[ZT]10833[/ZT]
~~~~ja10:28, 20.12.2021
W ekspresowym tempie? Kurna nie wiem od kiedy ta ustawa była w sejmie, później w senacie i znowu wróciła do sejmu... to jest ekspresowe tempo? To jakie jest normalne, jakie jest wolne? 10:28, 20.12.2021
karo10:48, 20.12.2021
Oddajcie emerytom dostęp do ich ulubionego TVN! 10:48, 20.12.2021
eleonora22:42, 20.12.2021
czemu pan usunął wpis są dowody,zw gorlicach było zomo? 22:42, 20.12.2021
Wikr05:29, 21.12.2021
Wolą TVN jak TRWAM 05:29, 21.12.2021
tralala11:20, 20.12.2021
Kolejny temat zastępczy. Ciekawe, co się teraz dzieje pod stołem? 11:20, 20.12.2021
Szimi14:48, 20.12.2021
Odwrócenie uwagi od podwyżek cen prądu i gazu, społeczeństwo zamiast w tych ważnych sprawach protestować które mają naprawdę wpływ na nasze codzienne życie,pozwala się politykom manipulować w kwestiach nieistotnych z punktu widzenia zwykłego obywatela 14:48, 20.12.2021
patriota lokalny 1022:56, 20.12.2021
za po podwyżki były i wiek emerytarny podniesli 22:56, 20.12.2021
~~~~ja11:36, 20.12.2021
Może mi podpowiesz bo niczego się nie dopatrzyłem. Czekam. 11:36, 20.12.2021
pers12:01, 20.12.2021
tylko tylu miłośników tvn no szok. 12:01, 20.12.2021
marinette22:53, 20.12.2021
reszta solidaryzowała sie w domu 22:53, 20.12.2021
***** ***12:24, 20.12.2021
kradną na potęgę a Wy dalej ich bronicie!!! za dużo oglądać Tvpis 12:24, 20.12.2021
konopnicka12:26, 20.12.2021
jxxxx tvn 12:26, 20.12.2021
nn22:45, 20.12.2021
tu tez prawda, w niem. mediach pisali o kradziezy są też kawały
wolne media z gorlic wolne media z gorlic
nie obrazam a pan usuwa
w innych serwisach tak nie robia 22:45, 20.12.2021
A czy to ważne...12:27, 20.12.2021
I muszę przyznać że z jednej strony jest to zjawisko pozytywne. Zbierają się i łączą w obronie idei (w tym wypadku obronie koncernu medialnego). Choć patrząc na całokształt tej sytuacji- pod petycją podpisało się rzekomo ponad 2 miliona osób (o samej petycji w obronie TVNu powiem potem, bo to jeszcze zabawniejsza sprawa). Bodajże w roku 2012, lub 2013 (mogę się mylić) w oficjalnej petycji skierowanej do ówczesnego rządu PO-PSL, na czele którego stał premier Tusk, nt. wieku emerytalnego, także podpisało się około 2 milionów ludzi. I pamiętacie może jaki był finał tamtej sytuacji? Ówczesny rząd powiedział że lepiej zna potrzeby narodu niż sami jego obywatele. 2 miliony osób walczących o swoje prawa emerytalne zostało oplute, a ich podpisy zniszczone. I nikt wtedy nie demonstrował. Stąd moje zniesmaczenie całą sprawą- rząd zlekceważył, a obywatele olali sprawę która bezpośrednio wpływa na ich życie. Teraz kiedy ważą się losy koncernu, na którym mało komu zależy ludzie idą i demonstrują. Media jednak ogłupiają społeczeństwo.
Co do samej petycji TVNu- ją zostawiłem sobie na końcu, niczym wisienkę na torcie. Otóż rzekoma petycja, jak się dowiedziałem, jest prowadzona w formie elektronicznej- nie jest oficjalnym działaniem. Nikt nie weryfikuje ani samych podpisów, ani adresów IP z których zostały złożone. Wynik? Że teoretycznie każdy może wpisać się w niej nawet tysiąc razy, pod różnymi imionami. I działa to na niekorzyść postulujących, gdyż nie można tak naprawdę obiektywnie określić ile tak naprawdę osób jest przeciwnym projektom PiSu (mało tego- "dla jaj", wiedząc że tego typu petycje nie są w żadnym stopniu wiążące, podpisują się także antyfani TVNu stosując imiona i pseudonimy dyskredytujące całą akcje na wejściu; są wpisy min. Wojciech Jaruzelski, Czesław Kiszczak, TW Bolek, Dr Josef Mengele itd.). Dlatego może to co i powiem, wyda się dla niektórych obraźliwe, ale TVN zrobił sobie cyrk.
PS: Szkoda że G24, nie wrzuciły więcej zdjęć, oraz chociaż kilku słów relacji. 12:27, 20.12.2021
Korektorek15:13, 20.12.2021
Słyszałeś, że "dzwonili" ale nie wiesz w którym "kościele". Ta Twoja wisienka na torcie okazała się zgnitą.
Otóż chcąc podpisać się pod apelem TVN-u musisz podać nazwisko i nr swojego konta bankowego, w przeciwnym razie głos jest nie ważny. 15:13, 20.12.2021
ewelina stąd22:40, 20.12.2021
tak sie stało z pks-ami w Polsce, większy udział zagraniczny i likwidacja
a potem płacz 22:40, 20.12.2021
A czy to ważne...10:23, 21.12.2021
Cytat: "Słyszałeś, że "dzwonili" ale nie wiesz w którym "kościele". Ta Twoja wisienka na torcie okazała się zgnitą.
Otóż chcąc podpisać się pod apelem TVN-u musisz podać nazwisko i nr swojego konta bankowego, w przeciwnym razie głos jest nie ważny."
Widzę że nie rozumiesz (albo nie chcesz zrozumieć). Więc wytłumaczę to na podstawie hipotetycznej sytuacji. Przyjmijmy że mam na imię Jan Kowalski. Bez względu, czy moje intencję są dobre, czy złe (bo to akurat w tej sytuacji nie jest ważne)- planuje podpisać się pod wspomnianym apelem/ petycją (https://apel . tvn . pl/ - chodzi mi o tą stronę), jednocześnie nie chcę podawać swoich prawdziwych danych osobowych (powody mogą być różne, ale nie o nie chodzi). Wchodzę na podaną stronę tvnowską i zamiast Jan Kowalski wpisuje Władysław Palownik, albo Alfons Wieloruchał (jako imię i nazwisko), oraz adres e-mail który stworzyłem 10 minut wcześniej (tylko i wyłącznie na potrzeby podpisania apelu). Administrator prosi mnie o numer konta? Nie ma sprawy- zaraz sobie jakiś wymyślę (np. 6666666666666666, lub 1234567891234567890), lub skorzystam z jakiegoś już istniejącego (mnóstwo fundacji, firm itd. zamieszcza numer rachunku bankowego). Administrator poprosi mnie o pesel- zaraz jakiś wykombinuje. I mogą sobie takie dane osobowe wymyślać w nieskończoność, bo tvn nie ma możliwości prawnych zweryfikowania prawdziwości podanych przeze mnie danych. Nie ma za bardzo nawet jak sprawdzić IP ze stanem faktycznym. Stąd też mogę wymyśleć 10 osób które nie istnieją (lub nie żyją) i w imieniu każdej z nich podpisać się pod petycją- BO NIE MA MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI podanych danych ze stanem faktycznym. Stąd też nie zdziwiłbym się gdyby w petycji TVNu, widniały podpisy Stalina, Hitlera, Elvisa, Królowej Elżbiety II itd.
