Zamknij

Za 68 dni wybierzemy nowych burmistrzów, wójtów i radnych

12:25, 14.08.2018 A.P Aktualizacja: 15:03, 03.09.2018
Skomentuj

Zgodnie z zapowiedziami Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki ogłosił datę wyborów samorządowych 2018. I tura odbędzie się 21 października, a druga dwa tygodnie później, czyli 4 listopada. Rozporządzenie w sprawie terminu jesiennych wyborów samorządowych zostało opublikowane w Dzienniku Ustaw. Decyzja musiała zostać ujawniona przed 16 sierpnia 2018 r.

W wyborach samorządowych 2018 r. zdecydujemy, kto będzie rządził w radach gmin lub miastach na prawach powiatu, radzie powiatu, sejmikach wojewódzkich, a także wybierzemy wójtów, burmistrzów. W związku z ogłoszeniem przez premiera decyzji o jesiennych wyborach samorządowych partie polityczne, koalicje, stowarzyszenia, organizacje społeczne i sami wyborcy mogą już od dziś tworzyć komitety wyborcze.

Dla osób startujących w wyborach ważną datą w kalendarzu wyborczym będzie 27 sierpnia. Do tego dnia komitety będą musiały zgłosić komisarzom kandydatów na radnych. To umożliwi im zbieranie podpisów i rejestrację list. Termin minie 17 września o północy. Do 26 września możliwe będzie zgłaszanie kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz PKW przyzna numery list do sejmików wojewódzkich, a potem powiatów.

Co nas czeka po 21 października? Na pewno sporo zmian na niektórych szczeblach władz samorządowych.

I tak pewnym jest, że nowym starostą nie będzie już Karol Górski, który zamierza ubiegać się o stanowisko wójta gminy Ropa, gdzie zmierzy się innymi z szefem lokalnych struktur WOPR Danielem Korzeniem rekomendowanym przez PiS. Dotychczasowy wójt Ropy Jan Morańda pełniący tą funkcję nieprzerwanie od 1993 roku nie będzie ponownie ubiegał się o to stanowisko. Kolejną pewną zmiana nastąpi na stanowisku wójta gminy wiejskiej Gorlice, gdzie dotychczasowy wójt Ryszard Guzik zdecydował się na start do Rady Powiatu Gorlickiego, a o stanowisko po nim walczyć ma co najemniej trzech innych kandydatów tj. Mieczysław Skowron, Jan Przybylski i Maria Gubała. Najprawdopodobniej swoją przygodę z funkcją wójta gminy Uście Gorlickie zakończy Dymitr Rydzanicz, który nie będzie ubiegał się kolejny raz o funkcję włodarza tejże gminy. W pozostałych gminach i miastach powiatu gorlickiego dotychczasowi wójtowie i burmistrzowie zapowiedzieli swój start i walkę o reelekcję.

W Gorlicach na dzień dzisiejszy swój start potwierdzili Rafał Kukla (na czas kampanii wyborczej odciął się od swojej macierzystej partii SLD i startuje, jako kandydat "bezpartyjny") i Maciej Trybus (własny komitet wyborczy). Niemal pewnym jest też start na burmistrza Gorlic z własnego komitetu wyborczego Marioli Migdar. Swojego kandydata nie przedstawił jeszcze PiS, a niektórzy plotkują także o możliwym starcie do walki o burmistrzowanie Gorlicom obecnej posłanki klubu Kukiz’15 Elżbiety Zielińskiej. Na pewno za to wśród kandydatów na burmistrza Gorlic nie zobaczymy Witolda Kochana.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(97)

Ja Ja

104 52

Za 68 dni powiem Panu- Kukli- do widzenia. Ale to będzie szczęśliwy dzień dla Gorlic. 13:13, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Rejent MilczekRejent Milczek

87 31

A dlaczego na burmistrza Gorlic nie startuje oficjalnie ten, który faktycznie sprawuje władzę w mieście, czyli Bałajewicz? Dlaczego wystawia się do startu jego zastępcę Kuklę? 13:17, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrezesPrezes

58 118

Rafał Kukla wygra bo młodzi stoją z nim murem zobaczycie, jest najlepszym burmistrzem, oby był dalej i będzie 13:22, 14.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KarmazynKarmazyn

32 10

Najlepszym? A co takiego zrobił, żeby można go było uznać za najlepszego? Jakaś wizja, koncepcje, decyzje, sukcesy? Szczerze pytam. 00:27, 15.08.2018


