Zamknij

Gorlice. Rafał bił tak żeby zabić Przemysława!?

10:32, 30.12.2019 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 21:19, 30.12.2019
Skomentuj

W niedzielne przedpołudnie w gorlickiej prokuraturze odbyło się przesłuchanie 39-letniego Rafała G., któremu postawiono zarzut, który zagrożony jest karą pozbawienia wolności od lat 8 do dożywocia włącznie. Oskarżony częściowo przyznał się do zarzucanej mu winy 

[ALERT]1577698217609[/ALERT]

27 grudnia, ostatni piątek mijającego właśnie 2019 roku. Znający się 36-letni Przemysław G. oraz 39-letni Rafał G. spożywali w tym dniu wspólnie alkohol i nic nie wskazywało, że kilka godzin później ich losy splotą się w tragicznych okolicznościach.

Około godziny 1 w nocy obaj mężczyźni dotarli wspólnie na osiedle, na którym wraz z rodziną mieszkał Przemysław G. Będąc na wysokości bloku przy ulicy Chopina 13 między mężczyznami doszło do konfliktu.

[ZT]7619[/ZT]

Rafał G. zaatakował nagle swojego kompana okładając go pięściami po całym ciele doprowadzając go do przewrócenia. Poziom jego agresji narastał z każdym ciosem. Leżący na ziemi Przemysław G. nie był w stanie skutecznie bronić się przed napastnikiem, który atakował coraz bardziej zaciekle, a jego kopnięcia dosłownie masakrowały głowę i twarz 36-latka. W pewnym momencie agresor sięgnął do swojej kieszeni, gdzie jak się okazało miał schowany kuchenny nóż. Nachylił się nad pobitym Przemysławem i trzykrotnie ugodził go w prawe podudzie powodując gwałtowne krwawienie poszkodowanego.

Zajście to widział z okien jeden z mieszkańców bloku przy Chopina 13 i to on za pośrednictwem numer alarmowego 112 powiadomił służby o tym, co się dzieje w pobliżu bloku. Na miejsce zgłodzenia natychmiast skierowano zarówno Zespół Ratownictwa Medycznego oraz patrol policji.

Niestety lekarz nie mógł już pomóc Przemysławowi G. w chwili przyjazdu karetki mężczyzna już nie żył, policjanci zaś na miejscu ujęli sprawcę tego czynu, który w trakcie czynności wyjaśniających badany alkomatem wydmuchał sporo ponad 1 promil alkoholu.

Rafał G. został natychmiast przewieziony do policyjnej izby zatrzymań, gdzie przez kolejne kilkanaście godzin trzeźwiał. W niedziele przedpołudnie został doprowadzony do gorlickiej prokuratury.

Mężczyźnie postawiono zarzut z artykułu 148, paragraf 1 Kodeksu Karnego i przesłuchano go na okoliczność udziału w zdarzeniu. 39-latek powiedział, że „odżył w nim dawny konflikt” w stosunku do poszkodowanego i zaczął go w związku z tym bić, przyznał się także do użycia noża, jednak kategorycznie stwierdził, że jego zamiarem nie było zabicie mężczyzny . Teraz będziemy badać wszystkie okoliczności wersji przedstawione przez Rafała G – mówi w rozmowie z GORLICE24 prokurator Sławomir Korbelak

W dniu dzisiejszym w gorlickim sądzie odbędzie się posiedzenie w trakcie którego ma zapaść decyzja o tymczasowym areszcie dla Rafała G. Także dziś w Zakładzie Medycyny Sądowej w Krakowie odbędzie się sekcja zwłok Przemysława G., która da odpowiedź co do dokładnej przyczyny jego śmierci.

