Zamknij
REKLAMA

Polacy zyskują na trendach w branży EdTech

08:36, 11.02.2021 | materiały partnera

W dobie pandemii wirusa COVID-19 niezwykłego znaczenia nabrała nauka w formie online. Obecnie szkoły i nauczyciele adaptują się do tej zmiany, jednak w sieci już teraz można znaleźć serwisy wspierające naukę dzieci. Jakie to są serwisy, czym się wyróżniają i przede wszystkim - czy spełniają swoją funkcję?

Dyktanda.pl wspiera naukę zdalną

https://dyktanda.pl/ jest największym w Polsce serwisem zajmującym się poprawną pisownią języka polskiego. Serwis jest własnością firmy EDU Games S.A., firmy żywo działającej w obszarze e-learningu. Obecnie dyktanda.pl organizują największe dyktanda w Polsce, przebijając swoją aktywnością poprzednie programy telewizyjne poświęcone tej tematyce. Rok 2020 był czasem wielkiej zmiany trendów w obszarze edukacji. Dzieci, które nie miały wcześniej komputera, obecnie dysponują takim sprzętem i uczęszczają na e-lekcje, zamiast tradycyjnie chodzić do szkoły. Niewiele firm zareagowało na tę zmianę w sposób odpowiednio dynamiczny, aby faktycznie móc wesprzeć najmłodszych w zdalnej nauce. Jednak nowy trend na rynku jest coraz bardziej widoczny dla przedsiębiorców i coraz więcej firm zaczyna się interesować branżą edukacji online.

https://edu-games.pl/ to najszybciej rosnąca firma z sektora EdTech

EdTech, to nic innego jak edukacja w oparciu o technologie. Ten stosunkowo nowy sektor w biznesie i technologii rozwijał się swoim tempem, które znacznie przyspieszyło od czasu pandemii COVID-19. Firmy, które już wcześniej uwierzyły w edukację zdalną, w 2020 roku znacząco zwiększyły swoje przychody oraz pozyskały nowych inwestorów czy partnerów biznesowych. EDU Games S.A. jest obecnie najszybciej rosnącą firmą tego typu. Obecnie nawet znany polski startup Brainly nie rośnie aż tak szybko, a runda inwestycyjna zebrana przez Brainly w 2020 była jedną z większych rund w polskiej branży startupowej. Dyktanda.pl są jednym z ważniejszych projektów w portalu EDU Games S.A., na czym polega fenomen tego serwisu?

Dlaczego dyktanda.pl tak szybko się rozwija?

Serwis postawił na zaspokojenie potrzeb kilku grup wiekowych jednocześnie. Odpowiednie dyktando dla siebie znajdą tam dzieci zarówno z pierwszych klas podstawówki, jak i młodzież ze szkoły średniej. Dostępne są także dyktanda dla dorosłych, którzy chcieliby spróbować swoich sił w ortografii. Oprócz dopasowaniu do wielu grup wiekowych, serwis ten sprytnie wykorzystuje system gamifikacji. Na czym to polega? Gamifikacja to nic innego, jak nakłanianie użytkowników serwisu do większej aktywności, poprzez prezentowanie im rankingów. Zatem jeśli piszesz dyktando, możesz porównać, jak Ci poszło na tle innych uczestników z Twojej grupy wiekowej. Wiesz wtedy, ile zdobyłeś punktów i ile ich zdobyła najlepsza osoba. Wówczas rywalizacja staje się motywująca, co zwiększa zaangażowanie użytkowników serwisu. Dzięki działaniu w tym modelu zyskują zarówno użytkownicy, którzy uczą się polskiej ortografii jak i właściciele serwisu. Jest to proste i jednocześnie genialne rozwiązanie.

Przyszłość branży EdTech

W 2020 roku tylko trzy branże cieszyły się zainteresowaniem inwestorów typu Ventrue Capital i były to: branża TechMed, branża EdTech oraz telekonferencje. Zatem EdTech znajduje się w jednej z wąskiej grupy branż, które w ciężkim dla wielu firm, 2020 roku, cieszyły się wzrostem i zainteresowaniem dużego kapitału. Dzieci, które obecnie uczą się zdalnie, właśnie są w trakcie tworzenia nowych nawyków uczenia się. Nawet po powrocie do szkół, młodzi uczniowe zapamiętają to doświadczenie i sięganie po metody nauki online będzie dla nich o wiele bardziej naturalne, niż przed rokiem 2020. Zatem nie ulega wątpliwości, że branża EdTech ma przed sobą przyszłość rysującą się w różowych barwach, nawet jeśli szczepionka na COVDI-19 stanie się powszechna i łatwo dostępna. Pozostaje nam być dumnymi, że Polska firma, EDU Games S.A. tak szybko zareagowała na nadchodzące zmiany i obecnie cieszy się sporym sukcesem. Obok CD Project Red jest to jedna z ciekawszych polskich spółek technologicznych.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%