Zamknij

Gorlice. Bałajewicz zarzuca dyrektorowi szpitala kłamstwo

15:40, 17.11.2020 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 19:10, 18.11.2020
Skomentuj

Publicznej przepychanki pomiędzy władzami miasta, a władzami szpitala, który przypomnijmy bezpośrednio podlega staroście, a nie burmistrzowi ciąg dalszy. Po kilku dniach od publikacji na naszych łamach wspólnego oświadczenia dyrektora szpitala, starosty oraz Przewodniczącego Rady Powiatu mamy ripostę ze strony Rafała Kukli i Łukasza Bałajewicza.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Z ręką na sercu musimy przyznać, że nie bardzo rozumiemy konfliktu, który od pewnego czasu trwa pomiędzy burmistrzem i jego zastępcą, a najpierw władzami powiatu gorlickiego, a teraz też władzami gorlickiego szpitala specjalistycznego. 

Wszystko zaczęło się kilka tygodni temu, gdy Łukasz Bałajewicz pełniący z nadania funkcję zastępcy burmistrza Gorlic zaczął oceniać krytycznie sytuację panującą ówcześnie w Radzie Powiatu Gorlickiego, która przypomnijmy administracyjnie w najmniejszym stopniu nie podlega władzy burmistrza.

[ZT]8559[/ZT]

Po pierwszej videopublikacji, pojawiły się kolejne. Po dwóch tygodniach ataków pod swoim adresem głos zabrała Maria Gubała Starosta Powiatu Gorlickiego. 

[ZT]8591[/ZT]

Wtedy to burmistrzowie swoje zainteresowanie skierowali w stronę gorlickiego szpitala i jego dyrekcji, co w efekcie skutkowało zwołaniem specjalnej konferencji dla mediów i wydaniem przed Dyrektora Szpitala, starosty oraz Przewodniczącego Rady Powiatu oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. 

[WIDEO]400[/WIDEO]

Dziś po kolejnych trzech dniach przyszedł czas na kolejny odcinek tego "dramatu". Tym razem w rolach głównych wystąpili ponowie Rafał Kukla i jego zastępca Łukasz Bałajewicz. 

W zaledwie trzyminutowym nagraniu z ust Łukasza Bałajewicza padły dość ostre dla okoliczności słowa 

(...) zapewniamy również, że przyjdzie czas, że każde kłamstwo, które padło z ust dyrektora Świerza, zwłaszcza, co do wsparcia udzielonego szpitalowi przez miasto zostało sprostowane i wyjaśnione (...)

Pełne nagranie wystąpienia burmistrza i jego zastępcy poniżej

Pisma, o których mowa w nagraniu dostępne są po kliknięciu TUTAJ

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(54)

Pacjent Pacjent

67 61

Burmistrzowie mają racje, słusznie 16:10, 17.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ahh te Gorlice! Ahh te Gorlice!

20 26

Nie! Burmistrzowie nie maja racji. Graja na siebie bo wiedzą, ze Kochan wrócił do gry i może im zaszkodzić za 3 lata. 20:04, 17.11.2020


reo

Amnezja Amnezja

89 21

Przypomnijcie mi proszę, Bałajewicz to jest ten, co to już dwa razy do Rady Miasta się nie dostał? Ostatnio nawet startując z pierwszego miejsca? 16:19, 17.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SwirusSwirus

3 12

AMNEZJA, przemawia przez ciebie jad, zgryzliwosc, wymadrzanie sie. 12:59, 18.11.2020


PpkPpk

53 15

A czy gazeta nie powinna być bezstronna? 16:21, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlaAla

77 17

Słyszałam od wielu osób że ów pan bardzo lubi wtrącać się tam gdzie nie ma nic do gadania i wpływać na decyzje które do niego nie należą. Zamiast usuwać przysłowiowe belki ze swojego oka woli zabierać się za źdźbła w oku innych. Nie jest to dobra cecha u polityka nawet z tak małego miasteczka jak nasze. Niech się skupia na zadaniach do niego należących bo jest ich wiele a nie mąci i jątrzy bo to z perspektywy obserwatorów nie doda mu splendoru a raczej jest irytujące delikatnie mówiąc. 16:46, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DonekDonek

54 10

Jaś Fasola i Halabala 16:56, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gebo@ EducationGebo@ Education

44 14

Postawy burmistrzów w wielu sprawach są nieprofesjonalne bo stronnicze i pozbawione przyzwoitości /fakty prawdy materialnej mają za nic/.
Problem w tym że prawo jest tak zle skonstruowane ,że wojewoda ma niewielki wpływ na samorządy.
17:03, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

