Jak udało nam się dowiedzieć lekarz nie jest mieszkańcem naszego powiatu, dlatego formalnie nie występuje na liście osób zakażonych w naszym regionie. Z naszych informacji wynika jednak, że od dziś jest ujęty w statystykach osób zakażonych prowadzonych przez Państwową Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Nowym Sączu. Niestety z uwagi na późną porę nie udało nam się skontaktować z przedstawicielem tej placówki, próbę ponowimy w dniu jutrzejszym.
Nasze nieoficjalne na ten moment informacje mówią, że w tej chwili trwa rozpisywanie tzw. siatki kontaktów lekarza. Do kwarantanny skierowany został cały personel placówki medycznej, a w trakcie weryfikacji jest lista pacjentów, którzy w ostatnim czasie gościli w gabinecie lekarza. Chodzić może nawet o kilkanaście do kilkudziesiąt osób z terenu gminy Ropa!
Do sprawy powrócimy wkrótce!
nonie21:45, 29.03.2020
masakra, niewiadomo ile ludzi zaraził :( pasuje znaleźć teraz wszystkie osoby które miały z nim kontakt ale te osoby pewnie w niewiedzy chodziły i niedługo pół powiatu będzie zarażone 21:45, 29.03.2020
nick21:50, 29.03.2020
lekarze powinni przyjmować w stroju ochronnym wtedy byłoby bezpieczniej :( 21:50, 29.03.2020
Z22:04, 29.03.2020
Powinni ale ich nigdzie nie ma :( 22:04, 29.03.2020
R22:11, 29.03.2020
Bezpieczniej to będzie jeśli ludzie do lekarza, będą się rejestrować telefonicznie i będą szczegółowo, bez zatajania mówić o swoich dolegliwościach i innych sprawach ważnych dla bezpieczeństwa personelu medycznego i samego badanego.
Wtedy lekarz przyjmujący zapewne odpowiednio się przygotuje do wizyty jak będzie trzeba.
Nie okłamuj Mendyka i personel, bo oni muszą być zdrowi, aby pomagać ludzią.
22:11, 29.03.2020
dor22:20, 29.03.2020
a u mnie w wiosce przychodnia jest zamknięta i gdzie mam się teraz leczyć? krzyż na droge najlepiej uciec jak jest epidemia :( ah 22:20, 29.03.2020
Ja21:59, 29.03.2020
A wiecie ze kierowcy ciężarówek nie musza przechodzić żadnej kwarantanny wracając nawet z Włoch?czy to jest normalne??oczywiscie nic nie mam do nich i pozdrawiam ,to ich praca ale czy oni się nie zarażają? ???? 21:59, 29.03.2020
Oja22:22, 29.03.2020
Nie muszą bo mniej osób spotka w trasie niż my tu w sklepie na jednych zakupach. Poza tym na firmach wymagane jest mieć założoną maseczkę i rękawiczki. Lepiej żeby ich nie obejmowały kwarantanny bo wtedy nie będziemy mieli nic w sklepach i wtedy będzie się dopiero działo. 22:22, 29.03.2020
I ja22:24, 29.03.2020
Tak od spoconej skarpety się zarazi 22:24, 29.03.2020
Olek23:03, 29.03.2020
Mniej osob spotka w trasie niz my w markecie? Serio uwazasz, ze kierowcy ciezarowek pracujacy zagranica i zjezdzajacy przykladowo po 2, 3 lub 4 tyg siedza tyllo w tirze? Serio uwazasz ze nie wychodza na cpny lub nie maja stycznosci z innymi kierowcami przez ten czas? To chyba tylko mowisz tyle co slyszysz, bo na rzeczy siw nie znasz nic jak widac 23:03, 29.03.2020
Rysio23:08, 29.03.2020
Kierowcy ciezarowek teraz nie wychodza z samochodu nawet na rozladunek a kpntakt przez tydz maja moze z 10 osobami 23:08, 29.03.2020
Gorlicki23:14, 29.03.2020
Przy rozładunku i załadunku mają kontakt z kilkunastoma osobami niestety. A potem te osoby mają kontakt z kolejnymi i tak dalej i tak dalej... 23:14, 29.03.2020
Janusz08:10, 30.03.2020
Akurat nie macie racji bo taki kierowca jest jeszcze 100 razy bardziej wystarszony niż Ty i Ty, który idzie do sklepu po bułki. dla wlasnego bezpieczeństwa zachowuja wszelkie srodki ostroznosci.
