Zamknij

O galerii na Stawiskach

11:08, 22.03.2011
Skomentuj

Burmistrzowie Gorlic oraz radni miasta Gorlice spotkali się z Ewą Bobkowską, prezes P.A. Nova S.A.? firmy, która zamierza zainwestować w budowę galerii handlowej na gorlickich Stawiskach. Podczas spotkania podano m.in. terminy realizacji inwestycji.

Podczas spotkania zorganizowanego przez Burmistrza Gorlic w celu wyjaśnienia nieraz sprzecznych informacji na temat zagospodarowania terenu na Stawiskach, Ewa Bobkowska, prezes P.A. Nova S.A. poinformowała radnych o planach związanych z budową galerii handlowej w Gorlicach oraz o partycypacji w kosztach budowy nowego układu komunikacyjnego w otoczeniu planowanej inwestycji. Przedstawiając spółkę P.A. Nova, Prezes przypomniała, iż gliwicka spółka prowadzi działalność od 24 lat, a od czterech lat notowana jest na warszawskiej giełdzie. Firma oferuje usługi w zakresie kompleksowej realizacji inwestycji budowlanych na terenie całego kraju i specjalizuje się w budowie obiektów handlowych w miastach średniej wielkości (od 20 do 100 tys. mieszkańców).

Prezes zapewniła, że w sierpniu 2011 roku spółka wystąpi o pozwolenie na budowę galerii na gorlickich Stawiskach. Prace budowlane mają ruszyć z końcem roku, a pierwsi klienci będą mogli skorzystać z oferty nowej galerii w maju 2012 roku.

Według planów P.A. Nova S.A., powierzchnia handlowa w nowym obiekcie obejmie 8.000 metrów kwadratowych, a zlokalizowana zostanie na dwóch kondygnacjach. Poziom ?0? przeznaczony będzie głównie pod handel artykułami spożywczymi, natomiast poziom ?+1? będzie wynajęty dla najemców, także lokalnych. Lokale będą podnajmowane głównie popularnym w galeriach o podobnej wielkości sieciom handlowym, które będą prowadzić działalność na zasadzie franchisingu. Pod galerią, na poziomie ?-1? wybudowany zostanie parking na 230 samochodów. Gliwicki inwestor zamierza przeznaczyć około 40 milionów złotych na budowę nie tylko samej galerii, ale również łącznika drogowego pomiędzy ulicami Kołłątaja i Korczaka.

P.A. Nova S.A. podtrzymuje deklarację budowy przejścia dla pieszych na osiedle Hallera oraz partycypacji w kosztach przebudowy nowego układu komunikacyjnego (budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Stawiska ? Kołłątaja, budowa łącznika miedzy ulicami Kołłątaja i Korczaka). Zgodnie z podpisanym w 2010 roku porozumieniem pomiędzy Miastem Gorlice a inwestorem, P.A. Nova przeznaczy na ten cel 3 mln zł.

W czerwcu Urząd Miasta wystąpi o pozwolenie na budowę łącznika drogowego. Jak zapewnił podczas spotkania wiceburmistrz Gorlic Janusz Fugiel Miasto posiada już kluczową dla tej inwestycji decyzję środowiskową. Rozpatrywana jest możliwość pozyskania środków na budowę nowego połączenia drogowego z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.

Przypomnijmy, że to portal GORLICE24 jako pierwszy w czerwcu 2008 roku poinformował o zamiarze powstania w naszym mieście Galerii Handlowej - link do archiwalnego newsa

W kolejnych miesiącach temat galerii wzbudzał wiele kontrowersji wśród ówczesnej Rady Miasta - dla przypomnienia nasz news z listopada 2009

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(33)

_s_s

0 0

poziom -1 na stawiskach lol powodzenia powodzianie !

12:23, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apa smerfapa smerf

0 0

No i git. Nareszcie jakaś konkurencja dla tych gorlickich zdzierców.

