Zamknij

23-letni gorliczanin naruszył nietykalność cielesną policjantów. Trafił „na dołek”

11:47, 18.11.2022 . Aktualizacja: 12:07, 18.11.2022
Skomentuj fot. ilustracyjne / Małopolska Policja fot. ilustracyjne / Małopolska Policja

Wtorkowej nocy (15 listopada) gorliccy policjanci z referatu patrolowo-interwencyjnego, podczas patrolowania ulic miasta, zauważyli mężczyznę poszukiwanego przez prokuraturę do zdarzenia dotyczącego uszkodzenia ciała i spowodowania rozstroju zdrowia.

23-letni mieszkaniec Gorlic był pod wpływem alkoholu, usiłował uniemożliwić przeprowadzenie czynności i dopuścił się naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariuszy. Mężczyzna został zatrzymany i trafił do policyjnego aresztu

– relacjonuje aspirant sztabowy Gustaw Janas, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach.

Młodemu mężczyźnie zostały przedstawione zarzuty do wcześniejszej sprawy o charakterze chuligańskim, czyli uszkodzenia ciała i spowodowania rozstroju zdrowia oraz zarzut naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariuszy w celu zmuszenia ich do zaniechania prawnej czynności służbowej. 

Podejrzanemu grozi mu do pięciu lat pozbawienia wolności. Ponadto prokurator wydał postanowienie o zastosowaniu wobec mężczyzny środków zapobiegawczych w postaci dozoru policji i zakazu opuszczania kraju.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(28)

PodpisPodpis

35 7

Szkoda, że bandyty nie wsadzili na 3 mce do paki. 12:43, 18.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ACABACAB

7 10

Bandyty 😂 szkoda to czytać twoje komentarze . 21:16, 18.11.2022


reo

PelePele

21 3

I dobrze wlali pałą !. 13:30, 18.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bett Bett

31 3

Powinien na 3 MSC siedzieć i pokażcie gębę kto to 13:48, 18.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

arturroarturro

7 4

jak były polityk przeskrobie to pokazują twarz i podają imie i nazw.
17:34, 18.11.2022


Ksiądz Ksiądz

22 15

Policjanci też sobie często za dużo pozwalają, bo czują się panami i władcami Gorlic. 16:07, 18.11.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ando87ando87

11 9

to nie jest żadna policja, tylko organizacja przestępcza o charakterze zbrojnym na usługach partii politycznych.. 18:31, 18.11.2022


qweqwe

4 3

Co, uchronili ministranta przed toba i nie możesz tego przeżyć? 10:40, 19.11.2022


MaroMaro

10 1

,,dozór i zakaz opuszczania kraju"😂😂😂. Widzicie Koledzy f-sze ile jest warte Wasze zdrowie i życie? Swoją zaś drogą taka akcja to standard w tej służbie. Niestety, zawinąć delikwenta nie da się zdalnie, jak prawko czy dowód rejestracyjny. 18:49, 18.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

13 2

Cytat:"23-letni mieszkaniec Gorlic był pod wpływem alkoholu, usiłował uniemożliwić przeprowadzenie czynności i dopuścił się naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariuszy. "
Kolejny geniusz zbrodni w historii polskiej kryminologii.🤣🤣🤣
Cytat: "Młodemu mężczyźnie zostały przedstawione zarzuty do wcześniejszej sprawy o charakterze chuligańskim, czyli uszkodzenia ciała i spowodowania rozstroju zdrowia oraz zarzut naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariuszy w celu zmuszenia ich do zaniechania prawnej czynności służbowej. "
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale podsumujmy- koleś jest podejrzany o wcześniejsze przestępstwo, a teraz popełnił kolejne, zaś reakcją organów (prokuratury, sądu??? ) jest zastosowanie wolnościowych środków zapobiegawczych. W takim razie pytanie hipotetyczne- jeśli ten podejrzany w trakcie toczącego się postępowania zabije kogoś (choćby nieumyślnie, ale jednak zabije), to rozumiem że sędzia/prokurator poniosą odpowiedzialność za zaniechanie i pośrednie doprowadzenie do śmierci? Jest to oczywiście pytanie retoryczne, bo wiem że ani sędzia ani prokurator nie poniosą odpowiedzialności za swoje błędne decyzje- kiedy funkcjonariusz podejmie niewłaściwą decyzję,( na podjęcie której ma nieraz 2-3 sekundy), to zaraz "teoretycy i śpece" chcą mu przedstawić zarzut niedopełnienia obowiązku lub przekroczenia uprawnień-, wręcz już rozpalają stosy, zaś jeśli sędzia lub prokurator nie dopełnią swojej roboty, to jest po prostu smutny incydent (tak wygląda równość wszystkich wobec prawa w praktyce).