Stąd uważam że TVN sam z siebie zrobił pośmiewisko- zamiast rozpocząć oficjalną procedurę zbierania podpisów (w naszym kraju własnoręczny podpis ma znaczenie), bawi się w internetową zabawę, dającą radochę zarówno fanom TVN ("a podpiszę się po raz 40 pod petycją"), jak i jego przeciwnikom (" Ja się podpiszę jako Łukaszenko").
Mam nadzieję że teraz rozumiesz że "wisienka nie jest zgnita"🙂 10:23, 21.12.2021
Ha ha ha !10:21, 22.12.2021
"A czy to ważne" - Bajkopisarzu "Łukaszenko" otóż pod apelem poparcia TVN należy podać ; swoje nazwiska i imię i nazwę MEJLOWĄ SWOJEJ SKRZYNKI POCZTOWEJ - dla identyfikacji - nie żadnego , numeru KONTA BANKOWEGO. Tyle Twojego trudu poszło na marne, ale niech to będzie dla Ciebie nauczka, że nie należy najpierw pisać potem myśleć i cytować treści z innych komentarzy, szkoda miejsca i czasu. Reasumując - trzeba używać mózgu. 10:21, 22.12.2021
A czy to ważne...19:12, 22.12.2021
Cytat: ""A czy to ważne" - Bajkopisarzu "Łukaszenko" otóż pod apelem poparcia TVN należy podać ; swoje nazwiska i imię i nazwę MEJLOWĄ SWOJEJ SKRZYNKI POCZTOWEJ - dla identyfikacji - nie żadnego , numeru KONTA BANKOWEGO."
Przeczytaj jeszcze raz, ale tym razem ze zrozumieniem. Napisałem, że nawet jeśli trzeba było dodatkowo (dodatkowo) podać numer konta bankowego, pesel, numer dowodu, adres ulubionej knajpy, numer buta, czy tytuł ulubionej książki- wszystkie te dane można wymyśleć na poczekaniu, bo i tak nikt nie weryfikuje prawdziwości podanych danych.
Cytat: "Tyle Twojego trudu poszło na marne"
Nic nie straciłem. Mam dużo czasu.
Cytat: ", ale niech to będzie dla Ciebie nauczka, że nie należy najpierw pisać potem myśleć i cytować treści z innych komentarzy, szkoda miejsca i czasu. Reasumując - trzeba używać mózgu."
Dlaczego uważasz że nie myślę? Bo treści które zamieszczam są dla ciebie nie zrozumiałe? Są w takim razie dwie możliwości- albo jesteś super inteligentny i słowo takich skromnych ludzi jak ja, nie przemawia do ciebie, albo jesteś super *%#)!& i nie brak ci wiedzy by ogarnąć temat. Nie wiem kim jesteś,(po prostu nie znam cię, by móc to ocenić) więc sam musisz sobie odpowiedzieć na to pytanie.
Z tego co wiem, cytowanie wypowiedzi innych jest dozwolone w G24 (jeśli nie jest-proszę administrację o każdorazowe usuwanie cytatu). Zgadzam się z tobą w jednym- trzeba używać mózgu- także w czytaniu ze zrozumieniem. 19:12, 22.12.2021
zuza12:27, 20.12.2021
Czemu nie protestowali jak np.mleczarnie w Gorlicach likwidowali albo cięcia w Gliniku ,tyle miejsc pracy w Gorlicach.Ludzie muszą za granicę jeżdzić.
Nic nie bedzie pseudodziennikarzom.Też się muszą przebranżowić.ŻYCIE. 12:27, 20.12.2021
ANNA08:37, 21.12.2021
Co co protestują żywią się faktami TVNu nie chlebem. 08:37, 21.12.2021
???13:34, 20.12.2021
TVN to miał być kanał rozrywkowy, a stał się kanałem reklamowo-politycznym . Tam rozrywki tyle co kot napłakał ( 5 minut filmu i 30 minut rekalamy i tak w kółko ) ,a w FAKTACH sama nienawiść na PIS oraz instruktarz jak przeszkadzać rządzącym . Nie takiego kanału ludzie oczekują !!!! 13:34, 20.12.2021
al bundy22:44, 20.12.2021
nawet tu nie ma wolnych mediów.usuwane wpisy piszące prawde
prawda boli i ma boleć.mowił Jan Paweł 2
(nie pamiętacie jak sie przedrzeźniał papierzowi dziennikarz z tvn
jak bym sie przedrzeźniał dzienniakarzowi z gorlic miałbym, sprawe w sądzie 22:44, 20.12.2021
al bundy22:51, 20.12.2021
miałem napisać z papierza sie przedrzeźniał sorki 22:51, 20.12.2021
Dida14:15, 20.12.2021
Obiektywnie rzecz ujmując: nowelizacja ustawy w żaden sposób nie narusza rzekomej wolności mediów, jak również na zamyka czy likwiduje żadnego medium. Discovery będzie musiało jedynie założyć LEGALNĄ spółkę na obszarze OECD (wszystkie kraje mają taki wymóg, więc dlaczego w Polsce ma być pod tym względem "róbta co chceta"?) i to tyle. W jeden dzień spełniliby wymogi formalne. Ale wolą miesiącami podsycać nienawiść, wszak to się im politycznie opłaca. No cóż, szkoda, że niektórzy dają się nabierać na takie tanie chwyty. 14:15, 20.12.2021
Olka15:35, 20.12.2021
Dida za dużo się naogladalas tvpisu😁powoli odbierają na wolność a wy im brawa bijecie ,przykrywają swoje afery i nieudolność niedługo będzie jak na Białorusi albo Węgrzech żadnych wolnych mediów 15:35, 20.12.2021
Dida15:50, 20.12.2021
W jakim sensie odbierają wolność? Gdzie w tej ustawie jest mowa o wolności albo zamykaniu jakiegokolwiek medium? To chyba Ty się za dużo naczytałaś nagłówków internetowych. :) Co ma wspólnego wolność mediów z posiadaniem kapitału na obszarze OECD? 15:50, 20.12.2021
gorlicesąok22:48, 20.12.2021
za PO psl podwyżki i nikt nie wychodził na ulice 22:48, 20.12.2021
A czy to ważne...10:44, 21.12.2021
Cytat: "powoli odbierają na wolność a wy im brawa bijecie ,przykrywają swoje afery i nieudolność niedługo będzie jak na Białorusi albo Węgrzech żadnych wolnych mediów".