12:25, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uszkieteruszkieter

0 0

zgadzam sie z asem. Budowanie parkingu podziemnego na stawiskach jest chyba mało rozsądne. Ogólnie niech budują czemu nie?

12:37, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatinPatin

0 0

NO.
Nareszcie coś wygląda na porządnie zaplanowane. Z jajem!
Inwestor solidny i z możliwościami. Pewno dlatego wystawili na sprzedaż Galerię Sanową w Przemyślu by zgromadzić kapitał. Tempo naprawdę zawrotne, rzekłbym nawet, że nierealne bo przecież zima a wyjście z fundamentów na takim terenie nie jest ani szybkie ani tanie.
Na drogi dołożę więc warto było czekać i powalczyć. 40 mln na taką inwestycję to są wg mnie środki spore i warto by już na etapie projektu ze strony miasta sugerować pewne atrakcyjne rozwiązania urbanistyczne tamtego obszaru.
Pamiętajmy, że jest to jeden z głównych ciągów komunikacyjnych w mieście.

Mam nadzieje, że nie zakończy się to tylko budynkiem i parkingiem.
Powodzenia.

12:52, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kickerkicker

0 0

Ja się tak nie cieszę bo pewnie powstanie kolejny sklep typu Biedronka i butiki jak w pepsie. O firmowych sklepach raczej można pomarzyć. Jestem za to za dużym marketem budowlanym lub hipermarketem typu Tesco, Real lub Auchan.

13:27, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

le ściemale ściema

0 0

@ Patin

Skąd wiesz jak to ma wyglądać? Widziałeś projekt? Czy dałeś się nabrać na tę miniaturkę?
Ten obiekt na miniaturce to wrocławska "Renoma" i nie licz na obiekt tej klasy w Gorlicach. Nie wiem, kto, po co i jakim prawem tutaj to wkleił :)

Przykładowe realizacje na stronie P.A. Nova na kolana nie rzucają.

13:33, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meksykmeksyk

0 0

Nareszcie ! Gorliccy handlowcy już pewnie rwą włosy z głowy - hehe... - tworząc gorlicki monopol na handel będą musieli podzielić się z dochdem z sieciówkami. Już widze ich labiedzenie jacy to oni biedni ile dają miesc pracy.Nikt z nich nie zauważa że wykorzystują pracowników po najniższych stawkach, wykorzystją staże refundowane z PUP,tylko i wyłącznie myśląc o swoich przsyłowiowych czterech literach. Za niskie pensje żadąją czesto wygurowanych umiejętności, pokazując swoją siłe i władze często moją zwykłych pracowników za nic. Są bogamiw swoim egoistycznym, skąpym świecie.

Słyszałem już głosy handlowców że galeria tak ale za maistem byle nie w centrum !!!! Bo przecież zabiora nam klientów. Nareszcie powstanie normalna galeria, nie taka jak EP czy Parkowa ! Szkoda że nie bedzie to Coś w stylu CentrumHandlowego Gołąbkowice które otwatrebedzie przed światami w N.Sączu ale dobre to niż nic !!!

13:42, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arabaszarabasz

0 0

kicker jak może powstać Biedronka koło Biedronki? Używasz czasem głowy do myślenia? A porównanie Pepsa do jakiejkolwiek galerii jest ogromnym nadużyciem, dla mnie ten sklep to takie ładniejsze wydanie placu targowego nic więcej!

Protestujmy, strajkujmy bądźmy na nie, a co tam - z tego co pamiętam kiedy u nas juz mówiło się o powstaniu galerii nie było jeszcze takowej w Nowym Sączu. Obecnie Sandecja ma już za sobą świętowanie pierwszych urodzin, Gołąbkowice otwierają się za 2 tygodnie, a u nas na stawiskach w dalszym ciągu rozjeżdżone błoto.