Stary komuchStary komuch

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Zgłoś nadużycieZgłoś nadużycie

53 108

Dajesz Rafał, pokaż im gdzie ich miejsce. 13:40, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolLol

43 53

A niby któryś z poprzednich burmistrzów był lepszy? Co się działo ciekawego w Gorlicach kiedy oni byli włodarzami? Nie dość, że praktycznie to miasto samych emerytów to jeszcze prawie wiekowo takiego samego znowu do władzy. Mam nadzieję, że tak nie będzie... 13:42, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A-linkaA-linka

16 20

Czy to, że w Gorlicach jest dużo osób starszych (emerytów) to jest wg. Pana wina burmistrzów ? Społeczeństwo się starzeje, więc nie tylko w Gorlicacch, ale w każdym polskim mieście czy na wsiach przybywa osób starszych i to jest proces normalny. Pan burmistrz Kukla, jak i jego poprzednicy nie "maczali" w tym procesie palców :). Ale już zaliczenie burmistrza Kukli do grona osób starszych...... to chyba Pan trochę "przegiął". Z treści Pana wpisu i stylu odnoszę wrażenie jest Pan młodą osobą, ale tak zawsze nie będzie. Zapewniam Pana. Pan też kiedyś doczeka tej chwili, że ktoś powie do Pana z pogardą : ten stary...... .I stanie się to szybciej niż się Panu dziś wydaje. A tak na margineie: skoro jest Pan tak bojowo nastawiony odnośnie zmian w Ratuszu, to może wystawić swoją kandydaturę na ten fotel. Skoro preferuje Pan młodość, to do dzieła :) 17:04, 14.08.2018


Tylko RafałTylko Rafał

41 102

Sprawdził się chłopina, dał z siebie wszystko. Rafał jesteśmy z Tobą i za Tobą. 14:54, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TofikTofik

125 38

4 lata Kukli to: brak nowego cmentarza w mieście i chowanie ludzi pod płotem na starym cmentarzu, to promowanie spalarni śmieci wbrew woli zdecydowanej części mieszkańców, to promowanie pseudo obwodnicy zachodniej wbrew woli mieszkańców i w żaden sposób nie rozwiązującej problemów komunikacyjnych miasta, to zalegające nadal toksyczne odpady na terenie rafinerii, to zamknięty bez potrzeby park miejski na prawie 5 miesięcy, to brak ścieżek rowerowych, to odświeżone WC w parku za 200 tysięcy złotych, to znajomy radca prawny za ponad 100 tysięcy pensji z miejskiej kasy, to medialne show ze zwolnieniem byłego wiceburmistrza, to dwukrotna zmiana sekretarza miasta (choć poprzedni na tym stanowisku był świetny i służył merytoryczną wiedzą wielu burmistrzom), to... wiele wiele innych błędów, braków, kompromitacji, za które płacimy MY MIESZKAŃCY GORLIC! Czas powiedzieć DOŚĆ! Kukla miał szansę, pokazał co może i umie. Teraz czas na kogoś innego po prostu. 15:06, 14.08.2018

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

macmac

7 56

bredzisz 15:54, 14.08.2018


NexNex

52 6

Jeszcze skoda za 104000 hahaha 16:00, 14.08.2018


MadziaMadzia

11 40

Z tym cmentarzem to dajccie na luz.Jeszcze nie było przypadku żeby pogrzeb się nie odbył z braku miejsca na cnentarzu i to nie jest problem ludzi.A że są wykorzystywane miejsca w różnych częściach cnentarza to bardzo dobrze, co to za problem że za grobem ogrodzenie.Jakieś staroświeckie przesądy. 16:58, 14.08.2018


hehheh

10 36

Ta obwodnica nie rozwiązuje problemów komunikacyjnych miasta? Wychodzisz czasami z domu? (XD)
On te odpady tutaj przywiózł?
BRAK ŚCIEŻEK ROWEROWYCH? Jak w takim razie nazywasz tą "wyasfaltowaną drogę", która biegnie wzdłuż ul. Parkowej i wiele innych takich dróg z takim znakiem jak tam?
Zerknij również na wynagrodzenia dla radców prawnych.
Jeszcze raz - XD 21:05, 14.08.2018