Droga Użytkowniczko Olka- nie wiem ile masz- zresztą kobiet się o wiek nie pyta (tak jak mężczyzn nie pyta się o zarobki, a niemieckich korporacji co robiły w latach 30 i 40 XX wieku🙂). Przeżyłem czasy rządów AWSu, SLD, PO i PiSu. I powiem Ci szczerą prawdę. Każda partia polityczna która dostanie władzę, dąży do władzy absolutnej (najlepiej powyżej większości konstytucyjnej). Partii rządzących nie interesują obywatele- partie rządzącą interesują tylko i wyłącznie władza i kontrola. To co robi PiS robiła wcześniej PO. A przed nią SLD. Itd. Zabranie wolności swoim obywatelom jest ceną którą każda partia polityczna jest gotowa zapłacić. I jeśli myślisz że cudowne nadejście innej partii politycznej (PO, Lewica, Hołownia, PSL, Konfederacja itd. ) sprawi że obywatele wreszcie odzyskają wolność- to wiedz że jest to naiwne myślenie.
Więc skoro PiS jest zły, PO jest złe, Lewica jest zła, Hołownia jest zły itd. to co należy robić? Po pierwsze zakończyć wszystkie podziały pomiędzy Polakami (lewica vs prawica, aborcja vs życie, szczepienie vs brak szczepień, tvn vs tvp itd.) i nauczyć się "chodzić" na kompromis. Podzielonym narodem łatwo jest manipulować- ale kiedy naród jest jednością- nie jest to możliwe. 10:44, 21.12.2021
Gorlik16:35, 20.12.2021
Prezes Kaczyński doskonale zdaje sobie sprawę, że w obecnym kształcie mediów PiS może utracić władzę. Telewizja niezależna z wiodącym TVN – em i prasą z wiodącą Gazetą Wyborczą dzień po dniu donoszą o licznych aferach w rządzie. Szczególnie uaktywnił TVN, od czasu ukazania się ustawy „Lex TVN” i wyciąga na światło dzienne wszystkie „brudy” tej władzy : od łamania konstytucji, nieprzestrzegania ustaw i regulaminów sejmu, do „kupowania” posłów. Polacy wreszcie mają wolne media, które „patrzą na ręce” rządowi. Ale to u Kaczyńskiego budzi niepokój i strach, nie po to zaraz po objęciu władzy podporządkował sobie całkowicie telewizję byłą publiczną. Dlatego zaplanował pozbycie się telewizji niezależnej rękami swoich posłów, prezydenta i być może Trybunału Konstytucyjnego, czyli w sposób uniemożliwiający wskazania w przyszłości winnego. Swoim naiwnym wyborcom Kaczyński „wcisnął” do głów, że chodzi tu o jakiś tam kapitał rodzimy – polski (na czym oni się nie znają, ale wieżą) i idzie na całość.
16:35, 20.12.2021
Daro18:26, 20.12.2021
Żenujący Twoj komentarz 🤣 jak zawsze z reszta. Gdzie byl TVN w aferach PO PSL? Dlaczego nie trabil o amber gold? O przekretach vatowskich. O spolkach skarbu panstwa. O przetargach. O Grodzkim, Gawlowskim, Nowaku? Takie to obiektywne medium.. 18:26, 20.12.2021
owomoc22:47, 20.12.2021
jak ktoś kaze włozyć palec do ognia to włożą mimo opazenia? 22:47, 20.12.2021
A czy to ważne...11:21, 21.12.2021
Cytat: "Prezes Kaczyński doskonale zdaje sobie sprawę, że w obecnym kształcie mediów PiS może utracić władzę."
Nic podobnego. Covid, inflacja, Polski Ład- sądzę że gdyby w 2022 roku (są w 2023) odbyły się wybory, to były by 3 czynniki, które zdecydowały by ewentualnym zwycięstwie, lub porażce. Do 2023 oprócz Covidu, dojdą zapewne dodatkowe czynniki.
Cytat: "prasą z wiodącą Gazetą Wyborczą"
Newsweek. Wyborcza jest zajęta toczeniem "wojny domowej" (jest tam wewnętrzny konflikt, o którym można poczytać). Dlatego Newsweek.
Cytat: "od łamania konstytucji, nieprzestrzegania ustaw i regulaminów sejmu,"
I powiem ci jak to się skończy- nikt nikogo nie wsadzi. PiS w 2015 roku obiecywał że rozliczy afery, a winnych ukarze. Nie siedzi nikt. I tutaj będzie tak samo.
Cytat: "do „kupowania” posłów."
Normalność. Część posłów odchodzi, część przychodzi. Bez większości nie ma możliwości rządzenia. Dlatego kupowanie posłów, to takie indywidualne tworzenie koalicji.
Cytat: "Polacy wreszcie mają wolne media,"
Wolne, ale nie obiektywne. Jeśli chodzi o obiektywność TVN=TVP (oglądam obydwie stacje więc mówię to z czystym sumieniem).
Cytat: "Ale to u Kaczyńskiego budzi niepokój i strach, nie po to zaraz po objęciu władzy podporządkował sobie całkowicie telewizję byłą publiczną. "
Od kiedy pamiętam, każda władza robiła to samo. Taki przywilej zwycięscy wyborów.
Cytat: "Dlatego zaplanował pozbycie się telewizji niezależnej rękami swoich posłów, prezydenta i być może Trybunału Konstytucyjnego, czyli w sposób uniemożliwiający wskazania w przyszłości winnego."
Zbrodnia doskonała. Dlatego można nie lubić Tuska i Kaczyńskiego, ale inteligencji im nie można odmówić.
Cytat: "Swoim naiwnym wyborcom Kaczyński „wcisnął” do głów, że chodzi tu o jakiś tam kapitał rodzimy – polski (na czym oni się nie znają, ale wieżą) i idzie na całość. "
Dlaczego U.S.iA. dbają o Discovery? Dlaczego Niemcy dbają o dobre imię Wolfswagena? Wbrew temu do czego wszystkich przekonywał Balcerowicz- kapitał ma tożsamość narodową. Przykładem może być ORLEN, w chwili kiedy chciał startować na rynek niemiecki (polecam poczytać na ten temat artykuły)- było kiepsko. Ale problem rozwiązał się kiedy ORLEN stał się STAR'em. 11:21, 21.12.2021
Kozak17:36, 20.12.2021
Brawo Gorlik ! Społeczeństwo ma prawo dostępu do w miarę obiektywnej informacji o tym co dzieje się w kraju rządzonym przez PIS !
Nie wszystko uda się zamieść pod dywan.
Gorlik trafnie to ujął !
Brawo !
17:36, 20.12.2021
20polo23:46, 10.01.2022
poprzedniczka tv kablowej *tv gorlice* z lat 90tych została zlikwidowana ,nikt nie protestował 23:46, 10.01.2022
Alfa 18:07, 20.12.2021
Dlaczego tak mało osób na proteście. Zaledwie 23 osoby, w tym Józek z Mietkiem - zupełnie przypadkiem, czekali na żurek wigilijny. 18:07, 20.12.2021
Nie18:18, 20.12.2021
TVN telewizja niezależna-?
