26, 25.10.2020


Inna kobietaInna kobieta

7 1

Szkoda, że twoja matka nie skorzystała z tej formy antykoncepcji. 13:47, 26.10.2020


ketonalketonal

54 33

Objazdowy cyrk, kilku żuli za piwo oraz gówniarzeria spod kauflanda i lidla.
a propos ci organizatorzy to jakiś gorlicki kwiat? 17:41, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MamaMama

18 14

Tak, te co protestowały pod sądem...... 17:58, 25.10.2020


JaJa

55 23

Ciężko mi zrozumieć, że ochrona życia dziecka może budzić kontrowersje. Życie dziecka z zespołem Downa  ma mniejszą wartość lub żadnej dlatego lepiej byłoby takiego człowieka bezkarnie zabić. Przeraża mnie jak  kobiety, które płaczą nad bezdomnym kotem wrzucając na swój profil mnóstwo zdjęć bezdomnych psów czy gęsi walczą z taką demoniczną determinacją o prawo do zabicia własnego dziecka". 18:08, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MyślącyMyślący

12 11

widać nic nie pojmujesz i to jest przykre ze rozumujesz nielogicznie
większość nie chce zabijać płodów z zespołem Downa. Mówi się o ciężkich sprzężonych zaburzeniach rozwoju które prowadzą do śmierci zaraz po urodzeniu lub takich gdy dziecko po urodzeniu nie będzie chodzić , mówić co go boli , normalnie się odżywiać---- będzie cierpieć
ogromną nieodpowiedzialnoscia i kompletnym brakiem rozsądku było decyzje w tym temacie w czasie pandemii. 20:51, 25.10.2020


JaJa

48 36

Gdyby głupota była lżejsza od powietrza to ten protest fruwał by nad Gorlicami :)

Szkoda że wasze matki takiego prawa nie miały to byście dzisiaj nie protestowały :)
To tak logicznie i wierszem 18:13, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MoniaMonia

38 26

Czytając powyższe komentarze nasuwa sie jedna refleksja - strasznie dużo nienawiści w Was. Zastanówcie się - po co tyle hejtu. Nikt nie mówi o eugenice w odniesieniu do osób starszych, czy chorych. Mowa jest tylko o tym, że nie wolno będzie wykonać aborcji w przypadku bardzo poważnej wady płodu. I nie mówimy tu o zespole Downa, tylko o wadach letalnych. Kto nie wie, o czym mowa to polecam obejrzenie kilku zdjęć noworodków z takimi wadami (z okiem Cyklopa, bez mózgu, z narządami na wierzchu, okrutnie zdeformowane). Może wtedy dotrze do Was, o czym jest mowa.
Wspieram protesty kobiet, bo to one noszą ciążę i tylko one mają prawo decydować, co robić w traumatycznej sytuacji. A nie kilku mężczyzn w podeszłym wieku! 18:13, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DariuszDariusz

18 9

Dziękuję za głos rozsądku, 18:24, 25.10.2020


jaja

14 1

w tej cheili juz jest wprowadzona eutanazja osob starszych umieraja pod szpitalami w karetkach sa pozbawieni elementarnej opieki lekarskiej bo juz nia licza sie udary zawaly iwiele innych chorob tylko wirus panstwa sluzba zdrowia stala sie organozacja zbrodnicza ja pamietam czasy staliniskie ale to co sie teraz wyprawia to wlasnie czsy stalinoskie w sowieckiej rosji toch nauki histori do porownania 18:57, 25.10.2020


JaJa

3 6

Potwór rodzi potwora więc co w tym dziwnego !
Los jest nierychliwy ale sprawiedliwy więc nie miejcie później pretęsji do nikogo i nie proście o akcje wsparcia , zbiórki itd.
Wyjść na ulicę protestując o prawo do zabijania ?
To trzeba naprawdę być kimś kto nie powinien żyć ! 10:17, 26.10.2020


GośćGość

38 39

Tym bardziej musimy licznie wziąć udział, bo posłanka jest jednym ze sprawców tej sytuacji. Prawo do aborcji w sytuacji wad, zagrożenia życia czy koncepcji w wyniku gwaltu; antykoncepcji, świadomego rodzicielstwa i edukacji seksualnej to prawo człowieka. 18:20, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotaPatriota

30 17

Rolnicy, kobiety, przedsiębiorcy... Kto jeszcze musi wyjść na ulicę, żebyście się ludzie obudzili, że politycy potrzebują was WYŁĄCZNIE do tego, żeby im koryto napełniać? PiS, PO, Konfederacja, Kukiz, PSL, SLD, Lewica, Prawica. Bo liczy się KORYTO. Każda partia mówi to, co chcą usłyszeć wyborcy. Nic więcej. A jak przychodzi co do czego. KORYTO, KORYTO, KORYTO. 18:32, 25.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

adam1adam1

4 2

Tylko nie Konfederacja 05:36, 26.10.2020


ketonalketonal

1 3

na filmie widziałem tylko jednego na traktorze pewnie z wypożyczalni 20:26, 26.10.2020


kogutskoguts

48 28

Feministki tak mają; tylko agresja, znieważanie Kościoła, wulgaryzmy, wyzwiska, bez argumentów.
Chory? - zabić! Ot cała filozofia feministek
Pokój z Wami! Przejrzyjcie na oczy póki jeszcze czas! 18:36, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty mordrcaanty mordrca

