Zamknij

Raport koronawirus dla powiatu gorlickiego 24.03.2020

14:05, 24.03.2020 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 00:02, 25.03.2020
Skomentuj

Przedstawiamy aktualny stan sytuacji epidemiologicznej w powiecie gorlickim. Raport na wtorek 24 marca na godzinę 14.00 

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

W dniu wczorajszym sytuacja przedstawiała się tak

[ZT]7970[/ZT]

W dniu dzisiejszym sytuacja w powiecie gorlickim wygląda następująco: 

  • osób z pozytywnym wynikiem testu - 1 mężczyzna w sile wieku z chorobami współistniejącymi, skierowany z kwarantanny domowej do szpitala zakaźnego w Krakowie
  • osób hospitalizowanych - 1
  • osób w kwarantannie domowej - 468
  • osób pod nadzorem epidemiologicznym - 870

Osoby mające dotychczas bliski kontakt z mężczyzną, którego test dał wynik dodatni zostały objęte kwarantanną i zgłoszone do wykonania testów pod kątem ewentualnego zakażenia koronawirusem. Raz jeszcze apeluję o odpowiedzialność, pozostanie w domu i bezwzględne przestrzeganie zaleceń służb sanitarnych - powiedziała w rozmowie z GORLICE24.pl Jadwiga Wójtowicz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gorlicach

W związku z dosłownie kilkuset zapytaniami (!!!) informujemy, że pierwszy potwierdzony przypadek zakażenia w naszym powiecie dotyczy mieszkańca naszego powiatu i nie jest to zdarzenie, które miało miejsce wczoraj w gorlickim szpitalu. Tamta sytuacja dotyczy mieszkańca Krempnej w województwie podkarpackim. Są to zupełnie dwa różne przypadki, gdzie na dodatek w przypadku mieszkańca Krempnej nie ma jeszcze wyników testu!

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(106)

MatyldaMatylda

52 14

A dzisiaj ponownie listonosz bez żadnych zabezpieczeń kazał podpisać się na tablecie rysikiem, którego dotykają dziesiątki osób jednego dnia! Czy poczta polska jest z Polski czy z Marsa? 14:17, 24.03.2020

Odpowiedzi:11
Odpowiedz

KurierKurier

26 9

To następnym razem nie zamawiaj paczek. 14:28, 24.03.2020


KamilKamil

22 4

Czy wie Pani że można nie przyjąć przesyłki? 14:28, 24.03.2020


NeverNever

14 3

Poczta wydała zakazy, widocznie ten listonosz nie zastosował się. 14:35, 24.03.2020


do Matyldy..do Matyldy..

30 3

Można wyjść po przesyłkę w maseczce / można samemu uszyć/ i w rękawiczkach jednorazowych. Trzeba myśleć a nie tylko innych obarczać winą.
14:46, 24.03.2020


MundekMundek

24 1

Monza było ubrać jakiekolwiek rękawiczki 14:50, 24.03.2020


tralalatralala

22 2

Można było po prostu umyć ręce. Tak, jak zawsze. Mówił o tym wielokrotnie prof. Gut, wirusolog. 15:19, 24.03.2020


PolakPolak

2 5

Profesor Gut sam nie wie co już mówić. Ten człowiek jest niewiarygodny. Z dnia na dzień zmienia poglądy. 17:54, 24.03.2020


tralalatralala

6 1

To już nie trzeba się myć? 18:37, 24.03.2020


QQ

8 1

To mogła sobie Pani ubrać rękawiczki 18:53, 24.03.2020


tomek533tomek533

3 0

A jak by miał rekawiczki to Pani poczuła by się bezpieczniejsza, rekawiczki są dla niego nie dla Pani 21:34, 24.03.2020


XDXD

1 0

Mogłaś nie zmawiać i nie dokładać człowiekowi pracy lub zamówić do paczkomatu. A czym miał kazać się podpisać ? Ja dziś musiałam podpisać palcem i nie ubewam. 00:02, 25.03.2020


reo

DamiDami

43 13

Powinni podawać dokładniejsza lokalizacje. A tu nie wiadomo może to sasiad 14:18, 24.03.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MundekMundek

20 9

I co by wówczas Pani zrobiła Wykopała bunkier ? Celowo tego nie podają żeby nie siać większej paniki 14:53, 24.03.2020


