Zamknij

Plecaki z nadrukiem. Jak wykorzystać prosty trik reklamowy do zwiększenia sprzedaży?

08:50, 07.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:50, 07.07.2020

- Dzień dobry, dzwonię w sprawie pomyłki w zamówieniu.

- W czym mogę pomóc?

- W paczce znajduje się plecak. Nie zamawiałem plecaka.

- Dziękujemy za uczciwość. Proszę go zatrzymać.

- Jak to? Ja nie chcę za niego płacić!

- Nie musi Pan. Firmowe plecaki z nadrukiem dołączamy do większych zamówień całkowicie za darmo. Doceniamy to, że zrobił Pan u nas zakupy. Zapraszamy ponownie!

Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Twoja konkurencja działa w ten sposób od dawna. Ty też możesz wykorzystać ten rodzaj promocji, zdobywając uznanie klientów i skutecznie budując pozytywne skojarzenia z własną marką.

Plecaki reklamowe z logiem, a mechanizm wdzięczności.

Wyobraź sobie, jak czuje się klient po takiej rozmowie. Zaskoczony? Mile połechtany? Rozbawiony? A czy wiesz, że każda z tych reakcji czyni go podatnym na kolejne chwyty marketingowe, które możesz wykorzystać w ramach promocji?

Zwróć uwagę na konstrukcję przytoczonego powyżej dialogu. Początkowe obiekcje klienta zostają natychmiastowo rozbrojone. Dodatkowo w jego podświadomości osadza się komunikat dotyczący ponownego złożenia zamówienia w Twoim sklepie. A to wszystko w atmosferze profesjonalizmu i życzliwości. 

Cała akcja opiera się na znanej marketingowcom zasadzie wzajemności, zwanej też mechanizmem wdzięczności. W naszym społeczeństwie jesteśmy wychowywani w ten sposób, by odruchowo odwdzięczać się każdemu, kto nas doceni, czy ofiaruje nam coś przydatnego. Osobom, które nie stosują się do takich niepisanych zasad, od najmłodszych lat przypina się łatkę niewdzięcznika. 

Dajesz plecaki z nadrukiem, zyskujesz wdzięczność i budzisz zainteresowanie. Możesz mieć przy tym gwarancję, że kupujący wróci do Ciebie przy najbliższej możliwej okazji.

Jak wybrać torby i plecaki odpowiednie na gadżet reklamowy?

Torby i plecaki z nadrukiem stosowane w celach reklamowych zawsze będą stanowić wizytówkę Twojej firmy. Zastanów się. Co chcesz powiedzieć klientom o swojej marce, wręczając im akcesoria z logiem? Zapewne pragniesz dać wyraz swojej solidności i dbałości o szczegóły. Masz zamiar wykazać się także umiejętnością dostosowania się do realnych potrzeb kupujących. 

Właśnie dlatego nadruk reklamowy warto powierzać wyłącznie firmom, które nie tylko mają do tego odpowiednie zaplecze technologiczne. Muszą to być marki, które dbają o każdy element swojej oferty, umieszczając w niej wyłącznie sprawdzone produkty. Dla przykładu w sklepie IdeaShirt znajdziesz jedynie takie akcesoria do przechowywania, które są zgodne z obecnymi trendami modowymi, a jednocześnie niezwykle praktyczne. W plecakach tej firmy znaleźć można na przykład wyjścia słuchawkowe umożliwiające bezpieczne słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów bez narażania telefonu na upadek.

Czy umieszczenie loga na reklamowym plecaku z nadrukiem jest trudne?

I tak i nie. Aby nadruk reklamowy był trwały, musi być wykonany na odpowiednim materiale z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Przy maksymalnie dwukolorowych nadrukach świetnie sprawdza się metoda folii flex. Bardziej złożone projekty będą już wymagać zastosowania techniki printflex lub termotransferu cyfrowego. Dobrym rozwiązaniem jest również haft komputerowy. 

Z kolei samo projektowanie wzorów reklamowych jest bardzo łatwe. Wystarczy trzymać się zaznaczonego obszaru i wgrać do programu grafikę w wysokiej rozdzielczości.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%