36 25

najwikszy blad waszych matek to ze nie poddaly was skrobance nie mielibysmy tyle morderczyn nienarodzonych dzieci to wy feministki macie wlasnie krew na morderczych lapa wasza ideologia to puszczanie sie na prawo i lewo a potem skrobanka prawda brutalna ala taka jest cenzura chyba zadziala bo prawda jest dla pewnych kregow niewygodna 18:37, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

alaala

8 12

mysle ze Twoja matka zrobila blad...... 19:15, 25.10.2020


🎱🎱

4 5

Twoja się poddała, ale jak widać coś nie pykło...... 21:41, 25.10.2020


JaJa

4 5

Nie masz pojecia czlowieku w ogole o co te kobiety walcza, wiec zamilcz. 00:32, 26.10.2020


Lysy Lysy

32 37

Widzę ze trolle Balabaly już atakują 19:15, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatPat

27 4

do Ala Widzisz rozmawiamy przez pisanie i zaczynamy siebie rozumieć mamy lęki obawy co będzie kiedyś z nami i naszymi bliskimi. To jednak nie może nas jako ludzkość uprawniać do tego byśmy dokonywali selekcji ludzi tych którzy są bezbronni. To na nas jako na społeczeństwie spoczywa odpowiedzialność. Mam nadzieję że Ty i Ja oraz inne osoby dadzą radę i że ta sytuacja zmusi również Państwo do większego zaangażowania. To są dwie sprawy pierwsza prawo do życia , a druga pomoc w 100 % tym którzy takiej pomocy będą potrzebowali. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego 19:29, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DusiaDusia

1 6

Nie ma pomocy od Panstwa, nigdy nie bylo i nie bedzie. Panstwo tylko wymaga, w tym wypadku heroizmu od wszystkich kobiet, a niestety nie kazda jest w stanie udzwignac taki ciezar i nie dlatego ze nie kocha swojego dziecka, ale wlasnie dlatego ze kocha je az za bardzo. 00:11, 26.10.2020


Pavulon Pavulon

31 16

Opozycja wykonała by aborcje nad wszystkimi którzy są nie zdolni do pracy w obozach zagłady. 19:38, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brunnerbrunner

28 17

Nie jestem zwolennikiem aborcji jak również nie jestem zwolennikiem narzucania przez kilku ludzi sposobu w jaki inni mają żyć.Polacy są narodem katolickim, każdy ma sumienie i postępuje tak jak mu to sumienie nakazuje. To nie jest tylko protest przeciw tej ustawie, ale również przeciw początkowi zniewolenia narodu przez grupę starych stetryczałych dziadów!Sposób w jaki rządzi PiS jest wiele gorszy niż za rządów PZPRu.Czekamy na nakaz pańszczyzny,przymusowego podatku na rzecz kościoła,na powrót św. inkwizycji,kilka kobiet do spalenia zawsze się znajdzie.. 19:41, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PIS PIS

31 17

Jam jest Pan Bóg twój, który cię wywiódł z ziemi egipskiej z domu niewoli.


1. Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną.
2. Nie będziesz brał imienia Pana Boga swego na daremno.
3. Pamiętaj , abyś dzień święty święcił.
4. Czcij ojca swego i matkę swoją.
5. Nie zabijaj.
6. Nie cudzołóż.
7. Nie kradnij.
8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
9. Nie pożądaj żony bliźniego swego.
10. Ani żadnej rzeczy , która jego jest. 20:21, 25.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

XxxXxx

8 9

Właśnie nie kradnij a ile Rydzyk nakradł ? Ile Agata duda dostaje za milczenie ? Ile nakradł PiS ? 22:12, 25.10.2020


TT

3 8

@Xxx: to automatycznie unieważnia te przykazania? Ponieważ Rydzyk coś tam, piąte nie obowiązuje? Co jedno do drugiego? 23:37, 25.10.2020


XxxXxx

5 5

Skoro łamie się jedno to jaki sens jest innych ? Pomysl sam bo jesteś człowiekiem rozumnym co się tak naprawdę *%#)!& w tej Polsce.. kraj dał się sprzedać za 500+ i 13 pensje co będzie jak to się skończy ? Nie bądź ślepo zapatrzony w PiS bo jak narazie są same szkody.. 09:44, 26.10.2020


ŁysyŁysy

6 2

To teraz popatrz na przeciętnego przedstawiciela władz kościelnych i przeczytaj: pycha, chciwość, nieczystość, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu, lenistwo... itd itd itd 10:39, 26.10.2020


tiatia

30 13

Zastanawiające - obrońcy Konstytucji teraz będą protestować przeciwko jej zapisom. To prawo zostało uchwalone w 1997 i podpisane przez lewicowego Prezydenta. Już w 2008 r. TK wydał podobne orzeczenie. Trybunał Sprawiedliwości UE w listopadzie 2011 orzekł, że zarodek ludzki traktuje się jako człowieka, rozwijającego się człowieka w organizmie matki. Czego wy chcecie - prawa do zabijania ludzi bo mogą się urodzić chorzy, a często pomimo przewidywań rodzą się zdrowi. Jak mówi prof. Zoll "Kobiety są na pewno uprawnione do tego, aby nie zachodzić w ciążę, ale jeżeli zajdą w ciążę, to ich prawa są do pewnego stopnia ograniczone ze względu właśnie na prawo ich poczętego dziecka do życia i z tego trzeba sobie zdawać sprawę."
20:54, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawa stronaPrawa strona