Cholera skoro lokalni handlowcy tak bardzo się buntują to w czym problem niech sami wystawią taką galerię - zrobią tam swoje sklepy + podnajmą innym powierzchnie - nie stracą, a zarobią

13:50, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meksykmeksyk

0 0

barabiasz - problem w tym że oni sami się nie mogą dogadać, jedeny chytry i drugi chytry w ten sposób Galeria nigdy by nie powstała :D

14:37, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adnaadna

0 0

Dlaczego Gorlice porównujemy zawsze do Nowego Sącza.A nie możemy być Powiatem niezależnym jak np.Jasło.Najważniejsze by jeden drugiemu pomagał.A nie szkodził.Bo co to za Miasto gdzie większosci kojarzy się z aferami.Jesteśmy takim samym Powiatem jak Nowy Sącz czy Jasło.

14:51, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kickerkicker

0 0

barabasz a czy napisałem że powstanie tam Biedronka? Nie, chodziło mi o to, że będzie tam kolejny spożywczak np. Carrefour Express lub Delikatesy Centrum, oprócz tego sklepiki jak w Pepsie czyli staniki, majtki, guziki i skarpetki po 1 zł albo kolejny chiński sklep. Takiej galerii oczekiwałeś w Gorlicach? Jeżeli budować to tylko ze sklepami typu Reserved, Carry itp. Niestety to nie przejdzie w biednych Gorlicach, najemcy w Galerii Sandecji mają duże problemy i nie mogą zrywać umów dzierżawy mimo, iż dokładają do interesu.

15:24, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vjassmcgottvjassmcgott

0 0

bez sensu. Nie lepiej zbudować skate park, bieżnię lekkoatletyczną, korty tenisowe, boisko do kosza. Czyli taki z....sty orlik. Jeszcze wkoło można zasadzić krzewy i dać jakieś ławeczki. Postawić budkę z lodami. Dzieciaki miały by fun, ludzie by się chilloutowali. I byłoby fajnie. A tak to powstanie takie syfiaste siedlisko babilonu. Aut będzie dużo, okoliczni wiochmeni, prowincjonalne galerianki, wyżelowani kolesie, jakaś wieśniacka muzyczka będzie grała. Miejsce pielgrzymek, święte miejsce gorliczan, komercyjne sanktuarium.

16:18, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatinPatin

0 0

Skoro jest napisane, że "w sierpniu 2011 roku spółka wystąpi o pozwolenie na budowę galerii na gorlickich Stawiskach" to oznacza, że właśnie przed chwilą zleciła bądź właśnie zleca projekt i jest on na etapie opracowania.
Zapomnijmy, że ktoś publice da w tym grzebać. Jedyne co można było wywalczyć to warunki zagospodarowania i miasto miało na to kilka lat czasu. Więc skoro ten sukces rodził się w bólach to nie powinien być chyba marny nie?
I o te warunki lub ewentualnie projekt marketingowy Admin mógłby za jakiś czas powalczyć by je upublicznić. Nie są one raczej objęte tajemnicą skoro trafiają do stron i sąsiadów.

Gdyby miał powstać kolejny blaszak to już by dawno stał. A jeżeli nawet tak się stanie to tylko wina rady miasta. Zresztą pod kauflandami nie buduje się parkingów podziemnych a 5tyś zł za m2 to raczej nie jest standard blaszaka.

Nie rozumiem co chcecie od Lidla? Ja go lubię, są tam przynajmniej dobre słodycze a nie jakaś chemia.
Co do jakości budynku to akurat peps jest na szarym końcu a to co powstało przy ul. Norwida to w ogóle jakieś nieporozumienie.
Galeria Rondo, galeria Planty, Parkowa tak naprawdę nie są prawdziwymi galeriami ale nie wiem co od nich chcecie bo są to budynki o niezłym standardzie estetycznym. Mi się przynajmniej bardzo podobają. Galeria EP już prędzej przypomina galerię tylko ta lokalizacja. Warto by przypilnować tamtego miejsce by je bardziej otworzyć na miasto - tylko chyba trochę już za późno. Zainwestowane.
Te "galerie" mają rację bytu i sobie poradzą a jak nie to najwyżej zmienią "repertuar" i już. Mało to ruder w okolicy? Wyburzy się a interes się przeniesie i już. Ileż można tkwić w dziadostwie?