@@@@@@

10 5

Może jeszcze adres powinni podać... Ludzie uspokójcie się, nakręcanie się nic dobrego nikomu nie przyniesie. 16:27, 24.03.2020


KrisKris

6 3

Sama informacja że był z Gorlic już wystarcza. Wirus jest tak mocno zaraźliwy, że musimy na co dzień podejmować kroki tak jakby wszyscy ludzie wokół byli zarażeni. Teraz już nie ma taryfy ulgowej. Najnowsze badania mówią że wirus może utrzymywać się na powierzchniach ponad 2 tygodnie. Takie są wyniki badań na statku diamond princess. 19:06, 24.03.2020


ADAM11ADAM11

1 1

To ktoą z Libuszy 18:56, 25.03.2020


KrisKris

44 16

Co z tego, że sąsiad. Może ustawmy karabin maszynowy i wszystkie osoby z dodatnim testem - kula w łeb 14:23, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jak?jak?

36 12

skąd mam wiedzieć czy nie widziałem sie z tym panem jak nie podano skad jest czy tez imie 14:25, 24.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaJa

8 8

Przecież pisze że przebywał na kwarantannie to jak mogłeś się z nim widzieć?! 14:55, 24.03.2020


tyty

12 1

i co z tego, że był objęty kwarantanną?? sytuacja z niedzieli gość kupuje alko ilości hurtowe i śmieje się zadając pytanie co może robić na kwarantannie?? jak się okazało rzeczywiście ma kwarantanne :( 15:04, 24.03.2020


gggg

7 1

kwarantana.. jak w miejscu gdzie macha sie do policjanta...ze jest sie w domu , a pozniej idzie na spacer. ????? 16:16, 24.03.2020


ArcturusArcturus

35 3

Unikaj kontaktów ja proszą wszyscy to nie będzie kłopotu i będzie się trzeba zastanawiać czy to ten czy tamten 14:30, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IneesInees

24 13

Skąd dokładniej jest osoba zarażona? 14:31, 24.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JijoJijo

0 3

Mówią że z Libuszy
18:13, 24.03.2020


BieczaninBieczanin

3 4

Z Libuszy ? To ci co byli na nartach ???? 19:02, 24.03.2020


narciarznarciarz

1 0

nie, ten pan nie był na nartach ;)) 01:51, 27.03.2020


LokLok

26 9

,, osoby ktore mialy bliski kontskt z mezczyzna zostaly objete kwarantanna. A skad mamy wiedziec czy mielismy kontakt z nim lub jego bliskimi ktorzy tez moga byc chorzy, jezeli nie znana jest chocby miejscowosc???? 14:32, 24.03.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

10 1

Może to z kim miał kontakt jest ustalane w wyniku wywiadu przeprowadzanego z pacjentem? 14:45, 24.03.2020


Do jaDo ja

18 8

Pozwol, ze bede polegac rowniez na sobie, a nie dobrej woli chorego, w przekazaniu inflrmacji o ewentualnym kontakcie ze mna. Pocztaj na temat 37 latki, ktora zmarla na koronawirusa i zataila informacje o stycznosci z kuzynem, ktory wrocil z Wloch, narazajac 100 dzieci, z ktorymi miala kontakt w przedszkolu jako pedagog. Wiec swoje madrosci sobie schowaj, bo nie kazdy jest w stanie przypomniec sobie wszystkich z ktorymi byl kontakt, lub tez nie kazdy chce o tym mowic. 14:52, 24.03.2020


tralalatralala

3 7

Dp Do ja:
"Pacjentka była w stanie ciężkim i miała inne współistniejące schorzenia” – podał resort zdrowia w komunikacie opublikowanym w niedzielę 22 marca" [Wprost]
To jak to było? 15:22, 24.03.2020


Do tralalaDo tralala

4 5

,, w niedzielę resort zdrowia poinformował na Twitterze, że „powodem śmierci zmarłej dziś 37-letniej pacjentki z Poznania było zakażenie koronawirusem i choroby, które pojawiły się W NASTEPSTWIE zakażenia”. 15:37, 24.03.2020


Do d tralalaDo d tralala

1 5

Przeczytaj oswiadczenie rodziny zmarlej 37 latki, gdzie sami oznajmuja, ze nie wiedzieli wczesniej o jej kontakcie z kuzynem z Wloch, co wyszlo na jaw zdecydowanie za pozno. 15:39, 24.03.2020