A tak bardziej na poważnie- jednym z powodów dla którego stosuje się tzw. tymczasowe aresztowanie, jest niedopuszczenie do dalszego popełnienia przestępstw (najważniejszym jest zapewnienie prawidłowego toku postępowania karnego). W tym wypadku mamy jasną i czytelną sprawę- koleś będąc na wolności dalej będzie popełniał czyny zabronione- zastosowanie tymczasowego aresztowania jest jak najbardziej wskazane, dlatego nie rozumiem decyzji organu. Każde następne popełnione przez tego chuligana przestępstwo, będzie w sensie MORALNYM obciążać wymiar (nie)sprawiedliwości.
19:45, 18.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PokrzywdzonyPokrzywdzony

2 0

Odnosnie wpisu autora ''Aczy to wazne'', masz racje gorlicki wymiar sprawiedliwosci mocno kuleje, wpisuje sie idealnie w narracje kasty sedziowskiej, poczawszy od gorlickich prokuratorow, sedziow, i niby mecenasow i radcow prawnych. Owszem ma doskonale wyniki w obronie przestepcow, zlodzieji, lekcewazac, ponizajac ludzi uczciwych, prawych. Jesli w tych instytucjach nie zrobi ktos porzadku pozbywajac sie nieuczciwych, skorumpowanych urzednikow prawa dojdzie do samosadow, bo nikt uczciwy nie zdecyduje sie wyjasniac spornych, przestepczych, spraw w sadzie o tak fatalnej opini spolecznej. Nie pisze tego goloslownie mam doswiadczenia wlasne w tej materi. Final powinien byc taki ze odpowiednie organy w postaci CBA, CBS, powinny w niedlugim czasie przywrocic dobre imie organom sprawiedliwosci w Gorlicach. Niektorzy policjanci tez swieci nie sa, wspolpracuja z skoromowanymi straznikami bezprawia. 18:07, 23.11.2022


ACABACAB

14 11

Gorlice24 kiedy napiszecie o znecaniu się przez milicje na osobach zatrzymanych ?
Piszecie takie bzdury co mu grozi , a i tak w najgorszym wypadku skończy się to zawiasami .
Co mu zrobił dotknął go i pies wykręca aferę - ich stara metoda , a zapewne wczesniej go szarpali i popychali jak to oni potrafia ... *%#)!& 21:26, 18.11.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

