Budowa silnika WSK jest prosta. Regulacja sprzęgła odbywa się za pośrednictwem śruby umiejscowionej na prawym karterze - gdy wciskasz sprzęgło to się obraca. Odblokowujesz nakrętkę i wkręcasz śrubę aby sprzęgło "lepiej łapało". Jeśli nie pomaga, zdejmij dekielek sprzęgla i wyjmij cięgno - powinna tam być metalowa kulka i jeśli jej nie ma to też nie będzie działać. A jeśli to nie pomoże to tylko wymiana tarcz pozostaje
13:44, 11.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Go$ć20:06, 12.06.2019
00
P.Opiela w libuszy
20:06, 12.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz
odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gorlice24.pl. Dodanie opinii jest
równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś,
że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku
Zgłoś komentarz
0 0
Budowa silnika WSK jest prosta. Regulacja sprzęgła odbywa się za pośrednictwem śruby umiejscowionej na prawym karterze - gdy wciskasz sprzęgło to się obraca. Odblokowujesz nakrętkę i wkręcasz śrubę aby sprzęgło "lepiej łapało". Jeśli nie pomaga, zdejmij dekielek sprzęgla i wyjmij cięgno - powinna tam być metalowa kulka i jeśli jej nie ma to też nie będzie działać. A jeśli to nie pomoże to tylko wymiana tarcz pozostaje
0 0
P.Opiela w libuszy
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gorlice24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz