Zamknij

Gorlice. Kolejny kandydat PiS robi, co chce!

09:34, 11.09.2019 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 20:10, 11.09.2019
Skomentuj

Do wyborów pozostało 31 dni, kampania wyborcza nabiera rumieńców, a kandydaci próbują na każdy możliwy sposób „wcisnąć” nam swój wizerunek. Problem w tym, że kolejny raz robione jest to ze złamaniem obowiązujących przepisów prawa. Pikanterii dodaje fakt, że sprawa nie dotyczy politycznego nowicjusza, a posła obecnej kadencji.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Kilka dni temu informowaliśmy, że pod osłoną nocy na terenie Gorlic w miejscach niedozwolonych pojawiły się bannery reklamujące jednego z kandydatów Prawa i Sprawiedliwości na posła.

[ZT]7322[/ZT]

Po naszej publikacji wszystkie te bannery zostały zdemontowane, co jest jasnym potwierdzeniem, że zostały zawieszone wbrew obowiązującemu prawu.

Minęło zaledwie kilkadziesiąt godzin, a Gorlice znów zostały „przystrojone” materiałami wyborczymi, które naruszają obowiązujące prawo. Naruszenia dopuścił się kolejny już przedstawiciel PiS – w tym momencie pragniemy ukrócić wszelkie hejty pod naszym adresem sugerujące nam „celowe atakowanie kandydatów PiS”. Otóż bacznie obserwujemy otoczenie i dotychczas, żaden inny komitet nie dopuścił się w swoich kampaniach naruszenia prawa poprzez wieszanie materiałów wyborczych w sposób i miejscach niedozwolonych. Jeśli tylko zauważymy taki fakt natychmiast go upublicznimy.

Wracając do tematu należy zauważyć, że tym razem naruszenia prawa dopuściły się osoby obsługujące kampanię kandydata i obecnego posła PiS Jana Dudy. Tak, tak jest to od 4 lat poseł z naszego okręgu. Konia z rzędem temu, kto słyszał, że jakby nie patrzeć i ziemia gorlicka ma takiego reprezentanta w Sejmie. Nie przeszkodziło to jednak, aby po czterech latach posłowania Jan Duda dość nachalnie przypomniał się potencjalnym wyborcom.

AKTUALIZACJA z godziny 20.00 dnia 11.09.2019

[ZT]7328[/ZT]

                 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(53)

Twój nickTwój nick

59 15

Prawo nie jest dla PIS jakimś determinantem, niezależnie od dziedziny :-) 10:24, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

jannjann

47 24

nazwisko mówi samo za siebie ..im się należy .....wisiec na słupach 10:52, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


~~~~ja~~~~ja

34 39

Rozumiem, że oczywiście przekonany, że to niezgodne z prawem redaktor to zgłosił? Czy tylko o tym potrafi napisać, bo nie ma o czym pisać a zwłaszcza przed wyborami trzeba krytykować nie odpowiadającą mu partię? 11:52, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LchimLchim

3 3

Odpowiednia czy nie to sprawa redaktora, co nie zmienia faktu że PiS to nie święte krowy 08:16, 13.09.2019


~~~~ja~~~~ja

41 17

O cenzura już zaczyna działać. Robię screeny jakie komentarze"obiektywny" redaktor blokuje, bo one w żadnym przypadku nie łamały regulaminu! W rozumieniu redaktora prawa trzeba przestrzegać ale regulaminu własnego portalu już nie, bo przecież "ja tu rządzę"! 11:55, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PomocPomoc

14 8

Zrzuty ekranu i udostępniać na gg t 12:00, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

17 14

Uzbiera się trochę i zrobię z nich filmik na YT a może kiedyś się pokuszę o specjalna stronę gdzie także inni użytkownicy będą mogli udostępniać swoje:D 12:02, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty-bolszewikanty-bolszewik

32 12

Tak będzie wyglądać władza opisu po kolejnych wyborach.Czyli nacisk na jedyna ideologia oraz prawo i sprawiedliwość dla naszych. 12:06, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


EMESEMES

23 19

No, no wydarzyło się coś nadzwyczajnie złego z czym trzeba walczyć niczym z dżumą !! 12:18, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jarosław RozpłochowskiJarosław Rozpłochowski

15 14

Każdy z zablokowanych komentarzy WPROST ŁAMIE obowiązujący w tym portalu REGULAMIN, który jest dostępny dla każdego internauty. Będziemy go bezwzględnie respektować, czy to się komuś podoba, czy nie podoba! Jeśli ktoś świadomie i z premedytacją łamie ustalony wewnętrzny zbiór zasad i nazywa to cenzurą to jest to jego kłopot nie nasz!

§ 6. Dodawania komentarzy ,postów,ogłoszeń.

1.Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane i publikowane przez Użytkowników( Komentarze, Ogłoszenia itd.). Treści umieszczane przez Użytkowników nie są poglądami i opiniami twórców Portalu.

2. Umieszczenie komentarza Użytkownika następuje przy użyciu formularza, znajdującego się na stronach Portalu gorlice24.pl Warunkiem zamieszczenia komentarza jest wypełnienie wszystkich pól wymaganych formularza, zaakceptowanie regulaminu oraz przepisanie kodu z obrazka.

3. Komentarz dodany do konkretnego artykułu powinien dotyczyć tego artykułu.

4. Administrator nie sprawdza treści komentarzy pod kątem ich bezprawnego charakteru lub bezprawnego charakteru związanej z nimi działalności.

5.Administrator zastrzega sobie prawo do: redagowania, skracania tekstów, odmowy publikacji treści bez podania przyczyny bądź usunięcia treści, które:

* zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.)

* propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.)

* propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.)

* obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art.212 Kodeksu karnego)

* obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego)

* zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art.212 Kodeksu karnego )

* przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.)

* są bezpośrednimi atakami na inne osoby.

* zawierają dane osobowe, teleadresowe, numery telefoniczne oraz adresy e-mailowe osób postronnych.

* zawierają jakiekolwiek odnośniki do stron internetowych (szczególnie w przypadku ewidentnego reklamowania bez zgody redakcji)

* zawierają wielokrotne użycie znaków interpunkcyjnych: (... !! ...) , (... ?? ...), itp.

* nie dotyczącą tematu artykułu, pod którym zostały zamieszczone

* kierowane są personalnie do autorów tekstów, bądź do Redakcji (skorzystaj z podanych adresów e-mail)

5. Niezależnie od postanowień powyższych Administrator ma prawo do usuwania komentarzy, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z podanych poniżej okoliczności:

- Administrator otrzyma oficjalne zawiadomienie o konieczności usunięcia takiego komentarza,

- Administrator otrzyma na adres mailowy [email protected] wiarygodną informację o bezprawnym lub bezpodstawnym charakterze komentarzy z ich wskazaniem (w tym : podaniem nicku autora, daty i godziny publikacji ) oraz podanie tytułu artykułu, pod którym komentarze zostały zamieszczone. Administrator na usunięcie ma 14 dni.

6. Administrator nie ma obowiązku informować internautów o zablokowaniu lub usunięciu ich komentarza.

7. Administrator nie ma obowiązku umieszczania na swoich stronach każdego zgłoszonego przez Użytkownika komentarza.

8. Użytkownicy dodają swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Portal gorlice24.pl nie ponosi za nie jakiejkolwiek odpowiedzialności.

9. Administrator zastrzega sobie prawo do autoryzacji nadsyłanych komentarzy. 12:41, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PacoPaco

10 9

Mimo braku sympatii na co dzień, to teraz w pełni popieram.
A PIS ; jak zawsze : po trupach a do celu. Były trupy, są trupy a gdyby ktoś miał wątpliwości to będzie jeszcze sporo trupów 13:28, 11.09.2019


PrzedsiębiorcaPrzedsiębiorca

21 5

Całym sercem jestem za PiS, ale tutaj popieram pokazanie czegoś takiego. Swego czasu chciałem rozreklamować start mojej firmy, poszedłem do GCK żeby uczciwie powiesić plakaty z reklamą, ale niestety stawki tam zaproponowane były dla mnie za duże więc odpuściłem. Kiedyś powiesiłem kilka niedużych ogłoszeń na latarniach, że szukamy ludzi do pracy. Ogłoszenie estetycznie wydrukowane, do latarni przyklejone delikatnie taśmą przezroczystą. Nie minęło dużo czasu i już dzwoniła Straż Miejska, że za to należy się mandat. Dlatego skoro my zwykli ludzie mamy za wszystko płacić i mieć legalnie to politycy tym bardziej moim zdaniem bo nie są lepsi od nas 14:01, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrezesPrezes

4 22

On wisi i mi to wisi,bo i tak nie głosuje haha 14:17, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szary obywatel RPszary obywatel RP

31 12

Nie mając żadnych sympatii politycznych wystarczy wykonać spacer po mieście by zauważyć, że nikt tak nachalnie nie epatuje wyborców sobą, jak PiS. Koalicja Obywatelska to kilka bannerów Kochana i chyba ze dwa adwokatki z Nowego Sącza. Lewicy, PSL, Konfederacji nie ma w ogóle za to PiS jest dosłownie wszędzie. Pomijając już, czy wiszą w miejscach do tego przeznaczonych, czy nie to warto popatrzyć na ten aspekt od strony ekonomicznej. Ile pieniędzy takie coś kosztuje, a są to pieniądze z tzw. subwencji partyjnej, czyli z budżetu państwa, a więc są to pieniądze nas wszystkich, jakie PiS przeznacza na zdobycie przez siebie władzy. Pytam się więc, gdzie te ich górnolotne hasła o skromności, pokorze itp, 14:29, 11.09.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

podatnikRPpodatnikRP

10 1

tak wydają wypracowane przez nas pieniądze, duże pieniądze 21:07, 11.09.2019


BULBUL

1 3

*%#)!& - nie bójmy się użyć jej nazwiska. 15:14, 12.09.2019


BULBUL

1 3

Już rozumiem - nie uda się napisać normalnie nazwiska kandydatki - bo wyskakują krzaczki. *%#)!& nie bójmy się nazywać ludzi po nazwisku. 15:16, 12.09.2019


BULBUL

1 2

no to jest dyskryminacja normalnie. Może kandydatka powinna coś z tym zrobić? Jakiś protest? 15:17, 12.09.2019


gorliczanin gorliczanin

26 7

Mądrzy wyborcy rozliczą to przy urnach 17:35, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesiekwiesiek

27 8

PiS myśli że to ich słupki zapewne :) 17:59, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ROBIROBI

12 5

Każdy Duda czyni w Polsce cuda. 20:04, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asas

19 16

Brawo Gorlice24, walczcie o praworządność. 21:05, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rrrrrr

2 4

Zablokować komentarz. Cyt z regulaminu "* zawierają jakiekolwiek odnośniki do stron internetowych (szczególnie w przypadku ewidentnego reklamowania bez zgody redakcji)
09:02, 12.09.2019


A-linkaA-linka

18 10

Najwyrażniej ten człowiek sądzi, że posiadając takie nazwisko, może robić co mu się podoba. Otóż nie, nawet gdyby nazywał się np. Kaczyński, to też powinien przestrzegać przepisów. Choć ten "zwykły poseł" też jest niejednokrotnie na bakier z obowiązującymi normami i przepisami. PiS tak ma. Przestrzegają tylko to prawo i te przepisy, które sami sobie uchwalają.
Przeczytałam oświadczenie p. Dudy, ale z uwagi na wyłączenie możliwości komentowania zmuszona jestem "ugryżć się w język". Szkoda, bo...... Ale co się odwlecze, to nie uciecze. 22:22, 11.09.2019