Brakuje jeszcze w Gorlicach kawiarni, cukierni z salą, kina i miejmy nadzieję, że te pustki zapełni galeria na Stawiskach. Inwestor sobie z tym poradzi.
Jesteśmy miastem 30-tysięcznym, powiatowym nie zapadłą dziurą i takim chyba chcemy pozostać.
A co do parametrów to wg mnie Galeria będzie uszyta na miarę miejsca i lokalnych możliwości. 230 miejsc parkingowych to może nie za wiele ale trzeba mierzyć siły na zamiary. Gorlice to nie Nowy Sącz ani tu tranzytu ani granicy tylko lokalny portfel, mocno zresztą ostatnio nadszarpnięty. Po jej budowie chyba oferta handlowa miasta zostanie zapełniona a i sama budowa to też jednak zastrzyk pieniędzy.
I dobrze może następnym krokiem będzie to, że w końcu ktoś zacznie myśleć o przemyśle, produkcji i turystyce czyli o tym z czego wyrosło nasze piękne miasto. Bo na pewno nie z handlu.

17:00, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arychajanaarychajana

0 0

A od kiedy to zapyziałe Gorlice sa 30. tysięcznym miastem??? Były, to się zgadza, ale już nie są i nigdy nie będą, gdyż każdy szanujący się młody człowiek, wyjeżdża stąd do normalnego świata.

Parking na poziomie -1? Rzekłbym tyle... Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku:-)

Wiecie co? Życzę Wam powodzenia w powstaniu tej galerii, bo jakoś mam wrażenie, że albo nic z tego nie będzie, albo będzie jedna wielka kiszka.

19:37, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meksykmeksyk

0 0

Głównym wyposażeniem poziomu -1 mają być podobno koła ratunkowe i pontony, :D :D zakupione u gorlickich handlowców :D :D

23:57, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

_s_s

0 0

sSzymon , nie rozśmieszaj mnie , o Kinie 5D , Obi i MC Donaldzie to już możesz zapomnieć !

22:33, 26.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ucekucek

0 0

Niech Burmistrz zajmie się szukaniem pracy dla mieszkańców a nie łatwego zarobku dla Gorlic. Oczywiście, że dostanie kasę od tych co mają budować galerię. Przejdźcie po galeryjkach, które w Gorlicach już są, świecą pustkami a najemcy wsiąż plajtuja. Zobaczcie też ile stoisk stoi wolnych, bo nie ma chętnych by je wynająć. Ja wiem, że chcecie rozrywki a miasto kasę, ale mierzcie siły na zamiary.

06:48, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ichal.ichal.

0 0

aa i założe się że ta Galeria będzie takim badziewiem jak w jaśle , poza croppem housem i kawiarnią nie ma nic ciekawgo .! Powinien być New yorker , H&M , Zara

10:39, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqqq

0 0

@ Lucek
Burmistrz nie prowadzi agencji pracy tymczasowej, żeby miał szukać pracy dla mieszkańców.
To co w Gorlicach jest, to nie są żadne galerie i wcale się nie dziwię, że świecą pustkami. Najemcy plajtują? To może niech zaczną sprzedawać coś sensownego, zamiast tego dziadostwa przywiezionego z Wólki Kosowskiej.
O najemców w nowej galerii się nie martw - inwestor już pewnie zrobił jakieś badania, bo nie wierzę że sobie tak lekką ręką chce wyłożyć 40 baniek bez jakiegokolwiek rozeznania. Nawet jeżeli nie będzie chętnych wśród gorlickich przedsiębiorców, to przyjdą nowi z zewnątrz, z nowymi markami. Dla mnie, jako klienta, jest wszystko jedno czy kupuję w sklepie należącym do kogoś z Gorlic, czy z Sącza, Tarnowa albo Krakowa. Mnie interesuje dobry towar w dobrej cenie. Pracownikom też będzie wszystko jedno, kto im płaci. Najważniejsze, żeby kasa była na czas, a jeżeli zapotrzebowanie na sprzedawców spowoduje wzrost ich płac to należy się tylko cieszyć.