TofikTofik

48 8

do heh: Owszem wzdłuż ulicy Parkowej biegnie ścieżka rowerowa, tyle tylko, że WYBUDOWANO JĄ DZIĘKI I W TRAKCIE KADENCJI WITOLDA KOCHANA. Co do pseudo obwodnicy zachodniej to oczywiście, że nic ta droga nie rozwiąże, bo zapewniam Cię, że żaden kierowca tira itp. jadący na trasie Jasło-Nowy Sącz bądź odwrotnie nie pofatyguje się na to cudo, na którym ma być 6 albo i 7 rond, kiedy może polecieć sobie prosto krajówką nr 28 :) Ta niby obwodnica tworzona jest jedynie po to, aby ludzie nie widzieli ile naprawdę śmieciarek *%#)!& non stop do spalarni śmieci i to jest jej prawdziwe przeznaczenie! 21:24, 14.08.2018


spokojnyspokojny

10 24

sprawa cmentarza to sprawa radnych ! 05:18, 15.08.2018


papamobilepapamobile

6 6

"wbrew woli zdecydowanej części mieszkańców" - co to za konstrukcja? Co to jest zdecydowana część? Miałeś na myśli zdecydowaną większość? To jesteś w błędzie bo kilkanaście osób to nie jest większość. Chyba że chodziło o zdecydowanych na protest :) 09:44, 15.08.2018


Stary komuchStary komuch

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Adam NowakAdam Nowak

104 51

Prowadzę firme w Gorlicach 39 lat. Przez ten czas burmistrzów i ich zastępców było wielu. Ale obecnie Gorlice sięgneły dna. Tak nieprawdopodobnie fatalnej ekipy nie było do tej pory co potwierdza brak absolutorium. Niestety elektorat Rafała Kukli jak napisał Prezes wyżej to mlodzi.Zwykle zostali pozyskani przez burmistrza poklepaniem po ramieniu, podaniem ręki i tp. Poprzedni włodarze tego nie robili więc wielu młodych ludzi dało się na to nabrać i sądzą, że taki gość jest świetny. Swietny może i jest ale na imprezkę, do pogrania na gitarze i td.. Jako burmistrz zarówno on jak i jego zastępca jest nie do przyjęcia, i gdyby ich rządy trwały dłużej to byłaby dla Gorlic katastrofa. Dlatego sądzę, że młodzi Gorliczanie nie posłuchają kilku krzykaczy i dla dobra własnej przyszłości zagłosują na kogoś kto zapewni ich miastu dobrą przyszłość. 16:00, 14.08.2018

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

macmac

26 54

Ty jesteś poważnym przedsiębiorcą czy krzykaczem? 16:08, 14.08.2018


PatrykPatryk

28 22

Na kogo Panie Nowak mam głosować ?? bo z tego co widzę kandydaci są mizerni . 16:25, 14.08.2018


Zgłoś nadużycieZgłoś nadużycie

22 37

Bo widzisz Panie, przyszła pora na ludzi młodych, zdecydowanych, dbająca o to, żeby młodzież została w Gorlicach, a nie w Krakowie. Przyszłość Gorlic to młodzież a nie tylko przedsiębiorcy, którzy działają od 39 lat, z różną opinią zresztą 20:39, 14.08.2018


hmmmhmmm

22 30

Ziom, ciekawi mnie dlaczego na Twoich autach są obce rejestracje.. 21:01, 14.08.2018


papamobilepapamobile

19 23

Samym tym wpisem o absolutorium już się Pan kompromituje, podobnie jak zrobiła to część Rady Miasta, która nie wie za czym głosuje i nie zna podstawowych praw i zasad panujących w administracji. Panu się jeszcze nie dziwię, ale tym radnym, którzy pełnią swoją funkcję kolejną kadencję niestety tak. 09:47, 15.08.2018


Adam NowakAdam Nowak

20 15

To już wielokrotnie wyjaśniałem.Mam legalną firmę na Słowacji - a tak dla Twojej informacji posiadam jeszcze 3 samochody zarejestrowane w Polsce, które obsługują moją firmę w kraju. 10:48, 15.08.2018


hmmmhmmm

11 12

Nie myślałeś, żeby tam pojechać? 14:07, 15.08.2018


Adam NowakAdam Nowak

9 2

Jeżdżę tam conajmniej raz w tygodniu - a co chcesz się zabrać na stopa??? 18:08, 17.08.2018


Do romirDo romir

34 12

No ostatnie 2-3 pensja za 10k A później za 1500 haha 16:03, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwójSwój

13 21

Dymitr nie będzie startował ???? a tyle obiecywał w poprzednich wyborach... 16:57, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

leelee

8 1

nareszcie runo leśne rezygnuje boszszee!! 06:32, 15.08.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZgraniZgrani

38 107

Dołącz do nas. Głosuj za Rafałem Kuklą na burmistrza. 18:04, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LachimLachim

5 2

Jestem z Kuklą ale jeśli bałajewicz znowu ma się pojawić w urzędzie to na mój głos niech Obecny burmistrz nie liczy 12:11, 16.08.2018


Koksu Koksu

30 98

Tylko Rafał na burmistrza dużo robi dla naszych Gorlic ??szacunek 18:33, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmHm

48 16

Nie sądzę. 19:15, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarlenaMarlena

90 31

A ja bym poprosiła, żeby Ci wszyscy, którzy piszą i mówią, jak to Kukla dużo zrobił wykazali się konkretami co takiego i dużo zrobił, szczególnie w zestawieniu z poprzednikami. Tylko z góry proszę nie piszcie o Chylińskiej i Sławomirze bo Dni Gorlic odbywają się od bardzo wielu lat, i to żadna zasługa Kukli jest akurat. Bardzo proszę więc o konkrety CO TAKIEGO DOBREGO I WIELE ZROBIŁ KUKLA, ale darujcie sobie inwektywy itp. bo pytam grzecznie i merytorycznie. 19:25, 14.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MarlenaMarlena

49 10

No tak widzę, że Ci co tak pieją ile to dobrego zrobił wolą dać minus mojemu pytaniu niż udzielić wyczerpującej i podpartej konkretami odpowiedzi. To faktycznie wiele mówi o tym panu. 19:58, 14.08.2018


papamobilepapamobile

8 30

Pierwsza lepsza rzecz, która od razu przyszła mi do głowy, to np. rozbiórka tej starej rudery po ciężarowcach w parku. Zdecydowane działanie, a nie patyczkowanie się tak jak u poprzedników. O reszcie parku nawet nie wspomnę. 09:50, 15.08.2018


AryskafanderAryskafander

16 1

@papamobile: no tak, sukces czterolecia rządów i całej kadencji... Napisz jeszcze, że jakąś ulicę wyremontowano albo chodnik poprawiono na 200 metrach. 22:08, 15.08.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZGRZGR

76 14

Widać trole obecnego Pana Burmistrza zostały wypuszczone na wolność. Dajcie spokój z tymi prymitywnymi komentarzami. Przypomina to zebrania kółek wzajemnej adoracji jak jakieś spotkania Amway za starych czasów. Sam byłem pewien nadziei po wyborze na Burmistrza Pana Rafała Kukli. Zawiodłem się. Spodziewałem się zdecydowanych działań a to co widać to spuścizna po komuniźmie: kolesiostwo pełną parą i interesy robione pod "swoich" i dla "swoich". Być może wejście w tą lokalną politykę zmienia człowieka, tego nie wiem ale tak to widzę. Robienie festynów i imprez dla młodych to bardzo słaby PR i to jak ktoś wyżej napisał takie robienie niedźwiedzia młodym. Dla Gorlic trzeba radykalnych działań bo niedługo będą jak sąsiedni Biecz - miastem fryzjerów i sklepów spożywczych. Nie znam Macieja Trybusa, słabo widzę Mariole Migdar po całokształcie jej dotychczasowych dokonań. Już nie ma innych kandydatów? Nikt nie ma pomysłu (i odwagi na realizację) dla Gorlic? 21:27, 14.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

papamobilepapamobile

8 8

Nikt pomysłu nie ma, bo jak ktoś ma to zawsze się znajdzie jakiś niezadowolony, który będzie kłody pod nogi rzucał. Myślisz, że ludziom chce się użerać z takimi pieniaczami? Nie każdy ma tyle siły i woli w spokoju pracować na jakimś podrzędnym stanowisku niż czytać codziennie np na tym portalu, że całe zło tego świata pochodzi od niego. 09:53, 15.08.2018


do papamobiledo papamobile

2 0

Znam Rafała i na 99 % to jego odpowiedz. Dobór słów tak mi pasuje a zatem jak widać papa mobile to rafał. Nimosz chopie co robić ? 16:38, 25.08.2018


cyklistacyklista

14 31

Na burmistrza to tylko rowerzysta. W Słupsku się sprawdził. 22:06, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Absolwent SP 6Absolwent SP 6

25 59

Na Hallera widać robotę Rafała - place zabaw, siłownie z BO, parking i teraz boisko. Przyszedł inżynier po budownictwie i u nas dużo zrobił.Biegaliśmy po płytach betonowych. 22:09, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TaaakTaaak