A w tym momencie co za roznica Włochy, Niemcy, Francja, Hiszpania ? jak wszedzie mozna sie zarazic 08:10, 30.03.2020
Kierowca09:48, 30.03.2020
Prawda, obecnie kierowca ma mniejszy kontakt z ludźmi niż wam się wydaje. W wielu miejscach nawet dokumentów nie przekazują tylko zdjęcie robią papierów dot. ładunku albo kierowca daje na naczepę i podjeżdża pod rampę. Już o obowiązku noszenia wszedzie rękawiczek
i maseczek nie wspominając. Po za tym zakupy zrobią na kilka albo kilkanaście dni więc nie chodzą bo byle *%#)!& co chwilę do sklepu. Tak więc proszę nie szczuć ludzi na kierowców bo oni muszą jeździć żeby gospodarka jakoś funkcjonowała. 09:48, 30.03.2020
Oja12:05, 30.03.2020
Do Olek. A wiesz jak wygląda praca kierowcy że się udzielasz? Ja piszę bo wiem. Myślisz że są tak nieodpowiedzialni i nie boją się o swoje zdrowie że spotyka się kierowca z kierowcą teraz ot tak sobie na pogaduchy? A idąc na cpn wita się z każdym? Takie same zasady ich obowiązują i muszą uważać dla swojego dobra. Zakupy robi się tu na miejscu nie na cpn. I tyle widzi kierowca sklep. 12:05, 30.03.2020
Ooo22:00, 29.03.2020
Ciekawa jestem od kogo ten lekarz się zarazł? 22:00, 29.03.2020
Awanna22:17, 29.03.2020
Ponocku od psa z hodowli 22:17, 29.03.2020
Wim22:34, 29.03.2020
Jego bliski krewny jest z potwierdzeniem od kilkunastu dni. 22:34, 29.03.2020
Baranek13:31, 30.03.2020
I to jest odpowiednie pytanie. Nie rozumiem osób którzy oskarżają go, że to on zarażał. Dlaczego inni nie spojrzą od drugiej strony? 13:31, 30.03.2020
Iww11:06, 03.04.2020
Od jakiegoś psa ludzie!!!! Od rodziców ktorzy mimo że poddali się kwarantannie mieli kontakt ze swoimi dziećmi lekarzami przyjechali zeycieczki z Meksyku to sprawdzona informacja jestem pielegniarka w nowym swczuy 11:06, 03.04.2020
R22:02, 29.03.2020
To teraz pasuje wszystkie osoby odszukać i poddać je kwarantannie co były ostatnim czasem w Ośrodku zdrowia. Niezaleznie czy byly pacjentami tego lekarza czy innego. Ale wszystkich co przebywaly w ośrodku ostatnim czasem.
Tyle się o tym mówi wszędzie. Lekki katar, kaszel i temperatura to juz powód do bacznej obserwacji swojego ciała i zachowanie szczególnej ostrożności.
Wynik pozytywny i samo badanie nie zostało zrobione bezpodstawnie.