Przecież to inwestycja Amerykanów, więc zależna, każde media są zależne ok kogoś czegoś itd 18:18, 20.12.2021
Użytkownik18:20, 20.12.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
PL18:39, 20.12.2021
Pamiętam komunę. Wtedy było jedno medium kontrolowane przez komunę - tam szła sama propaganda. Więć słuchałem Radio Wolna Europa i Głos Amerki. 18:39, 20.12.2021
Polak18:48, 20.12.2021
Służby specjalne PRL, tajni współpracownicy komunistycznej bezpieki, członkowie PZPR, WSI, spółki w rajach podatkowych – red. Marcin Tulicki odsłonił w reportażu „Holding” szokujące kulisy powstania stacji TVN. – TVN to nawet coś więcej niż kolejna partia opozycyjna. Oni wręcz aspirują do tego, by sterować konkretnymi partiami w Polsce – komentuje Jakub Maciejewski, publicysta portalu wPolityce.pl. – TVN jest narzędziem kolonizowania kulturowego Polski, także narzędziem kolonizowania politycznego. To jest w dodatku bardzo opłacalny biznes dla tych, którzy to robią – mówi publicysta Rafał Ziemkiewicz. 18:48, 20.12.2021
nie towarzysz20:03, 20.12.2021
Jaka szkoda, że w maskach, bo może poznałbym kilku 'towarzyszy", albo ich potomków. 20:03, 20.12.2021
Stop_czerwonym20:22, 20.12.2021
Super, trzymamy kciuki aby Pan Prezydent Andrzej Duda podpisał tę nowelizację. Następnie przydałaby się jeszcze reforma wymiaru sprawiedliwości, zwłaszcza odsunięcie politycznych i skorumpowanych sędziów. 20:22, 20.12.2021
------sans22:34, 20.12.2021
a gdzie zwilennicy miesiecznika ,,adama i super adama'' kóry nie jest juz w Gorlicach? 22:34, 20.12.2021
GORLICZANIN18:47, 21.12.2021
CZERWONI to Pi S piotrowicze i tym podobni. 18:47, 21.12.2021
~~~~ja08:39, 22.12.2021
@GORLICZANIN a to ciekawe PiS (czy ludzie z PiSu) nie pozwoli;i na lustrację co było preludium do "nocnej zmiany" czy może jednak to byli ludzie PO? Teraz się zastanów, bo to zrobili ci co mieli coś do stracenia. 08:39, 22.12.2021
Globalista20:39, 20.12.2021
Nie obchodzi mnie żadne TV! Ludzie, oglądając to szambo ciągle będziemy podzieleni. WYŁĄCZ TELEWIZOR, a w szczególności programy informacyjne. 20:39, 20.12.2021
Betti21:47, 20.12.2021
Ta sama garstka osób co latem pod sądem czy rok temu na rynku w rocznicę śmierci Adamowicza 21:47, 20.12.2021
Greg23:00, 20.12.2021
I cale szczescie ze tylko garstka etatowych krzykaczy juz w tym uczestniczy. Kto ma rozum, to sie szybko polapal o co chodzi tzw. opozycji w tych spedach ulicznych. A nawolywanie przez Tuska publicznie do powieszenia sie jego oponentow politycznych to czyste sku..... nstwo i sianie nienawisci level hard. 23:00, 20.12.2021
rebn22:59, 20.12.2021
jak pan prezydent podpisze to znaczy,ze jest prezydentem Polski i Polaków
i ojczyzna panu podziękuje 22:59, 20.12.2021
Jacek19:49, 21.12.2021
Nic by się nie stało gdybyś napisał Pan Prezydent 19:49, 21.12.2021
rozsądny10:39, 22.12.2021
Pisowski prezydent zrobi tak jak mu biuro polityczne z Nowogrodzkiej każe i to ucieszy elektorat pisowski!!! 10:39, 22.12.2021
tempo23:00, 20.12.2021
inne kraje bloku wsch. zlustrowały a u nas nic
23:00, 20.12.2021
Andrzejekk02:16, 21.12.2021
Takie inicjatywy na tematy ostatnio TVN, dobitnie świadczą o nieznajomości tematu, a jedynie świadczą o tym, że ludzie ci padli ofiarą lub są stroną w propagandzie środowisk politycznych. 02:16, 21.12.2021
abc07:13, 21.12.2021
Wiarygodność TVN jak wiarygodność prowadzących FAKTY.(1 P.Kraśko jeżdżący bez prawka kilka lat) oraz wiarygodność WYBORCZEJ (Michnik całujący się z Jaruzelskim ) . Ludzie nie dajcie się zwariować !!!! 07:13, 21.12.2021
Niedajsienabrac07:43, 21.12.2021
TVN to CIA tak samo jak PiS. Temat zastepczy 07:43, 21.12.2021
Użytkownik07:51, 21.12.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Kozak10:00, 21.12.2021
Czytam te Wasze opinie i nie mogę zrozumieć skąd w Gorlicach i okolicy tylu zwolenników pisowskiej propagandy. Trochę obiektywizmu ! Czy Wy wszyscy jesteście zachwyceni dokonaniami naszej słynnej Pani Poseł, reprezentującej nasz region w Sejmie ? Czy to 500 plus , które było przyznam trafnym posunięciem, aż tak przesłoniło Wam oczy ? Czy Wy nie widzicie Jaki mamy obecnie wizerunek Polski w Świecie ? Zbliżamy się do powitania Nowonarodzonego Dzieciątka Jezus. Niech Was oświeci, obdaruje zdrowiem, miłością zwłaszcza do bliźniego, oraz obfitością swoich łask ! 10:00, 21.12.2021
Adik21:40, 21.12.2021
Widać w Gorlicach i okolicach są jeszcze ludzie myślący.
Wizerunek mamy dobry - spory polityczne świadczą jedynie o tym, że zaczęliśmy walczyć o swoją pozycję w Europie. Opinii UE nie ma co brać pod uwagę, bo tam toczy się walka i nagonka totalniaków opozycyjnych.
Wolałbyś, żeby wszyscy nas wykorzystywali jak było to dawniej, a za to klepali naszych polityków po plecach i chwalili jacy to niby super? A kończyło się tak, że na szparagi musieliśmy jeździć, Polska była tylko tanią montownią dla innych krajów. I co z tego, że Tuska klepali po plecach i wynosili na ołtarze?
