Zamknij

Gorlice. Pięści w górę, obalimy dyktaturę!

09:56, 27.07.2018 J.R Aktualizacja: 10:14, 27.07.2018
Skomentuj

Kolejny już raz działacze i sympatycy KOD Gorlice, ale także osoby niezgadzające się z trwającą reformą wymiaru sprawiedliwości w naszym kraju zebrały się pod gorlickim Sądem, aby włączyć się do ogólnopolskiej akcji Łańcuch Światła. 

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

W czwartkowy późny wieczór, a dokładnie o godzinie 21.00 pod budynkiem Sądu Rejonowego w Gorlicach zebrało się ponad 40 osób, które tworząc symboliczny „Łańcuch Świtała” dołączyły do ogólnopolskich protestów, które odbyły się wczoraj w całym kraju.

Hasłem przewodnim wczorajszej demonstracji było motto: „My ,Obywatele chcemy praworządnego Państwa. Dość łamania Konstytucji” Przypomnijmy, że jest to już kolejny protest w ramach ogólnopolskich akcji, który organizowany jest w naszym mieście.

[ZT]6151[/ZT]

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(108)

EskobarEskobar

161 84

40 osób no WOW. Starsi co spać nie mogą sobie chodzą to do Lidla na promocje, to pod sąd . To jest demokracja każdy robi co uważa za słuszne. Tęsknota za dawnymi czasami dla niektórych jest spora. Swiat idzie do przodu. Sądy dawno powinny już zaorać, starych komuchów powinno już dawno w nich nie być. 40 osób to czasem się zbiera pod blokami i nikt z tego relacji nie robi... 10:24, 27.07.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PolakPolak

25 61

Polacy obudzą się, jak na ulice zaczną patrolować szwadrony śmierci... 10:27, 27.07.2018


KODowiec KODowiec

14 43

Ostatnie 3 lata to największe zagrożenie dla wolności i praworządności *%#)!& komunizmu. Jest to bezdyskusyjnie więc nie gadaj głupot. Tu nie chodzi o zadne inne poglądy. Niech sobie rządzą jak chcą ale nie mają prawa podporządkowywać sobie wszystkich instytucji państwowych i łamać naszej konstytucji którą zatwierdził naród i oni sami. Miejmy sobie jakie chcemy poglądy póki jeszcze to legalne bo tak się składa że forsowsne obecnie zmiany są dla wolności słowa zagrożeniem. Niekoniecznie teraz ale wszystko idzie w tym kierunku. Dokształć się to może zrozumiesz na czym polega problem. A tak na marginesie to jestem katolikiem i chodzę do kościoła ale coś czuję że niedługo przestanę bo wstyd mi za księży i za kościół w Polsce. A obecna władza hipokrytów wykorzystuje religię za co mam nadzieję spalą się w piekle Ale zanim to nastąpi - będą siedzieć. 20:18, 27.07.2018


KODowiecKODowiec

3 14

*od upadku komunizmu 20:21, 27.07.2018


san eskobarsan eskobar

5 4

Zobacz chłopczyku kto tam jest - na pewni nie Twoi rodziciele i somsiady, co łażą po promocjach. Ale jak się ma słomę w butach i widziało w życiu nie dalej niż kumin w Gliniku to wystarczy pincetplus, piwo za 2 zeta i ziomale pod klatką. 15:48, 30.07.2018


reo

noreknorek

71 51

teraz protestuja a za rok i tak na pis zaglosuja xD 10:31, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BekaBeka

170 79

Ubecy bronią swoich sądów bo mają jeszcze nadzieję że zmieni się rząd i będą mogli się sądzić o zwrot zabranych emerytur a może i odszkodowania które im się oczywiście należą za sumienne i pełne poświęcenia gnębienie ludzi. 10:39, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JacekDo Jacek

35 16

Zatem ponawiam pytanie, kto zamiast PISu? Miej odwagę nie krytykować PISu ale pochwalić tych ewentualnie lepszych, bo coś mi się zdaje, że cały program przeciwników PISu opiera się na jednym tylko zdaniu: PIS jest Zły> A ja wolałbym usłyszeć kto jest lepszy, naprawdę. I bez sloganów oraz patosu jeśli można. 13:05, 27.07.2018


Do Kod itp.Do Kod itp.

174 85

Też jestem obywatelem tego kraju i popieram to co robi PIS .Zaznaczę ,że nie korzystam z 500+ Według was demokracja jest wtedy kiedy wy rządzicie a nie demokratycznie wybrany rząd PIS. Jesteście mniejszością i ludzie was nie chcą !!! Wam nie chodzi o demokrację .Czujecie wielką nienawiść do Kościoła .Gardzicie osobami, którzy myślą inaczej niż wy !!! 10:46, 27.07.2018

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

JacekJacek

35 43

PiS rządzi tylko i wyłącznie dzięki 500+ i rujnowaniu Polski! Natomiast żeby utrzymać się przy korycie muszą albo w następnych wyborach obiecać więcej kasy, albo zrobić tak, żeby nie musieli się martwić o następne wybory! Ciekawi mnie kiedy Polacy obudzą się, że Polska powoli stacza się na dno z coraz większym zadłużeniem! A co kiedy inne kraje powiedzą "Dość" i nie pożyczą kasy? Co zostanie zamknięte najpierw? Szkoły czy szpitale żeby było na 500+ i inne łapówki? 12:03, 27.07.2018


tralalatralala

36 30

Program 500+, choć potrzebny, to jest na kredyt. To nie żadna pomoc z nadwyżki budżetowej. Morawiecki jako bankier pomógł swoim kolegom z banków i po prostu wziął kredyt, który nazwał 500+ i go rozdał. Dzięki temu PiS kupił sobie głosy wyborców za pieniądze tych samych wyborców. I kto tu jest cwany? 12:15, 27.07.2018