11:02, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatinPatin

0 0

Co za idiotyzm, żeby oceniać inwestycję miarą marek (sklepów) które będą tam sprzedawane. Przecież to zawsze można zmienić. Istotne jest by powstała ciekawa inwestycja, by ten tereny końcu jakoś zagospodarowano urbanistycznie bo na razie to jest jedno wielkie bagno, by zrobiono porządek z regulacją potoku Stróżowianka (choć akurat w to nie wierzę) a ja bym tam umieścił jakiś ciekawy plac publiczny-skwer z ławkami i zieleńcem zgodnie z zasadami kształtowania przestrzeni publicznej, w której chce się przebywać, w której człowiek dobrze się czuje. W Gorlicach oprócz rynku nie ma żadnego innego placu publicznego gdzie można na chwilę przystanąć, siąść na ławce poczytać gazetę czy wyjść na spacer z dzieckiem pośród ładnie ogrodzonych drzew i klombów czy tam zieleńców z bylinami.
Albo trzeba plątać się między samochodami albo iść do parku a to daleko albo do rynku pchać się pod górę.

A to czy tam będzie Srop czy Srause czy Duperved to ja to mam to naprawdę głęboko w poważaniu. Wyczyśćcie swoje głowy z reklam i zachwytu nad wielkomiejskimi świątyniami handlu Krakowa i Warszawy. Myślenie typu JA WIDZIAŁAM, JA BYŁAM i JA WIEM jak wygląda największe i najlepsze centrum handlowe świadczy jedynie o intelektualnym ubóstwie sterowanego reklamą przygłupiego konsumenta.
Na dżinsach, butach i bluzkach oraz na kupowaniu świat się nie kończy. Chodzi o to by standard życia w Gorlicach był wyższy, by klient miał poczucie że nie nabija się go w butelkę, by miasto się rozwijało, rozrastało i zwiększało swoją ofertę handlową i gospodarczą.
A jak ktoś nie może żyć bez Cropa to niech się tam za 1000zł zatrudni i niech nie wychodzi z niego dzień i noc.

11:52, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lombaklombak

0 0

Ludzie! Jak się na czymś nie znacie to się lepiej nie wypowiadajcie! Może pasowałoby czytać ze zrozumieniem?? W artykule czytamy, że planowane sklepy odzieżowe będą wynajmowane na zasadzie franczyzy, a w takim razie zapewne będą to głownie znane sklepy sieciowe - i choć np. na taki H&M miasto jest za małe, to np. polski Reserved czy mały oddział New Yorkera, butik Orsay, Deichmann miejsce z pewnością się znajdzie, a i małolaty będą miały gdzie wreszcie kupowac - w takim New Yorker ceny są bardzo przystępne - porownywalne z tymi sieciowkami ktore juz mamy w Gorlicach (na rondzie) i jakos się trzymają - no a na pewno tańsze niż niektore sklepy w takim pepsie np.
Ja tam się cieszę że coś takiego powstanie, i to tak blisko centrum. Będą nowe miejsca pracy, zawsze coś ;)

15:49, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aleriankaalerianka

0 0

Jak powstanie Galeria to przynajmniej Gorlickie Galerianki będą mieć łatwiej w poszukiwaniu sponsorów.I będzie wtedy 'Komóra skóra i fura'.A nie z koleżankami obchody po Miescie,lub spacery od ławki do ławki w poszukiwaniu Klienta.

