Zamknij

Korzyści ze stosowania naklejek reklamowych w kampanii marketingowej

13:54, 12.03.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:55, 12.03.2019
Skomentuj

Naklejki i etykiety promocyjne są podstawą wielu kampanii, ponieważ są trwałe, przyciągają uwagę, można je swobodnie dostosowywać, a dodatkowo stanowią bardzo tanie narzędzie marketingowe. Technologia druku cyfrowego pozwala na prawie nieograniczone możliwości w projektowaniu naklejek, dlatego zarówno ogromne korporacje, jak i małe przedsiębiorstwa chętnie z nich korzystają.

Druk naklejek – zalety

Wysokiej jakości naklejki reklamowe są wykonane z odpornego na warunki pogodowe materiału, a po nałożeniu na powierzchnię nie będą się zwijać na krawędziach ani w inny sposób przemieszczać. Produkty, które są przygotowane przez profesjonalistów, często można bezproblemowo umyć, gdyż ich wierzchnia warstwa jest na tyle wytrzymała, że zniesie proste zabiegi czyszczące. To wszystko sprawia, że inwestowanie w wysokiej jakości etykiety promocyjne często jest bardziej opłacalną opcją, niż decydowanie się na tańsze zamienniki. 

Opcje projektowania niestandardowych naklejek

Uniwersalność projektu to kolejna duża zaleta naklejek reklamowych. Na stronie https://www.jkbprint.pl/naklejki można znaleźć szeroką gamę kreatywnych rozwiązań, w tym liczne formaty, kombinacje kolorów i dobór grafiki. Dzięki temu etykiety promocyjne mogą stanowić spójną całość z innymi narzędziami marketingowymi, takimi jak kalendarze lub katalogi.

Zamawianie naklejek reklamowych z profesjonalnej drukarki obejmuje przesłanie pomysłów na projekt, całkowitą liczbę naklejek, ich wymiary i wszelkie inne aspekty. Jeśli posiada się pomysł, to specjaliści dadzą wskazówki i sugestie, które pomogą znaleźć wizualnie chwytliwe logo i kolorystykę. Profesjonalne drukarnie mogą nawet zaproponować efekty specjalne, takie jak np. błyszczące folie, dzięki czemu całość będzie prezentować się jeszcze bardziej estetycznie.

Czym się kierować wybierając naklejki reklamowe?

Ważną częścią reklamy z użyciem etykiet promocyjnych jest uwzględnienie rynku docelowego i miejsca, w którym najprawdopodobniej będą się one znajdować. Naklejki i kalkomanie zdecydowanie nie ograniczają się do zewnętrznych obiektów – warto zaproponować coś, co obecni i potencjalni klienci będą mogli również umieszczać na swoich laptopach, segregatorach, okładkach książek lub drzwiach szafek. Warto pamiętać o tym, że druk naklejek reklamowych najlepiej spełnia swoją funkcję, jeśli uzyskane dzięki niemu gadżety będą oglądane przez wiele osób jednocześnie – znacznie zwiększa się dzięki temu zwrot z inwestycji i dociera do szerszej grupy odbiorców.

Naklejki są popularnymi elementami reklamy, ponieważ można ich używać do wszystkich rodzajów produktów i usług. Druk naklejek reklamowych jest stosunkowo tani, a wysokiej jakości produkty będą miały atrakcyjny wizualnie wygląd, dodatkowo staną się też ważnym nośnikiem informacji. Na rynku dostępnych jest wiele kreatywnych możliwości projektowania naklejek, a te z unikalnymi rozwiązaniami z pewnością wyróżnią się na tle konkurencji. Są także doskonałym wyborem, aby rozdawać je klientom jako małe artykuły promocyjne.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%