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

JanoJano

3 8

Rozumiem Pani oburzenie, choć przyznam godne jest ono poważniejszej sprawy. No, ale ma Pani prawo. Co by jednak nie powiedzieć, oburzyła by się Pani zapewne równie gorąco gdyby ten człowiek, lub ktoś inny z PISu dokonał cudu uzdrowienia ciężko chorego. Daruje Pani, ale Waszemu oburzeniu trudno wierzyć. Was nie oburza w tym momencie żadne łamanie prawa ale PIS. Z komentarza samego Pana Dudy i redakcji nie wynika tak jednoznacznie, że P. Duda złamał świadomie prawo. W sumie to za bardzo nie wiadomo kto winien i o co chodzi. A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o....politykę. Właśnie. Cały ten tutaj artykuł i te komentarze to gra polityczna.....tak to widzę. A Wy sądzicie, że udając ostatnich sprawiedliwych, strzegących prawa ukryjecie swoje właściwe intencje. Gdybyście tak byli za prawem, to nie tu byście pisali godzinami o, w sumie drobnym incydencie, ale udali się tam gdzie są odpowiednie organa. Widziałem plakaty innych partii w naszym mieście, już wiszą. Nie zgłaszam, jakoś to przetrwam, w końcu tak jest za każdym razem przed wyborami i trzeba się przyzwyczaić. Wam jednak trudno usiedzieć spokojnie gdy widzicie PIS. Nawet słowo pistolet pewnie już Was wnerwia. Nie wiem czasem, śmiać się z Was, czy wam współczuć, a może się Was bać? Na razie się tylko śmieję i oby tak zostało.Życzę miłego dnia i choć paru w nim chwil, kiedy nie pomyśli Pan o PIS....Będzie fajnie, niech Pani spróbuje. Da się bez tego żyć, słowo honoru. 09:34, 12.09.2019


ŚciemaŚciema

0 3

Jano:
Pomijając kwestie trolli internetowych (niestety są wszędzie a PiS również ich wynajmuje - ostatnia afera w MS) to proszę spojrzeć na sytuację z drugiej strony: co takiego zrobił PiS, że ludzie z taką nienawiścią reagują na tą partię? Zapewniam, że cała ta "nienawiść" nie powstała bez przyczyny i nie tylko dlatego żeby być anty-pis. 20:14, 12.09.2019


JanoJano

2 0

Sam się nad tym czasem zastanawiam i nie wiem. Jasne, że popełnili i popełniają wiele błędów, które i mnie ogromnie drażnią, ale inni też je popełniali, a opozycja to....ech, słów brak. Myślę że dla tzw. "nowoczesnych" Polaków- Europejczyków pisowcy są zbyt przaśni, tacy bogoojczyźniani i tego u nich nienawidzą......Poza tym media od dawna nad ludźmi pracują i efekty są. No i żeby nie było, Wiadomości TVP też oglądać się nie da , komunę przypominają jako żywo. Cóż, trzeba samemu myśleć i tyle wymyśliłem.... Znawstwa w każdym razie u antypisowców to za wiele nie dostrzegam, raczej najczęściej, taki jakiś bezmyślny, chyba nieuleczalny fanatyzm z szaleństwem w oczach. Więc tu, moim zdaniem, nie idzie stricte o politykę, tylko właśnie o ten nurt taki "nieeuropejski", zdaniem wielu wsteczny. 20:48, 12.09.2019


ŚciemaŚciema

0 2

Jano:
Co do mediów pełna zgoda. Co do reszty już nie. Nienawiść do PiSu bierze się z tego, że człowiek jest bezradny w stosunku do nich. Na przykład: człowiek prowadzi sobie mały biznes, z którego na życie mu starcza. Pracuje uczciwie, tak od ~10lat. Nagle PiS zwiększa składkę ZUS do 1500 i tego człowieka w tym momencie nie stać na wszystkie opłaty. Cen podnieść nie może, bo klienci nie kupią droższego produktu czy usługi. I co taki człowiek może zrobić? Nic! Tylko zamknąć 10-letni biznes. Na dodatek Jarosław powie mu, że tak naprawdę był nieudolny, bo nie stać go na opłaty. Jak Pan myśli co taki człowiek czuje? Drugi przykład takiej bezradności ma Pan w tym artykule. Kolejny raz powtarza się naklejanie plakatów gdzie popadnie (niby nie tylko PiS, ale to ich jest z 5x więcej niż całej reszty porozwieszanych). I co ludzie mogą zrobić? Nic! Tylko ponarzekać sobie tutaj w komentarzach. Takiej arogancji władzy to chyba nawet "za po" nie było. I nic tutaj do rzeczy nie ma Polak-Europejczyk, bo taki czy inny Polak nie ma nic do powiedzenia. 23:32, 12.09.2019