34 22

Oby tylko jutro odpowiednie służby zainteresowały się owym zgromadzeniem i postąpiły jak należy!
NIE dla egoistycznych feministek! NIE dla profancji wiary katolickiej i tradycji! Każdy ma prawo żyć - trzeba chronić bezbronne dzieci w łonie matki przed takim wynaturzeniem jak aborcja.
Modlę się za Was, którzy myślicie inaczej - nasz Bóg jest miłosierny. 20:58, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AbcAbc

3 8

Dzieci z gwałtów tez ? 22:16, 25.10.2020


do abcdo abc

6 3

A co one winne? 23:08, 25.10.2020


Prawa stronaPrawa strona

7 1

Każde życie należy chronić tak samo - od poczęcia do naturalnej śmierci. Nie ma znaczenia jak zostało poczęte. Idąc tym tokiem rozumowania powinniśmy przywrócić karę śmierci bo tyle zwyrodnialców wciąż chodzi po świecie. Z tą różnicą że w przeciwieństwie do niewinnych dzieci oni mają sporo "za uszami". 09:31, 26.10.2020


tiatia

20 13

Zastanawiające - obrońcy Konstytucji teraz będą protestować przeciwko jej zapisom. To prawo zostało uchwalone w 1997 i podpisane przez lewicowego Prezydenta. Już w 2008 r. TK wydał podobne orzeczenie. Trybunał Sprawiedliwości UE w listopadzie 2011 orzekł, że zarodek ludzki traktuje się jako człowieka, rozwijającego się człowieka w organizmie matki. Czego wy chcecie - prawa do zabijania ludzi bo mogą się urodzić chorzy, a często pomimo przewidywań rodzą się zdrowi. Jak mówi prof. Zoll "Kobiety są na pewno uprawnione do tego, aby nie zachodzić w ciążę, ale jeżeli zajdą w ciążę, to ich prawa są do pewnego stopnia ograniczone ze względu właśnie na prawo ich poczętego dziecka do życia i z tego trzeba sobie zdawać sprawę."
21:00, 25.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilenaMilena

23 15

Ile badań prenatalnych po narodzinach dziecka okazało się nieprawdziwych???Ile kobiet leczy się aby urodzić dziecko? Jak możecie spojżeć im w oczy? Czy zabić dziecię w łonie matki, a zabić starszego człowieka to dla was inny czyn??? Czy nie zabijaj dotyczy także tylko wybranych??? 21:16, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WkurzonaWkurzona

8 5

No ile tych badan okazalo sie nieprawdziwych ? Oświeć mnie. Czy serio myslisz ze przy takich zlych wynikach kobieta od razu biegnie na aborcje ? Zapewniam Cie ze badania sa powtarzane i to przez innego lekarza na innym sprzecie, dopiero wtedy podejmowana jest decyzja i to nie przez lekarza, a przez rodzicow owego dziecka. I tak powinno pozostac ! Kazdy ma swoje sumienie i kazdy wie ile jest w stanie udzwignac na barach, a zmuszanie kobiet do rodzenia ciezko chorych dzieci, ktore umieraja zaraz po porodzie jest po prostu barbarzynstwem ! 00:04, 26.10.2020


Chłop z GorlicChłop z Gorlic

20 11

Eutanazja dla wszystkich! Może to pomoże wyleczyć tą głupotę 21:19, 25.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XxxXxx

7 11

Przetrzyj oczy bo niedługo skończy się 13 pensja i 500 plus bedziecie płakać nad rozlanym mlekiem. Bardzo dobrze ze ludzie się buntują jaki to człowiek który w życiu nikogo nie pokochał? ma decydować o macicy miliona kobiet ? Chłopie przetrzyj oczy i wyłącz TVP! Użyj mózgu wkoncu 22:11, 25.10.2020


PoLaKPoLaK

29 21

"Matki"..chcecie zabijać swoje nie narodzone dzieci bo mogą urodzić się chore. W takim razie co zrobić z Wami, gdy zachorujecie na ciężką chorobę, która np. odbierze Wam możliwość poruszania lub zdeformuje Wasze ciało? Zastrzelić? Utopić? No przecież chore nie możecie żyć! 21:26, 25.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AbcAbc

6 10

Skoro jesteś taki chętny dlaczego nie zgłosisz się dobrowolnie opiekować się takim dzieckiem ciężko prawda nawet pomyśleć a co dopiero zrobić . Mam nadzieje ze kiedyś zobaczysz jak bardzo serce pęka gdy dziecko meczy się na tym świecie i tylko żyje z dnia na dzień... 22:15, 25.10.2020


do abcdo abc

9 3

jasne, lepiej je uśmiercić... 23:11, 25.10.2020


DusiaDusia

5 12

Co za durny komentarz ! Nikt nie chce nikogo zabijac ! I co za durne porownanie czlowieku Ty w ogole nie masz pojecia o co te kobiety walcza. 00:08, 26.10.2020


