Budowa silnika WSK jest prosta. Regulacja sprzęgła odbywa się za pośrednictwem śruby umiejscowionej na prawym karterze - gdy wciskasz sprzęgło to się obraca. Odblokowujesz nakrętkę i wkręcasz śrubę aby sprzęgło "lepiej łapało". Jeśli nie pomaga, zdejmij dekielek sprzęgla i wyjmij cięgno - powinna tam być metalowa kulka i jeśli jej nie ma to też nie będzie działać. A jeśli to nie pomoże to tylko wymiana tarcz pozostaje
0 0
Budowa silnika WSK jest prosta. Regulacja sprzęgła odbywa się za pośrednictwem śruby umiejscowionej na prawym karterze - gdy wciskasz sprzęgło to się obraca. Odblokowujesz nakrętkę i wkręcasz śrubę aby sprzęgło "lepiej łapało". Jeśli nie pomaga, zdejmij dekielek sprzęgla i wyjmij cięgno - powinna tam być metalowa kulka i jeśli jej nie ma to też nie będzie działać. A jeśli to nie pomoże to tylko wymiana tarcz pozostaje
0 0
P.Opiela w libuszy