Zamknij

Gorlice. Jeśli nie koronawirus to takie ceny dobiją nas na pewno!

12:41, 19.03.2020 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 22:31, 19.03.2020
Skomentuj

Koronawirus napędził sporo strachu praktycznie wszystkim narodom na świecie. Panika zakupowa napędziła niezłego przypływu gotówki głównie zagranicznym marketom i dyskontom spożywczym. Jednak to, co dzieje się ogólnie w handlu w kwestii cen artykułów spożywczych i to nie jakichś specjalnie delikatesowych przyprawia o zawrót głowy i budzi uzasadniony lęk czy statystycznej polskiej rodzinie wystarczy na skromne życie.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Od kilku dni wszyscy głośną mówią o gwałtowanie rosnących cenach. Najpierw mówiło się, że w związku z podwyższonym popytem znacznie zdrożały środki dezynfekujące i artykuły higieniczne takiej, jak choćby papier toaletowy, którego status urósł do rangi towaru niemal luksusowego. Bardziej niepokojące jednak jest to, co od kilku dni można zaobserwować na sklepowych regałach. Ceny żywności szybują niebotycznie do góry i tak naprawdę nie ma w tym żadnego uzasadnienia, które mogłoby wytłumaczyć podwyżki cen nawet o 100 i więcej procent! A przykładem niech będzie chociażby filet drobiowy, który jeszcze kilka dni temu kosztował na poziomie 12 zł za kilogram, a dziś cena oscyluje w okolicy 23 zł za kilogram! Podobnie wyglądają ceny mięsa wieprzowego. 

Jeśli jednak ktoś miałby wątpliwości mamy namacalny wręcz dowód ile trzeba zostawić w sklepie robiąc zwykłe by nie powiedzieć wręcz skromne zakupy, które wystarczą w zasadzie na dwa dni dla dwuosobowej rodziny, a i tak nie są to zakupy kompletne! 

Bochenek chleba, dwa zwykłe opakowania pierogów i dwa zwykłe opakowania krokietów to wydatek .... UWAGA!! ponad 74 zł !! Tak, to nie pomyłka! Na taką kwotę opiewa paragon z klasycznym bochenkiem chleba oraz 12 sztukami krokietów i około 30 sztukami pierogów. 

Jedno jest pewne, że przy takim szaleństwie cenowym jeśli ktoś uniknie zarażenia się koronawirusem mówiąc kolokwialnie z braku funduszy może "paść z głodu". 

Jakie Państwo macie spostrzeżenia, uwagi na temat obecnej sytuacji w sklepach? Zapraszamy do dyskusji w formie komentarzy!

EDIT godz. 13.30: 

Po publikacji skontaktowała się z nami telefonicznie Pani Iwona właścicielka firmy, której wyroby są widoczne na zdjęciu. W trakcie rozmowy przekazała nam, że ceny produktu końcowego wzrosły z uwagi na znaczącą podwyżkę cen półproduktów używanych w jej zakładzie do produkcji wyrobów garmażeryjnych. Jak zaznaczyła chcąc utrzymać nadal wysoką jakość swoich wyrobów (której nie negujemy) kupuje półprodukty od najlepszych jej zdaniem producentów. Próbowaliśmy namówić Panią Iwonę na odrębny artykuł pokazujący cały cykl kształtujący obecnie takie, a nie inne ceny. Niestety odmówiła nam. A szkoda! Być może dzięki jej szczegółowym opisom zwykli ludzie mogliby poznać mechanizm, który w obecnym czasie tak mocno winduje ostateczną cenę produktu w sklepie. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(90)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

AaaaAaaa

47 4

Wrócą dawne czasy, w których ludzie piekli chleby, lepili pierogi i krokiety też sami robili. Licząc składniki tych wszystkich produktów a samodzielnie przygotowanie wyjdą grosze 😃 płaci się za wygodę. Moim zdaniem uwagę bardziej warto zwrócić na inne produkty a nie gotowe dania. 13:29, 19.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Yhym. Jasne.Yhym. Jasne.