3 1

Cytat:"Gorlice24 kiedy napiszecie o znecaniu się przez milicje na osobach zatrzymanych ?"
W momencie dostarczenia rzetelnych i wiarygodnych dowodów na zaistniały czyn, lub ewentualnych zeznań światków gotowych poręczyć swoje słowa własnym nazwiskiem. Wszystkie inne przypadki będą uznane za znieważenie lub oszczerstwo. Zatem jeśli dysponujesz dowodami- zgłoś je organom i mediom. Jeśli masz odwagę poświadczyć własnym nazwiskiem o określonym zdarzeniu- zgłoś to. W innym przypadku, nawet jeśli hipotetycznie miałbyś racje i tak zostaniesz uznany za osobę podłą oczerniającą innych.
Cytat: "Piszecie takie bzdury co mu grozi , a i tak w najgorszym wypadku skończy się to zawiasami ."
Być może. Tyle że tego typu przestępca (młody człowiek, pełen wiary we własną wyjątkowość, która jest bardzo wątpliwa- wręcz narcyz) prędzej lub później, odwinie gorszy numer, za który już żaden sędzia nie zaryzykuje swojej pozycji dla wyroku w zawiasach.
Cytat: " Co mu zrobił dotknął go i pies wykręca aferę - ich stara metoda , a zapewne wczesniej go szarpali i popychali jak to oni potrafia"
Tyle że OFICJALNIE funkcjonariusze działali zgodnie z prawem (jeśli nie ma dowodów że złamali procedury, to sprawa jest jasna- nie ważne co zrobiłeś, ważne co mogą ci udowodnić, a jeśli nic ci nie udowodnią to jesteś czysty jak łza).
Druga sprawa- skoro chłop jest niewinny, to z pewnością wskaże dowody swojej niewinności... 20:07, 19.11.2022


ACABACAB

2 2

do A czy to ważne .
Twój wpis mogę skomentować tylko jednym znanym zwrotem ...W dupie byłeś gowno widziałeś . Skoro tak napisałem to znaczy , ze tak było , jest i zapewne będzie . A tobie radzę retorykę zostawić ludziom inteligentnym znajacym życie z autopsji nie z własnych wyobrażeń jak to jest u ciebie. 12:02, 20.11.2022


qweqwe

2 0

"Skoro tak napisałem to znaczy , ze tak było , jest i zapewne będzie . "

Było było ROTFL 19:01, 20.11.2022


A czy to ważne...A czy to ważne...

2 1

Cytat: "Twój wpis mogę skomentować tylko jednym znanym zwrotem ...W dupie byłeś gowno widziałeś"
Masz rację- pod pewnymi względami, brak mi doświadczenia. Nie kradłem, nie dewastowałem, nikogo nie pobiłem (a przynajmniej nikogo poza matą, bez ochraniaczy i rękawic). Pod tym względem rzeczywiście brak mi wiedzy.
Cytat: " Skoro tak napisałem to znaczy , ze tak było , jest i zapewne będzie ."
Coś chyba wspominałem o fałszywym narcyzmie, tak? Domyślam się że za przeproszeniem twoje słowo honoru, będzie uznawane za niepodważalny dowód w każdym sądzie...
Cytat:"A tobie radzę retorykę zostawić ludziom inteligentnym znajacym życie z autopsji nie z własnych wyobrażeń jak to jest u ciebie."
napisał człowiek o nicku ACAB. Dalsze część komentarza jest już zbędna. Ale ok, idziemy dalej z tematem.
Twój komentarz nie zrobił na mnie wrażenia. Może dlatego że w odróżnieniu od ciebie znam swoją wartość (znam swoje mocne i słabe strony, oraz wiem ile mogę z siebie wycisnąć) i nie muszę maskować kompleksów agresją wobec innych, tak jak ty to robisz. 19:48, 21.11.2022


cienkicienki

1 11

do piachu z dziadami, kto widział porządnych obywateli terrorzyować 12:10, 19.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbbzZbbz

3 0

Szkoda że nie za..... 13:30, 19.11.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodpisPodpis

8 3

Za tvn24

Policja i prokuratura wyjaśniają okoliczności zabójstwa mężczyzny, do którego doszło w nocy z piątku na sobotę - przekazał asp. szt. Gustaw Janas z policji w Gorlicach (Małopolskie). Na miejscu nadal trwają czynności. Jak ustalili dziennikarze RMF FM, w sprawie zatrzymano trzy osoby.

