Zamknij

Dlaczego warto wybrać reklamę outdoorową? Poznaj jej zalety!

14:07, 04.04.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:09, 04.04.2019
Skomentuj

Wydawać by się mogło, że w dobie internetu oraz innych nowoczesnych mediów reklama zewnętrzna powinna zanikać. Tak się jednak nie dzieje, a wręcz przeciwnie – w dużych miastach, mniejszych miejscowościach, a nawet przy drogach szybkiego ruchu obserwuje się coraz większą ilość billboardów reklamowych. Skąd wciąż rosnąca popularność nośników wielkoformatowych? I na czym opiera się ich sukces? Odpowiedź w poniższym artykule.

Gdzie się nie obrócisz, tam... reklama

Można wręcz powiedzieć, że otacza nas ze wszystkich stron. W szczególności odczuwają to mieszkańcy miast, którzy stykają się z nią na co dzień. Wielkie plakaty, kasetony reklamowe, tablice na przystankach, słupy ogłoszeniowe – na wszystkich tych nośnikach znajdują się obrazy zachęcające do zakupów. Nietrudno je zauważyć w codziennej drodze do pracy czy szkoły. Towarzyszą nam także na dalekich wyjazdach, wytrwale prezentując swoją treść obok dróg szybkiego ruchu. Dzięki temu reklama może trafić do bardzo dużej ilości odbiorców, nic więc dziwnego, że producenci wciąż w nią inwestują.

Kampania outdoorowa to szansa dla małych firm

Reklama na nośnikach zewnętrznych wyróżnia się przede wszystkim masowością. Może dotrzeć do wielu odbiorców w tym samym czasie, a ponadto oddziałuje na nich dość długo. Billboardy albo plakaty są bowiem umieszczane w przestrzeni miejskiej przynajmniej na kilka tygodni. Tutaj na sukces wpływa przede wszystkim powtarzalność: codziennie pokonujesz tę samą trasę, a Twój wzrok zatrzymuje się na otaczających ją reklamach. Regularny kontakt z przekazem marketingowym wzmacnia jego skuteczność, determinując późniejsze decyzje zakupowe. Pomagają w tym proste, zapadające w pamięć zdjęcia i slogany, które klient przypomina sobie podczas bezpośredniej styczności z produktem w sklepie.

Dodatkowym plusem okazuje się fakt, że kampanię outdoorową można dopasować do konkretnej grupy docelowej. Poprzez wykorzystanie modnych haseł czy obrazów, młodzieżowego slangu lub miejscowej gwary reklama spotka się z zainteresowaniem odbiorców, a Twoja firma odnotuje wzrost sprzedaży. Codzienny kontakt klientów z logo Twojej marki sprawi, że stanie się ona rozpoznawalna, a promowany produkt czy usługa – lepiej zapamiętane. Niezaprzeczalna zaleta outdooru to również jego atrakcyjna cena. Koszt plakatu albo kasetonu reklamowego jest bowiem niższy, niż w przypadku promocji w radiu, telewizji czy w internecie. Jeśli więc dopiero rozkręcasz własną firmę i chcesz niedużym kosztem znacznie zwiększyć jej obroty, skorzystaj z rad specjalistów zajmujących się reklamą zewnętrzną, na przykład firmy Dream Promotion. Przy niewielkim nakładzie finansowym możesz oczekiwać nawet potrójnego zwrotu zainwestowanych funduszy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%