22:02, 29.03.2020
Nikt08:32, 30.03.2020
Znam tego lekarza to bardzo dobry lekarz nie wieszajcie na nim psów on pomaga ludzia i właśnie naraża życie żeby pomoc innym a nie celowo zaraza innych oby przeszedł łagodnie to wszystko i wyzdrowiał bo służba zdrowia jest nam potrzebna niech to ktoś zrozumie 08:32, 30.03.2020
Jasiek22:03, 29.03.2020
Sa osoby, ktore wrocily z zagranicy, tam sa tymczasowo zameldowani wiec nie podchodza pod powiat gorlicki, a zarazeni sa w praktyce wsrod nas. Do statystyk powiatu sie nie licza. 22:03, 29.03.2020
tajga11:16, 30.03.2020
Nim zechcesz zabłysnąć i spłodzisz jakiś tekst, użyj wpierw najbliższego młotka... 11:16, 30.03.2020
...15:03, 30.03.2020
Przekraczając granice wypełniasz dokumenty i podajesz adres pobytu w pl. I sprawdzają poczytaj najpierw jak to wygląda potem pisz mądrości Jasiek. 15:03, 30.03.2020
Pytam 22:06, 29.03.2020
Dlaczego nie jest podane który to lekarz? Takie wiadomości powinny być podawane tymbardziej, że lekarze z tej przychodni przyjmują również we wszystkich przychodniach w gminie Uście Gorlickie. 22:06, 29.03.2020
T22:08, 29.03.2020
Nie tej 22:08, 29.03.2020
U22:13, 29.03.2020
Jak to nie tej jak jest jeden. 22:13, 29.03.2020
T22:24, 29.03.2020
Raczej 2. 22:24, 29.03.2020
U22:29, 29.03.2020
W tym samym budynku. 22:29, 29.03.2020
Mieszkaniec gminy23:39, 29.03.2020
Co prawda, to nie ten ośrodek z którego lekarze przyjmują w gminie Uście Gorlickie, ale obydwie przychodnie to jeden budynek i jedna apteka... 23:39, 29.03.2020
Potwierdzone00:25, 30.03.2020
To nie dotyczy przychodni, w której przyjmują lekarze M,J- Gałuszka. Chodzi o placówkę obok, odseparowanej od ich przychodni zamkniętymi od 2 tygodni drzwiami. Poywierdzam z bezpośredniego źródła. 00:25, 30.03.2020
Kat22:09, 29.03.2020
Ludzie nie *%#)!& żarem. Za 2 tyg wszystko ucichnie wszyscy będą zdrowi bo będą wybory. Ja to już ani tego nie słucham nie czytam chodzę gdzie mi pasuje nie noszę żadnych śmiesznych maseczek rekawiczek. Wyrombane na to 🤟🤟💪💪 22:09, 29.03.2020
R22:19, 29.03.2020
Jak tobie nie zależy na swoim zdrowiu to pomyśl może o zdrowiu innym, bo twoje zdanie na ten temat nie interesuje nikogo. Świadczy tylko o tobie
Każdy ma swoje zdanie i wie, żeby być zdrowym to trzeba samemu zadbać o swoje zdrowie. I przestrzegać wytycznych, którzy myślą o innych.
22:19, 29.03.2020
M.01:28, 30.03.2020
Zrób wszystkim przysługę i zamiast zakładać maseczkę, weź do ręki słownik języka polskiego. Posiedzisz w domu. ochronisz innych i może sam się nauczysz pisać poprawnie... 01:28, 30.03.2020
hehe11:08, 04.04.2020
o to to wkoncu ktos madry powiedzial :) zwykla sciema przyjdzie koniec kwietnia nagle wszyscy zdrowi przed wyborami :) 11:08, 04.04.2020
Nic nowego22:13, 29.03.2020
Znowu Repa. Jak nie wypadki na prostej drodze, to koronawirus. Boże, strzeż nas od Diesli. 22:13, 29.03.2020
Ktoś22:23, 29.03.2020
Litości... Inteligencja na poziomie ameby... 22:23, 29.03.2020
Kik00:05, 30.03.2020
Wypadki w Ropie były spowodowane przez przejezdnych z innych miejscowości a nawet województw, poszkodowanymi jedynie byli mieszkańcy owych Diesli. Nawet wirus dotarł z sąsiedniego powiatu. Prosze się czasem zastanowić za nim się kogoś obrazi i zapoznać się wcześniej ze statystykami i czytac artykuły ze zrozumieniem. 00:05, 30.03.2020
Ivet17:56, 30.03.2020
