Rozmowa pracownika urzędu z osobą niesłyszącą będzie prowadzona w czasie rzeczywistym. Pracownik urzędu połączy się z tłumaczem za pomocą komputera. Tłumacz widoczny na ekranie będzie pośredniczył w rozmowie klient - urzędnik.
Usługa jest bezpłatna, korzystać z niej można w godzinach 8.00-15.30 i nie wymaga wcześniejszego umawiania. Usługa dostępna jest w Biurze Obsługi Klienta na parterze Urzędu. Stanowisko wyposażone w wideotłumacza jest oznaczone symbolem migających dłoni.
Wchodząc tam, trzeba poinformować pracowników o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza”. Pracownicy BOK w parę minut zorganizują taką możliwość.
W celu złożenia zapytania lub załatwienia sprawy, osoby komunikujące się nieaudytywnie mogą także skorzystać:
z poczty elektronicznej Urzędu: [email protected]
z platformy e-PUAP
z faksu: 18 35 51 212
z poczty tradycyjnej: Urząd Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38-300 Gorlice
I17:36, 02.03.2021
1 0
Bardzo dobry pomysł... 17:36, 02.03.2021