35 15

Pewno robota Rafała????To jakiś żart trolu wiadomo kogo.Gdyby nie Mariola to byś na pewno zobaczył te rzeczy. Ale dokopać dziewczynie bo uczciwa i bez układów. Każdy co ma oczy i rozum to wie jak to jest. To się teraz zacznie hejt na nią. Ludzie nie to złoto co się świeci ? 08:08, 15.08.2018


GorliczaninGorliczanin

46 20

Zielińska... Niech sobie poszuka pracy w jakimś sklepie w Dominikowicach albo Krygu. Z doktoratem z mniemanologii stosowanej może nawet będzie kierownikiem sklepu ... 22:15, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zeuszeus

7 6

Od Krygu to się... 12:12, 15.08.2018


KorczakKorczak

56 18

Absolwencie SP6 bredzisz, że aż szkoda oczy na te bzdury, które wyprodukowałeś, ale jeśli pisałeś do serca i wierzysz w to co napisałeś to przerażeniem napawa społeczna świadomość (a raczej jej poważny brak) wśród mieszkańców Gorlic. Otóż muszę Ci wyjaśnić, że po pierwsze jeśli coś jest z Budżetu Obywatelskiego nie jest to zasługą burmistrza tylko mieszkańców, swoją drogą nie wiem, czy wiesz, ale ideę Budżetu Obywatelskiego w Gorlicach wprowadził Kochan, a nie Kukla. Boisko przy SP 6? Przecież tego nie robi Kukla tylko była tzw. dotacja celowa, identyczną dostał powiat na remont boiska przy budowlance. Place zabaw? To jest w gestii spółdzielni mieszkaniowej, a nie Kukli. 22:28, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Absolwent SP 6Absolwent SP 6

23 51

Co z tego że Kochan miał ideę, jak realne boisko i parking wykonał Kukla - dokładnie jakaś firma, ale środki w budżecie zapisał Kukla, pozyskał też dotację jak piszesz. 23:32, 14.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WyborcaWyborca

54 14

Ludzie kojarzą miejskich radnych i tę całą bełkocząca o bzdetach ekipę. Teraz mają nowe, uśmiechnięte od ucha do ucha maski, będą się z każdym witać, kłaniać itp. Rozumni gorliczanie powinni wymienić władze miasta, powiatu oraz wszystkich radnych. I wybrać nowych ludzi. 06:22, 15.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kukla ściemniaczKukla ściemniacz

57 18

Kukla ładnie ludzi robi w bambuko! Wczoraj opublikował oświadczenie, że zdecydował iż do wyborów idzie samodzielnie, jako kandydat niezależny bo to nie jest potrzebna polityka tylko praca bla, bla bla. Ludzie i napisał to SZEF SLD W POWIECIE GORLICKIM I CZŁONEK WŁADZ WOJEWÓDZKICH SLD!!! Robi sobie z Was jaja na całego, że on jest wolny, niezależny i bezpartyjny choć jest członkiem czerwonej partii. Jak ktoś taki może porządnie rządzić, jak na starcie kłamie w żywe oczy ludziom! Choćby ten fakt go już dyskwalifikuje! 09:30, 15.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

FaktFakt

32 4

Te pomysły napewno podsunoł mu jego zastępca Bałajewicz lub nadworny prawnik. Sam przecież nie potrafi za bardzo myśleć, a na taką "minę"mogą go w obecnej sytuacji wpuścić tylko kumple 11:07, 15.08.2018


Zgłoś nadużycieZgłoś nadużycie

9 16

I co z tego, że z SLD. Co to ma mieć wspólnego z samorządem. Nic w tym złego, że zrzesza wokół siebie ludzi gotowych do działania pod swoim szyldem. Najwyższy czas skończyć z partyjnym betonem i podejściem, że jak nie z PiSu to ble. Samorządy są dla Ciebie a nie komitetu z Nowogrodzkiej. 11:07, 15.08.2018


AryskafanderAryskafander

9 2

Zakłamanie i fałsz. Jeśli ktoś uważa, że partie niszczą samorządność, to albo powinni oficjalnie to powiedzieć i z partii wystąpić, albo nie startować w wyborach samorządowych. 22:15, 15.08.2018