Do Jacek i TralalaDo Jacek i Tralala

43 12

A może byście napisali na kogo ma głosować w miarę rozsądny człowiek jeśli nie chce na PIS. Bo ja nie widzę nikogo godnego zaufania. PIS dlatego wygrał, że ludzie mieli dość poprzedników. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że PIS wygrał głównie dzięki PO i PSL. 12:44, 27.07.2018


JacekJacek

31 25

Nawet za PO-PSL nie obserwowałem takiego wzrostu cen w stosunku do wzrostu wynagrodzeń. Wszystko drożeje w zastraszającym tempie. Żeby było na ich cuda, drożeje paliwo i tworzone są nowe opłaty/podatki. Ludzie nie widzą, że dają im 500, a zabierają 1000zł. Bo wszelkie opłaty, podatki itp. producenci czy handlowcy wliczają w cenę, czyli faktycznie wyciągają to z naszej kieszeni.
Tak samo jest z bezrobociem. W Polsce jak pracy nie było, tak nie ma, a dzięki niskiemu bezrobociu nikt nie będzie chciał inwestować. Kto postawi fabrykę za 200 000 000 milionów złotych, skoro przez niskie bezrobocie nie będzie mógł znaleźć pracowników? 12:54, 27.07.2018


Jacek.Jacek.

12 7

Tfuuu. Za 200 milionów, nie 200 000 000 milionów 12:57, 27.07.2018


Dziadek leśnyDziadek leśny

10 5

Przypominam szanownemu Panu ze sympatycy normalnosci sa obywatelami Polski, na pewno nie "tego kraju" pozdrawiam wesoło 17:59, 27.07.2018


tralalatralala

10 3

do "Do Jacek i Tralala"
Odpowiedź jest trudna, ale ja mam kilka kryteriów:
- zerowy deficyt budżetowy (czyli żadnych nowych długów) i rozpoczęcie zmniejszania zadłużenia kraju. Rzeczywiste, a nie poprzez księgowe sztuczki Rostowskiego.
- sprowadzanie Polaków z Kazachstanu (od 1989 roku są tylko obietnice, efektów zero) zamiast jakichś podejrzanych imigrantów zarobkowych.
- podniesienie kwoty wolnej od podatku do 15 minimalnych pensji (sprawdźcie przychody budżetu z podatku PIT oraz koszty jego pozyskania - zdziwicie się bardzo). Sprawdźcie kwotę wolną od podatków dla posłów i senatorów :)
- VAT najniższy dopuszczalny w UE: 0/5/15% bez absolutnie żadnych zwolnień, odpisów, obniżeń, wyłączeń, czyli sztuczek, na których korzysta mafia. Koszty pozyskania podatku spadną, a przychody wzrosną bo będzie czysto i przejrzyście. Jak tu będzie można kraść, kiedy przepisy są proste i nie dają pola do żadnych interpretacji? Urzędnik z sędzią i mafiozem już nie będą mieli pola manewru. 12:51, 28.07.2018


tralalatralala

78 17

Spokojnie, to taki pic na wodę dla gawiedzi. Kruk krukowi oka nie wykole (wersji niecenzuralnej tego powiedzenia nie napiszę, choć ona tu bardzo pasuje).
W czum rzecz? Dwa tygodnie temu Polska Agencja Prasowa podała, że w Polsce pracuje 1,5 mln pracowników z zagranicy. Wg GUS na koniec 2016 roku za granicą pracowało 2,5 mln Polaków. Prywatny biznes nadal naciska na dalsze uproszczenie procedur i ułatwienia w przyjmowaniu taniej siły roboczej z zagranicy za wszelką cenę hamując wzrost płac.
W Gorlicach jest szereg domów, gdzie mieszkają tylko starsze małżeństwa, bo dzieci wyjechały za chlebem. Tym dzieciom nic się nie zaproponuje, oprócz ogólnikowych bzdur. Nic na temat uproszczenia przepisów dla małych firm, podniesienia kwoty wolnej od podatku, obniżki VAT, itp.
Dla porównania, zarabiając 12 minimalnych polskich pensji, obywatel Wlk. Brytanii zapłaci 0 podatku PIT. Polak zapłaci około 1330 zł. Stać nas? Dlaczego zarówno Państwo protestujący jak i ich polityczni przeciwnicy nigdy nie podejmą tego tematu, bawiąc się w igrzyska? 10:54, 27.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

aliali

16 2

100/100. 11:09, 27.07.2018


tralalatralala

1 0

Wynika z tego, że minusy mam od miłośników PiSu i KODu. Jedni drugich warci. Widać macie dobre wspomnienia z Magdalenki. 10:09, 31.07.2018


Lee childLee child

101 76

A my jesteśmy za PiS. Żebyście nie zapłakali jak w innych krajach... najgorzej ujadają kłamliwe i bojące się o swoją kasę birki. 11:16, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RusinRusin