43 7

A co z tym hotelem co go burmistrz chciał budować? 17:09, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrażynaGrażyna

54 62

Brawo burmistrzowie.
Podejrzewam,że gdybyście Wy nie zabrali się za to,to starostwo,by zamiotło sprawę pod dywan,bo na tym najpewniej zależało dyrektorowi,a tak mleko się wylało i jeszcze wiele spraw ujrzy światło dzienne.
Brawo 17:12, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

56 24

Panowie weżcie sie za robote a nie wytykanie jeden drugiemu błędów nie przystoi to. 17:35, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

takaprawdatakaprawda

71 11

Pan Bałajewicz i wszystko w temacie - ten kto miał z nim do czynienia wie o co chodzi, ja tak i nie polecam. 17:45, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Radny Radny

48 12

Obydwaj panowie są cacy wszystko wiedzą najlepiej itp bez komentarza 17:50, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LelekLelek

59 12

Panowie aż się proszą, żeby z bliska i wnikliwie przyglądać się ich pracy.
I pewno się tego doczekają. Nie wiem czy będą zadowoleni.... 18:39, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co to ma być?Co to ma być?

47 7

Co prawda obydwaj burmistrzowie moga miec własne zdanie na temat naszego szpitala w którym dzieje sie nie najlepiej i jest to powszechna wiedza. Tym nie mniej zajmowanie stanowiska przez burmistrzów, jako przedstawicieli władz samorzadowych, to juz nie jest ich prywatne zdanie, to jest zdanie polityków, których wybraliśmy do sprawowania zupełnie innych zadań niz troska o szpital. Takie mącenie burmistrzów świadczy o nieznajomości elementarnego prawa o samorzadzie. To jest zwykłe pieniactwo. powinniśmy to zapamiętac do nastepnych wyborów. 19:08, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZwZw

41 44

Wreszcie ktoś sie bierze za dyrekcje tego Szpitala. Popieram Burmistrzów i życze
wytrwałosci w dązeniu do prawdy. 19:31, 17.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AlinaAlina

19 7

Tyle tylko że burmistrzowie nic do tego nie mają. To tak jakby ktoś wszedł z marszu do szpitala i powiedział tupnąwszy nogą: zrobię tu porządek. Wtrącanie się do cudzych zadań rodzi zatargi i niepotrzebne napięcia. Ale niektórzy tym żyją . 21:15, 17.11.2020


MyszkaMyszka

13 11

Pani Alino!!! Jak ktoś jest proszony o pomoc (na podstawie listów wysłanych ), to kazdy kto ma chodź trochę serca, chęci , współczucia uczyni to, bo jest poprostu o to proszony jako ostatnia szansa ratunku. Gdyby pani była świadkiem zagrożenia życia, to by się pani nie wieprzala tzn nie pomagała, bo pani to nie służba zdrowia. Masakra co za myślenie. Wstyd!@@ 06:59, 18.11.2020


JedynkaJedynka

48 7

Normalny samorządowiec nawet jak ma krytyczne sygnały od mieszkańców na temat działania innej jednostki samorządowej rozmawia z tym, kto odpowiada za tę jednostkę. Z kolegą, koleżanką w samorządzie. Natomiast kandydaci na lokalne " gwiazdy polityki " nie zniżają się do rozmowy tylko od razu występują na You Tobie dla szerokiej publiczności. 19:45, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Patryk Patryk

47 4

toudi i księciuniu w akcji walka o wiatraki a rafineria tyka... tyk tyk 20:04, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KruszynķaKruszynķa

31 37

Panowie macie rację w 100%, dobrze mówicie i działajcie tak dalej!!!! 20:26, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Qń

47 6

Możeby Kukla i Bałajewicz wrócili też do wyjaśnień ws budowy parkingu dla urzędników?
300 000 złotych za plac 30 x 100 m²? 21:13, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlaAla

36 3

,, Nikt nie jest bardziej niesprawiedliwy w osądzaniu innych, niż ten, kto ma wysokie mniemanie o sobie." 21:24, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hm...Hm...

22 15

Burmistrz ma rację, jeżeli chodzi o wgląd w to co się faktycznie dzieje w szpitalu i nie może być tak, że Powiat blokuje drażliwe dane szpitala.