Niby, że Ropa i co z tego? Nie wkładaj wszystkich do jednego worka, wioska jak każda inna. Zamiast komentować w taki sposób, zajmij się czymś bardziej pożytecznym. 17:56, 30.03.2020
Użytkownik22:14, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ludzik 22:15, 29.03.2020
Tak to prawda lekarz z Sącza co u nas tutoj przyjmował okazał się nosicielem śmiercionośnego wirusa ino skąd go ma co nie pomyśleli?? 22:15, 29.03.2020
...09:53, 30.03.2020
Jak ktoś wyżej napisał ze jego bliski członek rodziny ma potwierdzonego wirusa. Druga osoba pisze ze jest bardzo dobrym lekarzem ze naraża swoje życie do ratowania ludzi. Ok spoko tylko skoro wie ze osoba jego rodziny jest zakazona to po cholerę on chodzi i leczy wtedy innych skoro moze sam zarażać? 09:53, 30.03.2020
....22:18, 29.03.2020
Komenatrze godne Polakow , jesteście wielcy 💩 22:18, 29.03.2020
Jasiek22:19, 29.03.2020
Pamietam jakis czas temu bylo gdzies w sieci zdjecie osrodka zdrowia, gdzie przyjmowal lelarz w ropie i dopisek "trwa dezynfekcja"... Widocznie juz wtedy ktos cos mogl przywlec tam 22:19, 29.03.2020
Markus00:46, 30.03.2020
Sanepid jak słyszałem od pielęgniarki wykluczył u tego pacjenta zakażenie koronawirusem, a reakcja lekarza szybka i sprawna. Za ostrożność i rozwagę- brawo doktorze!!! 00:46, 30.03.2020
Anka22:19, 29.03.2020
Czy w tym ośrodku przyjmowała w tym samym czasie rówież Pani Ginekolog? Co z jej pacjentkami? 22:19, 29.03.2020
Eliza22:24, 29.03.2020
Takkkk 22:24, 29.03.2020
Mieszkanka Ropy01:02, 30.03.2020
Pani ginekolog przyjmuje, ale nie w tej przychodni,gdzie było zakażenie koroną!! Mylicie strony. 01:02, 30.03.2020
Mirella22:23, 29.03.2020
Strasznie to przykre wszystko ale doigrali się nie higienizujac się wogole 22:23, 29.03.2020
....20:08, 30.03.2020
Następna "higinizujac się " coz za słowo z jakiego to języka he 20:08, 30.03.2020
Użytkownik22:25, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Benia22:26, 29.03.2020
No tak a jeśli to zakaźne ??? To pielęgniarki lekarze wszyscy majom wirusa ja pierniczę a mówiłam odkazactwo na 1. Miejscu 22:26, 29.03.2020
....23:49, 29.03.2020
A co to jest odkazactwo???? I majom???? Naucz się najpierw ortografii potem pisz kobieto 23:49, 29.03.2020
WL22:26, 29.03.2020
Lidl sobota godz. 7.10. żadnego limitu wejść. Brak środków dezynfekujących przy wejściu. A przy chłodni człowiek przy człowieku by wybrać szynkę z promocji. Ludzie.Przecież ludzi zarażonych jest dużo,dużo więcej. Chrońmy się. A sklepy dla swojego dobra wprowadza większe obostrzenia. jak to się rozleje będzie masakra. 22:26, 29.03.2020
kolo22:36, 29.03.2020
bylem w lidlu sobota łod rana przy wejsciu srodek do dezynfekcji przy wyjsciu tez 22:36, 29.03.2020
Ni..07:22, 30.03.2020
To ze przejdziesz kolo kogos nie znaczy ze sie zarazisz jesli osoba nie gada, nie drze sie , nie kaszle i nie kicha to sie nie zarazisz nie siej paniki 07:22, 30.03.2020
Alan22:27, 29.03.2020
Każdy Lekarz powinien przyjmować w jednym miejscu a nie godzinę tu, dwie tam jutro jeszcze gdzie indziej i tak roznoszą się wirusy i zarazy. 22:27, 29.03.2020
Malwina01:13, 30.03.2020
W Polsce podobno brakuje 70 tysięcy lekarzy. Myślisz, że oni tak dla przyjemności pracują w tylu miejscach i muszą jeździć z miejsca na miejsce? 01:13, 30.03.2020
Edwards11:05, 03.04.2020