LolkaLolka

16 12

Czyli teraz mozna zabic zdrowe, nienarodzone dziecko z gwaltu, ale nie mozna ulzyc w cierpieniu ciezko choremu dziecku jeszcze w łonie matki, bo ma sie urodzic tylko po to zeby za chwile umrzec w meczarniach na rekach swojej rodzicielki, no bo przeciez nie na rekach pani Kaji Godek ani prezesa Jaroslawa, ani Waszych drodzy przeciwnicy aborcji. Wykorzystujecie bezczelnie dzieci z zespolem downa, twierdzac, ze kobiety to morderczynie zabijajace wlasnie takie usmiechniete dzieciaczki, zapominajac, ze istnieje cala masa innych chorob, a zespol downa jest w tym wszystkim najlzejsza postacia uposledzenia. Nikt nie powinien decydowac za nikogo, w zadnej kwestii, bo kazdy ma swoje sumienie i kazdy jest w stanie sam okreslic ile jest w stanie udzwignac. Gdzie w tym wszystkim pomoc panstwa ? 00:28, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlKl

19 13

Głośno i wulgarnie krzyczeć to jest argument dla zabijania , cywilizacja śmierci nadciąga 07:04, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

15 13

Chrystus tez był zamordowany podczas krzyków i wulgaryzmów oraz obojętności niektórych prawych obywateli ówczesnego społeczeństwa 07:15, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

4 1

Nihil novi sub sole 07:16, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

13 6

Ktoś kto nie był w takiej sytuacji nie powinien się wypowiadać, bo nie wie jak to jest. Jak to jest gdy czekasz na upragnione dziecko, czujesz jak rośnie. A potem na badaniach prenatalnych dowiadujesz się że dziecko ma nieodwracalne uszkodzenie i umrze po urodzeniu. Mało tego-jest tak bardzo chore że zagraża twojemu życiu. A ty masz przecież w domu jeszcze dwie córki, które czekają na ciebie i cię potrzebują.Decyzja powinna należeć tylko do matki. Bo to jej dzieci zostaną potem sierotami. A gdyby Bóg faktycznie był miłosierny to nie pozwoliłby , aby małe dzieci były tak bardzo chore. Nie byłeś w takiej sytuacji, więc się nie wypowiadaj. 08:03, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DuoDuo

6 3

Oczywiscie, a to przeciez panowie maja najwiecej w tej kwestii do powiedzenia, glownie Ci w czarnych sukienkach. 08:23, 26.10.2020


jbjb

18 5

Komuś zarzuca się tchórzostwo otóż wszystkie dotychczas rządy od 1993 roku palcem nie kiwnęły w tej sprawie Najwyższa pora to wszystko uregulować póki co Trybunał Konstytucyjny w orzeczenie z dnia 28 maja 1997 r. K 26/96 i nie tylko bo zdaje sie w 2008 również orzekł ze ustawa jest niezgodna z konstytucją i tak wisi to po dzień dzisiejszy- Jarek ma jaja i kota koniec kropka 08:09, 26.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

DuoDuo

5 11

Jarek ma jaja ? Bo sam zapuszkowal sie w swojej willi i stoi pod stolem obgryzajac paznokcie, a reszta sprzata za niego balagan ? Bo po raz kolejny zwrocil przeciwko sobie obywateli ? Bo po raz kolejny odbierane sa w Polsce prawa ? Bo po raz kolejny kobiety musialy wyjsc na ulice walczac o swoje, bo z nikad pomocy pozniej nie znajda ? Jedyne co zrobil Jarek to wywolal zamieszki w dobie pandemii gdzie szaleje druga fala zakazen i juz brakuje miejsc w szpitalach, bo przeciez po co sie do tego przygotowac przez wakacje, jak mozna sie urlopowac a pozniej jakos to bedzie. Tak wlasnie dziala Jarek i ten porabany kraj. Szczucie, nienawisc, odbieranie praw obywatelom. 08:28, 26.10.2020


do duodo duo

13 4

do duo dlaczego nie wychodziłyście jak lewacy rządzili? 08:36, 26.10.2020


jbjb

12 3

duo paradoksem jest to ze lewica pisząc tą konstytucje, mając większość konstytucyjną ,oraz prezydenta nie uregulowała tych spraw do końca do kogo masz pretensje? do Jarka? który podał temat pod dyskusję
08:40, 26.10.2020


DuoDuo

5 4

Do duo - nie wychodzilysmy bo nie bylo takiej potrzeby ! Bo nam nie chodzi o zalegalizowanie pelnej aborcji tak zwanej na zyczenie, ale o to, zeby zachowany byl ten kompromis, ktory byl wazny do tej pory. 09:36, 26.10.2020


jbjb

6 2

duo ja ci jeszcze raz pisze to powinna załatwić lewica ! bali się ? kogo? 10:00, 26.10.2020


Znamy się? Znamy się?