8 7

Dokładnie.
Najlepiej jednak iść zrobić zdjęcie najdroższej rzeczy a potem ze tyle kasy na to poszło i będzie głód bo ceny lecą w górę. 13:32, 19.03.2020


do yhmmmdo yhmmm

12 4

To nie są najdroższe rzeczy w tej firmie! Ale ciekawe dlaczego jedne firmy w Gorlicach potrafią zrobić i sprzedawać pierogi po 16 - 17 zł, a tam są po 28 zł za kg? Z czego ta mąka? z Marsa jest sprowadzana? 14:14, 19.03.2020


EMESEMES

1 0

W pełni popieram ten wpis, a więcej w temacie napisałem w oddzielnym komentarzu !! 16:07, 19.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xyzxyz

32 5

to są normalne ceny w tej piekarni w szczególności garmażerka zawsze była tam droga 13:40, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kgrtkgrt

37 12

omijać takie firmy 13:51, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PierogożercaPierogożerca

35 4

Ja rozumiem tę niby jakość, ale też nie szalejmy z tym, że w pierogach jest jakaś szczególna jakoś. Ciasto, jak ciasto, kwestia farszu, który może być mniej lub bardziej wyszukany. Ale ile też tego farszu idzie w takiego pieroga? Jeśli nawet ten filet z kurczaka kosztuje teraz 20 zł za kg, do tego dołożymy jakieś tam przyprawy i dodatki to na ile dziesiąt pierogów nam starczy tego farszu przecież! Kilogram mąki to też nie są miliony, a taka firma kupuje ją w ogromnych ilościach prosto we młynie, więc cena jest dużo niższa niż na sklepowej półce. Więc policzmy, że na kilogram pierogów trzeba nam mniej więcej 70 dkg mąki niech będzie ze 4 zł, woda, sól, olej niech będzie to nawet 2 zł. do tego z 40 dkg fileta to przy obecnych cenach jest jakieś 8 zł, przyprawy do mięsa 2 zł. Całość daje nam 16 zł, a i to nie sądzę bo liczę po cenach sklepowych, a nie hurtowo/producenckich, dlatego też sądzę, że duża firma może zamknąć się w okolicach 10 zł za kg. a sprzedaje po 28 zł czyli na 180% marży, no to sorry!!! 14:25, 19.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kalkulatorkalkulator

12 7

Taka drobna uwaga:
Proszę uzupełnić kalkulację o: koszt opakowania, koszt pracowników produkcji, koszt energii (prąd, gaz), koszty transportu, koszty czynszu, koszt obsługi stoiska. I wtedy mamy już pełny obraz kosztów. A nie.. jeszcze należy odliczyć podatek, który trzeba odprowadzić, czyli podatek VAT. 15:26, 19.03.2020


krokietkrokiet

31 41

Jak się komuś ceny nie podobają, to po co kupował??? Mógł sobie sam w domu chleb upiec i pierogi ulepić... 14:59, 19.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pieróg Pieróg

22 16

Masz rację! Niech każdy sam sobie robi to wtedy takie firmy nie będą nam potrzebne. Chciałeś zabłysnąć komentarzem i zrobiłeś z siebie durnia 15:07, 19.03.2020


Pierożki Pierożki

33 4

Ta firma ma drogie produkty garmazeryjne i ogólnie na rynku kiepska każdy to wie a jakość hmmm są inne lepsze 15:16, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stala klientkaStala klientka

14 51

Jestem stala klientka tej firmy i ich Produkty są wysokiej jakości. Pyszne pierogi i krokiety polecam serdecznie ☺ 15:28, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

głódgłód

24 18

pierogi z suszonymi kurkami to rarytas na dzisiejsze czasy..nie pokazywał by pan takich głupot 15:34, 19.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SytySyty

13 1

Ty też jesteś suszona kurka:) to są pierogi z kurczakiem 🤣 15:57, 19.03.2020


głódgłód

8 5

no to kur i suszone pomidory..cena pasuje na kurki..a pracownicy lepiący na miskę ryżu 17:41, 19.03.2020


:):)

16 24

Hahaha nie wierze w to co czytam . Ludzie ciekawe jakbyście reagowali w takiej sytuacji .. Cieszcie się ze macie co jeść i ze wszyscy się nie pozamykali . Jak inne różne piekarnie . Skoro półprodukty drożeją to dziwne żeby produkt nie podrożał . Po za tym kto każe wam dokonać zakupu ? Bo jak się domyślam nikt nie został do tego zmuszony . Trzeba było iść poszukać czegoś tańszego w takiej sytuacji . Ostatnio byłem w gorlicach po zakupy i nie tylko tu ceny wzrosły . Ludzie naprawdę myślcie .. komuś to prowadzi taka firmę tez musi być ciężko , sytuacja nie jest łatwa dla nikogo . 15:35, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Modest AmaroModest Amaro

27 10

Jak widać mamy kolejną " Gesslerową" na lokalnym rynku, która chyba zatraciła kontakt z rzeczywistością albo bardzo dobry pracodawca który daje tak dobrze zarobić że koszty automatycznie same rosną :)
15:50, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NaleśnikNaleśnik

31 7

Kobieta która lepi te pierogi tyle zarabia że musi pracować dwie godziny na paczkę tych pierogów ! 15:52, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bez nazwy Bez nazwy