Wiem że są podejrzenia co do ośrodka w ropie że są 3 osoby chore ale ciężko jakoś to wszystko przyjonc do wiadomości.... Dr pochodzi z lekarskiej rodziny z Sącza wszystko zatajone ukryte dodajmy jego rodzice i siostra też są chorzy przyjechali z wycieczki z Meksyku 11:05, 03.04.2020
Palip22:27, 29.03.2020
Lekarz który zamiast pomocy niesie świadomie chorobę 22:27, 29.03.2020
Użytkownik22:28, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ulka22:31, 29.03.2020
Lekarz nie tylko zarażał w przychodni.. jeździł również po domach w Ropie i niósł zarazę zamiast pomóc chorym, starszym ludziom. Pamiętajmy że ludzie starsi są o wiele bardziej narażeni na śmierć. Komentarze typu "mam wyrąbane" są nie na miejscu. My młodzi możemy dać sobie jakoś z tym radę, a nasi dziadkowie, babcie, rodzice? Pomyślmy o nich. Pozdrawiam 22:31, 29.03.2020
Przemek22:34, 29.03.2020
Dokładnie jeździł po domach i zarażał innych.. To jest lekarz? 22:34, 29.03.2020
NV22:41, 29.03.2020
Ciekawe co będą miały do powiedzenia te wszystkie ciołki co mają wywalone jak ich bliskich dotknie zaraza. 22:41, 29.03.2020
obserwator00:08, 31.03.2020
podobno ma 30 lat..to i jemu niewiele grozi .. 00:08, 31.03.2020
Ulka22:34, 29.03.2020
Lekarz nie tylko zarażał w przychodni.. jeździł również po domach w Ropie i niósł zarazę zamiast pomóc chorym, starszym ludziom. Pamiętajmy że ludzie starsi są o wiele bardziej narażeni na śmierć. Komentarze typu "mam wyrąbane" są nie na miejscu. My młodzi możemy dać sobie jakoś z tym radę, a nasi dziadkowie, babcie, rodzice? Pomyślmy o nich. Pozdrawiam 22:34, 29.03.2020
tok22:54, 29.03.2020
Czy on pracował tez w gminie Uście Gorlickie? Pytam , bo się boję i jeżeli ktoś wie, proszę o odpowiedź. 22:54, 29.03.2020
Ulka22:35, 29.03.2020
Lekarz nie tylko zarażał w przychodni.. jeździł również po domach w Ropie i niósł zarazę zamiast pomóc chorym, starszym ludziom. Pamiętajmy że ludzie starsi są o wiele bardziej narażeni na śmierć. Komentarze typu "mam wyrąbane" są nie na miejscu. My młodzi możemy dać sobie jakoś z tym radę, a nasi dziadkowie, babcie, rodzice? Pomyślmy o nich. Pozdrawiam 22:35, 29.03.2020
Użytkownik22:38, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik22:44, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik22:45, 29.03.2020
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Jasiekk22:48, 29.03.2020
13 marca osrodek byl nieczynny, ze wzgledu na podejrzenie wystapienia koronawirusa, po czym dokonano dezynfejcji kilkugodzinnej. 22:48, 29.03.2020
Bb22:50, 29.03.2020
Dotyczy to osrodka w ropie i pacjenta z podejrzeniem 22:50, 29.03.2020
nocoz22:56, 29.03.2020
tak się kończy ukrywanie wszystkiego w tajemnicy - powinno się natychmiast te wiadomości podawać do wiadomości publicznej, ukrywając dane o zakażonych, narażacie ogromną ilość ludzi, którzy nie mają świadomości, że mieli z taką osobą styczność, igracie, sanepidzie, z życiem wielu osób! 22:56, 29.03.2020
Tak23:20, 29.03.2020
Dokładnie, takie wiadomości podaje sie natychmiast! Bo osoby, które miały z nim kontakt mogą przekazywać dalej to dziadostwo... A jeśli to prawda i wiedział że może być zarażony i pomimo tego przyjmował ludzi to dla mnie to nie lekarz!!! 23:20, 29.03.2020
Net22:57, 29.03.2020
Gdzie on jeszcze pracował na naszym terenie? Pytam, bo się boję i jeżeli ktoś wie, proszę o odpowiedź. 22:57, 29.03.2020