Jako prokurator pracuję już wiele lat, ale już bardzo dawno nie widziałem tak brutalnie wręcz bestialsko skatowanej ofiary – dodaje prokurator Korbelak

Polskie prawo przewiduje za taki czyn karę bezwzględnego pozbawienia wolności od lat 8 do 25 lub nawet karę dożywocia. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(91)

PatriotaPatriota

36 90

Każdy obywatel w Polsce powinien mieć prawo do posiadania broni palnej by bronić się w takich sytuacjach, by móc jej użyć będąc świadkiem takiej sytuacji... 10:45, 30.12.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MM

23 14

Przecież ten facet miał nóż, a przecież mógł mieć "broń palną by móc jej użyć w takich sytuacjach". 12:32, 30.12.2019


Tony HowkTony Howk

9 1

No ale by było super jakby obydwaj mieli spluwy...w Gorlicach byłoby jak w westernie. 10:43, 31.12.2019


kkkk

4 0

a *%#)!& dalej myślą że broń to by się kupowało bez zezwolenia w sklepie z butami. 21:47, 31.12.2019


reo

nono

87 18

co Ty powiesz, przede wszystkim o broń postarali by się tacy obywatele, jak Rafał G. i już w ogóle nie dało by się wyjść na ulicę, dopiero wtedy by "rządzili"! 10:52, 30.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

adam1adam1

25 5

Broni palnej nie miał a i tak zabił. Broń powinna być dla normalnych obywateli a nie dla patologii 13:34, 30.12.2019


TT

6 0

Tacy obywatele z ich kartotekami nigdy by broni nie dostali. 08:04, 31.12.2019


Zatroskany wyjaśniacZatroskany wyjaśniac

53 12

Zacznijmy od tego, że nie broń zabija, tylko ten, który ją trzyma. W Stanach policja przez zezwolenie na posiadanie broni nie bawi się w kotka i myszkę, tylko strzela, gdy robi się nieciekawie. A poza tym sprawca miał nóż kuchenny, to co z tego że pistoletu nie miał, skoro i tak go zabił. Jak ktoś chce zabić, to zabije nawet ołówkiem. Poza tym broni nie dostaje w Stanach każdy zielony, przechodzi się tam pewnego rodzaju testy. Po prostu nie zwalajcie wszystkiego na broń, bo to ludzie zabijają. Broń to tylko narzędzie jak każde inne. 11:06, 30.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WiktorWiktor

8 4

I własnie dlatego człowiekowi nie należy ułatwiać dostępu do broni. Ludzie są różni a okazja czyni przestępce. Czulibyście sie bezpieczniej gdybyście mieli swiadomość , że kazdy napotkany człowiek na ulicy posiada broń palną? Chyba jednak nie . 19:02, 30.12.2019


MercMerc

0 1

Co za bzdury wypisujesz
W Pensylwanii można kupić broń na prawo jazdy o ile masz czysto w papierach a policja strzela do bezbronnych ludzi ze strachu
Pojęcia nie masz a prawisz jakieś mądrości, za dużo filmów... 23:01, 02.01.2020


NouNou

55 8

Przemek miał tyle wrogów więc się nie dziwię że nie żyje on nawet sam zaczynał i siedział za pobicia 11:07, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szasza Szasza

33 3

Myślę że doszło do tej brutalnej sytuacji w taki sposób.Tok myślenia ich na pewno był taki ,ja,,albo,,on,, ktoś powinien zebrać jak najwięcej informacji o nich jacy byli na co dzień jak żyli w otoczeniu osiedlowa społeczność itp. 11:12, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeniuHeniu

12 11

Prawie jak w GTA 11:31, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaroMaro

78 6

Pan Prokurator mówi, że dawno nie widział ,,tak bestialsko pobitej ofiary" i takie tam. Były w Gorlicach i okolicach bestialskie zabójstwa, gdzie ofiarami były niewinne, prawe osoby i to był dramat. To, że szumowiny eliminują się same nie powinno smucić nikogo prócz ich bliskich. Wyrazy uznania składam policjantom, którzy zatrzymali gada bo równie dobrze mógł ,,ożenić kosę" również im. 11:56, 30.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

under jolyunder joly

16 0

a morderstwo w Nowicy, jak P. zamordował siekierą kobietę która wracała z przystanku pks i zawlókł ją w do lasu?? takiego bestialstwa prokurator nie widział,,,albo bestia z Brunar która zabiła dziecko samochodem i się smieje, to nie jest bestialstwo?? 15:45, 30.12.2019


DaroDaro

5 0

Co się spinacie? Maro jak zwykle. Słowo dawno nie określa precyzyjnie. W szklarczykówce też bestialsko bito ofiary. 09:15, 31.12.2019