12:39, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

meksykmeksyk

0 0

Nie przesadzajmy z tym że ludzie nie mają kasy !!! To prawda że pracować w Gorlciach to jak być murzynem na polu trzciny cukrowej i być popedzanym przez biznesmenów jadących na kredytac. To prawda że ciężko jest z pracą, a jak jest to za marną kase ! Ale ... ! Jakość się to wszystko kręci ! Domy się budują, auta przybywają choć benzyna droga, cukier jak drożał to szedł jak głupi a teraz będzie leciał w dół i nikt go nie będzie kupował, gdyż zapasy sobie ludziska zrobili tego droższego. :D :D Wiec może tak nie do końca kasy nie mają, większość wyjechała na saksy i kase robią, ślą do naszej pięknej dziury by się rodziną jakoś żyło. Kręci się bo się musi kręcić choć nie jest to raj na ziemi, ale tak to już nasza Polska!

Co do kina Wiarus XENON to ostatnio byłem na filmie "Maska" kupe lat temu, :D :D i niesądze żeby od tego czasu coś się zmieniło. Duch PRLu wciąż sie unosi pod sufitem, strasząc podczas emisji horrorów jako extra dodatek. Po co iść do kina w którym czas neimiłych dla nas czasówa zatrzymał się, po co iść kina w który wiart na nosie gra ! Czekamy an nowe kinan na nowe czasy !

12:41, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

_s_s

0 0

co wy z tym kinem , w galerii Krakowskiej która jest jakieś 10 razy większa od tego co ma u nas powstać , kina nie ma , w sandecji i tarnovi z tego co wiem też nie , i u nas też nie będzie !

13:13, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xenonxenon

0 0

no ok może przesadziłem ale chodzi mi o to że większość sklepów które są tu wymieniane na pewno nie powstaną bo miasto/lokalizacja takich sieciówek musi spełniać spore wymagania nie mówię tu tylko o boksie jako takim ale o całym mieście jak liczba potencjalnych klientów itp itd a Gorlice tych wymagań nie spełnią bo są po prostu za małe nawet jak by miały te okrągłe 30tys. Kino jak kino idę na film a nie patrzeć czy wnętrze jest ale PRL czy nie. Fakt nowe kina może i są ładne mają lepsze wyposażeniowcze itp ale nie są idealne jak choćby budowa ścieżki przez środek sali kinowej czyli tam gdzie są najlepsze miejscówki co jest irytujące.

13:47, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yły Gorliczaninyły Gorliczanin

0 0

Tak sobie czytam ten artykulik, pobożne życzenia i anty-życzenia gorliczan i zastanawiam się nad sensownością niektórych poczynań. Rację mają ci, którzy zastanawiają się nad sensownością parkingu (czy czegokolwiek) na poziomie - 1. No, chyba, że wraz z przebudową komunikacji firma, w nadmiarze kasy, wybuduje solidne wały. Ci, którzy życzą sobie markowych i nie wiadomo jakich sklepów chyba nie wiedzą czy mają nadmiar kasy, czy jej brak, bo nie stać ich by pojechać do Krakowa, czy Sącza na droższe zakupy i zapewne chętnie porobili by zakupy w tychże sklepach w stylu "window shopping". Niech ktoś najpierw da gorliczanom pracę i godziwe zarobki a potem stawia wymagania. Takie sklepy mogą być, ale chyba raczej w stylu sklepów katalogowych z towarem na zamówienie, bo ci, co ich stać i tak robią zakupy w dużych miastach. Popatrzcie tylko ile mieszkańców robi zakupy w sklepach z nastawieniem dyskontowym a ile w sklepach "high style". Jak czasem wpadam do Gorlic, to jakoś ciężko zaparkować pod którąkolwiek Biedronką, czy Lidlem. Kiedy pójdę do kilku droższych sklepów z markowymi ubraniami, to jakoś tak swobodnie można poprzebierać w ich ofercie i mało klientów. Jeśli wejdą to albo przez pomyłkę , albo popatrzeć, a kupujących - na lekarstwo. Czemu ostatnio zlikwidowano jeden z podobnych sklepów na Mickiewicza? Czyżby zbyt ciasne ubrania sprzedawali i gorliczanie nie mogli się w nie wcisnąć?
Popieram pytania, tych co zastanawiają się kto pójdzie do kina ileśtam D. Może za kilka dobrych lat.
Mam jednak wrażenie, że ta budowa, choć wydaje sie potrzebna dla miasta, jest budową po to, by firma miała koszty a nie podatki. Największy pożytek bedzie chyba z budowy infrastruktury komunikacyjnej, bo bez tego nikt by tego nie zrobił. Jak dla mnie, to niech budują, niech nazywają jak chcą, byle komunikacja była usprawniona.
Nawiasem mówiąc - kiedyś narzekano, że nie ma gdzie zorganizowac koncertów, imprez masowych. Miejsce by było, ale handel ważniejszy.