czytaty11:33, 30.03.2020
nic nie piszą dzisiaj na info z Nowego Sacza o lekarzu z koronawirusem 11:33, 30.03.2020
Jacek 23:12, 29.03.2020
U nas w sklepie robił zakupy i kupował ulubiony chlebek.... masakra 23:12, 29.03.2020
Viola23:25, 29.03.2020
Personel od komentarzy co ktos kupuje. Wszystkich zwolnic, takich jak ty. 23:25, 29.03.2020
dojacek23:28, 29.03.2020
prosze cie nie wychodz z domu teraz 23:28, 29.03.2020
Kasia23:30, 29.03.2020
U nas? Czyli gdzie? 23:30, 29.03.2020
Do jacek23:32, 29.03.2020
A skoro tak dokladnie wiesz co kupowal i kiedy to lepiej sie dobrowolnie poddaj kwarantanie, albo my cie zglosimy, a w razie nie stosowania o tobie beda komentarze co i gdzie kupujesz. 23:32, 29.03.2020
Aaa00:15, 30.03.2020
Kto to? Jeśli wiadomo kto,to każdy z nas może sobie odpowiedzieć na pytanie czy ma się zgłosić bo miał z nim kontakt... 00:15, 30.03.2020
Jacek07:56, 30.03.2020
To bylo gdzies poczatkiem marca ale i tak dzwonie dzisiaj do sanepidu 07:56, 30.03.2020
kolo16:38, 30.03.2020
do viola hm jak w umowie nie jest podpisywana tajemnica to przeczytaj np w wikipedi tajemnica przedsiebiorstwa tak ze tego i jemu tez tamtego no 16:38, 30.03.2020
Obserwator00:11, 31.03.2020
30 latek? 00:11, 31.03.2020
Cc23:24, 29.03.2020
Ciebie to powinni wyrzucic z tego sklepu za teksty co ktos kupuje. Byl 13 marca pacjent z podejrzeniem wirusa w osrodku w Ropie, byla dezynfekcja, dls pacjenta kwarantanna. Mogl on go zarazic, gdyby byl swiadomy wirusa na pewno nie chodzilby po sklepach 23:24, 29.03.2020
Hmm23:37, 29.03.2020
Taka dezynfekcja była tak... ale jakoś się doktorek nie przestraszył bo pojechał przyjmować ludzi gdzie indziej!? 23:37, 29.03.2020
Ściema23:26, 29.03.2020
Ale czy ten lekarz wiedział, miał świadomość tego że jest chory, albo że mógł mieć kontakt z kimś zarażonym? Bo nie mogę się doszukać takiej informacji, a wy tutaj już na nim psy wieszacie i szczujecie człowieka (jak kto zresztą zwykle tutaj bywa) bo ktoś napisze jakaś plotę w komentarzu 👎 23:26, 29.03.2020
Nordmann 00:10, 30.03.2020
Nikt nie wie ilu ludzi jest zarażonych ponieważ brakuje testów.... 00:10, 30.03.2020
Aaa00:11, 30.03.2020
A może ktoś w końcu powie kto to? Za chwilę będą dalsze zakażenia,przecież mieszkańcy Ropy jeżdżą do Uścia,Gorlic,...każdy będzie mógł się zgłosić sam na kwarantannę jeśli będzie wiedzieć kto to!!!! 00:11, 30.03.2020
Doctor00:29, 30.03.2020
No i nie ma żartów.
Zrobić zakupy, zapasy na dłuższy czas.
Gotować samemu bo teraz to już strach jeść na "mieście" czy na wynos. Sam odkażysz, sam ugotujesz i...bezpiecznie zjesz. 👍Ograniczyć alkohol bo on nie pomaga. Pić więcej wody i jakoś to przetrwamy ludziska. No i oczywiście nie gromadzić się.. 00:29, 30.03.2020
Z11:36, 30.03.2020
Brawo i o to chodzi! Przede wszystkim ograniczyć kontakty i dbać o higienę, to jest jakaś szansa na znaczne ograniczenie ryzyka zarażenia. Dbajmy o siebie i naszych bliskich. Dziś nie wiadomo do końca kto jest zarażony a kto nie. Ponoć najwięcej zarażają ci, którzy w ogóle lub jeszcze nie wiedzą że są nosicielami wirusa. 11:36, 30.03.2020
R01:07, 30.03.2020
Czy czasem zawód lekarza nie jest zawodem zaufania publicznego?
Bo jak jest, to ludzie czasem nie powinni znać imienia i nazwiska lekarza?
Czy czasem osobę zaufania publicznego w takim razie nie dotyczy ustawa o danych osobowych RODO.