A mam także pytanie, szczególnie po ujawnionych taśmach z Włoch i Ukrainy, czy z chorych na COVID dla jakich "nie ma ratunku" szpital w Gorlicach pobiera narządy? 22:56, 17.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

6 0

z pewnością pobiera🤣🤣 o jejku ten świat oszalał...a sorry, to nie świat tylko ludzie😥 13:01, 18.11.2020


jacek12jacek12

35 7

Ja tu widzę wpieprza...nie się w nie swoje sprawy- szczególnie ten mały po prostu uwielbia wprowadzać chaos intrygi w stosunki miedzyludzkie - burmistrzowie pilnujcie spraw miasta.... . jest tu kupa roboty😐 23:02, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KozakKozak

31 12

Prawdziwa cnota krytyki się nie boji. Starostwo broni Szpital i Dyrektora, który dla dobra sprawy powinien odejść. W Szpitalu dzieje się źle i czas najwyższy to naprawić.
Włodarze miasta powinni zająć się swoim balaganem.
Społeczeństwo powinno bronić Szpital przed katastrofą, żeby nie było " mleko się wylało". 23:55, 17.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

34 12

Dyrektor Szpitala traktuje pracownika jak śmiecia , niech odejdzie. 00:55, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuduDudu

35 9

Ludzie, skoro anonim od pracowników szpitala dotarł tez do burmistrzów, to przecież muszą zareagowac. A dyrektor szpitala juz dawno mógł sprawe zalatwic wewnątrz, a tak to jeszcze wiele ciekawostek uslyszymy 05:41, 18.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jonajona

8 4

żadnej sprawy nie wyjaśnia się w momencie, a szczególnie tak trudnej. I powiat i Dyrektor znają swoje zadania i obowiązki 13:05, 18.11.2020


DiluśDiluś

2 1

Anonim dotarł do burmistrzów... no proszę co za info idiotyczne ...
? burmistrzowie nie reagują na oficjalne pisma,na fakty jeśli skargi dotyczą męta z ich klanu.
a reagują na anonimy?
Niech skupią sie na podległych sobie kierownikach nieudacznikach niszczycielach za pieniądze podatników -------------------zamiast kreowac intrygi w przestrzeni innych 17:11, 19.11.2020


DyrektorDyrektor

32 12

Dyrektor Swierz niczego nie załatwi , jak można zmuszać pracowników do pracy na umowach śmieciowych i przez firmę zewnętrzna? Zwolnić buca. 07:19, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

31 11

A zalanie kostki granitowej asfaltem to przejaw gospodarności??? A przejawem gospodarności jest remont basenu? Szczególnie teraz gdy jest zamknięty, podobnie jak i na wiosnę było? A może odpady na rafinerii? Cóż za zaangażowanie w bezpieczeństwo mieszkańców? A może śmierdząc oczyszczalnia? To jest dopiero przejaw troski o dobro mieszkańców i wizerunek miasta wśród przyjezdnych - odór na wjeździe! Nie! Na pewno obwodnice to przejaw tej troski! Gdyby Starostwo nie przebudowało ul. Sikorskiego i Stróżowskiej to mielibyście północne obejście! Bo na W. Pola to nawet chodnika nie zrobiliście! No cudowne działania klakierów dla dobra mieszkańców! 07:59, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a PIPa PIP

26 6

Jeżeli dochodzi do takich naruszeń prawa pracy to gdzie jest PIP??? Zwykłe małe firmy potrafią gnębić a szpital to co? Święta krowa? Dlaczego brak kontroli? Łącznie z zastępowaniem umów o pracę umowami cywilnoprawnymi. 08:06, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorlikGorlik

25 10

Nie mam zamiaru bronić drugiej strony, ale Panowie Burmistrzowie tym swoim wystąpieniem „udowodniliście”, ze nie potraficie rządzić na zajmowanych stanowiskach. Powinniście „wbić” sobie do głowy, że służba zdrowia podlega pod samorząd powiatowy i nie mieliście prawa żądać „UDZIELENIA WYJAŚNIEŃ”, a przynajmniej nie w takiej formie. JAK MOŻNA BYŁO DLA UPRAWIANIA PIJARU WYKORZYSTAĆ SZPITAL – JEGO PRACOWNIKÓW PRACUJĄCYCH W NIEPRZRCIĘTNYCH WARUNKACH W STRACHU I ZŁOŚCI ? Otrzymane listy – skargi od pracowników szpitala powinniście przesłać do Starostwa i powiadomić o tym, bez komentarza, opinię publiczną. Panie Burmistrzu czas zawrócić Bałajewicza z tej drogi i iść wspólnie drogą właściwą. Przed Wami dużo do zrobienia, jak na razie to realizujecie drobne inwestycje dla wąskiego grona mieszkańców i albo coś wyburzacie albo naprawiacie wykonane wcześniej buble. 11:07, 18.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GrażynaGrażyna