17 21

chciałbym postawić tego Pana który zrobił to zdjęcie na miejscu choćby jednego szefa który nie wie jak zaradzić sytuacji w swojej firmie . Poczytajcie sobie sprostowanie na stronie tej piekarni . Ciekawe czy polowe z tych mądrali nadal miałoby ochotę na takie durne komentarze i wysłanie głupkowatych zdjęć do gazety . Brakuje wam dramy ? Mało macie dramy w ostatnim czasie ?Naprawdę jak zobaczyłem na zdjęciu ceny fileta bo takie możecie zobaczyć w tym właśnie sprostowaniu . Wcale się nie dziwie ze ceny wzrosły a po za tym skoro 80% osób podobno jest na zwolnieniu to czym pracować ? Dobrze się krytykuje :) śmieszy mnie to co tu przeczytałem . Dajcie sobie siana 15:52, 19.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SolejukowaSolejukowa

9 8

Czyli że co klient ma płacić dużo za pierogi bo pani biznesmen ma pracowników na zwolnieniu lekarskim? Jak w jednej hurtowni jest drogo to się szuka innej tańszej, ale po co gdy się nie chce, niech klient zapłaci więcej 15:59, 19.03.2020


Bez nazwy Bez nazwy

3 9

No jestem ciekawy jak wyglądałoby Pani zarządzanie kryzysowe w takiej sytuacji jak na rynku jest coraz gorzej . I wszędzie jest drogo 😂 wszystko się podnosi . Jakby ludzie nie pajacowali i nie kupowali rzeczy jak na III wojnę światowa to może byłyby normalne ceny? . Proponuje iść do sklepu i popatrzeć na cenę mięsa . Hmm ciekawe dlaczego tak się dzieje . Ludzie myślcie . 16:07, 19.03.2020


EMESEMES

33 8

Od razu napiszę,że to co za chwilę napiszę to najszczersza prawda - przysięgam !! W dniu wczorajszym wraz żoną mieliśmy akcję kuchnia . Z zakupionej karkówki za 29 złotych zrobiliśmy dokładnie : 108 uszek, 29 pierogów i 16 krokietów. Wszystko super !! Dokładając do tego inne produkty ( mleko, jajka, mąka ,buraki ( czerwony barszcz na wywarze z mięsa ) wychodzi z nadkładem około 45 zł . To co zrobiliśmy to dawka na 5 obiadów dla 2 osób ( Bardzo dobrych i sytych obiadów ) Jakby nie liczył to wychodzi 4,50 zł za obiad . Czy to tak drogo ??? Zachęcam do takiej formy żywienia się i będzie cacy !! 16:04, 19.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

adam1 adam1

2 1

Tak, ale komu się teraz chce w domu robić uszka czy pierogi? jeszcze 30 lat temu nikt nie kupował gotowych dań w sklepie bo nawet takich nie było w sprzedaży. Dzisiaj wszystko wszystkim "się należy", rośnie pokolenie 500+, które nic samo nie potrafi zrobić. 23:16, 19.03.2020


lena lena

2 0

i w dodatku zdrowo 00:24, 20.03.2020


brak rozumu?brak rozumu?

3 0

do @adam1,
człowieku, pokolenie 500+ to ma dopiero kilka latek i nawet nie wie, co to pieniądze. Więc nie mieszaj tu jak zwykle 500+, bo co niektórzy to wszystkie plagi świata by zwalali na ten program.
Natomiast faktem jest, że ludzie stali się wygodniccy i samemu ugotować coś ciężko. Tyczy się to zwłaszcza kobiet, które wolą sobie robić pazurki sztuczne niż ugotować coś konkretnego. 02:37, 20.03.2020


JaJa

12 25

Pamiętaj Januszu kuchni, ze taka firma musi jeszcze pracownikow oplacic. Prądu i gazu tez nie ma za darmo. Nie wspomne o roznych oplatach i podatkach. Jezeli ktos nigdy nie miał swojej dzialalnosci, to nie ma pojecia ile to kosztuje. 16:28, 19.03.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

7 11

Dokładnie . Ludzie liczą sobie tylko koszt produktów . Ale ze trzeba opłacić kogoś kto te pierogi ulepi , zawiezie do sklepu - kierowcę . Ekspedientkę i mnóstwo różnych opłat to już tego się nie wlicza nie ? Ale przecież można chyba iść np . Do Biedronki i kupić pierogi za 9.90 . Napewno będą tańsze ale wolałbym nie wiedzieć co jest w środku :) 16:37, 19.03.2020


Solejukowa Solejukowa

12 4

Ktosiu to kto lepi i dowozi pierogi w innych sklepach z takimi samymi produktami a są one tańsze o kilkadziesiąt procent? 16:49, 19.03.2020


