Zamknij

Prowadzisz sklep internetowy? Zobacz w jaki sposób dobrze pakować swoje produkty!

09:34, 31.01.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 16:02, 31.01.2019

Obecnie właściciele sklepów internetowych desperacko walczą o klientów. Jako, że sprzedaż w Gorlicach jest w pewnym sensie ograniczona terytorialnie, trzeba walczyć o swoją obecność w sieci i nowe rynki zbytu. Jednak - czy to miasto czy wirtualna rzeczywistość, otoczenie konkurencyjne jest bardzo duże, tym samym zamawiający już nie jest związany z jednym sklepem, a najczęściej wybiera tego, który oferuje niskie ceny, albo.. zrobił coś, co zapadło mu w pamięci. Jako, że czasami nie da rady zaproponować już niższej marży, Ty - jako właściciel, musisz koniecznie zadbać o to, by Twoja paczka zapadała w pamięć, a dzisiaj opowiemy, jak to zrobić.

Wybieraj paczki i kartony, zamiast foliopaków

Bardzo dużo sklepów wybiera foliopaki - szybciej się je pakuje, są wygodne i zabierają mało miejsca. Jednak prawda jest taka, że pudełka kartonowe będą dobrze i elegancko wyglądać, a przy tym.. zabezpieczy sam towar, który wysyłamy. Dlatego zadbaj o to, by na nim znalazł się logotyp, jakieś charakterystyczne cechy sklepu. Na przykład - przy komunikacji używasz liści monstery, są one widoczne na stronie w formie grafiki, niech i na kartonie się pojawi - wiemy, jest to droga inwestycja, ale na pewno będzie zauważona!

Jeżeli szukasz jednak czegoś tańszego, możesz zawsze sięgnąć po taśmę klejącą, na której znajdzie się nadruk Twojego sklepu. Możesz tam umieścić dane (adres strony, numer telefonu), albo właśnie elementy graficzne, jakiś miły tekst, bądź coś, co pozostanie w pamięci kupującego. Sprawdź jakie propozycje ma dla Ciebie firma produkująca takie narzędzia: https://tasmaklejaca.pl/produkty/tasmy-z-nadrukiem/.

Pozostaw ważne informacje dla klienta

W paczce, poza zamówieniem, warto dodać kilka istotnych informacji. Jest to faktura bądź dokument sprzedaży, wiadomość o tym, w jaki sposób można zwrócić towar oraz.. wskazówki dojazdu do siedziby firmy. Choć wiele osób preferuje zamawianie w sieci, to czasami jak spojrzą na lokalizację firmy i zorientują się, że znajduje się blisko miejsca zamieszkania, wolą osobiście przyjechać na kolejne zakupy, niż opłacać za dostawę.

Pamiętaj, nawet prowadząc biznes w małych miejscowościach, masz szansę na stworzenie firmy dającej duży zwrot i wysokie dochody. Najważniejsze to nie poddawać się i iść ciągle do przodu. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%