JanoJano

3 0

Ściema:
Jak świat światem zawsze istniały jakieś indywidualne powody narzekania na rząd, taki czy inny. Górnicy, nauczyciele, przedsiębiorcy, mundurowi, rolnicy, służba zdrowia mieli wobec danego rządu powody do niezadowolenia i publicznych protestów a nawet miejscami do skrajnej nienawiści. Tak było za AWSu, SLD, PO-PSL. Proszę jednak zauważyć, że KOD powstał dosłownie w kilka dni po wygranych przez PIS wyborach. Na ulice wyszły nienawistne tłumy zanim jeszcze na dobrą sprawę PIS sformować zdążył rząd i podjąć jakąkolwiek decyzję. Oni już ich nienawidzili i już krzyczeli że demokracja jest zagrożona, podczas gdy to akurat w demokratycznych wyborach PIS wygrał. Potem było już tylko szukanie argumentów na nie. Dziś poparcie dla PISu jest zdaje się nie mniejsze niż 4 lata temu, ale i tamta nienawiść jest tak samo wielka jak w kilka dni po wyborach. Choć KODowi się znudziło łazić po ulicach. Gdyby tak bardzo cierpieli jak wtedy na początku, pewno by wyłazili, ale ciężko ich wyciągnąć już z domów, bo im się nie chce, dobrze się mają, to po co. Coraz mniej ludzi się zbierało, a i w Gorlicach tłumów protestujących nie było. Ot grupka jakaś trochę się po ośmieszała i w końcu znudziła. Siedzą więc w internecie, najedzeni, syci i nienawistnie tutaj pracują. Ale trzeba przyznać marna ta ich robota trąci bezradnością oraz mocno zahacza o głupotę. Bo z nienawiści nie ma na ogół dobrych owoców, gdyż ona odbiera rozum i jasne myślenie Czym innym jest niezgoda na takie czy inne decyzje, lub ich brak, a czym innym ta właśnie irracjonalna, zaślepiona nienawiść jaką dostrzegamy. Więc tu się z Panem nie zgadzam i pewnie na tym będziemy musieli w takim razie zakończyć. 10:14, 13.09.2019


ŚciemaŚciema

0 1

Jano:
Pana pytanie dotyczyło internetu - więc odpowiedziałem jak to w internecie wygląda. Na ulicy wygląda troszkę inaczej - to co Pan napisał o kodzie to prawda ale niepełna. Kod to odpowiednik internetowych trolli tylko na ulicy. Ludzie (głównie starsi, emeryci albo niepracujący) nie gromadzili się z powodu jakiejś idei tylko ktoś im po prostu za to płacił. Uśmiałem się kiedy podczas wywiadu ówczesnej gwiazdy polityki Petru jakiś starszy Pan podszedł do niego i zapytał kiedy pieniądze będą wypłacać. I protesty kodu skończyły się bo ktoś kto to finansował zauważył że to nie przynosi efektów. A jak pieniędzy nie było to i ludzie na protesty przestali chodzić.
Co do reszty: protesty pojedyńcze owszem zawsze były. Natomiast protesty grupowe (bo o grupach zawodowych Pan wspomniał) z reguły nie powstają bez powodu - niech Pan sobie przejrzy ostatnie protesty i zastanowi się czy żądania ludzi były bezpodstawne. 11:15, 13.09.2019