Do Solejukowa Do Solejukowa

6 11

Takie same ? No nie wiem . Pozostawiam to bez komentarza . Nadal uważam ze skoro ktoś uważa ze jest za drogo to nikt go nie zmusił do zakupu . Chyba każdy ma wolny wybór . Ale my Polacy zawsze musimy ponarzekać lub kogoś obsmarować . Mentalność 17:06, 19.03.2020


tralalatralala

2 10

Mimo widocznego spadku firmom ZUS-u nie zawieszono ani nie obniżono. Składki trzeba płacić. Ale szkoda to tłumaczyć mądralom, które całą mundrość czerpią z gazet i telewizji nie używając własnego mózgu. O ile go mają. 17:28, 19.03.2020


OszczednoscOszczednosc

9 4

Ja kupuję mięso w promocji. zamrażam do trzech miesięcy z tego mięsa robię szynki, kiełbasy , boczki,pasztety,pieczen rzymska itp.n ie każdy ma możliwość samodzielnie zrobić . 16:37, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmiEmi

6 22

Często kupuje w tej firmie i wyroby są znakomite a wysoka jakość produktu niestety kosztuje 16:42, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwójSwój

14 15

Mógł nie kupować miał prawo wyboru. 16:47, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jola Jola

16 16

Kupuję też te produkty i mają bardzo smaczne wyroby. To że pierogi i krokiety z mięsem wzrosły o 2 zł to chyba nie jest dużo przy wzroście cen mięsa na rynku. Zanim kogoś odrzucony błotem wejdzmy w jego buty i spróbujmy utrzymać firmę z dobrym produktem bez wzrostu ceny. Aczkolwiek wystarczy kupić w innym sklepie ceny te same ale jakość niestety nie. Pierogi ruskie mrożone kupilam w innym sklepie za 25 zlkg i niestety nikt nie chciał jeść. Dlatego prawdziwy smakosz zrobi sobie sam albo pójdzie do sklepu danej firmy . Ja osobiście bardzo polecam. Właśnie pierogi z kurczakiem i krokiety meksykańskie, mega zachwyt podniebienia. A kto chce tanio! Róbta sobie sami , mają 2,50 kurczak 22.00 nie wspomnę o reszcie produktów żeby zrobić dobrego pierogi. Pozdrawiam wszystkich czytających i polecam inne ich produkty nie koniecznie mięsne, są tańsze i równie smaczne. 16:48, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pracownica MatyldaPracownica Matylda

15 16

Jestem pracownikiem Polskich Piekarni drugi rok w cukierni w Bieczu.Mam umowę o pracę wyplaty zawsze co miesiąc do 10 każdego miesiąca. Mogę śmiało stwierdzić że podwyżki są u nas sporadycznie a w cukierni w której ja pracuję szefowa cen na pieczywo w tym roku nie podniosła. Teraz jedynie w zwiazku z podwyżka cen mięsa ceny na garmazerke z miesem wzrosły o 2 zł, natomiast pozostale ceny zostały bez zmian.Uważam że opisywanie naszej Piekarni w takiej sytuacji w jakiej teraz się wszyscy znaleźliśmy jest nie na miejscu.Ktoś bardzo nieladnie się zachowal i wykorzystał sytuację ale proszę pamiętać, że karma wraca.Pozdrawiam i mimo wszystko zapraszam na zakupy do pięknej cukierni w centrum Biecza.☺ 16:51, 19.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DziobakDziobak

8 5

Dziobiesz o podwyżkę u szefowej czy po prostu sama nią jesteś i podpisujesz się jako pracownica 17:38, 19.03.2020


LolLol

2 9

Do osoby wyżej . Błagam już byś sobie dał spokój z takimi komentarzami . To jest dziecinne i wynika z twojej niewiedzy i braku pomysłu na komentarz . Żałosne trochę 17:58, 19.03.2020


Lok.....Lok.....

2 0

Na ulicy Kazimierza jest budka z wypiekami to porównaj jakość wtedy można porównać jakość 07:35, 20.03.2020


SmakoszSmakosz

13 15

Nie sądzę, żeby oczernianie tej konkretnej firmy było na miejscu. Logicznym jest to, że skoro drożeje półprodukt, to również odbija się to na cenie produktu. Ceny nie są utajnione, zawsze można zrezygnować z zakupu i wybrać innego producenta albo po prostu kupić coś tańszego, mrożonego. Ocena jakości już we własnym zakresie. 17:07, 19.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PiterPiter

13 4

Oczernianie? Jest paragon który jest dowodem że to prawda, ceny zaporowe 17:40, 19.03.2020


......