NickNick

50 23

Przecież tam mieszka sama patologia!!!! 12:17, 30.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GorliczankaGorliczanka

9 22

A z kąd wiesz kto tam mieszka? Z resztą ani jeden ani drugi z tamtąd nie są.
Nie wiesz to się nie wypowiadaj. 13:11, 30.12.2019


FeliksFeliks

20 7

Ciekaw jestem czy tam gdzie Ty mieszkasz są sami porządni ludzie " moze krysztaliczni" 13:42, 30.12.2019


FeliksFeliks

42 24

Kto Ci to powiedział ze tam mieszka sama patologia człowieku tam mieszkaja porządni ludzie i rodziny nie bierz wszystkich do jednego wora. 12:37, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PytankoPytanko

67 5

Kto przy zdrowych zmysłach, idąc na pijaństwo, zabiera nóż kuchenny do kieszeni?. 13:59, 30.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RikitikiRikitiki

32 1

No właśnie ludzie pokroju tych dwóch.
Patologia. 16:26, 30.12.2019


A79A A79A

36 3

Selekcja naturalna 15:30, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HallerHaller

51 17

Slynna rodzinna G. Tam wszyscy patologia od malego do duzego. Mam nadzieje ze Rafal dostanie dorzywocie . Zwykle zero a nie czlowiek. 15:45, 30.12.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KtosKtos

11 24

Najpierw naucz się poprawnej pisowni,a później się udzielaj...nie znasz całej rodziny G.więc nie komentuj...nie wkladaj ich do jednego wora.. 17:39, 30.12.2019


TakisobiejaTakisobieja

6 10

Haller a ty jesteś taki wspaniały i nieomylny człowiek? To dlaczego chowasz się za pseudonimem? Każdy człowiek ma swoje wady i zalety i każda rodzina ,a skoro widzisz co się dzieje może warto tam iść i zapytać czy nie potrzebują pomocy ....mądralo może im pomożesz ??? A nie wypisywać potrafisz jeszcze pod pseudonimem 14:47, 31.12.2019


HallerHaller

11 5

Pomoc?? Takiej rodzinnie sie nie pomoze. Picie,bicie to normalka. Znam ta rodzinne od lat. 17:00, 31.12.2019


TadekniejadekTadekniejadek

59 5

Zacznijmy od wytłumaczenia że uderzał nożem i nie chciał zabić. To co chciał niby? Masaż mu zrobić relaksacyjny?? Durne sądy łykają takie bajery cwaniaków i wypuszczają ich za parę lat jeszcze gorszych. Jeden i drugi po wyrokach.. i co zmienili się? Taki mają sposób na życie. Bo tylko więzienia jak w Rosji!! Ciężkie , o chlebie i wodzie. A u nas wychodzi szerszy niż wchodzi, pocwiczone ma, nowe patenty na przekręty. To się musi zmienić!! 17:43, 30.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tadek1tadek1

2 0

Trzeba wydzierżawić od Rosji kawałek bezludnej Syberii tam wysyłać tych bandytów. 20:08, 01.01.2020


JaaJaa

46 4

Dozywocie i tyle bo wyjdzie i znowu kogoś zabije bo sobie przypomni że miał jakieś stare sprzeczki 18:06, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NauczycielNauczyciel

39 4

Jeden i drugi miał swoją przeszłość. Jak widać resocjalizacja działa !!! 18:24, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenioZenio

18 5

Byli kolegami z celi. 21:13, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kgkg

20 3

hehe kto wierzy ze gucek sam go ubił 22:20, 30.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qwasqwas

15 2

W sumie... dziwne. Taki karypel, jak Gucek, sam mógłby ubić najwyżej muchę w kiblu, a nie dorosłego chłopa. 23:10, 30.12.2019


RobRob

2 0

Chodzi o tego Gucka, co już dawno było "skinem"? Taki chuderlak z Hallera? 00:57, 02.01.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TeofilTeofil

5 2

Zmarł z wykrwawienia 22:52, 30.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

34 5

Nie miał żadnych złych zamiarów, tak sobie chodził z nożem kuchennym, jakby trzeba było nagle chleb pokroić albo konserwę otworzyć znienacka... 08:08, 31.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SkandalusSkandalus