11 14

Mam nadzieję, że w Gorlicach nie tylko "MAMY DOŚĆ" ale mocniej i dosadniej. Przeciwko łamaniu praw człowieka, przeciwko choremu kieratowi grzechu i odpustu, przeciwko figurom, które w nas stworzyli, a które w nas pracują i tylko dlatego są prawdziwe (patrz: CG Jung o Bogu), przeciwko systemowi, w którym osoby LGBT są upokarzane i pogardzane, kobiety są bite i prześladowane, przeciwko klasie rządzącej idzie GNIEW ULICY, pędzi Wsciekłość! Koniec dialogu z oprawcami!!!!! Miliony ludzi w całej Polsce wychodzą na ulice i swoją obecnością, swoim życiem manifestują to, że na ruinach tej wykrzywionej kultury stworzymy własną, alternatywną rzeczywistość w imię postępu! ***** *** 08:24, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TT

5 2

Można by się uśmiechnąć, gdyby za taki pogląd na świat nie zapłaciły własnym życiem dziesiątki milionów ludzi choćby tylko podczas rewolucji bolszewickiej. Te same złudzenia, to samo opętanie, a jedyne co wzniesiesz to gigantyczny stos trupów. 09:02, 26.10.2020


Stary chłopStary chłop

7 22

Wiecie co. Mężczyźni, powinniscie mieć *%#)!& na kobiece życie. Przypomnijcie sobie ile razy one tylko burzą się bo im się coś odbiera. Ciągle kobiety czują się źle, ograniczane przez system, pracę, w domu, no wszędzie. Ja je stanowczo *%#)!& Za bardzo *%#)!& wojowały swoją *%#)!& Ile razy na gorlickim osiedlu słyszałem "teraz to mam dziecko i jego mieszkanie jest moje, a jak nie to alimenty". Wale ten gatunek. SUPER ŻE WAM NIE WOLNO ABORCJI. JESZCZE POWINNI WAM ZAKAZAC TABLETEK ANTYKONCEPCYJNYCH. SERIO SEX POWINIEN BYĆ TYLKO W CELU SPŁODZENIA POTOMSTWA. WASZA ROLA POWINNA OGRANICZYĆ SIE DO ROLI KOBIET NP. W AFKANISTANIE, IRAKU ITP. bez PRAW. 08:24, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JadwigaJadwiga

19 24

Brawo dziewczyny. Walczcie o swoje prawa. To Wasza przyszłość. 08:29, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były gaziarzByły gaziarz

11 3

Jaki jest sens protestować pod Tym biurem jak ta osoba i tak nic nie zrobi. Poza tym znicze koło głównego zaworu gazu, super może fajerwerki będą. 08:39, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JuzekJuzek

21 14

Proponuję, żeby wszystkich uczestników spisać i w przypadku późniejszego zachorowania na COVID pełna odpłatność za testy i leczenie. Dziękuję, dobranoc 09:29, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary dziadekStary dziadek

16 21

Za czasów PRL-u aborcję dokonywano w szpitalach lub prywatnych gabinetach ginekologicznych. Jakoś dzisiejszym babciom, dziadkom to nie przeszkadzało. Rocznie takich zabiegów przerywania ciąży przeprowadzano dziesiątki tysięcy, młode kobiety z lat 60- tych czy 70 -tych nie nosiły pasów cnoty. Dzisiaj te same panie już babcie, wielce oburzone na demonstrujących przeciw aborcji, często pod naciskiem kościoła i partii PiS. Dziwię się, tylko że zapomniały niektóre że w młodości świętymi nie były. 09:33, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

10 2

Ty chyba ten PRL widziałeś przez pryzmat kacyków z PZPR, których zbuntowane córki zachodziły w ciążę a później się skrobały. Zwykły szary człowiek nie pomyślał o aborcji. Mimo, że w tamtym czasie niektórzy rodzice byli zdolni swoje córki, które "wpadły" wygonić w domu i niech sobie radzą same to lepszym było to niż aborcja!
Dzisiaj też postkomuna domaga się prawa do aborcji. 11:57, 26.10.2020


WaldekWaldek

13 12

Przerażają mnie widniejące tu komentarze.... Ludzie tu nie chodzi o to, że chcemy by aborcja był dostępna od tak kiedy się zachce... Chcemy, aby każda kobieta miała wybór, żeby mogła sama zdecydować co dalej, to jest jej ciało i jej wybory. Nie rozumiem dla że ludzie porównują kobiety które dokonały aborcji do "patologicznych", "ćpunek" czy że same są "uposledzone" skoro próbujesz ją obrazić mówiąc, że jest "upośledzona" to naprawdę gratuluję inteligencji... Aborcja powinna być legalna, w momencie gdy płód jest mocno uszkodzony, urodzi się z wadami z którymi rodzice sobie nie poradzą, bądź urodzi się martwy.... Faceci wy my nie wiemy jak to jest nosić dziecko 9 miesięcy tylko po to żeby urodzić je martwe.... Nie wiemy, jakie to jest cierpienie. W tym momencie jedyne co powinniśmy robić to wspierać kobiety w ich walce o WYBÓR.
Pozdrawiam 10:38, 26.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

beogrbeogr

5 5

Dokładnie tak! Większość z tych osób, które popierają wprowadzone zmiany nie ma pojęcia o co w tym chodzi. Bo chodzi o to właśnie, aby kobiecie pozostawić prawo wyboru w sytuacji, kiedy jest poważne zagrożenie i JEJ życia i zdrowia JEJ dziecka i aby tylko w takich sytuacjach można było z niego skorzystać.
Najgorszym jest fakt, że o tym wszystkim (i wielu innych ważnych rzeczach...) obecnie decyduje zapyziały stary pryk, który pojęcia o życiu nie ma. A inne lizusy, dla utrzymania posad i przywilejów, tylko mu przyklasną 11:32, 26.10.2020