13:39, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ichal.ichal.

0 0

a_s : w sandecji jest kino a naet nie dawno wybudowane , chyba drugie w Polsce kino 5d !! :)

21:20, 27.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ucekucek

0 0

Do @
Cytuję"Burmistrz nie prowadzi agencji pracy tymczasowej, żeby miał szukać pracy dla mieszkańców". A ja myślę, że burmistrz powinien się skupić przede wszystkim na najważniejszych problemach swoich mieszkańców. Nie prowadzi agencji pracy tymczasowej? To duży błąd! Ponieważ w swoich obowiązkach ma także opiekę nad mieszkańcami a nie tylko nad miastem. A Ty @ wierzę, że chcesz robić zakupy w dobrych sklepach, bo masz na to kasę, ale wierz mi, że 70 % Gorliczan nie stać na zakupy w dobrych sklepach, skupieni są na tym za co opłacić rachunki i co włożyć do garnka, ale jak się jest z innej bajki to się nie rozumie pewnych spraw.

07:14, 28.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ucekucek

0 0

Do @
Cytuję"Burmistrz nie prowadzi agencji pracy tymczasowej, żeby miał szukać pracy dla mieszkańców". A ja myślę, że burmistrz powinien się skupić przede wszystkim na najważniejszych problemach swoich mieszkańców. Nie prowadzi agencji pracy tymczasowej? To duży błąd! Ponieważ w swoich obowiązkach ma także opiekę nad mieszkańcami a nie tylko nad miastem. A Ty @ wierzę, że chcesz robić zakupy w dobrych sklepach, bo masz na to kasę, ale wierz mi, że 70 % Gorliczan nie stać na zakupy w dobrych sklepach, skupieni są na tym za co opłacić rachunki i co włożyć do garnka, ale jak się jest z innej bajki to się nie rozumie pewnych spraw.