10 14

Sędzia powinien uwzględnić, że "ofiara" jak tu wszyscy twierdzą była patusiarzem i złagodzić wyrok. Nawet tu gdzieś czytałem, że ludzie się skarżą iż po Gorlicach chodzą jakieś bandy, gnębią normalnych ludzi i nikt z tym nic nie robi. Oczywiście jak ktoś lub policja ubije bandziora, który nie dawał żyć innym to od razu jest kwik. 09:49, 31.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

temidatemida

7 1

Idąc TWOIM tokiem myślenia jeżeli ofiara jakakolwiek jest inna niż ogół to sprawca ma mniejszy wyrok dostać? Zabójstwo to zabójstwo ,nie istotne czy ofiarą był pijak ,ksiądz ,czy dajmy na to zwykły piekarz 11:22, 31.12.2019


......

27 2

Co porabia mąż i ojciec dzieci o 1- ej w nocy w dodatku pijany ... tylko pytam ! powinien być w domu... 11:46, 31.12.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TakisobiejaTakisobieja

22 26

No właśnie co porabia mąż ?
Chodzi pije ,cpa obaj tam się znaleźli pod wpływem alkoholu (który sam w sobie prowadzi do zła) ,obaj mieli sporo za uszami jeden lepszy od drugiego ,ale czy to powód ,aby tak po nich jechać?? Ludzie zastanówcie się jeden nie żyje(fakt nie był ideałem ,ale może nie potrafił inaczej może nie miał innych wzorców ,może był chory nie wiem)
Drugi siedzi i ma na sumieniu człowieka i wierzcie znam/Lem obu i jeden był ,a drugi jest w sobie środku dobrym człowiekiem tylko zniszczyła ich choroba alkoholizm ,dragi itd...
Po co czepiać się rodzi kiedy obie przeżywają tragedie ,a wy jeszcze wypisujcie takie rzeczy skąd u was taka agresja to też są/był człowiek,który trochę zbłądził może mu nie miał kto pomoc po prostu ..... 14:43, 31.12.2019


xyzxyz

5 15

dobrze napisane TAKISOBIE JA 23:14, 31.12.2019


dawdaw

7 17

Pan redaktor powinien sam trafić do więzienia za to że pozwala na łamach portalu na takie bezsensowne kłótnie. Nie zdziwił bym się jak by parę komentarzy było jego. 12:15, 31.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaroMaro

6 2

Z jakiego artykułu powinien wg. Ciebie usłyszeć zarzut redaktor? Podziel się swoją wiedzą (?). Ludzie piszą to co wiedzą lub myślą. Jakie życie taka śmierć i pamięć. 12:31, 31.12.2019


KtośKtoś

18 6

Łeb za łeb a nie wiezienie. 17:03, 31.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FguFgu

19 7

Gucek to wielkie Nic zwykłe 0 19:10, 31.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Daniel JDaniel J

20 4

Gucek gangster Gorlicki , tam jest jego miejsce ,szkodnik Gorlicki .Nic dodać nic ująć frajer.Pan Ziobro dam mu dożywocie żeby już Gorlice odpoczely raz na zawsze. 21:51, 31.12.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobRob

3 0

Czy chodzi o tego Gucka, który kiedyś był "skinem"? Taki dosyć niski, chudy z Hallera? Jeśli tak, to kogo on dziabnął tym nożem? Kogoś ze swojej rodziny czy po prostu zbieżność nazwisk, że też na G.? 00:53, 02.01.2020


XmXm

2 2

Sekcja zwłok wykazała ,że wykrawi się . 13:29, 01.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mirekmirek

5 5

Ojciec dzieci był w domu tylko ktos go wyciadnał z tego domu 16:24, 01.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

2 3

Tego Rafała G. patrząc na zdjęcie na portalu społecznościowym skądś kojarzę. On gdzieś pracował na co dzień? 16:48, 01.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OlsOls

1 0

Na jakim portalu jest? 22:03, 01.01.2020


HansHans

1 0

Na twarzowym ale sprytnie ukryty. 08:48, 02.01.2020


ZenekZenek

0 0

Możesz coś więcej informacji? 09:16, 02.01.2020


 Jaszczomp Jaszczomp

9 2

na forescie , a w niedziele w koscielnym chorze 17:51, 01.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIREKMIREK

6 2

Taki bandzior w KOSCIELNYM chorze to nie do uwierzenia 18:27, 01.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

5 1

To jakiś ponury żart? W kościelnym chórze??!! 21:07, 01.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

blbl

1 0

To sarkazm.. 22:19, 02.01.2020


NicknickNicknick

6 0

On pracował? Ha ha ha chyba nad uzywkami, nacpal sie i mu agresor sie włączył 08:32, 02.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pointpoint

1 1

Chyba o tym Forescie nikt tego nie wymyślił. 08:46, 02.01.2020


NicknickNicknick

1 0

I o chórze również ha ha ha 09:54, 02.01.2020


KarolaKarola

1 0

Na jakim portalu on jest 12:33, 02.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

0 0

Jaki jest sens w pisaniu Przemyslaw G.? Wystarczy wejsc na NEKROLOGI! I wszystko wiadome! RIP? 15:47, 02.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nordmann Nordmann

4 0

Pospolity bandyta, który doskonale wiedział co robi. Nie jest tajemnicą, że rany uda, czy to postrzalowe czy kłute są w większości śmiertelne. Uszkodzona tętnica udowa - tego krwotoku nie da się za tamować 16:10, 02.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XiXi

1 0

Do Nordmanna .masz rację nie zawsze można zatamować,ale szybka pomoc udzielona to zawsze jakaś szansa jest . Ludziom wypadkach *%#)!& nogę i nie zawsze umieraj jeżeli jest pomoc udzielona na czas 19:04, 02.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ELOELO

6 0

Pojawiają się informację że ten typ nie działał sam. To prawda? 21:50, 02.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KarliyoKarliyo

0 1

Skąd te informacje ? 23:06, 02.01.2020


WikuWiku

4 0

Znalam ofiarę i ciężko jest mi uwierzyć że w żaden sposób się nie bronił , był wysportowany , silny ... I nie pozwalal sobie na takie zagrania
Sprawcy nie nam ale z opinii wynika że do wielkich facetów nie nalezal 23:08, 02.01.2020


xDxD

4 0

@Wiku
"...do wielkich facetów nie należał" xD
On nawet do średnich nie należał. Zwykły wymoczek.

Dlatego, mnie dziwi całe zdarzenie. 20:07, 03.01.2020


ELOELO

3 0

Pogłoski na mieście. Ciężko powiedzieć czy jakkolwiek prawdziwe. Mogło być też tak że Przemek był solidniej zrobiony i tutaj warunki fizyczne to nie najważniejsza kwestia. Oskarżonego również nie znam. Kluczowe co oni robili na kilka godzin przed tym całym zdarzeniem i kto był w ich otoczeniu. 00:02, 03.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hejkahejka

2 2

Przemkowi juz nic nie pomoze ale tamten Bandzior CHYBA TEZ MIAŁ DZIECKO i co dalej z jego rodzina jak bedza zyc zabił ojca 5 dzieci masakra 12:35, 03.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirekmirek

1 14

Morze by ktos załozył SKARBONKE NA DZIECIAKI PO przemku 17:26, 03.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HhHh

4 0

Przecież do tej pory tyle samo miały co i po śmierci. Żyją z zasilkow. Przecież on nie pracował. 18:48, 04.01.2020


ehhehh

3 2

Przykro mi to stwierdzić, ale coś mi się wydaje,że w Gorlicach coraz bardziej niebezpiecznie się robi. To co mam kupić zbroje i czołg? 17:29, 03.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do~ehhdo~ehh

0 0

masakra... w głowie mi się to nie mieści :/ 17:30, 03.01.2020


KK

6 3

No szok , chodziłam z Rafałem do podstawówki do jednej klasy , i wiem bardzo trudne dzieciństwo miał . Ale nic nie tłumaczy zabójstwa. 19:23, 03.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qwertyqwerty

5 2

Taaaa, trudne dzieciństwo. Biedny ON :P 19:59, 03.01.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


haller2haller2

6 4

to był zwykły pionek kturemu sie wydawało ze jest bosem gorlic,,a taka prawda ze go małolaty nieraz poscigały,,niech sie buja i ten karolciu tez łep nad łebami rudy mu ......
12:01, 04.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KonikKonik