7 7

No to może czas zacząć pisać artykuły o dostawcach mięsa na przykład ? Albo czas odwiedzić stoiska mięsne . Bo jak rozumiem to zd półprodukt drożeje jest okej ? Produkt końcowy ma zostać w takiej samej cenie ? Bo czegoś tu nie rozumiem . 17:44, 19.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


......

0 0

No właśnie , bardzo ciekawa sprawa . Czytając to nie znalazłam tam nic niestosownego . Wiec ? 17:39, 19.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pracownica MichalinaPracownica Michalina

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rrrrrr

6 9

A pizza ile podrożała? 17:46, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolaKarola

11 10

Ponadto warto też zwrócić uwagę na "rzetelność" tego portalu. Znajduję się tutaj parę komentarzy usuniętych, rzekomo z powodu naruszenia regulaminu. Jeden z nich, absolutnie przemawiający za firmą został usunięty, ja akurat zdążyłam go przeczytać. Warto się nad tym zastanowić... 17:47, 19.03.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Jarosław RozpłochowskiJarosław Rozpłochowski

10 6

tak zdążyłaś przeczytać jeden WŁASNY :) ... a teraz fakty

Pod okienkiem wpisywania komentarza masz taką regułkę: Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU PORTALU

a ów regulamin, którego przestrzegania pilnujemy mówi między innymi:

5.Administrator zastrzega sobie prawo do: redagowania, skracania tekstów, odmowy publikacji treści bez podania przyczyny bądź usunięcia treści, które:

* zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.)

* propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.)

* propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.)

* obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art.212 Kodeksu karnego)

* obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego)

* zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art.212 Kodeksu karnego )

* przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.)

* są bezpośrednimi atakami na inne osoby.

* zawierają dane osobowe, teleadresowe, numery telefoniczne oraz adresy e-mailowe osób postronnych.

* zawierają jakiekolwiek odnośniki do stron internetowych (szczególnie w przypadku ewidentnego reklamowania bez zgody redakcji)

* zawierają wielokrotne użycie znaków interpunkcyjnych: (... !! ...) , (... ?? ...), itp.

* nie dotyczącą tematu artykułu, pod którym zostały zamieszczone

* kierowane są personalnie do autorów tekstów, bądź do Redakcji (skorzystaj z podanych adresów e-mail) 17:52, 19.03.2020


Robi Robi

8 9

Tez zdążyłem przeczytać i niby z którym punktem regulaminu kłóci się ten komentarz ? 18:02, 19.03.2020


Jarosław RozpłochowskiJarosław Rozpłochowski

9 7

Jeśli zdążyłeś przeczytać to nie zadawaj pytań, poza tym litości Nie pisz pod kilkoma nickami, bo adres IP cię identyfikuje jako tę samą osobę, choć zmieniasz podpisy :D :D :D 18:04, 19.03.2020


... ...

5 10

A gdzieś się zabrania pisania pod różnymi nickami ? Nie mogę przepraszam ? 18:07, 19.03.2020


Jarosław RozpłochowskiJarosław Rozpłochowski

9 6

Świadomie wprowadzasz w błąd innych czytelników sugerując jakby w rozmowie brało wiele różnych osób, a tak naprawdę Ty jeden tworzysz wiele różnych postów o jednakowej tematyce. Jest to po prostu nieuczciwie wobec tych, którzy nie mogą zweryfikować, czy to wypowiedzi wielu osób, czy jednej tylko umyślnie oszukującej. Takie praktyki kończą się u nas blokadą. 18:20, 19.03.2020


Kapitan ConcordiiKapitan Concordii

18 13

Ludzie nie kłóćmy się przecież te ceny i wszystko złe co się dzieje to wszystko wina PiSu i 500+. Za niedługo wybory trzeba ich oderwać od koryta i wiadomo na kogo nie głosować. 17:51, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Riki tiki Riki tiki

16 4

Pani Matyldo a można wiedzieć skąd pozyskujecie mięso?i taie druie pytanie jeżeli cena wróci do ceny jaką była wcześniej to wasze produkty też stanieja ? Czy może to okazja żeby klienta przyzwyczajic to tej podwyżki?😮 17:56, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LexinLexin

8 10

Są nabywcy? Są! To w czym wy macie problem??? To się nazywa wolny rynek i nie każdy musi chodzić w tym samym północnokoreańskim mundurku! 18:48, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

15 9

Nie wierzę w to co czytam, czepiacie się ostatniego ogniwa produkcji, a nie hurtowni, która zawyża ceny. Dlaczego cena mięsa tak wzrosła w przeciągu kilku dni? Kto postanowił na tym zarobić? Bo chyba nie ta opisywana firma? Oni kupili drożej, to drożej sprzedali. A, że nie kupili tańszego dziadostwa to chwała im za to, bo byście to teraz jedli. Pozdrawiam. 19:11, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlientkaKlientka

9 14

Jestem stałą klientką tej piekarni i uważam,że ogromną niesprawiedliwością jest twierdzenie,że "chcą się wzbogacić na koronawirusie". Oprócz ceny artykułów z mięsem WSZYSTKIE ceny pozostały takie same(bułki,chleb). Domyślam się,że tak się stało tylko dlatego,że ceny mięsa drastycznie wzrosły w ostatnich dniach i silą rzeczy jest to,że producent także musi podnieść cenę. Takie jest naturalne prawo rynku.