Czas bić się o swoje, chociażby o reparacje od Niemiec. 21:40, 21.12.2021
Janusz10:46, 21.12.2021
Wczoraj widziałem wypowiedz w tvn niejakiego pana Janusza z kod Gorlice. Nic mnie tak nie cieszy jak ten kwik kodziarzy. Zaznaczam ,że nie lubię Pis ale to co wyprawiają kodziarze ,obywatele RP,itp.... to jeden wielki cyrk . Podpisz apel do Andrzeja Dudy o zawetowanie "lex TVN .Proszę wpisać osoby np. zmarłe ,wymyśleć jakiekolwiek imię ,nazwisko ,email i wszystko będzie ok .Takie to poparcie i uczciwość !!! Kodziarze kwiczymy dalej ,że łamana jest praworządność itd .Wesołych świat 🙂 10:46, 21.12.2021
Tola14:15, 21.12.2021
To przerazajace ile milionow euro tracimy jako spoleczenstwo tytulem przeroznych kar. Jest to efekt nieudolnosci i glupoty polityki PIS. Pisowska wladza i jej pociotki nie odczuja tego poteznego ubytku pieniedzy, ich posady opiewaja na niejednokrotnie ponad 50 tys. zl.. A szaraki na dole beda nadal sie skrecac od pierwszego do pierwszego. 14:15, 21.12.2021
Mig21:36, 21.12.2021
Nic nie stracimy, bo żadnych kar nie będziemy płacić. Jeśli UE nie wyda nam także należnych środków, to i my wstrzymamy wpłaty do Unii. Nałożone pseudo kary nie mają żadnej mocy wiążącej - jedna polityczna sędzina coś palnęła i niby to ma być respektowane? Gdybyśmy zamknęli Turów, to teraz zostalibyśmy bez prądu bo OZE nie pokrywa nawet 10% zapotrzebowania zimą. 21:36, 21.12.2021
Gorliczanin 14:41, 21.12.2021
Nie sądziłem że kiedyś zniżę się do poziomu zwolenników opozycji, ale dziś mam mega radochę korzystając z ich słabego hasełka ***** *** (TVN). 14:41, 21.12.2021
Użytkownik17:00, 21.12.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Tede19:17, 21.12.2021
TVN nie jest stacją informacyjną tylko ośrodkiem politycznym, skupiającym byłych komuchow i ich potomków. Zresztą nowa ustawa dotyczy wszystkich nadawców, podobnie jak w Niemczech czy Francji obcy kapitał nie może mieć więcej jak 49% udziałów
19:17, 21.12.2021
aa21:38, 21.12.2021
We Francji obcy kapitał nie może przekraczać 20% udziałów. 21:38, 21.12.2021
Jacek19:46, 21.12.2021
Dlaczego tylko jedno zdjęci i takiej ciulowej jakości? 19:46, 21.12.2021
Kozak04:22, 22.12.2021
Do …A czy to ważne !
Drożyzna, nieudolność w walce z COVID, tragizm walczących o lepszy byt dla swoich dzieci i rodzin na wschodniej granicy, „cuda” reform Czarnka, zakupy Błaszczaka, afera za aferą wykończą rządzących.
I to nie będzie 2023 ! To będzie 2022 ! Abdykacja Nowogrodzkiej ! A TVN był jest i będzie !
Czeka nas bezsilność i chaos. Opozycja nie będzie gotowa to przejęcia steru, a rządzący zdezerterują. Obym się mylił !
04:22, 22.12.2021
Adik08:46, 22.12.2021
Hahah dobre.
Z jednym masz rację - patoopozycja nie jest i nie będzie gotowa na przejęcie władzy, bo oni nadają się do cyrku a nie do rządzenia państwem. Co się działo za ich rządów, to wszyscy pamiętamy. Obecne pseudoafery to przy tym pikuś, co wyprawiali. Tam już się nikt nawet nie czaił i nie krył, chociażby ustawki z Kulczykiem, Amber Gold, OFE. Takie są fakty. Wiem, że bolą. 08:46, 22.12.2021
A czy to ważne...10:33, 22.12.2021
Cytat: "Drożyzna"
Tak, zgodzę się z tym argumentem. Tyle że jest to dość skomplikowany problem i winnych jest więcej. Tyle że teraz rządzi PiS i to on za to odpowiada. Więc zgodzę się z tym argumentem.
Cytat: "nieudolność w walce z COVID"
Zgadza się, lecz tak jak z przypadku drożyzny problem jest skomplikowany bardziej niż komukolwiek się wydaje. Nie winię PiSu za brak szczepień (bo dobrowolność szczepień odbieram pozytywnie), czy lockdowny(z większości usług nie korzystam, więc nie odczułem lockdownu)- a za CHAOTYCZNE prowadzenie działań, które widzieliśmy w trakcie trwania- i tutaj dobrym przykładem są maseczki- najpierw robią robotę, potem robotę robią tylko certyfikowane, później maseczki trzeba nosić wszędzie, teraz maseczki mogą być zwykłe i na otwartej przestrzeni są zbędne. Ku*wa, temat *%#)!& maseczek, a ja już nie wiem co i jak jest z nimi.
Cytat: " tragizm walczących o lepszy byt dla swoich dzieci i rodzin na wschodniej granicy,"
Problem jest skomplikowany (kiedy indziej wyjaśnię dlaczego winę za to wszystko ponoszą U.S.iA.), ale w tym wypadku popieram PiS. Tu nie chodzi o przepuszczenie kilku kobiet i dzieci, a całych tysięcy ludzi, którzy nielegalnie chcą dostać się do Europy. Wpuścisz 100, to następnego dnia będzie czekało 1000, a kolejnego 10000. To nie sztuka przyjąć kilkaset tysięcy migrantów- sztuką jest być gotowym ekonomicznie na ich przyjęcie. Poza tym- ludzie którzy podjęli decyzję by nielegalnie przekroczyć granicę w innym kraju, także powinni wziąć na siebie odpowiedzialność i liczyć się z konsekwencjami własnych działań (także i śmiercią z wychłodzenia własną bądź swoich bliskich).
Cytat: " „cuda” reform Czarnka,"
Poczekałbym na efekty tych reform. Dopiero potem można oceniać ich skuteczność (co nie zmienia faktu że zreformować dokładnie należy całe szkolnictwo, a nie wprowadzać takie kosmetyczne zmiany)
Cytat: "zakupy Błaszczaka"
Chodzi ci o rzekome meile? Wtedy ministrem był Macierewicz.
Cytat: " I to nie będzie 2023 ! To będzie 2022 "
Już raz PiS zaryzykowało przedwczesne wybory. I je przegrało. Kaczyńskiego i Tuska można nie lubić, ale inteligentnymi gośćmi, to oni jednak są. Wybory w 2023(chyba że wydarzy się coś niespodziewanego- np. śmierć Kaczyńskiego).
Cytat: " A TVN był jest i będzie ! "
I będzie- Discovery założy w Polsce firmę córkę i wykupi paredziesiąt procent od spółki matki. Proste.
Cytat: " Opozycja nie będzie gotowa to przejęcia steru, a rządzący zdezerterują."
Każda partia jest gotowa do przyjęcia władzy- to nie zawsze obywatele są gotowi na daną partię, jeśli wiesz o co mi chodzi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣. 10:33, 22.12.2021
Kozak23:58, 22.12.2021
Tak długo nie wytrzymają. 2022 ! Zjednoczona opozycja to życzenie wielu ! Niestety w obecnej sytuacji nierealne. A spółki ? To już przerabialiśmy ! Padła Kopacz, Szydło. Padł Gowin, Schetyna, Budka. Padnie Kukiz, bosy Lewicy, Kamysz, Morawiecki a Ziobro ? No właśnie Ziobro
23:58, 22.12.2021
A czy to ważne...04:30, 23.12.2021
Wytrzymają. Kaczyński wie, że przedwczesne wybory mógłby przegrać (za mało czasu by "kupić" wyborców)- zresztą jak już wspomniałem Kaczyński już raz popełnił ten błąd i słono za niego zapłacił. Dlatego w 2022 PiS dalej będzie robił to co chcę, ale w 2023 już złagodnieje, by powalczyć o głosy centrum (upraszczając: Lewica, oraz Skrajna Lewica a także Skrajna Prawica nie poprą PiSu, więc zostaje tylko niezdecydowane Centrum). Zresztą dobrym przykładem jest przypadek Mejzy (czy jak mu tam było), oraz Kukizów (są PiSowi potrzebni więc będą bronieni).