Do beogrDo beogr

6 4

Morderstwo czy to dziecka nienarodzonego czy człowieka w kwiecie wieku pozostanie morderstwem. Nazywajcie to jak chcecie ale jest to morderstwo.
Po drugie radzę sie doedukowac o kompetencjach i zależności TK od innych organów a potem hejtowac i obrażać inne osoby, które wpływu na decyzje mieć nie mogły. 11:46, 26.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

12 3

Widzę że ludzie bardzo przeżywają temat aborcji i wręcz uwielbiają prowadzić spory ideologiczne. A tym czasem zapominają, jaki jest temat artykuły- a nie jest nim aborcja, a protest w jej sprawie organizowany w Gorlicach.
Czy pójdę na protest- zdecydowanie nie. Problem aborcji, jak już wiele razy wspomniałem, tkwi w słabości systemu, a nie w ustawach, czy wyrokach sądowych.
Czy pozostali powinni iść? Też nie. I zanim zlinczujecie mnie o fakt że mam prawo mieć własne zdanie i wyrazić je publicznie, zastanówcie się na spokojnie, ile wasz protest może dać amunicji politykom.
Po pierwsze- tematy ideologiczne to tematy zastępcze. Być może nasza gospodarka właśnie wykrwawiła się do ostatniej złotówki, być może właśnie straciliśmy cały potencjał medyczny (zarażani lekarze, brak respiratorów itp.), a być może wszystko powoli wraca do normy, a rząd boi się stracić swoją pozycję- to jest nie ważne bo wszyscy zajmują się wyrkiem TK. Zasłona dymna- skupiacie się na jednym problemie, a wcale nie zauważacie że być może nadciągają nowe, dużo bardziej poważniejsze.
Po drugie- duże protesty - no i teraz dajecie rządowi na tacy, realny powód zwiększania obostrzeń. Bo to będzie wyglądać tak (tłumaczenie rządu): Ludzie są nieodpowiedzialni, nie stosują się do zaleceń bezpieczeństwa dot. zakazu zgromadzeń publicznych, przez co liczba osób zarażonych na Covid 19 drastycznie wzrosła i żeby ją zahamować musimy wprowadzić kolejne obostrzenia. Inaczej mówiąc- każdy kolejny rekord zakażeń będzie "usprawiedliwiony" nie brakiem konkretnych działań administracji, a działaniem bandy feministek, które dla ideologii poświęcą życie i zdrowie innych.
Po trzecie- jeśli jesteście oburzeni wyrokiem TK, to strajkujcie, ale po swojemu, na swoich warunkach. Nie dawajcie paliwa wyborczego politykom. Nie dajcie się też ciągnąc za nos ideologicznie opętanym działaczom (w tym wypadku radykalnym feministkom), bo ich działania są równie szkodliwe. Nie idźcie za tłumem (psychologia tłumu)- zachowujcie własny rozsądek. 13:45, 26.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pomyślę:Pomyślę:

1 2

Oświadczasz, że masz prawo mieć własne zdanie i wyrażać go publicznie. To jest niezaprzeczalne, TYLKO DLACZEGO TAKIEGO PRAWA NIE MAJĄ MIEĆ INNI (ci protestujący) ?. Ty na pierwszym planie widzisz gospodarkę, a inni widzą inne problemy, tak samo ważne, problemy godnego życia. Ty widzisz jak ograniczenia antycowidowe szkodzą gospodarce, inni widzą jakie szkody długofalowe dla gospodarki może przynieść poluzowywanie obostrzeń dla pobudzenia (chwilowego) gospodarki.
Przykłady masz w zasięgu wzroku. Kończąc, te protesty na tle aborcji, dla bardzo wielu ludzi są zrozumiałe ( ok. 70% społeczeństwa jest za utrzymaniem dotychczasowych uregulowań) .
NIESTETY, kto sieje wiatr ten zbiera burzę ! 16:58, 26.10.2020


A czy to ważne...A czy to ważne...

2 0

Użytkowniku Pomyślę:

Proszę, wskaż mi w którym miejscu mojej wcześniejszej wypowiedzi, zakazałem się wypowiadać publicznie protestującym?