CzłowiekCzłowiek

25 35

Liczy się człowiek i jego dokonania,a nie barwy partyjne. O SLD wszyscy wiemy i Rafał się do tego przyznaje.Ale jak SLD rządziło, to Rafał był w pieluchach.Uderzcie się w piersi ile radnych w ostatnich miesiącach nie przyznaje się do PO, ilu też widząc korzyści ,wpisało się pod koniec kadencji do PIS w ostatnich miesiącach.Zwykłe przefarbowanie. Rafał nie kłamie, nie ukrywa SLD. 10:24, 15.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AryskafanderAryskafander

1 0

Czyli do czego przyznaje się Rafał? Do tego co robił jak był w pieluchach? 20:59, 22.08.2018


AnarchistaAnarchista

46 10

Człowieku co Ty bredzisz?!! Jak Kukla może być jednocześnie prominentnym członkiem partii politycznej i bezpartyjnym kandydatem ponad podziałami? Widziałeś kiedyś bezalkoholową wódkę? To mniej więcej to samo porównanie!

To jest zwykła ściema pod średnio zorientowanych mieszkańców Gorlic, którzy nie zawsze śledzą na bieżąco wydarzenia w mieście i zwyczajnie dadzą się nabrać na takie zagrywki. Kukla chce być bezpartyjny? Bardzo proszę nich opublikuje dokument, że zrzeka się członkostwa w SLD, że zrzeka się funkcji szefa SLD w powiecie gorlickim i w zarządzie województwa małopolskiego. Tylko, że dokument ten nie może być z dziś czy z jutra. Wczoraj opublikował oświadczenie o tym, że jest bezpartyjny więc zrzeczenie się bycia w SLD powinno być wcześniejsze. W przeciwnym wypadku mamy do czynienie z perfidnym kłamstwem i manipulacją! Co powinno mocno dać do myślenia wyborcom! 11:08, 15.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Zgłoś nadużycieZgłoś nadużycie

3 18

Z kłamstwem i manipulacją mielibyśmy do czynienia wtedy, gdyby rzucił legitymacją partyjną. Każdy wie z jakiego środowiska pochodzi i w co się angażuje. Nie można mu zarzucić, że w trudnych dla jego ugrupowania czasach nie zapisał się do PISu jak wielu prominentnych polityków. Samorządy to oddolny ruch, który powinien zrzeszać szerszy krąg osób. W jego komitecie z pewnością znajdą się ludzie, którym nie po drodze z jakąkolwiek partią polityczną. Ale będą to ludzie z którymi można współpracować ponad podziałami jakie nakreślił Jarosław. Partie polityczne niech pozostaną na Wiejskiej. Nie chcesz to nie głosuj ale nie zarzucają publicznie kłamstwa i manipulacji. 12:03, 15.08.2018


komnikatorkomnikator

3 0

No tak ubrał maskę na te 60 dni ale jeszcze niedawno z panem Biedroniem chcieli nam ustawiać kulturę. Czy to prawda, że on nasz wódz czy jego brat zakupił 2 mieszkania bez przetargu ? Podobno jedno od Pana F któremu podczas pobytu w szpitalu zmieniono zamki w drzwiach a mieszkanie sprzedano. CZy to prawda ? czy tylko nagonka bo nie che mi się wierzyć w to. 22:43, 24.08.2018


elfelf

13 6

Artykuł napisany przez laika z poważnymi błędami. Pokazuje jak marnych mamy informatorów. 28 sierpnia to termin rejestracji komitetów wyborczych, terminem zgłoszenia kandydatów na radnych ,wójtów i burmistrzów jest dzień 35 do dnia wyborów.Jak widać wszyscy niezadowoleni mają szansę oderwać swoją d.... od krzesła, wyjść do ludzi i pokazać co potrafią. 11:33, 15.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PolitykPolityk

28 5

Nie kierujcie się emocjami. Przecież członkowie PO też nie rzucili legitymacji partyjnej,a wszyscy ukryli się w Przyjaznych Gorlicach.Dlaczego nie idą z PO ?W PIS z kolei był tylko Adam, jak inni radni w tym Rysiek wyczuli dobrą prosperitę to się w ostatniej chwili przed wyborami zapisali do PIS -Basia powinna wymagać przynajmniej 1 roku stażu w PIS żeby wciągnąć na listy. 14:54, 15.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyklętywyklęty

8 8

POwcy na uroczystości rocznicowe na Westerplatte zaprosili harcerzy zamiast wojska. Aby splugawić Polskę, zaproszą na tego typu uroczystości Ochotniczą Straż Pożarną z jakiejś wsi. (szacun dla nich , ale...) lub zuchów. Co na działania tego p.....pa z Gdańska nauczyciele ze szkoły w Gorlicach noszącej imię bohaterskich obrońców Polski? Co na to naczelny harcmistrz, co na to struktury gorlickiego PO?? 18:25, 15.08.2018