A co z Ziobrem? Wcale bym się nie zdziwił, gdyby w przypadku "upadłości" Zjednoczonej Prawicy, Solidarna Polska dogadała się z Konfederacją (Solidarna Polska stała się najbardziej radykalna ze wszystkich partii w Zjednoczonej Prawicy). 04:30, 23.12.2021
dlaczego nie zależne19:09, 22.12.2021
WOLNE MEDIA I KORZYŚCI 19:09, 22.12.2021
Daniel 222222:15, 22.12.2021
Przeciez Gorlice to lektorat Pisu 22:15, 22.12.2021
Ona14:15, 23.12.2021
Nie Gorlice tylko okolice , czyli wies 14:15, 23.12.2021
Dida21:59, 23.12.2021
No i? Wolny kraj wiec ludzie moga glosowac tak jak chca i uwazaja. A co, na PiS to gorsi i tylko jedynie sluszna KO czy Lewica to okaz inteligencji? Juz to widzielismy i przerabialismy. 21:59, 23.12.2021
A czy to ważne...12:38, 24.12.2021
Sprawa elektoratu jest bardziej skomplikowana- mamy tutaj wiele czynników- wiek, wykształcenie, płeć, pochodzenie, wyznawana religia i wartości itd. Jest jeszcze jeden czynniki, o którym wielu ludzi ludzi zapomina (bo jego statystyki najczęściej nie obejmują), a jest on najbardziej kluczowy i najważniejszy. Mianowicie "interes własny każdego wyborcy" (zabrzmiało to dwuznacznie nieco🤣🤣🤣🤣🤣). O co w tym chodzi? A no tylko i wyłącznie od programu danej partii i jego realizacji. Partia kierująca swój program wobec pracowników, będzie liczyła na niemalże całkowite ich poparcie, przy jednoczesnym zerowym poparciu przedsiębiorców i np. na odwrót. Ma to także znaczenie poniekąd sentymentalne- np. "Za SLD żyło mi się cudownie- miałem 3 auta, zarabiałem kokosy i budowałem kolejny dom, ale potem przyszły PiS oraz PO i skończyły się dobre czasy". Dlatego na daną partię głosują ludzie którzy w jej zwycięstwie mają większy, lub mniejszy, ale jednak określony interes. Pozostałe czynniki takie jak wiek, płeć, wykształcenie itd. mają mniejsze znaczenie.
Teraz zadacie pewnie pytanie- dlaczego w powiecie gorlickim większość ludzi głosuje na PiS, skoro większych inwestycji nie ma, infrastruktura jest budowana w ślimaczym tempie a o przyzwoitą robotę dalej jest ciężko? Bo to o czym wspomniałem to zbiorowe, problemy na które nie zwraca się uwagi. Podejmując decyzję w wyborach, każdy indywidualnie patrzy na swoje życie, nie na problemy zbiorowe. Dlatego wyborca będzie zwracał uwagi że w regionie niema przyzwoitej komunikacji publicznej- bardziej go zainteresuje czy jest bogatszy niż rok temu, czy nie. 12:38, 24.12.2021
Użytkownik06:17, 23.12.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Jc16:56, 23.12.2021
Wybor kanalu to przycisk na pilocie albo tak lub nie 16:56, 23.12.2021
mnbv04:27, 25.12.2021
komunizm w Polsce ma się dobrze! 04:27, 25.12.2021
Kuba Diduch12:38, 27.12.2021
W świetle powyższych wyważonych komentarzy wygląda więc na to, że Andrzej Duda to komunista, ubek, oficer wsi i ruski agent. Przed chwilą zawetował lex tvn. 12:38, 27.12.2021
lex20:07, 27.12.2021
Jeżeli już to Prezydent Andrzej Duda. Nie przejdzie Diduchowi przez gardło? 20:07, 27.12.2021
Gorliczanin23:10, 27.12.2021
Czekam na jakąś pochwałę Pana Prezydenta z Pana strony! Bo chyba Pana reprezentuje.🙂 23:10, 27.12.2021
Kuba Diduch05:25, 28.12.2021
Lex: Pan Prezydent Andrzej Duda. Gorliczanin: od 10 lat nie mam telewizji i jej nie oglądam. Ale umowy międzynarodowe, a zwłaszcza z USA rzecz święta. A swoją drogą przewrotne pytanie - skoro do tej pory zdaniem wyborców PIS Pan Prezydent Duda reprezentował wszystkich Polaków, to po nieprzychylnej dla PIS decyzju już nie reprezentuje? 05:25, 28.12.2021
Gorliczanin 02:25, 29.12.2021
Kuba Diduch: 100% Prezydent wszystkich Polaków. " ...Umowy to rzecz święta..."???Ciekawe? Ale gdzie pochwała? Wyborcom innej opcji nie przejdzie przez gardło! Mistrz obracania kota ogonem!!! 02:25, 29.12.2021
Kuba Diduch09:12, 29.12.2021
Do Gorliczanin. Bardzo mądra i wyważona decyzja Pana Prezydenta Andrzeja Dudy. Jedna z niewielu, ale po tym, jak zawetował ziobrowską reformę sądownictwa można się było w przyszłości takich ruchów spodziewać. Poczyniona wbrew woli własnego elektoratu o czem łatwo się przekonać czytając 80 komentarzy powyżej. Nie zazdroszczę więc rozterek i współczuję kotu, którego Państwo wyborcy obecnego Prezydenta będziecie musieli zwyobracać. Moje obracanie to przy czekającej Was gimnastyce małe miki. Pozdrowienia serdeczne Anonimowy Gorliczaninie. Za prawicową zajadłością nie idzie bowiem odwaga pozwalająca przynajmniej podpisać się pod własną opinią imieniem i nazwiskiem. Zresztą to jak zauważyłem trend powszechny i niezależny od poglądów. 09:12, 29.12.2021
A czy to ważne...19:16, 02.01.2022
Cytat: "Pozdrowienia serdeczne Anonimowy Gorliczaninie. Za prawicową zajadłością nie idzie bowiem odwaga pozwalająca przynajmniej podpisać się pod własną opinią imieniem i nazwiskiem. Zresztą to jak zauważyłem trend powszechny i niezależny od poglądów."