25 29

Tylko prawo i sprawiedliwośc. A tak! 11:22, 27.07.2018


ŁemkoŁemko

115 72

Mieliście kodowca pokazał już co robi z waszą kasą,albo amber,hahahaha! Jak nie chodze na wybory tak zagłosuje na PiS! 11:25, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

parowiecparowiec

19 15

A co ma rząd do AmberGold, skoro to naród *%#)!& uwierzył i pognał wierząc, że wyłoży 10tys. i zgarnie 100tys.? 12:56, 27.07.2018


Nowica gładyszówNowica gładyszów

79 56

I tu macie pecha bo to bastion pisu jesteśmy! Amen! Tam do brukseli! 11:39, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanoJano

115 64

Ten cały KOD w Gorlicach i nie tylko taki jakiś wzbudza niesmak w człowieku.... 11:42, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarekMarek

4 0

Część z nich to ludzie z zewnątrz, tak na prawdę nie wiadomo skąd. Wśród nich były burmistrz W.K. (zdradził PIS a był wojewodą z ich nadania bo tylko kasa się liczy) były przewodniczący rady miasta B.M., i niektóre tęższe panie. To osoby którym nie zależy na Gorlicach, zapamiętać i skreślać. 06:33, 02.08.2018


to.jato.ja

82 135

Ci co tam poszli protestować to najodważniejsi ludzie z Gorlic i okolicy. Reszta nie pójdzie bo mogą zwolnić albo pensyjkę obciąć albo na studia dzieci się nie dostaną albo boją się własnego cienia. 11:57, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bettibetti

16 5

Teraz na szczęście na studia liczą się wyniki z matury i jest sprawiedliwie mam w sąsiedztwie syna lekarki co poprawiał maturę 2 razy i dalej jest na chemii bo na medycynę ma mało punktow i mama lekarz nie pomoże 20:50, 27.07.2018


Prezes Prezes

113 51

Młodzież dopisała ha ha, szkoda gadać wstyd ten cały kod 12:13, 27.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KODowiec KODowiec

15 27

Wstyd to mi za Ciebie i żal mi tych którzy nie ogarniają tego problemu i ockną się za późno 19:37, 27.07.2018


PolakPolak

13 10

A skąd młodzież w polsce skoro młodzieży za chlebem za granicą, bo nie ma pracy? 19:39, 27.07.2018


Seba Seba

81 55

Emeryci znicze pala, co to za modą ha, do kościoła się pomodlić o rozum, a nie *%#)!& wam w głowach 12:18, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

104 51

Wielu ludziom zależy by było jak dawniej i śpiewają po cichu ,,komuno wróć" , gdyż potracili ciepłe posadki, wygórowane pensyjki, przywilej , pomimo, że nic pożytecznego nie robili. Zapoznają się z rzeczywistością ( z życiem normalnego Kowalskiego) i to im się nie podoba. 12:27, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZagorliczaninZagorliczanin

27 8

A najgorsze jest to, że ta komuna gna niczym lokomotywa dzięki PiS 12:55, 27.07.2018


GorliczaninGorliczanin

80 121

Dla wszystkich uczestników protestu wyrazy poparcia i uznania za bezkompromisowość w obronie zasad demokracji, poszanowania Konstytucji oraz niezależnych Sadów, a także głęboki szacunek za odwagę prezentowania własnych poglądów. Wyrażam nadzieję, że coraz więcej gorliczan w podobnie zdecydowany sposób zacznie wyrażać swoją dezaprobatę dla dyktatorskich poczynań ekipy Rządzącej obecnie w Polce. 12:36, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Gorliczanindo Gorliczanin

29 19

O jakich niezależnych sądach człowieku piszesz ,jakiej demokracji ? Chyba ,że mieszkaliśmy w dwóch innych krajach. 14:32, 27.07.2018


MaroMaro

79 43

Ci zaprzańcy to na razie podnieśli pięści na policjantów bo Ci nie mogą pałować tak, jak pałowało ZOMO za czasów gdy rządzili ci ,,demokraci,,.
13:01, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


betti betti

46 29

W ubiegłym tygodniu widziałam ok20 tej mniejszą grupkę coś krzyczeli kilka parasolow było bo lało i żadnej wzmianki .Wczoraj to tłumy to piszecie.Pis robi co mówił ma większość jedyna szansa to wybory,a takie protesty przechodzą ignorowane 13:28, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sioukssiouks

8 1

Złe jest to (założę się), że większość z tych osób nie czytała proponowanych ustaw - ba, nie jest w stanie ich zrozumieć. Ktoś powiedział im że to będzie złe i że trzeba iść strajkować, więc kto tu jest zły i wykorzystuje "tępy motłoch"? Otóż to Ci co nadal mentalnie są w PZPR ... Najgorsze jest to że kasty (m.in prawnicy) poczuli się jak bogowie i niełatwo dadzą się okiełznać prawem i kto by ich nie chciał utemperować (niezależnie od opcji politycznych) będzie musiał użyć środków "drastycznych". A skoro PO (głównie) tych prawników broni, to wiadomo czyich interesów także bronili... 05:54, 30.07.2018


qwertqwert

101 39

Te zapalone znicze to symbol umierającego zaufania do KOD-u !!! 13:36, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kodkod

88 48

Tu nie chodzi o żadne sądy ,konstytucję ,demokrację itd. Ci ludzie chcą obalić demokratycznie wybrany rząd PIS .Nienawidzą ludzi ,którzy chodzą do kościoła ,którzy są mniej wykształceni ,którzy mają inne poglądy jak oni.Czy nie jest tak ? 14:05, 27.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