Dlaczego na pierwszym planie widzę gospodarkę? Bo jest ona znacznie ważniejsze niż problemy ideologiczne. Przykłady- wszelkie okresy głodu, wojen, zaraz, klęsk żywiołowych. Warto przeczytać relację świadków tamtych zdarzeń. Oni nie zamartwiali się o prawa mniejszości, legalne morderstwa, czy smog w atmosferze. Ich celem było przeżyć wraz z rodziną. A mocna gospodarka znacznie ułatwia to. Kiedy kraj jest biedny, dąży do tego by być bogatym, a kiedy jest bogaty, znajduje sobie problemy natury ideologicznej. To tak w skrócie o roli gospodarki.
Czy przynosi większe straty- restrykcję czy chwilowe odwieszanie ich? Pytanie na które bez konkretnych danych nie można odpowiedzieć (np. jakie wielkie są restrykcję, ile będą trwały, jak bardzo zaszkodzą przedsiębiorcą itp)- no chyba że jest się wróżbitą. Ale z całą pewnością na jedno można odpowiedzieć- gospodarka nie lubi próżni. Jeśli w wyniku pandemii upadną rodzime firmy, to nie wiadomo kto przejmie po nich przestrzeń w gospodarce (a kłamstwem jest że kapitał nie ma narodowości- kapitał ma narodowość i jak dobrze pamiętam przekonał się o tym Orlen wchodząc na rynek niemiecki).
70% osób jest za obecnymi uregulowaniami? Nie będę pytał skąd te dane, gdyż wyznaje prostą zasadę- Są trzy rodzaje kłamstwa: kłamstwo małe, kłamstwo duże i statystyka (Odnośnie statystyki polecam oglądnąć jeden z podcastów Joe Regan'a w którym jego goście, jak dobrze pamiętam: były student i nauczyciel akademicki, opowiadali jak celowo manipulowali badaniami by ukazać hipokryzję całego środowiska SJW i najlepsze w tym było to, że światowe czasopisma naukowe OPUBLIKOWAŁY ich pracę, bardzo ją przy tym zachwalając). Ale powiedzmy szczerze- większość ludzi z którymi gadałem podziela pogląd że do niedawna istniejący kompromis był najlepszym rozwiązaniem- ale to nie żadna sztuka, mając do wyboru albo całkowity zakaz, albo całkowitą możliwość. Zero jakiejkolwiek innej alternatywy. 11:17, 27.10.2020


CiekawskiCiekawski

7 13

PRAWO MUSI STAĆ NA STRAŻY WARTOŚCI. ALE PRAWO NIE MOŻE ZMUSZAĆ KOBIET DO HEROIZMU ! Dzisiaj druga osoba w państwie (a trzecia w kolejności) Marszałek Sejmu mówi : TA DECYZJA TRYBUNAŁU (w sprawie aborcji) WSZYSTKO JUŻ ROZSTRZYGA - jakby chciał jeszcze dopowiedzieć : cicho siedźcie jest już pozamiatane. Czy w tej sytuacji ludzie nie mają prawa KRZYCZEĆ? a jak mają wyrazić swój strach, swoje oburzenie, swoje zdziwienie, swój niepokój – w każdej chwili może to ich dotknąć.
Ci ludzie chcieli by zapytać w tej b. ważnej sprawie :
- dlaczego nie zapytano o to Polaków w referendum (np. przy wyborach),
- dlaczego nie dokonano kompromisowych poprawek w konstytucji (na przykład ograniczając aborcję
do śmiertelnych patologii płodu,
- dlaczego nie dopuszczono do dyskusji w sejmie nad ewentualną zmianą ustawy,
- dlaczego trybunał wydał decyzję w tak bardzo trudnym okresie dla Polaków, dla wielu żyjących w
rozpaczy nad chorującymi i umierającymi swoimi najbliższymi,
- dlaczego najpierw nie podjęto żadnych decyzji dla szczególnej ochrony lekarskiej kobiety i
dziecka niepełnosprawnego, oraz nie zapewniono godziwej ochrony materialnej rodziny i dziecka
aż do jego śmierci ? itd…..
- W R E S Z C I E : C O T E N R Z Ą D J E S Z C Z E N A M „Z A F U N D U J E” !?

14:20, 26.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ketonal ketonal

2 0

nie wiesz co piszesz ! to jest sprzeczne z tym co myślisz! 20:19, 26.10.2020


CiekawskiCiekawski

0 2

Przeciwnie, wiem nawet co Ty myślisz - wysil się choć trochę i napisz z czym się ze mną nie zgadzasz - proszę o konkrety i udowodnij mi, że się mylę. 00:27, 27.10.2020


GG

1 5

Weterynaria , nie nadaje się do leczenia dobić 15:51, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ketonalketonal

7 3

popcorn zakupiony czekam na relacje 16:02, 26.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ketonalketonal

3 2

tak jak myślałem- kupa chamstwa,nieświadoma manipulacji gówniarzeria! - oglądnąłem u konkurencji Biedne lewaki nie wiedzą jeszcze że dzięki Jarkowi zakończy się ten kilkudziesiecioletni bój 18:22, 26.10.2020


Lola Lola

1 0

Misiu, biedaczku; piszesz, czekasz i sam sobie odpowiadasz ; prawdziwy z ciebie zuch ! 21:04, 31.10.2020


elfelf

12 5

Cyrk obwoźny znów zawita do Gorlic 17:35, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ToTo

3 6

Obwieścił klaun. 17:40, 26.10.2020


Łysy Łysy

8 8

Było super dużo ludzi za każdym razem będzie więcej
Nareszcie ludzie budzą się ze snu
Balabala tyle kadencji nic dla naszego miasta nie zrobiła
Jej największe osiągniecie to zabranie dzieci do sejmu na wycieczkę 18:26, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wolność dla wszystkiWolność dla wszystki

8 4

Kobiety jak już protestujecie to zróbcie to porządnie. Przecież każdy z nas jest wolny i ma prawo decydować. Żądajcie:
1. Możliwość zakupu broni palnej na dowód osobisty dla każdego niezależnie od płci
2. Eutanazji na życzenia
3. Pomocy lekarskiej w samobójstwie dla osób zmęczonych życiem.
4. Możliwości zastrzelenia ciężko chorego dziecka.
5. Możliwości zastrzelenia ciężko chorego współmałżonka.
18:38, 26.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

7 0

Do dałby jeszcze legalizację kary śmierci. Skoro Człowiek (kobieta) może skazywać innego człowieka na śmierć poprzez aborcję, to czemu sędzia nie może skazać bandyty na karę śmierci? Dziecko jest uszkodzone fizycznie- nie nadaje się do życia. Bandyta jest uszkodzona moralnie- też nie nadaje się do życia. 11:20, 27.10.2020


??????