JanoJano

1 0

Ależ ja nie twierdzę, że PIS jest idealne, więc każdy ma prawo głosować na kogoś innego. Nie zamierzam tego prawa nikomu odbierać. Cała ta dyskusja z mojej strony nie ma na celu wychwalać pod niebiosa PIS, tylko, może nieudolnie, wykazać, że na pewno nie jest gorzej niż za poprzedników. A jednak nienawiść jest ogromna, irracjonalna, szalona i niespotykana dotąd. Generalnie społeczeństwo samo zadecyduje w wyborach, przeważy większość, tak to już jest w demokracji. Tylko szkoda, że tej demokracji nie szanujemy, skoro uważamy, że jest najlepszym sposobem sprawowania rządów. Jak to kiedyś M. Daniec mówił:"Gdy Tusku Tusku wygra wybory plemienne, Kaczu, Kaczu nosi za nim dzidę. Gdy Kaczu, Kaczy wygra, dzidę nosi Tusku Tusku" Ot i cała, prosta definicja demokracji! A ci, którzy nie zgadzali się z wyborem PISu natychmiast protestowali, żądając nie rzadko obalenia rządu zaraz po wyborach. No jak? Minęło 4 lata, świat się nie zawalił pod rządami Kaczyńskiego i teraz bez złości, bez nienawiści można znów spokojnie przemyśleć i zagłosować wedle własnego uznania. Po co więc było tak szaleć, po co było ogłaszać totalną opozycyjność czyli a priori stwierdzać, że demokracja jest zła, większość Polaków *%#)!& bo wybrała coś, czego wybrać prawa nie miała? Miała prawo i wybrała. A jak się nie podoba demokracja, to proszę zaproponować coś innego. Więc ja tylko tyle i nie mam zamiaru Panu udowadniać, że Pan się myli, nie chcąc głosować na PIS. Pańskie prawo! Sam bym może na nich nie głosował, gdybym widział alternatywę, ale nie widzę i też proszę to uszanować. Nie musimy się przez to nienawidzić Żeby nie wiem jak się kto starał nie wybierze idealnych rządów i zawsze znajdą się niezadowoleni, tu nie mam złudzeń. Kogokolwiek Pan poprze, on też nie będzie idealny. No chyba, że jest Pan naiwny i w to wierzy. 12:14, 13.09.2019


RacjaRacja

1 0

Do A-linka: Napisała Pani to co NALEŻAŁO. Proszę się nie przejmować tym Jano - nick, bo to osoba nie potrafiąca lub nie chcąca odnieść się merytorycznie do sedna sprawy, taki "nawiedzony". 15:55, 14.09.2019


A-linkaA-linka

5 5

Do "Jano". Zastanawiam się dlaczego wybrał Pan na obiekt swojego "zaiteresowania" właśnie mój post, spośród ok. 23 wpisów innych osób. Wstał Pan lewą nogą i trzeba było na kimś wyładować swoje frustracje ? Niestety, żle Pan trafił. Mam prawo, podobnie jak i inni, wyrazić swoje zdanie na ten czy inny temat, a że trafiło na kandydata na posła p. Dudę, to już przypadek i - jak widzę - problem dla Pana. Ale to już Pana ból.
I pierwsze pytanie: dlaczego zwraca się Pan do mnie w l. mnogiej (przez "Wy" ?).Czasy, kiedy tak mówiono do ludzi minęły już bezpowrotnie (mam nadzieję), ale widać niektórzy wciąż mentalnie tkwią w tamtej epoce.
Pytanie drugie: gdzie zauważył Pan w moim wpisie "oburzenie" ? To wg mnie raczej krytyka zachowań osób powiązanych z PiS-em, którym wydaje się, że mogą więcej od innych, bo aktualnie partia ta rządzi Polską. Komunistycznej opcji też wydawało się, że będą wiecznie i co ? Temat do reflekcji, zamiast złośliwości i napastliwego tonu.
Pytanie trzecie: dlaczego nie może się Pan zdecydować odnośnie mojej płci ? Raz zwraca się Pan do mnie jak do mężczyzny, po czym niespodziewanie staję się kobietą ? Wpływ ideologii gender, tak bardzo potępianej przez PiS i wtórujący mu kościół kat. ? Pudło szanowny Panie, byłam, jestem i do końca swoich dni pozostanę kobietą. I chciałabym, aby tak mnie traktowano, pomimo moich poglądów.
Reasumując, nie będę odnosiła się do "cudownych uzdrowień", bo to mnie śmieszy. Z przyjemnością przyjmę natomiast od Pana życzenia uśmiechu i dobrego humoru. Tego mi nie brakuje i oby ten stan trwał jak najdłużej. I nie mąci mi tego błogiego uczucia nawet to, jak zachowuje się opcja rządząca i jej wierni wyznawcy, bo jak ktoś kiedyś mądrze powiedział "PiS - to stan umysłu". A ja pozostaję przy swoim ..... i bardzo mi z tym dobrze. Pozdrawiam fana PiS-u. :) 12:59, 12.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanoJano

3 4

A bo się Pani wydaje spośród przeciwników PISu bardziej na poziomie. Ale jeśli to pomyłka, to przepraszam. "Pan" to była literówka, aż tak trudno się domyślić, doprawdy?...Czy to czepialstwo zwykłe? Pisze Pani publicznie więc trzeba się liczyć z tym, że ktoś może jakoś zareagować i niekoniecznie musi to być zaraz frustrat. Po prostu nie lubię braku obiektywizmu i braku rzetelności oraz jednostronności w ocenianiu wszystkiego. Dlatego śmiem przypuszczać, że daremne są krytyczne opnie przeciwników PISu bo nie wnoszą nic konkretnego, gdyż są wynikiem odgórnego założenia że tylko pisowcy są źli tylko oni zawsze źle postępują i tylko im będziemy wykazywać błędy bo tylko im się one zdarzają. Inni są w porządku, cudowni, nawet jeśli robią to samo, ale nie są z PISu. Też mam do nich masę uwag ale biorę pod uwagę także to, że to ja mogę się mylić, że może mam zbyt wąską, więc ograniczoną perspektywę. Taki dystans do siebie bardzo pomaga, doga Pani. Radzę Pani to samo, a ujrzy Pani świat innymi oczami i zrozumie, że nie wszystko jest czarne lub białe, pisowskie lub antypisowskie. Słowo honoru, tak jest lepiej. I nie ma się co zaraz obrażać za polemiczny głos w dyskusji, którą Pani otworzyła swym postem, ani mnie próbować obrazić (wstałem jak wstałem), bo chyba nie o to chodzi w dyskusji kulturalnych ludzi. 14:32, 12.09.2019


Du.. cuda Du.. cuda

14 7

Duda ściągnij te plakaty bo wstyd, trochę kultury to miasto a nie wieś 13:22, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

9 16

Ale wstyd dla redaktora sprawa się rypła. Wiadomo kto wieszał plakaty może jakieś przeprosiny? Od kiedy zleceniodawca odpowiada za podwykonawców? 14:12, 12.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GorlickiGorlicki

2 1

To Ty Użytkowniku powinieneś się barrrrdzo WSTYDZIĆ, bo najpierw piszesz a potem myślisz, albo tylko piszesz. Otóż właściciel Firmy Media Trade System jak możemy przeczytać, wypowiedział się, że nigdy nie otrzymał zgody na umieszczenie tych banerów na znakach z nazwami ulic, co można odczytać, że nie powiesił tych banerów. Pan Poseł Duda informuje, że powieszenie banerów zlecił tej firmie (nie istniejącej już od kilu lat). Nasuwają się pytania: kto nie dopełnił obowiązków i zawarł umowę z nie istniejącą firmą? - albo kto tu KŁAMIE w perfidny sposób, kto powinien spowodować usunięcie tych banerów w trybie pilnym? i kto powinien przeprosić społeczeństwo Gorlic???? - mądralo. 21:30, 13.09.2019


KgrKgr

13 17

PiS PiS PiS ciągle tylko gadacie PiS to PiS tamto, najwięcej szczekają kawalerzy i singielki co prawdę powiedziawszy nic im nie brakuje.. (mówię tu o materialnych rzeczach) o ile pracują bo 50% gdaka a siedzi na garnuszku mamy. Podatki były i będą i nie są wcale większe pytanie teraz do uczciwych lepiej aby z waszy podatków szło w prywatne łapy czy żeby dostały to dzieci owszem patologia patologia ale nie każdy nią jest!! I też jestem za tym aby była większa weryfikacja. Gadacie PiS robi dług i cuda na kiju.. Pożyjemy zobaczymy jak narazie dług publiczny się zmniejszył ja mam więcej floty jak za po a po było parę lat i co zrobiło?? Nic poza złodziejstwem bo to była partia dla bogatych i złodzieji.
Jeżeli będzie źle będą wybory i ludzie wybiorą a jeżeli wygra PiS to po prostu więcej ludzi woli,, rozdawnictwo,, jak,, złodziejstwo 14:22, 12.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŚciemaŚciema

7 9

1. Dług publiczny nie zmalał - wręcz przeciwnie! Cały czas rośnie! A to czym się rząd chwalił przez TVP - chodziło o najmniejszy wzrost długu (w wyniku braku inwestycji) - ale dług cały czas rośnie!
2. Podatki są większe! Sam PiS podniósł/wprowadził ponad 30 podatków mimo że obiecywali żadnego nie podnosić!
3. Oczywiście że pieniądze powinny być w rękach ludzi ale skoro mają być oddawane ludziom to po co w ogóle są zabierane? To tylko generuje niepotrzebne koszty (dodatkowe urzedasy - posadki dla swoich). Jeśli już tak bardzo chcecie 500+ to dlaczego pracownicy/przedsiębiorcy sami nie mogą te 500zl odpisać od podatku i dodać do wypłaty? Bo wtedy "typowy Janusz" musiałby pracować i co ważniejsze nie wiedziałby że ma dziękować PiSowi.
4. Proszę nie używać argumentów "a za po" "a po nic nie dało"!! PiS i PO to to samo! Gdyby PO wcześniej zauważyło że ludzi da się kupić za ich własne pieniądze to też by wprowadzili 500+! 20:40, 12.09.2019


BladaBlada

7 6

PIS - NIE?
11:42, 13.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bubububu

1 0

pis---zdecydowanie NIE ---no chyba że pojadą do Bangladeszu..
14:45, 14.09.2019


GorlickiGorlicki

5 3

OGROMNY SKANDAL , który może mieć miejsce tylko w Gorlicach. Po pierwsze nasz Pan Poseł – podpisuje bezkrytycznie umowę z firmą, która prawdopodobnie nie istnieje już od kilku lat, podczas gdy wystarczyło to sprawdzić zaczynając od gminy. Po drugie Urząd Miasta nie wie czyje są znaki z NAZWAMI ULIC!!!! Na terenie miasta! To wszystko nie mieści się w głowie, albo brak kompetencji u tych ludzi, albo mataczenie żeby coś powiedzieć a nic nie powiedzieć.
Z tych skąpych informacji wynika, że Urząd Miasta zlecił firmie ustawienie tablic jako usługi. Firma ta, zgodnie z wymogami wystąpiła do zarządów poszczególnych dróg (ulic) i uzyskała zgodę na ustawienie tych tablic. Zezwolenie takie nie rozstrzyga kto jest właścicielem majątku (tablic), a jedynie nakłada obowiązek utrzymywania tych znaków w należytym stanie.
Nasuwa się pytanie: z kim Pan Poseł zawarł umowę???? , a może pojawił się następny Pinokio. Pan Poseł w tej sytuacji, zamiast wyjaśniać bez wyjaśnienia, powinien bez zwłoki zdjąć bezprawnie powieszone bannery i ewentualnie zwrócić się o wyrażenie zgody do poszczególnych zarządów drogowych. 15:48, 13.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bubububu

5 2

Wali chłopu na mózg -- myśli biedaczysko że nazwisko go zbawi---ale to na szczęście tylko jego chora wyobrażnia i chęć spełnienia swoich marzeń --by móc chociaż przez chwilkę powisieć nad głowami przechodniów.. 14:40, 14.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KgrKgr

3 0

Skoro jest to niezgodne to proszę zgłosić to w odpowiednie miejsce, bo akurat tu nie ma znaczenia czy jest to kadydat z PiS czy po 08:55, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiuykiuy

1 0

Nalezy go odpowiednio ukarać! 14:23, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamil K. bo rodo jesKamil K. bo rodo jes

2 2

Nie wiem dlaczego wy tak się czepiacie PISu dostajecie na dzieci po 500zł co miesiąc i tak źle jakby dalej rządziło po to byście żyli od pierwszego do pierwszego a i tak by wam pewnie brakło. Żal mi takich osób co się czepiają wszystkiego co jest z PiS. Jakoś milościwie nas informująca redakcja gorlice24 nie pisze o drących ryja młodych mieszkańcach gorlic którzy notorycznie łamią prawo stwarzając zagrożenie dla innych tylko sensacją jest to że na znaku ktoś powiesił plakat wyborczy z partii rządzącej. No jeszcze napisz że przez PiS płonie Amazonka topnieją lodowce i ociepla się klimat. Żal mi Was... 17:33, 22.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%