LolLol

1 1

Skoro osoby które z miały kontakt są objęte kwarantanna gdybyś Ty miał też bys był 🤦🏻‍♀️proste ... 23:57, 24.03.2020


ProsbaProsba

32 16

Jezeli, jest ktos kto zna personalia tej osoby, rodziny... Prosba o informacje z jakiej sa miejscowosci. 14:37, 24.03.2020

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

alaala

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do alaDo ala

12 9

Chyba wiesz skoro tak atakujesz, pewnie w Twoim domu. Bo normalnie kazdy chce wiedziec, gdzie jest najblizsze zagrozenie. 15:51, 24.03.2020


@@@@@@

11 11

"Najblizsze zagrożenie" jest w szpitalu w Krakowie, a wcześniej było na kwarantannie. Po co komu informacja kto to jest? Zamiast plotkować z każdym napotkanym na mieście człowiekiem przestrzegajcie zasad podawanych przez służby sanitarne i nie będzie problemu. 16:32, 24.03.2020


Do alaDo ala

13 7

Rodzinka Ci lapki w gore daje? Nikt przy zdrowych zmyslach nie bagatelizuje wirusa, kazdy chce wiedziec gdzie wirus jest. Tylko Tobie nie potrzeba wiedziec, bo juz wiesz jak widac 16:33, 24.03.2020


Do @@@Do @@@

12 4

Najblizszym zagrozeniem byl chory na KORONAWIRUSA, ktory teraz jest w Krka wczesniej byl w okolicy. Najblizszym zagrozeniem jest rowniez RODZINA chorego, ktora nadal jest w okolicy. Mamy prawo wiedziec. Na kwarantannie byl, a czy przestrzegal tego nie wie nikt. 16:39, 24.03.2020


alaala

8 5

Najgorszy jest plebs,ktory by zlinczowal kazdego kto stanie na jego drodze. Ciemna masa..... 18:53, 24.03.2020


WirusWirus

1 1

Mam na imię Franio i mieszkam obok Ciebie🤣 10:24, 25.03.2020


Czytelniczka Czytelniczka

14 6

To w końcu jest transportowany do szpitala czy w kwarantannie domowej jak pisze inny gorlicki portal? 14:38, 24.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NikiNiki

4 3

Wkradła się literówka, przebywał na kwarantannie 14:47, 24.03.2020


CzytelnikCzytelnik

7 3

Nie czytaj innych portali, które kopiują tylko czytaj tych, którzy są źródłem 14:48, 24.03.2020


Jacek Jacek

17 15

kostucha blisko... 14:44, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

26 1

siedziec w domu 15:14, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JpczeJpcze

29 5

Jak można było pacjenta z takimi objawami przyjąć do szpitala na odział wewnętrzny? Kto tam decyduje, sprzątaczka? 15:14, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomek533tomek533

24 5

W obecnej sytuacji powinni podawać więcej informacji bo każdy z nas wychodząc do sklepu czy apteki spotkał mężczyznę w siłę wieku i co wszyscy dzwonimy do sanepidu 15:17, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

S-krępowany S-krępowany

10 7

Nie ma takiej miejscowości jak Krępna!!! 15:27, 24.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

geografgeograf

8 0

jest Krępna i Krempna i podlega szpitalowi w Jaśle 17:40, 24.03.2020


xxlxxl

8 0

Krępna jest ale w woj opolskim, a Krempna ( zresztą bardzo ładna miejscowość) jakieś 40 km na skróty od Gorlic w woj podkarpackim, pow. Jasło. 17:50, 24.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mila mila

31 0

Przeciez to było do przewidzena powracali z zagranicy a myslicie ze siedza na kwaranntannie kto ich na wsi sprawdza i dawaj do Majstra do Biedronki
16:16, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zxzx

0 0

są sprawdzani przez policję dwa razy dziennie ale to są te osoby co wróciły w okresie zamkniętych granic A co z tymi co wrócili wczesniej i ci co przekroczyli granicę w momencie zniesienia kart lokalcyjnych 21:39, 24.03.2020


JolJol

24 2

Tak jeden w Krakowie a drugi z podejrzniem trafia do Gorlic zamiast do Jasła lub Sącza? Coś tu nie gra inaczej miało się to odbywać a nie zwykła karetka i zwykły spisztal. Ktoś chyha nie odpowiedzialny wyslal ta karetkę znim do nas. Jeszcze spisztal zamkną 16:17, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaAa

24 5

Jedynie co mozna jeszcze zrobic to modlic sie zeby ta zaraza jak najszybciej ustapila ale i tak zanim ustapi to zniwo zbierze.... 16:18, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Seba Seba

21 7

Proszę podać dokładna miejscowość!!! 16:27, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pococitopococito

5 6

Honolulu za krzakami. 18:49, 24.03.2020


Magda Magda

23 12

Proszę podać w jakim wieku i z kąd jest ta osoba, to media mogą podawać konkrety proszę jak się powiedziało a to i b 16:28, 24.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zojazoja

9 10

może jeszcze PESEL? Ludzie opamiętajcie się.... 17:42, 24.03.2020


Do zojaDo zoja

10 6

Jakos o innych przypadce w Polsce od momentu pierwszych przypadkow zachorowan byla podana miejscowosc oraz wiek. Dlaczego w tym wypadku takie info to cos nafzwyczajnego? 17:56, 24.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AroAro

26 4

Zastanawianie się skąd jest ta konkretna osoba naprawdę nic nam nie da! Pytacie się gdzie jest zagrożenie, ja Wam odpowiem zagrożenie jest wszędzie, więc kolejny raz to napisze chorych w naszym powiecie jest już wielu, a te przypadki które się pojawiają to pierwsi zdiagnozowani nie pierwsi chorzy w naszym powiecie!!! Kilka razy już pisałem na tym portalu i innych żeby tego nie bagatelizować, a ludzie swoje spacery po mieści i po sklepach, ciekawe jak za chwile pojawią się kolejne przypadki co jest niestety pewne czy dalej będzie u nas taki luzik. Kolejny raz apeluje zostańcie w domu jak nie musicie nie wychodźcie nigdzie! jak teraz będziemy przestrzegać tych kilku zasad to za pare miesięcy wrócimy do normalnego życia, jak nie będziemy przestrzegać to za pare miesięcy będziemy dalej siedzieć w domach a pilnować tego będzie policja i wojsko. 16:52, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BlazejBlazej

4 0

Zgadzam się w 100% chorych jest bardzo dużo, efekty zobaczymy za 10 - 15 dni, ale jak wiecie będzie za musztarda po obiedzie.
ZOSTAŃ W DOMU!!!!!! 21:38, 24.03.2020


aa aa

21 4

W limanowej tez jest przypadek i podali z nazwiska bo maz wyrazil zgode i chwala mu zato niech ludzie wiedza co sie dzieje w kolo a nie ukrywanie
17:17, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RODORODO

21 8

No właśnie mąż wyraził zgodę, to jest zupełnie inna sytuacja prawna prawda? Znając naszą polską mentalność, szczególnie tak zaściankową, jak gorlicka to po podaniu nazwy miejscowości "życzliwi" sąsiedzi spaliliby chłopu w nocy dom 17:19, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

2 6

To może Ty masz taką mentalność. 19:35, 24.03.2020


mik mik

6 7

Podobno z Krempnej 17:48, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

15 0

Zastanawia mnie jedno ze wszysy hospitalizowani maja choroby wspoistniejace......to nie ma ani jednego bez wspolistniejacych chorob.....dziwne... 18:07, 24.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TakTak

6 1

Bo choroby te sa nastepstwem koronawirusa, w wiekszosci przypadkow. Nie w kazdym ale w wiekszosci. Nikt obloznie chory nie wyjezdza na narty do Wloch, czy tez nie pracuje jako pedagog w przedszkolu... Jakos wczesniej Ci ktorzy zmarli normalnie funkcjonowali z tymi chorobami wspolistniejacymi. To daje do myslenia 18:20, 24.03.2020


menmen

0 0

Choroby wspołistniejące tzn.jakieś przewlekłe np.nadciśnienie,POCHP,choroby autoimmunologiczne itp.którą wynikają że człowiek ma słaby organizm i odporność i takie osoby są najbardziej narażone na zakażenie i cieższy przebieg infekcjii koronawirusem. A osoby z mocną odpornością mogą przechodzić infekcje bezoobjawowo. 10:15, 25.03.2020


GorliczaninGorliczanin

20 8

Rodzina chorego czego bardzo współczuję sama powinna podać informacje portalowi skąd pochodzi osoba zakażona covid-19. Bądźmy odpowiedzialni siedźmy w domu i nie ukrywajmy tego faktu iż nasz bliski jest chory. To żaden wstyd a wręcz powód do dumy gdyby rodzina okazała się na tyle odpowiedzialna i poinformowała społeczeństwo. 18:26, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowniczka Kierowniczka