Te wszystkie zapytania zostawiam wam. 01:07, 30.03.2020
Szokista02:04, 30.03.2020
Jeżeli to jest prawdą to ten człowiek - już nie lekarz - powinien być odesłany na bardzo dłuuuuugą "kwarantannę", żeby miał czas na przemyślenie swojego postępowania i na nabranie rozumu - to jedna strona strona "medalu". Druga strona medalu to luka w działaniu rządu, który, w amoku przedwyborczym, nie zapewnił dostatecznej ilości testów i nie nakazał lekarzom obowiązkowych badań. Także nie bez znaczenia jest szybka i rzetelna informacja (oczywiście bez nazwisk bez adresów zamieszkania itp).
02:04, 30.03.2020
Nikt08:42, 30.03.2020
Czy ty się słyszysz czy ty myślisz ze on poszedł i zarażał specjalnie to tak samo jak ty byś był zarażony i nieświadomie pozarażał innych to tez ludzie będą na tobie psy wieszać .Dopusciles do myśli ze lekarz leczy a nie zaraza specjalnie jego tez musiał zarazić jakiś pacjent najpierw przemyślcie co piszecie a puzniej oskarżacie innych 08:42, 30.03.2020
Ola02:28, 30.03.2020
Nie wiedziAl chlopina na pewno że jest chory nie atakujcie go 02:28, 30.03.2020
....10:29, 30.03.2020
Do Ola nie wysilaj się bo ludzie którzy piszą tutaj komentarze jak konie z klapkami na oczach , inteligencja szpagatowa co widać po komentarzach, nie pomóc i zrozumieć tylko lepiej dobić aferzysci . 10:29, 30.03.2020
Mario03:28, 30.03.2020
to chyba ten doktor był raz albo 2 razy w tym tygodniu na orlenie... uśmiechnięty, nie wyglądał na chorego, no może trochę żółte oczy miał. 03:28, 30.03.2020
on08:52, 30.03.2020
Przecież można być nosicielem i nie mieć objawów zadnych. 08:52, 30.03.2020
...10:25, 30.03.2020
Jak miał żółte oczy to może Chinczyk to był albo miał zoltaczke i że tak głęboko mu w oczy spojrzałes . Hihi 10:25, 30.03.2020
Wera12:02, 30.03.2020
Czy wiesz kiedy dokładnie był na stacji ? Albo tak mniej więcej? 12:02, 30.03.2020
Rodo06:16, 30.03.2020
Komunikat Sanepidu w stylu: mężczyzna w sile wieku, z powiatu nowosądeckiego. 06:16, 30.03.2020
gosc 06:50, 30.03.2020
Ciekawe co z kobietami ciezarnymi i pracuje tam położna którą z Panią ginekolog jest również w Szymbarku i była w pracy w czwartek w Szymbarku.Wspaniala kobieta i żal serce ściska żeby tylko się nie zaraz..
06:50, 30.03.2020
Łosiok08:41, 30.03.2020
Chylę czoła przed poświęceniem całego personelu medycznego nie tylko w Ropie ale i całej Polsce.