Pomijając poglądy polityczne, stwierdzam że poruszyłeś bardzo ciekawy temat. Mianowicie z jednej strony podstawową regułą jaką uczy się już dzieci na pierwszych lekcjach informatyki, jest kwestia zachowywania jak największej anonimowości w Internecie. Nie należy podawać żadnych danych osobowych. I ja się z tym zgadzam w 100%. Im mniej udostępnia się danych, tym mniejsze ryzyko powstania jakichkolwiek nieprzyjemności. Z drugiej jednak strony- kultura wypowiedzi. Wielu użytkowników wyznaje szkodliwą zasadę- "chojrak w necie p**da w świecie" (co jest domeną ludzi tchórzliwych i zakompleksionych). Dlatego najbardziej sensownym zachowaniem wg mnie jest zachowywanie anonimowości, przy jednoczesnym kulturalnym traktowaniu innych oraz tolerancji wobec ich poglądów (z zachowaniem zasady: "nie pisz nic czego byś nie był w stanie powiedzieć komuś prosto w oczy"). 19:16, 02.01.2022
MM15:40, 29.12.2021
Decyzja na pewno dobra, ale z ciekawi mnie motywacja.. bo nie wierzę, że chodziło o wolne media. Prędzej obawa o własną przyszłość po zakończeniu tej prezydentury, bo nawet groźba odszkodowań nie jest - jak widać - dla tej władzy straszna...
Ale najważniejsze, że zawetował. A elektorat dalej myśli, jak tego kota wykręcić... ;) 15:40, 29.12.2021
jccfgjfgc15:59, 01.01.2022
Amerykanie pokazali haki (śledzenie opozycji przed wyborami- Nixon za mniejsze wykroczenie został wywalony)
Adrian też ma swoje za uszami i gdyby nie zawetował, to amerykanie zrobiliby kolejne przecieki 15:59, 01.01.2022
A czy to ważne...19:05, 02.01.2022
Cytat: "nie wierzę, że chodziło o wolne media."
TVN ma tyle wspólnego z wolnymi mediami co Stalin z humanitaryzmem. Tu chodziło o swobodę prowadzenia działalności gospodarczej opartej na międzynarodowych umowach itd.
Cytat: "Prędzej obawa o własną przyszłość po zakończeniu tej prezydentury, bo nawet groźba odszkodowań nie jest - jak widać - dla tej władzy straszna... "
Jak dobrze pamiętam jest w naszej polskiej konstytucji swoisty dożywotni immunitet polityczny. Mianowicie za wszelkie decyzje podjęte w związku ze sprawowaniem urzędu polityk nie ponosi odpowiedzialności (czytałem o tym jakieś dziesięć lat temu, więc może i pamięć mnie zawodzić- ale coś takiego istniało). Trybunał Stanu? To wspomogę się wiki- by postawić prezydenta przed TS potrzeba 374 członków ZN (sejm+senat). W obecnych podziałach w społeczeństwie postawienie kogokolwiek przed TS jest niemalże niemożliwe.
Cytat: "Amerykanie pokazali haki (śledzenie opozycji przed wyborami- Nixon za mniejsze wykroczenie został wywalony)
Adrian też ma swoje za uszami i gdyby nie zawetował, to amerykanie zrobiliby kolejne przecieki"
Nie pokazaliby- część "haków" umoczyło by także U.S.i A (min. sprawa tajnych więzień w Europie wschodniej). Z drugiej strony Amerykanie zdają sobie sprawę z obecnej sytuacji na świecie (tzw. "II Zimna Wojna") - konflikt Polska vs U.S.iA. byłby porażką dla obu krajów.
Z jednym się zgadzam- ciekawi mnie temat wyborczego szpiegostwa. Pytanie czy odpowiedzialny za to jest rząd, jakiś pojedynczy renegat, czy może hakerzy?
19:05, 02.01.2022
MM20:13, 02.01.2022
Jeżeli TVN nie są "wolne", to jak nazwiesz TVP? Mnie interesuje, jak media patrzą władzy na ręce.. ile afer obozu rządzącego odkryła TVP?
Pisząc o ew. obawie PAD-a o własną przyszłość nie miałem na myśli TS, tylko jego dalszą karierę w gremiach międzynarodowych. Nie wetując ustawy naraziłby skarb państwa na kolejne odszkodowania, ale to akurat PIS (i PAD) ma gdzieś... Wetując ustawę zarobił parę punktów u Amerykanów, to wszystko. Może nie będą blokować jego kandydatury na jakąś podrzędną funkcyjkę np. przy ONZ?
Ostatni punkt: Izrael nie sprzedawał Pegasusa ani hakerom, ani pojedynczym renegatom, tylko służbom (faktura się przecież znalazła..), więc nie wiem, nad czym się zastanawiać. 20:13, 02.01.2022
A czy to ważne...22:51, 02.01.2022
Cytat: "Jeżeli TVN nie są "wolne", to jak nazwiesz TVP? Mnie interesuje, jak media patrzą władzy na ręce.. ile afer obozu rządzącego odkryła TVP?"
Już wielokrotnie wspominałem: jeśli by ocenia media pod kątem obiektywności to TVN=TVP=0%. TVN są mediami niezależnymi? Nie. Po prostu skupiają ludzi z przeciwnej strony barykady do TVP. Wiele razy wspominałem że oglądam regularnie i prawie codziennie tak samo TVN24 jak i TVPINFO- i obydwie stację przedstawiają swoim widzom festiwal kłamstw i półprawd, ogłupiając ich tak samo. Narracja jest tylko inna, oraz adresat przekazu.
Cytat: " tylko jego dalszą karierę w gremiach międzynarodowych."
Nie zrobi kariery. Nie wynika to z powodu politycznych- raczej z dumy (bo to trochę uwłaczające by pierwsza osoba w państwie, nagle została jakimś tam anonimowym komisarzem w ue, czy też w onz). Tak ja to widzę.
Cytat:" Nie wetując ustawy naraziłby skarb państwa na kolejne odszkodowania, ale to akurat PIS (i PAD) ma gdzieś... "
Sprawa jest nieco bardziej złożona. Bo niby mamy umowy międzynarodowe- ale bądź co bądź Polska jest też krajem oficjalnie suwerennym. I teraz pytanie jak można pogodzić np. traktat międzynarodowy z ustawą suwerennego państwa. Ale jak już mówiłem- są to sprawy bardzo złożone i delikatne. Osobiście jestem za swobodą prowadzenia działalności gospodarczej, ale na zasadach ogólnych (prowadzisz działalność w Polsce- płać polskie podatki- nie chcesz? To wypad).
Cytat: "Ostatni punkt: Izrael nie sprzedawał Pegasusa ani hakerom, ani pojedynczym renegatom, tylko służbom (faktura się przecież znalazła..), więc nie wiem, nad czym się zastanawiać."
Bez względu jak media przedstawiają hakerów, należy wiedzieć jedno- każdy haker to przestępca. Przestępca nie musi czegoś kupować legalnie, skoro może to zdobyć na własną rękę. Haker nie kupi oprogramowania- on go ukradnie. Mówiąc o renegatach, miałem na myśli ludzi(np. byłych funkcjonariuszy służb specjalnych) którzy mieli dostęp do legalnie zdobytego sprzętu (legalnie zakupionego), ale wykorzystywali go dla własnych korzyści. No i opcja trzecia- rząd szpieguje swoich obywateli, co też by mnie nie zdziwiło (wikileaks??? dobrze pamiętam?). Wszystkie trzy opcje są realne- do pierwszej nie przyzna się Izrael (że mają oprogramowanie, które hakerzy im buchneli i krąży teraz po świecie- wstyd dla firmy i jej upadek), do drugiej i trzeciej nie przyzna się Polska (renegatów zwalcza się po cichu, zaś szpiegostwo konkurencji było by aferą tysiąclecia). 22:51, 02.01.2022
MM00:54, 03.01.2022
Skoro pod względem wiarygodności TVP=TVN, to skąd czerpiesz wiedzę o tym, co się dzieje? Komu wierzysz? Poważnie pytam..