4 2

Nowy problem na Kościuszki i to zawsze z klientami sklepów regionalnych. 18:35, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

10 1

Szpitala już nie mamy brawo sanepid .Brawo za zmysl przewidywania w gorlickim szpitalu. 18:40, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BB

3 1

O co chodzi? 18:46, 24.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


zły :(((((zły :(((((

5 2

6 km do GORLIC 19:06, 24.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

2 0

A dokladniej 19:18, 24.03.2020


czyczy

3 1

to Mszanka, Bystra? napisz coś więcej 19:22, 24.03.2020


złyzły

4 1

Jak nie wiesz kto to lepiej sie pilnujesz . ZACZOWAJCIE OSTROŻNOŚĆ 19:34, 24.03.2020


MonikaMonika

7 7

To nie ma żadnego znaczenia skąd dokładnie pochodzi ta zdiagnozowana osoba !! Roznosić wirusa mogą osoby bez żadnych objawów, na pozór zdrowi. Dla własnego bezpieczeństwa zakładajmy że każdy jest zarażony. W Gorlicach większość sklepów jest pozamykana i dobrze. Lepiej siedzieć w domu albo trzymać ludzi na odległość 4 metrów. Ja też się zastanawiam nad jakimś dłuższym urlopem albo zwolnieniem. 19:20, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PrzemekPrzemek

2 2

Dokładnie. Zakażać mogą osoby zanim pojawią się objawy. Dlatego nie wiemy ile jest między nami ludzi zakażonych. Okres inkubacji wynosi 2-14 dni, a symptomy pojawiają się 6-14 dnia. Trzeba przyznać że parametry tego wirusa są imponujące. Stąd odniósł taki sukces. 21:13, 24.03.2020


Pan PawełPan Paweł

8 5

A co jesli trafi się osoba krótka nie miala obiawów, nie miała kwarantanny. Tylko nagle się źle poczuła i zgłosiła się do sanepidu i zostala zabrana do Krakowa z podejrzeniem i okazw się ze ma koronawirusa a miała kontak z dużą ilością osób np pracuje w jakim zakładzie. Też nikt nie poda nazwiska tej osoby. Ludzi opanujcie się. Tu nie chodzi o lincz tylko o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszytkich. Moim zdaniem wszytkie nazwiska osób chorych powinny być ujawnione. 19:48, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sąsiadsąsiad

11 4

Osoba z LIBUSZY 20:02, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HaloHalo

5 0

Wiesz pewne że Libusza? 20:07, 24.03.2020


DarekDarek

12 0

Dane zarażonych niewiele pomogą. A niebawem będzie ich tak wiele że przeglądanie list z tymi danymi będzie trwało długie minuty. Te kwarantanny to też czasami dziwnie działają. Jak słyszę że jakiś facet wrócił z Włoch i ma kwarantannę a żona która z nim mieszka chodzi do pracy i spotyka się z innymi ludźmi to ręce opadają. System jest dziurawy jak sito stąd liczba zakażeń rośnie. Włosi zrozumieli, że aby zapewnić bezpieczeństwo to muszą wstrzymać produkcję i maksymalnie się izolować. Szkoda tylko że kosztowało ich to ponad 6000 ofiar. 20:02, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrisKris

4 1

Rząd liczy na to że wyższe temperatury powstrzymają wirusa. Obecnie w Indiach jest 30-35 stopni a liczba zakażeń to ponad 500 i 10 śmiertelnych. 20:08, 24.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaJa

3 2

Ogarnijcie sie... Tempwratura ciala czlowieka to srednio 36.6 wiec na to ze wirus zniknie pod wplywem temperatury nie liczcie 20:38, 24.03.2020


KrisKris

4 3

To właśnie przekazuje na przykładzie Indii. Nadzieja na to że temperatura lata zniszczy wirusa jest płonna. Może promieniowanie UV go trochę osłabi ale na ile nie wiadomo. 20:56, 24.03.2020