Nie krytykujmy, ale bądźmy wdzięczni że Ci ludzie pomimo zagrożenia na jakie są narażeni w sklepach,centrach handlowych nadal z uśmiechem na twarzy dbają o to, aby w trudnym czasie pandemii nie zabrakło nam chleba. Nie każdy może sobie pozwolić na home office i pozostanie w domu w tym czasie. 19:21, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZszokowanaZszokowana

15 11

Ten artykuł tak naprawdę najbardziej skrzywdził pracowników tej firmy, bo oni pomimo zagrożenia jakie teraz jest codziennie rano idą do pracy aby inni mieli co jeść. Dlaczego o tym nikt nie napisze? O tym że w każdym momencie mogą się zarazić a przecież mają swoje rodziny, dzieci. Jasne że łatwo jest siedzieć za biurkiem i pisać ale może tak w ramach poszerzenia wiedzy iść na jeden dzień stanąć na ich miejscu poznać z innej strony może myślenie trochę się wtedy zmieni... choć wątpię bo łatwiej się pisze żeby komuś antyreklamę zrobić niż kogoś pochwalić że pomimo takiego czasu ci ludzie idą i wykonują swoją pracę. 19:33, 19.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

8 2

A nie pomyślałaś, że taka cena skrzywdzi pracowników innych firm, które teraz muszą przestać pracować i nie wiadomo czy Ci ludzie dostaną w ogóle wypłaty i czy będzie ich na cokolwiek stać 19:40, 19.03.2020


ZakupoholiczkaZakupoholiczka

17 6

Ładne te pochwalne komentarze tych niby zadowolonych klientów, to nic, że wszystkie jakby pisane według tego samego szablonu. A ja bym mogła wskazać dwie inne firmy z pierogami w Gorlicach, które są dużo dużo tańsze i bardzo pyszne 19:38, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zszokowana do DZIOBAZszokowana do DZIOBA

6 11

Masakra. A to żeby napisać o własnej firmie coś pozytywnego to od razu trzeba jak to ująłeś dziobać o podwyżkę? 19:38, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Szok co za .......!Szok co za .......!

8 9

Coś niesamowitego ilu tu analityków rynkowych,
Niesamowite jest to że większość ma w małym palcu biznes plan i kalkulator produkcji.

Skoro nasi lokalni producenci są tacy drodzy (bo nie wciskają odpadów do produktu)
To wspieraj obcy kapitał i nie marudź, nie oczerniaj tylko delektuj się padliną z zachodu.
Kto wam zabronił coś samemu przygotować.
Wstyd co się dzieje z naszym społeczeństwem.
Same psy ogrodnika , sam nie zrobi i drugiemu nie da. 20:04, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miła88Miła88

8 16

Może i drogie ale warte swojej ceny !;) 20:04, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagnatMagnat

18 6

Odliczając cenę chleba to wychodzi średnio po 35 zł za pierogi i krokiety. Za 35 można zjeść BARDZO przyzwoity obiad w restauracji u Połki albo w Dark Pubie, A nie jakieś śmieszne pierogi do podgrzewania samodzielnie 20:09, 19.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VidalVidal

5 7

Zjedz na raz 12 krokietów i 30 pierogów. 20:37, 19.03.2020


Klientka sklepu Klientka sklepu

11 13

Jeżeli ceny mięsa poszły tak znacząco w górę to moim zdaniem całkowicie normalnym jest to, że firma która musi używać takich pół produktów do produkcji swoich wyrobów garmażeryjnych utrzymując swoją stałą marże (a nikt za darmo pracował nie będzie) musi podnieść ceny. A niestety nie jest to zależne od firmy produkującej. Proszę zobaczyć sobie na ceny mięsa w sklepach (które de facto także nie są winne tej sytuacji). Jeżeli pisać o czymś takim to moim zdaniem tylko i wyłącznie proszę skupiać się na firmach które PRODUKUJĄ mięso. A nie takich które używają ich do tworzenia swoich produktów. Pozdrawiam :) 20:13, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlatonPlaton

6 5

Czy przedstawiciele tej firmy mają czytelników za durniów? Sądzicie, że jesteśmy tak *%#)!& i naiwni, żeby uwierzyć to, że nagle klienci nie dość, że tak was wychwalają pod niebiosa to jeszcze perfekcyjnie znają realia funkcjonowania rynku produkcji pierogów czy tam innych wyrobów z mięsem. Jak już ktoś słusznie zauważył, komentarze te są niemal jak przepisywane jeden od drugiego z drobnymi zmianami. Jeśli nie umiecie zrozumieć oporu w kwestii tego, że komuś faktycznie nie podobają się wasze ceny, gdzie na mieście można kupić to samo taniej to nie róbcie przynajmniej z ludzi idiotów podając się za zadowolonych klientów własnej firmy bo to jest zwyczajnie słabe 21:22, 19.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pracownica MichalinaPracownica Michalina

4 3

Do Platon: Ja napisałam komentarz od siebie jako pracownika tej firmy i nawet się podpisałam pod nim. I pomimo tego że nikogo nie urazilam, obraziłam i tak dwukrotnie został on usunięty dlaczego???? Skoro żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie. Widocznie komuś zależy żeby widoczne były tylko negatywne komentarze. 21:30, 19.03.2020


Ksiądz JacekKsiądz Jacek

10 0

Libusza stosuje przewagę na rynku. Podbija ceny. 23:06, 19.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GizaGiza

7 1

Najśmieszniejsze (a może i najbardziej przykre) w całej sytuacji jest to, że obroty firm oraz sklepów z branży spożywczej... wzrosły na mega kosmiczny poziom i kupujemy więcej niż na Święta (są już oficjalne dane za ostatnie 2 tygodnie)! Zatem argumenty o spadku obrotów to można sobie wsadzić wiecie gdzie. Po prostu producenci, hurtownicy i detaliści, widząc wysokie zapotrzebowanie, sztucznie zawyżyli ceny, aby każdy coś dla siebie jeszcze wyciągnął i napełnił swoje konta bankowe. P.S. Gdyby ktoś podwyżki cen chciał uzasadnić brakiem towarów przez zawyżony popyt, to jest w błędzie. Towaru jest sporo, niczego nie brakuje, jest na hurtowniach i w sklepach (wskaźniki rotacji). Więc po prostu jest to żerowanie na ludzkim strachu.
I teraz apel: kupujmy tyle co zawsze, nie róbmy żadnych zapasów, gotujmy też sami skoro mamy więcej czasu. I zobaczycie, że nagle magicznie ceny będzie się dało przywrócić na poprzedni poziom. :) 02:48, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

majmaj

4 2

Spekulantów surowo ukarać. 07:33, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GlodnyGlodny

3 4

Nie kupowałem w firmie pani Iwony bo jej wyroby zawsze były droższe jak gdzie indziej. Kupowali tylko bogatsi. Jest to nie uczciwe bogacenie się kosztem innych. 08:16, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JustynaJustyna

8 6

Dzień dobry. Pracuje w tej firmie, zarządzam sklepami , codziennie dbam o jakosc obsługi, świeżosc towaru, zadowolenie klientów.Jest mi zwyczajnie przykro ,że teraz kiedy moje dziewczyny codziennie narażone na niebezpieczeństwo a ich praca teraz to jak misja( bo każdy ma rodzinę dzieci, dziadków i zwyczajnie boi sie o swoje zdrowie) ktoś wykorzystuje wizerunek mojej firmy do pokazania mechanizmów rynkowych które u nas nie istnieją.Drogi czytelniku ta firma istnieje na rynku od ponad 10-ciu lat zawsze jej misja było stworzenie produktu najwyższej jakości a nie o najniższej cenie. Odkąd pracuje a bedzie juz 3 lata wszystkie moje pracownice na ośmiu stoiskach którymi zarządzam zawsze miały umowe o prace, wynagrodzenie na koncie przed 10-tym, wypłacone nadgodziny i urlop wtedy kiedy potrzebowały a te koszty muszą być ujęte w finalnej cenie produktu. Jednak nie o ceny tu chodzi to jest wybór kazdego z nas, kto stawia na jakosc kupuje u nas a sprzedaz garmażerki ciagle nam wzrasta, a o rzekome spekulacje cen. Oświadczam zatem że od momentu kiedy pojawiło sie zagrozenie epidemiologiczne i ludzie wpadli w szał zakupów my NIE PODNIEŚLIŚMY ŻADNEJ CENY tylko dlatego żeby "żerować na ludziach" i " wykorzystywać sytuacje" . Robimy to tylko wtedy kiedy zmusza nas do tego sytuacja rynkowa np.wzrost cen surowców. Kochani zanim zaczniecie hejtowac pamiętajcie że kazdą firmę tworza ludzie, od szefa po sprzątaczkę i każdy chce zarobic na siebie i swoja rodzine poprostu godnie życ. My pracownicy codziennie będziemy dokładac wszelkich starań żeby sprostać oczekiwaniom naszych klientów a wy zawsze macie wybór!! Pozdrawiam wszystkich i więcej empatii życzę.