0 1

Hitler też demokratycznie przejął władzę! Nie widzisz analogii? Rząd wybrało ok. 1/3 głosujących i 1/5 wszystkich uprawnionych - czyli MNIEJSZOŚĆ! 22:06, 31.07.2018


Teodor Teodor

61 101

Wstydem jest że większość Polaków za 500 plus i inne materialne obietnice pisu oddała walkowerem swoją wolność i jeszcze prostacko się nasmiewa z tych co protestują. Cała ta pseudo reforma nie ma nic wspólnego z wycinaniem komuchow lecz jej celem jest podporządkowanie sądów rządowi i polityka pisu ale większość suwerena w ogóle nie jarzy o co biega i klaszczę jak go ograbiaja z wolności. 14:46, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MoniaMonia

99 52

Gdyby PiS nie odszedł do władzy to Polska byłaby landem niemieckim. W końcu wzięli się za tych złodziei, mam nadzieję, że zrobią porządek w urzędach gmin. 15:14, 27.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnonimAnonim

11 31

A ja mam nadzieję że będą siedzieć za to co teraz robią! 19:39, 27.07.2018


lukluk

0 4

gdyby Polska była landem niemieckim to stac by cie było na nowy samochod co kilka lat normalne zycie i wykorzystanie całego urlopu na wyjazdy na wczasy a tak to wiekszosc ludzi moze o takich rzeczach tylko snic 22:37, 07.08.2018


misiekmisiek

79 38

- a w ktorym miejscu jest lamana konstytucja?
- eee, nooo, hmmmm
- spier.... , sady sa przekupne, wali mnie ze nastepne tez beda, ale po tych teraz niech pozamiataja. 16:31, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin Marcin

43 13

Współczuję 18:01, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FilipFilip

90 27

Tylko 40 osób protestuje w Gorlicach, w tym jedna z Kwiatonowic. Mamy demokrację i wolno protestować. Gorlice liczą ponad 27 tysięcy mieszkańców z czego wniosek, że 26 960 Gorliczan popiera polski rząd i nie protestuje. Drodzy protestanci! Na pewno w gorlickim sądzie jest więcej zatrudnionych osób, niż Was tam pod Sądem. Polskich sędziów nikt nie rozlicza z pracy, za nic nie odpowiadają, są nietykalni i biorą ogromną kasę z Waszej kieszeni. Czy o to walczycie? 18:53, 27.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

5 9

To, że ktoś nie wyszedł na ulicę, nie znaczy, że popiera PIS a jeżeli już mówisz o rozliczaniu z pracy kogokolwiek to twoje zdanie cytuję "nikt nie rozlicza z pracy, za nic nie odpowiadają, są nietykalni i biorą ogromną kasę z Naszych kieszeni" idealnie określa dotychczasowe rządy zarówno PO jak i PIS. I dopóki ludzie nie zrozumieją, że w tym kraju rządzą partyjni wodzowie i tylko kasa się liczy przy korycie to się nic nie zmieni na lepsze. Obudźcie się ludzie - dlaczego PIS odrzucił projekty ustaw o obniżenie kwoty wolnej od podatku, zniesienie opodatkowania emerytur? tak wam dobrze, to nie jęczcie potem na ulicy jakie wszystko drogie i na życie nie wystarcza. 12:43, 28.07.2018


FilipFilip

3 1

"to, że ktoś nie wyszedł na ulicę nie oznacza, że popiera PiS". A czy ktoś, kto wyszedł to oznacza, że nie popiera PiS-u? Jeżeli tak, to wychodzi, że w Gorlicach nie popiera PiS-u aż 39 osób. Tu chodzi przede wszystkim o pracę Sądu. Niezależnie jaka partia rządzi, sądy powinny służyć obywatelom i nie stanowić specjalnej kasty. Każdy zatrudniony w Polsce od prezydenta do sprzątaczki odpowiada przed kimś oprócz sędziów. Są mianowani dożywotnio! Za nic nie odpowiadają! Tak nie może być! 12:20, 29.07.2018


Do kodziarstwa Do kodziarstwa

72 32

Może do Niemiec albo Brukseli się poskarżycie ,że w Gorlicach popierają PIS. 20:30, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bzikotbzikot

69 35

wycieczka oddziału geriatrycznego a nie protest! Dzięki takim jak te tam... PiS będzie rządził jeszcze kilka kadencji 20:40, 27.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PisowiecPisowiec

44 19

Do Teodor . Chcę doczekać takiego dnia kiedy będziesz miał dzieci i pomaszerujesz do urzędu z podniesioną głową i powiesz nie biorę 500 + i inne materialne obietnice pisu bo nie oddam walkowerem swoją wolność :) 23:24, 27.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Teodor Teodor

7 24

Coraz częściej myślę by spakować swoich trzech skarbów i wyjechać z Polski. Mamy dość dusznej pseudo narodowo katolickiej atmosfery i bezmyślnego rechotu suwerena.... myślę o Czechach 08:20, 28.07.2018


PisowiecPisowiec

6 3

Nie doczekałem się odpowiedzi a czekałem cały dzień :) 20:18, 28.07.2018


KKKKKKKKKKKK

46 23

Tylko puścić w obieg informację, że w sklepie jest coś organizowane, typu wyprzedaż lub coś się gdzieś stało a w momencie też zbieranina się pojawi i to pewnie nie 40 osób a ze 200.

Ciekawy jestem ile z tych 40 osób demonstrujących kiedy kol wiek miało w ręku treść Konstytucji. Nie mówiąc ile z nich zna jej treść lub czytało ją. 00:44, 28.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lukiluki

54 17

hehehe... zabawne to zebranie :) A tak szczerze to ludzie chcą zmian i kibicują PISowi w zmianie w sądownictwie bo po prostu maja dość obecnego stanu rzeczy. Sądy maja niestety fatalna opinie i najwyższy czas na diametralne zmiany. 09:36, 28.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KerdziolekKerdziolek

37 27

Skandal, skandal i jeszcze raz skandal. Impreza byla jak widac zle zorganizowana. Gdzie sa Toy-Toje ja sie pytam, no dzie...?! Ci "niezawisli' powinni zabezpieczyc demonstrujacym przynajmniej dwa Toy-Toye (meski, zenski) i jeden w kolorach teczy. Podobno, ze byla w tym samym czasie mala manifestacja po przeciwnej stronie ulicy nawolujaca o Toy-Toje dla KODu ... Czy ktos moze to potwierdzic? Jednym slowem jeden wielki skandal dla organizatorow tego eventu. 10:58, 28.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Inne pokolenie Inne pokolenie

57 18

A co nas młodych to obchodzi?Mamy prozę życia -jak, gdzie(w kraju czy na wyjeździe) i za co żyć,utrzymać rodzinę.Protest o co?? -Bo pis rozwala stare układy ..i chwała im za to.Kto choć raz miał styczność z tymi nietykalnymi ,,obywatelami"rozumie co mam na myśli.Jak tak krzyczą to dobrze to znaczy że się BOJĄ! A tak na marginesie gdyby nie informacja w mediach pewno zginęli by w tłumie i ryku samochodów.Jak dla mnie wyglądają jak grupa czekająca na spóźniony autokar do wycieczki objazdowej. Zdrowia życzę. 11:47, 28.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PatriotaPatriota

2 11

PiS nie rozwala "starych układów"! Obudźcie się! PiS tylko stawia swoich ludzi w tych układach! 12:32, 28.07.2018


CiekawyCiekawy

53 20

Zastanawiam się-jezeli Ci pseudo obrońcy demokracji, którym tak się źle dzieje dojdą ( oby oczywiście nigdy) do władzy - to kto będzie protestował. Przecież ludzie , którzy pracują i przyczyniają się tym samym do wzrostu gospodarczego w tym czasie albo pracują albo odpoczywają po niej. Żenada i kompromitacja obozu totalnej opozycji i Kodziarzy zadymiarzy. 13:01, 28.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LechuLechu

58 23

Czy to może był zlot byłych członków PZPR ? 15:38, 28.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mociumpaniemociumpanie

16 2

bylych członków oraz tzw. śpiochów - pozdro dla kumatych 23:13, 28.07.2018


aliali

19 16

Kiedyś śpiewano:"Hej dziewczyny ,w górę kiecki,jedzie ułan jazłowiecki".Dzisiaj prawdziwych ułanów już nie ma a te "dziewczyny" z fotografii niech zostaną przy podnoszeni w górę...pięści... 23:52, 28.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HuzarHuzar

43 21

Jak wam nie wstyd! To zostanie i tak załatwione i zreformowane. Układy układziki się skończą, ta zgnilizna prl-owska zostanie posprzątana bo następne wybory też wygra PiS. Ludzie przejżeli na oczy! 00:37, 29.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mati KijowskiMati Kijowski

21 18

Ta postać po prawej to Buka z Muminków? 04:58, 29.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartBart

37 15

Ta pani w paski przychodzi z małymi dziećmi na to to ??? Współczuję matki dzieciom. Pani Szna....man 05:14, 29.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

4 1

Czornyje 20:02, 29.07.2018


dorosłydorosły

20 46

Sedziowie nie są moimi idolami ale demokracja wymaga aby sady były niezawisłe i każdy człowiek powinien to rozumieć.Niestety PiS w jaskrawy sposób niszczy konstytucje a prawo interpretuje tylko z korzyścią dla siebie.Popieram tych ludzi którzy mają odwagę zaprotestować przeciwko rzekomej naprawie państwa przez PiS.Wielu gorliczan ma dość buty,arogancji i kłamstw obecnej władzy ale uważa,że nie ma sensu przekonywać i uświadamiać o tym ciemnego ludu a takowego w Gorlicach pod dostatkiem niestety... 13:09, 29.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krystynakrystyna

29 12

pani z wnuczką z poznania etatowy strajkujący w gorlicach na wakacjach 17:56, 29.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbyszekZbyszek

23 42

Długo nic nie komentowałem, gdyż nie cierpię na nadmiar czasu. Przeczytałem artykuł, wszystkie komentarze i ogarnęło mnie przerażenie. Zwolennicy PiS-u z Gorlic i okolicy, podobnie jak ich idole z Nowogrodzkiej, umieją tylko rzucać slogany typu "zwalczyć postkomunę w sądach", "ukarać złodziei" i potrafią jedynie obrażać. A tak po prawdzie w sądach pozostał jedynie promil sędziów, którzy osądzali w komunie (nie zawsze też po myśli władzy). A elektoratowi PiS - u nie przeszkadza, że wiceministrem w ich rządzie był sędzia stanu wojennego - pan Kryże, a "twarzą" tych pseudozmian w sądownictwie jest prokurator stanu wojennego - pan Piotrowicz, który w sąsiednim Jaśle wsadzał do więzienia opozycjonistę Pana Pikula, a w nieodległej Tylawie bronił kilkanaście lat temu księdza pedofila, twierdząc że ksiądz obmacując dziewczynki szedł im z pomocą, bo ma zdolności bioenergoterapeutyczne. Istna hipokryzja. Toksyczność (przepraszam, jeśli zbyt ostro) przejawia się na każdym kroku. Gdy zmarli Andrzej Wajda i Wojciech Młynarski, to władza nie potrafiła się zdobyć na kondolencje, minister kultury (?) nie pofatygował się na pogrzeby, nie mówiąc o jakiś pośmiertnych odznaczeniach dla tak zasłużonych ludzi kultury. Powód - mieli inne poglądy niż obecna władza. Obawiam się, że podobnie będzie w przypadku Kory, gdyż była zwolenniczką "czarnych protestów".
Jeśli chodzi o obronę niezawisłości sądów, to mam wrażenie, że większość piszących powyżej nieprzychylne lub wręcz chamskie komentarze, spała na lekcjach wiedzy o społeczeństwie kiedy nauczane były FUNDAMENTY państwa demokratycznego, w tym TRÓJPODZIAŁ WŁADZY. Władza sądownicza m u s i być niezależna od dwóch pozostałych (ustawodawczej i wykonawczej), a niestety PiS zdecydowanie naruszył stan równowagi i na siłę podporządkowuje sobie sądownictwo. Do niczego dobrego to nie doprowadzi. Nie ma się co dziwić, że ci którzy na WOS-ie nie drzemali teraz protestują. Jestem z nimi. Nie chcę powrotu do czasów kiedy rządziła "jedynie słuszna władza i partia". Niestety małymi krokami, ale zmierzamy do tamtych rozwiązań i nie są to symptomy władzy gierkowskiej, ale tej jeszcze gorszej - gomułkowskiej (w wystąpieniach publicznych notabli pobrzmiewają coraz częściej nutki wystąpień z lat 60-tych ubiegłego wieku tow. Wiesława). Chciałbym bardzo, aby moi rodacy nie przyjmowali na wiarę tego co mówi władza, czy opozycja. Oprócz wiadomości w jedynce i dwójce oglądajcie również fakty w TVN i wydarzenia w Polsacie i sami wyciągajcie wnioski. 18:37, 29.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PolakPolak

16 9

Błądź dalej trolu. Kto płaci? 20:00, 29.07.2018


BULBUL

7 4

Zbyszku - bardzo dużo treści zawarłeś w swojej wypowiedzi i widać jak bardzo jesteś zmanipulowany przez polecane przez siebie stacje. Zgadzam się, że w TVP jest propaganda. Jest to jednak pierwszy raz inna propaganda, niż ta sączona z całego main streamu przez lata. Zachęcasz do wyciągania wniosków, ale wg mnie tkwisz w "jedynym słusznym punkcie". Jeżeli zaczniesz robić to do czego sam zachęcasz innych może dotrze do Ciebie, że Pikul zmienił zdanie o swoim prokuratorze dopiero po tym jak tan stał się znaną twarzą PiS. Wcześniej mówił o nim z uznaniem.
Czy Wajda lub Młynarski, a teraz Sipowicz chcieliby przyjąć ordery od partii, której nienawidzili? Wyobrażasz sobie ten nienawistny ton w TVN gdyby pan Prezydent przyznał, którejś z tych osób odznaczenie? Wiesz co mówiła Grochola i inni jej podobni po tym jak prezydent Duda złożył na TT kondolencje?
Czy wymiar sprawiedliwości przeszedł jakąkolwiek reformę i oczyszczenie? Spróbuj zostać lub wykształcić swoje dzieci na prawników? To jest hermetycznie zamknięta grupa ludzi. Studia można skończyć, ale dostanie się na jakąkolwiek aplikację bez odpowiedniego pochodzenia jest wręcz niemożliwe. Sądy wymagają reformy i Polacy mają do tego prawo. Kto naiwny wierzy, że sądy są potrzebne osobiście Kaczyńskiemu do czegokolwiek? Pierwszy zamach na TK wykonany został przez PO i PSL. Potem mieliśmy do czynienia z odwracaniem skutków bezprawnego zawłaszczania władzy i dramatycznymi jękami totalnej opozycji. Czy wysłanie skompromitowanych osób w stan spoczynku w pełnej zgodzie z zapisami Konstytucji, która jest rzekomo łamana to zachwianie równowagi? Czy proponowane rozwiązania (kopiowane 1:1) z innych europejskich systemów są tym zawłaszczaniem? Niedługo są kolejne wybory... dlaczego opozycja nie namawia do przejęcia władzy w ten sposób? Przecież podobno wystarczy 20% uprawnionych do przejęcia władzy? Czy w naszym narodzie nie znajdzie się co piąty, który ma swój rozum? A może to zwolennicy PiS mają więcej oleju w głowie? Chętnie podyskutuję na pojedyncze kwestie, bo w tym chaosie łatwo o zagubienie. 11:39, 30.07.2018


YnkaoYnkao

1 2

Wiesz co Zbyszku - żal mi Cię. 22:23, 30.07.2018


vinvin

15 24

Czytam te komentarze i po lekturze większosci z nich ogarnia mnie przerażenie. Większośc z was komentujących jest po prostu zaślepiona nienawiścią do opozycji, KOD-u, Obytateli RP i wielu innych organizacji próbujących przeciwstawić się władzy wprowadzających tzw. "pełzającą dyktaturę". I jest to tym bardziej smutne, że nie potraficie mysleć racjonalnie przyjmując bezwarunkowo, że tylko jedna strona (czyli PIS) ma rację. Prawdą jest chyba stwierdzenie, że Polak nie może funkconować bez bata nad karkiem. Nie zastanawia was również, że zdecydowana większość świata, a zwłaszcza Europy nie popiera działań PIS-u ??? Nie przekonają mnie wasze argumenty, że Niemiec, że atak na Polskę,że złodzieje. Popatrzcie wnikliwie na obecnie rządzących- czy są tacy krystalicznie czyści jak twierdzą ?? Dobrze pisze Zbyszek ,że spaliści na lekcjach WOS-u. Nic was one nie nauczyły. Ale jak sie obudzicie to niestety będzię już za późno. Na odbudowę wszystkich ( dobrych)relacji pomiedzy Polakami i zagranicą potrzeba będzie dużo więcej czasu niż sobie myslicie. 07:24, 30.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

9 5

Dyktaturę? To PiS zamykał redaktora antykomor czy może PiS wysłał ABW do redakcji "Wprost" a może PiS strzelał do górników początkiem 2015 roku? No tak wtedy była demokracja dzisiaj jej nie ma gdy jeden z drugi prowokator sam się kładzie na ulicy udając pobitego. 07:48, 30.07.2018


vinvin

3 5

Do ~~~~ja. Wszystko co napisałeś robi również PiS. Natomiast zamach na TK (Trybunał Konstytucyjny jakbyś nie wiedział/ała ), zamach na sądy w tym na Sąd Najwyższy, a najbliższym czasie na NSA to już tylko i wyłącznie robota obecnie rządzących. Wskaż mi chociaż jedna ustawę, rozporządzenie, czy inny dokument mówiący o reorganizacji sądownictwa poza WYMIANĄ KADR ?? Nie ma i nie będzie, bo to jest czystka mająca na celu umieszczenie w sądach swoich ludzi, którzy będą gotowi wydać taki wyrok jaki zarząda władza. Żyłeś w PRL-u ? Jeśli nie to popytaj starszych jak funkcjonowały sądy zwłaszcza w latach 50 i 60-tych. Jakie wyroki wydawały. Może zrozumiesz. 11:38, 30.07.2018


MisiekMisiek

16 29

To całe wasze pisiurkowate ujadanie tylko dowodzi jak bardzo boicie się tej "garstki" protestujących. 09:12, 30.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

12 3

No pewnie i nie garstki tylko tłumu, bo aż musiałeś użyć cudzysłowu aby podkreślić, że to nie była garstka. Gdzie tu ujadanie? Nikt tu nie pisze rynsztokowym językiem KOD-u, bo nikt nie ma w sobie tyle nienawiści co KOD i totalna opozycja. 10:11, 30.07.2018


lalalala

9 2

Nikt się tej "garstki" nie boi. Po ludzku, po prostu ich żal. 15:13, 30.07.2018


ZenonZenon

16 30

Za 20 lat w tym samym miejscu, Ci, którzy dzisiaj wyśmiewają protestujących, będą stali z transparentami "Precz z PISo Komuną". To będzie tuz po tym jak:
- kolejne wybory będą powtarzane, aż wygra jedynie słuszna opcja (a SN będzie orzekał dowolnie czy wybory były ważne czy nieważne).
- zabiorą Ci oszczędności z konta, a TK przyklepie, że to jest zgodne z konstytucją, bo braknie kasy na 500+ , 300+ i MILION+.
- będziesz pracował na beneficjentów, większym Zusem i podatkami
- Pan prezydent podpisze, co będziesz chciał
- wszystkie dojne spółki, będą już obstawione swoimi.
Wtedy przypomnisz sobie te czasy, gdy znowu rządzi jedna partia, I sekretarz wydaje dyspozycje w Żoliborza, policja spisuje awansem, TVP kłamie w żywe oczy, a na zachodzie jest zły imperializm wrzucający nam stonkę na pola. 10:09, 30.07.2018

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

~~~~ka~~~~ka

9 5

Chwila chyba to nie PiS ukradł kasę z OFE (zgodnie z konstytucją) a skoro był zdolny do tego może i rzeczywiście chętnie by się za prywatne konta zabrali... Kasy w budżecie to brakowało i to mimo tego, że nie było 500+ (ewentualnie można było pobuczeć gdy się słyszało o głodnych dzieciach a te starsze wysłać na szczaw i mirabelki). Pan prezydent zawetował do tej pory 6 ustaw podczas gdy jego poprzednik 4 za całą kadencję. TVP było obiektywne kiedy PO miało tam swoich ludzi w wiadomościach a dodatkowo Lisa specjalistę od propagandy za 100 tys. za odcinek. 10:19, 30.07.2018


ZenonZenon

4 7

Zapisz, wydrukuj, przeczytaj za 20 lat. Zobaczymy... 10:52, 30.07.2018


BULBUL

7 5

Zenonie, a skąd to straszenie? Która z tych rzeczy, którymi straszysz już zaczęła się dziać?
Może do tej pory PiS po prostu wygrał wybory i spełnia swoje obietnice, które znane były przed wyborami? Niech powstanie konstruktywna opozycja, która zatrzyma PiS. Skoro jest tak źle to łatwo będzie zmobilizować ludzi. Przecież beneficjentów 500+ jest mniej niż tych, którzy tego świadczenia pro-rozwojowego i rodzinnego nie pobierają. A moze było ono konieczne i dobre?
11:47, 30.07.2018


tralalatralala

7 5

"bo braknie kasy na 500+ "

Przecież na to nie ma kasy od samego początku. To znaczy jest. Pożyczona na procent od bankowych kolegów premiera. Szkoda, że to nie dociera do ludzi. 16:51, 30.07.2018


BULBUL

4 4

do tralala... skąd takie informacje? Przecież to jawne kłamstwo nie znajdujące nawet cienia uzasadnienia w realnym świecie. Ten rząd zmniejsza zadłużenie budżetu w stopniu jakiego nie było od '89 roku. Wystarczyło nie kraść i odebrać kradzione miliardy mafiom paliwowym i VAT-owskim. Dobra koniunktura została wzmocniona jeszcze zwiększoną konsumpcją przez 500+. Przecież to, ze zadłużamy się na 500+ jako państwo w bankach to wierutne kłamstwo. Skąd jest ono wzięte? Stąd, że pan premier był bankierem? 21:33, 30.07.2018


LLLLLLLLLLLLLLLLLL

0 0

Do użytkownika Zenon.

Człowieku spekulacje to zostaw do siebie. Co ty wiesz co będzie za 20 lat i gdzie ty będziesz w tym czasie. Reforma sądownictwa jest potrzebna i konieczna. Każdy powinien mieć zaufanie do wymiaru sprawiedliwości i innych organów Państwowych.
22:37, 01.08.2018


ZenonZenon

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


tralalatralala

0 0

BUL - skąd takie informacje? A stąd:
finanse.mf.gov.pl
Zadłużenie Skarbu Państwa
Aktualizacja: 2018.07.20 15:00
Zadłużenie Skarbu Państwa (SP) na koniec maja 2018 r. wyniosło 962.023,0 mln zł, co oznaczało:
? wzrost o 13.283,0 mln zł (+1,4%) w maju 2018 r.,
? wzrost o 33.550,0 mln zł (+3,6%) od początku 2018 r. 16:38, 02.08.2018


BULBUL

0 0

tralala: zauważyłeś (-aś) zapewne w tym samym źródle tabelę pokazującą przyczyny zmiany stanów zadłużenia? Jeżeli nie to zauważ, że zmiany niewynikające z potrzeb pożyczkowych są jeszcze większe na niekorzyść - co wynika głównie z różnic kursowych... ale to się trzeba doczytać, zrozumieć i pomyśleć. Życzę więc konsekwencji- pierwszy krok z Twojej strony został wykonany. Teraz tylko zrozumieć to co się przeczytało.
Tak dla zainteresowanych w tym samym miejscu jest archiwum raportów z poprzednich lat - lektura może być druzgocąca dla tych, którzy wierzą w fachowość Rostowskiego czy jak mu tam... 14:42, 04.08.2018


ZenonZenon

0 0

Ojej, zgłoszono nadużycie, to już bez linków tekstowo: stówę więcej na ZUS od nowego roku, bo się kasa nie bilansuje :D. 14:34, 06.08.2018


PolakPolak

32 16

Żegnaj komuno witaj wolna Polsko! Brawo PiS brawo Polacy! 25 lat na to czekałem!
13:24, 30.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

akr akr

20 9

Z ciekawości rozejrzałem się w necie by znaleść aktualności miasta w którym spędziłem dzieciństwo i młodość. Spokojny jestem, że zwolenników tzw. KODu jest mało. Niech się cieszą, że im dobrze, że mogą protestować... Ci, którym było ciężko musieli wyjechać za chlebem, bo czas przemian nie dla każdego był łaskawy (dla zwolenników KODu, resortowych dzieci, Wałęsy, Frasyniuka, Jaruzelskiego i jego córki był... bez dwóch zdań) 23:27, 30.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vinvin

5 8

No widzisz biedaku - zgodnie z tym co piszesz możesz również cieszyć się, że możesz pisać takie bzdury i nikt ci w tym nie przeszkadza. Między innymi dzięki takim ludziom jak Wałęsa i Frasyniuk. Ciężko ci było co ? I dalej ci jest ciężko.
07:12, 31.07.2018


JACK NYJACK NY

23 6

Widzialem pod sadem bylego milicjanta pana F. mieszka na Lokietka nieraz z pala do mnie skakal,dzisiaj broni demokracji. hahaha 15:57, 31.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PszczołaPszczoła

17 5

To Was więcej jak w Warszawie. W Gorlicach więcej UB-ków jak w stolicy? 18:36, 31.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

9 1

Jenny jakie to żalosne! 10:20, 01.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ostry 01ostry 01

4 15

A ja myślałem że więcej jest normalnych ludzi w Gorlicach a tu same pisiory.Tragedia 21:27, 01.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do ostrydo ostry

5 1

Tragedia to była gdy rządziła Po-PSl .Za dużo oglądasz TVN.Gdy widzę osoby jakie protestują przed sądem w Gorlicach to nie mam żadnych złudzeń o co oni walczą.
16:14, 03.08.2018


BBBB

8 1

widzę przedstawicieli MO i ORMO 16:12, 06.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gagagaga

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nie wiadomoNie wiadomo

1 0

To o co w koncu chodzi- o obalanie czy o obrone? Tytul nawoluje do obalania. Chyba lepiej bedzie obalic 0,5 l.
12:12, 17.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Swój Swój

1 0

Młody to i nic nie kuma 16:37, 18.12.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%