ONON

2 0

Wyższa temperatura ogranicza go trochę,głównie skraca się czas jego przebywania na różnych elementach np.klamkach ,plastikach elementach metalowych,ze względu na to że szybko wszystko wysycha od ciepła. 09:46, 25.03.2020


do Halodo Halo

3 0

Tak 20:11, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HaloHalo

1 0

Dziękuję za info. Jestem z okolicy więc chciałam się upewnić. 20:15, 24.03.2020


toom toom

6 3

jak nie będzie kto miał klepsydry zawiesić to wtedy zrozumiecie nawet rodo nie pomoze 20:15, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GrzesiekGrzesiek

4 0

Na stronie głównej ponad linkiem do artykułu o koronawirusie wyświetla się reklama domu pogrzebowego "smutek". Wygląda to trochę jak ponury żart. Oby nie był potrzebny. 21:21, 24.03.2020


gorlickigorlicki

4 7

Powinno się podać dane tego zakażonego być może ktoś z nas miał z nim kontakt , tu chodzi o zdrowie i życie nas wszystkich , to chore rodo nie powinno obowiązywać w takiej sytuacji. Najprawdopodobniej jest wiele zakażeń na naszym terenie dużo bez objawów klinicznych choroby. Nie chodzi o to aby kogoś szczuć czy hejtowąć ale o nasze wspólne dobro. 21:28, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HaloHalo

2 1

Spokojnie nie było żadnych kontaktów, nie panikujcie 21:41, 24.03.2020


BłażejBłażej

9 3

Moi drodzy nie ma to żadnego znaczenia gdzie mieszkał pacjent, w ciągu najbliższych dni w naszym powiecie mogą być setki zarażonych tak więc nie daj się zarazić to i nie zarazisz innych, Twoi bliscy seniorowie nie umrą. Czy zdajecie sobie sprawę ile jest respiratorów w Gorlicach?
ZOSTAŃ W DOMU!!!!!!!!
21:32, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

6 7

Bardzo dobrze ze nie podają więcej danych. Patrząc na przykład lekarza z Kielc który psychicznie nie wytrzymał hejtu i nagonki którą na niego spadła
w komentarzach i popełnił samobójstwo. A czytając niektóre komentarze szczególnie pod wcześniejszymi artykułami o tych osobach które wróciły z Włoch to jest przerażające co ludzie wypisują. Bierzcie odpowiedzialność nie tylko za swoje czyny ale i słowa bo te czasem trafiają bardzo głęboko. Jesli ta osoba była w kwarantannie to nie powinna mieć z nikim innym kontakty. 22:47, 24.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EhEh

10 7

Małomiasteczkowa mentalność aż kipi z tych komentarzy najchętniej to by chcieli imię i nazwisko oraz adres znać 🤯 23:59, 24.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Korespondent Korespondent

1 1

Otóż nie każdy chce wiedzieć jaka to miejscowość i tyle. Dla ogółu libusza ma pacjenta 0 11:30, 25.03.2020


SwirusSwirus

2 0

Ciekawe czy przypadek z pacjentem z Krempnej nauczyl szpitalnych decydentow rozumu. Czy tez nadal będzie bałagan, niekompetencja. 09:31, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

5 2

Niektórzy ludzie są gorsi jak ten wirus. 09:49, 25.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Xxx jebnyj się w banXxx jebnyj się w ban

2 3

Zgadzam się z tobą ludzie którzy nie chcą udostępnić danych nie chodzi już o imię nazwisko pesel itd pacjenta zero są dużo gorsi od virusa. Każdy *%#)!& w gacie i chce wiedzieć skąd jest ten pacjent. My już wiemy pacjent jest z libuszy a ty xxx nie broń ich bo jak była afera ze biznesmenik wrócił sobie z rodzinką z Włoch to też miałeś (as) dużo do powiedzenia i broniło się ich za marne grosze do kiermany. Ludzie którzy w tych czasach na własne widzi mi się zabierają rodzinę do Włoch na narty to istne bezmuzgi z IQ na poziomie źdźbła trawy. Nie pozdrawiam nieodpowiedzialnych i tych którzy ukrywają tak ważne info dla spoleczenstwa 11:28, 25.03.2020


LibuLibu

0 2

Tak Libusza ale nie siejcie paniki 13:32, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Xxx Xxx

4 2

Niektórzy ludzie zachowują się nieodpowiedzialnie to fakt ale podawanie danych kto jest zarażony to głupota największa,jak chcesz być zdrowy i się nie zarazić to przestrzagaj zasad jakie są ,siedź w domu,dbaj o higienie i pracuj nad swoim organizmem dbaj o zdrowie i odporność a nic ci nie grozi. 14:11, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%