07:16, 28.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqqq

0 0

@ Lucek
Nie bój się o to, że w galerii powstaną dobre sklepy, wyłącznie dla bogaczy, bo dobre sklepy najbliżej od nas to są może w Wiedniu, a raczej w Mediolanie i Londynie. Kto chce kupować w takich sklepach, nie czeka aż w Gorlicach pojawi się galeria, tylko wsiada w samolot i leci na zakupy do Harrodsa. U nas będą zwykłe franczyzowe sieciówki, które wcale nie są drogie. Będzie też supermarket spożywczy, a konkurencja wymusi spadek cen, więc wszyscy klienci na tym skorzystają.
Piszesz o bezrobociu? No przecież w galerii ma pracować ca. 200 osób. Mało? Myślę, że nie. Jak ktoś do nowo otwartego sklepu będzie potrzebował doświadczonych sprzedawców, będzie oferował więcej niż standardowa gorlicka jałmużna w tej branży, a to zawsze jakiś plus.
W ogóle nie rozumiem, dlaczego martwisz się o to, kogo będzie stać na wynajęcie powierzchni w galerii i o to, kto tam będzie kupował. To jest zmartwienie inwestora. Jak nie będzie popytu to obniży ceny. Jak spadną ceny najmu w Gorlicach to może więcej ludzi zdecyduje się na otwarcie jakiegoś sklepu, punktu usługowego czy lokalu i jest następna szansa na kolejne miejsca pracy. Obecnie, powierzchni handlowej w Gorlicach brakuje, bo wszystkie dobre miejscówki obstawiły banki, SKOKi i salony z telefonami, a to, że gdzieś w jakimś baraku na zadupiu (nazwanym przez właściciela-prostaka, galerią) stoiska pozostały wolne, to głównie wina kiepskiej, nie przemyślanej lokalizacji.
Ja tam żadnych minusów powstania galerii w Gorlicach nie dostrzegam. Może lepiej by było gdyby powstała w innym miejscu (np w miejscu obecnego placu targowego), ale jeżeli dziś może powstać tylko na Stawiskach to niech budują tam i to jak najszybciej :)

12:26, 28.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqqq

0 0

@ Lucek
Nie bój się o to, że w galerii powstaną dobre sklepy, wyłącznie dla bogaczy, bo dobre sklepy najbliżej od nas to są może w Wiedniu, a raczej w Mediolanie i Londynie. Kto chce kupować w takich sklepach, nie czeka aż w Gorlicach pojawi się galeria, tylko wsiada w samolot i leci na zakupy do Harrodsa. U nas będą zwykłe franczyzowe sieciówki, które wcale nie są drogie. Będzie też supermarket spożywczy, a konkurencja wymusi spadek cen, więc wszyscy klienci na tym skorzystają.
Piszesz o bezrobociu? No przecież w galerii ma pracować ca. 200 osób. Mało? Myślę, że nie. Jak ktoś do nowo otwartego sklepu będzie potrzebował doświadczonych sprzedawców, będzie oferował więcej niż standardowa gorlicka jałmużna w tej branży, a to zawsze jakiś plus.
W ogóle nie rozumiem, dlaczego martwisz się o to, kogo będzie stać na wynajęcie powierzchni w galerii i o to, kto tam będzie kupował. To jest zmartwienie inwestora. Jak nie będzie popytu to obniży ceny. Jak spadną ceny najmu w Gorlicach to może więcej ludzi zdecyduje się na otwarcie jakiegoś sklepu, punktu usługowego czy lokalu i jest następna szansa na kolejne miejsca pracy. Obecnie, powierzchni handlowej w Gorlicach brakuje, bo wszystkie dobre miejscówki obstawiły banki, SKOKi i salony z telefonami, a to, że gdzieś w jakimś baraku na zadupiu (nazwanym przez właściciela-prostaka, galerią) stoiska pozostały wolne, to głównie wina kiepskiej, nie przemyślanej lokalizacji.
Ja tam żadnych minusów powstania galerii w Gorlicach nie dostrzegam. Może lepiej by było gdyby powstała w innym miejscu (np w miejscu obecnego placu targowego), ale jeżeli dziś może powstać tylko na Stawiskach to niech budują tam i to jak najszybciej :)

12:27, 28.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

STTDiSTTDi

0 0

Juz widze tą galerie jak budują :D

13:54, 29.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

_s_s

0 0

"wiesniak
jeśli to będzie w stylu galerii europa to lepiej niech tego nie budują , europa to najgorszy badziew w jakim kiedykolwiek byłem , i nadaje się tylko do wysadzenia w powietrze , nie mówiąc o tym że jak to się kiedyś zapali to będzie ogromna tragedia , znalezienie wyjścia z tego "sklepu" to dramat !

19:43, 29.03.2011
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gorlice24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%