6 1

A kiedy spotkanie sabatowe na Lysej Gorze? 21:02, 26.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dzisiaj dzieci jutrodzisiaj dzieci jutro

1 3

dfgh 03:55, 27.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RR

9 3

Jakiś czas temu bronili Konstytucji a dziś ją chcą obalić.

Dwa światy, dwie mentalności a ten sam człowiek o dwuch twarzach. 20:43, 27.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rety!rety!

4 0

Ależ TŁUMY, heh... 22:35, 27.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ketonal ketonal

4 3

To ciekawe oglądnąłem wczoraj liste organizatorów Kunopka zniknął by dzisiaj ponownie się pojawić strach zaczyna w oczy zaglądać ? 18:23, 28.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JbJb

2 1

Organizatorzy już się pochowali strona zamknięta ale pamiętam gdzie nie należy kupowac
07:55, 31.10.2020


Jola Jola

1 0

Bardzo aktywny ketonal to hejter 21:08, 31.10.2020


????????

5 2

Młodzież chyba przez to zdalne nauczanie i nie korzystanie z tego nauczania, zatraciła zdolność samodzielnego myślenia i analizowania sytuacji. Nie uczą się historii , co powoduje, że dają się manipulować - myślą, ze robią coś ważnego, a tu okaże się po jakimś czasie , że zostali wykorzystani w innym celu niż przypuszczali - jak robotnicy w latach 80-tych. Reszta do przemyślenia - kto i co. 18:45, 28.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PisiorPisior

5 1

Je.....PiS piękne słowa niech Bóg da im zdrowia 11:00, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatMat

2 3

Do wszystkich protestujących : powinny was matki wcześniej usunąć i byłby problem z głowy. 11:50, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SnowdenGorliceSnowdenGorlice

4 3

Nadchodzi epidemia HIV... pałeczki do wymazu na covid-19 mogą być skażone HIV. Redakcja Gorlice24.pl powinna pojechać z testerem na HIV i poddać próbie pałeczki, jakie ludziom wciskają do nosa służby medyczne. Czy chcecie wyciek grafiku planowanych kolejnych epidemii HIV i MERS? 12:08, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brunnerbrunner

3 2

Kochane kobietki, unikajcie KODu, pogońcie ich jak i wszelkiej maści polityków podpinających się pod was.Oni chcą coś na was ugrać dla siebie.To jest wasz protest a nie ich.Jesteście silne,my mężczyźni to wiemy, poradzicie sobie bez nich.Z obecnych partii żadna nie nadaje się do rządzenia, pamiętacie co mówili u Sowy?Polska istnieje teoretycznie, h.j, d...a i kamieni kupa i inne przekręty. Teraz na waszej sprawie chcą się wywindować, proszę was, pogońcie to tałatajstwo w diabły.PiS także nie zasługuje by dalej rządzić.Kościołów nie ruszajcie, budynek nie jest wam nic winien.Zło mieszka gdzie indziej.Teraz jesteście silne, załóżcie partię,może uda się wam coś ugrać w wyborach, wejść do sejmu, blokować idiotyczne ustawy.Pozdrawiam was i życzę zwycięstwa 18:59, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lekarzlekarz

3 2

za dwa tygodnie do trzech mi młodzi Przyjaciele przez te zachowania pochowacie swoich dziadków będzie hekatomba covid19 21:01, 29.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pomysleć to nie boliPomysleć to nie boli

5 1

1 aborcja to jest wyciągnięcie dziecka z brzucha i pozostawienie go żeby umierało w strasznym cierpieniu bo ma niewykształcone płuca po urodzeniu dziecka dostaje ono środki przeciwbólowe i umieranie jest godniejsze jeżeli można tak to nazwać na moje szczęście nie mam takiej mamy jak wy -mamo kocham cię bo wiem żebyś zrobiła dla mnie wszysto
2 pandemia jeżeli macie zamiar wychodzić to zamknijcie się później w izolatce bo nie chce żebyście zarazili mi mamy przechodząc obok niej
3 jeżeli jesteście przyszłością narodu to proszę włączyć myślenie a nie poddawać się propagandzie 08:00, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fredekfredek

1 0

Ogólnie rzecz ujmując dzisiejsze kobiety zatraciły cechy kobiece, takie jak kobiecość kojarzona z macierzyństwem , łagodnością, miłym sposobem bycia - stały się agresywne, wulgarne, klną jak przysłowiowy pijany szewc, wiecznie wściekłe, naszpikowane wszystkie części ciała, ogólnie wszystkie wyglądają prawie jednakowo - aseksualnie?
Co to będzie dalej ?- chyba będą samo zapylenia , oby rodziły się same zdrowe geniusze, bo inaczej k.ć. 21:38, 02.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


0%