Do zabójstwa młodego mężczyzny miało dojść w nocy z piątku na sobotę w Gorlicach. W rozmowie z portalem tvn24.pl Tadeusz Cebo z Prokuratury Rejonowej w Gorlicach powiedział, że jest za wcześnie, aby przekazać informacje w tej sprawie. Dodał jedynie, że na miejscu trwają czynności. "Gazeta Krakowska" ustaliła, że ofiara to młody mieszkaniec Gorlic, znany organom ścigania.
Policja i prokuratura wyjaśniają sprawę

Według informacji, do których dotarły lokalne media, mężczyzna zmarł w wyniku wykrwawienia na skutek zadanych ran. Krwawiącego mężczyznę miała zawieźć w nocy na szpitalny oddział ratunkowy rodzina, prosząc o udzielnie mu pomocy. Próba ratowania go nie powiodła się i poszkodowany zmarł w szpitalu.

W ramach postępowania policja zagrodziła teren przy placu zabaw przy bloku przy ulicy Norwida 2 w Gorlicach. Jak podaje "Gazeta Krakowska", przy asyście policji nad ranem sprzed budynku został zabrany mercedes na krakowskich numerach rejestracyjnych.

Dziennikarze RMF FM ustalili, że zmarły 25-latek wraz bratem spotkał się z kilkoma znajomymi, notowanymi już wcześniej za przestępstwa narkotykowe. Podczas spotkania miało dojść do pobicia. W sprawie zatrzymano trzy osoby. 16:45, 19.11.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkaniec mieszkaniec

5 8

Człowieku czy ty nie masz swojego życia ? Takim jak ty powinno się wyłączyć Internet , bo ciebie pełno pod każdym artykułem . Wyjdź do ludzi dzikusie . 17:07, 19.11.2022


PodpisPodpis

12 3

Tak jest, pod KAŻDYM artykułem a to jeszcze nie koniec ;))))) 17:18, 19.11.2022


DiluśDiluś

3 3

a mnie to policjant prowokował werbalnie celowo i tylko czekał ,że go lapidarnie pookreślam no i wtedy oczywiśie byłaby obraza funkcjonariusza ktory dobekał do matury i zrobili go funkcjonariuszem państwowym i ma o sobie wysokie mnimanie , wszystko wie , na wszystkim się zna no i ma opiekę kolegów co daje mu moc. 14:14, 20.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qewqew

5 1

Nie bój nic, ciebie też zawiną albo potną w odpowiednim czasie. 19:02, 20.11.2022


MaroMaro

1 1

,,A czy to..." nie dyskutuj z gościem ,,ACAB". Już sam Nick mówi o nim wiele. Tak jak Ty miszczu ACAB twierdzisz, że ,,znasz życie z autopsji a nie wyobrażeń" tak ja je też znam z autopsji. Kolesie prawilne, które myślą, że ,,Psy" do nich prawa nie mają. Ale kolesie to już ,,wszystko" mogą. Proszę Cię, człowieku nie ośmieszaj się. 19:07, 20.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A czy to ważne...A czy to ważne...

1 1

Zawsze mnie zastanawiało, co ludzie uznający się "jp100%" zrobią, kiedy dostaną wpie***l lub będą ofiarami rozboju od bandyty? Iść na policję to złamanie własnych (co prawda g**pich, ale jednak własnych zasad). Zemsta nie wchodzi w grę (skoro raz się dostało w dziób, to dostanie się i drugi raz). Interwencja kolegów? Szczyt odwagi i honoru przekopać w 10 jednego człowieka...

Zresztą jak to się mówi- jp100% kończy się w momencie, kiedy z płaczem biegnie się prosić o pomoc policjanta
19:59, 21.11.2022


SbsbSbsb

2 3

J...e....b...a.....ć policję, zawsze i wszędzie. To są pajacyki. 09:34, 21.11.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Tylko nie publicznie, publiczny sekx jest zabroniony prawnie. 17:24, 24.11.2022


Ją

0 0



Mie raz brali na dołek to mie sami prowokowali żeby im *%#)!& majom gupie odzywki a potem się śmiejom jak capy albo jak widzom że cię *%#)!& to ci zakladajom kajdany i dalej cwaniakujom zwłaszcza bara ale żaden *%#)!& mundur nie sciongnie bo się boi😡
16:16, 23.12.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%