Całe Gorlice Całe Gorlice

25 49

Całe Gorlice Głosują na Rafała, on dużo zrobił dla Gorlic, są też imprezy super dzięki jemu, zobaczycie Rafał wygra, a co ma wygrać ten od kamery? Ha ha nieporozumienie 15:37, 15.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MorycMoryc

52 11

Całe Gorlice głosują Dobre sobie! Nie imprezami miasto żyje, a zakładami pracy itp. a tych coraz mniej w mieście. Dlatego Kukla won! Nam wodzirejów i imprezowiczów nie trzeba, a solidnego gospodarza, który stworzy warunki w mieście do godnego życia 17:27, 15.08.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

janojano

11 14

Powiedzcie czy rada miasta pomogła w jakiejś sprawie Rafałowi? 18:31, 15.08.2018


MiśMiś

13 12

Aleś się nie popisał.Zakłady pracy nie tworzy Burmistrz. Warunki do rozwoju firm tworzy rząd - dajcie więcej socjalu, to nikt w tych firmach już nie będzie pracował. 20:00, 15.08.2018


Drugi MiśDrugi Miś

1 0

Wyga Trybus na stówę. Zobaczycie. Mam przeciek, że w drugiej turze zaskoczy tak aż wszystkim kopary opadną. 16:11, 25.08.2018


tolotolo

33 6

Czytam i z uśmiechem przyjmuje niektore komentarze.Wybaczcie ale ja nie widze obecnie kandydata na burmistrza Gorlic.Natomiast ogarnia mnie Wielki Smiech jakoby do startu w wyborach przystąpiła pani posel Zielińska.Jakby nie Kukiz to nikt by o tej pani nie slyszał a tym bardziej że ta biedulka nie za bardzo wie jak się zachować w obecnej sytuacji a to raz jest za pis a to znow przeciwko i tak sobie lawiruje.... 18:27, 15.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

13 2

W punkt! 20:50, 15.08.2018


widzwidz

2 2

Pani Zielińska to jedyna która potrafi wystąpić w mediach i gada składnie i do rzeczy a pani BB nieeee 22:33, 24.08.2018


Patryk Patryk

41 8

Pani poseł może startować do pegeeru to max , ten od kamer żyje w innym świecie a Kukla zachowuje się jak sołtys ze wsi z 10 mieszkańcami . 18:40, 15.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adwokat adwokat

1 1

Trybus faktycznie żyje w innym świecie i róbta wszystko by był burmistrzem to nas oderwie od pługa i przesiądziecie się na fergusona ;-))). Facet jest profesjonalistą i nie robi dziadostwa. Potrafi dobrać ludzi. Śledzę RTVG od lat. Zawsze tam byli fajni ludzie. Edek, ta Iweta, Karolina może pani Wiola trochę podupadła ale to już wiek, ale i tak nie jst źle a teraz ta czarna pani Jadzia. Pozdrawiam Panią Jadwigę. Szkoda, że nasze miasto wzorem innych miast nie współpracuje i pokazują tylko wioski. 16:23, 25.08.2018


JaJa

18 49

Jak chcecie zobaczyć co Kukla zrobił dla miasta to ruszcie d..y z przed komputera i się rozejrzyjcie a nie klepiecie chore komentarze. Jeszcze raz na niego zagłosuje bo raz głosowałem i nie żałuję. 19:54, 15.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DO JADO JA

3 0

To ty rusz dupe sprzed komputera a nie pisz. Jak sie przejdziesz zobaczysz ze nic nie zrobił 16:06, 25.08.2018


PanPan

21 47

Dobrze Rafał, że się zdecydowałeś.Jeśli nie Ty, to kto? Żadne baby !!!! Ani poseł, ani ta ze spółdzielni - już ich znamy, że się na to nie nadają. Niech w domu gotują obiadki. 19:56, 15.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MajaMaja

24 4

Ja żałowałam że na niego zagłosowałam gdy Bałajewicz się tam pojawił. 12:13, 16.08.2018


MickeyMickey

12 4

a ja wciąż czekam na kandydata PIS-u
cisza, nikt nic nie wie
to może być niespodzianka ! 16:12, 16.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tak z bokuTak z boku