Lekarze, pielęgniarki, aptekarki, ratownicy medyczni i salowe to nasi bohaterowie ostatnich dwóch tygodni. Tak to oni stoją w oku cyklonu i narażeni są na infekcję - tak było i tak będzie nawet po opanowaniu sytuacji z koronawirusem. Pomagajmy sobie a nie oskarżajmy! 08:41, 30.03.2020
Jacek09:44, 30.03.2020
Rozumiem że autor nie sieje paniki tylko podaje prawdziwe i sprawdzone informacje. 09:44, 30.03.2020
nocóż11:05, 30.03.2020
lekarz to tylko człowiek, jeśli przyjdzie do niego pacjent, który jest nosicielem i nie wie jeszcze o tym (a przyszedł z inna chorobą), zarazi lekarza, który też przez kilka dni o tym nie wie, i zaraża nastepne osoby; tu nie ma winy lekarzy, oni powinni mieć robione bardzo często szybkie testy, których niestety nie ma; sytuacja zrobiła się niebezpieczna, wielu lekarzy nie przyjmuje, ludzie odchodzą z kwitkiem , ten pewnie chciał jak najlepiej, nie chciał zostawić swoich pacjentów; ludzie z Ropy, uderzcie się w piersi: każdy, kto był u niego na wizycie, przyznał się, że np. w domu jest osoba, która wróciła z zagranicy i ma mieć kwarantannę? 11:05, 30.03.2020
Z11:57, 30.03.2020
Myślę, że w przypadku stwierdzonego przypadku zarażenia u osoby publicznej (a lekarz z pewnością to osoba publiczna), powinno się informować społeczeństwo dokładnie o kogo chodzi, aby w przypadku kontaktu z taką osobą pacjenci lub inne osoby miały tego świadomość i mogły się zgłaszać. W przeciwnym wypadku nie unikniemy rozprzestrzeniania się choroby. Podobno to lekarz z Nowego Sącza, który zapewne pracuje również i w tamtym środowisku. Portale sądeckie podają tylko ogólną ilość zarażonych i w pierwszej chwili nikt nie wie o kogo chodzi, dopiero później zaczyna działać poczta pantoflowa, a czas ucieka i pacjenci danego lekarza nieświadomie zarażają kolejne osoby. To duży błąd, powodujący też szereg domysłów, niedomówień itd., co widać również i w tych komentarzach. Życzę wszystkim zdrowia. 11:57, 30.03.2020
Gg12:35, 30.03.2020
Niedoinwestowana służba zdrowia przed kryzysem , teraz 10 razy mniej testów niż w Niemczech , na test nie ma pieniędzy , bo skarb państwa jest pusty 12:35, 30.03.2020
Kgrktt12:40, 30.03.2020
Odebrać mu prawo wykonywania zawodu, jeżeli był świadom tego że jest chory i zaraża i mimo tego pracował. Niepoważny człowiek. 12:40, 30.03.2020
Gg13:37, 30.03.2020
Testy są niby niepotrzebne ale jeśli człowiek zakaża zanim ma objawy to trzeba testować wszystkich bezobjawowym z kontaktu i wszystkich z obawami : zapalenia płuc , mięśnia sercowego , zapalenia spojówek itd.Dodatkowo izolować .Chinczycy zamurowywane budynki żeby izolować , dodatkowo tam funkcjonuje kara śmierci za błędy medyczne , pobieranie nerek od więźniów do przeszczepów , wiec nawet w tak restrykcyjnym kraju jak Chiny nie można do końca poradzić sobie z epidemia , ani w tak bogatych jak USA i Niemcy.Niemcy mając nadwyżkę finansowa ci roku nie rozdawali wszystkiego , kraj wielokrotnie bogatszy i zdyscyplinowany.Walke z epidemia wygramy jedli sama wygaśnie , inaczejstraty będą wielkie.Sluzba Zdrowia teraz Ochrona Zdrowia w Polsce do tej pory niedoinwestowana przez państwo i opluwana przez społeczeństwo nie da rady.Wirus ma niesamowita zakaźność .Trzeba testować , izolować , w zasadzie tego wirusa nie znamy - jakie objawy może powodować po za już znanymi , jakie skutki odległe ,trwałe ? Trudno oskarżać kogoś personalnie ze świadomie kogoś zakaża , nikt przy zdrowych zmysłach nie chce być chory i drugiemu tego nie życzy .Wiec się zastanów jak kogoś oskarżasz , o co tak naprawdę oskarżasz ? 13:37, 30.03.2020
Hg13:56, 30.03.2020
Do tej pory funkcjonował w szpitalach rozbudowany dokumentacyjnie system walki z epidemia rzekomych zakazen szpitalnych .Teraz mamy rzeczywisty problem , no ich epidemiologii papierowo-szpitalna? 13:56, 30.03.2020
Hg13:59, 30.03.2020
Cała rozbudowana i tak rzekomo ważna sieć zwalczania zakażeń srodszpitalnych walczącą z rzekomym wrogiem teraz niech pokaże swoją skuteczność 13:59, 30.03.2020
PIS powiatowy17:53, 30.03.2020
Ludzie ale macie problem jakimś lekarzem. Teraz jest najważniejsze aby wybory odbyły się w terminie. Na powiat gorlicki bardzo liczymy. 17:53, 30.03.2020
xxx14:03, 04.04.2020
Brak słów 14:03, 04.04.2020
Misz Masz01:25, 30.03.2020
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.