09:28, 20.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pracownik Zdzichupracownik Zdzichu

2 3

Nie opowiadajcie bzdur! W przeciwieństwie do innych firm cały czas normalnie handlujecie i zarabiacie dokładnie tak samo, jak przed koronawirusem. Jeśli bylibyście tacy fajni na jakich się kreujcie to część kosztów w tym trudnym czasie, gdzie ludzie zostali bez pracy i być może wypłat wzięlibyście na siebie, żeby ich było stać na jedzenie. Nie musicie mieć marzy na poziomie 150% możecie mieć 100 albo 80 i tak nieźle na tym wyjdziecie. Przestańcie się chwalić umowami o pracę itp. bo w 90% firma tak jest. Moja żona pracuje w pewnym sieciowym sklepie odzieżowym, ma zarąbistego szefa który dba o wszystkich swoich pracowników, umowy, pensje na czas, ale od tygodnia stoją i wypłat nie będzie bo nie handlują tak jak wy cały czas!!! Jak jest ciężko to trzeba sobie pomagać, a nie cały czas trzymać swój zarobek na tym samym poziomie a niech poszkodowany będzie klient który ma płacić więcej 09:56, 20.03.2020


JustynaJustyna

10 4

OJ Panie Zdzichu emocje Pana ponoszą!! Jeśli jest pan ekspertem biznesowym to zapraszam do mojej firmy w sytuacji spadku obrotów o 50% i pustek w Kauflandzie moi szefowie chętnie skorzystaja z porady i zapłaca za cenne rady jak się utrzymać nikogo nie zwolnic i jeszcze zarobić w tej sytuacji. Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życze psychicznego i fizycznego. 10:18, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Dobry żartDobry żart

6 5

W Kauflandzie są pustki? Ha Ha Ha Dobry żart! A jeśli Wam obroty spadły to się nie dziwię przy takich cenach ludzie szukają gdzie taniej, a nie trzeba daleko szukać, obok stoisko Madej & Wróbel też ma pierogi i krokiety, ale tańsze dokładnie przez pół w stosunku do waszych cen, więc niech Pani bzdur nie opowiada bo tam też pracują ludzie, też płacą czynsz Kauflandowi, ale nie mają takich chorych cen, jak Wy. Ludzie nie są ani *%#)!& ani ślepi za to mają coraz mniej pieniędzy. 10:32, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaroMaro

4 3

"Gorlice. Jeśli nie koronawirus to takie ceny dobiją nas na pewno!" - i tyle na ten temat. 11:48, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,

5 1

Pierogi najlepszej jakości to trochę mąki farsz wg gustu i duzo chęci do pracy. Wszyscy siedzą w domu i kupują pierogi i krokiety?.... szokujące😭 13:26, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CocodriloCocodrilo

8 3

No to poszly konie po betonie i zdaje sie ze wlascicielowi tego portalu o to chodzilo, najwidoczniej bawi go jak nic pyskowka miedzy nami. A wracajac do rzeczy to poczytajcie na onecie jest artykul odnosnie cen miesa i jak tlumacza owe podwyzki ich dostawcy( wzrost kosztow materialow i dodatkowe procedury bezpieczenstwa) A wy sie czepiacie piekarni ,ciekawe kto nastepny komu sie dostanie .Moze teraz Rydzyk krwiopijca. Dawajcie bo smichu nima. 13:45, 20.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek475321Tomek475321

1 1

Głosujcie dalej na popis to dalej będzie jak jest
09:23, 21.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ionion

4 1

Ceny zawsze były w tej firmie wyższe niż np w seciówkach spożywczych. Ale proponuję każdemu spróbować wyrobów sprzedawanych przez rzeczoną firmę. Ludzie zastanówcie się, zawsze za wysoką jakość trzeba było zapłacić więcej. Autor artykułu mógł iść do Biedronki, na przykład, i kupić pierogi za 4 zł, jak mu cena nie odpowiadała, tylko ja osobiście nie zjadłbym czegoś takiego. Wolę dać kilka złotych więcej i kupić wysokiej jakości produkt. Osobiście polecam wszystkim produkty tej firmy. A właścicielom i pracownikom rzeczonej firmy radzę nie przejmować się sztucznie rozdmuchanymi oskarżeniami. Zawsze się znajdzie jakiś delikwent który musi sobie ponarzekać :) 17:53, 21.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


0%