8 7

Człowieku Ty chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem.Starostwo zostało poinformowane,ale nic z tym nie zrobili,bo prawdopodobnie dyrektor Świerz tam rozdaje karty,dlatego pracownicy szpitala poprosili o pomoc urząd miasta. 15:17, 18.11.2020


GorlikGorlik

6 1

Kobieto : przykro mi, że nie napisałem o tym co byś chciała przeczytać i myślę, że mnie nie zrozumiałaś. Przecież dałem do zrozumienia, ze nie podejmuję się brać udziału w plebiscycie i stawać za jedną ze stron w sporze pomiędzy samorządami. Odniosłem się jedynie do treści artykułu – do wypowiedzi medialnej burmistrzów. Teraz zadaję pytanie retoryczne : Czy Ty (Twój język) wierzysz w to, że burmistrzowie stawiając nie po raz pierwszy, brutalne żądanie wyjaśnienia sprawy wchodząc w kompetencje innego samorządu – mieli nadzieję, że ich interwencja odniesie skutek i rozwiąże problemy pracowników szpitala? Bo ja myślę, że to bardzo czytelny pijar. Te opisane nieprawidłowości w szpitalu mogą rozwiązać:
Samorząd, a w ostateczności prawnicy i Sąd.
17:27, 18.11.2020


jankajanka

31 8

Tak jest jak miastem od lat rządzą nieudacznicy z wielkim mniemaniem. 12:10, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uściańskiuściański

24 3

Pan Bałajewicz zanim został mianowany na to zaszczytne miejsce w ratuszu czym się zajmował wcześniej? 17:08, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁukaszŁukasz

14 23

popieram panów Burmistrzów 17:14, 18.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RafałRafał

4 6

Ja również :-))) 19:04, 18.11.2020


Ja Ja

23 1

Panowie za dużo żelu, bo się świeci... 19:34, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StaszekStaszek

5 9

Pani od śpiewu i tańca chyba nawet nie wie co się dzieje... ale z Kochanem pasuje na forach, wreszcie swój że swoim :) 21:51, 18.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JudymJudym

10 7

Judym.
Może i dobrze, że Panowie Burmistrzowie wezmą się za gorlicki szpitale. Starostwo już od wielu lat kryje nieprawidłowości w szpitalu, a gorlickie media maja nakaz uprawiania "propagandy sukcesu" w lecznicy. W poprzednim roku z gorlickiego szpitala uciekło 6 lekarzy - specjalistów !!!!!!

09:30, 19.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

2 1

A uciekali chyłkiem kryjąc się po kątach czy w biały dzień 🤣 19:53, 19.11.2020


KK

0 0

Uciekli nieudaczniki 21:12, 19.11.2020


DikDik

16 3

Bałajewicz trochę pokory 09:59, 19.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DyrektorDyrektor

7 8

Jeśli teraz nie będzie radykalnych zmian w kierownictwie Szpitala w Gorlicach , to za pół roku wybuchnie jeszcze potężniejszy problem. Nią da się stara zdemoralizowana ekipa Dyrektora Zwierza naprawić Szpitala. 14:27, 19.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DyrDyr

4 4

Tym bardziej , ze Dyrektor nie widzi potrzeby naprawy, jest mu po 16 latach zwyczajnie dobrze. 14:32, 19.11.2020


LukasLukas

9 6

Wreszcie jestem po stronie Panów Burmistrzów mają szanse coś zmienić na dobre w tym mieście czyli wymienić ten układ przestępczy w Gorlickim szpitalu.A chodzi o nasze zdrowie. Boże miej ich w opiece.... 22:10, 19.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

4 1

Ty słyszysz co bredzisz Lukas? 🤣 00:40, 21.11.2020


KgrKgr

1 1

Opowiedzcie mi jakim cudem bałajewicz młody szkut dostaje takie stanowisko ???????
Każdy kto się obraca w innym towarzystwie wie że to plecy plecy i jeszcze raz znajomości 11:41, 24.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Judym BisJudym Bis

0 1

Zastanawiające jest to, że wszelkie uwagi na temat gorlickiej lecznicy powodują nerwową reakcje dyrektora szpitala i starostwa. Obie te instytucje funkcjonują w myśl zasady "manus manum lavat "tj. ręka rękę myje : obsadzanie stanowisk w szpitalu rodziną dyrektora, wygrywanie przetargów przez tę samą fimę budowlaną itd... 11:51, 03.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%