Bardzo ciekawa jest teza, czy aby można pogodzić traktat międzynarodowy z ustawą suwerennego państwa.. a co ma piernik do wiatraka? Idąc tym tokiem, to chyba jednak nie ma suwerennych państw, bo raczej wszystkie są związane traktatami. Zabawny jesteś..
A co z tymi podatkami? TVN zapłacił za 2020 więcej CIT-u, niż TVP. Więc o co chodzi?
A z tym wykradzeniem Pegasusa to już pojechałeś.. :D 00:54, 03.01.2022
A czy to ważne...10:05, 03.01.2022
Cytat: "Skoro pod względem wiarygodności TVP=TVN, to skąd czerpiesz wiedzę o tym, co się dzieje? Komu wierzysz? Poważnie pytam.."
Skąd biorę wiedzę co się dzieje? Z TVPINFO, z TVN24, z Polsat News, z Internetu, różnego rodzaju opracowań oraz... z książek. Różnica jest taka że staram się mieć otwarty umysł- słuchać argumentów jednych i drugich i szukać odpowiedzi na pytania które mnie nurtują- nie idę z nurtem propagandy -myślę samodzielnie. Dlatego TVP=TVN=0% obiektywizmu (chcesz, mogę ci przedstawić kilka przykładów manipulacji mediów stosowanych przez jednych i drugich).
Cytat: "Bardzo ciekawa jest teza, czy aby można pogodzić traktat międzynarodowy z ustawą suwerennego państwa.. a co ma piernik do wiatraka? Idąc tym tokiem, to chyba jednak nie ma suwerennych państw, bo raczej wszystkie są związane traktatami. Zabawny jesteś."
Ma dużo- suwerenność to jest podstawa. Bez suwerenności nie ma nic. Nie może być tak by jakiekolwiek państwo narzucało Polsce co ma robić, a czego ma nie robić (ustawa 447).
Cytat: "A co z tymi podatkami? TVN zapłacił za 2020 więcej CIT-u, niż TVP. Więc o co chodzi?"
To jest nic- jak wytłumaczysz mi logicznie że musisz płacić abonament za fakt posiadania odbiornika TV- mimo iż możesz nie korzystać z programów telewizyjnych(bo masz tv do oglądania filmów na DVD)? Powiesz- absurd. I podobnie jest z podanymi przez ciebie podatkami.
Cytat: "A z tym wykradzeniem Pegasusa to już pojechałeś.. :D"
Sugerujesz że hakerzy nie dali by rady ukraść Pegasusa? To że nie doceniasz ich możliwości nie oznacza że nie byli by w stanie tego dokonać.
10:05, 03.01.2022
MM10:29, 03.01.2022
Odpowiedzi wymijające, zbaczające na tematy kompletnie niezwiązane z pytaniem.. coś mi to przypomina. To ja już podziękuję, powodzenia. Zresztą... czy to ważne :D 10:29, 03.01.2022
A czy to ważne...12:23, 03.01.2022
Cytat: "Odpowiedzi wymijające, zbaczające na tematy kompletnie niezwiązane z pytaniem.. coś mi to przypomina."
Odpowiedzi adekwatne do pytań. Na pytania tendencyjne stosuje się wymijające odpowiedzi. Zacznij zadawać "proste" pytania, nawet na trudne tematy, to uzyskasz równie bezpośrednie odpowiedzi.
Cytat: "To ja już podziękuję, powodzenia."
Miłego dnia wzajemnie
Cytat: " Zresztą... czy to ważne :D"
Teraz już wiesz skąd mój nick.
12:23, 03.01.2022
kochaś 12:14, 30.12.2021
kocham te wspaniale nie zależne media takie jak GORLICE 24 kocham je tak jak MICHNIK GENERAŁA 12:14, 30.12.2021
Gorlik20:27, 30.12.2021
Wierni i naiwni wyborcy Prezydenta Dudy zawiedzeni. Byli histerycznie pewni, że PAD pokaże, jak obraźliwie określali, "komuchom", ich miejsce w szeregu, tymczasem PAD pokazał że to on szuka już swojego miejsca po zakończeniu prezydentury, najlepiej poza granicą Kraju. Dlatego, żeby poprawić swój wizerunek międzynarodowy (USA, UE) zdradził swoich wiernych wyborców i zawetował „lex TVN”- Przecież wyborcy i obrońcy, jak Gorliczanin i inni a także Prezes nad Prezesami i Jego przyboczni żołnierze, nie będą Mu już potrzebni. Dla spełnienia żądań Prezesa PAD zużył już pewnie wiele długopisów do podpisania ustaw, nawet niekiedy, naruszając Konstytucję RP.
Opozycja zadowolona z weta, bo niezależny od rządu nadawca tv zostaje. Ale nie zamierza dziękować Prezydentowi za to, że przy okazji załatwienia swoich interesów, nie zabrał Polakom należnego im prawa do informacji. Największy kłopot ma teraz mściwy Prezes, bo musi szukać wyjścia, żeby tego "króliczka dalej gonić". On tak łatwo się nie poddaje.
20:27, 30.12.2021
mistrz11:39, 31.12.2021
mistrz i zarazem największy strateg PREZES JAROSŁAW wspaniale ogrywa tą durną opozycje brawo i jeszcze raz brawo tak trzymać niech się cieszą to wszystko jest wspaniale za aranżowane ha ha ha tylko PIS...... 11:39, 31.12.2021
A16:49, 31.12.2021
Jego (Prezesa) wierni pretorianie z "wypranymi" mózgami przez Jego telewizję, przyjdzie taki dzień, że obudzą się z ręką w nocni.. 16:49, 31.12.2021
MM15:52, 02.01.2022
Zgadza się, genialny strateg ogrywa opozycję, wprawdzie z trudem, ale jednak... ale z jaką łatwością ogrywa swój durny elektorat, to jest naprawdę mistrzostwo świata. Kurski miał rację mówiąc, że ciemnota wszystko kupi.. :p 15:52, 02.01.2022
Max 6617:02, 06.01.2022
Komuchy na rynku 17:02, 06.01.2022
heh!10:27, 13.01.2022
Ależ "tłumy", lol... Ciągle te same mordki... 10:27, 13.01.2022
Ola10:37, 20.12.2021
37 38
to zapoznaj sie z regulaminem sejmu, ktory pisory przy tej ustawie złamali.... 10:37, 20.12.2021
Skorpion10:48, 20.12.2021
17 21
Więc tak ( ja ) byłeś ,jesteś i będziesz tylko ja .. 10:48, 20.12.2021