5 9

Tak pomagier proboszcza...co na krakowskiej ma kobiete ???? 22:59, 16.08.2018


NIckNIck

1 1

A Boże broń!
Won z PIS-em....... 20:42, 22.08.2018


PepePepe

1 3

A.ja wiem kto wygra to się wie. 01:13, 17.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja tezja tez

2 0

Trybus i Migdar
22:30, 24.08.2018


osadnik gorlickiosadnik gorlicki

26 0

We wszystkich małych miastach jest ten sam problem - ciągle ta sama grupa radnych, ciągle podobni burmistrzowie, byle wygrać wybory, potem konsumować mandat społeczny, a pół roku przed następnymi wyborami kłaniać się i uśmiechać, może czasem przeciąć wstęgę. Zastanawia mnie jednak co innego - otóż NIKT, ŻADEN Z BURMISTRZÓW w ciągu ostatnich 20 lat nie zbliżył się do połączenia Gorlic z cywilizacją za pomocą szerokiej, wygodnej drogi - dlaczego się to nikomu nie udało lub nie chciało? Teraz wymagamy miejsc pracy, nowych zakładów - ale w imię czego ktoś ma wyłożyć tutaj pieniądze, skoro nie dojedzie w zimie dostawca a i on towaru nie wyśle, itd itp. pozdrawiam wyborców 10:43, 17.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

powiatGpowiatG

9 1

Wybiera się ludzi z zewnątrz typu Wiotold K., były przewodniczący rady Miasta Bogdan M. (nie wiadomo gdzie zniknął..), na posła wybierają mieszkańcy miasta gościa ze Stróż lub osobę z Lipinek, czyli ludzi których tak na prawdę nikt nie zna i skąd są itp. Czego się po nich spodziewać? 11:33, 17.08.2018


goscgosc

1 0

Z drogą to nie jest taka prosta sprawa....
Oddasz kawałek ziemi pod tą drogę???
20:40, 22.08.2018


OlaOla

9 3

Umarłam, na burmistrza chce wystartować śpiąca królewna! 16:08, 18.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram osadnika goPopieram osadnika go

7 8

Popieram osadnika gorlickiego. Komunikacja jest najważniejsza,nawet do przysłowiowej dziury da się wtedy dojechać, ziemia jest okrągła. Jednak tu nie burmistrz decyduje, tu ludzie nie dadzą ani metra ziemi,nawet gdyby była w powietrzu. Najlepszy przykład z obwodnicą zachodnią i południową. Wszyscy są za obwodnicą ale nie u siebie. A ponieważ protestujący są w każdej części gminy i miasta, to nic nie będzie. Kto u nas da ziemię na drogę szybkiego ruchu - nikt. PIS powinien to uregulować ustawą -ważniejsze dobro wspólne. 21:23, 19.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

goscgosc

2 1

W 99% zgoda. Tacy własnie jesteśmy. W gruncie rzeczy ciemni zacofani.
Ale z tym PIS-em to byłbym ostrożny.... bo będzie PRL-bis szybciej niż się i sie wydaje! 20:38, 22.08.2018


SEbaSEba

2 1

Już nie mogę się doczekać tego dnia i z uśmiechem na twarzy patrzyć wielkim przegranym tych wyborów. Cieszyć się jak zmieniają się władze miasta i starostwa. Jak radni dotychczasowi już nie będą chodzić na sesję do Urzędu Miasta i Starostwa i brać pieniądze a ludziom wciskać bajki o tumi tam. 17:43, 23.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

onon

1 1

Jestes naiwny Nic sie nie zmieni tylko sie zmienią stołkami
22:29, 24.08.2018


nowenowe

1 0

Jest nadzieja, że KODesiostwo w urzędac się skończy. 04:43, 25.08.2018


Przeciek jeszcze cośPrzeciek jeszcze coś

1 3

Mam niesprawdzoną informacje przeczucie, że PIS poprze Trybusa. Ciekawe. 22:27, 24.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

widzwidz

2 0

Jeszcze raz napisze bo wycieli . Niech Trybus pokarze rozmowę przed wyborami pana kukli w studiu RTVG . Zobaczycie , że nic nie zrealizował z tego co tam nastulał. ;-) przepraszam naobiecywał. 16:09, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO-litykPO-lityk

2 3

Ludzie wygra Mariola i nic ją nie przebije. ani kukla ani telewizor a na pewno nie pan daniel od PISu bo działacze wkur....i jak ich potraktowała pewna pani 16:27, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%