2 6

Widze ze teraz napinka. A jak byl na wolnosci to majty zesrane. Karolciu jest na miejscu takze niepisz tylko powiedz mu to w Twarz. Niepochwalam ze to zrobil ale poco jeszcze podpinasz tam rodzine..pajacu? 17:02, 04.01.2020


haler3haler3

7 4

jaki gangster to jest kabaret zwykły pionek,,gangsterem to bym w swoim towazystwie,,czyli w towazystwie zerowym.. 12:06, 04.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bobo12bobo12

2 0

to nie prawda 14:04, 04.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToniejaTonieja

4 2

Ja się cały czas zastanawiam dlaczego ludzie,którzy to widzieli,słyszeli(bo to napewno nie działo się w ciszy)...Nie reagowali ,a może nie chcieli reagować?! Tu trzeba zadać pytanie ...?
Większość ludzi z tego co tu widać sama by sprawiedliwość wymierzyła ,więc w czym jesteście lepsi od "podejrzanego" ?
Bije złością od Was ,nienawiścią a kto z Was podał rękę jednemu czy też drugiemu ,aby im pomóc ,żeby nie robili tego co robili w Gorlicach!!!
Jeden chodził i uważał się za "gangstera" ,a drugi chodził i uważał się za" króla" Szopena i nie tylko kto z Was miał odwagę się im postawić??
Teraz każdy powie swoje zdanie ,a czy ktoś z Was wie jak i jeden i drugi cierpiał naprawdę?
Cierpiał ,bo nikt im nie pomógł kiedy tego potrzebowali tego! Kiedy byli mali ...skąd u ofiary wzięło się takowe traktowanie swoich dzieci?( wszyscy wiedzą jak je traktował i nikt teraz nie powie o tym) ,a podejrzany skolei dziecku krzywdy by nie zrobił !
Różnica ogromna natomiast jeden drugiemu krzywdę to tak.....
Skąd wiecie czy jak byłaby odwrotna sytuacja to ofiara nie zachowalaby się gorzej??
Nikt tego wiedzieć nie może
Więc może przestańcie się wymadrzac ,a zostawcie pracę tym ,którzy mają się tym zająć i doprowadzić to do końca 15:39, 04.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EeEEeE

3 0

Tonieja ... niestety masz rację .... Ofiarę w młodości znałam bardzo dobrze ... To był dobry chłopak, ale strasznie się pogubił ... wszyscy go traktowali pobłażliwie ( ,,a dajcie spokój ... To tylko Przemek,,) i sobie nie poradził. Resocjalizacja też chyba nic nie dała ... A o tym jak traktował dzieci wypowiedzieć się nie mogę bo tego nie wiem...
Ofiara z tego co wiem nikogo nigdy nie zabiła ... Niestety podejrzany zrobil to w sposób bestialski .... 19:03, 04.01.2020


Mik Mik

3 5

Jak traktował Przemek dzieci nie wiem czy az tak zle, tez ich znam on tylko wiele krzyczał a zadnej krzywdy im nie robił wiesz ze to pomowienie? jak by był takim złym ojcem to tak by dzieci nie rozpaczały za złym ojcem aja byłem i widziałem wstyd takie zeczy pisac o zmarłym
22:41, 04.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hhhh5675Hhhh5675

4 0

Niestety dzieci rosły i rosną w patologii, to ze ktos dzieci nie bije to nie oznacza , że są dobrze wychowywane i ktos jest dobrym rodzicem . Dzieci czerpie wzorce od rodziców, a tam ich nie mieli i nadal nie maja! 09:19, 05.01.2020


Haller3Haller3

6 8

Gangsterzy mają pieniądze,ladne kobiety i super wozy.A on co miał ?wozie policyjnym widać na zdjęciu jak wygląda i jak ubrany jak dziad. Karola zamknąć jeszcze i będzie spokój z nimi. 09:18, 05.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

milamila

4 1

TONIEJA skoro wiedziałas jak traktuja dzieci to dlaczego Ty nie pomogłas trzeba było podac pomocna dłon a nie teraz wzszyscy wiedzieli? 18:29, 05.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%